راههايي مفید براي همراهی با فرزندان

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
راههايي مفید براي همراهی با فرزندان

راههايي براي با فرزندان بودن


با همديگر تلويزيون تماشا كنيد .

برنامه هايي را كه فراخور سن فرزندانتان باشد با همديگر تماشا كنيد و بعد درباره آن صحبت كنيد. با هم تلويزيون تماشا كردن مي تواند بحثي را در مورد مشكلات با فرزندانتان باز كند.

خواندن كتاب براي فرزندتان يا به همرا ه او


با همديگر خواندن عشق و علاقه را نسبت به كتاب بالا مي برد. متخصصان مي گويند كه والدين بايد براي فرزندان كوچكشان شبها كتاب بخوانند و حتي وقتي بچه ها قادر به خواندن هم مي شوند كتاب خواندن را ادامه دهند و بعد در باره كتاب با هم صحبت كنند.

فرصت شام را غنيمت بشماريد.


زمان خوردن شام اغلب تنها زماني در شبانه روز است كه همه خانواده مي توانند با هم باشند و احساس واقعي وابستگي را درك كنند. بدون ارتباط محكم ، احساس پايداري خانواده از بين مي رود و بچه ها كم كم جدا شده و تنها مي شوند .

هنگام غذا خوردن تلويزيون را خاموش كنيد تا همه حاضر شوندو همه بايد منتظر بمانند تا آخرين عضو خانواده هم كارش را تمام كند و به ديگرلان ملحق شود. بنابراين آن شام يك اتفاق خانوادگي مي شود . هر اجتماعي كه براي خانواده ترتيب دهيد به استواري آن كمك كرده ايد.

به نظرات فرزندتان گوش کنید.




گوش کردن به حرفهای فرزندتان بهترین راهی است که مشخص می کند شما برای آنچه او می گویید ارزش قائلید.

برای او سخنرانی نکنید و تمام مسائل فرزندتان را حل نکنید
زیرا هرگز چیزی یاد نمی گیرد.

از فرزندتان سؤالهایی بپرسید که او را در حل مشکلاتش تشویق و راهنمایی کند. درباره قوانین خانواده و طرح هایی مثل روز جمعه کجا برویم بحث کنید.


امكان;55269 نوشت:
خواندن كتاب براي فرزندتان يا به همرا ه او

عموی بنده :

خواهش میکنم واسه بچه ی من کتاب نخر ؟:Hedye: ( من اصولا واسه همه کتاب میخرم )

من : !!!!!!!!!!!!!!! واه چرا؟:Moteajeb!:

عموی بنده:
پرهام (3 سالشه) کلا 10 تا کتاب داره . و من مجبورم هر شب هر 10 تا کتاب رو براش بخونم . :ghati:اگه بازم کتاب بخری من مجبورم هر شب 11 تا بخونم .:help:
خواهش میکنم کتاب براش نخر.

من: :deldari:

موضوع قفل شده است