نجاست خون زخم

تب‌های اولیه

3 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
نجاست خون زخم
با عرض سلام حقیقتش بنده چندی پیش انگشت دستم زخمی شد و خون اومد من هم شستم و با دستمالی بستم . بعد از اون دیگه یادم رفت و دستمال رو دور انداختم و بی اینکه به دستم نگاه کنم جلوی سرو کل صورتم رو شستم و چون احساس سوزش کردم یاد زخم دستم افتادم. وقتی نگاه کردم خونی نبود فقط قرمزی زخم بود حالا با این اوصاف سر و صورت و محلی که آب ریختم آیا نجس شده.؟چون ممکنه حین شستشوی صورت خون اومده باشه و با همون شستن که با مشت آب به صورت پاشیدم اونم شسته شده باشه. اما خب نمیدونم. ولی خیلی به نجس شدن خودم و مخصوصا محل ریخته شدن آب و پاشیدن ترشحاتش نگران شدم و نمیدونم تکلیف چی هست؟ مقلد رهبری هستم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد نور
با عرض سلام   حقیقتش بنده چندی پیش انگشت دستم زخمی شد و خون اومد من هم شستم و با دستمالی بستم . بعد از اون دیگه یادم رفت و دستمال رو دور انداختم و بی اینکه به دستم نگاه کنم جلوی سرو کل صورتم رو شستم و چون احساس سوزش کردم یاد زخم دستم افتادم. وقتی نگاه کردم خونی نبود فقط قرمزی زخم بود حالا با این اوصاف سر و صورت و محلی که آب ریختم آیا نجس شده.؟چون ممکنه حین شستشوی صورت خون اومده باشه و با همون شستن که با مشت آب به صورت پاشیدم اونم شسته شده باشه. اما خب نمیدونم. ولی خیلی به نجس شدن خودم و مخصوصا محل ریخته شدن آب و پاشیدن ترشحاتش نگران شدم و نمیدونم تکلیف چی هست؟   مقلد رهبری هستم.   ممنون میشم راهنمایی کنید.
با سلام و احترام اگر یقین به خون آمدن دست نداشته باشید بدن و محل ترشح آب و ...پاک است و نیاز به دقت و تفحص نیست. رساله مراجع، احکام نجاست 
موضوع قفل شده است