دوستتان دارم

تب‌های اولیه

107 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

بسم الله الرحمن الرحیم

مهدی محامدی;50604 نوشت:
ما كه يادمان نمياد شما جواب داده باشيد شما فقط اومدی يكي از نقل هاي سيوطي رو نقد كردي؟؟؟؟!!!!!! ما از شما بالاي يك ميليون سوال داريم وجواب هيچ كدام رو نگرفتيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی جان شما که گفتی
بنده تمام تفاسیر اهل سنت را بدون حب وبغض مطالعه کردم شما هستید که حتی منابع خود را مطالعه نمیکنید
نمی داونم چطور شما این ها را مطالعه کرده اید و به این اشتباه خود پی نبرده اید البته می دونم شما این را از سایت های دیگر آورده ای هم چون ولی عصر که کارشان فقط قیچی کردن است و با این کارها می خواهند سر عوام شیعه کلاه بگذارند متاسفانه
پس دوستان مراقب چنین سایت هایی باشید که با قیامت شما بازی می کنند

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر دوست گرامی عقیل


عقیل;51907 نوشت:
چرا امام مهدی که این قدر نسبت به شیعیان مهربان است شیعیان را بدون سرپرست رها کرده و جانشینی انتخاب کرده مگر نمی گویید امام زمان از حضرت موسی مقامش بزرگتر است اما حضرت موسی وقتی برای 30 روز به کوه طور رفت برای خود جانشین انتخاب کرد پس چرا امام زمان برای خودش در زمان غیبتش جانشینی انتخاب نکردند.
امیدوارم منظورم را فهمیده باشید اگر مبهم بود بفرمایید بیشتر توضیح دهم.


دوست گرامی عقیل عزیز شما سوالی طرح کردید که برای کشف حقیقت نبود !

من سوال خودتان را از شما میپرسم !

مگر نه اینکه خداوند از هر کسی به بندگان مهربان تر و رزئوف تر است ! مگر نه اینکه خداوند حتی اراده ظلم را به بندگان نمی کند ؟ ( البته بنده نمی دانم شما تحت چه تفکری هستید ، جبری هستید ، مفوضه هستید و یا . . . )

چرا خداوند در حال حاضر شما را بدون سرپرست گذاشته ؟

نکنه میفرمایید بدون سرپرست نیستید ؟ میتونید بفرمایید اگه بدون سرپرست نیستید پس چه کسی سرپرستی شما را به عهده داره ؟ شاید ما هم شناختیم و تحت ولایت ایشان در اومدیم ! خدا رو چه دیدی !

هر وقت جواب این سوال را دادی ، بهت میگم که امام زمان ما رو رها کرده یا نکرده !


یا علی !

راستی خیلی دوست دارم که راجع به عقیده امامت در نزد اهل سنت صحبت بشه !

میخوام یه تایپیک بزنم به اسم (( به چالش کشیدن امامت )) اما اینبار امامت را در اهل سنت به نقد بکشیم ! انصاف هم همینه ، یکی شما ! یکی ما !

چطوره ؟

مصاحبت با شما خیلی لذت بخشه دوست گرامی .

حق جو باشید و حق پذیر که اگر اینگونه بودید در پناه حق خواهید بود .

پس دعا میکنم در پناه حق باشید .

یا علی

عقیل;51905 نوشت:
ما بارها از شما برای اثبات الهی بودن امامت شنیده ایم که می گویید مگر ممکن است پیامبری که نسبت به امتش رئوف و رحیم است مردم را بدون جانشین رها کند و بار ها به این استدلال کرده اید که پیامبر وقتی به خارج از شهر می رفت برای خودش جانشینی انتخاب می کرد حالا چرا در این سفر بدون برگشت جانشینی انتخاب نکرد خیلی خوب بنده هم پاسخ دادم که چرا امام مهدی که این قدر نسبت به شیعیان مهربان است شیعیان را بدون سرپرست رها کرده و جانشینی انتخاب کرده مگر نمی گویید امام زمان از حضرت موسی مقامش بزرگتر است اما حضرت موسی وقتی برای 30 روز به کوه طور رفت برای خود جانشین انتخاب کرد پس چرا امام زمان برای خودش در زمان غیبتش جانشینی انتخاب نکردند. امیدوارم منظورم را فهمیده باشید اگر مبهم بود بفرمایید بیشتر توضیح دهم. اما این که جناب محامدی می فرمایند این سخنان وقیحانه است


با سلام

نه ديگه بزرگوار اين نشد

اين نوع بحث كردن نه سيره ائمه ماست و نه اين نوع مباحثه ها دستور داده شده ايم (از طرف امامان) و نه عقل اين نوع مباحثه را تاييد مي كند

بزرگوار تكليف خود را با مباحث و استدلال و برهان و سايت و دوستان و مناظره و بيشتر از همه با خودتان و ما روشن كنيد

بالاخره در مباحث هستيد و به مناظرات ادامه خواهيد داد يا مثل گذشته وقتي كار به جاهاي باريك كشيد خدا حافظي خواهيد كرد
اين كه نمي شه هر دفعه بياييد و سنگي پرتاب كرده و برگرديد !!!!!!!!

اگر اهل مناظره ايد و از عقايد خود دفاع مي كنيد بسم الله والا ...........

در ضمن در مورد سوالات شما هم هر وقت تكليف خودتان را مشخص كرديد مي شينيم با هم مفصل بحث مي كنيم

عقیل;45054 نوشت:
نمی دانم چرا از وقتی که این جا آمده ام رفته کم کم حس کردم همه ی شما را دوست دارم و الفتی بین خودم و شما حس می کنم. من عزیزان شیعه را دوست دارم. جناب صدرا رضای گرامی سیلیانیک عزیز حامدی محترم برادر ایران مسعود و همگی شما را دوست دارم و از همه ی کاربرانی که در بحث های بنده شرکت می کنن تشکر می کنم و اگر آنها در هنگام بحث احساس اهانت می کنند مرا به بزرگی خود ببخشند. من بخدا هیچ وقت حتی فکر توهین به برادر وخواهران شیعه به سرم نزده حالا چه برسه توهین کنم مگر این که طوری نوشته باشم که شما به اشتباه بیافتید. دوستان نذارید با فاصله افتادن و کینه و دشمنی میان اهل سنت و شیعه ها دشمن استفاده کند که هدف دشمنان اسلام همین است. دوستان من ، اعتقادات ما جای خود اما بیایید با هم پیمان دوستی ببندیم ، و عهد کنیم که هیچ گاه کینه از هم به دل نگیریم و بدی را با خوبی پاسخ بدهیم. نکنه یه روزی دشمن از این بحث های ما سوء استفاده کند ما در مورد عقایدمان بحث می کنیم اما با هم دوستیم و همدیگر را دوست داریم. اگر کسی این سخنان مرا قبول دارد یه تشکر از من بکند البته قصدخود ستایی ندارم. هر کسی که این سخن مرا خواند و تشکر نکرد ازش دلیل می خوام که چرا این حرف ها را قبول ندارد. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با سلام
اگر شما ميدانستيد كه شيعه تا چه حد دلسوز برادران اهل سنت است و تا چه حد مصيبت ديده است و تا چه اندازه رنج و مشقت كشيده است و تا چه مرزهاي خطر افرين پيش رفته است و تا چه مكانها يي هجرت كرده است تا دست برادران ديني خود را بگيرد و در زير پرچم وحدت كه همان حديث ثقلين و فرمايش رسول اكرم صلي الله عليه واله قران و عترت است بياورد و انان را بر كشتي نجات سوار كنددر حالي كه هم چشم اميد به وحدت دارد و هم سعادت دنيا و اخرت برادران ديني خود را ميخواهد ان وقت شيعه را بيشتر دوست داشتيد همانطور كه شيعيان شما را دوست دارند (دوست ان است كه بگيرد دست دوست ) و اين عهد و پيمان محكم نميشود مگر در زير پرچم ولايت و امامت مولا علي عليه السلام كه ان وقت است دشمن از وحدت يك امت واحد و با يك اعتقاد مستحكم به وحشت ميرسد و اميدش نا اميد ميگردد ....
والسلام عليكم ورحمة الله تعالي و بركاته

عقیل;51905 نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم

ما بارها از شما برای اثبات الهی بودن امامت شنیده ایم که می گویید مگر ممکن است پیامبری که نسبت به امتش رئوف و رحیم است مردم را بدون جانشین رها کند و بار ها به این استدلال کرده اید که پیامبر وقتی به خارج از شهر می رفت برای خودش جانشینی انتخاب می کرد حالا چرا در این سفر بدون برگشت جانشینی انتخاب نکرد خیلی خوب بنده هم پاسخ دادم که چرا امام مهدی که این قدر نسبت به شیعیان مهربان است شیعیان را بدون سرپرست رها کرده و جانشینی انتخاب کرده مگر نمی گویید امام زمان از حضرت موسی مقامش بزرگتر است اما حضرت موسی وقتی برای 30 روز به کوه طور رفت برای خود جانشین انتخاب کرد پس چرا امام زمان برای خودش در زمان غیبتش جانشینی انتخاب نکردند.
امیدوارم منظورم را فهمیده باشید اگر مبهم بود بفرمایید بیشتر توضیح دهم.
اما این که جناب محامدی می فرمایند این سخنان وقیحانه است

برادر من چیزی غیر از عقیده ی شما نگفتم اگر وقاحتی می بینید بفرمایید ولی این ها را شما هم قبول دارید که امام زمان جانشینی تعیین نکردند


به نام او که صبور است
شما می گویید المهدی(ع) ما رو رها کرده ؟
اگر شما سری به کتاب فروشی ها بزنید می توانید مستنداتی پیدا کنید که امام زمان ما رو رها نکردند
بلکه ولایت ایشان مثل خورشید پشت ابر است و شاید با پنهان شدنشان ما را از گرما و نور حضورشان محروم کردند اما مثال ابری رئوف باران رحمت می فرستد و دانه نهفته وجود ما را به گیاهی مبدل کرده و بعد از ظهورشان باغبانی می کنند در کل ولایتشان معنوی است و به صورت یک مسلمان به امر و نهی الهی می پردازند (روایات زیادی موجود است) والبته قابل ذکر است که این اتفاق مانند الکی است که از میان شیعیانشان فقط مقدار اندکی حدود 300 واندی یار را انتخاب کرده و قیام کنند(همانطور که احادیث مشترک زیادی در مورد ایشان بین شیعه و سنی بیان شده) و باید ذکر کنم که امام 4 نایب داشتن و البته جانشین پیامبر و امام را خود خدا انتخاب می کند:Gol:

عقیل;51905 نوشت:
چرا امام مهدی که این قدر نسبت به شیعیان مهربان است شیعیان را بدون سرپرست رها کرده و جانشینی انتخاب کرده مگر نمی گویید امام زمان از حضرت موسی مقامش بزرگتر است اما حضرت موسی وقتی برای 30 روز به کوه طور رفت برای خود جانشین انتخاب کرد پس چرا امام زمان برای خودش در زمان غیبتش جانشینی انتخاب نکردند.

سلام
شما در افترا زدن به خدا و رسول و اولیاء الهی ید طولایی دارید برادر .
به خدا و رسول افترا می زنید که امام تعیین نکرده و این همه نص قرآنی و روایی را با توجیهات سرد کنار می گذارید
مهدی موعود را هم متهم به رها کردن شیعه می کنید در حالیکه روایات معتبره از ایشان داریم که آن ولی اعظم الهی عالمان پرهیزگار را مرجع و ملجا شیعه در ایام غیبت خود معرفی کردند . وقایع بسیاری هم نشان دهنده آنستکه آن عزیز غائب از نظر یک لحظه جانشینان خود را از هدایت و راهنمایی محروم نساخته است همچنانکه مراجع بزرگوار شیعه را حتی در امور جزئیه مدد رسانده است . مگر نشنیده اید شب 22 بهمن که دولت حکومت نظامی اعلام کرده بود و همه امام ره را از ادامه راه منع می کردند ایشان به آیت الله طالقانی چه گفتند ؟
فرمودند : اگر صاحب الامر فرموده باشد چه ؟
نه آقا ما بی صاحب نیستیم . بی صاحب آنهایند که حق و حقیقت را به تبعیت از اجدادشان انکار کردند .
موفق در فهم حقیقت
موضوع قفل شده است