بسته نرم افزاری ویژه رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) + دانلود برای اندروید، رایانه و جاوا

تب‌های اولیه

10 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
بسته نرم افزاری ویژه رحلت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) + دانلود برای اندروید، رایانه و جاوا

نرم افزار چهل داستان و حدیث از پیامبر (ص) برای رایانه

نرم افزار چهل داستان و حدیث از پیامبر (ص) برای رایانه





یک نرم افزار اسلامی برای رایانه توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی طراحی شده است. برنامه چهل حدیث یک ابزار مفید برای آگاهی از حدیث های آموزنده پیامبر اکرم (ص) است، همچنین 40 داستان منتخب از ایشان و 5 درس آموزنده و ارزنده از زندگیشان برای شما در نرم افزار گنجانیده شده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم نرم افزار: 2 مگابایت

نرم افزار امام حسن مجتبی (ع)

این نرم افزار یک برنامه کامل مذهبی از زندگانی امام حسن مجتبی(ع) است. برنامه دارای قابلیت ها و بخش های مختلف است، از بخش های موجود می توان به مواردی چون: زندگی نامه، احادیث، داستان، امام حسن (ع) در آینه علم و ادب، پاسخ به شبهات و ... اشاره کرد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم نرم افزار: 17.8 مگابایت

نرم افزار "حق الحقیق" برای اندروید

این نرم افزار مربوط به زندگانی امام حسن مجتبی (ع) می شود و می توان گفت جامع ترین نرم افزار موجود برای تلفن همراه درباره زندگانی امام حسن (ع) است. نرم افزار "امام حسن مجتبی علیه‌السلام (حق الحقیق)" حاوی اطلاعات ارزشمندی از قبیل زندگینامه، اخلاق و فضائل، سخنان، داستان‌ها، حکایات و … این امام بزرگوار است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید: 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 3.3 مگابایت

بسته نرم افزاری حضرت محمد (ص) برای پلتفرم جاوا


این کتاب های الکترونیکی با محوریت حضرت محمد (ص) برای پلتفرم جاوا ارائه شده اند. در این بسته نرم افزار های: 120 درس از سیره پیامبر (ص)، نرم افزار حضرت محمد (ص)، نهج الفصاحه، اخلاق نبوی و وضوی پیامبر (ص) گنجانده شده است.

برای دانلود نرم افزارها اینجا کلیک کنید

فرمت نرم افزارها: jar
تعداد نرم افزارهای موجود: 5
حجم نرم افزار: 1.7 مگابایت

بسته نرم افزاری امام حسن مجتبی (ع) برای پلتفرم جاوا

این بسته شامل کتاب های الکترونیکی مقابل می شود: دانستنی های امام حسن (ع)، معجزات امام حسن (ع)، قصه های امام حسن (ع)، کریم اهل بیت، امام حسن (ع) الگوی زندگی.

برای دانلود نرم افزار ها اینجا کلیک کنید

فرمت نرم افزارها: jar
تعداد نرم افزارهای موجود: 5
حجم نرم افزارها: 2.7 مگابایت



این برنامه شامل احادیث حضرت محمد(ص) به همراه داستان و قابلیت جستجو در احادیث و ارسال آنهاست.

به گزارش خيمه گاه باشگاه خبرنگاران:

این برنامه شامل احادیث حضرت محمد به همراه داستان و قابلیت جستجو در احادیث و ارسال آنهاست در ضمن احادیث دسته بندی شده و از کتاب های مختلف همچون صالحین،آل بخارا و…. گرفته شده است که برای سیمبیان S60v5 طراحی شده است.

نرم افزار موبایل نگرانی های پیامبر اعظم (ص)..

مجتمع فرهنگی و پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه نرم افزار موبایل نگرانی های پیامبر اعظم (ص) را تولید نموده است. این نرم افزار در دو قالب جاوا و آندروید منتشر شده است.

مجتمع فرهنگی پژوهشی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه نرم افزار موبایل نگرانی های پیامبر اعظم (ص) را ویژه رحلت حضرت رسول اکرم (ص) را منتشر نمود. در این نرم افزار مطالبی چون پول پرستی و درآمدهای نامشروع، عشق به دنیا و رفاه زدگی، نفاق، تفرقه، باورهای سست، هواپرستی به جای خداپرستی، گمراهان در پوشش هدایت گران، واژگونی و بی رنگ ارزش ها، بی تفاوتی و ترک امر و نهی، مصرف مواد مخدر، ریاکاری و تظاهر و... مشاهده می شود.

جهت دانلود و استفاده در تلفن همراه لینک دانلود زیر را کلیک نمایید.

لینک دانلود نسخه جاوا

لینک دانلود نسخه آندروید

حجم فایل 0.98 مگابایت

کتاب جامع الکترونیکی حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم اولین کتاب جامع الکترونیکی در ایران درباره حضرت محمد (ص) می باشد. این برنامه شامل تاریخ زندگانی پیامبر، قرآن مجید معجزه بزرگ پیغمبر، حدیث کساء و اهل بیت پیامبر، پیامبر و ایرانیان، اخلاق و فضائل پیغمبر، سیره پیامبر، سخنان پیامبر، زیارت و توسل، پیامبر اعظم در آیینه قرآن، پیامبر در کلام امیر المومنین (ع)، پیامبر از نگاه اندیشمندان غیر مسلمان، پیامبر در آینه ادب و هنر و به همراه متن و پخش صوتی زیارت نامه حضرت محمد می باشد.

برخی از قابلیت ها :
- امکان پخش کننده صوتی
- پشتیبانی از تبلت
- حفظ موقعیت متن
- امکان روشن نگاه داشتن صفحه نمایش
- اصلاح حروف جدا از هم
- قابلیت نصب بر روی حافظه SD
- امکان آپدیت
- امکان به اشتراک گذاری محتوا
- نمایش محصولات دیگر
- امکان جستجو
- امکان ارسال برنامه با بلوتوث
- امکان ارسال انتقادات و پیشنهادات
این برنامه متعلق به شرکت ارتبایت می باشد.



لینک های دانلود

دانلود - 2.52 مگابایت


دانلود مستقیم بر روی گوشی با استفاده از بارکد QRشما می توانید با استفاده از نرم افزار بارکد خوان بدون اتصال گوشی به کامپیوتر فایل را مستقیماً بر روی گوشی خود دانلود نمایید.

- راهنمای استفاده از بارکد خوان QR
- بارکد QR چیست؟


• نرم افزار نگاهی بر زندگی امام حسن (ع) برای موبایل با فرمت جاوا


IMAGE(<a href="http://www.aboutorab.com/filesharing/mobile/Negahy_Bar_Zendegiye_Emam_Hasan_" rel="nofollow">http://www.aboutorab.com/filesharing/mobile/Negahy_Bar_Zendegiye_Emam_Hasan_</a>(<a href="http://www.Aboutorab.com" rel="nofollow">www.Aboutorab.com</a>).jpg)

[= ]

[= ]

نرم افزاری به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) آماده شده است که شما می توانید با لینک مستقیم از سایت ابوتراب دریافت نمایید.

حجم فایل: 363 کیلوبایت
لینک دانلود: www.Aboutorab.com).rar" title="http://www.aboutorab.com/filesharing/mobile/Negahy_Bar_Zendegiye_Emam_Hasan_(www.Aboutorab.com).rar">مستقیم
رمز: www.aboutorab.com
منبع: avini.com