جمع بندی حوادث هولناک فرانسه ، خیمه شب بازی جدید غرب

تب‌های اولیه

31 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
حوادث هولناک فرانسه ، خیمه شب بازی جدید غرب

به نام خدا

شب گذشته یه سلسله انفجار تروریستی و انتحاری در پاریس اتفاق افتاد ، بیش از صد نفر کشته و بیش از صد نفر زخمی و مهمتر از اون موج عجیب وحشت و ترس در فرانسه و به تبع اون در کل اروپا .
تمام کنسرت ها ، مراکز تفریحی و مراکز تجمع تعطیل شدن ، مردم بسیار کم از منازل خارج میشن و طبق معمول همه پای تلویزیون ها و شبکه های خبری تا اونچه که از قبل برای این منظور آماده شده بود به خورد مخاطبین به شدت هراسان خودشون بدن .
تمام مرزهای فرانسه و حتی چند کشور دیگه بسته شده و هیچ ورود یا خروجی صورت نمیگیره ، تصور کنید که چه وضعیتی پیدا میشه و مردم به چه حالتی از ترس و آشفتگی میرسن و همه مدام از خودشون میپرسن میخواد چی بشه ؟ و این وضعیت به کجا میرسه ؟ ...
اقداماتی که حتی برای 11 سپتامبر هم انجام نشد !
در بحبوحه ی جنگ با داعش در سوریه ، جایی که حملات دولت و روسها در این کشور روی غلتک افتاده بود و ضربات مهلکی داشت به داعش وارد میشد .
درست چند ساعت قبل از اینکه یک رییس جمهور از ایران بعد از یک دهه به یک سفر اروپایی بره و قرار بود با رییس جمهور ایتالیا و فرانسه دیدار کنه .
جالبه که داعش مسولیت حملات رو بر عهده میگیره ، داعشی که خودش دست پرورده ی مستقیم غرب و آمریکاست و از لحظه ی تشکیل تا بحال تمما در جهت منافع اونها حرکت کرده . یکبار به یک گروه آمریکایی حمله ای نداشته یا یکبار در اسراییل بمب گذاری نداشته و حتی رهبرانش هم اعلام کردن که اولویت اونها جنگ با اسراییل نیست ! (ولی اولویتشون به خاک و خون کشیدن مردم عراق و سوریه هست و اینکه با پرچم منقوش به لااله الا الله این اقدامات رو انجام بدن )

از موقعی که طالبان تمام اهداف پیش بینی شده رو بدست آورد و دو کشور افغانستان و عراق اشغال شد ، این گروه مهر انقضا خورد و بعد از حدود ده سال اسامه بن لادن ظاهرا کشته شد و مردم دنیا که دیگه دلیلی نداشتن که اسم طالبان رو بشنون باید اسم جدیدی و خطر یه گروه خشن اسلامی دیگه رو دائما در اخبار جهان میشنیدن .
داعش شکل گرفت ، از کمکهای بی حد و حصر عربستان و قطر و ترکیه و امارات که در آغاز کار بگذریم ، بعد از اون داعش با تسلط به منابع نفتی عموما در شمال عراق شروع به فروش نفت کرد و حتی از کمکهای غربی و عربی هم برای ادامه ی حیات بی نیاز شد ، نفتی که به صورت قاچاق و به قیمت خیلی پایین به همین کشورهای اروپایی فروخته میشد تا هم اروپاییها به نفت ارزان برسن و هم اینکه داعش بتونه بیشتر اسلام هراسی کنه ، معامله ی دو سر سود .
اصلا نمیشه این حجم عظیم از نفت رو براحتی در دنیا فروخت ، در نظر بیارید که کشور ایران برای فروختن نفتش مشکل داشت اونوقت یک گروه تروریستی میتونه بدون زد و بند و حمایت همچین کاری رو صورت بده ؟؟!

در کشوری مثل فرانسه شما آب بخوری تا 7 تا دوربین امنیتی و مامور اطلاعاتی آمارت رو دارن بعد یه گروه تروریستی و آدم کش و بی سواد بیان اونجا همچین انفجارهای هماهنگی رو انجام بدن ، خب خیلی واضحه که غرب وقتی دیده در سوریه اتفاقات داره به سمتی میره که به نفعش نیست شروع به خود زنی کرده تا بتونه با یه بهانه ی دندون گیر و محکم راسا وارد جریانات سوریه و منطقه بشه تا منافع کثیفش رو تامین کنه ، و گرنه بنده به هیچ وجه من الوجوه نمیتونم قبول کنم که تو کشوری مثل فرانسه 4 تا آدم بی سواد همچین حرکتی انجام بدن ، این موضوع در حد محال هست . کوچکترین مواد منفجره یا مشکوک اگر بخواد از مرز این کشور رد بشه با دستگاههای پیشرفته اسکن میشه و قابل شناسایی هست ، تولید این مواد هم اینقدر تکنولوژی و تجهیزات کارخانه ای میطلبه که از 4 تا که چه عرض کنم از 400 تا آدم تروریست هم بر نمیاد ، و صدها دلیل علمی و امنیتی دیگه ....
این اتفاق میتونه دلیل محکمی باشه در دست دولت های غربی تا مهاجرین سوری و عراقی رو که پیش از این با ژست مربانانه میپذیرفتن از این به بعد نپذیرن و رفتارهای تند گذشته رو در قبال پناه جویان ادامه بدن .

اونچه که در حال شکل گیری است متاسفانه نقشه ی شوم دیگری از طرف غرب هست تا با راه انداختن یک 11 سپتامبر دیگه بتونن مردم بیشتری رو در دنیا چپاول کنن ،
به استعمار قرن 21 خوش آمدید ...

.

به نوشته وبگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، بدنبال وقوع چند حمله کوچک در فرانسه در ماه جاری، جامعه یهودیان این کشور، پیشاپیش اطلاعاتی را درمورد یک حمله بزرگ تروریستی دریافت کرده بود.

رسانه‌های فرانسه گزارش کردند که مرزهای فرانسه تحت تدابیر شدید امنیتی مجدداً بازگشایی شد.

وزیر امور اروپایی لهستان اعلام کرد: «تصمیمات شورای اروپا درباره نقل مکان پناهجویان و مهاجران به تمامی کشورهای اروپایی بخشی از قوانین اتحادیه اروپا است که ما به آن انتقاد داریم. با توجه به رخدادهای غم‌انگیز پاریس ما هیچ‌گونه احتمال سیاسی برای پذیرش این پناهجویان قائل نیستیم». !!!!! (همون چیزی که پیش بینی میشد ، منتهی لهستان قبلش هم موضع تندی علیه پناه جویان داشت ، مطمئن باشید این حرفها رو از زبان دیگر مقامات اروپایی هم خواهید شنید ، منتها با لحن آرام تر )

«جب بوش» نامزد جمهوریخواه انتخابات 2016 با اشاره به حملات پاریس گفت: «این یک تلاش سازمان یافته برای نابودی تمدن غربی است و ما باید در این زمینه نقش رهبری خود را ایفا کنیم».برادر رئیس‌جمهور سابق آمریکا با تأکید بر لزوم تحکیم ائتلاف‌ها با متحدان اروپایی و لزوم تقویت توانمندی‌های اطلاعاتی برای شکست «تروریست‌های اسلام‌گرا» در سوریه و عراق افزود: «این جنگ دوره و زمانه ما است و ما در مشارکت در آن و ایجاد استراتژی برای مقابله با آن باید جدی باشیم».

.

جالبه که بدونید وزیر دفاع آمریکا یکی دو ماه پیش خیلی شیک و مجلسی گفت مبارزه با داعش غیر ممکن شده ، بهترین راه تقسیم عراق به سه ناحیه شیعه ، سنی و کرد هست !!!
وقتی این حرف رو در کنار موج جدید هراس از داعش بگذاریم بهتر میشه حوادث رو تحلیل کرد .

تصاویری از آتش‌سوزی در اردوگاه پناهندگان فرانسه منتشر شده است. برخی از کاربران اجتماعی با انتشار تصاویری مدعی هستند اردوگاه پناهندگان فرانسه در شمال این کشور به آتش کشیده شده است.

این اولین بار است که در سر تا سر فرانسه، اعلام وضعیت اضطراری می‌شود.

مردمی که بدلیل انفجار در بیرون از ورزشگاه پس از بازی فرانسه -آلمان نمیتونستن از ورزشگاه خارج بشن .

.

خیلی ممنون
چیزی که مسلمه، داعش جنگ تبلیغاتی برای کنترل ذهن ها و اسلام هراسی و مخدوش کردن چهره اسلام در نظر کل مردم جهان هست که توسط صهیونیست ها و ...(freemasons) سخته و پرداخته شده و با گوش کردن به سخنرانی های افرادی همچون جناب رائفی پور، خیلی ها منتظرش بودن.(2012)
و البته موسسه pew که یه موسسه (ظاهرا آمریکایی) سنجش آماری هست، در یکی از گزارش هاش، گفته بود که اسلام، تا چندین سال آینده دین اول اروپا خواهد بود و جمعیت مسلمین نهایتا تا 2050 با جمعیت مسیحیان دنیا برابر خواهد شد و بعد از اون رشد خواهد کرد.
این مورد یکی از دلایل ایجاد سناریو های اسلام هراسی شد تا با توجه به اینکه مکر خدا (مکرو و مکر ال...) صدا نداره ولی ویرانگر هست، باعث شد مردم مسلمان سوریه به سمت اروپا سرازیر شند و این می تونه در جهت آشنایی اونها با اسلام، تسریع کننده باشه و این اتفاقات بهانه هایی هستند برای اینکه مسلمین و مهاجران سوری و ... دردسر ساز و تروریست و داعشی و جنایتکار معرفی شند تا خود اروپایی با نفرت مضاعف، جلوی این مهاجران و مهاجرتشون به اروپا رو بگیرند...
ولی در نهایت، و قطعا این خداست که پیروز نهایی است...

Zaker;752315 نوشت:
اونچه که در حال شکل گیری است متاسفانه نقشه ی شوم دیگری از طرف غرب هست تا با راه انداختن یک 11 سپتامبر دیگه بتونن مردم بیشتری رو در دنیا چپاول کنن ،

Zaker;752315 نوشت:
خب خیلی واضحه که غرب وقتی دیده در سوریه اتفاقات داره به سمتی میره که به نفعش نیست شروع به خود زنی کرده تا بتونه با یه بهانه ی دندون گیر و محکم راسا وارد جریانات سوریه و منطقه بشه تا منافع کثیفش رو تامین کنه ، و گرنه بنده به هیچ وجه من الوجوه نمیتونم قبول کنم که تو کشوری مثل فرانسه 4 تا آدم بی سواد همچین حرکتی انجام بدن ، این موضوع در حد محال هست . کوچکترین مواد منفجره یا مشکوک اگر بخواد از مرز این کشور رد بشه با دستگاههای پیشرفته اسکن میشه و قابل شناسایی هست ، تولید این مواد هم اینقدر تکنولوژی و تجهیزات کارخانه ای میطلبه که از 4 تا که چه عرض کنم از 400 تا آدم تروریست هم بر نمیاد ، و صدها دلیل علمی و امنیتی دیگه ....

عجب یعنی فرانسه برای اینکه وارد جنگ سوریه بشه مردم خودش رو قتل و عام میکنه تا بهانه ی رسمی پیدا کنه
غرب همین الان هم میتونه وارد این مبازرات بشه نیازی به این سناریو نبود
در ضمن این سوریه نیست داره جنگ رو پیش میبره اگر کمک روسیه نبود کشور سوریه صدسال دیگه هم نمیتونست اقدامی موثر علیه داعش انجام بده
به نظر میرسه حرف غربی ها بیشتر به واقعیت نزدیکه تا بدبینی شماها

Zaker;752320 نوشت:
بهترین راه تقسیم عراق به سه ناحیه شیعه ، سنی و کرد هست !!!

تا اونجایی که خاطرم هست خود کردها خواستار جدایی و استقلال بودند :Gig:
این مردم عراق هستند که با خودشون نمیسازن همه دنبال سلطنت و به قدرت رسیدن هستند

++Hadi++;752322 نوشت:
با گوش کردن به سخنرانی های افرادی همچون جناب رائفی پور، خیلی ها منتظرش بودن.(2012)

این آقا هم کلا برای هر چیزی یه سناریو میسازه که به عقل خود غربی ها نمیرسه این تازگی نداره

شبـنم;752351 نوشت:
عجب یعنی فرانسه برای اینکه وارد جنگ سوریه بشه مردم خودش رو قتل و عام میکنه تا بهانه ی رسمی پیدا کنه

اولا که فقط فرانسه نیست ، کل غرب و آمریکا ،
دوما جنگ سوریه ملاک نیست ، جنگ سوریه فقط بخشی از برنامه ی اسلام ستیزی و به قول خودشون مبارزه با افراطی گری مذهبی هست ، مصاحبه ها را بخونید و تو مجلات و روزنامه ها و خبرگذاریهای ین المللی چرخی بزنید ، موجی راه افتاده که نگو و نپرس . مجلات ورزشی هم بخش زیادی از مطالبشون و تیترهاشون راجع به این قضیه هست حتی در ایتالیا و اسپانیا .... همین الان شماره امروز گازتا دل اسپورت ایتالیا رو دیدم ، انگار نه انگار که روزنامه ورزشی هست .... مصاحبه های مقامات کشورها رو ببینید که همه میگن ما پشت فرانسه هستیم و کوتاه نمی آییم و .... کاملا مشخصه که برای یه حرکت بزرگ داره برنامه ریزی و آماده سازی میشه .
سوما در پاسخ به سوال شما ، بله ، همونطور که آمریکا برای حمله به طالبان که چند تا تروریست بودن نیاز به نمایشی در حد 11 سپتامبر داشت ، حالا سوریه و عراق که جای خود داره .

شبـنم;752351 نوشت:
غرب همین الان هم میتونه وارد این مبازرات بشه نیازی به این سناریو نبود

این که شما میگی الان هم میتونه وارد جنگ بشه درسته ولی این تونستن با اون تونستنی که مد نظر اونهاست فرق داره .
موقعی دست به اقدامات پر هزینه میزنن (نه فقط هزینه اقتصادی) که افکار عمومی رو کاملا آماده کرده باشن و گرنه با اعتراضات داخلی و سرنوشتی مثل انتخابات اخیر انگلیس مواجه میشن .
صرف توان نظامی ملاک نیست که اگر بود آمریکا در بدترین حالت کمتر از یکماه کل سوریه رو اشغال و تصاحب میکرد .
قبلش هم گفتم همونطور که برای افغانستان به 11 سپتامبر نیاز بود ، اینجا هم نیاز به همچین برنامه ای هست و شاید سناریوهای ادامه دار دیگر .

راجع به عراق هم بگم که سالیان سال کردها چه در عراق چه در ایران و چه زمان قبل صدام با مردم عراق زندگی میکردن ولی با ورود آمریکا و اعطای اختیارات به کردها و رواج افکار دسته گرایی و استقلال زمینه برای این تحرکات فراهم شده .
هیچ کس به چین بابت عدم اجازه برای استقلال تایوان خرده نمیگیره ولی همه از جمله وزیر دفاع آمریکا دلش برای کردهای عراق ریش ریش میشه ، عجب ...

الان لغت pray رو بزنید اتوماتیک میاره pray for paris یا prayers for paris

اینها رو از آ اس اسپانیا گرفتم ، روزنامه ورزشی اسپانیا !!

واران بازیکن رئال مادرید و ملی فرانسه :

صفحه کریس رونالدو (مجسمه آزادی آمریکا رو میبینید که به سه رنگ پرچم فرانسه در اومده)

خورقه لورنزو قهرمان 2015 موتو جی پی جهان

باشگاه والنسیا اسپانیا

باشگاه بارسلونا

... و خیلی از شخصیتها و باشگاههای دیگه در سرتاسر دنیا ، جوری که اگه یه نفر همچین پیغامهایی نگذاره انگار که توی دنیا نیست و جزء انسانها به حساب نمیاد ، ما هم هیچ مشکلی نداریم به عکس هر کسی کشتار و جنایت رو محروم کنه خوشحال میشیم و حمایت میکنیم اما کاش یکبار هم فقط یکبار برای مردم یمن ، چچن ، یوگسلاوی ، عراق ، پاکستان ، فلسطین یا جاهای دیگه این جامعه جهانی و دوستداران بشر و بشریت ابراز همدردی و اعلام محکومیت میکردن ،
بله همه انسانیم و حرمت انسانها محترم ولی انگار بعضی انسان تر هستن ...

سلام علیکم و رحمه الله

مگر نتیجه اعتقاد به " هدف وسیله را توجیه میکند " چیزی غیر از این میتواند باشد ؟

مگر حفظ سلامت و امنیت امریکائی یا انگلیسی یا فرانسوی و ... یرای جاه طلبی ها و سودمحوری ها مانعی بحساب می آید ؟

مگر در تاریخ چنین نوشته که خون بیگناهان اعم از هموطن و یا غیر آن مانعی برای امپراتوری های سلطه گری چون کمپانی های انگلیسی , اسپانیائی ها و پرتغالی ها بحساب می آمده ؟

اگر چشم هیمان را ببندیم و بگوئیم همه مانند ما فکر میکنند و به حقوق انسان ها احترام میگذارند و جنایت کاری وجود ندارد و ... تنها کمک به ندانستن های خود کرده ایم .

فاتح;752368 نوشت:
سلام علیکم و رحمه الله

مگر نتیجه اعتقاد به " هدف وسیله را توجیه میکند " چیزی غیر از این میتواند باشد ؟

مگر حفظ سلامت و امنیت امریکائی یا انگلیسی یا فرانسوی و ... یرای جاه طلبی ها و سودمحوری ها مانعی بحساب می آید ؟

مگر در تاریخ چنین نوشته که خون بیگناهان اعم از هموطن و یا غیر آن مانعی برای امپراتوری های سلطه گری چون کمپانی های انگلیسی , اسپانیائی ها و پرتغالی ها بحساب می آمده ؟

اگر چشم هیمان را ببندیم و بگوئیم همه مانند ما فکر میکنند و به حقوق انسان ها احترام میگذارند و جنایت کاری وجود ندارد و ... تنها کمک به ندانستن های خود کرده ایم .

اونچه که من رو نگران میکنه اتفاق های بعدی هست که پیش بینی شده ، ممکنه این مترسک بازی رو در کشورهای دیگه هم ادامه بدن ، همونطور که گروه دست نشوندشون "داعش" هم گفته که این ابتدای راه هست .
و بدنبال اون قشون کشی به عراق و سوریه و خیلی اتفافات دیگه .

به وضوح وقتی معادله قدرت در عراق و سوریه به ضرر داعش و غرب و آمریکا داشت تموم میشد و میشد سفره ی این ولد خلف استکبار رو جمع کرد از منطقه و در شرایطی که بعد از توافق هسته ای و روابط با کشورهای دیگه ، میتونست ایران رو قدرتمند کنه این جریان پیش میاد ، چه جالب و چه حسن تصادفی !!! :vamonde:

شاید اینبار باید کار ناتمام داعش در منطقه رو گروه ها یا کشورهای دیگه ای انجام بدن .

هیچی دیگه
بهونه ی کشورهای غربی برای وحشیگری در خاورمیانه تا ده سال آینده جور شد

مردم فرانسه: Not Afraid ، نترسیده ایم

به شکوه و اتحادشون غبطه می خورم ، ما خودمون از این تجمعات و راهپیمایی ها زیاد داریم ولی قدرش رو نمی دونیم....


کری: بشاراسد با داعش هماهنگی دارد؛ به این گروه در مقابل نفت، اسلحه و پول می‌دهد !!

[SPOILER][=times new roman]
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد که حل و فصل بحران سوریه با رفتن بشار اسد از قدرت برای نجات مردمش آغاز می‌شود و پس از آن باید گروه تروریستی داعش را از بین برد.
[=times new roman]به گزارش خبرگزاری فرانسه، کری که در کنفرانس خبری مشترکی با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه فرانسه پس از کنفرانس بین‌المللی وین درباره بحران سوریه سخن می‌گفت، افزود که روند سیاسی در سوریه را خود سوری‌ها رهبری خواهند کرد.[=times new roman]وزیر امور خارجه آمریکا در این کنفرانس خبری که استفان دی‌مستورا فرستاده سازمان ملل متحد هم در آن حاضر بود گفت: «سیاست بشار اسد در سوریه تنش‌های فرقه‌ای را ایجاد کرد و باعث توسعه داعش شد.»[=times new roman]او تاکید کرد: «میان اسد و داعش هماهنگی وجود دارد به‌گونه‌ای که از آن‌ها در مقابل ارائه اسلحه و پول، نفت می‌خرد.»[=times new roman]این سخنان کری البته با واکنش لاوروف روبرو شد و گفت که سخنان وزیر امور خارجه آمریکا او را «نگران» می‌کند. لاوروف افزود که خبرها درباره خرید نفت داعش توسط اسد «شایعه» است.[=times new roman]کری در ادامه این کنفرانس خبری گفت که مذاکرات بین‌المللی درباره بحران سوریه در وین، شاهد بررسی طرح‌های بشار اسد برای ورود به مذاکراتی سازنده در چارچوب تلاش‌ها برای یافتن راه‌حل سیاس بود.[=times new roman]او افزود: «از راه شرکایمان در این تلاش‌ها این خبر را دریافت کردیم که اسد آماده تعامل جدی با تلاش‌ها و ارسال هیئتی برای مشارکت در مذاکرات حقیقی است.»[=times new roman]از سویی سرگئی لاوروف گفت که اجتماع رو به افزایشی میان قدرت‌های جهان بر سر ضرورت همکاری مشترک در مقابله با گروه داعش وجود دارد.[=times new roman]لاوروف افزود: «امروز جلسات دوجانبه‌ای برگزار کردم و این احساس را دارم که پذیرش بیشتری بر ضرورت تشکیل ائتلافی بین‌المللی فعال برای جنگ با داعش وجود دارد.»[/SPOILER]

در بحبوحه ی این حوادث و انزجار از داعش ، لینک کردن داعش و اسد نه خیلی اتفاقیه و نه اینکه باید تعجب کرد ، چون الان تنور داغ هست و باید نون رو چسبوند .
منتها یه منصف پیدا نمیشه که بگه شما که تا حالا با اسم "مخالفان اسد" دایما به داعش بصورت علنی و با هواپیما در حال کمک نظامی بودید چرا الان پاسخگوی اینمه خون ریخته شده در سوریه و در فرانسه نیستید ؟
جای مدعی و پاسخگو عوض شده و اونی که الان باید پاسخگوی اقدامات غلط قبلی باشه شده مدعی العموم و یخواد به افکار عمومی خط تازه بده .
لینک خبر هم خبر گذاری العربیه هست .

.

[=lucida grande]پژاک حملات تروریستی به پاریس را محکوم کرد !! خخخخخ ههههه خخخخخ ههههه [=lucida grande] [=lucida grande] [=lucida grande]

[=lucida grande]مجلس «حزب حیات آزاد کردستان, پژاک» با صدور بیانیه‌ای مکتوب حملات تروریستی در شهر پاریس, پایتخت فرانسه را محکوم و گفت:«سلسله حملات تروریستی به مردم شهر پاریس, اثباتگر این واقعیت است که تروریسم مرزی نمی شناسد».
[=lucida grande]مجلس حزب حیات آزاد کردستان در بیانیه خود می‌افزاید:«انجام سلسله حملات تروریستی در شهر پاریس, پایتخت فرانسه را به شدت محکوم می‌کنیم و ضمن تسلیت به مردم کشور فرانسه و خانواده‌های جانباختگان, آرزوی بهبودی زودتر برای تمامی مجروحین آن واقعه تروریستی داریم».
[=lucida grande]
[=lucida grande]چه خبر خوشحال کننده ای یا ما دیوانه ایم یا اینا مهندس یکی باید خودت رو جمع کنه


amirabdi;752383 نوشت:
هیچی دیگه
بهونه ی کشورهای غربی برای وحشیگری در خاورمیانه تا ده سال آینده جور شد

حمله دسته جمعی گرگها به بهانه مقابله با گرگ زاده

کارشناس نظامی در گفت‌وگو با دویچه وله:

نظرات دوستان :

[SPOILER]

[/SPOILER]

صفحه ی اول روزنامه مارکای اسپانیا ، پرتیراژترین روزنامه ورزشی اروپا

.

[="Tahoma"][="Black"]من واسه اينطرف بيشتر نگرانم:

خبر شوكه كننده بود: هفت انفجار مهيب در قلب اروپا در پاريس شهر شراب و عشاق و ايفل مگه ميشه مگه داريم؟ لامصبا اينقد باكلاسن بمباشونم تو كنسرت و زمين فوتبال ميتركه و چشماي آبي شون وقتي گريه ميكنن خيلي ناز ميشن. پليساي شيك پوش و و آتش نشاناي مدرن هم خيلي شك بغلشون ميكنن. جبر جغرافيايي يعني اينكه ام علي يا ماريه يا گلاويژ يا ثنا در سوريه و عراق و كردستان و يمن بايد بچه هاشون جلو چشمشون تيكه تيكه بشن و رفقاي روشن فكر ما ككشون هم نگزه و پاريس كه يه انفجار تروريستي رخ بده همه بشن سفير صلح يونسكو. براي من حقير ريختن خون انسان محكومه چه خون زني كرد هنگام دوشيدن شير بزي در دامنه كوهي در كوباني چه خون زني با لباس دولچه گابانا و عطر كوكوچنل در سالن اپرايي در پاريس هنگام شنيدن سمفوني پنج بتهوون. داستان اينه كه يه عده از هنرمندان و نخبه هاي سياسي فرهنگي ما سر كشتن مسلمونا لب نگزيدند و پاريس كه تركيد عكس پروفايلشون شد برج ايفل و خيابون شانزه ليزه و قبرستان پرلاشز. حالا يه عده ايشون رژ و لاك مشكي نزنن و نرن ميدون محسني شمع روشن كنن و شام غريبان و ختم و سوم و هفتم و اربعين و سالگرد نگيرن صلوات. ببينيد رفقا ترور همه جا و با هر عقيده و مسلك و ايسمي محكومه و بايد ور بيافته كاري هم ندارم كجا اين اتفاق بيافته. اينهمه جوون نازنين ما رو تكفيري ها و داعش به شهادت رسوند براي اينا هيشكي از اين عزيزان اشك كه هيچي بيني شم بالا نكشيد حالا كه تو غرب اين اتفاق افتاده يه عده از خورد و خوراك افتادن و از صب دوتا جعبه دستمالكاغذي رو غرق محتويات چشم و بيني ها كردن. به خدا خون چشم آبي ها هم مثل خون افغان ها و كردها و عرب ها گرمه و از همون گلبولها تشكيل شده. به خدا گلوله درد داره هم وسط قلب ام علي هم وسط قلب مارگريت. اين وسط كمپين دفاع از برج ايفل تشكيل نشه صلوات... .

اينستاگرام حامد عسكري[/]

توی بعضی سایتها عکسی از یکی از تروریستهای پاریس منتشر شده ....

که بعدا مشخص شد عکس فتوشاپی هست....

http://www.asriran.com/fa/news/431496/%D8%AC%D8%B9%D9%84-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AF%D8%A7%D8%B9%D8%B4%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

با نام و یاد دوست





کارشناس بحث: استاد جلیل

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و تشکر از مطالب مفید و زیبای تمام دوستان.

همانگونه که حوادث و رخدادهای طبیعی را بر اساس قرائن و شواهد مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند، اغراض و انگیزه‌های افراد پیرامون یک عمل را نیز باید با توجه به قرائن و شواهد، تجزیه و تحلیل کرد.

درست است که با قرائن و شواهد همیشه به طور قطع نمی توان در مورد انگیزه ها و اهداف افراد پیرامون یک عملکرد نظر داد؛ اما بدون شک تکیه بر آنها انسان را به مسیر درست رهنمون خواهد کرد.

آنچه در فرانسه رخ داد مستثنی از این قاعده نیست و باید انگیزه ها و اهداف این حمله تروریستی را با توجه به قرائن موجود مطرح و بررسی کرد.
ازآنجاکه قرائن موجود در واقعه اخیر متعدد است از سوی تحلیلگران، تحلیل‌های متعددی بیان می‌شود که این مسئله باعث می‌شود که نتوان، به‌طورقطع در مورد اهداف این عملیات تروریستی نظر دارد.

در یک تحلیل، بحث اسلام هراسی و جلوگیری از پیشرفت روزافزون اسلام در جوامع اروپائی مطرح است که آنچه رخ می‌دهد از قبیل، حمله به مساجد و آتش زدن آن، حمله به مسلمانان در این کشورها، مقصر جلوه دادن مسلمانان ( نه داعش به تنهائی با اینکه خود دولتمردان آنان می‌دانند داعش غیراز مسلمانان هستند و حتی مسلمانان نیز با آنان در حال مبارزه هستند)، تهدید به کشیدن کاریکاتور پیامبر صلی‌الله علیه و اله و... موید این تحلیل است.

در تحلیل دیگر این عمل در جهت پررنگ‌تر نمودن حضور اروپا در خاورمیانه که نتیجه‌ی این حضور، حفظ منافع آنان در منطقه است. علاوه بر آنکه با حضور پررنگ‌تر اروپا در منطقه، فرصتی برای دیگر متحد آنان یعنی آمریکا پیدا می‌شود تا با آسودگی بیشتر بتواند در مقابل رقیب خود، چین قدم علم کند و به اهداف مورد نظر خود در قبال این کشور برسد.(بنابراین دو تحلیل باید ملتزم شد که اروپا برای پیشبرد اهداف خود، روی به خودزنی آورده است که البته این مسئله با توجه به نتایجی که برای آنان به‌دست می‌آید امری دور از ذهن نیست)

در تحلیل سومی بحث انتقام‌جوئی صهیونیست از اروپا مطرح است به این بیان که آنان از روابط ایجادشده میان ایران و اروپا خصوصاً پس از برجام و همچنین از تصویب قانون مشخص ساختن کالاهای اسرائیلی با الصاق برچسب بر آن در اتحادیه اروپا، ناراحت بوده و قصد انتقام‌جوئی داشته‌اند- الصاق این برچسب سبب می‌شود که مصرف‌کننده، این کالا را بشناسد و از خرید آن منصرف شود این مسئله برای اسرائیل که با مشکلات اقتصادی مواجه شده است سنگین تمام می‌شود-
موید این تحلیل همزمان شدن این حملات با سفر رئیس‌جمهور ایران به اروپا و نیز انتشار اخباری مبنی بر اینکه یهودیان از این حملات خبر داشته‌اند، هست.
و در یک تحلیل خوش‌بینانه می توان گفت آنچه اتفاق افتاده، نتایج عملکرد سوء اروپا و غرب در قبال مسئله‌ی مبارزه با تروریست است که اینک دامن‌گیر خود آنان شده است.
و...
هر یک از این تحلیل‌ها می‌تواند درست باشد و زمان است که قوت و ضعف آنان را مشخص خواهد نمود.
با این حال نباید هیچ‌یک از این تحلیل‌ها ازنظر سیاستمداران ما دور نگاه داشته شود و لازم است بر اساس هر تحلیل عکس‌العملی مناسب در برنامه‌ریزی‌های آنان مدنظر قرار گیرد تا در مواقع لزوم از آن بهره برده شود.

Zaker;752315 نوشت:
حوادث هولناک فرانسه ، خیمه شب بازی جدید غرب

سلام علیکم
خسته نباشید
ضمن تشکر از شما باید بگویم کاملا با سخنان شما موافقم . این اقدام از اولش هم بودار و مشکوک به نظر میرسید. خیلی ساده انگارانه است که فکر کنیم به همین راحتی میشود چند تا تروریست بیایند و به همین راحتی این سلسله عملیات های تروریستی را در فرانسه انجام دهند آنهم زمانی که این عمل بیشترین صدمه را به بقای داعش میزند . در حال حاضر داعش و دیگر گروه های تروریستی بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به حمایت غرب و جلب رضایت آنها برای بقاء دارند . این اقدامات و اقدامات ضد اسلامی که بلافاصله پس از این وقایع در اروپا و کانادا رخ داد مشخص میکند که غرب قصد دارد بازی جدیدی را علیه اسلام و مسلمین شروع کند.
خدا خودش به خیر بگذراند.

جالب اينجاست در فاجعه غم انگيز منا، که بيش از هزاران حجاج مظلومانه کشته شدن، هيچ کدام از اين کشور هايي که الان دارن اين مسئله را بزرگ (در حالي که خود باني اصلي هستن) مي کنند. سخني نگفتن. در حالي که رئيس جمهور امريکا پس از اين واقعه در پاريس، شبانه(!) مياد با تلوزيون کشورش سخنراني مي کنه...!

نمیشه از این حادثه تروریستی(!) به سادگی گذشت اما اين کشورهاي که کاسه داغ تر از آش شدن؛ بخصوص اروپایی ها، در حادثه منا کجا بودن ؟! چرا آن زمان سکوت ؟ اما الان...
دوستی تصویری از روزنامه مارکا راگذاشت .. اما سوال این ست؛ روزنامه معروف مارکا اسپانیا (یا سایر روزنامه های معروف)چرا برای حادثه یا بهتر میشه گفت فاجعه منا با روبان مشکی؛ برای همدری با سراسر مردم دنیا ! روزنامه خود را چاپ نکردن؟!

جای تاسف و بس تاسف...

حالا یکی بیاید به فرانسه بگوید داعش 5 تا بمب در پاریس منفجر کرد شما هم به تلافی 20 تا بمب زدید توی رقه سوریه

خب 4 برابر بیشتر از آنها بمب ترکاندید رفت . خب جول و پلاستان را جمع کنید بروید چون حضورتان غیر قانونی و غیر موجه است .

اگر هم از تروریست بد و خوب میترسید اولا همت خرج بدهید مملکت خودتان را مواطبت کنید و تروریست صادر نکنید ثانیا به تروریست های بدتان کمک نکنید ثالثا به تروریست های خوبتان بگوئید مردم بیگناه سوریه و عراق را نکشند .

اللهم العن اولهم و آخرهم الی یوم القیامه

navid;753115 نوشت:
سلام علیکم
خسته نباشید
ضمن تشکر از شما باید بگویم کاملا با سخنان شما موافقم . این اقدام از اولش هم بودار و مشکوک به نظر میرسید. خیلی ساده انگارانه است که فکر کنیم به همین راحتی میشود چند تا تروریست بیایند و به همین راحتی این سلسله عملیات های تروریستی را در فرانسه انجام دهند آنهم زمانی که این عمل بیشترین صدمه را به بقای داعش میزند . در حال حاضر داعش و دیگر گروه های تروریستی بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به حمایت غرب و جلب رضایت آنها برای بقاء دارند . این اقدامات و اقدامات ضد اسلامی که بلافاصله پس از این وقایع در اروپا و کانادا رخ داد مشخص میکند که غرب قصد دارد بازی جدیدی را علیه اسلام و مسلمین شروع کند.
خدا خودش به خیر بگذراند.

سلام علیکم
من دیشب درباره همین موضوع با آقای فاتح صحبت کردم. گفتم با وجود دستگاه های اطلاعاتی و پلیس هایی با امکانات فراوان و پیچیده و همچنین مسئولیت سنگین حفظ امنیت فوتبال، داعش چطور تونسته به اونجا نفوذ کنه؟

آقای فاتح این گونه پاسخ دادند:

نقل قول:
فرانسویها اطلاع داشتند که تهدید تروریستی شده اند

وزیر خارجه عراق این مساله را قبلا برای چند کشور اطلاع داده بود (لینک)
فرانسوی ها چند روز قبل از توافق ژنو یک کشتی جنگی برای مداخله در سوریه فرستادند تا بعد از توافق ادعای ارث و میراث کنند ولی ارتش سوریه به آنها اخطار داد که اگر نزدیک شوند با آنها مقابله میکنند (لینک)


الان با این حمله تروریستی و این مرثیه خوانی جهانی , آنها بهانه برای مداخله پیدا کردند . و البته برای اینکه حضور آنها مداوم شود داعش با نتشار ویدئویی دوباره فرانسه را تهدید کرد . (
لینک)


این مداخلات تنها با ریختن خون مردم بیگناه سوریه و فرانسه میسر بود لذا فرانسه جلوی داعش را نگرفت .
برای آنها فریب اذهان عمومی از جمله مسلمانان و غیر آنها اهمیت زیادی دارد . برای همین مبلغ سرمایه گذاری آنها در ایجاد بنگاه های خبر پراکنی غیر قابل محاسبه است .

داعش را هم خودشان ایجاد کردند و هم حمایت و هدایت میکنند به دلایل مختلف (

لینک) .

ساده لوح های دنیا هم کم نیستند . آنها با وجود اعترافات , هنوز فکر میکنند داعش خودش از زمین سر در آورده (
لینک)


---------------------
ای مرحبا ابوالفضل;753147 نوشت:
جالب اينجاست در فاجعه غم انگيز منا، که بيش از هزاران حجاج مظلومانه کشته شدن، هيچ کدام از اين کشور هايي که الان دارن اين مسئله را بزرگ (در حالي که خود باني اصلي هستن) مي کنند. سخني نگفتن. در حالي که رئيس جمهور امريکا پس از اين واقعه در پاريس، شبانه(!) مياد با تلوزيون کشورش سخنراني مي کنه...!

نمیشه از این حادثه تروریستی(!) به سادگی گذشت اما اين کشورهاي که کاسه داغ تر از آش شدن؛ بخصوص اروپایی ها، در حادثه منا کجا بودن ؟! چرا آن زمان سکوت ؟ اما الان...
دوستی تصویری از روزنامه مارکا راگذاشت .. اما سوال این ست؛ روزنامه معروف مارکا اسپانیا (یا سایر روزنامه های معروف)چرا برای حادثه یا بهتر میشه گفت فاجعه منا با روبان مشکی؛ برای همدری با سراسر مردم دنیا ! روزنامه خود را چاپ نکردن؟!

جای تاسف و بس تاسف...


آقای ابوالفضل
مگر نمی دانید که اروپایی ها و امریکایی ها (البته منهای رنگین پوستان) انسان های درجه یک هستند و مسلمونا انسان های درجه سه ؟!

آنها می‌گویند «حقوق بشر»، و منافع غرب را اراده می‌کنند؛ می‌گویند «دموکراسی»، و دخالت نظامی در کشورها را به جای آن می‌نشانند؛ می‌گویند «مبارزه با تروریسم»، و مردم بی‌دفاع روستاها و شهرها را آماج بمب‌ها و سلاح‌های خود می‌سازند. در نگاه آنها، بشریت به شهروندان درجه‌ی یک و دو و سه تقسیم می‌شوند. جان انسان در آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین ارزان، و در آمریکا و غرب اروپا گران قیمت‌گذاری می‌شود. امنیت آمریکا و اروپا مهم، و امنیت بقیه‌ی بشریت بی‌اهمیت دانسته می‌شود.
بیانات امام خامنه ای در شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد ۱۳۹۱/۰۶/۰۹

سلام

دیشب VOA یه کارشناس خارجکی آورده بود و مجری ازش پرسید که بنظرتون حالا فرانسه بخاطر این انفجارها نباید به سوریه حمله کنه ؟ نباید دو سه تا هواپیمای نظامی بفرسته رو سر سوریه؟ ( بعد گفت چون بنظر میرسه این حملات از سوریه اداره میشه !!! ) :moteajeb: دیگه بعدش نفهمیدم چی شد !! چون اعصابم خورد شد تی وی رو خاموش کردم !! :god:

اینو میکنن مستمسک ، مثل جریان برجهای نحس دوقلو ، بعد میچسبونن به اسلام و یمن و سوریه و... و حمله میکنن...


با سلام

دنيا از 3000 سال قبل دست يهود بود وتا زماني ديگر هم خواهد بود .... سياست شيطاني يهود بموقع وموثر عمل ميكند .

سياستمداران خبره يهود بخوبي دانستند كه هنگاميكه از طريق داعش به هدف سرنگوني بشار اسد نرسيدند از طريق تحريك هم پيماناني مانند فرانسه كه عقيده دارد بشار اسد بايد برود ميتوانند بهدف برسند ....

مانند آنچه كه 20 سال قبل غرب در افغانستان با تجهيز اسامه بن لادن عمل نمود و بعد از انقضاي تاريخ مصرف خودشان را هم نابود كردندو....

همه اينها بازي شيطاني ماسونهاي خبيث است .

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
به نظر میرسد کشور های اروپایی قصد دارند حالا که داعش به پایان خود نزدیک میشود نهایت استفاده را از افول داعش بکنند . حالا که نتوانسته اند به وسیله ی داعش بشار اسد را سرنگون نمایند قصد دارند تا آنجا که ممکن است از این مهره ها برای ضربه زدن به وجهه ی اسلام و مسلمین استفاده کنند آنهم قبل از آنکه این مهره ها کاملا به مهره های سوخته تبدیل شوند. ((به قول معروف اگر چرخی به نفع ما نچرخد بهتر است که اصلا نچرخد.)) عقیده ی غرب این است و میخواهند حالا که نتوانسته اند بر گرده ی مسلمین در عراق و سوریه سوار شوند ترجیح میدهند هرچه بیشتر در تضعیف اسلام و مسلمین بکوشند.
انشاء الله که خداوند مکر آنها را به خودشان بازگرداند و مسلمین را نصرت و یاری عطا بفرماید.

سلام به همه دوستان

هر روز ده‌ها انسان بی‌گناه در عراق و سوریه و لبنان و یمن مظلوم و افغانستان و بحرین و دیگر ممالک اسلامی، سر بُریده و تکه پاره می شوند اما هیچ شیونی از هیچ یک از این به اصطلاح مدافعان حقوق بشر و نهادهای بین‌المللی بلند نمی شود! هیچ محکومیتی از دبیر خاموش و خائن سازمان ملل، صادر نمی گردد! هیچ ندای حق‌طلبانه از رئیس جمهور سیاه‌روی آمریکایی شنیده نمی شود! البته خیلی هم جای تعجب ندارد زیرا عاملان این سیلاب خونین، همین ریاکارن بین‌المللی و مدافعان کذایی هستند!

کیست که نداند داعش و القاعده و بوکوحرام و گروه های تروریستی دنیا را همین آمریکا و انگلیس و فرانسه و اسرائیل تجهیز کرده و می کنند؟!
کیست که نداند آنکه تمام قد، مسؤولیت تامین مالی و تسلیحاتی و نظامی و سیاسی این اوباش را عهده دار شده، همین عربستان سعودی و قطر است؟!
کیست که نداند، داعش _که امروز به ظاهر بلای جان اروپایی ها هم شده_ دست‌پرورده سردمداران همین ائتلاف کذایی است که ریاکارانه به دنبال نابودی محصول خود، به راه افتاده و به جای متهم، مردمان بی‌گناه را هدف قرار می دهند؟!

این خیمه شب بازی‌ها، سال هاست که نخ‌نما شده و تاثیر پنهان گذشته‌اش را از دست داده است!


هر روز ده‌ها زن و کودک مظلوم و بی‌گناه، زیر بمب‌های خوشه‌ای حرامیان سعودی تکه پاره می شوند و از دبیر خائن سازمان ملل و از رئیس جمهور منحوس آمریکا _که دستش تا مرفق به خون هزاران انسان بی گناه، رنگین است_ کمترین ندای دادخواهی برنمی خیزد، اما همین که حادثه ای در یک نقطه اروپا و غرب _بسان آنچه که روزانه در سوریه و عراق و یمن می گذرد_ رخ می دهد، می شود صدر مهمترین خبر تمام رسانه های جهان! می آیند و از مظلومانه‌ترین رخداد بین‌المللی و از پاریس مظلوم یاد می کنند و اشک تمساح رئیس و وزیر فرانسوی را آیینه چشمان همه مردم دنیا می کنند، تا وجدان عمومی دنیا را برای یک بازی دیگر آماده کنند! چه بازی‌ای؟! خدا می‌داند!

اسلام‌هراسی یا قیافه حق به جانب گرفتن و مظلوم‌نمایی جهت برتری در فشارهای سیاسی علیه ممالک اسلامی، و شاید هم بهانه ای برای حمله نظامی تمام عیار به سوریه و اشغال و استعمار و تو بخوان حدیث مفصل از این مجمل! (هنوز خیمه شب بازی آمریکایی ها در ترکاندن دو برج ناقابل پنتاگون به بهای اشغال دو کشور عراق و افغانستان را از یاد نبرده ایم! 150 کشته پاریس، برای بازی جدید، قیمت گزافی نیست!)

پرسش:
هدف یا اهداف گروه تروریستی داعش در حملات پاریس چه می تواند باشد؟

پاسخ:
همانگونه که حوادث و رخدادهای طبیعی را بر اساس قرائن و شواهد مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند، اغراض و انگیزه‌های افراد پیرامون یک عمل را نیز باید با توجه به قرائن و شواهد، تجزیه و تحلیل کرد.

درست است که با قرائن و شواهد همیشه به طور قطع نمی توان در مورد انگیزه ها و اهداف افراد پیرامون یک عملکرد نظر داد؛ اما بدون شک تکیه بر آنها انسان را به مسیر درست رهنمون خواهد کرد.

آنچه در فرانسه رخ داد مستثنی از این قاعده نیست و باید انگیزه ها و اهداف این حمله تروریستی را با توجه به قرائن موجود مطرح و بررسی کرد.
ازآنجاکه قرائن موجود در واقعه اخیر متعدد است از سوی تحلیلگران، تحلیل‌های متعددی بیان می‌شود که این مسئله باعث می‌شود که نتوان، به‌ طورقطع در مورد اهداف این عملیات تروریستی نظر دارد.

در یک تحلیل، بحث اسلام هراسی و جلوگیری از پیشرفت روز افزون اسلام در جوامع اروپائی مطرح است که آنچه رخ می‌دهد از قبیل، حمله به مساجد و آتش زدن آن، حمله به مسلمانان در این کشورها، مقصر جلوه دادن مسلمانان (نه داعش به تنهائی با اینکه خود دولتمردان آنان می‌دانند داعش غیر از مسلمانان هستند و حتی مسلمانان نیز با آنان در حال مبارزه هستند)، تهدید به کشیدن کاریکاتور پیامبر (صلی‌الله علیه و اله) و... موید این تحلیل است.

در تحلیل دیگر این عمل در جهت پر رنگ‌تر نمودن حضور اروپا در خاورمیانه که نتیجه‌ این حضور، حفظ منافع آنان در منطقه است. علاوه بر آنکه با حضور پر رنگ‌تر اروپا در منطقه، فرصتی برای دیگر متحد آنان یعنی آمریکا پیدا می‌شود تا با آسودگی بیشتر بتواند در مقابل رقیب خود، چین قدم علم کند و به اهداف مورد نظر خود در قبال این کشور برسد. (بنابراین باید به دو تحلیل ملتزم شد که اروپا برای پیشبرد اهداف خود، روی به خودزنی آورده است که البته این مسئله با توجه به نتایجی که برای آنان به‌ دست می‌آید امری دور از ذهن نیست)

در تحلیل سومی بحث انتقام‌جوئی صهیونیست از اروپا مطرح است به این بیان که آنان از روابط ایجاد شده میان ایران و اروپا خصوصاً پس از برجام و همچنین از تصویب قانون مشخص ساختن کالاهای اسرائیلی با الصاق برچسب بر آن در اتحادیه اروپا، ناراحت بوده و قصد انتقام‌جوئی داشته‌اند- الصاق این برچسب سبب می‌شود که مصرف‌کننده، این کالا را بشناسد و از خرید آن منصرف شود این مسئله برای اسرائیل که با مشکلات اقتصادی مواجه شده است سنگین تمام می‌شود-.
موید این تحلیل همزمان شدن این حملات با سفر رئیس‌جمهور ایران به اروپا و نیز انتشار اخباری مبنی بر اینکه یهودیان از این حملات خبر داشته‌اند، هست.

و در یک تحلیل خوش‌بینانه می توان گفت آنچه اتفاق افتاده، نتایج عملکرد سوء اروپا و غرب در قبال مسئله‌ مبارزه با تروریست است که اینک دامن‌گیر خود آنان شده است و...

هر یک از این تحلیل‌ها می‌تواند درست باشد و زمان است که قوت و ضعف آنان را مشخص خواهد نمود.
با این حال نباید هیچ‌ یک از این تحلیل‌ها از نظر سیاستمداران ما دور نگاه داشته شود و لازم است بر اساس هر تحلیل عکس‌العملی مناسب در برنامه‌ ریزی‌های آنان مد نظر قرار گیرد تا در مواقع لزوم از آن بهره برده شود.

موضوع قفل شده است