"باربی" محجبه شد!

تب‌های اولیه

10 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
"باربی" محجبه شد!


باربی مجبه شد!


در خبرها آمده که "حنیفه آدم،" بانوی طبیب اماراتی، یک باربی جدید طراحی کرده که روسری و پیراهن بلند به تن دارد و کاملا پوشیده است.

این باربی محجبه "حجاربی" نامیده می شود.

حنیفه که مدرک پزشکی خود را از انگلستان گرفته در خصوص این طراحی جدید گفت: لباس های باربی
جداً تنگ و کوتاه بود و من دوست داشتم عروسکی را ببینم که مانند من لباس می پوشد.

حجاب من هویت و فرهنگ من است و من می خواهم به دختران مسلمان این فرصت را بدهم که عروسک هایی شبیه خود داشته باشند.


وی با اشاره به برخی از کامنت های منفی و مخالف با حجاب در اینستاگرام افزود:

من با این تصور که بعضی ها گمان می کنند حجاب موجب محدودیت زنان می شود مخالف هستم و معتقدم

زنان با میل و رغبت حجاب را بر می گزینند و هیچ اجباری در این میان وجود ندارد.


سوال:
آیا این ترفندی برای ساختار شکنی و دامی برای دختران و زنان مسلمان نیست تا از این طریق بتوانند افکار و اندیشه های خود را پیاده کنند؟

با نام و یاد دوست



کارشناس بحث: استاد حامی

با سلام و ادب و احترام خدمت همه همراهان اين تاپيك به خصوص شروع كننده محترم
امپرياليسم مانند نهنگ بزرگي است كه فرهنگ ها را قورت مي دهد و جزيي از خودش مي كند. كسي كه بخواهد با فرهنگ ليبرال دمكراسي در بيفتد مانند اين است كه فردي در زمان طاغوت در روستايي مي خواست با كدخدا در بيفتد. آنها با ابزارهايي ارتباطي و اطلاعاتي كه در خدمت گرفته اند دنيا را دهگده جهاني معرفي كرده اند. البته دهكده اي كه مانند زمان شاه ارباب رعيتي است، ولي شكل و شمايل اينجا با كلاس تر و شيك تر است؛ يعني قرصي روان گرداني با لعاب تبليغات و ابزارهاي جنگ نرم داده اند كه متوجه نشويم چه بر ما مي گذرد.
اين روزها مردم پير و جوان از واتس آپ و وايبر و تانگو، تلگرام و اينستاگرام و... استفاده مي كنند ولي چند درصد به اين مي انديشند كه اين خدمات رايگان به خاطر چيست؟ بوش عليه ما عليه فرمودند اينترنت يك امتياز است هر موقع خواستيم مي گيريم. آن قدر زرق و برق تبليغات و سرعت فن اوري ارتباطات و اطلاعات و رسانه هاي گرم چون ماهواره و اينترنت زياداست كه مانند سيل ما را با خود مي برد.
اندولس ديروز را به توان ميليارد برسانيم توان دقيق تر متوجه بشويم چگونه به فرهنگ ما هجوم آورده اند. بله نهنگ گرسنه امپرياليسم تا بليعيدن تمام خرده فرهنگ ها و فرهنگ هاي مخالف دو قورت و نيمش باقي است.
راستي ترجمه گوگل و نرم افزارهاي مترجمي خدمتي است كه در درونش وادادگي و خودباختگي است.
بنابراين بايد كمي خود را بالاتر بكشيم از بالاتر نگاه كنيم.
درباره كار اين خانم را با باربي مصداقا چون ايشان را نمي شناسم نه رد مي كنيم و نه تأييد. ان شاالله كه خودي است و دل سوز فرهنگ اسلامي.
گاهي مكر دشمن مدت دار است يعني دشمن براي استحاله عجله اي ندارد مسجد مي سازد، قرآن توزيع مي كند، بيمارستان مي سازد و...بعد به وقتش تغييرات جزيي را تزريق مي كند مثلا برخي آيات قرآن هاي اهدايي را حذف مي كنند.
تأييد نمي كنم چون خطر مكر و فريب در كار مي تواند باشد كما اين كه عده اي با چادر اندامي و حجاب با آرايش غليظ و... خواستند حجاب را از درون منفجر كنند. گرگاني در لباس ميش. از همه بدتر اين كه ما بدون شناخت سرچشمه با اين سيل همراه مي شويم. شعارهاي زيبايي مي دهند جمع كردن حجاب با دين داري. جمع كردن حجاب با اجتماعي بودن و....شعارهايي كه اسلام هرگز مخالفش نبوده و نخواهد بود. ولي قطعا اسلام براي ححاب و عفاف فلسفه اي خاص قائل است. هر چيزي كه به طريقي جذابيت و تحريك كننده باشد وقتي همراه حجاب مطرح شود مانند لاك ناخن، رژ، و...با فرهنگ اسلامي تناسب ندارد.

تربيت فرزند و استحاله باربي
براي دختر بچه يكي از روحانيون فردي از روي غفلت باربي هديه اورده بود. مادر اين دختر كه مي دانست نمي تواند به اين راحتي باربي را از او جدا كند تصميم گرفت براي او لباس هاي با حجاب داخل منزل و بيرون منزل تهيه كند و سير فكري و معنوي فرزندش را به مسير اصلي باز گرداند.
بله هر كس در توان خود بايد در برابر فرهنگي غرب بايستيد. اگر با برنامه كار شود و در سطح وسيع تبليغ شود كه باربي مسلمان شده است و حجاب اسلامي را برگزيده كار پسنديده است ولي نبايد آرايش هاي او با احكام شرع منافات داشته باشد.

[="Tahoma"][="DarkGreen"]

حامی;783118 نوشت:
گاهي مكر دشمن مدت دار است يعني دشمن براي استحاله عجله اي ندارد مسجد مي سازد، قرآن توزيع مي كند، بيمارستان مي سازد و...بعد به وقتش تغييرات جزيي را تزريق مي كند مثلا برخي آيات قرآن هاي اهدايي را حذف مي كنند.

[/]




جبهه جنگ پر سر و صدای دیروز به «هجوم خاموش» امروز تبدیل شده، و میدان‌های مین، «مد و لباس‌های ماهواره‌ایی» بر تن کرده‌اند. با شبکه استتار و لباس هم رنگ دشمن، کمتر، دیده بانی حضور یگان‌های ویژه‌اش را با «تسلیحات شرطی سازی» متوجه می‌شود. گروهی دربند «لشکر شیشه‌ای رسانه‌ها»، و «شهوات خوشه‌ای» اسیر شده‌اند و گروهانی در کمین «شبهات ریشه‌ای». «بمب‌های شیمیایی شایعات» بدن «ارزش‌ها»، «آزاده‌ها» و «نماد‌ها» را پر از «تاول تهمت و تحریف» کرده است.
و با کمال تأسف، این روزها، هشدار «رادار ولایت» جدی گرفته نمی‌شود، و پدر و مادران، کمتر با صدای آژیر ره نما، بچه‌هایشان را برای حفظ از «امواج تیز پرواز رسانه‌ای» به «پناهگاه قرآن» و «جان پناه عترت» می برند.

این روزها دست فروشان و دوره گردان اندولس این بار در ایران «نمایشگاه دایمی» بر پا کرده‌اند، در بوتیک‌های سیّار، پشت ویترین خود، مانکن‌های مریم مقدس می‌گذارند.
«تجار»، جنگی و با کمال زرنگی، وسایل آرایش «
نماد ساز»، عینک‌های دودی «نمودسوز» و کِرِِِِِِِِِِم «ضد آفتاب» از کشتی‌های فرنگی پیاده می کنند و برای تبلیغ به «ماهواره‌های زمینی» آگهی فروش می دهند تا «پیام پنهان» خود را لابه‌لای ناز و آواز شهر فرنگ از همه رنگه بیا و تماشا کن... القاء کنند.

این روزها، جرّاران فرهنگی به بهانه زیبایی، «بینی وشامه سیاسی» را جرّاحی پلاستیک می کنند و با لیزر شک و فریب «خال زیبای دیانت» را می‌سوزانند. این روزها در قرآن‌هایی که استعمار زحمت نشرش را تقبل کرده، از بهترین ویراستاران کمک گرفته می‌شود. آن‌ها به خاطر، خاطرخواهی‌یشان به قرآن و ادعیه، ابتدای برخی از متون انجیل که در مجلات با اسم مؤلفان عربی چاپ می‌شود بسم الله الرحمن الرحیم می‌نویسند و آخرش را با الحمدالله رب العالمین به پایان می‌رسانند تا لکه تحریف را نامریی کنند.

این روزها در انیمیشن‌های جذاب و دوبله شده، دماغ پینوکیو برای دروغ‌های شاخدارش دراز نمی‌شود، فرشته مهربان، لباس عروس سیندریلا را گرفته تا با قرص رقص، در کنار شِرِک حرکات موزون تمرین کند، و بلاخره تلاش‌های «ژِپِتوی پیر» بی ثمر می‌ماند و پینوکیو در آخر داستان خر باقی می‌ماند.

این روزها در کتاب‌های قصه، بزبز قندی که آخورش پر شده از علف پولارالیسم دیگر غصه‌ای ندارد، و آقا گرگه با شعار مِهر و مُهر قلابّی راحت در خانه او رفت و آمد می کند در پارتی‌ها شنگول و منگول با شعار یک شب هزار شب نمی‌شودکادوهای اِکس و سکس آقاگرگه را بازمی کنند. و روباه پر فریب وحیلت ساز در سایه ی”آواز خوشش” پنیر و زاغک، هر دو، را یک لقمه می کند و دوستی با خاله خرس در دهکده جهانی حیوانات از بندهای اصلی سیویلیزیشن معرفی می شود. رمان «زن و عدل الهی» از قفسه باورها جمع آوری می‌گردد و داستان بلند و پر تیراژ تساوی همه جانبه زن و مرد، به فروشگاه ارزش‌ها وارد می‌گردد.

این روزها، همایش میش و گرگ در «آینه خانه دمکراسی» برپا می‌شود «نگارخانه لائک»، عکس‌های یادگاری آنها را به موزه احساس تقدیم می‌کند. از بین مقاله‌های رسیده، مقاله «بررسی فواید داشتن آقا بالاسر از منظر میش‌ها» و «نقش گرگ‌ها در سرکوب کردن تروریست جهانی» برگزیده و به زبان‌های زنده دنیا ترجمه می‌گردد. به پاس این دوستی «بنگاه‌های خبری» با ادعای بی خبری از جنایات صهیونیسم، اشک شوق می‌ریزند و حلقه گل حمایت خود را به گردن کاخ سفید می‌اندازند و در پایان به یاد دو کشته اسراییلی اعلام چند دقیقه سکوت می‌کنند.

دیروز در دادگاه «هنر برای هنر»، از مدیر صدا وسیما به دلیل هم دستی و همکاری با کارگردان سریال امام علی، شب دهم و... باز جویی شد واز جبهه خودی‌ها هم به او تیر مخالفت و بی دینی شلیک کردند.
امروز فیلم سازان جرأت رفتن به سوی
«آژانس‌های شیشه‌ای» و «روز سوم»را ندارند. به کمدی یک بام و دو هوا، ساخته حزب الله در اندیشه دنیا اجازه اکران نخواهد داد چرا که این فیلم از به رسمیت شناختن میمون پرستان در هندوستان و محکومیت تقلید از متخصصان در ایران پرده بر می دارد.

در تالار ایده‌الیست، برای ژان وال ژان بی نوا که تازه آزاد شده بود خطّ و نشان کشیدند که این دفعه برو ولی دیگرتو کلیسا آفتابی نشو، به ژابِر هم اخطار دادند که چند بار به تو بگوییم که اصلا اطراف کلیسا دنبال او نگرد. و نون آن کشیش را به جرم دروغ به پلیس و همکاری با دزد آجر کردند. بنا بر گزارش‌های منتشر شده از این تالار با حذف سکانس کلیسا، فیلم جدید بینوایان جایزه اُسکار و اجازه اکران خواهد گرفت در سناریوی جدید تایتانیک دیگر زور خدا به آن کشتی غول پیکر نمی رسد.

و فردا در کارتون‌هایی که قرار است از رسانه‌ها پخش کنند،‌هاج زنبور عسل، پسر شجاع، نِل و. . . او که شبیه سازی شده‌اند دیگر لازم نیست خود شان راخسته کنند و دنبال مادرشان بگردند، به آنها که سابق مادرشان را گم کرده‌اند در پیام تبریک و تسلیتی گفته‌اند: نا امید نشو ید باز هم بگردید تا مادرتان را پیدا کنید ولی دنبال پدرتان نگردید که ما هم واقعا نمی دانیم او کیست و کجا است.

در نقشه‌های باکیفیت و زیبایی که غربی‌ها زحمت کشیده‌اند و برای مان از گذشته‌های دور باز سازی کرده‌اند، خلیج فارس پس از شرکت در دوره‌های ادبیات عرب با ناز می گوید انا الخلیجُ العربی. درتاریخی که این روز‌ها نوشته‌اند مولوی، رودکی، حافظ و ابن سینا به ترتیب مقیم ترکیه، قفقاز، کویت وعربستان شده‌اند. هم وطنان ضد انقلاب ما که آن ور آب، باد در دماغشان افتاده در مکتب سفسطه، پیامبر مهربانی را خشن معرفی می کنند و با رسانه نارسای خود، خدا را هم انکار می کنند و خانم‌های سفور (بی‌حجاب) در جلسات تفسیرشان مشروب اندک را حلال می شمارند و... . (1)

ایستگاه تأمل

روزی دروغ به حقیقت گفت: میل داری با هم به دریا برویم و شنا کنیم، حقیقت خوش بین پذیرفت و گول خورد. آن دو با هم به کنار ساحل رفتند، وقتی به ساحل رسیدند حقیقت لباس‌هایش را در آورد. دروغ حیله‌گر لبا سهای او راپوشید و رفت. از آن روز همیشه حقیقت عریان و گاهی تلخ است، اما دروغ در لباس حقیقت با ظاهری آراسته نمایان می شود!



شعار این هشدار
ای سلیم آب ز سرچشمه ببند
که چو پر شد نتوان بستن جوی




(1)روان‌شناسی و مهارت‌های رفتاری در تبلیغ غیر مستقیم، محمد حسین قدیری؛ برنامه‌ریزی و نظارت گروه مطالعات فرهنگی و منطقه‌ای دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و تبلیغی. ـ قم: انتشارات معاونت فرهنگی و تبلیغی (ذوی‌القربی)، 1389


دانلود کتاب



حامی;783120 نوشت:


با سلام
استاد حامی گرامی فیلم را دیدیم درد دلمان تازه شد !!
راستی تکلیف چیست؟
باید چه کنیم ؟
در این فیلم که ادامه قسمتهای بعدی فیلم شماست !درلینک پایین ببینید این جماعت باستان پرست و سلطنت طلب چگونه دست بدست کسانی چون ملا زاده مجری شبکه وصال وهابی داده اند
چرا نباید با قدرت علمی بیشتر عقاید باطل این شیاطین را نقد کرد !؟
حتی در همین سایت خودمان !دیگر نمیتوانیم سخنی ازتاریخ باستان و پادشاهان باستانی و....بیان کنیم ! نقد ی بزنیم !! آیا نباید عقاید باطل آنها را نشان همگان داد ؟
آیا نباید به فکر هویت جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بود؟

[video]http://www.aparat.com/v/eNuap[/video]

.

Farzandeh-Shahid;781855 نوشت:
باربی مجبه شد!

در خبرها آمده که "حنیفه آدم،" بانوی طبیب اماراتی، یک باربی جدید طراحی کرده که روسری و پیراهن بلند به تن دارد و کاملا پوشیده است.

سلام اینهمه فساد و بیحجابی که در تهران هست در شهرستانها نیست. آدم وقتی این زنهای آرایش شده را در لباسهای قوم و قبیله ای میبیند به این فکر میفتد که شاید هدف بعدی زنان شهرستانها هستندد. اول از آرایش صورت تعلیم میدهد؛ بعد هم گام به گام. هیچ عجله ای نیست

زنی که صورتش رو آرایش کرد و به نمایش گذاشتتا جذابتر شود کم کم حیایش از بین رفته و بقیه اندامش را هم نمایان میکند...

شاید درست نباشه درباب سخن اساتید من حرفی بزنم

اما این به طور قطع میگم

من هم رفیق داشتم میلیارد براش معنا نداشته هم داشتم متوسط هم فقیر

فقط میخوام این بگم هیچ کدوم حاضر نبودند با دختری ازدواج کنند که قبلا با یک پسر دوست بوده رک و پوست کنده

:ok:

قضاوت میزارم برای خانم ها و خانم هایی که با بد حجابی موافقند یا حجاب امروزی که چادر میکنند از بد حجابی هم بدتر مثل تزویر میمونه :Sokhan:

نسل سوم دارا و سارا برای مقابله با این هجمه ها نمیدونم نظر با خودتون

موضوع قفل شده است