نرم افزار اندرويد كتاب احكام شهوت جنسي

تب‌های اولیه

6 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
نرم افزار اندرويد كتاب احكام شهوت جنسي

[=Tahoma][=&amp]سخن ما[/] [=&amp]

مقدمه[/]
[=&amp]پيامبر(صلی الله علیه و اله) فرمود: « سه چیز است که از آنها بر امتم بعد از خودم می ترسم، گمراهی بعد از آگاهی و آزمایش های گمراه کننده، و شهوت شکم و شهوت جنسی.»[/][=&amp]خدا در قرآن مي‌فرمايد: «با شخصيت ترين و با كرامت ترين شما باتقواترين و خويشتندارترين شما است.» و امیر مؤمنان علی (علیه السلام) مي فرمايد شخصيت و كرامت انساني را آنارشيزيم وهرج و مرج شهوت منهدم مي‌كند؛ « تقوا و پرهیزکاری را چیزی جز غلبه شهوت از بین نمی برد

[/]
[=&amp]هيونداي زندگي[/]
[=&amp]با توجه به اين مقدمه كوتاه، لازم است با قوانين و احكام شهوت بيشتر آشنا شويم. اگر سازنده يك خودرو مانند هيوندا بگويد «نبايد» به جاي بنزين آب در ماشين بريزيد. «بايد» بنزين بريزيد و «بهتر است» بنزين سوپر بريزيد. رعايت اين بايد نبايد ...به نفع ما است و عمر ماشين را بالا مي‌برد و سودش به جيب ما مي‌رود اگر چه ممكن است هزينه هم داشته باشد. خداوند خالق ما است و هيچ كس به اندازه او خواهان خوشبختي و سلامت جسم و روان ما نيست.

[/]
[=&amp]سود دينداري
[/]
[=&amp] اگر خداوند رحمان در زمينه «مديريت شهوت» دستوراتي به عنوان احكام (بايد و نبايدها و مكروهات و مستحبات) داده سودش به ما بر مي‌گردد. مثلا عمر افراد متدين طولاني تر و آرامششان بيشتر است. افراد ديندار به جاي روابط نامشروع همان لذت را از روابط شرعي به دست مي آورند و آخرت كه باقي است را خراب نمي‌ كنند. حضرت علي فرمود: «اگر كسى چشمش به زن بيگانه‌اى افتد كه از او خوشش آيد با همسر خود بياميزد چرا كه آن زن بيگانه[ از نظر لذت‌بخشي] «همانند» همسرش است و شيطان را بر قلب خود مسلط نسازد. اگر زن ندارد دو ركعت نماز بگزارد و حمد خدا را بسيار بگويد و بر محمد و آل محمد صلوات بفرستد، سپس از فضل خدا همسري طلب كند و البته خدا به چيزي مي‌دهد كه از حرام بى‌نيازش گرداند.»

[/]
[=&amp]هووهاي ديجيتالي
[/]
[=&amp]خانمي مي‌گفت ابتدا فكر مي كردم مذهب مخالف لذت ما است، ولي فهميدم كه لذت‌هاي آني حيواني بلاي خوشبختي خانواده است. براي سورپرايز كردن شوهرم النگوي خودم را فروختم و برايش ماهواره خريده ام. الان او معتاد به ديدن فيلم‌هاي مبتذل و «هووهاي ديجيتالي» شده است و به من اهميت نمي‌دهد. الان حاضرم بقيه طلاهايم را بفروشم و اين اعتياد لعنتي را كه مثل بختك بر زندگي ما سايه انداخته است از منزلمان بيرون كنم، ولي با همه تلاش هايم هنوز موفق نشده ام.

[/]
[=&amp]محدوديت‌ها مانند...[/] [=&amp]
واجبات و محرمات و محدوديت‌هاي الهي در زمينه شهوات مانند نرده ها و سرعت‌گيرها و قوانين راهنمايي و رانندگي در جاده هراز است تا با توجه به آنها و عنايت به علائم و نشانه ها از سفر لذت ببريم و با تصادف يا سقوط در دره، هلاك نشويم و يا زندگي را به كام خود و ديگري و اطرافيان تلخ نكنيم. متأسفانه با رعايت نكردن قوانين شرعي مربوط شهوت جنسي، اختلالات و انحرافات جنسي مانند قارچ از جامعه انساني سبز مي‌شوند: [/] [=&amp]تجاوز به عنف، اخاذي، طلاق فيزيكي و عاطفي با توجه به «هووهاي ديجيتالي» و به حاشيه راندن همسر، بلوغ زود رس، اعتياد به خودارضايي، هرزه‌گويي تلفني و اينترنتي، اعتياد جنسي زن(نيمفومانيا)، اعتياد جنسي مرد( دون ژوآنيسم)، اعتياد به پونوگرافي و سكس، خيانت همسران، بارداري دختران، سقط جنين، روسپيگري واقعي و اينترنتي، سوء استفاده از دختران و... .

[/] [=&amp]** براي مشاوره احكام به بخش مشاوره احكام همين نرم افزار يا «سايت انوار طاها» رجوع كنيد.
[/][/]

[=Tahoma][=&amp]دانلود نرم افزار اندرويد احكام شهوت جنسي
[/]
[/]

[=Tahoma][=&amp]دانلود كتاب احكام شهوت جنسي
[/]
[/][=Tahoma][=&amp]
[/]
[/]

فایل: 

[="Tahoma"][="DarkGreen"]


[/]

[="Tahoma"][="DarkGreen"]

براي مطالعه بيشتر:
نمودار پیشگیری و درمان خودارضایی




class: cms_table

[TD][/TD]


[/]