جمع بندی فریب دادن پدرم توسط نامزد سابقم

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
فریب دادن پدرم توسط نامزد سابقم

سلام وقتتون بخیر من همونی هستم که گفتم با یه اقایی قبل ازدواج حدود 12 سالگی برای مدتی به زور تهدید دوست بودم و الان 19 سالمه و شما پیشنهاد دادید به خواستگار فعلیم که دوستشم دارم چیزی نگم.اما الان یه مشکلی پیش اومده.همون پسر رفته دایرکت بابام و باهاش به اسم دختر صحبت کرده!تا ازش آتو بگیره...متاسفانه بابامم جوابشو داده!دیروز برای من اسکیرین شات چتشو با بابام فرستاد گفت الان که فرستادم واسه همه دوستات حالیت میشه.منم از اون جایی که گفتید بخاطر این هست کاراش که میدونه ازش ترسیدم که نیاد آبرومو ببره کوتاه نیومدم و گفتم بفرست اهمیتی نداره ولی نمیزارم تو شهر سر بلند کنی و همچنان با اسم همون دختر بهم پیام میداد.الان دوتا مشکل پیش اومده اول اینکه نمیدونم با بابام چیشکار کنم بهشم گفتم گفت من اون پیام های جنسی رو ندادم در صورتی که میدونم داده چون هر چی اصرار میکردم هی حرفشو عوض میکرد یبار میگفت به استوریش جواب دادم یبارم گفت من اصلا همچین آیدی ندیدم و گفت برای خودشم فرستاده و بابامم تهدیدش کرده.من یکم با پسره گفتگو کردم ببینم میتونم سر نخ پیدا کنم یا نه که از یکی از حرفاش متوجه شدم همون پسرس. بعد اومدم سایت پلیس فتا و گزارش نوشتم ولی ارسال نکردم ولی یه عکس واسه اون فرستادم.اونم مسخره بازی در اورد ولی معلوم بود ترسیده.بعد از یکم گفتگو اومد گفت یا همینجا تمومش میکنیم یا تا آخرش با هم میریم منم گفتم من شروع نکردم ولی بلایی سرت میارم که نتونی سر بلند کنی من ول کنت نیستم و خودم دانشجو حقوقم.جوابمو نداد و بلاکم کرد.الان لطفا کمکم کنید از یه طرف بگید به بابام چی بگم سمت این دخترا نره قبلا شک کرده بودم مامانم چندین سال بابام بچه دار نمیشدهخ به پاش نشسته خیلی ناراحت میشه..و دوم اینکه با پسره چیگار کنم از پیاماش اسکرین شات گرفتم ولی بابام میگه شکایت نکنیم! و میگه خودم میرم بهش میگم/من نمیدونم با این شرایط باید واقعا دیگه چیکار کنم به مامانم هم نگفتم فعلا.ولی از اون طرف خواستگارمو احساس میکنم وقتی اومدن باید ماجرا رو بهش بگم اینکه به بابام رحم نکرده و نترسیده از اون میترسه؟ ول کن من نیست نمبدونم چرا ولی فقط داره منو اذیت میکنه...من یماه دیگه کنکور دارم ذهنم آشفتس ..خواهشا کمکم کنید من این ماجرا رو به هیچگس جز شما نمیتونم بگم.

width: 700 align: center

[TD="align: center"]با نام و یاد دوست

[/TD]

[TD="align: center"][/TD]


کارشناس بحث: استاد صابر

[TD][/TD]

با سلام و سپاس از همراهی مجدد شما با ما، سؤال سابق شما خاطرمان هست و امیدواریم به هر حال این فرد با تدابیری صحیح دست از زندگی و خانواده شما بردارد. به عقیده ما چنین افرادی مشکلات روانی حادی دارند که فقط درمان دارویی برایشان مفید است.

بسياري از افرادي كه باعث ايجاد مزاحمت براي دختران معصوم و زنان بي پناه مي‌شوند به مشكلات رواني مانند ضعف شخصيت، حسادت، ديگر آزاري و... دچار هستند و شايد شروع مزاحمت هاي اين افراد با كلمات و رفتارهاي فريبنده به ظاهر، زيبا، عاشقانه و همراه با ادب و يا با انگيزه هاي مشروع نظير ازدواج جلوه كند، اما اين دامي از سوي آنهاست تا بتوانند به هدف خود كه ارضاي غرايز نفساني و سرپوش گذاشتن بر ضعف شخصيت يا كمبودهاي خود است، برسند


همانطور که قبلا نیز خدمتتان عرض نمودیم بهترين راهكار براي مقابله با چنين افرادي بي اعتنايي و بي توجهي است. پس به پدرتان نیز توصيه مي‌شود، با بي‌اعتنايي و عدم پاسخ‌دهي از كنار فرد مزاحم، بگذرد و به هيچ عنوان به او توجه نكند و به تماس و تهدیدهاي وي پاسخ ندهد؛ حتي به نظر ما، هر گونه بد و بيراه گفتن و فحش دادن، تندي كردن، از خود واكنش نشان دادن، عصبانيت و... يك نوع توجه منفي تلقي مي‌شود و فرد مزاحم به همين مقدار هم قانع است؛ پس سعي كند از اين كارها در مراحل اوليه پرهيز كند، معمولاً افرادي كه براي ديگران ايجاد مزاحمت مي‌كنند تشنه توجه و پاسخ فرد هستند حتي اگر اين پاسخ به شكل توهين باشد؛ بنابراين بهترين عكس‌العمل در مقابل مزاحمان، سكوت و جواب ندادن با رفتاري همراه با وقار و عزت نفس است.

به طور حتم وقتي او هيچ گونه توجه و پاسخي از جانب پدر شما دريافت نكند، به تدريج خسته و درمانده و مأيوس مي‌شود و دست از سر وي بر مي‌دارد. درست است که پدرتان نیز کار درستی نکرده است ولی واقعا فضای مجازی جایی است که به دلیل ماهیتش جوری است که افراد زیادی در آن پایشان لغزیده است. پدر شما نیز در مراحل اولیه لغزش بوده ولی این فرد مقابل است که بیمار است و باید با او برخورد شود. البته فعلا سکوت کنید ولی به همه اهل منزل بسپارید که چنین فردی قصد لطمه به خانواده را دارد و مراقب او باشند.


همچنین جرأت مندی خود شما نیز جای تشویق دارد و همین یعنی اینکه شخصیت شما در حال رشد است و از خودتان خوب دفاع کرده اید.
اما این بار اگر دست از پا خطا کرد و آبرو ریزی کرد حتما با جمع خانواده از او شکایت کنید و یک بار برای همیشه از شر مزاحمت های او نجات یابید.
موفق باشید.[=&quot]

[="Times New Roman"][="Black"]به نظر من اصلا نیاز نیست روی خطای پدرتون زوم کنید

خیلی راحت با هم متحد بشید و پشت هم دیگه باشید

و از این پسر شکایت کنید و پدرش رو هم در بیارید که تا عمر داره دیگه اینجوری مزاحم کسی نشه

همونطور که کارشناس محترم گفتند هیچ جوابی بهشون ندید و کلا ندید بگیرینش

هیچ نیازی هم نیست به خواستگارتون چیزی بگید

نگران کنکور هم نباشید امسال نشد سال دیگه

کلا خیلی مسائل توی زندگی ما انسان ها هستن که خیلی بیش از حد بهشون اهمیت میدیم

در حالی که کمترین اهمیت رو دارند

شما اگر بخواید ازدواج کنید فعلا یکی دو سال باید قید دانشگاه رو بزنید

یا اگر میخواید درس بخونید باید قید ازدواج رو بزنید

چون بالاخره دوران نامزدی و دل و قلوه دادن تمرکز آدم رو میگیره بعدشم بارداری و مسائل زندگی درس خوندن رو سخت میکنه

شما نیاز دارید ابتدا ازدواج کنید و به یک شرایط پایداری برسید و بعد ادامه تحصیل بدید[/]

سلام ...
من نظرم رو میگم ...

به نظره من در کلانتری شکایت کنید ؛ البته نه اینکه همه چیز رو عنوان کنید ؛ چند تا از پیام هاش که خیلی هم چیز خاصی نیستند رو عنوان کنید ... و بگید که اذیت می شید .

معمولا در چنین مواردی یک احضاریه دم خونشون میره ؛ در اکثر موارد همین احضاریه کفایت میکنه ؛ و طرف کوتاه میاد . چون بعدش می ترسه که نکنه بخواهید بقیه چیزها رو هم روو کنید . و میفهمه شما ترسی از کلانتری رفتن ندارید .

و بعدش کاملا بی تفاوت بشید .

بعدا هم اگر مساله ای پیش اومد ؛ ایشون یک بار دم خونشون احضاریه رفته ... و حرف شما قابل قبول تر میشه .

خودش هم چون این مساله رو میدونه ؛ کلا دیگه ارتباطش رو با شما قطع میکنه .

جمع بندی سؤال: من قبلا با شما مکاتبه داشتم در مورد فردی که مرا تهدید به افشاء رابطه می کرد. همون پسر رفته دایرکت پدرم و باهاش به اسم دختر صحبت کرده! تا از پدرم آتو بگیرد...متاسفانه بابامم جوابش را داده است! دیروز برای من اسکیرین شات چتش را با بابام فرستاد گفت الان برای همه دوستات می فرستم. منم بخاطر گفته های شما کوتاه نیومدم و گفتم بفرست اهمیتی ندارد ولی نمی گذاارم تو شهر سر بلند کنی. الان دو تا مشکل پیش اومده:  اول اینکه نمیدونم با بابام چکار کنم به ایشان گفتم گفت من اون پیام های جنسی رو ندادم در صورتی که میدانم داده است. دوم اینکه با پسره چکار کنم از پیاماش اسکرین شات گرفتم ولی بابام میگه شکایت نکنیم! و می گوید خودم میرم با او برخورد می کنم. نمبدانم چرا ولی فقط دارد من را اذیت می کند.   پاسخ: با سلام و سپاس از همراهی مجدد شما با ما، سؤال سابق شما خاطرمان هست و امیدواریم به هر حال این فرد با تدابیری صحیح دست از زندگی و خانواده شما بردارد. به عقیده ما چنین افرادی مشکلات روانی حادی دارند که فقط درمان دارویی برایشان مفید است. بسياري از افرادي كه باعث ايجاد مزاحمت براي دختران معصوم و زنان بي پناه مي‌شوند به مشكلات رواني مانند ضعف شخصيت، حسادت، ديگر آزاري و... دچار هستند و شايد شروع مزاحمت هاي اين افراد با كلمات و رفتارهاي فريبنده به ظاهر، زيبا، عاشقانه و همراه با ادب و يا با انگيزه هاي مشروع نظير ازدواج جلوه كند، اما اين دامي از سوي آنهاست تا بتوانند به هدف خود كه ارضاي غرايز نفساني و سرپوش گذاشتن بر ضعف شخصيت يا كمبودهاي خود است، برسند همانطور که قبلا نیز خدمتتان عرض نمودیم بهترين راهكار براي مقابله با چنين افرادي بي اعتنايي و بي توجهي است. پس به پدرتان نیز توصيه مي‌شود، با بي‌اعتنايي و عدم پاسخ‌دهي از كنار فرد مزاحم، بگذرد و به هيچ عنوان به او توجه نكند و به تماس و تهدیدهاي وي پاسخ ندهد؛ حتي به نظر ما، هر گونه بد و بيراه گفتن و فحش دادن، تندي كردن، از خود واكنش نشان دادن، عصبانيت و... يك نوع توجه منفي تلقي مي‌شود و فرد مزاحم به همين مقدار هم قانع است؛ پس سعي كند از اين كارها در مراحل اوليه پرهيز كند، معمولاً افرادي كه براي ديگران ايجاد مزاحمت مي‌كنند تشنه توجه و پاسخ فرد هستند حتي اگر اين پاسخ به شكل توهين باشد؛ بنابراين بهترين عكس‌العمل در مقابل مزاحمان، سكوت و جواب ندادن با رفتاري همراه با وقار و عزت نفس است. به طور حتم وقتي او هيچ گونه توجه و پاسخي از جانب پدر شما دريافت نكند، به تدريج خسته و درمانده و مأيوس مي‌شود و دست از سر وي بر مي‌دارد. درست است که پدرتان نیز کار درستی نکرده است ولی واقعا فضای مجازی جایی است که به دلیل ماهیتش جوری است که افراد زیادی در آن پایشان لغزیده است. پدر شما نیز در مراحل اولیه لغزش بوده ولی این فرد مقابل است که بیمار است و باید با او برخورد شود. البته فعلا سکوت کنید ولی به همه اهل منزل بسپارید که چنین فردی قصد لطمه به خانواده را دارد و مراقب او باشند. همچنین جرأت مندی خود شما نیز جای تشویق دارد و همین یعنی اینکه شخصیت شما در حال رشد است و از خودتان خوب دفاع کرده اید. اما این بار اگر دست از پا خطا کرد و آبرو ریزی کرد حتما با جمع خانواده از او شکایت کنید و یک بار برای همیشه از شر مزاحمت های او نجات یابید.
موضوع قفل شده است