فايلهای مناظره صوتی بر گرفته از کتاب شبهاي پيشاور

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
فايلهای مناظره صوتی بر گرفته از کتاب شبهاي پيشاور

کتاب الکترونیکی شب های پیشاور مخصوص موبایل موضوع:پاسخ به برخی شبهات رایج اهل سنت و وهابیت با مدارک معتبر از کتب معتبر اهل سنت

مولف در این کتاب با مدارکی از کتاب صحیح مسلم نیشابوری و صحیح بخاری و مسند احمد بن حنیل و دیگر کتب اهل سنت دلیل قاطع و معتبر و مستند می آورد.

کتاب شبهای پیشاور شرح ده شب مناظرات جناب سلطان الواعظین شیرازی است در منطقه پیشاور هندوستان. داستان از اینجا شروع می شود که آن جناب در سن سی سالگی به قصد زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام به کراچی و بمبئی وارد می شوند تا با گذر از شهر های هندوستان به سمت دیار طوس طی طریق کنند. خبر وارد شدن ایشان در جراید هندوستان چاپ می شود. و از ایشان تقاضای سخنرانی می کنند که ایشان به دلیل آشنایی اندک به زبان هندی امتناع می کنند و تنها چند مورد بحث علمی در طول مسیر انجام می دهند.

اما پس از وارد شدن به منطقه پیشاور از آنجا که مردمان آن اقلیم با زبان پارسی آشنایی کاملی داشتند، شبها، در حسینیه مرحوم عادل بیک رسالدار سخنرانی نموده و به نشر معارف اهل بیت علیهم السلام می پرداختند. در این میان جمعی از علمای اهل تسنن از ایشان تقاضای جلسه خصوصی می کنند و از آن زمان به مدت 10شب و بعضا تا مقارن طلوع فجر به مناظره می پرداختند. پس از پایان ده شب 6نفر از رجال اهل تسنن ، مذهب حقّه شیعه را اختیار می کنند. این کتاب شرح این 10 شب و مناظرات است که در جراید هندوستان آن روز، منتشر شده است.

امید است برای رهپویان راه حق مفید واقع شود.

البته اهل سنت کتابی بر رد این کتاب نوشته اند که نتوانسته حقانیت اهل سنت را ثابت کند و به قول ما کم اورده اند! پیشنهاد می کنم آن کتاب را نیز بخوانید! البته شایان ذکر است که شیعیان نیز در سایت های مختلف دروغ های آن کتاب را افشا و آن را نقد کرده اند! ساخته شده با نرم افزار fbook

مرحوم « سيد محمدبن علي اکبر» مشهور به « سلطان الواعظين شيرازي» فرزند اشرف الواعظين حاج علي اکبر در حدود سال 1275 ش. (1314 ق.) در تهران متولد شد و مقدمات را در تهران فرا گرفت.
سپس در 12 سالگي به همراه پدرش به عراق رفت و مدت دو سال در کربلا، سطوح متوسطه را خواند. سپس در خدمت پدر به کرمانشاه عزيمت نمود و به تبليغ شريعت پرداخت.
سيد محمد سپس براي تکميل علم و کمال خويش به کشورهاي عراق، سوريه، فلسطين، اردن، مصر و هندوستان مسافرت نمود و با گروه هاي بسياري از يهوديان، مسيحيان، برهمائيان و مسلمانان اهل سنّت و .... مناظرات ديني و مذهبي داشت .
علاوه بر آن، آثار گرانبهايي از وي به جاي مانده که صد مقاله سلطاني در رد بر يهود و نصارا و نيز گروه رستگاران يا فرقه ناجيه در دو جلد از آن جمله اند.
مرحوم سلطان الواعظين ، در ربيع الاول سال 1345 هجري قمري درحالي که بيش از سي سال نداشت، بعد از تشرف به حج از طريق دريا، به کراچي و ديگر شهرهاي مهم هند و پاکستان رفته و بنا به درخواست دوستان خود و با توجه به شهرتي که داشته، جلسات مناظره متعددي با علماي هندو و ساير مذاهب اسلامي برگزار مي کند.
از جمله آن ها جلسه اي بوده که در حضور گاندي برگزار شده و با پيروزي او به اتمام رسيده است و در جرايد آن روزگار هند چاپ مي شود.
روزي دو نفر از روحانيان اهل سنت به نام هاي «حافظ محمد رشيد» و «شيخ عبدالسلام» که اهل ملتان کابل بودند، به ملاقات ايشان آمده و تا ده شب مشغول مناظره مي شوند. اين جلسات که در منزل شخصي به نام « ميرزا يعقوب علي» برگزار مي شد و تا شش ساعت و گاه تا طلوع فجر ادامه مي يافت، با حضور چهار نفر خبرنگار و حدود دويست مستمع شيعه و سني اهميتي يافته و گزارش آن هر روز صبح در جرايد منتشر مي گردد.

پیشنهاد می کنم که اگر کتاب آنرا خوانده اید یا نخوانده اید این مناظره را حتما گوش کنید.

با سلام

دوستان بزرگوار

فايل هاي تقطيع شده كتاب ارزشمند شبهاي پيشاورد به صورت پرسش و پاسخ خدمت تان معرفي مي شود

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=73064&categoryID=7978

با حجي كم مي توانند هر سوالي را كه خواستند به آساني دانلود و استفاده بريد

ممنون از رضاي بزرگوار كه فايل هاي صوتي كتاب را در سايت معرفي كردند

يا علي

با سلام
اول سعی کردم این کتاب صوتی رو دانلود کنم ولی متاسفانه لینکها کار نکردند و نتوانستم آنها را دانلود کنم
سپس بلاخره توانستم از جای دیگری آن داستان صوتی را پیدا کنم و گوش کنم واقعا جالبه
وقتی گوش میکنم به شیعه بودنم افتخار میکنم . ازین رو این فایل ها رو خودم آپلود کردم و لینک ها رو برای شما گذاشتم.

دانلود شب اول و دوم : http://uploadboy.com/uqdbb6m0y1ru.html

بقیه ی قسمتها بزودی

داستان شبهای پیشاور یا همان شهابی در شب فایل صوتی شب های سوم و چهارم

دانلود شب سوم : http://uploadboy.com/bvdiedv49w2m.html

دانلود شب چهارم : http://uploadboy.com/2ser6t0d5v0g.html

داستان شبهای پیشاور قسمتهای پنجم تا آخر

دانلود شب پنجم با حجم 6.6 مگابایت : http://uploadboy.com/irfie1rmp49c.html

دانلود شب ششم با حجم 8.6مگابایت http://uploadboy.com/f2ra8ldczuhd.html

دانلود شب هفتم با حجم 7.6مگابایت : http://uploadboy.com/knog0dixabwz.html

دانلود شب هشتم با حجم 16.9مگابایت : http://uploadboy.com/2o1uqxvusyc5.html

دانلود شب نهم با حجم 11.6مگابایت : http://uploadboy.com/fh6nslrphez4.html

دانلود شب دهم با حجم 9.9مگابایت : http://uploadboy.com/qa3bcwc23b9p.html

پایان...