آیا می توان اثبات نمود که انگلیس در شیعه نفوذ کرده است؟

تب‌های اولیه

58 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

این فرمایش آیت الله بهجت هم قابل توجه است،
فرمایشات آیت‌الله بهجت قدس‌سره دربارۀ نهم ربیع‌الاول



علمایی که در زمان ما بودند، بلکه قدری هم جلوتر از زمان ما بودند، بععضی [از مردم] از اینها اِعانه می‌خواستند برای عیدالزهرا؛ بعضی [از علما] نمی‌دادند، بعضی‌ها هم می‌دادند.


✅بنده خیال می‌کنم اهل علم، اگر می‌خواهند اینجا (عیدالزهرا) خدمتی بکنند به اهل‌بیت علیهم‌السلام، برای اهل استدلال از اینها متعیّن است، که سعی بکنند دلیلی بر خلافت امیرالمؤمنین صلوات‌الله‌علیه ذکر بکنند؛ ساده، برهانی، یقین‌آور، به‌طوری‌که اگر این دلیل رابه دیوار بگویند و اذن داده شود به دیوار که بگو، تصدیق کند قول او را و بگوید حق به جانب توست.


⚠️و من قاطع هستم به اینکه اهل استدلال و ایمان، اگر بخواهند این‌طور ادله را پیدا کنند، پیدا می‌کنند. نه سبّی، نه طعنی، نه شَتمی، هیچ کدام لازم نیست. بلکه این [استدلال کردن] مهم‌تر است و ممکن است ـ خدا می‌داند ـ چقدرها را داخل در حق کند. از این مطلب غافلند که بابا این مقدم است. یکی از این ده‌تا [استدلالی] که در عمر خودش تهیه کرده است، خدا می‌داند چقدرها را مستبصر می‌کند.


⛔️چرا از این [استدلال کردن] غافلید، در [مقابل] اینکه مجلس تهیه کنید و از این کارها…؟! ما باید ملتفت باشیم، از برهان تعدی نکنیم و بدانیم که برهان، چیزهایی را دارد که اصلاً این‌طور عمل‌ها ندارد. ولو فرض کنید که در همین عملیات هم آدم می‌تواند کارهایی را بکند که پیش آنها اشکال‌دار نباشد.


کنال رسمی مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله بهجت قدس‌سره
Https://telegram.me/bahjat_ir

فضایل اهل بیت علیهم السلام:
پیامبر بزگوار اسلام فرمودند: ذکر علیّ عبادة، یاد علی علیه السلام عبادت است.(من لایحضره الفقیه، ج2، ص205)
اینهمه در فضل علی علیه السلام حدیث نقل شده است. ودر حدیث معتبر هست. که سیصد آیه از قرآن در شان علی علیه السلام نازل شده است. وبر اساس همین حاکم حسکانی از علما اهل سنت کتاب شواهد التنزیل را در آیات مربوط به امام علی علیه السلام نوشته است.
الان هر سال در زاهدان همایش وجشن ختم بخاری می گیرند. کدام یک از مراکز ما وهمین طیف افراطی تا بحال ختم نهج البلاغه گرفته است؟ اصلا چند درصد ما شیعیان نهج البلاغه را دست گرفته ایم. بماند که چقدر مطالعه کرده باشیم. در حالی که برخی از علما متاخر اهل سنت مثل محمد عبده دهها بار نهج البلاغه را خوانده وبر آن شرح نوشته است.
کدام مجلس سراغ دارید. که جشن ومجلس نقل فضایل امام علی علیه السلام گرفته باشند؟
از این سیصد آیه که در وصف امام علی علیه السلام نازل شده است. چند تایش را بلد هستیم؟
غرض از نقل این سخنان این است. یاد گرفتن وبیان فضایل ائمه علیه السلام که خیلی از آنها را خود اهل سنت هم قبول دارند. بطوری که نسائی صاحب یکی از صحاح شش گانه اهل سنت کتاب خصایص امیرالمومنین علیه السلام نوشته است.
قبل از فحش لازم است که ما اهل بیت خود را درست بشناسیم. وبا سیره آنها آشنا شویم. تا ببینیم که اولویت با بیان حقایق است. تا جشن فحش ولعن گرفتن که فیلمش در کل دنیا پخش می شود. وسرویس های جاسوسی دنیا منتظر همین چیزها هستند. برای ایجاد اختلاف، شیعه باید بصیرت وآگاهی داشته باشد. وعالم به زمان خود باشد.

انگلیس روباه وحیله گری این است.


نخست وزیر بریتانیا که آینده اقتصاد کشورش با احتمال خروج از اتحادیه اروپا نامعلوم است در تلاش است جیب کشورهای عربی ثروتمند خلیج فارس را با قراردادهای کلان نظامی و اقتصادی خالی کند.
"ترزا می " نخست وزیر بریتانیا که به منظور شرکت در نشست مشترک سران شورای همکاری خلیج فارس و بریتانیا به شهر منامه بحرین رفته است ، امروز (چهارشنبه) در اجلاس سران این سازمان منطقه ای سخنرانی کرده و تلاش خواهد کرد در حضور پادشاه عربستان و سران دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با ایراد سخنانی " باب میل " آنها، آینده همکاری های اقتصادی و قراردادهای پرسود تجاری کشورش با این کشورهای نفتی ثروتمند را برای فردای خروج احتمالی این کشور از اتحدیه اروپا تضمین کند.

به گزارش عصر ایران به نقل از بی بی سی، خانم می که به عنوان نخستین زن و نخستین نخست وزیر بریتانیا میهمان نشست سران شورای همکاری خلیج فارس است، در سخنرانی روز چهارشنبه خود در نشست سران شورای همکاری، بر اهمیت همکاری کشورش با کشورهای عربی منطقه به منظور مقابله با تهدیدات ناشی از فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در منطقه ، تاکید خواهد کرد.


" ترزا می " همچنین بر ضرورت هوشیاری مداوم کشورهای عربی و بریتانیا نسبت به سیاست های جمهوری اسلامی ایران در منطقه تاکید خواهد کرد.

او با ادعای اینکه تحرکات و سیاست های جمهوری اسلامی ایران یکی از دلایل بی ثباتی موجود در منطقه است، به کشورهای عربی عضو شورای همکاری : اطمینان خواهد داد بریتانیا با هوشیاری، تهدیدات ناشی از ایران در خلیج فارس و سراسر منطقه را زیر نطر داشته و به همکاری استراتژیک با متحدان عربی لندن برای مقابله با این تحرکات متعهد باقی خواهد ماند.

خانم می در سخنرانی خود بخشی از سیاست های بی ثبات ساز جمهوری اسلامی ایران در منطقه را به زغم خود برخواهد شمرد که عبارتند از :

- ارسال نیرو از سوی سپاه پاسداران و سپاه قدس به سوریه به منظور پشتیبانی از بقای حکومت بشار اسد

- حمایت و تجهیز حوثی های یمن و ممانعت از تلاش های جامعه بین المللی برای بازگرداندن صلح و ثبات به یمن

- تضعیف ثبات در کشورهای عراق و لبنان

به نظر می رسد نخست وزیر بریتانیا در تلاش است با سخنسرایی درباره سیاست های جمهوری اسلامی ایران در منطقه، نظر رهبران عربی منطقه را نسبت به سیاست های کشورش در منطقه جلب کرده و برای فردای اقتصاد بیرون از حوزه یورو کشورش، قراردادهای " پرسود " تامین کرده و جیب شیوخ و رهبران کشورهای نفتی ثروتمند را خالی کند.

نخست وزیر جدید انگلیس که کشورش یکی از تامین کنندگان عمده تسلیحات کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی است ، در سخنرانی خود هیچ اشاره ای به اعتراض های بخش عمده ای از فعالان مدنی و حقوق بشر بریتانیایی در مورد به کار گیری سلاح های بریتانیایی برای قتل عام مردم غیر نظامی یمن از سوی ارتش عربستان سعودی نخواهد کرد.

کریم;895157 نوشت:
دوستان بزرگواری که دغدغه آتش زدن پرچم آمریکا را دراید. در خود آمریکا پرچمش را آتش می زنند. وخود آنها هم می دانند. آمریکا نماد ظلم وستم است. واین پرچم هم نشان آن می باشد.

سلام و احترام

انها می دانند ولی ما که باید بدانیم نمی دانیم چرا؟
خیلی این جریان نفوذ را دست کم گرفتیم ..

بودجه «مجمع جهانی تقریب مذاهب» در سال ۱۳۹۶ چه میزان است؟ فعالیت این مجمع تا کنون در زندگی مردم چه تأثیر ملموسی داشته است؟

مجمع جهانی تقریب مذاهب در سال ۱۳۸۳ تشکیل و ریاست آن سال‌ها بر عهده «محمدعلی تسخیری» بود و پس از بیماری وی، این ریاست به «محسن اراکی» منتقل گردید.

«محسن اراکی» که نامی نا آشنا برای مردم است، سال‌ها در انگلیس اقامت داشته و ریاست مؤسسات حکومتی زیادی از جمله «مرکز اسلامی لندن» را در بریتانیا عهده‌دار بوده است.

وی زاده‌ی ۱۳۳۴، متولد عراق، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو شورای‌عالی مجمع جهانی اهل‌بیت، مؤسس مرکز اسلامی انگلیس و مجمع اندیشهٔ اسلامی قم، و یکی از اساتید دروس فقه و اصول در حوزه‌ی علمیه‌ی قم است.

«محسن اراکی» توانسته در بودجه‌ سال ۱۳۹۶ کل کشور مبلغ ۳۲ میلیارد تومان به به مؤسسه متبوع خود اختصاص دهد.

با عنایت به «درگیری‌های اخیر چند ساله میان شیعیان و اهل سنت» در کشورهای منطقه‌ی خاورمیانه، ذکر «جملات موهن» توسط مداحان حکومتی نسبت به مقدسات اهل سنت در مجالس و محدودیت‌های مضاعف اهل سنت در ایران جهت انجام برخی مناسک مذهبی، جای این سؤال است که «مجمع جهانی تقریب مذاهب» و «محسن اراکی» دقیقا کدام مذاهب را به هم «تقریب» کرده‌اند و اگر «تقریب» کرده‌اند نتیجه‌ی ملموس عملکرد این مؤسسه در زندگی مردم ایران چه بوده است؟

در حالی که بخش اعظمی از مردم با مشکلات اقتصادی فراوان دست‌وپنجه نرم می‌کنند، مؤسسات مالی بسیاری به ورطه تعطیلی و ورشکستگی کشیده شده، درصد زیادی از مردم «زیر خط فقر» زندگی می‌کنند و دولت در تأمین یارانه ماهیانه مردم دچار مشکلات عدیده است، مردم حق دارند سؤال کنند بودجه‌ این مؤسسه (که از فروش نفت کشور حاصل شده)، در کدام منابع مصرف و حاصل آن برای زندگی مردم چه بوده است؟

به این فرمایشات آیت الله بهجت در مورد نه ربیع دقت فرمایید:
http://www.aparat.com/v/L5JmX
باید از این فحاش ها پرسید: فأین تذهبون، با این فحش دادن ها مقصودتان چیست؟ آیا واقعا به دنبال خدمت به اهل بیت هستید؟ یا ایجاد اختلاف و ستیز سنی شیعه به نفع استکبار وتسلط آنها بر خاورمیانه وکشورهای اسلامی؟
اگر واقعا کسی به دنبال توسعه مکتب اهل بیت است. بجای ایجاد نفرت بهتر است. با ابزارهای موجود رسانه ای برای اثبات فضایل اهل بیت که خیلی از آنها مورد اعتراف همه مسلمانان است. آنهار ا به هم نزدیک کند. تا بجای اتحاد کشورهای اسلامی با اسرائیل، همه با هم متحد شوند برای مقابله با دشمن حقیقی که غیر از آمریکا واسرائیل است.
باید به دنبال راه حل بود.
http://www.aparat.com/v/3AqgP

asd;895872 نوشت:
با عنایت به «درگیری‌های اخیر چند ساله میان شیعیان و اهل سنت» در کشورهای منطقه‌ی خاورمیانه، ذکر «جملات موهن» توسط مداحان حکومتی نسبت به مقدسات اهل سنت در مجالس و محدودیت‌های مضاعف اهل سنت در ایران جهت انجام برخی مناسک مذهبی، جای این سؤال است که «مجمع جهانی تقریب مذاهب» و «محسن اراکی» دقیقا کدام مذاهب را به هم «تقریب» کرده‌اند و اگر «تقریب» کرده‌اند نتیجه‌ی ملموس عملکرد این مؤسسه در زندگی مردم ایران چه بوده است؟

در مورد مجمع تقریب باید تشریف ببرید با مجمع تقریب وبپرسید که کار کمی هم انجام نداده اند. والا با گفتن یک جمله که چکار کرده اند. نمی شود ارگانی را مجکوم کرد. مخصوصا شخص آیت الله تسخیری واراکی که شب وروز ندارند. ولی شما همه این تلاشها را در کنار گروهها وجریانها معاند ومخالف تقریب مثل همین شیعیان لنذن قرار دهید. بعد ببینید کاری صورت گرفته یا نه؟
هزینه ای که آمریکا وغرب برای ایجاد اختلاف وستیز مذهبی صرف می کنند. خیلی بالاتر از این حرفها است. ومد نظر داشته باشیم، الان سالهاست بعد از ایجاد مخالفت مذهبی در کشورهایی چون عراق، سوریه، پاکستان، افغانستان وبرخی کشورهای دیگر کار به تقابل وستیز رسیده است. واگر ما شاهد نزاع وجنگ مذهبی در کشور نیستیم عامل اصلی اش سیاست وتدبیر رهبری وعلمایی همچون آیت الله تسخیری واراکی وصدها عالم زحمتکش دیگر است.
اما نسبت به فقر مشکل ارگان خاصی نیست. بلکه سیستم اداره است. وقتی کسی با استفاده از خلا های قانونی ماهی 50میلیون حقوق می گیرد. باید دولت جوابگو باشد. اگر ریخت وپاشهای موجود در ادارات ما جمع شود یا توزیع ثروت اسلامی وعادلانه باشد. فقر هم از بین می رود. در عین اینکه فقر وفساد از بی کاری وعدم ازدواج بوجود می آِید. ولی با کمال تاسف تا بحال علاوه بر آداب غلطی که خانواده ها بوجود آورده اند. کوتاهی مجلس در قانونگذاری به نفع فقرا ونیازمندان وسرگرمی دولتی ها به امور سیاسی روز به روز موجب رشد بیکاری وبالا رفتن سن ازدواج شده است.

موضوع قفل شده است