نیاز دارم با افرادی که تجربه زیارت آنلاین را داشته اند مصاحبه کنم

تب‌های اولیه

11 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
نیاز دارم با افرادی که تجربه زیارت آنلاین را داشته اند مصاحبه کنم

سلام بر اعضای محترم انجمن گفتگوی دینی
درخواستی دارم که امیدوارم دوستان این انجمن به من کمک کنند. من در حال انجام پژوهشی در زمینه «زیارت آنلاین» هستم. برای این پژوهش نیاز دارم با افرادی که تجربه زیارت آنلاین را داشته اند مصاحبه کنم. منظور از زیارت آنلاین، امکانات پخش زنده حرم ائمه معصومین از طریق اینترنت است که در بسیاری از سایت ها در فضای مجازی در دسترس قرار دارد. در صورتی که کسی چند باری از این امکانات استفاده کرده باشد و تمایل داشته باشد که به صورت داوطلبانه به چند سوال من در مورد آن پاسخ دهد ممنون می شوم به من اطلاع دهد. ضمنا این پژوهش کاملا مستقل است. اگر تمایل داشتید لطفا از طریق همین انجمن من اطلاع دهید.
با احترام و سپاس

برچسب: 

باسلام بیشتر اوقات صدا هست ولی تصویر نیست سایتهاش مشکل داره التماس دعا یاعلی باتشکر

سلام. ممنونم که به این پست پاسخ دادید. من هم اوایل این مشکل را داشتم ولی لینک های اصلی پخش مستقیم که در بعضی سایت ها وجود داره معمولا این مشکل را ندارد. به هر حال اگر امتحان کردید و موفق شدید ممنون می شم در این پژوهش مشارکت کنید.
من هم التماس دعا دارم. موفق باشید

سلام من هم براماه محرم چندباری زیارت ان لاین داشتم قبربزرگوارحضرت ابوالفضل ع وامام علی ع درشب تاسوعاپخش شدودرروزعاشوراکربلاومشهد

در حقیقت باید ببینیم معنای زیارت چی هست ؟ خیلی ها فقط میرن و خودشون رو به ضریح میمالند و زیارت نمیکنند البته باید بگم این کارم خیلی خوبه و خیلی توفیق میخواد ولی در اصل زیارت مشاهده و عهدبستن با امام معصوم علیه السلام است

از دوستانی که در این بحث مشارکت کردند سپاسگزارم. سوالی داشتم که در قالب پیام خصوصی مطرح کردم ممنون می شوم به پیام های خصوصی تان نگاهی بیندازید.

سلام. چطوری باید توی این مصاحبه ی شما شرکت کنیم؟ سوالا رو به صورت پیام می فرستین؟

سلام. بله مصاحبه ها از طريق ايميل يا چت هست. اگر تجربه زيارت آنلاين داشته ايد من مي توانم جزئيات بيشتر را به صورت پيام خصوصي برايتان بفرستم.

بله چند بار زیارت آنلاین داشتم.

سلام علیکم :ok:

alone boy;437527 نوشت:
سلام علیکم :ok:

علیکم السلام و رحمت الله