اعتراض به پرچم سیاه عزاداری سیدالشهدا(ع)

تب‌های اولیه

3 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
اعتراض به پرچم سیاه عزاداری سیدالشهدا(ع)
سلام وقتتون به خیر. مادر من مدیر ساختمون هستن و چند روز پیش یکی از همسایه‌ها اومده و به مادرم اعتراض کرده که چرا همسایه واحد ۱ از اول محرم پرچم مشکی زده سر در واحدشون و چرا ما باید تا ۲ ماه وقتی می‌خوایم از پله‌ها بریم بالا، پرچم مشکی ببینیم و دلمون بگیره؟ میگن اگه قرار دادن هر شی‌ای بیرون از درب منزل مخالف قانونه (مثلا کفش، جاکفشی و ...) پس چرا به ایشون نمی‌گید پرچمشون رو ببرن و داخل منزلشون بزنن؟ من نمی‌خوام سیاه ببینم. به همچین شخصی چی باید گفت؟ حرفشون هم منطقیه، هم منطقی نیست:| این صحبتو در مقابل هیئت و عزاداری هم خیلی میگن که مثلا این چه عزاداری‌ایه، شاید یکی نخواد صدای تبل بشنوه و چرا همه چیز زوریه. منطقی می‌گنا، اما پس عزاداری امام حسین چی میشه؟
با نام و یاد دوست سلام موضوع فوق جهت تبادل نظر و مشارکت سایر کاربران در حالت نمایش قرار داده می شود. از همه کاربران محترم انجمن دعوت می شود نظرات ارزشمند خود را در این  باره به اشتراک گذارند. پس از ارائه نظرات و در صورت نیاز از حضور کارشناسان محترم نیز بهره مند خواهیم شد. در پناه قرآن و عترت پیروز و موفق باشید
سلام علیکم  در قوانین آپارتمان نشینی چنین منعی ذکر نشده . اگر معتقدند ذکر شده ، از طریق مدیریت ساختمان ، در چارچوب قوانین آپارتمان نشینی ، قانونا اقدام و احقاق حق کنند .  متاسفانه عادت کرده ایم که هر موضوعی رو شخصی و سلیقه ای میخواهیم حل کنیم در حالی که در یک جمع انسانی و تعارض حقوق بسیار زندگی میکنیم  . خیر ، همانطور که به موضوع جاکفشی اشاره کردند که در قانون موضوعیت داره این رو هم قانونا پیگیری کنند که اگر موضوعیت داشت حل شود ، سلیقه ای کردن شخصی کردن و وضع و جعل قانون میلی صحیح نیست .