راه‌اندازی یک شبکه به‌نام امیرالمؤمنین(علیه السلام)

تب‌های اولیه

1 پست / 0 جدید
راه‌اندازی یک شبکه به‌نام امیرالمؤمنین(علیه السلام)

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: درصدد برآمدیم شبکه حضرت امیرالمومنین(ع) را به زبان عربی راه اندازی کنیم که در ماه رمضان در کشور عراق تاسیس می شود.به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در همایش «ماه خدا، راه خدا» در محل سالن آمفی تئاتر هتل نیشکر اهواز ، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به این ضیافت بیایید و خود را از فضل الهی محروم نکنید، این فرصت مهمی است.

وی با بیان اینکه اصل فضل کانون نور، لیالی قدر است، افزود: موعضه ها و نصیحت ها، جلسات و مباحث قرآنی که با آواز خوانده می شود معطر و روحیه بخش است.

موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خانمان سوز بودن مواد مخدر گفت: خیلی ها می گویند مواد مخدر کولاک می کند؛ جنگ خانمان سوز تمام عیار، ورود همین مواد مخدر به کشور است.

وی در ادامه شبکه های ماهواره ای را جنگ خانمان سوز دیگری عنوان کرد و گفت: بوق شیاطین ماهواره ها از مواد مخدر بدتر است و از اول تا آخر گناه بزرگی است که جوانان ما را گمراه می کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان از تاسیس بیش از یکهزار شبکه عربی برای ضربه زدن به نظام جمهوری خبر داد و اظهار کرد: در مقابل این همه شبکه ما چه داریم و متاسفانه تنها شبکه الکوثر را داریم. آیا جواب هزار شبکه تنها با یک شبکه داده می شود؟

موسوی جزایری بیان کرد: باید از اعراب خوزستان تقدیر کنیم که این همه به زبان عربی در گوششان می خوانند اما سر خم نمی کنند و این نشانه اصالت آن هاست.

وی با تاکید بر اینکه اعراب و مردم خوزستان ریشه پاک دارند که تحت تاثیر دشمن قرار نمی گیرند، گفت: شبکه های ماهواره ای دشمن به زیبایی هرچه تمام‌تر و به صورتی هنرمندانه طراحی شدند که این جذابیتها برای گمراهی ماست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان داشتن شبکه ماهواره ای مخصوص نظام جمهوری اسلامی را از اوجب واجبات عنوان کرد و گفت: درصدد برآمدیم شبکه حضرت امیرالمومنین را به زبان عربی راه اندازی کینم که در ماه رمضان در کشور عراق تاسیس می شود.

وی ادامه داد: این شبکه در حال حاضر در انتظار تثبیت شدن از سوی دولت عراق است و با همین یک شبکه جواب هزاران شبکه مخالف را خواهیم داد.
کد خبر:161617 -
منبع