نظر رهبری در مسأله کپی رایت

تب‌های اولیه

3 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
نظر رهبری در مسأله کپی رایت
با سلام آیا آیت الله خامنه ای رهبر عزیزمان درباره کپی رایت چیز های داخلی و خارجی مانند فیلم،ویدئو،نرم افزار،کتاب، و خیلی چیز های دیگر که در اینترنت هستند و امکان دانلود آن ها وجود دارد درباره کپی و کرک و استفاده و دانلود آن ها احتیاط واجب حکم دادند؟ اگر اینگونه باشد ما میتوانیم به خاطر حکم احتیاط واجب ایشان در این مسئله به مرجع تقلید دیگری مراجعه کنیم.مانند آیت الله سیستانی. با تشکر از کارشناسان محترم اگر جواب بنده را بدهند.
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد نور
با سلام   آیا آیت الله خامنه ای رهبر عزیزمان درباره کپی رایت چیز های داخلی و خارجی مانند فیلم،ویدئو،نرم افزار،کتاب، و خیلی چیز های دیگر که در اینترنت هستند و امکان دانلود آن ها وجود دارد درباره کپی و کرک و استفاده و دانلود آن ها احتیاط واجب حکم دادند؟   اگر اینگونه باشد ما میتوانیم به خاطر حکم احتیاط واجب ایشان در این مسئله به مرجع تقلید دیگری مراجعه کنیم.مانند آیت الله سیستانی.   با تشکر از کارشناسان محترم اگر جواب بنده را بدهند.
با سلام و احترام در موارد احتیاط واجب می توانیم به مرجع اعلم بعد از مرجع خودمان رجوع کنیم اگر آیه الله سیستانی را مرجع اعلم بعدی شناسایی کرده و طبق نظر ایشان بنابرفتوا کپی رایت بلامانع باشد می توانید به ایشان رجوع کنید البته طبق نظر آیت الله سیستانی اگر کپی رایت خلاف قانون باشد جایز نیست. رساله مراجع، احکام تقلید و استفتائات کپی رایت در سایت هر دو مرجع
موضوع قفل شده است