طهارت و نجاست لباس متنجس

تب‌های اولیه

3 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
طهارت و نجاست لباس متنجس
سلام خسته نباشید اگر شی متنجسی را که با شلواری که داخل ان ادرار هست یا عین نجس برخورد داشته با آب کر بشوییم و آن را هنگامی ک زیر شیر آب کر هست تکان دهیم و پاشیده شود رویمان آب آب نجس است؟ یه سوال دیگر اگر استین لباس با آن شلوار یا پایی ک روی آن آداب ریخته شده برخورد کند یکبار زیر شیر آب کر بگیریم و غساله آن را خارج نکنیم تمیز میشود؟ آیا آب هایی که از دست متنجس دوم ریخته میشود متنجس سوم ب حساب می اید؟  
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد صادق الوعد
mmakbariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii1375 said in طهارت و نجاست لباس متنجس
سلام خسته نباشید اگر شی متنجسی را که با شلواری که داخل ان ادرار هست یا عین نجس برخورد داشته با آب کر بشوییم و آن را هنگامی ک زیر شیر آب کر هست تکان دهیم و پاشیده شود رویمان آب آب نجس است؟ یه سوال دیگر اگر استین لباس با آن شلوار یا پایی ک روی آن آب ریخته شده برخورد کند یکبار زیر شیر آب کر بگیریم و غساله آن را خارج نکنیم تمیز میشود؟ آیا آب هایی که از دست متنجس دوم ریخته میشود متنجس سوم ب حساب می اید؟
با سلام و تشکر از ارتباط شما  هنگام شستن لباس نجس با آب کر ترشحاتی که به اطراف سرایت می کند پاک است یکبار شستن و آب کشیدن لباس کفایت می کند  آبی که از متنجس دوم خارج می شود متنجس سوم محسوب نمی شود  
موضوع قفل شده است