مذهبی برای نابودی دین1

تب‌های اولیه

1 پست / 0 جدید
مذهبی برای نابودی دین1

مذهبی برای نابودی دین
سلام
ما در این مبحث به بررسی ابعاد سؤ استفاده از دین در عربستان و برخی کشورهای عربی_اسلامی منطقه در حال رویداد است می پردازیم.
عربستان با حکومت سلطنتی یکی از کشورهای عربی جنوب غرب آسیا و در حدود 2500000کیلومتر مربع و جمعیت هفتادو دو میلیون نفری را شامل میشود.
مکه و مدینه یکی از شهرهای اسلامی منطقه در عربستان می باشد.
به این سه موضوع مهم دقت کنید:
1_ عربستان یا آمریکا: ماجرای ورود وهابیت به عرصه ی دنیا
2_ عربستان و خادمی خانه ی خدا
3_ کی مسؤل است؟

درمورد مهم یک: وهابیت یک فرقه ی ضاله است که طبق معاملات آمریکا_عربستان در حدود دو قرن و اندی سال پیش به وجود آمد.
این مذهب دروغین تا حالا از هر روشی برای مبارزه علیه اسلام از روش هایی سیاسی،نظامی، اقتصادی، و حتی ترور به جنگ اسلام و مسلمین آمده است.
اگر وهابیت را جزو اسلام می دانید، به دو سال جواب دهید:
1_ آیا چرا وهابیت قرآن کریم را که کلام حق می دانیم،مانند کتاب هایی می دانند که املا وتالیف شده ی اشخاص پایین سطح می باشد؟
2_ اگر وهابیت مذهبی است از دین اسلام چرا علیه دین است؟
وهابیت در واقع سؤ استفاده ازدین علیه دین بوده و کار وهابیت جنگ و اختلاف افکنی در بین مسلمانان جهان است.
اگر وهابیت از دینن چرا به قرآن عمل نمی کنند و اسلام و مسلمانان را از بین می برند ، در حالی که اسلام این کار را لعن مینماید؟
چگونه عربستان زیر بار این ذلت بزرگ می رود که اسلام را بادست خود مسلمانان نابود کنند؟
در مورد مهم دوم: مکه مکرمه در عربستان قرار دارد و دولت عربستان خود را خادم این خانه می داند با اینکه عربستان به ساخت زیبای خانه ی خدا و گسترش آن تلاش می کند و از طرفی از این راه و ثروت برای زیان به اسلام استفاده می کند.
وهابیت در جلوی همه ی مردم مسلمان حرمین قبرستان بقیع را از بین بردند ولی هنوز هم که هنوز است؛ دولت عربستان از وهابیت حمایت می کند. آیا وهابیت جزو اسلام است؟ معلوم است که نه؛ وهابیت در واقع یک سازمان مانند سازمان های تروریستی می ماند که کارش دستور گرفتن برای ترور است با اینکه اسلام جنگ را برای بقای اسلام می دداند و هیچ وقت دنبال کشور گشایی نیست.
از علمای وهابیت خواسته شده تا در مناظرت شرکت کنند ام نکردند چون حرفی برای گفتن ندارند.
در مورد مهم سوم: مسؤل همه ی ماجراها مسلمانان دروغین یعنی کسانی که به گفته امام خمینی اسلام آمریکایی را مبدا و مقصد عالم می دانند و از آن اطاعت می کنند
وهابیت یک خطر جدی برای اسلام است.
......