مجاهدین خلق ایران...........( تکفیری ها نسخه عربی این منافقان در لباس دین)

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
مجاهدین خلق ایران...........( تکفیری ها نسخه عربی این منافقان در لباس دین)

تصویری که تنفر کردها را از منافقین دربرداشت

align: center

این تصویر که طی دو روز گذشته به صورت گسترده در میان کاربران شبکه های اجتماعی رد و بدل می شود تنفر عمیق کردها را از گروهک منافقین به دنبال داشته است.

انتشار تصویری که نشان می دهد گروهک تروریستی منافقین (مجاهدین خلق) به کمک صدام جنایت کار در انفال کردهای عراق دست داشته اند موج گسترده ای از تنفر را میان کردها از این گروهک ایجاد کرده است.

به گزارش شنوباس، در این تصویر یکی از اعضای زن گروهک تروریستی منافقین در حالی مشاهده می‌شود که یکی از کودکان کرد عراقی را برای زنده به گور کردن به گودال های مرگ انتقال می‌دهد.
این تصویر که طی دو روز گذشته به صورت گسترده در میان کاربران شبکه های اجتماعی رد و بدل می شود تنفر عمیق کردها را از گروهک منافقین به دنبال داشته است.
کاربران کرد در شبکه های اجتماعی ذیل این تصویر ضمن یادآوری جنایات گروهک موسوم به "مجاهدین خلق" در حق مردم ایران و عراق هزاران کامنت با عناوینی مانند "مرگ بر منافقین" و "مرگ بر مسعود رجوی" درج کرده اند.

من در مورد صحت این عکس چیزی نمیدونم و در باره اش نمیخواهم نظر بدم.اما فجایعی در درون این سازمان میگذرد که به مراتب هول ناک تر از اینهاست

گروهی از زنان جدا شده ازمجاهدین به نامهای بتول سلطانی، زهراسادات میرباقری، نسرین ابراهیمی انجمنی را در پاریس تشکیل داده اند و در کنفرانسهای گوناگون از جنایتهای شخص رجوی در حق زنان این سازمان پرده برداشته اند.این جنایات به حدی فجیع است که مو به تن آدم سیخ میشود.از جمله تجاوز جنسی شخص رجوی به همه زنان شورای به اصطلاح رهبری و قتل برخی از آنان با سیاه نور .ازدواج رجوی با بیش از 100 تن از دختران زیبا روی این گروه و برداشن رحم آنان و......

کلیپ یکی از کنفرانسهای این انجمن رو اینجا میتونید ببینید
https://www.youtube.com/watch?v=7cdqV0_vK3U

گفته می شود تصویر مذکور مربوط است به سال های 1988 تا 1989 که گروه مجاهدین خلق با همکاری صدام عملیات موسوم به انفال کردها را اجرا کردند. در جریان این عملیات گروهک منافقین و نیروهای رژیم بعث عراق که به طور مستقیم از صدام حسین تکریتی فرمان می‌گرفتند، بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ (۱۸۲٬۰۰۰ تن شامل ۸۰٬۰۰۰ بارزانی و چند ده هزار گرمیانی) کرد عراقی را قتل عام کردند.
بنا بر آمار تایید شده، در طی عملیات هفت ماهه انفال از فوریه تا سپتامبر ۱۹۸۸، که تنها در استانهای کرکوک، دیاله، نینوا و صلاح الدین، اجرا شد، بیش از ۳۰۰۰ روستا نابود و بیش از ۱۸۲۰۰۰ نفر مردم بی دفاع از سوی ارتش و ماموران امن و مخابرات عراق به قتل رسیدند. در همین راستا نیز شهرهای حلبچه، طویلا، خورمال، سید صادق، پینجوین، قلعه دیزه، سنگ سر، جوارتا، قلاچولان و ماوه‌ت به تمامی ویران و از سکنه خالی گردیدند.

[="Tahoma"][="Blue"]وقتی مریم رجوی پا جا پای نتانیاهو می‌گذارد

"غرب در مذاکرات اتمی و در اجرای توافقنامه ژنو ضعف نشان نداده، بلکه بايد ایران را وادار کند که تمام سايت‌های هسته‌ايی خود را برای هميشه تعطيل کنند". این سخن نتایاهو یا سناتور منندز نیست. این گفته "مریم رجوی" از رهبران فرقه تروریستی مجاهدین خلق است.

به گزارش بولتن، وی که در یک در جلسه متشکل از عده‌ای معدود از طرفدران تندرو مجاهدین خلق در پاریس سخن می‌گفت بر ضرورت اعمال فشار بیشتر بر ایران از سوی غرب تاکید کرد. این که اظهارات تروریست شناخته شده‌ای چون مریم رجوی در هیج جای معادلات و مناسبات میان ایران و غرب بازی نمی‌کند شکی نیست اما بیان این گفته‌ها از یک جهت بسیار مهم است.


مریم رجوی با اظهارات این چنینی ماهیت ضد ایرانی و ضد خلقی‌اش را به نمایش می‌گذارد و عملا ثابت می‌کند که از کمترین عرق ملی به ایران بی‌بهره است و آنچه اهمیت دارد منافع تروریستی این فرقه است که بر هر چیز اولویت دارد. با این وجود ظاهرا برای رهبران این فرقه همچنان در بر همان پاشته می‌چرخد و در این میان تنها یک چیز عوض شده و آن اینکه صدام حسین جای خود را به غرب و آمریکا داده است. آنها لابی زیادی کردند تا آنجا که برایشان مقدور بود زمینه راه انداختن جنگ علیه ایران را فراهم نمایند اما در این راه موفق نشده و بسیار سرخورده شدند.[/]