معرفي سايتهاي کاربردي ---- سایت های بسیار مناسب در زمینه های نرم افزار و ترفند و روشهای پرکاربرد

تب‌های اولیه

20 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
معرفي سايتهاي کاربردي ---- سایت های بسیار مناسب در زمینه های نرم افزار و ترفند و روشهای پرکاربرد

سلام.امروز میخوام یه سایت بهتون معرفی کنم که بعید میدونم کسی ازش استفاده نکنه.

میپرسید کاربریش چیه؟ آهان.خب الان عرض میکنم خدمتتون.
برنامه ای در این سایت تعبیه شده که وقتی متن یا شعر موردنظرتون رو بهش بدین، با یه کلیک به انواع خطهای اصیل فارسی و خوشنویسی خصوصاً خط فوقالعاده زیبای نستعلیق تبدیل میکنه و میتونید بصورت عکس save کنید!
میگید نه؟ باور نمیکنید؟ پس روی لینک زیر کلیک کنید...(۱بار امتحان کن...)
www.nastaliqonline.ir


امضاء عبارت است از نوشتن اسم یا اسم خانوادگی(یا هر دو) یا رسم علامت خاصی که نشانه هویت صاحب علامت است ، در ذیل اوراق و اسناد عادی یا رسمی که متضمن وقوع معامله یا تعهد یا قرارداد یا شهادت و مانند آنها است . متن فوق ، مفهوم کلیدی و رسمی امضاء از دیدگاه حقوقی است .
در حقیقت وجود امضای شما در پایین نامه‌ها ، آثار و نوشته‌هایتان ، اصلیت و اعتبار آن را به طــرف مقابـل اثبـات می‌کنــد . امـا سـوال اینجـاست کـــه در دنیــای مجـازی وب و به ویــژه در مبــادلات پست الکترونیک آن هم در قالب تعاملات تجاری و بازرگانی و ... چگونه می‌توان صاحب امضای الکترونیک شد و بر اصالت آن تاکید نمود. به عبارتی، در دنیای الکترونیک برای نمایش امضای خود ، به خصوص در نامه‌های الکترونیک شخصی ، چه کنیم تا کسی به آسانی آدرس و نام ما را جعل نکند؟ زیرا امضاء سند ، مدرکی است برای اعتبار شما . بنابراین اگر می‌خواهید برای خود یک امضاء الکترونیکی آنلاین بسازید ، با ما همراه باشید . ما در اینجا یکی از روشهای ساخت چنین امضایی را خدمت شما عزیزان تشریح می‌کنیم :

برای شروع و آغاز ساخت امضای الکترونیکی آنلاین ، می‌بایست نخست به سایت زیر مراجعه نمایید :


سپس روی لینک click here to start کلیک کنید .در صفحه جدید هم روی لینک using the signature creation wizard کلیک کنید .


حال مراحل را گام به گام انجام می‌دهیم :1.در صفحه ظاهر شده یعنی : Step 1. Enter the name


شما در محل موردنظر می‌بایست نام خود را بنویسید و دکمه Next Step را بزنید تا به صفحه بعدی بروید .

2) در صفحه جدید یعنی : Step 2. Select the font


شما می‌توانید فونت یا قلم موردنظر خود را انتخاب نمایید . بدین منظور می‌توانید با موس خود ، هر فونتی را که خواستید انتخاب نمایید و برای دیدن سایر فونت‌ها ، بر روی دکمه زرد که به ترتیب از 1 تا 120 فونت را نمایش می‌دهند کلیک نمایید تا به صفحه موردنظر بروید . بعد از انتخاب فونت موردنظر ، روی دکمه Next Step کلیک نمایید .

3) در صفحه سوم یعنی : Step 3. Select the size


شما می‌بایست اندازه تصویر امضای الکترونیکی خود را انتخاب نمایید . بعد از انتخاب سایز ، در انتهای صفحه ، مانند دفعات پیش روی دکمه Next Step کلیک نمایید .


4) در صفحه چهارم یعنی : Step 4. Select the color


شما می‌توانید رنگ امضای خود را از بین گزینه‌های ارائه شده انتخاب نمایید . همانند گذشته بعد از انتخاب رنگ موردنظر ، در انتهای صفحه روی دکمه Next step کلیک نمایید تا به صفحه بعد انتقال یابید .


5) در صفحه پنجم یعنی : Step 5. Set the Slope


شما می‌بایست میزان شیب ، کجی و انحراف امضای الکترونیکی خود را انتخاب نمایید . بعد از انتخاب یکی از گزینه‌های دلخواه ، در انتهای صفحه روی دکمه Next Step کلیک نمایید
.

6) صفحه جدید ، صفحه پایانی مراحل ساخت امضای الکترونیکی آنلاین شما می‌باشد . در این صفحه یعنی :
Finished! the signature is ready



چنانچه شما تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید ، حاصل کار خود را خواهید دید.


نکته 1: برای ذخیره عکس امضای آنلاین ساخته شده خود ، می‌توانید روی تصویر امضای خود راست کلیک نمایید و گزینه save picture as را انتخاب نمایید و در محل موردنظر خود ذخیره نمایید .

نکته 2 : با کلیک روی لینک want to download this signature شما می‌توانید در صفحه باز شده ، آدرس URL تصویر امضای ساخته شده خود را مشاهده نمایید . شما همچنین می‌توانید آدرس تصویر را ذخیره نمایید .

سایت نستعلیق آنلاین خیلی جالبه
ممنون

به عنوان نمونه

[SPOILER] [/SPOILER]

یک شاخص جهت تعیین وضعیت بدنی : بر اساس شاخص توده بدنی (bmi) افراد می توانند با تقسیم وزن خود (بر حسب کیلوگرم) بر قد خود(بر حسب متر) به توان 2، بفهمند که در وضعیت نرمالی هستند یا اضافه وزن و یا کاهش وزن دارند.

ارقام بین 19 تا 25 به عنوان رنج نرمال، اعداد بین 25 تا30 چاقی درجه اول، ارقام بین 30 تا 35 چاقی درجه دوم و اعداد بالاتر از 35 را چاقی مفرط و مخاطره انگیز به حساب می آیند. بر اساس شاخص دیگر دور شکم خانم ها نباید بیشتر از 88 سانتیمتر و دور شکم آقایان هم نباید بیشتر از 102 سانتیمتر باشد.

momisite.com برای خانومای هنرمند و کسانی که جدیدا تصمیم گرفتن هنرمند بشن:khandeh!:...تو قسمت انجمنش میتونید همه چی پیدا کنید

من خیلی چیزا یاد گرفتم ازش....

[=Times New Roman]سایت داروشناسی - جامع ترین بانک اطلاعاب دارویی به زبان فارسی



در این سایت با وارد کردن نام دارو اطلاعات کاملی از دارو خواهید داشتسایت داروشناسی


یه وب سایت هست که مشکل ارسال فاکتور آنلاین به ایمیل مشتری رو حل کرده:

فاکتور ساز

به زبان ساده، Xe.com بهترین سایت تبدیل واحدهای ارزی است كه ما تاكنون دیده‌ایم. البته شاید یكی از مهم‌ترین دلایل برای چنین قضاوتی این باشد كه وقتی شما برای اولین بار با این سایت برخورد می‌كنید دیگر دلیلی برای جست‌وجو به دنبال یك نمونه دیگر برای انجام همین كار نخواهید داشت. Xe.com یك سایت كامل است كه تمام واحدهای پول را در بر می‌گیرد و نرخ تبادل آن‌ها را هر دقیقه نوسازی می‌كند. شما در هر نقطه‌ای كه به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید تمام تبدیل‌های واحدهای پولی خود را با این سایت انجام دهید و با استفاده از آن واقعاً به هیچ ابزار دیگری نیاز نخواهید داشت.

این سایت یك بانك عظیم از جذاب‌ترین فونت‌هایی به‌شمار می‌آید كه تاكنون دیده‌اید. شما می‌توانید هزاران فونت را در Dafont پیدا كنید كه تمام آن‌ها توسط كاربران مختلف این سایت در سراسر جهان آپلود شده‌اند. گردش در گوشه ‌و ‌كنار این سایت و یافتن فونت مورد نظرتان كاملاً ساده و آسان است. برای این منظور كافی است فونت‌ها را بر اساس دسته‌بندی‌هایی كه در بالای هر صفحه فهرست شده‌اند بررس كرده و یا فونت مورد نظر خود را بر اساس نام آن جست‌وجو كنید. اكثر فونت‌های قابل بارگذاری بر روی این سایت، با هر دو نوع سیستم‌های PC و Mac سازگار هستند. خبر بهتر این‌كه فونت‌های موجود كاملاً رایگان هستند.در بخش Tools این سایت، ابزارهای نرم‌افزاری متنوعی در رابطه با استفاده از فونت‌ها ارائه شده‌اند كه می‌توانید بعضی از آن‌ها را به‌طور رایگان دانلود كرده و مورد استفاده قرار دهید.

سایت WikiDrink همه چیز درباره نوشیدنی‌ها


WikiDrink همه چیز درباره نوشیدنی‌ها

نام سایت : wikidrink.info

نام سازنده : WikiDrink

زمینه فعالیت : همه چیز درباره نوشیدنی‌ها و کافه‌ها

تجزیه و تحلیل سایت : سلام به همه، این روزها سایتهایی داره بهمون معرفی میشه که واقعا نشون می ده صاحبین این سایت ها زمان زیادی رو صرف مطالب می کنن و از هر لحاظ کاربران می تونن از این سایت ها سود ببرن.
امروز براتون سایت خوشمزه ای رو معرفی می کنیم، سایت ویکی درینک برای شما نوشیدنی های خوشمزه به همراه اطلاعات تاریخی و فرهنگی نوشیدنی ها رو آماده کرده که در عین حال که شما یاد می گیرید نوشیدنی خوبی رو آماده کنید برای نوشیدن اطلاعات خیلی عالی از نظر فرهنگی اون نوشیدنی رو هم یاد می گیرید.
این سایت رو ببینید و لذت نوشیدنی های خوشمزه رو ببرید.

معرفی سایت از زبان خود سازنده :
برای بسیاری از آدمها «نوشیدن» فقط یک عادت یا دلیلی برای رفع تشنگی نیست، این افراد همیشه در طول روز لیوان یا ماگـشان در اطرافشان است و اگر که فرصتی باشه دوست دارند که نوشیدنی‌های مختلف را هم امتحان کنند و یا ساعتهایی از هفته را در کافه‌ها سپری کنند.
نوشیدن قهوه، دم‌نوش‌های مختلف شرقی، اسموتی‌ها و حتی نوشیدنی‌های سرد گاهی آداب و رسوم خودش را دارد، این سایت برای همه کسانی است که دوست دارند نوشیدنی‌های مختلف را امتحان کنند و از بعضی از این آداب و رسوم اطلاع داشته باشند.
خوب یا بد خیلی از آدمهایی که نوشیدنی‌ها را دوست دارند خیلی دقیق در مورد فوت و فن و آداب و رسوم نوشیدن هر نوشیدنی اطلاع دقیقی ندارن؛ در WikiDrink تلاش می‌کنیم تا تجارب مشترکمان در مورد نوشیدنی‌ها را با هم به اشتراک بگذاریم، اگر شما هم جـزء آدمای طرفدار نوشیدنی‌ها هستید با ما باشید و تجربه خود را در مورد نوشیدنی‌ها و کافه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اولین مرجع فارسی زبان درایور سخت افزار



نام سایت :
www.driverchest.ir

نام سازنده : شرکت مبتکران نوین ارتباطات پادرا

زمینه فعالیت : مرجع فارسی زبان درایور سخت افزار

تجزیه و تحلیل سایت : سلام به همه، فکر نمی کردم به همچین سایتی بر بخورم چون جمع آوری درایور سخت افزار مخصوصا در این روزها که خیلی حجم بالایی دارن نیاز به امکانات زیادی داره و این سایت به نحو احسنت این امکان رو محیا کرده و کاربران ایرانی به راحتی می توانند از منوی سمت چپ که همون دسته بندی هست انتخاب کنند و درایور مورد نظرشونو پیدا کنند. از مدیران این سایت کمال تشکر را دارم چون همچین سایتی خلا بزرگی بود برای کاربران فارسی زبان.

معرفی سایت از زبان خود سازنده :
دراین سایت انواع درایور کامپیوترهای دسکتاپ (کامپیوترهای شخصی) ، لپ تاپ های مختلف و سایر قطعات مربوط به کامپیوتر جمع آوری شده است تا کاربران فارسی زبان را از سایت های خارجی درایور بی نیاز سازد. دراین وبگاه انواع درخواست های مربوط به درایور و سوالات مربوط به آن پذیرفته میشود.

سایت دارو یابhttp://www.darooyab.ir/Default.aspx
پخش زنده تلویزون داخلی همه شبکه های آنالونگ و دیجتال و استانی

http://www.telewebion.com/fa/live

وبلاگ بهترین وجود مقاله و دینی آموزنده و داستان و
http://khorshidkoqer.rozblog.com

مدیرت جغرافیایی کشور
http://eservice.postcode.post.ir/modules.php?name=Codeyab

شبکه هایی ریلی در دست ساخت کشور (داخلی ایران)
http://www.rai.ir/skin/raihome_88/images/naghshe88.jpg

رادار هواپیماهای کل دنیا

http://www.eservice.iran.ir/WebDirectory/goto?id=58302&lang=fa_IR

مشاهده ترافیک زنده تهران
eservice.iran.ir

کدهای وبلگ نویسی ارائه کد ها اسکریب و زیبا و تیک زدن و بسیار موارد دیگر
http://moisrex.rozblog.com/cat/71/Page/4
دوربین زنده کل دنیا
http://www.mohsenmousavi.blogfa.com/cat-1.aspx

سایت صدا یاب
میتونید آهنگ توش گوش کنید سپس دانلود کنید و قطعه متن شعری هم وجود داره نکته توجه کنید قبل از گوش باید ورود یا عضو شوید
http://www.3dayab.ir/

دیگه خسته شدم بسه فعلا بیایین وبلاگم
http://khorshidkoqer.rozblog.com

سایت های بسیار مناسب در زمینه های نرم افزار و ترفند و روشهای پرکاربرد
http://www.gooyait.com/category/articles-tutorial/%D9%88%D9%8A%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-articles-tutorial
http://www.taknaz.ir/news_cats_244.html
http://www.taknaz.ir/news_cats_76.html
همه فرق دارند
فنجون هم
http://www.beytoote.com/computer/sundries-web/
http://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/
http://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/
بسیار پرکاربر برای همه

باغ بهشت;377163 نوشت:
سلام.امروز میخوام یه سایت بهتون معرفی کنم که بعید میدونم کسی ازش استفاده نکنه.

میپرسید کاربریش چیه؟ آهان.خب الان عرض میکنم خدمتتون.
برنامه ای در این سایت تعبیه شده که وقتی متن یا شعر موردنظرتون رو بهش بدین، با یه کلیک به انواع خطهای اصیل فارسی و خوشنویسی خصوصاً خط فوقالعاده زیبای نستعلیق تبدیل میکنه و میتونید بصورت عکس save کنید!
میگید نه؟ باور نمیکنید؟ پس روی لینک زیر کلیک کنید...(۱بار امتحان کن...)
www.nastaliqonline.ir



ما خودمون قبلا ازش استفاده کرديم..
ولي به هرحال ممنون

البته با مراجعه به سايت " به روز " ميتونين خيلي اطلاعات مفيدي به دست بيارين و ادرسهاي خيلي متنوعي درخصوص معرفي سايت ها قرار داده

[=arial] چنتا سایت ترفند و نکته و پرسش و پاسخ به زبان فارسی

[=arial]www.tarfandestan.com
[=arial]www.p30world.com
[=arial]www.zoomit.ir

[=arial]-------------------------------------------------

[=arial] چنتا سایت خیلی خوب به زبان انگلیسی
[=arial]www.askvg.com
[=arial]www.sevenforums.com
[=arial]www.eightforums.com

[=arial]------------------------------------

[=arial]اینم چنتا سایت برای دانلود نرم افزارهای جدید و بروز به زبان فارسی

[=arial]www.soft98.ir
[=arial]www.p30world.com
[=arial]www.softgozar.com

سايتي درباره روانبزشكي وافسردكي كه توش كاربرا سوال و جواب انجام بدن ممنون ميشم كسي بزاره،اجرت با صاحب حق

پسر افسرده;720246 نوشت:
سايتي درباره روانبزشكي وافسردكي كه توش كاربرا سوال و جواب انجام بدن ممنون ميشم كسي بزاره،اجرت با صاحب حق

سلام و عرض ادب

شبت بخیر

راستش تو اینترنت اگه تایپ کنی کلی سایت بالا میاد اما این پیشنهاد منه

ببین به دردت میخوره یا نه

[=arial]www.taahod.com

ممنون ياس جان خداخيرت بده