نامه منتشر نشده شهيد لاجوردي به فرزندش

تب‌های اولیه

1 پست / 0 جدید
نامه منتشر نشده شهيد لاجوردي به فرزندش





فرزندم كه چون برادري دلبندي. اميد است آرزويت جز انتظار شهادت نباشد و مصداق واقعي، "و منهم من ينتظر" باشي و در اين سراي تجارت، خدايت بر پربارترين تجارت ها رهنمونت گرداند كه، "هل ادلكم علي تجارت تنحيكم من عذاب اليم؟نومنون بالله و رسوله و تجاهدون في سبيل الله...." و در اين داد و ستد، جزئي از آنچه مي ستاني، با اذن پروردگارت، شفاعت پدري باشد كه جز گناه و معصيت باري، توشه اي نيندوخته و توفيق حركت سريع به سوي الله از او سلب گرديده!!
فرزندم! بهترين عزيزانمان در بهترين و زيباترين وجه ممكن به لقا الله شتافتند و پيمان را با خدا آنگونه كه بستند وفا كردند و ما مانديم و در اين ماندن پاره اي چونان شما در انتظار شهادت، روز و ساعت شماري مي كنند و كوچك ترين تغييري در تصميماتشان پديد نمي آيد، "و ما بدلوا تبديلا" و برخي چونان من و ديگر رسوبيان دنيائي، پاي در لجنزار ماديات مي كوبند و بر اين پايكوبي اصرار دارند و گمان مي برند كه "انهم يحسنون صنعا". عجيب است كه انسان پيوسته در خسران، بدي هايش را نبيند، سهل است كورتر هم مي شود و زيبائي هاي شگفت انگيز انسان هاي تكامل يافته خدائي را با همه نور و جلال نمي بيند.
خدايا! بر ما رسوبيان وامانده، ترحم فرما و غوطه ور شدن بيش از حد ما را از ما بگير و دست ما را در دست پروازيان بگذار، شايد كه ميل و خواست صعود در ما هم پديد آيد، و گرنه بالاترين ترحم اينكه براي جلوگيري از غرقه بيشتر، هر چه زودتر ملاقاتمان را با فرشته قابض دار و راحت تحقق بخشاي! آمين! و آمين!
فرزندم! اسرائيل غاصب است و فلسطين عزيز، مظلوم و مردم مسلمان و شيعه جنوب لبنان، مظلوم تر و آن كس كه عليه ستمكاران و به نفع مظلومان بستيزد، عالي ترين مقام هاي ممكن انساني را به خود اختصاص خواهد داد!!
فرزندم! همان طور كه مي داني امت حزب الله ايران چونان فلسطينيان و لبنانيان مسلمان، مظلوم اندو چه بسا مظلوم تر و بعثيون، ستمگرند و متجاوز، چونان صهيونيست هاي ضد بشر غاصب و چه بسا ظالم تر و سفاك تر! اميد است رزمندگان در همه جبهه ها موفق شوند و ريشه همه ظلم ها و جنايت ها و نابرابري ها را بركنند و عدالت اسلامي را در پهنه گيتي به همه مستضعفان و محرومان (فرهنگي و مادي) عرضه دارند و استقرارش بخشند.
فرزندم! تاريخ كمتر چنين موقعيتي را فراهم مي آورد. فرصت را غنيمت شمار كه بهترين فرصت ها ست و نسل ها بايد پديد آيد و بگذرد تا امامي عادل را به رهبري بيند كه تو و من و مادر اين زمانيم و بايد قدرش بشناسيم و فرصت را از دست ندهيم.
فرزندم! همه جبابره در برابر امام ات ايستاده اند و او يك تنه در مقابل همه مستبران، قد برافراشته و بر سينه همه طاغوتيان دست رد كوفته كه خداي، دستش پرتوان تر فرمايد و ما را بر فرمانداريش استوارتر سازد.
فرزندم! از دعا فراموشمان مدار و با سرعت به سوي پروردگارت بشتاب.

پدرت: سيد الله 22/4/61


منبع:ساجـــد