بیانیه مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی در پی هتک حرمت قرآن کریم

تب‌های اولیه

77 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
بیانیه مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی در پی هتک حرمت قرآن کریم

سلام. سايت eyewitness newsيك نظر سنجي درباره سوزاندن قرآن گذاشته است به اين آدرس رفته با انتخاب گزينه no اين عمل شنيع را محكوم كنيد.

تاکنون حدود 80 درصد با این حرکت گستاخانه مخالفت کرده اند . متن سئوال به فارسی اینچنین است :

آیا شما با طرح کلیسای فلوریدا به سوزاندن قرآن در سالگرد 11 / 9 موافق هستید؟
http://www2.wnct.com/news/2010/sep/07/quran-burning-pl-21/#poll_21

گزينه no را انتخاب كنيد.

[="Teal"]ممنون از توجهتون و نگراني هايي كه بابت اين قضيه داريد چون هر مسلماني ناراحت ميشه و به خشم مياد از اين اقدامات اونا:Narahat: ولي آخه واقعا چقدر نظر سنجي اين سايت معتبر و ارزشمنده :Gig:
البته من رفتم راي دادم ولي اين نظرسنجيها بي ارزش و اعتباره و به فرض اصلا اونا بيشتر راي بدن يعني ما شكست خورديم و طرفداراي اتش زدن قران بيشترن؟!!!
[/]

سلام بر همه دوستان
با کمال تعجب تا الان 17 درصد موافق 79 درصد مخالف و 4 درصد ممتنع داشته این رای گیری.

اینها مدعیند که کلیسای منحرف و غیرقانونی تری جونز تنها 50 نفر عضو دارد ولی اینطور که مشخصه تعداد این افراد بیشتر از این حرفهاست.

اگر یک آمارگیری کلی از تمام سایتهائیکه این مسئله رو به شور گذاشتند بدست بیاد میشه فهمید این تفکر از چه منبعی ریشه میگیره.
البته کاملا واضحه و
بطور قطع و یقین صهیونیستها از این مطلب حمایت میکنن.
یا ایها المسلمون
اشداء علی الکفار رحماء بینهم

یاحلیم

[=Century Gothic]پیام[=Century Gothic] مهم آیت الله العظمی صافی به پاپ و اوباما
بسم الله الرحمن الرحيم
خبر موحش تصميم يکي از کليساهاي آمريکا براي سوزاندن نسخه*هايي از قرآن مجيد، عمق شرارت و خباثت و عداوت با ارزشهاي عالي انساني و مکتب انبيا، و سوء تعليم و تربيت کليساي معاصر را به جهانيان اعلام ميکند. قرآن مجيد، يگانه کتابي است که از پيامبران اديان ابراهيمي به بزرگي ياد مي*کند و همه را به ايمان و اعتقاد به آنان دعوت مي*نمايد:

قُولُواْ آمَنَّا بِاللّهِ وَمَآ أُنزِلَ إِلَيْنَا وَمَا أُنزِلَ إِلَي إِبْرَاهِيمَ وَإِسْمَاعِيلَ وَإِسْحَقَ وَيَعْقُوبَ وَالأسْبَاطِ وَمَا أُوتِيَ مُوسَي وَعِيسَي وَ مَا أُوتِيَ النَّبِيُّونَ مِن رَّبِّهِمْ لاَ نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِّنْهُمْ وَنَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ (بقره/*١٣٦) [=Century Gothic]

کتابي است که بشريت را به سلم و صلح و مهر و رحمت مي*خواند و مردم دنيا را به شعار «بسم الله الرحمن الرحيم» به سوي رحمت مي*خواند؛ کتاب مقدسي که يگانه برهان حقانيت انبياء سلف و دعوت*هاي آسماني است. [=Century Gothic]
اگرچه بيش از يک ميليارد و پانصد ميليون نفر، امروز اين کتاب عظيم را کتاب دين و دستورالعمل فکر و عقيده و عبادت و اخلاق و تربيت و روابط مردم مي*دانند اما همه محققان و قرآن*پژوهان از ملل مختلف تصديق کرده*اند که قرآن براي همه مقدس است و هر انسان بيدار و آگاه بايد در برابر قداست و استحکام هدايت*هاي آن سر تعظيم فرود آورد و آن را کتاب و دستورالعمل همة اقوام و ملل قرار داد.
[=Century Gothic]

تصميم بر اهانت به چنين کتاب مقدسي، اهانت به همة مقدسات و اهانت به همة انبيا مخصوصاً ابراهيم، موسي و عيسي است و هم*چنين توهين به مريم عذرا است که به عنوان بهترين و پاک*ترين بانوي زمان خود او را معرفي نمود و به خطاب «ان الله اصطفيک و طهرک» مخاطب است. [=Century Gothic]:Sham:

اينجانب هم*زبان با يک ميليارد و نيم مسلمان و سائر مردم متمدن حقيقي جهان اين روح توحش بشري را محکوم مي*کنم و خطرات بزرگ آن را براي بشريت و روشن شدن آتش فتنه*هاي بزرگ اعلام مي*دارم و به شخص پاپ و سائر رؤساي مسيحي هشدار مي*دهيم اگر چنين حادثة فجيع و غير انساني در امريکا اتفاق افتد حکومت امريکا و شخص رئيس جمهور اوباما را مسئول و مستحق محاکمه و بازخواست مي*دانيم و بايد بدون فوت وقت اين کشيش، دستگير و کليساي آن براي هميشه تعطيل گردد.

*٢٨ رمضان المبارک *١٤٣١
*١٣٨٩/٦/١٧
لطف اللّه صافي

سلام و درود و سپاس از سادات و رضا و همه گرامیان
روزنامه اینترنتی دیلی پرس
اینجا هم برید
http://www.dailypress.com/news/nationworld/dp-nws-ap-quran-burning-20100907,0,6683650.story

پاسخ گزینه 4
No, it's offensive to moderates of any religion and puts our troops and U.S. reputation at risk

اینجا البته غصه خودشونو میخورن

یاحق

به نام خدا و سلام.
ممنون از همه ی دوستان زحمتکش.
منم این کار رو انجام دادم اما متوجه نمیشم چرا اونا این نظرسنجی رو گذاشتن؟؟؟:Gig:

mahdaviat;46024 نوشت:
به نام خدا و سلام. ممنون از همه ی دوستان زحمتکش. منم این کار رو انجام دادم اما متوجه نمیشم چرا اونا این نظرسنجی رو گذاشتن؟؟؟

سلام بر مهدویت
این نظر سنجی یک کارناوال سیاسی است .
اینها میخواهند بگویند که ما به آزادی بیان در ممالک خودمان اهمیت میدهیم.
در این سایت اخیر موضوعیت مطرح شده این است که ایا این عمل اگر انجام گیرد پیام خوبی ارائه میشود یا برای امریکائیها مشکل ایجاد میشود.

خب اینها توی فکر خودشونن والا اگر خطری اونها رو تهدید نمیکرد که هر روز از این برنامه ها داشتند.

حالا شاید دوستان بگویند من بدبینانه دارم مطرح میکنم ولی این حقیقت محضه.
شما کشورهائیکه دارن 24 ساعت شبانه روز بر علیه اسلام تبلیغ میکنن رو در نظر بگیرید. اونها مدام دارند میگن مسلمونها قومی تروریست پرور عقب مانده از مدنیتند و برای انسنیت و بشریت مضرند به این عکس نگاه کنید.


این چهره ایه که در اذهان اونهاست . از دوستانتون که توی این ممالک هستند بپرسید.
اینا با اسلام ضدیتی را راه انداخته اند که به این سادگیها از بین رفتنی نیست.

یاحکیم

سلام علیکم.
ممنون از پاسخ شما.
جامع بود. من خیلی پیرامون بحثهای سیاسی نمیچرخم برای این نمیدونستم.
بازم ممنون.
التماس دعا...:Mohabbat:

واقعا بعضی از آدما چی فکر می کنن؟ کجای قران جنگ طلبه؟ قرانی که همش صلحه؟ مگه همین قران برای تایید دین مسیحیت و ادامه اون نیومده؟ مگه مسیحی جدا از خداست؟ مگه قران کتاب ما آدماست که اینجوری رفتار می کنن؟
انا له الحافظون... خدا مواظبه...

آنجل;46083 نوشت:
واقعا بعضی از آدما چی فکر می کنن؟ کجای قران جنگ طلبه؟ قرانی که همش صلحه؟ مگه همین قران برای تایید دین مسیحیت و ادامه اون نیومده؟ مگه مسیحی جدا از خداست؟ مگه قران کتاب ما آدماست که اینجوری رفتار می کنن؟ انا له الحافظون... خدا مواظبه...

آنجل گرامی

یک روز ویلسون چرچیل رئیس جمهور کشور انگلستان ( در سالهای 1940 الی 1948 در هنگام جنگ جهانی دوم)
که شخصی باهوش سیاستمدار و نابغه بود و پیشنهاد کنفرانس تهران او باعث شکست آلمانها شد در قبرستانی همراه محافظان و دوستانش قدم میزد تا اینکه به قبری رسید که روی آن نوشته شده بود

اینجا قبر مردی راستگو و سیاستمداری صادق است


چرچیل متحیر به فبر نگاه کرد و با همان تعجب گفت تا حالا ندیده بودم دو نفر را در یک قبر دفن کنند.

یعنی صداقت و سیاست در غرب 2 ئی است که هرگز 1 نمیشود و تصور ایندو با هم خیالی ناشدنی است.
حتی طنز پردازان ژورنالیست غربی علانا میگویند دروغگوترین انسان در کشورشان رئیس جمهورشان و اعضاء مجلسشان است.

شما صادقانه سخن میگوئید ولی اینها صادق نیستند که با معیار عاقلانه شما بخواهند عمل و یا عکس العملی نشان دهند.

تنها در اسلام و تشیع به نقل از علی علیه السلام بهترین سیاست عدالت است.

یاحق

کاشکی صاعقه ای اید و سوزد همه را
خدایا خودت بهتر می دونی ....

بسم الله نور

نه سال پیش که بوش کوچک آغاز جنگ صلیبی را اعلام کرد باید می دانستیم که روزی کاریکاتور پیامبرمان را منتشر می کنند و روز دیگر هم کلام الله را به آتش می کشند . آنقدر سکوت کردیم تا دشمن جری تر شد و به قرآن کریم اهانت کرد . دیگر سکوت جایز نیست . وبلاگ نویسان ارزشی هم همراه دانشجویان تهرانی امروز دوشنبه 89/6/22 در برابر سفارت سوئیس خیابان الهیه – خیابان بوستان ساعت 16) فریاد واقرآنا سرمیدهند و توحش آمریکایی ها را محکوم می کنند.

هُمْ إِلَّا كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا

آنان در گمراهی همچون حیواناتند بلکه گمراهتر!

اسلام عزیز جای خودش رو در قلوب مردم جهان باز کرده .و این کار ها دردی رو براشون دوا نمی کنه.

يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد.

یا حق.

به نام خدا
واي بر ما مسلمين كه در برابر ديدگان ما به بزرگترين نشانه دين ما توهين شد و ما همچنان ساكت هستيم و هيچ عكس العملي از خود نشان نمي دهيم .
در برابر ديدگان همه شما قرآن را پاره كردند ، پاي خود را درون كثافت كرد و با برگ قرآن آن را پاك نمود و سپس آن را آتش زد و ما همچنان به سان احمقاني بر سر مسائل شيعه و سني و واقعيت هاي زندگي خود درگير هستيم . با اينكه نيمي از ثروت اين كره در دست مسلمين است و ما ثروتمند ترين فقيران اين كره هستيم جرات مقابله و مبارزه با اين موضوع را نداريم و در پشت صداهاي بي معني پنهان مي شويم و نمي دانيم كه چه بايد بكنيم اگر خواهان مقابله هستند بايد با آنان برخواست و جواب دندان شكني به آنان داد . كليسا ، پاپ و همه در پشت اين برگه هستند حتي وهابيت همه و همه به سان خر هايي كه افسار خود را به دست اسرائيل و صهيونيسم داده اند به ما توهين مي كنند و ما فقط به آرامسازي مي پردازيم . اين بار ديگر نبايد سكوت كرد راهپيمايي و آتش كشي فايده اي ندارد ما بي غيرت ترين پيروان دين الهي هستيم كه پيروي دين برتريم واي برما اگر ديگر در برابر اين كار نيز سكوت كرده و مانند كاريكاتور ها عكس العملي نشان ندهيم

ما مسلمين بزرگترين مصرف كنندگان دنياي كوچك كره خاكي هستيم كه پايه هاي اقتصادي اسرائيل وآمريكا بر پشت ما سوار است و ما به هيچ سان نمي توانيم از قدرت خود استفاده نمائيم . چرا ؟ چرا هر بار كه پاي تحريم كالا ها پيش مي آيد با يك حرف ساده سني و شيعه مي توانند تمام رشته هاي مارا پنبه كنند . شيريني هاي دانماركي ، دفتر هاي آلماني ، و هزاران هزار چيز هاي ديگر كه بدون فكر و تصور ما آنها را مصرف مي كنيم و نمي دانيم چه خيانتي به خود و دينمان مي كنيم

[="blue"]اينا مثل بچه هايي هستند كه ميخوان لجبازي كنن صبر خدا زياده ولي بالاخره بهشون نشون ميده ما هم به عنوان يك مسلمان اين عملو محكوم ميكنيم ولي اگه انساني مسلمان هم نباشد به عنوان يك انسان به مقدسات ديگران توهين نميكند مشكل اينا اينه كه اصلا انسان نيستند.[/]
[="blue"]

شب‌پره گر وصل آفتاب نخواهد / رونـق بـازار آفـتـاب نــكـاهـد[/]

[="sienna"]
يريدون ليطفئوا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو كره الكافرون(صف / Dirol

مي خواهند نور خدارا با دهان هاي خويش خاموش كنند و خدا كامل كننده نور خويش است اگرچه كافران را ناخوش آيد.[/]

آخه عزيزم چرا اصلا توجه نمي كنين با ريختن تو خيابون و سر و صدا كردن كاري پيش نمي ره اگه مي خواست عملي بشه اين همه سال ما داريم مي ريزيم هر روز تو خيابون عليه اين كار و اونكار سر و صدا مي كنيم قدرت رسانه مي تونه تمام اين كاراي ما رو نابود كنه اصل اينه كه يك عمل قوي نشون داده شود و تنها راهش ضربه هاي اقتصاديه چون آدم مايه دار اگر 1000 تومنش به 990 تومن دادش در مي ياد

آخه درد ما از اينه كه درون مسلمونا اين همه اختلافه كه نمي تونن به پايه هاي دينشونم معتقد باشند و ما همه هنوز داريم سر 1400 سال پيش كه حق با كي بود دعوا مي كنيم
اصلا حق با ابوبكر يا علي چه فرقي مي كنه مارو دارن با اين حرفا از درون داغون مي كنن ما داريم پاي نا همگوني هاو تفرقه هامونو مي خوريم كه جرات همچين كارايي به دشمنامون مي ديم .

آيا مي دانيد تعداد كالاهاي وابسته به آمريكا و صهيونيسم و سازمان هاي غير اسلامي چند تاست و چند تا از آنها به صورت عضوي جدا نشدني وارد زندگي ما شده اند . تنها پپسي و كوكا نوكيا و اينها نيستند . غيرت از مسلمانان رخت بسته ؟ چرا همه فقط در فكر آرام سازي اند بايد به نداي درون خود گوش داد .

درسته كه خدا گفته ما خوداين كتاب را نازل كرديم و خود از آن محافظت مي نماييم اما وظيفه ي ما كه خود را متعهد به اين كتاب و دين مي دانيم چيست آيا حقي بر گردن ما نيست بايد حق خود را ادا كرده و با دشمن به مبارزه برخواسته صرف سخن و شعار فايده اي در بر ندارد اينكه گوشه اي بگنجي و تنها ناله و نفرين كني و جوابي به كوتاهي داد و رها كرد فايده اي ندارد بايد پاسخي دندان شكن و كوبنده داد

هزار و اندي سال پيش بود كه عده اي خواستند خانه خدا را خراب كننده (ابرهه ) آنجا قدرت عقل بشر نيازمند ديدن معجزه اي بود كه بتواند به قدرت صاحب خانه ايمان بياورد اما در حال حاضر چه ؟
آيا نمايش قدرت هاي ناچيز كشيشان مسيحي و افرادي كه اندكي به قدرت هاي ماورا الطبيعه دست يافته اند بايد موجب شود كه ما تصور كنيم نسبت به مسيحيان و غيره پائين تريم
چرا قدرت هاي مافوق طبيعي بزرگان خود را به نمايش نمي گذاريم تا همه بدانند مسلمين اگر بخواهند به اذن خدا به لحظه اي مي توانند زمين را زير و رو كنند




دارد چه بلایی سرمان می آید؟!

کی قسمت خوب داستان می آید؟

قرآن خدا سوخته اما دارد ...

بوی دل صاحب الزمان (عج) می آید



سلام

می خواهم دلتان را آتش بزنم .

ما مسلمانان باشیم و اینها معجزه ی پیامبر را آتش بزنند.

وقتی صحنه ی پاک کردن کفش آن پست را با قرآن دیدم دلم ریش شد چشمانم پر از اشک می خواستم داد بزنم ولی ......

نمی دونم چگونه به مسلمانان تسلیت بگم نمی دانم چگونه این غم را تحمل کنم .

دوستانی که اعتراض خود را از این کار می خواهند اعلام کنند این جا جایش هست .

با یک جمله اعتراض خود را اعلام کنید.

الهم عجل لولیک فرج

[="magenta"]

اين رفتارا نشانه عجز و ناتواني اونها در مقابل اسلام و رشد اسلامه.
[/]

خداوندا آنانکه از زمان پیامبر به بعد تا روز قیامت قران را آتش زدند و می زنند به آن توهین و حرمت شکنی کردند و میکنند همه را در قعر جهنم با هم محشور کن.آمین

rassol;46733 نوشت:
آخه عزيزم چرا اصلا توجه نمي كنين با ريختن تو خيابون و سر و صدا كردن كاري پيش نمي ره اگه مي خواست عملي بشه اين همه سال ما داريم مي ريزيم هر روز تو خيابون عليه اين كار و اونكار سر و صدا مي كنيم قدرت رسانه مي تونه تمام اين كاراي ما رو نابود كنه اصل اينه كه يك عمل قوي نشون داده شود و تنها راهش ضربه هاي اقتصاديه چون آدم مايه دار اگر 1000 تومنش به 990 تومن دادش در مي ياد

سلام دوست عزیز

بنظر شما ساکت بشینیم ؟؟؟؟

باید به یک شکلی اعتراض خودمان را نشان دهیم و بهترین راه که تمام جهان از آن با خبر می شود این راه است اما راه های دیگر هم هست ولی این هم راه بدی نیست.
و این نوع اعتراض را در رسانه های جمعی نشان می دهند . پس خیلی ها از اعتراض ما به این کار آگاه می شوند.

می دانید همین راه پیمای در انقلاب چه تاثیری داشت.

و این سرو صدا نیست شعار دادن است و گفتن عقاید و افکار با شعار .

rassol;46733 نوشت:
آخه عزيزم چرا اصلا توجه نمي كنين با ريختن تو خيابون و سر و صدا كردن كاري پيش نمي ره اگه مي خواست عملي بشه اين همه سال ما داريم مي ريزيم هر روز تو خيابون عليه اين كار و اونكار سر و صدا مي كنيم قدرت رسانه مي تونه تمام اين كاراي ما رو نابود كنه اصل اينه كه يك عمل قوي نشون داده شود و تنها راهش ضربه هاي اقتصاديه چون آدم مايه دار اگر 1000 تومنش به 990 تومن دادش در مي ياد

AsRaR;46816 نوشت:
سلام دوست عزیز بنظر شما ساکت بشینیم ؟؟؟؟ باید به یک شکلی اعتراض خودمان را نشان دهیم و بهترین راه که تمام جهان از آن با خبر می شود این راه است اما راه های دیگر هم هست ولی این هم راه بدی نیست. و این نوع اعتراض را در رسانه های جمعی نشان می دهند . پس خیلی ها از اعتراض ما به این کار آگاه می شوند. می دانید همین راه پیمای در انقلاب چه تاثیری داشت. و این سرو صدا نیست شعار دادن است و گفتن عقاید و افکار با شعار .

ما زنده به آنيم كه آرام نگيريم :Sham:موجيم كه آسودگي ما عدم ماست

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی در پی هتک حرمت
قرآن کریم



اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَیْكَ فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُكَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ

قِلَّةَ عَدَدِنَا وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا



در مهد مدنیت مدرن دست‌های آلوده صهیونیسم جهانی با وقاحت تمام کتاب

نور و رحمت و هدایت و انسانیت را به آتش کشیدند تا به همگان ثابت کنند

که هیچ نسبتی با خدا پرستی، مروت و انسانیت ندارند.

به بهانه سالگرد واقعه 11 سپتامبر که در آن بازیچه‌های دست آموز استکبار

جهانی به نام پیروی از اسلام جان صدها انسان را گرفتند، این بار افراط گرایان

بی منطق مسیحی در اقدامی دیوانه‌وار حرمت باورهای بیش از یک میلیارد

مسلمان را شکستند تا جلوه دیگری از تروریسم جهانی را به نمایش

بگذارند.روشن است که این جنایت نه تنها به ساحت نورانی قرآن کریم

خدشه‌ای وارد نمی‌سازد، که رسواگر سفاهت و کوته نظری گردانندگان آن

است.

مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی ضمن تسلیت این اقدام وقیحانه به

ساحت مقدس امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری،

مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه و همه مسلمانان و آزاد اندیشان جهان؛

انزجار خود را نسبت به این رفتار نابخردانه اعلام کرده و اطمینان دارد که

خفاشان تیره روز صهیونیست با دمیدن به سمت خورشید هدایت اسلام، هیچ

طرفی نخواهند بست وتاثیری درانتشار این نور ازلی نخواهند داشت.

مرکزملی پاسخ گویی به سوالات دینی

مديريت سايت اسك دين نيز ضمن تسلیت به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا لتراب مقدمه

الفداء، مقام معظم رهبری،

مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه و همه مسلمانان و آزاد

اندیشان جهان؛

اقدام وقيحانه و توهين بي شرمانه عده اي از جيره خواران صهيونيزم و

استكبار جهاني را به ساحت مقدس قرآن كريم محكوم مي كند و اميدواريم با ظهور منجي

عالم بشريت نورانيت قرآن بر دل هاي تاريك ابوجهل ها و ابوسفيان هاي عصر حاضر بتابد .

[=Century Gothic]بیانیه آیت الله مکارم در پی هتک حرمت قرآن

[=Century Gothic] آیت الله مکارم شیرازى ازمراجع عظام تقلید با صدور بیانیه ای هتک حرمت قرآن مجید را در آمریکا محکوم کرد .

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن این بیانیه به این شرح است :

گـرچه تصمیم بـر آتش زدن قـرآن مجید را همه ارباب کلیسا و همه عقلاى دنیا محکوم کردند و سبب شد آن کشیش دیوانـه از کـار خود منصرف شود ولى جمعى از اوبـاش که احتمالاً ازمنابع صهیونیستى فرمان مى‏گرفتند این کار بسیار زشت را در بعضى از خیابان‏هاى آمریکا انجام دادند .

مـا این اهـانت وحشتناک بـه قرآن مجید را قویاً محکوم مى‏کنیم و تعجب است در عصرى که نام تمدن بر خود مى‏گذارند اینگونه اعمال وحشیانه انجام شود که به مقدس‏ترین مقدسات یک جمعیت عظیم یک میلیارد و نیمى اینگونه اهانت گردد و اگر اهانت‏هاى مربوط به پیغمبر اکرم از اروپا شروع نشده بود در آمریکا چنین اعمالى رخ نمى‏داد.

نهادهـاى جهانى باید تدبیرى براى جلوگیرى از اینگونه وحشى‏گرى‏ها که تخم عداوت را در سراسر جهان مى‏پاشد، بیندیشند و اجازه ندهند به این سادگى امنیت جهان دستخوش اختلال و بازیچه گروهى نادان و جنایتکار قرار گیرد.

دشمنان قرآن بدانند که با این اعمال زشت خود چیزى از عظمت قرآن مجید نمى‏کاهند بلکه توحّش خود را با این عمل اثبات مى‏کنند. (وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ)
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=119696

[=Century Gothic]بیانیه آیت الله صافی در پی هتک حرمت قرآن

[=Century Gothic]اگر برای دیوانگی‌ای که آمریکا به آن گرفتار شد مصلحان ملت‌ها چاره‌ای نیندیشند، غرب و شرق به هم ریخته و بذر دشمنی و نفاقی کاشته می‌شود که قرن‌ها آثار آن گریبان‌گیر نسل‌های آینده خواهد شد و احتمال اینکه افرادی دیوانه و بی‌منطق مانند همین شخص اهانت‌کننده به قرآن کریم روزی بر آمریکا و سلاح‌های هسته‌ای جهان برانداز آن کشور مسلط شوند و حتی به کاخ سفید هم راه پیدا کنند، منتفی نمی‌باشد.
[=Century Gothic]آیت الله صافی گلپایگانی با صدور بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم آزاده جهان !

حرکت جنون‌آمیزی که از آمریکا شروع شده و شعائر انسانیت و مقدسات اسلامی را هدف قرار داده، جهان را در لب پرتگاهی سراسر فتنه و آشوب و جنگ و کینه و دشمنی و قتل و سلب امنیت قرار می‌دهد.

اگر برای دیوانگی‌ای که آمریکا به آن گرفتار شد مصلحان ملت‌ها چاره‌ای نیندیشند، غرب و شرق به هم ریخته و بذر دشمنی و نفاقی کاشته می‌شود که قرن‌ها آثار آن گریبان‌گیر نسل‌های آینده خواهد شد و احتمال اینکه افرادی دیوانه و بی‌منطق مانند همین شخص اهانت‌کننده به قرآن کریم روزی بر آمریکا و سلاح‌های هسته‌ای جهان برانداز آن کشور مسلط شوند و حتی به کاخ سفید هم راه پیدا کنند، منتفی نمی‌باشد.

همه دول و ملل جهان باید بسیج شوند و آمریکا را از این دیوانگی و غرور استکباری نجات دهند و مسیحیت را از این امواج سهمگین وحشیگری و ارتجاع مهیب خلاص کنند.

سکوت پاپ و خودداری سران دولت آمریکا در عکس‌العمل مناسب و کنترل این فتنه که خطر جهان‌سوزی دارد، این افراد گرگ‌منش و مهاجم به انسانیت و آزادی ادیان را جسورتر و بی‌باک‌تر می‌سازد.

به یقین آمریکایی‌های متمدن و متعهد از این اهانت به ساحت کتاب مقدس آسمانی شرمسار و سربه‌زیر می‌باشند.

مسلمانان جهان هرگز با محکوم کردن ظاهری این اهانت راضی نمی‌شوند بلکه باید دنیا عکس‌العمل مناسب و بازدارندة سران آمریکا را مشاهده کند. مسلمانان دنیا و ایرانیان غیور و فدایی قرآن به عنوان اعتراض با تظاهرات گسترده خشم و انزجار خود را ابراز نموده و مهاجمان به حریم قرآن کریم را برای همیشه پشیمان نمایند.

لازم به ذکر است اینجانب از همة مسلمانان و هواداران قرآن مجید می‌خواهم که هرگز مقابله به مثل ننمایند.

ما به دنیا اعلام می‌کنیم که همه کتاب‌های آسمانی برای ما مقدس و محترم است و کسانی که به قرآن کریم جسارت نمودند کتاب‌های دیگر آسمانی را هم قبول ندارند و ما مسلمانان حاضر هستیم با دلیل و برهان و منطق با همة کسانی که ادعای پیروی از ادیان الهی دارد مباحثه و مناظره نماییم و به همه اعلام می‌کنیم:ان الدین عندالله الاسلام» و «الاسلام یعلو و لا یعلی علیه»
http://www.shia-news.com/fa/pages/?cid=18994

الَّذِينَ جَعَلُوا الْقُرْآنَ عِضِينَ- فَوَرَبِّكَ لَنَسْأَلَنَّهُمْ أَجْمَعِيْنَ- عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ- فَاصْدَعْ بِمَا تُؤْمَرُ وَأَعْرِضْ عَنِ الْمُشْرِكِينَ
ضمن عرض تسلیت محضر مبارک حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ومقام معظم رهبری ومحکوم نمودن این اقدام شنیع از خداوند متعال خواهانیم با ظهور ولیش حجت را بر معاندین تمام و دلهای داغدیده مسلمین را تسلی بخشد.انشاء الله 

اللهم عجل لولیک الفرج

[="Teal"]شرمنده منم خودمو قاطي كردما آخه اينجا همه مقامات بالا هستند ولي از دلم نيومد من چيزي نگم:Ghamgin:[/]
[="Navy"]من واقعا وقتي اين خبرو شنيدم باورم نشد چون واكنش تندي از مسلموناي جهان مخصوصا اينهمه كشور عربي نديدم.واقعا تاسف خوردم فقط دلمو اينجوري ميتونم راضي كنم كه هر روز هر شب براي فرج آقا امام زمان دعا كنم كه زودتر بياد و اونهارو به سزاي اينهمه جنايتي كه آزادانه دارن انجام ميدن برسونه:geryeh:
واقعا از ته دل ميگم خدا لعنتشون كنه اميدوارم اينا كه اين كار زشتو انجام دادن زنده بمونن تا امام زمان ظهور كنه سزاي اين عمل زشت و غير انساني و..همين دنيا هم ببينن .از خدا ميخوام همشونو به سزاي عملشون هر چه زودتر برسونه:Ghamgin:
[/]

سلام.
ناراحت نباشيد . قرآن صاحب دارد.
تسليت هم نگوييد.
مگر قرآن مغلوب شده يا خدايي نكرده از بين رفته كه تسليت مي گوييد؟قرآن زنده است .
آيه هاي قرآن بر آتش كينه و عداوت كافرين و معاندين پيروز شد همان طور كه خون بر شمشير غلبه كرد.

سلام.
تسليت نمي گويم چون قرآن زنده است و زنده خواهد ماند.
بايد به كساني كه دين و شرف و انسانيت خود را به شياطين فروختند تسليت گفت.آنها مردند و تا ابد مرده باقي خواهند ماند.
قرآن پيروز اين ميدان بود.

[=Century Gothic]بيانيه مدرسه علميه نرجس(س) در پی هتك حرمت به قرآن

[=Century Gothic] گروه سياسی: در پی هتك حرمت و سوزاندن قرآن كريم، مدرسه علميه نرجس(س) با انتشار بيانيه‌ای اين اقدام اسلام ستيزانه را محكوم كرد.

[=Century Gothic] به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی مدرسه علميه نرجس(س) اقدام شيطانی هتك حرمت به مصحف آسمانی بار ديگر حمايت رژيم صهيونيستی از مقاصد اسلام ستيزانه استكبار را آشكارتر ساخت.

[=Century Gothic] صهيونيسم جهانی كه به بهانه از دست دادن برج‌های دوقلو در حادثه يازدهم سپتامبر 2001 سال‌ها قبل دو خطه از بلاد مسلمين را پس از تصرف به خاك و خون كشيد، اين بار پس از 9 سال با اهانت به قرآن مجيد و با سرپوش نهادن بر اسلام باوری مردم امريكا، مهر تأييد ديگری بر اقدامات دين ستيزانه و اسلام هراسی خويش نهاد.

[=Century Gothic] در اين راستا لازم است دشمنان قسم خورده اسلام و عمال افراطی آن‌ها بدانند كه اين گونه اقدامات از سوی تمام انسان‏های آگاه، دورانديش و عاقل محكوم است و پيروان همه اديان آسمانی بويژه مسلمانان از اينگونه اقدامات اعلام بيزاری می‌كنند.

[=Century Gothic] مدرسه علميه نرجس(س) به عنوان عضوی از جامعه بزرگ حوزوی ضمن عرض تسليت به پيشگاه امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هتك حرمت به قرآن كريم را محكوم و انزجار خود را از اين عمل زشت اعلام كرده و از جامعه بين‌الملل، سازمان ملل، يونسكو، اتحاديه عرب، سازمان كنفرانس اسلامی و نيز دول اسلامی و امت مسلمان در سراسر دنيا می‌خواهد تا ضمن محكوميت چنين اقداماتی، مانع تكرار مجدد آن شوند چراكه تاريخ نشان داده است كه باطل همواره در مقابل حق سرفرود آورده است، وَمَنْ یَتَوَلَّ اللهَ وَ رَسُولَهُ وَالَّذیِنَ آمَنُوا فَإنَّ حِزْبَ اللهِ هُمُ الْغَالِبُونَ (و هركس ولی و فرمانروای او خدا و رسول او اهل ايمانند پيروز است كه تنها لشكر خدا در دو عالم فاتح و غالب خواهند بود.) سوره مائده، آيه .56

[=Century Gothic] در پايان از جامعه فضلا و علمای عظام خواستاريم تا در مقابل ايجاد چنين بسترهايی، با تشكيل حلقه‌های علمی با موضوع قرآن باوری هرچه بيشتر استكبار جهانی را از رسيدن به اهداف شوم ضد اسلامی خود محروم سازند
http://iqna.ir/hawzah/news_detail.php?ProdID=654078

[=Century Gothic]روحانیون اهل سنت کردستان هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند
[=Century Gothic]سنندج - خبرگزاری مهر:
علما و روحانیون اهل سنت استان کردستان با انتشار بیانیه ای هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند و خواستار افزایش وحدت در بین مسلمانان برای مقابله با توطئه های شیطانی دشمن شدند.
به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، علما و روحانیون اهل سنت استان کردستان ظهر دوشنبه با انتشار بیانیه ای آروده اند: "در پی هتک حرمت به قرآن کریم و در ادامه هتاکی به ارزشهای دینی و ساحت مقدس پیامبر اکرم ( ص)، قلب مسلمانان جهان، بار دیگر جریحه دار شد و چهره سفّاک و شیطانی مدعیان انسان دوستی و دفاع از حقوق بشر، در مقابل چشم جهانیان آشکار گردید".

در ادامه این بیانیه آمده است: "بی تردید نفوذ معنوی و رشد بی سابقه اسلام خواهی در جهان غرب و گرایش توده های مختلف مردم از ادیان مختلف به سمت آئین آسمانی و انسان ساز اسلام عزیز که سرتاسر مهر و محبّت و اخلاق است، باعث در دستور کار قرار گرفتن پروژه اسلام هراسی و اقدامات دامنه دار و هماهنگ غربیان و خوش خدمتی به صهیونیست های جنایتکار شده است و آشکار است که جامعه اسلامی و میلیاردی پیروان اسلام ناب محمدی(ص )، حساب پیروان ادیان الهی از جمله مسیحیت را از عاملان این هتاکی های مستمر جدا نموده و حتی یک مسلمان حاضر به جسارت به ساحت قدسی پیامبران عظیم الشأن از جمله حضرت عیسی (ع) و حضرت موسی (ع ) نبوده و نخواهد گردید اما انتظار می رود، جامعه بین الملل و ملت های آزاده جهان، سکوت پیشه نکرده و انزجار خود را از این اعمال ننگین و شرم آور اعلام نموده و صف خود را از صف هتاکان به آیین الهی و مقدسات انسانی و اسلامی جدا کنند".

در بیانیه علما و روحانیون اهل سنت کردستان آمده است: "اینجانبان، ضمن ابراز تأسف و تأثر شدید از اقدامات موهون و سخیف عوامل شیطان در هتاکی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی، ضمن دعوت جهان غرب به مطالعه، تحقیق و تدّبر در آیات وحی و گفتمان های مبتنی بر احترام متقابل، انتساب هرگونه جریان تروریستی به جامعه مسلمانان را محکوم و دین اسلام را آیین عشق ورزی به خداوند عالمیان و انبیاء و اولیاء عظیم الشأن دانسته و حساب افراطیون منحرف پرورش یافته دامان صهیونیسم را از مسلمانان شریف عالم جدا کرده و اهانت به هر دین، فرهنگ و سنت مقدسی را، اقدامی نابخردانه، جاهلانه و متعصبانه می دانیم و حادثه 11 سپتامبر 2001 نیویورک را، دور از آموزه های اسلامی دانسته و انتساب آن را به مسلمانان، تهمتی نابخشودنی و آن را نتیجه تروریسم پروری در دامان صهیونیسم می دانیم و ضمن تأکید به گفتگوی سالم، منطقی و عقلانی بین اندیشمندان دینی جهت رفع سوء تفاهم ها، انزجار و خشم خود را از اقدامات اخیر شیاطین فتنه گر اعلام می کنیم".

این بیانیه توسط نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه وجماعات، شوراهای افتاء و روحانیت کردستان، شورای مدرسین، طلاب و روحانیون غرب کشور، شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، حوزه های علمیه استان کردستان، دفتر نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور منتشر شده است.
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1150358

[=Century Gothic]بیانیه مجمع روحانیون مبارز در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم
[=Century Gothic]
[=Century Gothic]پارلمان‌نیوز: مجمع روحانیون مبارز در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد:« دولت غاصب اسرائیل در زیر فشار افکار عمومی احساس ناتوانی می کند، جنایاتش به جایی رسیده است که بیم دارد حامیان همیشگی نتوانند برای همیشه از موجودیت آن چون گذشته دفاع کنند و در برابر جهان اسلام تنها بماند.
رژیم غیر قانونی اسرائیل برای برون رفت از این کابوس وحشتناک در پی آن است تا شاید جهان اسلام را در برابر مسیحیان قرار دهد.»

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، متن این بیانیه بدین شرح است:

[=Century Gothic]بسم الله الرحمن الرحیم
[=Century Gothic]
در بهت و ناباوری فاجعه رخ داد، در برابر چشم جهانیان به کتاب مقدس بیش از یک میلیارد انسان مسلمان اهانت شد، نابخردان خاک به خورشید پاشیدن، از این فاجعه نه تنها مسلمانان که غیر مسلمانان نیز ابراز ناخرسندی کردند و آن را محکوم دانستند. اکنون همه می خواهند بدانند چرا این فاجعه رخ داد؟ چه کسی از هتک حرمت مقدسات سود می برد؟
در بررسی ها و تبیین فاجعه انگشت اتهام بیش از هر چیزی به سوی صهیونیست ها نشانه رفته است، دولت غاصب اسرائیل!

بیش از نیم قرن است که دولت نامشروع اسرائیل رو در رو مسلمانان ایستاده است و دستاورد این دولت نژاد پرست زورگو تاکنون آوارگی میلیون ها انسان از خانه و کاشانه خود، کشته شدن هزاران شهروند فلسطینی از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان خردسال تنها به جرم این که نمی خواهند کاشانه خود را ترک کنند، اسارت و زندانی شدن هزاران جوان غیرتمند که تاب تحمل جفاکاری و رذالت صهیونیست ها را ندارند و مقاومت می کنند، و هزاران میلیارد خسارتی است که بر کشورهای مجاور سرزمین فلسطین و خاورمیانه تحمیل کرده است.

اکنون در پایان این همه جرم و جنایت نه آرامشی به دست آورده است و نه در افکار عمومی منطقه مشروعیتی نصیبش شده است.

دولت غاصب اسرائیل در زیر فشار افکار عمومی احساس ناتوانی می کند، جنایاتش به جایی رسیده است که بیم دارد حامیان همیشگی نتوانند برای همیشه از موجودیت آن چون گذشته دفاع کنند و در برابر جهان اسلام تنها بماند.

رژیم غیر قانونی اسرائیل برای برون رفت از این کابوس وحشتناک در پی آن است تا شاید جهان اسلام را در برابر مسیحیان قرار دهد. اسلام و مسیحیت دو کانون پر جاذبه میلیارد ها انسانی است که در جستجو راه به آسمان معنویت و ایمان به حقیقت هستی هستند، دو جریان جاری تاریخند که موحدان عالم را به پاکی و پاکیزگی از آلایش های بی ایمانی تا افق های نور تا خورشید تا خدا می برند. این دو کانون معنویت و ایمان سدی است در برابر امواج ماده پرستی، الحاد و خدا ستیزی.

صهیونیست های توطئه گر در پی آن هستند این دو کانون قدرت جهان را به هر بهانه ای رو در روی هم قرار دهند، اهانت به قرآن مجید نه از سر ایمان و اعتقاد پیروان حقیقی عیسی مسیح (ع) که بی گمان معلول توطئه ای برای تحریک جهان اسلام است، همچنان که حادثه یازده سپتامبر نیز در بررسی ها بسیار مشکوک می نمود و اگر به ظاهر دست چند نفر مسلمان در آن دیده می شد اما دست توطئه گر صهیونیست ها نمی توانست در آن حادثه به طور کامل خود را پنهان کند و بلافاصله در همان زمان شنیده شد که این آغاز دوباره جنگ های صلیبی است! آن روز هر چند هوشیاری جهان اسلام اجازه نداد این توطئه گران به تمام اهداف توطئه دست یابند لیکن بهانه ای شد که همپیمانان صهیونیست ها به دو کشور اسلامی چنگ بیندازند افغانستان و عراق که هنوز زیر چکمه اشغالگران بر خود می لرزند، ولی توطئه گران تا رسیدن به شوم ترین مقاصد خود همچنان توطئه می کنند و امروز در قالب اهانت به قرآن مسلمانان آتش افروزی می کنند، اگر خدای نخواسته اقدامی انتقام جویانه از سوی مسلمانان رخ دهد بی تردید از این خصومت ورزی ها آن کس که سود می برد صهیونیست ها و دولت غاصب اسرائیل است، این دولت مکار در پی آن است که مسلمانان و مسیحیان رو در روی هم قرار گیرند تا این تبهکاران بد سابقه لختی بیاسایند و به آینده قابل اطمینان برای خود بیاندیشند و چاره کار خود سازند.

در چنین شرایطی مؤمنان در هر دو کانون ایمان و معنویت باید بسیار هوشیارانه به این توطئه نگاه کنند با رفتاری خردمندانه و به دور از احساسات کور اجازه ندهند آتش این توطئه صهیونیستی شعله ور شود. وقت آن رسیده است که جهان مسیحیت به فریاد مظلومانه فلسطینیان گوش فرا دهند و در فتنه دولت غاصب و ستمگر اسرائیل بیاندیشند، باید از دولت آمریکا و سایر دولت ها بخواهند به خاطر منافع و مطامع مادی و تسلط بر اقطار اسلامی و غیر اسلامی از این دولت بدفرجام بیش از این حمایت نکنند و اجازه دهند مسلمانان، مسیحیان و یهودیان ( مؤمنان راستین به خداوند ) مشکل اقلیت صهیونیست را چاره کنند، مسیحیان و یهودیان مؤمن به آیین آسمانی بدانند که حمایت های بی دریغ دولت های آمریکا و نیز دولت های اروپایی تاکنون از اسرائیل آتشی را شعله ور کرده و به آن دامن می زند که دود آن به چشم همه موحدان عالم می رود و تنها بازار جهان خواران بی رحم را - که اسرائیل حافظ منافع آنها در خاور میانه است – گرم می کند.

خداوندا صهیونیست های اشغال گر نه بر جان و مال و عرض و نوامیس انسان ها رحم می کنند و نه حرمت کتاب تو را پاس می دارند و نه خیری از وجود این دولت غاصب برای بندگان تو هست پس تو با دست توانایت این تبهکاران را ریشه کن فرما و کسی را از آنان در روی زمین باقی مگذار.

مجمع روحانیون مبارز
http://feed.parlemannews.com/index.aspx?n=13276

پیام مهم رهبر معظم انقلاب درپی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف
بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون
ملت عزیز ایران - امت بزرگ اسلام!
اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مشمئز کننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد حادثه ی تلخ و بزرگی است که نمی توان آن را تنها در حد یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد. این یک اقدام محاسبه شده از سوی مراکزی است که از سال ها پیش به این طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند.
این حلقه دیگری از زنجیره ننگینی است که با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز شد و با حرکت کارتونیست خبیث دانمارکی و دهها فیلم ضد اسلام ساخته شده در هالیوود ادامه یافت و اکنون به این نمایش نفرت انگیز رسیده است.
پشت صحنه ی این حرکات شرارت بار چیست و کیست؟
مطالعه ی این روند شرارت که در این سال ها با عملیات جنایت بار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمی گذارد که طراحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمان های امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولت های اروپائی برخوردارند.
اینها همان کسانی اند که پژوهش های حقیقت یاب مستقل روز به روز بیشتر انگشت اتهام در ماجرای حمله به برج ها در 11 سپتامبر را به سوی آنان متوجه می کنند. آن ماجرا بهانه ی حمله به افغانستان و عراق را به رئیس جمهور جنایتکار وقت آمریکا داد و او اعلان جنگ صلیبی کرد و همان شخص بنابر گزارش ها، دیروز اعلام کرده است که این جنگ صلیبی با ورود کلیسا به صحنه، کامل شد.
هدف از اقدام نفرت انگیز اخیر آن است که از سوئی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه ی مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش، رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه ئی از تعصبات و تعلقات دینی بیابد، و از سوی دیگر ملت های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه دار می شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازد.
این اقدام کینه توزانه؛ نه آغاز یک جریان، بلکه یک مرحله از روند طولانی مدت اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است. اینک همه ی سران استکبار و ائمه الکفر در برابر اسلام قرار گرفته اند.
اسلام، دین آزادی و معنویت انسان، و قرآن کتاب رحمت و حکمت و عدالت است؛ وظیفه ی همه ی آزادیخواهان جهان و همه ی ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرتبار مقابله کنند. سران رژیم آمریکا نمی توانند با سخنان فریبنده و میان تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده ی زشت تبرئه کنند.
سالهاست که مقدسات و همه ی حقوق و حرمت میلیونها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، عراق و لبنان و فلسطین زیر پا گذاشته شده است. صدها هزار کشته، دهها هزار زن و مردم اسیر و زیر شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده شده و میلیون ها معلول و آواره و بی خانمان، قربانی چه چیزی شده اند؟ و با همه ی این مظلومیتها، چرا در رسانه های جهانی غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطری برای بشریت وانمود می کنند؟ چه کسی باور می کند که این توطئه ی گسترده بدون کمک و دخالت حلقه های صهیونیستی درون دولت آمریکا ممکن و عملی است؟!
برادران و خواهران مسلمان در ایران و سراسر جهان!
لازم می دانم این چند نکته را به همه متذکر گردم:
اولاً: این حادثه و حوادث پیش از ان به روشنی نشان می دهد که آنچه امروز آماج حمله ی نظام استکبار جهانی است اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛ صراحت مستکبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، ‌دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است.
آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پایبند است و هر آنچه نشانه ی مسلمانی است دشمن اند.
ثانیاً: این سلسه ی کینه توزی ها با اسلام و مسلمین، ناشی از آن است که از چند دهه پیش تاکنون نور اسلام از همیشه تابنده تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتی در غرب از همیشه بیشتر شده است. ناشی از آن است که امت اسلام از همیشه بیدارتر شده و ملتهای مسلمان اراده کرده اند زنجیره های دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند.
حادثه ی اهانت به قرآن و پیامبر عظیم الشان صلی اله علیه و آله، با همه ی تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است. خورشید پرفروغ قرآن روز به روز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.
ثالثاً: همه باید بدانیم که حادثه ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی، خواسته ی دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه ی مقابل آن قرار دارد.
و رابعاً: طرف مطالبه ی همه ی مسلمانان امروز دولت آمریکا و سیاستمداران آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئی شایسته به مجازات برسانند.
والسلام علی عباداله الصالحین
سیدعلی خامنه ای
22 / شهریور / 1389

برخلاف همه وقتی من این خبر را شنیدم نه متعجب شدم نه ناراحت ، چون به نظر من این قبیل کارها اینقدر بی اهمیت است که حتی فکرکردن در مورد اون هم ، لازم نیست !!!
((اول از همه باید نسبت به قرآن ناطق حساس باشیم تا از تنهایی و کم محبتی مردم دل گیر نباشد))

بسم الله الرحمن الرحیم

این چهره را بدقت نگاه کنید . جهل در چهره اش موج میزند چه بگویم درباره این آدم و کشیشی که این مرد مقلد اوست

???????

در توضیحات این عکس نوشته
این شهروند آمریکایی، فندکی از جبیش بیرون آورد و در مقابل چشم مردم صفحات یک جلد قرآن را آتش زد
جالب آن که پلیس در لحظات اول مداخله​ای نکرد اما بعد از آن که این فرد عمل شنیع خود را انجام داد فقط او را از محل دور کرد



خبرگزاری رویترز نیز با انتشار تصاویری از این اتفاق، عکس​هایی را منتشر کرد که در پشت سر این مرد پلاکاردی با عنوان ” Real American Dont Burn Quran ” قرار داشت تا شاید کمی از حساسیت ماجرا کم کند!

ده​ها تصویربردار و عکاس و شهروندان آمریکایی با دوربین​های موبایل خود، صحنه این جنایت را ثبت کردند.
تری جونز سرپرست این کلیسا گفت که قصد دارد هشدار دیوید پترایوس فرمانده نیروهای آمریکایی در افغانستان را جدی تلقی کرده و به خصوص پس از تظاهرات اعتراض‌آمیز در برخی کشورهای مسلمان در تصمیم خود بازنگری کند.

وی گفت: ما برای قرآن‌سوزی تصمیم جدی داشتیم ولی اکنون و پس از هشدارهایی که دریافت کردیم باید در تصمیم خود تجدیدنظر کنیم؛ چرا که پیام واقعی که ما قصد ارسال آن را داشتیم ممکن است پیامدهایی داشته باشد. (1)

چه بگویئم آن زمانیکه تنها انسانیت و انسان بودن گوی رقبت را از انسان الهی میرباید
آنجلینا جولی که هم اکنون برای کمک به سیلزدگان پاکستانی در پاکستان بسر میبرد قرآن سوزی را محکوم کرد !!!! (2)

چه بگویم که اولین نفری که قرآن را آتش زده بنا به نقلی یک مسلمان بوده و نه یک کافر یا مسیحی

و چه بگوییم که امروز شبه مسلمان حنبلی و حنفی افراطی 7 شیعه میکشد تا 7درب جهنم بر او بسته شود . این تحریف از آتش زدن صفحات قرآن هم بدتر است
و
بقول یکی از دوستان چه بگویئم که خودمان با سرکشیهایمان دل حافظ و نبی و حامی قرآن را سوزانده ایم.

______________________________________________
منابع
عکس از سایت پرسین لود
1- سایت جهان نیوز
2- سایت همهمه

با عرض تسلیت محضر مقدس حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه مسلمانان جهان

آسمان تنگ شد و زهر هلاهل بارید
فتنه از لانه ی صهیون و ستم، آغازید

نامه ی مریم و عیسی و خدا سوزاندند
بذر از کینه زده، گریه و خون رویاندند

آن که می سوخت نه قرآن، سند عیسی بود
آن که می خندید اسراییل، آمریکا بود

خبط کردید! که این طرح مسیحی ها نیست
چشم این فتنه به جز دولت امریکا نیست

قلب از فتنه ی صهیون و سیا، خونبارست
این نه از سوی نصاراست، ز استکبارست

ما که مظلومیم، ما امت احمد هستیم
سر پیمان وفا، صلح محمّد هستیم

خون بریزید و بسوزید، نه قرآن، ما را
یا که مصلوب، آن سان که زدید عیسی را

خلق، دانستند، القاعده بازیچه تان
فتنه ی خود زنی و حمله، شده شیوه تان

دین ما دین جهاد است ولی با شیطان
مرحمت داریم، با مردم و با محرومان

بغض در سینه، سر قصه ی رشدی باقیست!
اشک و خون و عرق از وضع درون ها حاکی است!

دیده خونبار، گر از سوختن قرآن است
قلب ما زخمی از غزه و پاکستان است

گرچه با فتنه ی تان جبهه ی اصلی گم نیست
با بصیرت ترس از گم شدن مردم نیست

خار در چشم و گلو تیغ درون، چون رهبر
خشم می آریم از سوخته ی خاکستر

باطل است این وهم، حق از سرتان خاموش است
آن چه سوزاندید خود زادگه ققنوس است

از پس لانه ی تان مرد به پا می سازیم
مشعل از سوخته ی حرف خدا می سازیم

لانه ی فتنه به مردان خدا می گیریم
قدس را عاقبت از چنگ شما می گیریم

شعر از محمد صادق شهبازي

مرگ بر آمريكا

مرگ بر صهيونيزم جهاني



فعالان فضای سایبر بایستی با انتشار متون و ارسال ایمیل های فارسی و علی الخصوص انگلیسی و فرانسوی به مردم سراسر جهان، نظردهی در سایت های آمریکایی و ثبت نظر خود در سایت های انتشار سریع، مراتب اعتراض و خشم خود را از طریق ابزار اینترنت فراهم آورند.

باشد که کمترین تلاش ما در این عرصه مورد عنایت حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرد...


محمد;47045 نوشت:
فعالان فضای سایبر بایستی با انتشار متون و ارسال ایمیل های فارسی و علی الخصوص انگلیسی و فرانسوی به مردم سراسر جهان، نظردهی در سایت های آمریکایی و ثبت نظر خود در سایت های انتشار سریع، مراتب اعتراض و خشم خود را از طریق ابزار اینترنت فراهم آورند.

[="darkgreen"]براي اونا كه اين نظرسنجي ها ارزشي نداره تو سايتاشونم ميزارن كه بگن مثلا ما ميزاريم مردم نظراتشونو بگن و برامون حرف مردم مهمه !!! ولي اونا كه ميدونن يك ميليارد مسلمان از اين عمل ناراضين مهم اينه كه براي اونا نارضايتي اينهمه مسلمون مهم نيست.
البته بيان نارضايتي خيلي مهمه مخصوصا راهپيمايي هايي كه انجام شده .
[/]

[=Century Gothic]پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هتک حرمت قرآن
[=Century Gothic]ولی امر مسلمین جهان درپی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در پیامی تاکید کردند: این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان می دهد که آنچه امروز آماج حمله نظام استکبار جهانی است اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است.
[=Century Gothic]
[=Century Gothic]به گزارش اديان نيوز، در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، حلقه های صهیونیستی درون دولت آمریکا را طراحان اصلی این توطئه مشمئز کننده خواندند و با تشریح اهداف پشت پرده کینه توزیهای صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن تأکید کردند: دولت آمریکا برای اثبات ادعای خود درباره دخالت نداشتن در این توطئه، باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را به گونه ای شایسته به مجازات برساند.
متن پیام ولی امر مسلمین جهان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون
ملت عزیز ایران ـ امت بزرگ اسلام!
اهانت جنون آمیز و نفرت انگیز و مُشمئز کننده به قرآن مجید در کشور آمریکا که در سایه ی امنیت پلیسی آن کشور اتفاق افتاد حادثه ی تلخ و بزرگی است که نمیتوان آن را تنها در حدّ یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی ارزش و مزدور به حساب آورد.

این یک اقدام محاسبه شده از سوی مراکزی است که از سال ها پیش به این طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته اند.

این حلقه ی دیگری از زنجیره ی ننگینی است که با خیانت سلمان رشدی مرتد آغاز شد و با حرکت کاریکاتوریست خبیث دانمارکی و دهها فیلم ضد اسلام ساخته شده در هالیوود ادامه یافت و اکنون به این نمایش نفرت انگیز رسیده است. پشت صحنه ی این حرکات شرارتبار چیست و کیست؟

مطالعه ی این روند شرارت که در این سالها با عملیات جنایتبار در افغانستان و عراق و فلسطین و لبنان و پاکستان همراه بود، تردیدی باقی نمیگذارد که طرّاحی و اتاق فرمان آن در دستان سران نظام سلطه و اتاق فکرهای صهیونیستی است که از بیشترین نفوذ بر دولت آمریکا و سازمانهای امنیتی و نظامی آن و نیز بر دولت انگلیس و برخی دولتهای اروپائی برخوردارند. اینها همان کسانی اند که پژوهشهای حقیقت یاب مستقل روز به روز بیشتر انگشت اتهام در ماجرای حمله به برجها در 11 سپتامبر را به سوی آنان متوجه میکنند.

آن ماجرا بهانه ی حمله به افغانستان و عراق را به رئیس جمهور جنایتکار وقت آمریکا داد و او اِعلان جنگ صلیبی کرد و همان شخص بنابر گزارشها، دیروز اعلام کرده است که این جنگ صلیبی با ورود کلیسا به صحنه، کامل شد.

هدف از اقدام نفرت انگیز اخیر آن است که از سوئی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه ی مسیحی به سطوح همگانی مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش، رنگ مذهبی گرفته و پشتوانه ئی از تعصبات و تعلقات دینی بیابد، و از سوی دیگر ملتهای مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه دار میشوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل سازد.

این اقدام کینه توزانه، نه آغاز یک جریان، بلکه یک مرحله از روند طولانی مدتِ اسلام ستیزی به سرکردگی صهیونیسم و رژیم آمریکا است. اینک همه ی سران استکبار و ائمة الکفر در برابر اسلام قرار گرفته اند. اسلام، دین آزادی و معنویت انسان، و قرآن کتاب رحمت و حِکمت و عدالت است؛ وظیفه ی همه ی آزادیخواهان جهان و همه ی ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام ستیزی با این شیوه های نفرتبار مقابله کنند.

سران رژیم آمریکا نمیتوانند با سخنان فریبنده و میان تهی، خود را از اتهام همراهی با این پدیده ی زشت تبرئه کنند. سالهاست که مقدسات و همه ی حقوق و حرمت میلیونها مسلمان مظلوم در افغانستان و پاکستان، در عراق و لبنان و فلسطین زیر پا گذاشته شده است.

صدها هزار کشته، دهها هزار زن و مرد اسیر و زیر شکنجه، هزاران کودک و زن ربوده شده و میلیونها معلول و آواره و بی خانمان، قربانی چه چیزی شده اند؟ و با همه ی این مظلومیتها، چرا در رسانه های جهانی غرب، مسلمانان را مظهر خشونت و قرآن و اسلام را خطری برای بشریت وانمود میکنند؟ چه کسی باور میکند که این توطئه ی گسترده بدون کمک و دخالت حلقه های صهیونیستیِ درونِ دولت آمریکا ممکن و عملی است؟!

برادران و خواهران مسلمان در ایران و سراسر جهان!
لازم میدانم این چند نکته را به همه متذکر گردم:
اولاً: این حادثه و حوادث پیش از آن به روشنی نشان میدهد که آنچه امروز آماج حمله ی نظام استکبار جهانی است، اصل اسلام عزیز و قرآن مجید است؛ صراحتِ مستکبران در دشمنی با جمهوری اسلامی ناشی از صراحت ایران اسلامی در مقابله با استکبار است و تظاهر آنان به دشمن نبودن با اسلام و دیگر مسلمانان، دروغی بزرگ و فریبی شیطانی است. آنان با اسلام و هر آنکس که بدان پایبند است و هر آنچه نشانه ی مسلمانی است دشمن اند.

ثانیاً: این سلسله ی کینه توزیها با اسلام و مسلمین، ناشی از آن است که از چند دهه پیش تاکنون نور اسلام از همیشه تابنده تر و نفوذ آن در دلها در جهان اسلام و حتی در غرب از همیشه بیشتر شده است. ناشی از آن است که اُمت اسلام از همیشه بیدارتر شده و ملتهای مسلمان اراده کرده اند زنجیرهای دو قرن استعمار و تجاوز مستکبران را پاره کنند. حادثه ی اهانت به قرآن و پیامبر عظیم الشأن صلی اله علیه و آله، با همه ی تلخی، در دل خود حامل بشارتی بزرگ است.
خورشید پر فروغ قرآن روزبروز بلندتر و درخشنده تر خواهد شد.

ثالثاً: همه باید بدانیم که حادثه ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت. ما مسلمانان هرگز به عمل مشابهی در مورد مقدسات ادیان دیگر دست نخواهیم زد. نزاع میان مسلمان و مسیحی در سطح عمومی، خواسته ی دشمنان و طراحان این نمایش دیوانه وار است و درس قرآن به ما، در نقطه ی مقابل آن قرار دارد.

و رابعاً: طرف مطالبه ی همه ی مسلمانان، امروز دولت آمریکا و سیاستمدارن آنند. آنها اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئی شایسته به مجازات برسانند.
و السلام علی عباد اله الصالحین
سیّدعلی خامنه ای
22/شهریور/1389
نقل از: مشرق نيوز

شاعر میگه

گنه کرد در بلخ آهنگری ------ به شوشتر زدند گردن مسگری

مردکی با نام اوباما ببین چی میگه

  • اوباما خواستار لغو برنامه سوزاندن قرآن در فلوریدا شد
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید که برنامه یک کلیسا در ایالت فلوریدا برای سوزاندن کتاب‌های قرآن به مناسبت سالگرد یازدهم سپتامبر، دعوت به همکاری با تروریست هاست. این کلیسا تا کنون هزاران جلد قرآن از نقاط مختلف آمریکا جهت سوزاندن دریافت نموده‌است. برگزارکنندگان این مراسم مدعیند «اسلام دینی شیطانیست». سی ان ان، واشنگتن پست

تعارف هم نداره . صاف میگه تروریسته مسلمونه

اومدیم و یک پروفسوری بود تروریست بود توی پرفسور - دکتر با اون سیا جفتی اجیر کرده باشین.
اونوقت تکلیف اینهمه مسلمونی که آزارشون به یک مورچه هم تا حالا نرسیده چیه ؟

حیوان صفتی فعلا در دنیا روی 3 محور میچرخه

1- امریکا و نوچه هاش
2- القاعده و سلفیت وهابی
3- صهیونیسم


این وسط مسلمون کجاشه پروفسور

یاحق

[=Century Gothic]بیانیه آیت الله روحانی در پی هتک حرمت قرآن کریم

[=Century Gothic]

[=Century Gothic]در پی اقدام توهین امیز تعدادی کشیش و افرادی دیگر در هتک حرمت به کتاب اسمانی مسلمانان در امریکا ایت الله سید محمد صادق روحانی از مراجع معظم تقلید با انتشار بیانیه ای این اقدام را محکوم نمودند . در این بیانیه امده است :

بسم الله قاصم الجبارین

آتش زدن قرآن کریم توسط عده ای به ظاهر مسیحی ولی در واقع مزدور محافل صهیونیستی و استکباری و اخبار چند هفته اخیر مبنی بر تعیین یک روز ویژه برای اسائه ادب به قرآن مجید ، قلب همه مسلمانان و انسانهای شریف را به درد آورد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این حوادث تلخ و غم انگیز ، اعلام می کنم مسئولیت وقوع این اتفاقات بر عهده رئیس جمهور آمریکا و مسوولان کلیسا می باشد . چراکه می دانیم آنان می توانستند مانع وقوع چنین جنایتی بشوند. جنایتی که از سوی هر انسان خردمند و آزاده‌ای محکوم و شرم آور به شمار می آید.
پیامدهای این اقدام جنایت بار در بی توجهی به احساسات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان و نیز توهین به مقدسات ملل بر هیچ فردی پوشیده نیست. لذا نسبت به عواقب غیر قابل کنترل این اقدام ضددینی هشدار می دهیم و اعلام می کنیم که چنین اتفاقاتی فقط به اعمال خشونت بار و احساس بی اعتمادی میان مسلمانان و مسیحیان دامن می زند که همانا هدف اصلی مسببان پشت پرده این ماجرا می باشد .

دراینجا از دولت آمریکا می خواهیم در خاموش کردن هرچه سریع تر این فتنه و جلوگیری از استمرار این جنایت اقدامات موثری انجام دهد. در همین حال باید با عاملان ظاهری و محرکان واقعی این فاجعه بزرگ برخورد فوری و بدون اغماض صورت گیرد و دولت آمریکا باید بداند که با لفاظی و محکومیت فریبکارانه این اتفاق تلخ و دردناک، نمی تواند خود را از عواقب این جنایت مبرا سازد . جنایتی که جز در به هم زدن همبستگی و همدلی میان مسیحیان و مسلمانان و تیره کردن روابط مسالمت آمیز میان پیروان این دو دین آسمانی، هدف دیگری را دنبال نمی کند.

در خاتمه سخن ما با امت اسلامی نیز این است که در برابر این جنایات، بردباری و هوشیاری و نیز واکنش حکیمانه را سرلوحه خویش قرار دهند و وارد آتش فتنه ای نشوند که دیگران برافروخته‌اند.

بلکه همچون پیش از این، روابط دوستانه و مسالمت آمیز خویش با پیروان آیین مسیحیت را حفظ کنند و به فرمایش قرآن کریم جامه عمل بپوشانند که می‌فرماید:« لَا يَنْهَاكُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِينَ لَمْ يُقَاتِلُوكُمْ فِي الدِّينِ وَلَمْ يُخْرِجُوكُمْ مِنْ دِيَارِكُمْ أَنْ تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَيْهِمْ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُقْسِطِينَ* خدا شما را از نيكى كردن و رعايت عدالت نسبت به كسانى كه در راه دين با شما پيكار نكردند و از خانه و ديارتان بيرون نراندند نهى نمى‏كند چرا كه خداوند عدالت‏پيشگان را دوست دارد.»


http://www.shia-news.com/fa/pages/?cid=19005

شيخ الازهر به آتش كشيدن قرآن را محكوم كرد

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از منابع خبری ، احمد الطيب شيخ الازهر اقدام گروه مسيحي كوچك و افراطي مبني بر آتش زدن قرآن و پاره كردن صفحاتي از آن را به شدت محكوم كرد و آن را عملي زننده دانست.
شيخ الازهر در اين باره گفت: گروهي كوچك و منحرف كه رفتارشان بر روي تعصب و عقايد افراطي شكل گرفته، قرآن را در برابر كاخ سفيد به پاره كرده و به آتش كشيدند، اما بايد بدانند كه اينگونه اعمال زننده و كوچك هيچ چيزي از بزرگي و كرامت كتاب الله مجيد كم نمي‌كند.

وي در ادامه افزود: اين كتاب، كتابي است كه خداوند بر حفاظت از آن تاكيد كرده و فرموده است إنا نحن نزلنا الذكر وانا له لحافظون.

شیخ الازهر تاكيد كرد: مسلمانان همچنان به همه اديان احترام مي‌گذارند و روابط آنها با ملت‌ها با وجود اختلاف اديان بر پايه دوستي و برادري است اما آنها هرگز توهين به مقدساتشان و حمله به كشورهايشان ساكت نخواهند نشست.

در جواب دوستمون كه گفته اوباما خواستار لغو شد معلومه كه بايد چنين كاري بكنه . شما كه بهتر بايد به اين بحث ها آشنا باشيد سياست مي گه يك راي يك راي ولي يك راي صد دلاري به دنبالش 20 راي ديگه داره و يك راي 1 دلاري يك راي ساده مي مونه . اگه مخالفت كرده در پس اون رسما اعلام كرده فقط براي حفظ امنيت ارتش نه چيز ديگه .
ما سعي نداريم كسي رو متهم كنيم اما عامل اصلي خودمون هستيم اگه ما اينقدر گوششو باز نذاريم و با همديگه اختلاف و تعارض نداشته باشيم هيچ موقع جرات نمي كنن كه به مقدس ترين چيز هاي ما اهانت بكنن و دست به نابودي اونا بزنن چرا هيچ وقت تورات مورد اهانت قرار گرفته نمي شه در حالي كه همواره در بحث ها و مناظراتشون (غير از مقاطع رسمي ) this ucking jewish اما هيچ موقع بارز و آشكار اعلام نمي شه

asrar;46816 نوشت:
سلام دوست عزیز

بنظر شما ساکت بشینیم ؟؟؟؟

باید به یک شکلی اعتراض خودمان را نشان دهیم و بهترین راه که تمام جهان از آن با خبر می شود این راه است اما راه های دیگر هم هست ولی این هم راه بدی نیست.
و این نوع اعتراض را در رسانه های جمعی نشان می دهند . پس خیلی ها از اعتراض ما به این کار آگاه می شوند.

می دانید همین راه پیمای در انقلاب چه تاثیری داشت.

و این سرو صدا نیست شعار دادن است و گفتن عقاید و افکار با شعار .

نه عزيزم من مي گم سر و صداي خالي فايده نداره چرا ما بايد جيب اونا رو پر كنيم تا همچين بلاهايي رو سر ما بيارن
چرا اصلا به درون خودمون نگاه نمي كنيم . بياييد به جاي اينكه بديم بقيه بخورن خودمون بخوريم تا بفهمم كه ما فقط اهل حرف زدن نيستيم

سلام.
در پي اقدام وقيحانه اوباش بي فرهنگ آمريكايي به كاملترين كتاب آسماني و تعرض وحشيانه به ساحت مقدس قرآن كريم ، بياييد همگي با تلاوت سوره مباركه حشر اقدام ننگين آن بي شرمان را به خدا واگذار كنيم. وقت تلاوت از الان تا اذان مغرب.

[="DarkGreen"]من كاملا موافقم فقط علت انتخاب سوررو دوست دارم بدونم كه چرا اين سوررو انتخاب كرديد؟::[/]
[="DarkRed"]سوره برائت هم بخونيم خوبه .:Gol:[/]