عرق جنب از حرام

تب‌های اولیه

4 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
عرق جنب از حرام
سلام میخواستم بپرسم آخه اگه عرق جنب از حرام نجس نیست پس چرا باید در نماز ازش اجتناب بشه.؟ ضمن اینکه میخوام بدونم اگه کسی در اثنای غسل عرق کنه اونوقت واسه نماز چیکار باید بکنه ؟ تکلیف  بدنش و حوله اش که بعد از غسل هم عرق بهشون رسیده چی هست؟ آیا نماز نمیتونه بخونه ؟ و اینکه ممکنه کسی قبل از غسل اقدام کنه به شستن لباسها و وسایلش اونوقت عرق دستش هم با آب موقع شستشو و آویزان کردن لباسها آمیخته میشه چی کار کنه ؟مخصوصا کسانی که مدام دستشون عرق میکنه.اگه در حین غسل هم عرق کنه و بعدش بخواد دست بزنه به  لباساش آیا باز عرق دستش سرایت نمیکنه ؟چیکار باید کرد.؟  
با نام و یاد دوست سلام از اینکه سوال تان را با این مرکز درمیان گذاشتید سپاسگزاریم در خصوص سوالی که مطرح نموده اید به اطلاع می رساند مرتبط با سوال شما موضوعات و مباحثی در انجمن مطرح شده است: عرق جنب از حرام عرق جنب از حرام عرق جنب از حرام منظور از عرق جنب از حرام عرق بعد از جنب از حرام لطفا تاپیک های فوق را به دقت مطالعه نمایید، اگر سوالی داشتید اطلاع دهید. نکته: لطفا قبل از ارسال پرسش با جستجوی آن در سایت از عدم وجود آن اطمینان حاصل کنید. در پناه قرآن و عترت پیروز و موفق باشید
سلام سوال و جوابهای قبلی رو خوندم اما سوال من کمی فرق داره.من میخوام بدونم چطور میشه وقتی با آب گرم هم اجازه داریم غسل کنیم پس یعنی عرق کنیم در حین انجام غسل هم اشکالی نداره حالا با این وصف که دوباره قبل از پایان غسل بدن عرق میکنه و موقع بیرون اومدن از حموم بدنشو با حوله خشک میکنه حوله عرقی میشه..پس چطوردرنماز باید اجتناب کنه وقتی که در عین حال که داره غسل میکنه و هنوز کامل نشده و پاک نشده  باز عرقی شده ؟ ی جور پارادوکس  واسم به نظر میاد.تازه قبل از غسل که عرق میکنه و بعداز غسل  هم باز عرق قبلی رو داره چون غسلش با آب گرم بوده حالا چطوری وسایلشو بشوره وقتی مدام دستاش عرق میکنه؟ من که متوجه نمیشم!!!
مرجع بنده رهبر هستند