□▪□ نحوه ی ایجاد موضوع و ارسال پاسخ □▪□

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
□▪□ نحوه ی ایجاد موضوع و ارسال پاسخ □▪□


برای ایجاد یک موضوع جدید ، ابتدا باید از تکراری نبودن موضوع مطمئن شوید.

برای این کار ، با استفاده از جستجوگر گوگل انجمن در صفحه ی اصلی سایت ، در بین موضوعات سایت ، عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید.

[=Times New Roman]اگر در بین موضوعات قبلی سایت عنوان مورد نظرتون رو پیدا کردید ، نیازی به ایجاد موضوع جدید نیست.[=Times New Roman]
با خوندن موضوعات قبلی پاسخ سؤالتون رو در آنها می تونید پیدا کنید.

[=Times New Roman] اما اگر پاسخ سؤالتون در بین پست های موضوعات قبل نبود ، توی همون موضوعات سوال خودتون رو مطرح کنید و موضوع جدیدی ایجاد نکنید! [=Times New Roman]

:!:
در غیر این صورت ، موضوع شما با موضوع مشابهی که در سایت وجود داشته است ادغام خواهد شد.

[=Times New Roman]

[=Times New Roman] اما اگر عنوان مورد نظر شما در بین موضوعات قبل نبود ، می توانید اقدام به ایجاد موضوع جدید نمایید.[=Times New Roman]

[=Times New Roman] برای این کار ؛ ابتدا باید مناسب ترین انجمن را برای طرح سؤال یا موضوع مورد نظرتان بیابید . این کار باعث می شود کارشناسان مربوطه ، سریع تر به سؤال شما پاسخ دهند![=Times New Roman]

[=Times New Roman]اگر مطلبي در انجمن یا موضوع مناسب خود قرار نگيرد ، توسط مديران سايت به محل مناسب انتقال داده خواهد شد. و این انتقال، توسط مدیر به ارسال کننده مطلب اطلاع داده می شود.
اما
در صورت تکرار درج مطلب در محل نامناسب در انجمن ها ، که منجر به ناهماهنگی موضوعی سایت گردد، برای ارسال کننده مطالب از سوی مدیر سایت محدودیتهای کاربری ایجاد خواهد شد.
[=Times New Roman]

و اما ادامه ی بحث ایجاد موضوع جدید:

[=Times New Roman]

[=Times New Roman] در صفحه ی اصلی سایت ، می توانید عناوین انجمن ها را ببینید:[=Times New Roman]
تفسير و علوم قرآن
حدیث
کلام و عقاید
اخلاق و عرفان
مشاوره و خانواده
تاریخ اسلام
فقه و احکام شرعی
فرهنگی
[=Times New Roman]
مدیریت[=Times New Roman]

[=Times New Roman] :ok!: سؤال شما به کدام یک از انجمن ها مربوط می شود ؟[=Times New Roman]

[=Times New Roman] هر یک از انجمن ها ، خود شامل چند بخش هستند که در صفحه ی اصلی زیر عنوان هر انجمن قابل مشاهده اند.
به عنوان مثال:
[=Times New Roman]

[=Times New Roman]هر یک از بخش ها نیز خود شامل زیرگروه های دیگری هستند .
با کلیک بر روی آنها می توانید زیر گروه هایشان را مشاهده کنید.
[=Times New Roman]

[=Times New Roman] در تصاویر زیر ، مراحل ایجاد یک موضوع فرضی در باب خداشناسی و به طور دقیق تر در مورد جبر و اختیار را می توانید ببینید:[=Times New Roman]

:1: انتخاب انجمن مناسب

:2: ورود به بخش مناسب انجمن و انتخاب زیر گروه مربوطه

:3: انتخاب گزینه ی


[=Times New Roman]پس از انتخاب زیر گروه بخش مورد نظر در انجمن مربوطه ، نوبت به ایجاد موضوع می رسد.


[=Times New Roman]1 ) [=Times New Roman]در ابتدا باید عنوان مناسبی برای موضوع خود انتخاب کنید.[=Times New Roman]
[=Times New Roman] برخی از عناوین نامناسب جهت تاپیک ها عبارتند از : [=Times New Roman]
[=Times New Roman] كمك ،تورو خدا كمكم كنيد ، خيلي مهم ، هر كي ميتونه جواب بده ، مرا راهنمايي كنيد ، سوال ،‌ يكي جواب بده ،‌ يكسوال ، ...[=Times New Roman]
[=Times New Roman] و جملاتي مشابه که نشان دهنده محتوای متن ارسالی نباشند[=Times New Roman].[=Times New Roman]
[=Times New Roman] براي انتخاب موضوع مي‌توانيد از كلمات كليدي سوال خود استفاده كنيد[=Times New Roman].

[=times new roman]2) [=Times New Roman]باید حتما موضوع خود را برچسب گذاری کنید!
برچسب ها ، کلمات یا عباراتی هستند که به موضوع شما مرتبط باشند و معمولا همان کلمات و عباراتی که اگر کاربران بخواهند از طریق جستجو ، یک موضوع را در سایت بیابند، از آن ها استفاده می کنند.

[=times new roman]3) [=Times New Roman]و در پایان متن سؤال یا شبهه ی خود را تایپ کنید.
:ok!:
[=Times New Roman] اگر چند سؤال در موضوعات مختلف دارید ، هرگز همه ی آنها را در یک موضوع مطرح نکنید. بلکه هر کدام را در انجمن مربوط به خود بپرسید.

:ok!:[=Times New Roman] حتما می دانید که متن ارسالی شما نباید شامل [=Times New Roman]توهين به مقدسات ديني،‌ واژه هاي ركيك،بحث های سیاسی، ايجاد جو بدبيني ، توهين و ... باشد.
:ok!: در صورت
[=Times New Roman]مشاهده کلمات نامناسب ، ابتدا اقدام به ویرایش مطالب و تذکر خواهد شد اما در صورت ادامه یافتن ، از طرف مدیران ارشد محدودیت هایی برای کاربر ایجاد خواهد شد.
:ok!:
[=Times New Roman]مديران سايت اجازه دارند ، سوالات و شبهاتي كه به نحوي توهين آميز و خلاف قوانین سایت مطرح مي شوند ، را ويرايش كرده ، یا به طور كامل حذف نمايند.

[=Times New Roman]1) [=Times New Roman]صلوات در اسک دین به معنی تشکر است. اگر از پست کاربری خوشتان آمد و یا با او موافق بودید و یا از نظرتان پست مفیدی بود ، روی گزینه ی کلیک کنید و برای آن شخص صلوات بفرستید.

[=Times New Roman]2) [=Times New Roman]اگر قصد پاسخ دادن به یک پست را دارید . (پاسخ به کل متن موجود در پست) ، گزینه ی را انتخاب کنید.

[=Times New Roman]3)[=Times New Roman]با کلیک بر روی به قسمت ادیتور که در پایین صفحه قرار دارد راهنمایی می شوید.(ارسال پاسخ سریع)
[=Times New Roman]با کلیک بر روی گزینه ی ، در بالای سمت راست قسمت ادیتور ، به صفحه پیشرفته ارسال نوشته وارد شده و اقدام به تایپ متن خود نمایید و در پایان آن را ارسال نمایید.

[=Times New Roman]4)[=Times New Roman]برای پاسخ به چند پست در یک موضوع بر روی گزینه ی در زیر پست های مورد نظر کلیک کرده سپس بر نقل قول ساده یا همون دکمه کلیک نموده سپس پاسخ خود را نوشته و ارسال کنید.[=Times New Roman]


[=Times New Roman]5)[=Times New Roman]اگر قصد پاسخ دادن به بخشی از نوشته های یک کاربر را دارید ، همان قسمت مورد نظرتان را انتخاب (select) کنید و بعد روی گزینه ی کلیک کنید و پاسخ خود را تایپ نمایید.
شما می توانید در یک پست خود ، چند بار این کار را انجام دهید و به چند قسمت مورد نظرتان پاسخ دهید
.
[=Times New Roman]

6) پس از ارسال پست ، اگر قصد ویرایش یا حذف آن را دارید ، بر روی دکمه ی کلیک کنید.


موضوع قفل شده است