به نظر شما جنگ نرم تا چه حد و چگونه در جامعه ما تاثیر گذاشته است ؟

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
به نظر شما جنگ نرم تا چه حد و چگونه در جامعه ما تاثیر گذاشته است ؟

سلام
عنوان جنگ نرم عنوانی شناخته شده در جامعه امروزین ماست . جنگ نرم غلبه دشمن بر قلبها و تمایلات درونی افراد با هدف بیگانه ساختن از فرهنگ اصیل جامعه و یک جنگ جدی است که سردمداران دهکده جهانی آتش آنرا بر افرخته اند .
در این جنگ خاموش انسان بدون اینکه خود بداند و آگاه باشد روزبروز در فرهنگ آلوده غرب فرو می رود . شاید او هیچگاه اثر سلاح مخوف و کشنده دشمن را بر روح و روان خود متوجه نشود . او بزودی از چیزهایی خوشش می آید که در فرهنگ جامعه اش منفورند و در فضایی زندگی می کند که از دین و معنویت خبری در آن نیست .
به نظر شما جنگ نرم تا چه حد و چگونه در جامعه ما تاثیر گذاشته است ؟
والله الموفق

برچسب: 

باسلام

به نظر من

جنگ نرم مانند تمام جنگ ها قربانی هایی خواهد داشت .

هر چه توان فرهنگی بیشتر باشد و فرماندهان فرهنگی بهتر عمل کنند تعداد قربانیان کمتر خواهد بود .

اما از آنجایی که در جنگ نرم توپ و تانک و تفنگی دیده نمیشود قربانیان بیشتری خواهد داشت .

جنگ نرم که خیلی واضحه خیلی اثر گذاشته در جامعه ی ما.
وقتی حتی مذهبیا هم زیر بار نمیرن که سبک زندگی "کاملاً" اسلامی داشته باشن این نتیجه ی چیزی جز تهاجم فرهنگی(که بیان دیگه ای از جنگ نرمه)، نمی تونه باشه .
به نظرم سوال اینجاس که چطور باید جلوش رو گرفت.
چرا رسانه ی غرب برای حرف باطل خودش، اینقد تبلیغات موثر داشته باشه و رسانه ی ما برای چارتا حرف حق زدن، اینقد کم کار باشه؟
چرا به جای اینکه ما حرف حق اسلام رو به گوش دنیا برسونیم؛ اونا حرف باطل شیطان رو به زور می خوان به خورد نسل ما و نسل قبل از ما و نسل های بعد از ما بدن؟ و سوال مهم تر، ایراد کار ما کجاس که از اونها اثر می گیریم؟؟؟؟

حامد;289117 نوشت:
به نظر شما جنگ نرم تا چه حد و چگونه در جامعه ما تاثیر گذاشته است ؟

با سلام و احترام
در حد خیلی زیاد
و به وسیله ماهواره و اینترنت و مهمترین حربه آنها این بود که در مورد جوانان هویت در مورد میانسالان و بزرگترها اعتمادشان به دولتمردان را سلب کرد.
ولی اشکال دولت ما هم این بود که در برابر جنگ نرم افزاری با جنگ سخت افزاری پاسخ داد و امروز دیگه همه می دونن این کجا و آن کجا...
موفق باشید.