درمان خیال پردازی...؟؟؟؟

تب‌های اولیه

2 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
درمان خیال پردازی...؟؟؟؟

سلام خدمت همه دوستان اسک دین:Gol:
مدتی ست که مشکلی برایم بوجود آمده است که امیدوارم با کمک شما بتوانم مشکلم را حل کنم.
من مدتی ست که دچار خیال پردازی شده ام و همش به آینده فکر می کنم و اتفاقاتی که بای دیگران پیش می اید را در زندگی خودم متصور می شوم و باعث شده که من مدت زیادی از روز را در خیال به سر ببرم. حتی وقتی سرم شلوغ می شود و چند دقیقه برای استراحت دارم دوباره این فکر و خیال به سراغم می ایند. البته این را هم بگویم که اینها افکار خیالات منفی نیست. گاهی اوقات هم خیلی مثبت است!!:khaneh::khaneh:

آنجل;101389 نوشت:
سلام خدمت همه دوستان اسک دین مدتی ست که مشکلی برایم بوجود آمده است که امیدوارم با کمک شما بتوانم مشکلم را حل کنم. من مدتی ست که دچار خیال پردازی شده ام و همش به آینده فکر می کنم و اتفاقاتی که بای دیگران پیش می اید را در زندگی خودم متصور می شوم و باعث شده که من مدت زیادی از روز را در خیال به سر ببرم. حتی وقتی سرم شلوغ می شود و چند دقیقه برای استراحت دارم دوباره این فکر و خیال به سراغم می ایند. البته این را هم بگویم که اینها افکار خیالات منفی نیست. گاهی اوقات هم خیلی مثبت است!!

سلام علیکم

اینها نجواهای شیطان هستند که به تدریج رنگ منفی به خود خواهند گرفت

ضمن دنبال نمودن مبحث زیر

http://www.askdin.com/showthread.php?t=11346&p=101337

این ایه رو زیاد بخونید

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّمَا النَّجْوَي مِنَ الشيْطنِ لِيَحْزُنَ الَّذِينَ ءَامَنُوا وَ لَيْس بِضارِّهِمْ شيْئاً إِلا بِإِذْنِ اللَّهِ وَ عَلي اللَّهِ فَلْيَتَوَكلِ الْمُؤْمِنُونَ

موضوع قفل شده است