چرا دختران مذهبی زود ازدواج میکنند

تب‌های اولیه

9 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
چرا دختران مذهبی زود ازدواج میکنند

من دختری هستم میخواستم بدانم برای دختراهای مذهبی و چادری زود شوهر میکن؟ یا دخترهای ارایش کرده؟ ایا ایران طوری هست که خواستگار براشون میاد ولی ممکن هست برای یکی مناسب نباشه یا اصلا خواستگار نمیاد هیچی؟:Mohabbat::khandeh!::Sham:

:Gig:

با سلام وعرض ادب
در ایران الحمدالله غالب مردم مذهبی هستند ولی خوب بعضی ها مقید کامل به مباحث شرعی اند وبعضی ها کمتر.
اونهایی که مقیدند به شرع هستند دنبال دختران محجبه ومتشرع می روند و اونهایی که کمتر مقیدند دنبال دخترانی که کمتر حجاب رو رعایت میکنند می روند که هم کفوشان می باشد . البته کلی نیست ممکن است مواردی عکس این باشد.دختر خانم ها هم وقتی خواستگار براشون میاد اگر با اعتقادات او پسر منطبق نباشد قبول نمیکند.
لذا هر دو گروه خواستگار دارند.

-دیر یا زودازدواج کردن خیلی ربطی به نوع پوشش ندارد به عوامل زیادی در نتیجه حاصله تاثیر دارندازقبیل نوع فرهنگ .خانواده شهرمحل زندگی تحصیلات وضیت مالی برای رسیدن به جواب واقعی جواب شما باید یک تحقیق کامل صورت گیرد

سلام و درود:Gol:
دیر یا زود ازدواج کردن خانم ها ارتباطی با مذهبی یا غیر مذهبی بودنشون نداره:Labkhand:

نکته ی جالب سئوالتون اینجاست ! شما فرمودید دختر های مذهبی زودتر ازدواج می کنند یا دختر های آرایش کرده:khandeh!:

یعنی هرکدوم از خانم ها که آرایش می کنه مذهبی و متشرع نیست:Labkhand:

باید تو تقسیم بندیتون تجدید نظر کنید!! عواقب خطرناکی داره:khandeh!:

و در آخر اینکه بعضاً مشاهده می کنیم که خانم های مذهبی در کل با ازدواج مخالفند !! :Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak::Cheshmak:

یا علی

:Gig:سلام
ماکه نفهمیدیم سوال چی بود!!!
ولی به ذهنم دسید حدیثی از پیامبر که سفارش شدیدی به ازدواج دخترا
با فرد مومن کردند مخصوصا به پدر و مادرا....نمیدونم لعنت ملایک بود به اونها یا .....!!!!!!!
ببخشید مستند نبود...
شایدم اگه صحت داره به خاطر اینه که میخوان به گناه نیفتن...:Labkhand:

سوالتون کمی با بی انصافی همراه بود شما کسانی که آرایش میکنند لامذهبی دانستید و این درست نیست البته خود من هم با آرایش موافق نیستم چون آرایش خداوند رو بیشتذ قبول دارم
در مورد سوالتان هر کسی میره دنبال شبیه خودش از نظر ظاهر اندیشه خانواده وضعیت مالی و ..........

به نظر من دیر یا زود ازدواج کردن دختران هیچ ربطی به مذهبی بودن یا نبودنشان ندارد هر دختر برای همسر آینده ش ملاکهایی رادر نظر میگیرد که اگر شخصی دارای آن ملاکها باشد او را بعنوان همسر می پذیرد، شاید دختران مذهبی توقعات مادی کمتری از همسر آینده شان داشته باشند واین امر ازدواج را برای آنها آسانتر میکند.
باتوجه به وضعیت پوشش نادرستی که در بعضی از دختران دیده میشود موجب شده پسران تمایل بیشتری برای ازدواج با دختران مذهبی داشته باشند تا در زندگیشان حس اعتماد بیشتری به همسر داشته باشند.

سلام بر شما:Gol:

عرضکنم از نظر اینجانب حقیر فقیر .
البته توی ایران برای زندگی همه متفق القول بدنبال همسران معتقد میگردند برای اینکه لااقل خیالشون از خیلی چیزا راحت باشه:Cheshmak: .

و عموما افرادی که قصدشان تشکیل خانواده میباشد بدنبا ل شخصی میروند که پایبند به اصول اخلاقی باشد . بدیهی است شخصی که حجابش مشکل داشته باشد و مسلمان هم باشد خیلی چیزهای دیگه مانند خلوت با نامحرم هم براش کمتر اهمیت داره و خیلی مسایل دیگه که قابل عرض هست! و نیست!:Labkhand: اما در مورد دختران محجبه این موضوع جالبیه که تجربه نشون داده خواستگارهای بسیاری دارند و بلاخره میرن تو خونه بختشون . همه میدونن حجاب یه حصاره برای اینکه کسی نتونه به حریم شخصیتی فرد تجاوز کنه ... حالا بد حجاب یه سوراخ تو اون دیوار کرده و بی حجاب کلا دیوارو با اراده و میل خود برداشته.... بفرمایید تو!:Labkhand:

موضوع قفل شده است