جمع بندی عاشق دختری بزرگتر از خودم

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
عاشق دختری بزرگتر از خودم
سلام، پسری هفده ساله هستم و احساس می کنم که دارم عاشق دختری می شوم که اگر اشتباه نکنم، حدودا چهار پنج سال از من بزرگتر می باشد. لطفا من رو راهنمایی کنید که چیکار کنم و چه تصمیمی در آینده بگیرم؟
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد نشاط
سلام دوست خوبم امیدوارم بتوانم به شما کمک کنم. عشق و علاقه ها زمانی می تواند به نفع ما تمام شود که پایه منطقی داشته باشد، علاقه های افراطی اما دور از موقعیت و توانایی و شرایط ما، امر معقولی نیست. به نظر می رسد شما نباید از بعد احساس و علاقه صرف به این قضیه نگاه کنید، عاقبت اندیشی و در نظر گرفتن شرایط زندگی و نگاه منطقی باعث می شود که انسان تصمیم درستی را اختیار کند و از آسیب های زندگی به دور باشد، در امر ازدواج نگاه تک بعدی و در نظر گرفتن احساس دوست داشتن فقط کافی نیست. باید با دید باز و منطقی این موضوع را در نظر بگیرید. خوب است شما دوست خوب در مورد ازدواج مطالعاتی را انجام دهید تا دید شما وسیع گردد و بتوانید با بصیرت کامل تصمیم بگیرید. هر تصمیم محکم مبانی خاصی دارد و ازدواج هم مبانی و مقدماتی دارد، شرایط و اصول و ضوابطی در آن حاکم است که بهتر است با مطالعه و مشاوره بدست بیارین تا بعدا دچار پشیمانی نگردید. توصیه می شود؛ بعد احساس و علاقه خودتان را کنترل کنید و با کمک مشاور به صورت حضوری و یا با مطالعه لازم در مورد ازدواج تامل بکنید، چه بسا تصمیم در این مقطع سنی فعلا صلاح نباشد. در عین حال ازدواج با فردی که بزرگتر از شماست صحیح نبوده و نیاز به بررسی و مشاوره دقیق دارد. تصمیم بگیرید که احساس و علاقه خودتان را از ته دل نسبت به فرد مورد نظر قطع کنید تا با احراز شرایط ازدواج تصمیم درستی را اتخاذ کنید.
سلام ممنون از راهنماییاتون. البته من هم مطمئن نیستم که عاشق اون شخص شدم و شاید هم اشتباه کرده باشم
جمع بندی پرسش: پسری هفده ساله هستم و احساس می کنم که دارم عاشق دختری می شوم که اگر اشتباه نکنم، حدودا چهار یا پنج سال از من بزرگتر می باشد. لطفا بنده را راهنمایی کنید که چه کار کنم و چه تصمیمی بگیرم؟ پاسخ: عشق و علاقه ها زمانی می تواند به نفع ما تمام شود که پایه های منطقی داشته باشند، علاقه های افراطی اما دور از واقعیتها و توانایی و شرایط فردی، امر معقولی نیست. به نظر می رسد شما نباید از بعد احساس و علاقه صرف به این قضیه نگاه کنید.  عاقبت اندیشی و در نظر گرفتن شرایط زندگی و نگاه منطقی باعث می شود که انسان تصمیم درستی را اختیار کند و از آسیب های زندگی به دور باشد، در امر ازدواج نگاه تک بعدی و در نظر گرفتن احساس دوست داشتن و نگاه احساسی فقط کافی نیست. باید با دید باز و منطقی این موضوع را در نظر بگیرید. خوب است شما دوست خوب در مورد ازدواج مطالعاتی را انجام دهید تا دید شما وسیع گردد و بتوانید با بصیرت کامل تصمیم بگیرید. هر تصمیم محکم مبانی خاصی دارد و ازدواج هم مبانی و مقدماتی دارد، شرایط و اصول و ضوابطی در آن حاکم است که بهتر است با مطالعه و مشاوره بدست بیارین تا بعدا دچار پشیمانی نگردید. توصیه می شود؛ بعد احساس و علاقه خودتان را کنترل کنید و با کمک مشاور به صورت حضوری و یا با مطالعه لازم در مورد ازدواج تامل بکنید، چه بسا تصمیم در این مقطع سنی فعلا صلاح نباشد. در عین حال ازدواج با فردی که بزرگتر از شماست صحیح نبوده و نیاز به بررسی و مشاوره دقیق دارد. تصمیم بگیرید که احساس و علاقه خودتان را از ته دل نسبت به فرد مورد نظر قطع کنید تا با احراز شرایط ازدواج تصمیم درستی را اتخاذ کنید.  
موضوع قفل شده است