فروختن مال ارث بدون رضایت تمام رواث

تب‌های اولیه

3 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
فروختن مال ارث بدون رضایت تمام رواث
باسلام اینجانب در یک مغازه که ارثیه میباشد یک سیزدهم شریک میباشم باقی شرکا بدون رضایت من در مال شراکت خرج کرده و ان را اجاره داده اند و چندین برا اعلام کرده ام که راضی به اجاره دادن نیستم و مال من را یا جدا کنید و یا از من بخرید که به پول ان احتیاج دارم  ولی اجاره داده بدون رضایت من  و سهم که به من میرسد را در یک حساب جمع اوری کرده اند و میگویند سهم شما را کنار میگذاریم ولی من دریافت نکرده ام آیا اجاره که میگیرند و در زندگی خود خرج میکنند حلال میباشد؟؟؟؟؟؟
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد نور
باسلام   اینجانب در یک مغازه که ارثیه میباشد یک سیزدهم شریک میباشم باقی شرکا بدون رضایت من در مال شراکت خرج کرده و ان را اجاره داده اند و چندین برا اعلام کرده ام که راضی به اجاره دادن نیستم و مال من را یا جدا کنید و یا از من بخرید که به پول ان احتیاج دارم  ولی اجاره داده بدون رضایت من  و سهم که به من میرسد را در یک حساب جمع اوری کرده اند و میگویند سهم شما را کنار میگذاریم ولی من دریافت نکرده ام آیا اجاره که میگیرند و در زندگی خود خرج میکنند حلال میباشد؟؟؟؟؟؟
با سلام و احترام اگر مغازه بصورت مشاع بین شرکاء باشد و حتی یکی از آنها راضی نباشند هرگونه تصرفی اعم از اجاره و ...جایز نیست و درآمد حلالی نمی باشد. رساله مراجع، احکام شراکت
موضوع قفل شده است