اینستاگرام علیه امام خمینی(ره)!

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
اینستاگرام علیه امام خمینی(ره)!

[h=1][/h]


[/HR] پرطرفدارترین حساب کاربری حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی با بیش از ۱۰۰ هزار دنبال کننده در آستانه ۱۴ خرداد توسط اینستاگرام حذف شد!

[/HR]
آزادی بیان از نوع غربی اش شاخ و دم ندارد، هر طرف که بخواهد غش می کند و مانند کبک سر در برف کرده است احساس می کند هر کاری که انجام دهد هیچ کس متوجه تناقضات و رویکردهای منفی او در این زمینه نمی شود.
غرب به راحتی دیگران را متهم به خفه کردن آزادی بیان در جوامع خود و اتهامات حقوق بشری می کند و آنها را مورد تحریم و تنبیه! قرار می دهد اما هیچ گاه توضیح نداده و نمی دهد که القاعده، طالبان، گروهک منافقین، گروهک ریگی، داعش، النصره و... توسط چه کسی ایجاد یا حمایت شده اند؟ هیچگاه اشاره نمی کند که چرا در کشوری چون آمریکا علیه سیاه پوستان هنوز تبعیض و رفتار نژاد پرستانه وجود دارد؟ ابوغریب ها توسط چه کسانی اداره می شدند؟ چرا دختران محجبه در برخی از کشورهای همسو با آنان مورد محدودیت های اجتماعی قرار می گیرند و هزاران جنایت جنگی، اقتصادی و فرهنگی که توسط غرب و کشورهای هم پیمان آن رخ داده هیچگاه درباره شان توضیح داده نشده است.
این رفتار آمریکا که ناشی از خوی استکباری آنها است بارها در زمینه های گوناگون مورد اشاره مقام معظم رهبری قرار گرفته است .
رهبر انقلاب خود برتربینی را یک ویژگی اصلی نظام سلطه عنوان می کنند و در اینباره می فرمایند: " وقتی یک کشور یا یک نظام بین المللی، خود را اصل، محور و برتر بداند معادلات خطرناکی در تعاملات جهانی بوجود می آید" ایشان قائل شدن حق مداخله در امور دیگر کشورها، تحمیل ارزشهای مورد نظر به دیگر ملتها و ادعای مدیریت جهانی را از جمله پیامدهای خودبرتر بینیِ مطلقِ نظام سلطه می دانند و از تبعات این خود برتربینی را " حق ناپذیری " بیان می کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین بدین نکته اشاره می کنند که:" نظام سلطه برای ملتها و انسانهایی که تابع و تسلیم آنها نیستند هیچ ارزشی قائل نیست و هر جنایتی را در حق آنها مجاز می داند." و در این مورد به مواردی چون"برخورد مشمئز کننده مستکبرین با بومیان آمریکایی، جنایات انگلیسی ها در حق بومیان استرالیایی و بردگی سیاهان آفریقا بدست امریکایی ها اشاره می کنند." (١)
باید این سوال را از مسئولین اینستاگرام پرسید که آیا صفحه امام (ره) دارای محتوا و فعالیت های مجرمانه و افراطی می باشد یا صدها حساب کاربری در این شبکه که به صورت رسمی و غیررسمی توسط گروه های تکفیری تروریستی چون داعش مدیریت می شوند که با انتشار صحنه‌های خشن سربریدن و ... به تبلیغ این گروه ها می‌پردازند

اما این رفتار مستکبرانه علاوه بر فضای حقیقی با رشد فضای مجازی به این فضا نیز کشیده شده است. ژست آزادی بیان غرب در فضای مجازی هم رویکردی متناقض و کبک گونه دارد در سالیان اخیر بارها دیده شده است که آمریکا از رسانه ها در جهت انقلاب های رنگی و پروژه های ضد فرهنگی خود استفاده کرده است و این رسانه ها همیشه با فراغ بال در شبکه های مجازی و ماهواره ای فعالیت کرده اند، به طور مثال تلویزیون بی بی سی فارسی چند ماه قبل از انتخابات هشتمین دوره ریاست جمهوری شروع به کار می کند و در پروژه القای تقلب و فتنه انگیزی کار خود را ادامه می دهد یا چند ده شبکه فارسی زبان ضد انقلاب با کمک های مستقیم و غیر مستقیم آنها فعالیت می کنند و هیچ کس مانع آنها نمی شود اما در جبهه مقابل در جریان های ضد آمریکایی به ویژه مقاومت غرب کوچکترین فعالیت تبلیغی و رسانه ای را بر نمی تابد شاهد آن نیز مسدود شدن چندباره شبکه هایی چون پرس تی وی بوده است.
در بعد شبکه های اجتماعی نیز شاهد چنین رویکردهایی بوده ایم، در ماجرای فیلم موهن درباره پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله صفحات مربوطه مورد برخورد جدی مسئولان این شبکه ها قرار نگرفتند این در حالی است که تنها چند روز مانده به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) پربازدید ترین صفحه ای که با نام ایشان بر روی شبکه اینستاگرام فعالیت می کرده بسته شده است.
از دو سال پیش ، این صفحه‌ با نام کاربری emamkhomeini راه اندازی شد كه به انتشار روزانه تصاویر دیده نشده‌ای از حضرت امام خمینی (ره) اقدام میكرد.
اینستاگرام از طریق ایمیل اعلام کرده است که این حساب را حذف و همه‌ی حدود پانصد عکس‌ و نوشته‌ و صدهزار دنبال‌کننده این حساب را نیز به کلی پاک کرده است. مکاتبات صورت گرفته با اینستاگرام نیز نتوانست باعث جلوگیری از این اقدام تعجب آور و تامل برانگیز شود.
مدیریت اینستاگرام در پاسخ به پیگیری های متعدد مدیران این صفحه تنها به ارسال متن تکراری و خودکاری که برای حذف صفحه های نامناسب به لحاظ محتوای خشونت آمیز و یا مستهجن و هم چنین صفحات تبلیغاتی ارسال می کند، بسنده کرده است.
در بخشی از این متن آمده است: «یکی از دلایل اصلی ما، تهدید و آزار رساندن حساب کاربری موردنظر به دیگران و حمایت از گروه‌های خشن است» این در حالی است که پیش از این هیچ گونه اخطاری به این حساب کاربری داده نشده بود و هم اکنون در روی این شبکه اجتماعی هزاران صفحه در حال فعالیت هستند که دارای محتوای مستهجن و خشن می باشند و علی رغم منع های اخلاقی و قانونی هیچ مانعی بر سر فعالیت آنها قرار نمی گیرد.

غرب به راحتی دیگران را متهم به خفه کردن آزادی بیان در جوامع خود و اتهامات حقوق بشری می کند و آنها را مورد تحریم و تنبیه! قرار می دهد اما هیچ گاه توضیح نداده و نمی دهد که القاعده، طالبان، گروهک منافقین، گروهک ریگی، داعش، النصره و... توسط چه کسی ایجاد یا حمایت شده اند؟ هیچگاه اشاره نمی کند که چرا در کشوری چون آمریکا علیه سیاه پوستان هنوز تبعیض و رفتار نژاد پرستانه وجود دارد؟

باید این سوال را از مسئولین اینستاگرام پرسید که آیا صفحه امام (ره) دارای محتوا و فعالیت های مجرمانه و افراطی می باشد یا صدها حساب کاربری در این شبکه که به صورت رسمی و غیررسمی توسط گروه های تکفیری تروریستی چون داعش مدیریت می شوند که با انتشار صحنه‌های خشن سربریدن و ... به تبلیغ این گروه ها می‌پردازند؟
اما این "خشن های کروات زده و اتو کشیده" تحت نظام سلطه منطقی بر مبنای همان خود برتربینی داشته و تحمل شنیدن و ترویج صدای مخالف را ندارند و الا هر عقل سلیم و هر کسی که کمتر شناختی از اندیشه ها و سبک زندگی امام خمینی(ره) داشته باشد، می داند نه تنها خشونت جایی در این صفحه نداشته بلکه کوچکترین جایگاهی در زندگی امام خمینی (ره) نیز ندارد بلکه انقلاب و نظام برآمده از مجاهدت و اندیشه های این فقیه بزرگ عصر غیبت کبری اکنون منادی وحدت در جهان اسلام و همچنین صلح، آرامش و جهان بدون خشونت در دنیا می باشد.
قابل ذکر است بعد از این اقدام اینستاگرام، مجددا صفحه‌ی دیگری در اینستاگرام توسط مدیران قبلی صفحه با نام کاربری emamkhomeiny با هدف در دسترس قراردادن آراء و اندیشه‌های حضرت امام خمینی رحمه‌الله برای کاربران مشتاق در سراسر منطقه و دنیا راه اندازی شده که با همان روند حساب قبلی فعالیت می‌کند.
این صفحه در روزهای ابتدایی فعالیت خود از مرز ۱۰ هزار دنبال کننده گذشته و معرفی این صفحه جدید به یکی از پرتکرار ترین پست های کاربران ایرانی در اینستاگرام تبدیل شده است.

پی نوشت:
١- بیانات در دیدار با پنجاه هزار نفر از فرماندهان بسیج؛ ۱۳۹۲/۰۸/۲۹

برچسب: 

بازم از این نرم افزار ها طرفداری کنیم

بازم مثل حذف عکس هایی از حمایت پیامبر

استاد پناهیان :

⚪برخی امکانات سرویسهای اینترنتی موبایل ها فرصت عجیبی برای تبلیغ ایجاد کرده.
⚪آنقدر از این وسیله [برای انتشار پیامهای خوب] استفاده کن که آنها مجبور شوند اینترنت را ببندد و بگویند : اینها اسلامشان را [توسط اینترنت] به سراسر جهان بردند.
⚪یک گروه هایی تشکیل بدهید ...
در میان فامیل، آشناها، در گروههای صنفی، همه را بکِشانید و بیاورید اینطرف! روشنگری کنید! بیکار نباشید!
⚪خدا شاهد است گاهی از اوقات بیکاری خیانت به اهلبیت عصمت و طهارت(ع) است.

اون ها تا بوده کارشون همین بوده . چون همیشه از قدرت طرف مقابل میترسیدند .

واقعاً عجيبه كه اينستاگرام همچين كاري كرده مخصوصاً با تعداد دنبال كننده هايي كه مي گيد صفحه داشته

اینستاگرام مجبور به بازگرداندن صفحه امام خمینی (ره) شد.

اگه کار دستوری بود صفحه بر نمی‌گشت. احتمالا نظر کارشناسای فنی خودشون بوده که حذف بشه.

موضوع قفل شده است