تخریب خانه ی پیامبر صلی الله علیه و اله

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
تخریب خانه ی پیامبر صلی الله علیه و اله

در بیست سال اخیر، حدود نود و پنج درصد (۹۵%) ساختمان های قدیمی مکه و مدینه تخریب شده اند. ساختمان هایی که بیش از هزار سال ایستاده بوده و بسیاری از آن ها دریچه هایی به تاریخ و شرایط رشد و نمو سال های ابتدایی اسلام بودند،با خاک یکسان شده و به جای آن ها هتل ها، مراکز خرید و ساختمان های مدرن بنا شده اند.

خانه ای که پیامبر در آن به دنیا آمد، بعد از نابودی به یک کتابخانه تبدیل شده است.خانه ای که در آن حضرت خدیجه زندگی می کرد، اکنون دستشویی عمومی است.

از هفت مسجدی که پس از پیروزی مسلمانان در نبرد خندق ساخته شده است، فقط دو عدد باقی مانده است. امسال نیز پس از موسم حج و خروج حجاج از عربستان، مسجدی که در آن حضرت محمد (ص) اولین نماز عید را خواند در لیست ساختمان هایی است که خراب خواهد شد.


در کشورهای دیگر دنیا آثار باستانی و تاریخی از با ارزش ترین سرمایه های یک ملت به حساب می آیند. در بیست سال اخیر -یعنی در دوره ای که اکثر تاریخ اسلام در مکه و مدینه به دست وهابی نابود شده است- دو هزار ساختمان تاریخی در لندن نجات داده شده اند. در بوئنوس آیرس آرژانتین هر ساختمانی بیش از هفتاد سال سن داشته باشد از تخریب در امان است . حتی کشورهای آفریقایی هم در صدد حفظ تاریخ خود هستند.

ساختمان ها تاريخي و بافت شهرهاي قديمي دريچه اي به سوي درك هويت تاريخي يك ملت است. یکی از برتری های بسیار مهم تاریخی اسلام نسبت به دیگر آیین ها وجود آثار باستانی و تاریخی از سالیان نخست پیدایش و گسترش دین است. دین های دیگر به ندرت می توانند به یک ساختمان به عنوان بنایی اشاره کنند که از روزهای ابتدایی دینشان وجود داشته است. قدیمی كليسا در دنیا که به طرز شگفت آوری از آن نگهداری می شود بیش از دویست سال پس از مسیح ساخته شده است. حضرت مسيح حتي از قاره اي كه اين كليسا در آن ساخته شده است عبور نكرده است، ولي مسيحيان به خوبي درك مي كنند اين گونه بناها به سان اثر انگشت دين آن هاست. این در حالی است که آل سعود در حال تخریب ساختمان هایی هستند که با گوشت و پوست تاريخ اسلام تنيده است مهمترين اتفاقات زندگي پیامبر عزیز در آن ها اتفاق افتاده است. اقدامات خاندان سعود شاید چیزی کمتر از اقدامات اسرائیل در تخریت تعمدی آثار باستانی مسلمانان نداشته باشد.

اینکه مسلمانان جهان ریشه کن شدن آثار باستانی دین خود را نادیده می گیرند حیرت آور است. مسئولین وهابی عربستان تیشه به ریشه ی تاریخ اسلام می زنند و مسلمانان در سکوت نظاره گرند. آیا این گناه بزرگی نیست؟

اين فاجعه يك اختلاف شيعه و سني نيست. آل سعود به مرقد ابوبكر و عمر و عمثان هم رحم نكرده است. اين واقعه، يك نبرد همه جانبه عليه تاريخ است. گويي براي مسئولين عربستان هيچ تفاوتي نمي كند اگر بنايي از روزهاي آغازين اسلام براي مشاهده ي آيندگان وجود نداشته باشد. ساختمان هايي كه هر خشت از آن ها عزيزترين لحظات تاريخ بشريت را در خود جاي داده اند، به آساني در هم كوبيده مي شوند.

تخریب بناهای بودایی توسط طالبان در زمانی نه چندان دور به سراسر دنیا مخابره شد و فریاد خشم دنیا را در آورد. حال که سال هاست بولدزرهای مکه در حال فعالیت اند و خانه ای که در آن پیامبر وحی را دریافت کرد نیز نابود شده است، آیا کسی هست که برایش مهم باشد؟؟

با وجود تلاش های بسیار وزیر میراث فرهنگی عربستان ، خانه ی حضرت محمد مصطفی(ص) با حمایت پادشاه عربستان تخریب و به توالت عمومی تبدیل شد

بهگزارش گروه فرهنگی"ره به ری" : اخیرا برنامه با نام «شب آسمانی» با هدف پاسخ به شبهات شبکات ماهواره ای وهابی از شبکه قرآن پخش می شود.
یکی از موضوعاتی که در این برنامه به آن پرداخته شد ، بحث تخریب خانه پیامبر توسط وهابیت ملعون و تبدیل آن به توالت عمومی بود .
در ادامه مختصرا به این موضوع می پردازیم :

علی رغم تلاشهای بسیار وزیر میراث فرهنگی عربستان آقای سامی العنقاوی جهت نگهداری این میراث بزرگ فرهنگی و مذهبی بدستور علمای وهابی(عبدالعزیز بن باز)و حمایت پادشاه عربستان این مکان تخریب و به توالت عمومی تبدیل شد.


در حالی که منزل محمد ابن عبدالوهاب باید بازسازی شود...؟
وهابیت و بازسازی خانه محمد بن عبدالوهاب آثار اسلامی به بهانه شرک و بدعت تخریب می شود اما ...
براساس گزارش های روزنامه الریاض،ترمیم و بازسازی خانه شیخ محمد عبدالوهاب در محله غیلان توسط اداره موزه ها و آثار تاریخی عربستان احیاء گردید.و از آن به بعد نگهبانانی جهت حراست از آن گمارده شده

نقشه کامل خانه پیامبر

این هم یک مدرکی دیگر برای اثبات نا مسلمان بودن وهابیت.

باسلام
:Sham:اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد :Sham:

:Gol:بیا مهدی شب هجران سحر کن:Gol:

[="Times New Roman"][="Black"]

سنگ بی قیمت اگر کاسه ی زرین شِکَنَد
قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود..:Cheshmak:

موضوع قفل شده است