ارتباط این پنج سوره

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
ارتباط این پنج سوره

به نام خداوند بخشایشگر و مهربان

سلام بر شما

بنده هنوز به دنبال معنی قابوت هستم و شاید اینکار خنده دار باشد اما ، من به قران رجوع کردم و دیدم که طبق حروف این کلمه (قابوت= ق ، آ ، ب ، و ، ت) پنج سوره پیدا کردم که به ترتیب ... ق = سوره ق ..... آ = سوره آل عمران ..... ب = سوره البروج ..... و = سوره واقعه
..... ت = سوره التین !
پنج حرف و پنج سوره ...... حال اگر می شود کسانیکه این سوره ها را می دانند ارتباط بین این ها را بگویند به من .... یعنی اگر می شود یک سری توضیحات مختصر درباره ی سوره هایی که آیه های زیادی دارند به من داده شود .

ممنون از شما ... اگر اشتباه در این قسمت این موضوع را ساختم .... معذرت می خواهم .


با سلام

دوست عزیز خیالات واوهام را باید گنار گذاشت چرا : ب: را سوره بقره و : الف: را انعام ویا ابراهیم و: ق: را قلم و : ت: را توبه ویا تغابن یا تکویر نگرفتید ؟!

بعضی خوابها تفسیر وتاویل ندارند همچنانکه تجربه همه ماست .

ببخشید ......اولا بنده صدا ها را هم مورد قضاوت قرار دادم .........در بوت ، صدای ب مساوی صدای بروج هست ! پس نمی توان گفت بوت هم وزن بقره هست !!!!!!!!!!!!

الف !!!!!!!! من اصلا نگفتم الف ......خوب دقت کنید ....من صدای آ را گفتم ..... آ آ آ ! ...نه ا .....انعام نه .....آل عمران !
و ق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قابوت .....صدای قا می ده نه صدای قم ...یا قور.....یا هر چیز دیگه ....! پس قلم نیست .....

ت ....... این جا اشتباه سنگینی کردید ....ت در قابوت ...ساکن می گیره ! پس ..... تین .... مناسب است و اینکه تین صدای ایی می دهد .... چون ی بعد از ت اومده ولی همچنان ت در کلمه ی تین ساکن دارد !

از این به بعد به سوال من جواب درست داده شود و دقت کنید .... لطفا !

بسم الله الرحمان الرحیم
با سلام و درود

ابتدا موضوعی در مورد خواب عرض می شود و آن اینکه خواب در صورت صادقانه بودن تنها برای معصوم علیه السلام حجت است اما برای ما حجت نیست و نمی شود به آن ترتیب اثر داد.
اما اینگونه برداشت ها از آیات و سوره های قرآن فقط در حد حدس و گمان است و تاییدی از جانب روایات و آیات ندارد. بلکه دستور قرآن ترتیب اثر ندادن به اینگونه برداشت هاست. چون قرآن در مورد پیروی کردن از حدس و گمان می فرماید: " ان الظن لا یغنی من الحق شیئا" ؛ گمان و پندار هرگز انسان را بى نياز از حق نمى ‏كند و به حق نمى ‏رساند. یونس 36
موفق باشید:Gol:

با سلام

بهتر بود لینک تاپیک قبلی مرتبط با این کلمه را هم می گذاشتید.

فکر نکنم رمز گشایی خواب بدین شکل جواب دهد

اگر مصمم هستید پیشنهاد می کنم عالمی را پیدا کنید که تعبیر خواب بلد باشد

در نظرهم داشته باشید که شیطان موذی هست و راه های زیادی برای پریشان ساختن خاطر انسان ها دارد

التماس دعا
تشکر

موضوع قفل شده است