اشتباه در انتخاب همسر

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
اشتباه در انتخاب همسر
سلام من به دلایل زیاد در انتخاب همسر اشتباه کردم خانم بنده مبتلا به افسردگی شدید / ضعف اعصاب بوده ولی به من اطلاع نداده و در حال حاظر با وجودی که دو ساله به پزشک اعصاب و روان مراجعه می کنیم خوب نشده . همچنین ایشان مبتلا به قند عصبی هست که به همین دلیل نوزاد مان سقط شد . و بدتر از همه وسواس فکری و عملی دارد ! این موضوع را هم از من پنهان کرده بود . هیچ مراسم و مهمانی نمی توانم با ایشان برم چون با هیچ کس صحبت نمی کند ! در منزل با خود من هم صحبت نمی کنند ! از اوایل زندگی عنوان می کردند که در منزلی که برای ایشان مهیا کرده ام احساس تنهایی می کنند و هر روز از ساعت 8 صبح تا 9 شب منزل مادرشان بودند و فقط شب ها مراجعه می کردند ! هر ماه به یک بهانه ای دعوا راه انداخته و به منزل مادرشان رجوع می کنند و ماهها آنجا سپری می کنند ! من از این به ظاهر زندگی خسته شده ام این اسمش زندگی است گناه من چیست که با اعتماد وسادگی ایشان را عقد کرده ام ؟ لطفا راهی پیش روی من بگذارید؟ تشکر
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد شفیق
هوالمحبوب با سلام و احترام به شما برادر گرامی: ازدواج از آرزوهای هر شخص در زندگی است و احساس اشتباه در آن، باعث می شه شخص از زندگی لذتی نبره و با توصیفی که از شرایط زندگیتون کردین مشخصه که اوضاع و احوال خوبی ندارین.  اما بالاخره شما ازدواج کردید و باید دید چه راههایی رو می توان امتحان کرد تا این زندگی رو سرپا نگه داشت و حفظش کرد و بهبود روابط ایجاد بشه و کیفیت زندگی بهتر بشه.  لطفا برای بررسی بیشتر، به سوالات زیر پاسخ بدین بسیار سپاسگزارم. 1. همسر شما چند سالشونه؟ 2. روانپزشک تشخیص دقیق شون برای همسرتون چی بوده و چه داروهایی رو تجویز کرده اند؟ 3. به روانشناس بالینی مراجعه کرده اید چند جلسه بوده است؟ 4. همسرتان تمایل دارد به روانشناس مراجعه نماید؟ 5. تحصیلات همسرتان چقدر است و در حال حاضر چه کارهایی انجام می دهند؟
سلام مشکل اینجا ست که مادر ایشان و حتی خود ایشان با ادعای کذب اینکه من اقدام که ضرب و شتم ( کتک زدن ) ایشان کرده ام با تماس با 110 پای مرا به کلانتری کشانده و هر دو نفر از من شکایت کرده اند در حالیکه من ایشان را نزدم ! و به زودی پرونده ما به دادسرا ارجاع میشه همچنین ایشان مهریه شان را به اجرا گذاشته اند ! تعداد سکه نیز بالاست نزدیک 1000 سکه و عند المطالبه ! و در حال حاظر نیز یک ماهه به منزل مراجعه نکرده اند. از من چند سالی کوچک تر هستند . 30 سال تشخیص وسواس شدید فکری دو سال تمام تحت نظر بودند . ایشان مشکلی با مراجعه ندارند . تحصیلات دیپلم تشکر از اینکه منو راهنمایی می کنید .
هوالمحبوب این مسائل جزء مشاورات مداخله در بحران طلاق میباشد و به نظر بنده در این سایت نمی توان راهکار مناسب به شما ارائه داد چراکه هم خانم و هم آقا باید با مشاور خانواده مسائلشان را مطرح کنند و گفته هایشان شنیده شود تا مسائل و روابط بهبود یابد.  مهم این است که هم شما و هم همسرتان، خواستار ادامه زندگی باشید و اگر اینگونه باشد می توان با مداخلاتی که برای ترمیم روابط و ساختار زندگیتان صورت گیرد؛ شرایط زندگی را مناسب کرد.  اگر سوالاتی پیرامون مهریه و بقیه مسائل دارید که لازم است با یک مشاور حقوقی مشورت نمایید. موفق باشید.
  جمع بندی پرسش: من به دلایل زیاد در انتخاب همسر اشتباه کردم ایشان مبتلا به افسردگی شدید و ضعف اعصاب بوده اند و به من اطلاع ندادند. دو سال به روانپزشک مراجعه کرده اند ولی خوب نشده اند. ایشان قند عصبی هم دارند که باعث شد در بارداری سقط داشته باشند. وسواس فکری و عملی هم دارند و در هیچ مراسم و میهمانی نمی توانم با ایشان بروم چون با هیچ کس صحبت نمی کند. در منزل با خود بنده هم صحبتی نمی کند. از اوایل زندگی عنوان می کردند که در منزلی که برای ایشان مهیا کرده ام احساس تنهایی می کنند و هر روز از ساعت 8 صبح تا 9 شب منزل مادرشان بودند و فقط شب ها مراجعه می کردند ! هر ماه به یک بهانه ای دعوا راه انداخته و به منزل مادرشان رجوع می کنند و ماهها آنجا سپری می کنند ! من از این به ظاهر زندگی خسته شده ام این اسمش زندگی است گناه من چیست که با اعتماد و سادگی ایشان را عقد کرده ام ؟ ایشان و مادرشان با ادعای کذب اینکه من اقدام به ضرب و شتم ایشان کرده ام با 110 تماس گرفتند و هردو از من شکایت کرده اند درصورتی که من ایشان را نزدم و به زودی پرونده ما به دادسرا ارجاع داده می شود که مهریه ایشان نزدیک به 1000 سکه و عندالمطالبه است و یک ماه است که به منزل مراجعه نکردند. پاسخ: ازدواج از آرزوهای هر شخص در زندگی است و احساس اشتباه در آن، باعث می شود  شخص از زندگی لذتی نبرد.   این مسائل جزء مشاورات مداخله در بحران طلاق میباشد و به نظر بنده در این سایت نمی توان راهکار مناسب به شما ارائه داد چراکه هم خانم و هم آقا باید با مشاور خانواده مسائلشان را مطرح کنند و گفته هایشان شنیده شود تا مسائل و روابط بهبود یابد.  مهم این است که هم شما و هم همسرتان، خواستار ادامه زندگی باشید و اگر اینگونه باشد می توان با مداخلاتی که برای ترمیم روابط و ساختار زندگیتان صورت گیرد؛ شرایط زندگی را مناسب کرد.  اگر سوالاتی پیرامون مهریه و بقیه مسائل دارید که لازم است با یک مشاور حقوقی مشورت نمایید.  
موضوع قفل شده است