مترو و خدا !!!

تب‌های اولیه

2 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
مترو و خدا !!!

بسمه تعالی
سلام دوستان انشاءلله عزاداری هاتون مقبول درگاه حق وافع شده باشد ،

دیروز توی مترو یه موضوعی نظرم را جلب کرد این که هرکس سوار میشه قیل از حرکت سعی میکنه یا یه جایی بشینه یا این که محکم یه دستگیره ا ی رو بگیره اما چرا ؟ چون وقتی قطار حرکت میکنه اگر به یه جایی تکیه نداده باشی سقوطت حتمیه .این موضوع به نطر خیلی ساده وبدیهی می آد ولی یادمون باشه
که زندگی همش حرکته از حرکت آسمان و زمین بگیر تا سپری شدن سریع عمر یا حرکات طوفانی نفس اماره یعنی همش در حرکتیم والبته بدون چنگ زدن به حبل الله خطر سقوط در همه حال وجود داره وخدای مهربون این تکیه گاه ها رو برای ما تعبیه کرده حتی نشانیش را هم داده فران و اهل بیت :alayhe:

و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا

نطر شما چیست؟؟؟؟؟

به نام یگانه هستی بخش

با تشکر از جناب گلشن رضوان عزیز.

به مطلب زیبایی اشاره کردید. همانطور که ما در حرکت ها و جابجایی های کوتاه و مختصر دنیایی به تکیه گاهی نیاز داریم، تا به اصطلاح لنگر ما باشد، و ما را از سقوط و افتادن نگه دارد، در مقابل وسوسه های شیطانی و نفسانی نیز، باید تکیه گاه مناسبی داشته باشیم.

همانطور که اشاره شد، پیامبر اکرم(ص) دو امانت گران بهاء، یعنی کتاب خدا ، قرآن و اهل بیت شان را در میان ما به امانت یادگار گذاشتند که با تمسک به انها می توانیم ان شاالله از هرگونه انحراف و سقوطی در امان باشیم.(ارشاد القلوب الی الصواب، ج1،ص131).

خداوند در قرآن مجید می فرماید:« فَأَمَّا الَّذينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ اعْتَصَمُوا بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ في‏ رَحْمَةٍ مِنْهُ وَ فَضْلٍ وَ يَهْديهِمْ إِلَيْهِ صِراطاً مُسْتَقيماً» ( امّا آنها كه به خدا ايمان آوردند و به (آن كتاب آسمانى) چنگ زدند، بزودى همه را در رحمت و فضل خود، وارد خواهد ساخت و در راه راستى، به سوى خودش هدايت مى ‏كند.) سوره نساء،آیه175.

ان شاالله همه ما همواره با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) از هر گونه لغزش و سقوط مصون باشیم.
:Gol::Gol:

موضوع قفل شده است