محرم بودن با اهل بیت (ع)

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
محرم بودن با اهل بیت (ع)
سلام من سید و مذکر هستم.حضرت مریم و حضرت خدیجه و حضرت فاطمه و حضرت معصومه  و اسیه کدوم به من در این دنیا محرم اند کدوم نامحرم یعنی موقع رجعت در دوران امام زمان منظورم است که اینها به دنیا میان.ایا نامحرم به این منظور هست که میشه باهاشون ازدواج کرد این فقط سواله  برای اطلاعات.نه اینکه هدف ازدواج داشته باشیم.ما کنیز  اینها هم نمیشیم. 
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد نور
سلام   من سید و مذکر هستم.حضرت مریم و حضرت خدیجه و حضرت فاطمه و حضرت معصومه  و اسیه کدوم به من در این دنیا محرم اند کدوم نامحرم یعنی موقع رجعت در دوران امام زمان منظورم است که اینها به دنیا میان.ایا نامحرم به این منظور هست که میشه باهاشون ازدواج کرد این فقط سواله  برای اطلاعات.نه اینکه هدف ازدواج داشته باشیم.ما کنیز  اینها هم نمیشیم. 
با سلام و احترام سوال جهت استفتا به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده و به محض دریافت پاسخ خدمتتان اطلاع داده می شود. با تشکر از همراهی شما
سلام من چند وقت پیش یه ایمیل به دفتر مقام معظم رهبری زدم یک ماه طول کشید جواب بدن. پس تاپیک تا یک ماه دیگه باید باز باشه.ولی تلفنی سریعتر جواب میدن.ایا میشه تلفن بزنید و سوال کنید.
با سلام و احترام آن محرمیتی که قطعی است سید با حضرت خدیجه و حضرت زهرا سلام الله علیهما و فرزندان ایشان است و نسبت به آسیه و مریم محرمیتی نیست. استفتای شفاهی از دفتر مقام معظم رهبری در قم