ستون شيطان در مكه؟

تب‌های اولیه

14 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
ستون شيطان در مكه؟

با سلام و ادب،
مي خواستم راجع به ستون شيطان در مكه توضيح بيشتري بخواهم كه البته الان از بين رفته؟ آيا ايان همان ستوني بود كه حضرت ابراهيم ساختند؟ كي تخريب شد و تبديل به ديوار شد؟

با سلام
كشور عربستان با سابقه‌اي طولاني، زماني را در جهالت و زماني را در عصر نوراني رسول اسلام(ص) تجربه كرده، اما با اين وجود پس از وفات رسول اكرم، عده‌اي كه پيش از آن اسلام ظاهري را پذيرفته بودند، با گردشي نرم در اعتقادات، زمينه انحراف اسلام را از اسلام نبوي به اسلام سفياني فراهم كردند و تا بدانجا آن را اشاعه دادند كه محمد ابن عبدالوهاب را به پيشوايي پذيرفتند و اسلامي قلابي بوجود آوردند كه فقط شمايل اسلام را داشت و در باطن پوچ و پوشالي بود.
وهابيت فرقه‌اي‌ست كه انگليسي‌ها به مسلمانان ساده‌لوح اهل سنت هديه كردن و آنانی از اهل سنت كه از هوش و تحليل برخوردار بودند پي به پوچ بودن آن بردند و اين حربه انگليس‌ها را نپذيرفتند!

انگليس‌ها كه تفكر استعمار و استثمار ديگر كشور‌ها را در سر داشتند، عده‌اي را با هديه و عده‌اي را با تهديد و برخي ديگر را با تطميع، به تسخير در‌مي‌آوردند و امروز نيز همچنان حربه‌شان همان است كه بوده با اين تفاوت كه به‌روز تر شده‌است.

تا آنجا كه امروز شاهد ساخت بناي عظيمي در مكه هستيم تا به رقابت با ساعت گرينويچ لندن برخيزد.
اما اين نيز نيرنگي است كه در پس آن حقايقي نهفته است!

اين بنا كه گويا هديه اي ناقابل است براي خادم الحرمين!"ملك عبدالله" پادشاه عربستان، نمادها و نشانه‌هايي دارد كه با شنيدن آن انسان معناي واقعي حيرت را درك مي‌كند.
اين بناي عظيم كه بسيار بحث برانگيز و كاملا سياسي است داراي خصوصياتي است كه ذيلا به آنها اشاره مي شود:

قبل از شروع بحث خاطر نشان مي‌شوم، از آنجايي كه فراماسون‌ها بسيار به نمادها معتقد هستند از اين رو با صرف هزينه‌هاي گزاف بدنبال گسترش و تبليغ نمادهايي از قبيل: چشم جهان‌بين، نماد اباليسم، نماد پرگار و گونيا و... هستند.

براي زمينه سازي جهت ورود به بحث ابتدا بايد دانست كه كي از نمادهاي فراماسون‌ها ، برج اباليسم (ابليس) است.
اين بنا را در گزارشات تاريخي فراماسون ها به عنوان ساختمان ساتان(شيطان)مي دانند!!
همه مسلمانان اين برج را تا دوسال پيش مي‌ديدند و به آن سنگ مي‌زدند!!!
با نام رمي جمرات!

اين برج بر بالاي خود هرمي‌ چهار وجهي دارد به مانند ساعت كنوني مكه!

آري دولت آل سعود در يك اقدام بحث برانگيز ستون شيطان را در مراسم حج تخريب كرد"تنها به اين بهانه كه سنگ‌ها به هدف نمي‌خور" و حالا نيز آن برج را در كنار بيت‌الله الحرام ساخت!!!

نكته جالب راجع به اين بنا اين است كه زاويه اين ساختمان به نحوي طراحي شده كه سايه ي آن بر روي بيت الله الحرام مي‌افتد، يعني به عبارت ساده: سايه‌ي بناي شيطان بر روي بيت الله الحرام!

مبدا پيدايش فراماسون در جزيره بريتانيا است و امروز بسياري از سران كشور‌هاي دنيا جزئي از لژ‌هاي فراماسوني هستند، همچنانكه محمدرضا شاه نيز در آن‌ عضو بود.
از آنجايي كه لژ فراماسوني از عوامل اصلي ايجاد فرقه وهابيت است هم اكنون نيز نفوذ بسياري در دربار پادشاه دارد.

در مورد مطلب بالا قسمتی از آن از خبرگزاری افکار نیوز .





بزرگترین مأموریّت وهّابیون تا سال 2012 م. به اجرا در خواهد آمد، تا این سال، همة نشانه‌ها، نمادها و سوابق مسلمانان سلف و اهل بیت(ع) در امّ القرای اسلامی نابود خواهد شد و در غیبت همة سنّت‌های اسلامی که در اثر بدعت‌های سلفی و شرک‌آلود خواندن آن سنّت‌ها از میان مسلمانان رخ بربسته، در بنای اصلی «مسجدالحرام و مسجد النّبی» نیز در تیررس تیرهای زهرآلود ماسونی و شیطانی از جمله ابراج البیت، کارکردهای خود را از دست خواهد داد تا فراماسونری جهانی یا همان دجّال آخرالزّمان به راحتی بتواند حکومت جهانی شیطان را مستقر نماید.

تا چند سال پیش، بلندترین بنای مُشرف به صحن مسجدالحرام، قصر ملک فهد، سلطان پیشین مملکت عربی سعودی یا همان خادم الحرمینی بود که بر بلندای ابوقُبیس، صدها متر فراتر از مخدوم خود نشسته بود. مهمانان خاصّ پادشاهی سعودی در ایّام حج در این قصر ضیافت اتراق می‌کردند تا ضمن انجام اعمال، از آن بلندا ناظر صحن مسجد و طواف حاجیان باشند. امّا امروزه دیگر، این بنا در برابر برج در دست ساخت «ابراج البیت» کوچک می‌نماید. درست مقابل رکن یمانی. این بنا که معرّفی‌اش خواهم کرد، قرار است در سال 2012 م. افتتاح شود. بر این مُژده گر سر فشانم رواست. در تمام نقاط جهان و میان همة اماکن مقدّس مذهبی، هیچ بنایی تاکنون مجال و جرئت قد برافراشتن به این قدّ و قواره را نداشته است.


برج‌هاي تجاري مکه (ابراج البيت)، که در واقع بايد «شا‌خ‌هاي شيطان» خوانده شود، سرشار از نمادهاي ماسوني، بناي کعبه را به محاصره گرفته، کار لرد فاستر، معمار و ماسون نامدار، و «مجتمع بن لادن» [1] [2] [3]


در سال 2012، که از ديدگاه فرقه‌هاي شيطاني شروع «نظم نوين دنيوي» است
ساختمان "ابراج البيت" به پايان مي‌رسد و کعبه چنين در سايه نمادهاي شيطاني قرار خواهد گرفت.


برج رفیعی که در میان دو بال قرار گرفته، در نوع خود بزرگترین ستون اوبلیکس جهان است که از عهد مصر باستان تاکنون ساخته شده است.

همة کسانی که تا یکی دو سال پیش در ایّام برگزاری حجّ تمتّع در رمی جمرات، ستون شیطان را سنگباران کرده‌اند، شکل ستون میانی خانة شیطان را به یاد دارند. ستونی چهارگوش که در انتها، نوک هرمی مشکلش خود را می‌نمایاند. این ستون همان ابلیسک است که امروزه به عنوان یکی از معروف‌ترین نماد فراماسونرهای جهان قابل شناسایی است.


اسماعیل شفیعی سروستانی
رادیو معارف 18/4/1389


تصویری ساختگی پیشنهادی از مکه مکرمه در سال 2012 که قراره پذیرای 2 میلیون حاجی باشه . این عکس نشون دهنده برنامه ریزی مکه برای پذیرایی از 2 میلیون نفر می باشد.


پیشرفت چیز خوبیه و زیبائی صفت خداوند است ولی این که اینها می سازند چهره یک شهر مذهبی را ندارد.

تاثیر تمدن غرب چهره این شهر تا چنان عوض کرده که با یک نگاه می توانید دریابید که این تفکر اسلامی ای است که رنگ غربی به خودش گرفته.

از آن تقلید و اطاعت می کند و در صورت لزوم احکامش را اصلاح و تغئیر می دهد.

متعصبانه این کلام را نگفتم و متعصبانه ادامه نمی دهم که

علمای سلفی یا همان جاهلان وهابی دیگر مانند یک غربی به اسلام می نگرند و فتوا صادر می کنند .

تائید کلام رضای گرامی این تغئیرات نمود و نشانه نفوذ فراماسونری در این قوم و در اکثر ملتهائی است که تحت تاثیر دولت فخیمه انگلستان بالاخص قرار داشته و دارند.

برج الشیطان در درون اینهاست ( اگر نخواهید بدنبال ساختمانش بگیدید ذوالفقلر گرامی) این شیطانی است که ضعف در ایمان و انحراف را شکل داده و امروز ماسونری و ماکیاول را بر سر این قوم مستولی ساخته.

یا سمیع و یا بصیر

ممنون از توضيحات مصور و كاملتان
البته بيشتر راجع به تاريخچه ساخته شدن ستون شيطان مي خواستم بدانم. همان رمي جمرات
ستوني كه شايد از زمان حضرت ابراهيم يا حتي قبل از آن براي ما نماد شيطان بوده حالا شكل هندسي آن كاملا منطبق با ابليكس نماد فراماسونرها است. واقعا جالب است و حساسيت فوق العاده آنها براي تخريب آن.

سابقه تاریخی رمی جمرات

گفته شد که اعمال حج سرشار از ایماء و اشاره به آزمایشها و نیایشهای ابراهیم خلیلعـ و از آن جمله رمی جمرات ; یعنی سنگریزه زدن به سه محل یاد شده است که باید روز عید قربان و روز یازدهم و دوازدهم و در مواردی روز سیزدهم ذیحجه انجام گیرد.
گرچه این عمل، تعبّدی است و باید به قصد قربت انجام گیرد; زیرا جزئی از فریضه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1 ـ طبری، تاریخ الأمم و الملوک، بیروت، دارالقاموس الحدیث، ج 1، ص 144.
صفحه 18
بزرگ حج است اما اشکالی ندارد که تاریخچه آن در گذشتههای دور; یعنی روزگاران پیامبران، از نظر روایات بررسی شود.
مطالبی که پیرامون سابقه تاریخی رمی جمرات گزارش شده است، متفاوت است: در برخی روایات، سابقه این عمل تا زمان حضرت آدم کشانده شده و برخی دیگر سابقه تاریخی آن را تا ابراهیم ـ ع ـ میرسانند.

در مورد حضرت ابراهیم ـ ع ـ نیز سخن به اختلاف است: پارهای روایات، آن را از تعالیم جبرئیل به ابراهیم هنگام آموزش مناسک حج میداند و پارهای دیگر ظهور شیطان به ابراهیم و سنگ انداختن ابراهیم به او را آغاز پیدایش این عمل معرفی میکند و دسته دیگر، آن را یادآور سنگهایی میداند که ابراهیم ـ ع ـ به قوچ قربانی زد. اینک به تفصیل، همه این روایات را نقل میکنیم:
1 ـ از امام صادق ـ ع ـ نقل شده است: نخستین کسی که رمی جمار نمود (به جمرات سنگ انداخت) آدم ـ ع ـ بود.(1)
چون خداوند اراده فرمود که آدم را توبه دهد، جبرئیل را نزد او فرستاد، جبرئیل گفت: خداوند مرا نزد تو فرستاده تا مناسکی که بوسیله آن توبه تو پذیرفته میشود به تو آموزش دهم و آنگاه او را به مشاعر (عرفات، مشعر و منا) بود.
وقتی که خواست او را از منا به طواف خانه خدا آورد، در ناحیه جمره عقبه شیطان بر آدم آشکار گشت و از او پرسید: آهنگ کجا داری؟

جبرئیل به آدم گفت: او را هفت سنگ بزن و با انداختن هر سنگی تکبیر بگو. آدم چنانکه جبرئیل گفت، انجام داد و شیطان رفت.
جبرئیل روز دوم دست آدم را گرفت تا به جمره اولی رسید.

ابلیس بر او آشکار شد، جبرئیل گفت: هفت سنگ به او بزن و با هر سنگی تکبیر بگو. آدم چنان کرد. ابلیس رفت و دوباره در محل جمره وسطی بر او آشکار شد و به آدم گفت:

آهنگ کجا داری؟

جبرئیل گفت: او را هفت سنگ بزن و با هر سنگی تکبیر بگو، و آدم چنان کرد و ابلیس فرار کرد و این عمل را تا چهار روز انجام داد و جبرئیل بعد از آن به آدم گفت: شیطان را بعد از این هرگز نخواهی دید.(2)
2 ـ چون ابراهیم از ساختن خانه خدا فارغ گشت، جبرئیل مناسک و آداب حج را به او آموخت و چون وارد منا شدند و از ناحیه عقبه فرود آمدند،
شیطان در ناحیه جمره عقبه بر او آشکار شد،

جبرئیل گفت: او را سنگ بزن، ابراهیم هفت بار او را سنگ انداخت و شیطان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1 ـ صدوق، علل الشرائع، قم، مکتبة الداوری، صص 423; شیخ حر عاملی، وسائل الشیعه، قم، مؤسسة آل البیت، ج 14، ص 54 و 55.
2 ـ صدوق، همان کتاب، ص 401.
صفحه 19
پنهان شد. دوباره در جمره وسطی بر او ظاهر شد، جبرئیل گفت: او را سنگ بزن، ابراهیم هفت بار سنگ انداخت و شیطان پنهان شد. برای بار سوم در محل جمره اولی بر او آشکار شد.
مجدداً جبرئیل گفت: او را سنگ بزن، ابراهیم نیز هفت سنگ بر او زد و شیطان مخفی شد.(1)

3 ـ در گزارشی دیگر چنین آمده است: چون ابراهیم از ساختن خانه خدا فارغ گشت، گفت خداوندا کار را به سامان رساندم، اینک مراسم را به ما تعلیم فرما. خداوند جبرئیل را فرستاد که ابراهیم را حج یاد دهد. روز قربانی که فرا رسید شیطان بر او آشکار گشت،
جبرئیل گفت: او را سنگ بزن، ابراهیم هفت سنگ انداخت و فردا و روز سوم نیز چنین کرد:(2) بروسوی مؤلف تفسیر روحالبیان نیز علت مشروع شدن رمی جمرات را همین میداند.(3)

4 ـ طبری رمی جمرات را یادآور سنگهایی میداند که ابراهیم خلیل به قوچ قربانی زد. در ترجمه تفسیر طبری، در این باره چنین آمده است:
پس جبرئیل ـ علیهالسلام ـ آن کبش را که آورده بود بدست اسماعیل داد تا فدا کند و آن کبش از دست او بجست و بدوید و از آن کوه فرو آمد و به کوه منا برشد و آن جایگاه که امروز قربانی کنند،
و حاجیان قربان آنجا کنند و سنگ اندازند. و خدای تعالی خواست که جایگاه قربان بدین کوه (منا) باشد و ابراهیم ـ علیهالسلام ـ از پس آن کبش همی دوید، و آن کبش چون به جایگاه قربان رسید آنجا بایستاد و پیشتر ابراهیم سنگ بیانداخت و آن گاه کبش بایستاد و اسماعیل برفت و او را بگرفت و ابراهیم بیامد و او را قربان کرد و آن جایگاه که امروز حاجیان قربان کنند و سنگ اندازند.

و آن بیست و یک سنگ که ابراهیم ـ علیهالسلام ـ به آن کبش انداخت و به سر راه آن نیز سنتی گشت که حاجیان چون بدان جایگاه رسند سه روز هر روزی ایشان را بیست و یک سنگ بباید انداخت. ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1 ـ ازرقی، اخبار مکه، قم، منشورات الشریف الرضی، ج 1، ص 67; یاقوت حموی، معجمالبلدان، بیروت، داراحیاء التراث العربی، 1399 هـ . ق.، ج 4، ص 465، کلمه کعبه.

2 ـ ازرقی، همان کتاب، ص 71 ـ بنا به نقل رفعت پاشا، طبرانی، حاکم نیشابوری و بیهقی نیز چنین معنایی را نقل نمودهاند. (مرآة الحرمین، ج 1، ص 137) 3 ـ روح البیان، بیروت، داراحیاء التراث العربی، ج 7، ص 475. صفحه 20

بازم ممنون ولي من هنوز جواب سوالم رو نگرفتم
آيا شيطان بر حضرت آدم يا حضرت ابراهيم مشتبه شد بعد به فرمان خدا ستون شيطان آنجا ساخته شد؟ آيا همان زمان كه حضرت ابراهيم كعبه را ساختند ستون شيطان را هم ساختند؟ شكل هندسي آن به فرمان خدا بود؟

:fekr:

ذوالفقار;43847 نوشت:
بازم ممنون ولي من هنوز جواب سوالم رو نگرفتم آيا شيطان بر حضرت آدم يا حضرت ابراهيم مشتبه شد بعد به فرمان خدا ستون شيطان آنجا ساخته شد؟ آيا همان زمان كه حضرت ابراهيم كعبه را ساختند ستون شيطان را هم ساختند؟ شكل هندسي آن به فرمان خدا بود؟


سلام علیکم جمیعا

ابلیسک در حقیقت نماد آلت شیطانی است .
اهرمی که شیطان (در بین انسانهائیکه در جهان مادی و با معیارهای ملموس مادی در تماسند )از آن نفع بسیاری میبرد برای نشر تفکرات خودش اهرم قوای جنسی است.

این قوای جنسی برای بقای نسل بشر ایجاد شده و قوانینی در استفاده از آن از طرف خدا وضع شده و بر مومنین واجب شده که ازدواج کنند و همین اهرم جنسی عامل اولیه ازدواج میشود ولی بعدها بواسطه ایجاد خانواده تغئیر شکل میدهد و تنها بعد جنسی آن مد نظر قرار نمیگیرد چنانکه فرزندان به اولیائشان و اولیاء به فرزندان و همگی نسبت به هم احساس وابستگی و دلبستگی پیدا خواهند کرد.
آنها در حق یکدیگر بخشش احسان انفاق و فداکاری میکنند و با کسانیکه با آنها نسبت خویشاوندی پیدا میکنند نیز تحتتاثیر این خویشاوندی نسبت به هم مهربان خواهند بود.

این رحمتیاست برای اهل ایمان ولی شیطان از این مسئله ضرر خواهد دید لذا
اکثر تعلیمات شیطانی در عالممادی حول محور لذات شهوانی بدون ایجاد خانواده میگردد.
زنا - زنای محسنه - لواط و غیره از این دسته اند.
این اعمال هیچگاه بانی آن روابط بیم افراد ابناء بشر نمیگردد در عوض بانی ایجاد شر کینه دشمنی و قتل میشوند.

این است قدرت تعقل شیطان که خیلیها او را دست کم میگیرند.

والله حفیظ

این نماد نیز نمادی است که از نقشه شیطانی این موجود رانده شده ایجاد گردیده.
یعنی شیطان این نماد را خودش خواسته که بین ابناء بشر بعنوان نماد پرستشش ایجاد نماید.
پیامبران الهی از این موضوع با وحی با خبر بودند.

ایات قرآن به تمام زوایای این بحث ( چگونگی تسلط شیطان و کنترل اذهان ) بطور جامعی اشاره میکند.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ يا أَيهَا الْمُزَّمِّلُ(المزمل/1)
اي جامه به خود پيچيده!
قُمِ اللَّيلَ إِلَّا قَلِيلًا(المزمل/2)
شب را، جز کمي، بپاخيز!
نِصْفَهُ أَوِ انْقُصْ مِنْهُ قَلِيلًا(المزمل/3)
نيمي از شب را، يا کمي از آن کم کن،
أَوْ زِدْ عَلَيهِ وَرَتِّلِ الْقُرْآنَ تَرْتِيلًا(المزمل/4)
يا بر نصف آن بيفزا، و قرآن را با دقت و تأمل بخوان؛

یاحق

سلام دوستان
عرض ادب و احترام
دو نکته بگویم خدمت عزیزان
اول برج ساعت مکه طوری دقیق ساخته شده که موقع ظهر دقیقا سایه برج روی کعبه می افتد
دوم حدود دو ماه پیش طرح توسعه مسجد الحرام به تصویب شاه عربستان رسید در این طرح مسجد الحرام طی 5 مرحله کاملا تخریب می شود و حریم جدیدی درست می شود که پذیرای 5 میلیون زائر خواهد بود تصاویر طرح اولیه و ماکت طرح را من دارم ولی فعلا وقت ندارم بعدا برایتان می گذارم نکته اینکه اصلا از معماری اسلامی خبری نیست یک معماری کاملا غربی است
با تشکر
موفق و پیروز باشید

موضوع قفل شده است