طلاب به آرپی جی مسلح میشویم{دوره آموزشی تبدیل افکارانقلابی به فیلم AdobeAeAiPsAu,Mocha,Houdini}

تب‌های اولیه

2 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
طلاب به آرپی جی مسلح میشویم{دوره آموزشی تبدیل افکارانقلابی به فیلم AdobeAeAiPsAu,Mocha,Houdini}

بسم رب النون و القلم
اللهم عجل لولیک الفرج و افعافیة و النصر و جعلنی من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.

قبله گاها با یاد و نام تو جرات می دهیم به خود تا کلامی بزنیم و امیدمان این است که تک تک ذره های وجودمان از یاد تو و به سوی تو برای تو به اذن تو باشد
چرا که به هیچ و هیچ و هیچ بودن خود بارها پی برده ایم و اینک نم نمکی حرف های آن امام همام را درک می کنیم:

همه چیز از اوست.... اگر یک پشه در شب ما را اذیت کند نمی توانیم بخوابیم اگر پرنده ای چیزی را از ما بگیرد قادر نیستیم به انجام کاری....

ما طالبان مکتب خمینی هستیم.
دعا کنید پرچم ظهور مهدی در قلب های خسته مردمان روسیه - مسکو را به اهتزاز در آوریم.

این حقیر از مسلمان شدگان به ظاهر سیزده سال و کما بیش چندی پیش هستم که بلطف پروردگارم زبان دوم خویش را فارسی قرار دادم. و حدودا جمعا ۹ سال کامل در ایران سکونت داشته ایم. با ویزا و شیرین ها و درد سر هایش. البته یقینا می گویم که این نه و اندی سال را ویزای ما را شهدا تمدید می کردند.
بله خیلی هم ملموس بود این حقیقت .

سرزمین وادی شهداست کار ها هم با دستان آن ها می چرخید. خب گویی زمان اقامت ما به اتمام رسید و حکمت آن شد که ما فرهنگ اصیل انقلاب را به رگ های مردمان خواب آلوده و غرب زده سرزمین سردمان مسکو تزریق کنیم .

انشالله که از فاعلین باشیم.

و از این انتخاب بسیار خدایم را شاکرم.
حقیر از مسلمانان روسیه - مسکو می باشم که خیلی هم طلبه ها را دوست دارم

بل قولی طلبه نیستم اما طلبه ها را دوست دارم.

اگر معبودم قبول کند انشالله در رشته دندان پزشکی خدمت گذار دوستان خواهیم بود.

اما از طرفی دستی به نرم افزار های جالبی داریم که خالی از لطف نیست طلبه های عزیز ما یاد بگیرند چرا که وقتی ایران بودیم خیلی دلمان می خواست که خودمان طلبه بشویم و در برابر گرافیست ها و بظاهر مدرنیته های عقب افتاده با ایستیم البته قسمت نشد گویی.....

هنوز هم اگر کسی می تواند ما را طلبه کند حاضریم درس را نیمه ول کرده راهی قم شویم.

خوش بختانه یا متاسفانه در اینجا کسی که سواد کامپیوتری اش خوب نباشد بی سواد به حساب می آید و بنا به فرهنگ انفورماتیکی که جامعه روسیه بخصوص پایتخت نشینان و ماسکویچ ها دارند خیلی نرم افزار ها گجت ها و گوشی های همراه و غیره و غیره جای خوبی را باز کرده اند و خلاصه کلی حرف برای گفتن داریم که انشالله شویه شویه بقول عزیزان حوزوی دوستمان.

خوب چون ما هم جز از کل هستیم در خدمت دوستان هستیم انشالله یک تاپیکی هم برای آموزش زبان روسی قرار خواهیم داد .

چون ...........

وای بنده وقتم بسیار بسیار اندک هست متاسفانه خب شرمنده حضور هستیم.

انشاالله.

با تشکر ایسوس ایزماییلاویچ .
روسیه - مسکو

بسم رب الشهید.

همرزمان عرصه جهان مجازی امروزه که واقعی تر و محسوس تر می شود سلام.
سلامی با عرض ادب و احترام فراوان خدمت تمام عزیزان بزرگواری قبل ها در میان شان فعالیت کوچکی داشته ام حقیر را حلال بفرمایید اگر کم پیدا بودیم یا ناپیدا.

بخاظر اشتباهات تایپی و مفهومی هم جدا عذر خواهی می کنم.

خب می پردازیم
به اصل این دوره های آموزشی لطفا دوستان عزیز به بنده بگویید می توان آیا به صورت فیلم آپ لود کرد و قرار داد مثلا در یوتیوب یا کجا بصورت فیلم باشد یا بصورت تصویری و کلا چه سایت هایی در ایران باز هستند برای آپلود لطفا این آگاهی ها را خدمت بنده بدهید تا مفید واقع شوند نوشته ها و درس های ما.

خب این که چه کار می خواهیم بکنیم
در آغاز ما یک نرم افزار فتوشاپ داریم که الا ماشالله تمام طلاب و حوزوی های عزیز یا اسمش را شنیده اند یا کمی تا اندکی حرفه ای حتی می توانند با آن کار کنند و مثلا عکسی و مطلبی را بخصوص که در فضای مجازی فعال هستند برای کار طراحی و ایجاد نماییند.

خب اولا که حقیر جای شاگرد شما دوستان و عزیزان انقلابی و حوزوی هستم و خیلی سر رشته که هیچ اصلا چیزی نمی دانم در باره فتوشاپ و این نرم افزار ها منتهی اندک سوادی که خداوند منان به حقیر عطا فرموده است را در اختیار شما دوستان قرار خواهیم داد تا انشالله مفید و مورد رضایت پروردگار متعال قرار بگیرد.

در نوت بعدی خدمتتان فرق بین دو نرم افزار و کاربردشان را توضیح خواهیم داد.