ܓ✿حاج قاسم................. شهیدی که در بین ماستܓ✿ سلفی نظامی روسی با سردار ایرانی

تب‌های اولیه

335 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

سردار سلیمانی در بزرگداشت فرماندهان سپاه+ تصاویر

سردار سلیمانی در بزرگداشت فرماندهان سپاه+ تصاویر

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در حاشیه مراسم یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه، با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هر موضوع عاری از حقیقت در جهان محکوم به شکست است، گفت: چه اقدامات آمریکا و چه اقدامات تروریستی داعش را به دلیل عدم برخورداری از حقیقت، محکوم به شکست می دانم.

به گزارش جماران به نقل از فرارو، سلیمانی گفت: راهکار آنها پیروز نخواهد بود و در سوریه هم دیدیم که چه اقداماتی انجام دادند اما نتیجه نداد.

او گفت: پیروزی های اسلام و جمهوری اسلامی ایران به دلیل همین حقیقت درونی آنهاست.

سردار سلیمانی با اشاره به خصوصیات و ویژگی های شهید شوشتری گفت: این شهدایی که مجلس امروز به یاد آنها برپا شده، بنیانگذاران اخلاقی بودند و قواعد مدیریتی را بر هم زدند و این حقیقت شهید شوشتری بود که در مردم ما اثر گذاشت.

او با بیان اینکه در جنگ هیچ کدام از فرماندهان ما «تو زرد» از کار در نیامدند، علت آن را حقیقت امام خمینی(ره) دانست که در این فرماندهان و شهدا متبلور شده بود. تصاویر مهر و فارس از حضور سردار سلیمانی در حاشیه مراسم یادواره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه را در ادامه می‌بینیم:

[SPOILER]

[/SPOILER]
انتهای پیام /*

بدون شــــرح

[="Tahoma"][="Blue"]حاج قاسم سلیمانی بر پشت بام+عکس طی ماه گذشته ، چندین عکس یادگاری از مجاهدان عراقی در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است که نشان از حضور این فرمانده خستگی ناپذیر در کنار آنان دارد.

به گزارش بروزها به نقل از مشرق، چندین عکس یادگاری از مجاهدان عراقی در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است که نشان از حضور این فرمانده خستگی ناپذیر در کنار آنان دارد. دو نمایی که پیش رو دارید، جدیدترین تصویر از آن دست است. در یکی از این عکس ها، «حاج قاسم» به همراه جمعی از مجاهدان و مسئولان عراقی، بر پشت بامی ایستاده است:

[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]سردار سلیمانی "جرف الصخر" را آزاد کرد + تصاویر[/h] 1393, 3 آبان 6:26 بعد از ظهر

  • کد خبر : 646737
  • منبع : اختصاصی ابنا

سردار آزادسازی آمرلی که طی روزهای گذشته در ایران حضور داشت در بازگشت به عراق منجر به آزادسازی شهر جرف الصخر شد. به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ نیروهای ارتش عراق با حمایت نیروهای مردمی و عشایر در یکی از بارزترین و بزرگ‌ترین عملیات نظامی خود توانست به طور کامل بر شهر "جرف الصخر" و اطراف آن تسلط یابد و پرچم داعش را از ساختمان‌های شهر پایین کشد. در این عملیات که منابع خبری از به هلاکت رسیدن حدود ۲۰۰ تکفیری داعش و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر دیگر از آن‌ها خبر داده‌اند شامگاه دیروز ـ جمعه دوم آبا‌ن ماه ـ با نام "عاشورا" آغاز شد که به آزادی این منطقه راهبردی و مهم در شمال استان بابل منجر شد. سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه که این‌ روزها در خطوط مقدم جبهه قرار دارد در شهر جرف الصخر نیز دیده شد. در تصاویر منتشر شده که در اختیار خبرگزاری ابنا قرار گرفته حاج قاسم در کنار هادی العامری رئیس سازمان بدر عراق، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد طباطبائی جانشین دبیرکل گروه عصائب اهل الحق و شیخ عدنان الشحمانی فرمانده کتائب تیار الرسالی حضور دارد. شبکه‌های اجتماعی در عراق که از نقش اساسی سردار سلیمانی در آزادسازی شهر آمرلی تمجید کرده بودند امروز اعلام کردند که سردار سلیمانی صددرصد در آزادسازی جوف الصخر نقش داشته است. شهر جرف الصخر که در شمال استان بابل و جنوب بغداد قرار دارد برای دولت عراق و دستگاه‌های امنیتی آن از اهمیت راهبردی برخوردار بود، به ویژه اینکه در ماه کنونی این مناطق محل تردد صد‌ها هزار تن از شیعیان به استان‌های جنوبی به ویژه کربلای معلی در ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع) خواهد بود. «ابوبکر بغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش نیز در پیامی صوتی با اذعان به شکست سنگین در این منطقه نیز دلیل آن‌را عدم مقاومت اعضایش در مقابل نیروهای امنیتی عراقی اعلام کرد. «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق نیز با تبریک آزادسازی جرف الصخر تاکید کرد آزادسازی منطقه جرف الصخر کلید پیروزی‌های بعدی و آزاد سازی دیگر مناطق از دست گروه داعش است.


سید محمد طباطبائی، سردار سلیمانی و هادی العامری


سیدمحمدطباطبائی جانشین دبیرکل گروه عصائب اهل الحق و سردار سلیمانی






سردار سلیمانی و شیخ عدنان الشحمانی فرمانده کتائب تیار الرسالی
[/]

[="Tahoma"][="Blue"]


تصویر زیر، سردار حاج قاسم سلیمانی را در کنار هادی عامری رئیس سازمان بدر عراق نشان می‌دهد.
کد خبر: ۷۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷


منبع:فردا نیوز[/]

حاج قاسم یعنی افتخار ایران.... زنده باشی دلاور....

[="Tahoma"][="Blue"]


غربی ها و خصوصا یانکی ها، درست همین چهره‌ی «حاج قاسم» را نمی شناسند و به همین برایشان مرموز و رعب انگیز است. برای کابوی های آمریکایی، مصداق فرمانده نظامی، یا «ژنرال رومل» است یا «ژنرال آیزنهاور».
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،«قاسم سلیمانی» در اسفند ماه سال 1335 شمسی، در روستای «قنات ملک» از توابع «رابر» در استان کرمان متولد شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران ملحق شد و به مشیت الهی، پس از طی 30 سال زندگی جهادی، نامش در صدر فهرست دشمنان «شیطان بزرگ» قرار گرفت.
تا پنج سال قبل، کم‌تر سیاستمدار و نظامی غربی بود که نام «قاسم سلیمانی» را شنیده باشد اما جنگِ طولانی در «سوریه» و منازعاتِ «عراق»، شهرت این فرمانده ی 57 ساله را عالم‌گیر کرد. حالا غربی ها، با کابوسی متفاوت از خیال پردازی های هالیوودی مواجه بودند که هم مورد نفرتشان بود و هم چاره ای جز تحسینش نداشتند. «جان مگوایر» افسر سابق سازمان سیا در عراق می‌گوید «او قوی‌ترین مأمور مخفی در خاورمیانه است ... و هیچ‌کس او را نمی‌شناسد.».
اما ما، حاج قاسم را می شناسیم. او هم‌رزم خاکی و بی ادعای «حاج همت»، «مهدی باکری» و «علی هاشمی» است. سردارانی که در اذهان مردم ایران، خلق و خویشان، تنه به تنه فرشته‌گان می زند و در مرز اسطوره‌گی قرار دارند. سردارنی که در حافظه ی تاریخی ملت مسلمان ایران، نامشان با «جهاد اکبر» بیشتر از «جهاد اصغر» پیوند خورده است. «حاج قاسم» برای ایرانیان، از همان زمره و یادگار آنان به شمار می رود و به همین دلیل، طی چند سال گذشته، به شخصیتی ملی تبدیل شده است. غربی ها و خصوصا یانکی ها، درست همین چهره‌ی «حاج قاسم» را نمی شناسند و به همین برایشان مرموز و رعب انگیز است. برای کابوی های آمریکایی، مصداق فرمانده نظامی، یا «ژنرال رومل» است یا «ژنرال آیزنهاور». این دو به لحاظ الگوهای نظامی تفاوت زیادی با هم ندارند، به جز آن که جبهه هایشان متفاوت است. اما «قاسم سلیمانی» با نبوغ نظامی حیرت انگیزش، زمانی که دست به سوی آسمان بلند می کند و به نماز می ایستد، از تمامی ژنرال های شناخته شده‌ی تاریخ نظامی گری مدرن، متمایز می شود. در منطق کابوی ها، او هیچ تعریفی ندارد. انگار که از دنیایی دیگر آمده است. او یک وحشتِ محض و یک کابوس است. باید «بتمن» و «سوپرمن» و «اسپایدرمن» به جنگش بروند. آن ها هم که اوهامی بیش نیستند. و این جا است که آینده ی تاریخ، به گونه ای متفاوت از تمامی محاسبات، ورق می خورد. آینده ای که بنده گی و نماز، اصلی ترین استراتژی نظامی خواهد بود. البته هستند بسیاری که این جملات را شعاری و تبلیغاتی خواهند دانست اما چه باک؟ بگذار هر چه می خواهند بگویند و ببافند کنند. تا این جای کار، این سردار نمازخوانِ ما بوده است که پوزه شیطان را با همه ناوگان و شکوه آهنینش، به خاک مالیده.
وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ



لا حول و لا قوة الا بالله

خدا حفظ کنه این مرد بزرگ رو
این همه وقت در سوریه حضور داشتند هیچ کس هیچ عکسی ازشون نداشت
در عراق هم همین طور بود
تا اینکه ائتلاف ضد داعش غرب بوجود اومد
از همون موقع در هر جبهه ای که بودند عکس گرفتند و سریع هم در شبکه های مجازی پخش کردند که بگند این پیروزی ها توسط ایشون بوده نه این ائتلاف نمایشی
چقدر ایشون بصیرت دارند
خدا خیرشون بده

[=Times New Roman]سردار قاسم سلیمانی و فرمانده سپاه بدر در مراسم رهبری
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و هادی عامری فرمانده سپاه بدر عراق (شاخه نظامی مجلس اعلای اسلامی عراق ) در مراسم عزادارای محرم در حسینیه امام خمینی تهران حضور داشتند. چند روز قبل از این تصاویر این دو نفر در جبهه جنگ با داعش در شهر "جرف الصخر" واقع در 60 کیلومتری جنوب بغداد منتشر شده بود.
قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران (نفر اول از سمت راست)
[=Times New Roman]




هادی عامری فرمانده سپاه بدر شاخه نظامی مجلس اعلای اسلامی عراق (نفر اول از سمت راست، ردیف بالا)

[="Tahoma"][="Blue"]


نام او در كانون سياست و قدرت و درجهان اسلام، اميخته با رشادت و ازاديبخشي و رهايي بخشي است . قاسم سرمايه جاودانه جهان اسلام و هديه بي نظير خداوند به همه ایرانیان و محرومان جهان اسلام است.
صادق خرازی سفیر پیشین ایران در لندن و سازمان ملل در مطلبی که در صفحه فیسبوک منتشر کرده نقل قولی از اوباما و جان کری رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا درباره قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس آورده است که متن این یادداشت را می خوانید:

بنام خدا
خواستم امروز در مورد وجودی عزیز و دُرِّ یگانه ای بنویسم.

باخود گفتم اورا با عنوان "سردار" خطاب کنم ، دیدم سپاهیان "قدرتمند" و باصلابت وشایسته برخوردار از این عنوان کم نیستند.خواستم برایش از پیشوند "آقا " استفاده کنم ،دودل شدم چرا که بازهم هستند فرزانگانی که زیبنده آنند.

عنوان دیگری جستم.با خود گفتم او کسی است که بسیاری از "سیاست پیشگان" و"سیاست سازان"در حوزه پیرامونی مان از او دراندیشه ولرزانند. امروزه او بسیاری از مرزهای عالم اسلام یعنی از یمن گرفته تا دشت قبچاق وسرزمین اویغورها، از مدیترانه و دجله و وفرات هلال خصیب تا رود سند و کشمیر ، وبا عشق به ایران و ایرانیت،اسلام و ائمه اطهار سلیمان وار بر قالیچه باور و شهادت و جهاد سوار، وهفت اقلیم را در می نوردد.

بقول ملک الشعرای بهار:

وز پس اسلام رو وانگه ببینی بی خلاف // "کز حلب تا کاشغر میدان سلطان سنجر است"
این همان ملک است کاندر باستان بینی در او // داریوش از مصرتا پنجاب فرمان گستر است
از خدا غافل مشو یک لحظه در هر کارکرد // چون تو باشی با خدا هرجا خدایت یاور است

او همان كسي است كه اوباما ريس جمهور ايالات متحده درباره او به العبادي نخست وزير جديد عراق گفته است:" او دشمن من است ولي من براي او احترام ويژه اي قايل هستم".یااینکه جان کری وزیرخارجه امریکا به دکتر جواد ظریف وزیرامورخارجه ایران اسلامی گفته است که اگر برای یکبارهم شده مایل است او را به بیند.

ولی با همه این اوصاف این سرباز وطن اسلامی خود را "سیاستمدار" نمیداند.

او روستا زاده ای نجیب و مهربان ودرد کشیده ای ازطبقات فرودست خطه کرمان است.با اینکه عنوان رسمی او "سردار سرلشگر قاسم سلیمانی " است و موجب عزت جمهوري اسلامي ایران نیز هست، ولی مردم کوچه و بازار و همرزمانش اورا بنام "حاج قاسم " میشناسند.چرا که او انسان "مخلص "و "مردمی" است.ولی خوب در این دور و زمانه تعداد"حاجیان" هم کم نیستند.

پس چه کنم؟ چه بنامم اورا ؟ با چه صفاتی و چگونه خطابش کنم؟... ولی مثل اینکه زیاد هم مشکل لاینحلی نیست. بگذارید صفات اور اکه بر شمردم ردیف کنم.او "قوی وقدر"است.او "آقا"است.او "سردار" و "سپهسالار" ودر عین حال "سیاستمدار"است.او "مخلص" و "مردمی" است.اگر حروف اول این صفات را که او متصف به آن است سرهم کنم مشکل حل میشود.
آری قاسم قاسم است.به عنوان و لقب و صفت نیاز ندارد.

قاسم محسنات بسیار زیادتری هم دارد. او به هیچ خط و سیاستی وابسته نیست.انسانی مستقل وهوشمند و کامل است.چون او در سایه خانواده دهقانی پرورش یافته بخوبی رمز و راز پیوند و قلمه زدن و تکثیر نهال و درخت را میداند. اکنون او خود را تکثیر کرده است.بدان معنی که هزاران هزار نهال قاسم سربدار در زیر دست او بدرختان تنومندی بدل گشته اند که امروزه در جهان اسلام آماده جانفشانی هستند. سلامتي و عزت و موفقيت او ارزوی همه انسان هاي فرهيخته و دلسوز عالم است .

نام او در كانون سياست و قدرت و درجهان اسلام، اميخته با رشادت و ازاديبخشي و رهايي بخشي است . قاسم سرمايه جاودانه جهان اسلام و هديه بي نظير خداوند به همه ایرانیان و محرومان جهان اسلام است.
پس سلام بر قاسم.خدا نگهدارت قاسم[/]

[="Tahoma"][="Blue"]شاعری که تا آخرین روزها در کنار حاج قاسم بود + تصاویر

تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۳

شاعر جوان عراقی که چهارماه قبل به مقابله با تروریست‌های تکفیری بپاخاسته بود در درگیری‌های منطقه جرف الصخر مجروح و پس از چند روز به شهادت رسید.

بلاغ-"هنگامی که قصد خروج از خانه و رفتن به جبهه‌های جنگ را کرد، یقین داشت که برای به دست آوردن صلحی که در اشعارش از آن سخن می‌گفت باید این راه جنگ را بپیماید، جنگی که آواز و موسیقی در آن جایی ندارد، و هر چه را که در اطرافش است می‌بلعد، ولی در نتیجه آن مدرکی از شجاعت به انسان تعلق می‌گیرد که در هیچ دانشگاهی در جهان آن مدرک را به شخصی نمی‌دهند."

«علی رشم» شاعری عراقی متولد سال ۱۹۸۸ (۱۳۶۷ هـ ش) چهار ماه پیش جهت مشارکت با ارتش عراق در راه مقابله با گروه‌های تکفیری اشعارش را برداشته و به شهر آمرلی (واقع در استان صلاح الدین) که اکثریت ساکنین از شیعیان می‌باشند رفت.

وی چند روز پیش در ناحیه جرف النصر (جرف الصخر سابق) واقع در شمال استان بابل عراق که در یک عملیات بزرگ نظامی آزاد گردید در درگیری با تروریست‌های تکفیری مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان بابل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«حسن سالم» رئیس جنبش «الصادقون» در مجلس عراق درباره شهادت علی رشم می‌گوید: شهید علی رشم در راه دفاع از وطن خود با دشمنانی که از خارج مرزهای عراق آمدند جنگید و شجاعانه‌ترین مواضع قهرمانی و فداکاری را در میدان نبرد به تصویر کشید.

وی افزود رشم نمونه بارزی از جوان عراقی است که حاضر است جان خود را برای دفاع از وطنش در هر لحظه فدا کند.

رئیس جنبش در پایان گفت سازمان‌های تروریستی ازجمله داعش جایی در عراق ندارند و در آینده پیروزی از آن عراق است.

شهادت این شاعر جوان واکنش‌های مثبتی نیز در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

«زینب فاروق» که از فعالان رسانه‌ای عراق است در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک نوشت: علی رشم جوان شجاعی بود که زندگی خود را در راه دفع متجاوزان ملعون از خاک کشورش از دست داد.

وی ادامه داد که رشم از شریف‌ترین اشخاصی بود که جان خود را در راه دفاع از وطن خود فدا کرد.

همچنین «حامد المالکی» سناریونویس عراقی درباره شهادت علی رشم می‌نویسد: اگر من هم شاعر بودم، قلم خود را برمی‌داشتم و روزنامه‌ها را چهل روز از اشعاری در وصف علی رشم پر می‌کردم.

شهید علی رشم چند روز قبل از شهادت در جبهه‌های نبرد با داعش در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده بزرگ نیروی قدس سپاه حضور داشته است، فرمانده‌ای که به اذعان رسانه‌های غربی اکنون قدرت‌مندترین فرد در عراق است.

در تصاویر منتشر شده از این شهید و سردار سلیمانی، وی عشق و علاقه خود را به فرمانده ایرانی پنهان نکرده و سایه‌به سایه در کنار سردار قدم برداشته است.

بدون تردید شجاعت و دلاوری علی رشم و بسیاری از جوانان عراقی که پس از فتوای تاریخی مرجعیت دینی جان برکف، وارد میدان مبارزه با تروریست‌های تکفیری شدند در تاریخ عراق ثبت خواهد شد و به گفته رهبر معظم انقلاب این جوانان ثروتی گرانبها برای ملت عراق هستند./ع[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]سنگین طرحم : همه قاسم سلیمانی هستیم....[/h]


[/]

[="Tahoma"][="Blue"]

align: center

[TD="class: news_title"]مخترع مرندی مدال جهانی خود را به حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرد [/TD]
[TD="align: center"][/TD]
[TD="class: news_body"]این مخترع مرندی در مورد اقدام خود، با تاکید بر این که امنیت موجود در کشور مرهون تلاش‌های نظام و مردان آن مانند سردار سلیمانی است و با حمایت‌های رهبری امکان پیشرفت‌های بزرگ در عرصه علوم مختلف ممکن شده است گفت: سردار سلیمانی الگوی رزمنده مسلمان است و من بر خود وظیفه دانستم مدالی را که در سایه حضور و وجود سردار لایقی مانند سلیمانی کسب کرده‌ام، به ایشان اهدا کنم.
اکبری لایق به دلیل ارائه طرح «اختلاف فشار در هواپیما و عدم سقوط آن در بخش هوا- فضا، موفق به دریافت مدال نقره مسابقات جهانی اختراعات در رومانی شد. در این مسابقات 34 کشور از جمله انگلیس، آمریکا و فرانسه نیز حضور داشتند.
حسین اکبری لایق اخیرا موفق به طراحی و ساخت پهپاد دریاپیما شد.
[/TD]
[/]

[="Tahoma"][="Blue"]

align: center

[TD="class: news_title"]پیرزن عراقی می‌گفت: پسرم "حاج قاسم" می‌آید! [/TD]
[TD="align: center"][/TD]
[TD="class: news_body"]نماینده عصائب اهل حق در ایران به میزان محبوبیت سردار سلیمانی در میان مبارزین و مردم عراق اشاره کرد و با ذکر خاطره ای گفت: در نزدیکی بغداد شهری به نام ابوغریب هست که ساکنان آن، اهل سنت هستند. یک مرتبه که خودم با نیروهایم در آنجا حضور داشتیم، در راه به پیرزنی برخورد کردیم. خیلی حیران بود. از او پرسیدم چه شده؟ به عربی شروع کرد خطاب به داعش صحبت کردن و گفت «بکشید، اما قاسم می آید. پسرم قاسم می آید.» ما ابتدا فکر کردیم قاسم، پسر اوست اما در خلال صحبت هایش فهمیدیم که منظورش حاج قاسم سلیمانی است. این قبل از زمانی است که عکس های حاج قاسم منتشر شد. این یعنی امید داشتن و این امید، مردم عراق را زنده نگه داشته است.

رجبی تصریح کرد: باید صراحتا بگویم که حاج قاسم از تخریب مجدد حرمین عسکریین جلوگیری کرد و اگر شخص خود او نبود، این حرم بسیار بدتر از گذشته تخریب می شد و انشاءالله روزی خود او این ماجراها را بازگو کند.

*هشدارنیوز
[/TD]
[/]

[="Tahoma"][="Blue"]


روز نو : صفحه حزب الله لبنان در شبکه های اجتماعی با انتشار این دو عکس از سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس نوشت:

عراق استان دیالی، نزدیک جبهه جلولا و سعدیه (بعد از ازادی این دو منطقه)


[/]

[="Tahoma"][="Blue"]


کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری را منتشر کردند که از حضور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در استان دیاله حکایت دارد.
به گزارش شهدای ایران به نقل از ابنا، کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری را منتشر کردند که از حضور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در استان دیاله حکایت دارد. در تصویر زیر حاج قاسم در کنار «ابو مهدی المهندس» فرمانده نام آشنای عراقی ــ که حتی از وی به عنوان موسس گردان‌های مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه یاد می‌شود ــ در حال وضو گرفتن و انجام فریضه نماز ظهر می‌باشد.


[/]

[=century gothic][=arial]نظر ابوما درباره سردار سلیمانی
او اسلحه به دست می‌گیرد و در کنار دیگر مبارزان عراقی تیراندازی می‌کند؛ عراقی‌ها وقتی او را دوش به دوش خود می‌بینند، به وجد می‌آیند.

[=century gothic]


[=farhangnewsfont][=century gothic]به گزارش فرهنگ نیوز، نقش و حضور ایران در عراق و ارائه مشاوره نظامی بنا به اعتراف دوست و دشمن، عامل اصلی پیروزی‌ها و مقابله با پیش‌روی تکفیری‌های داعش بوده است. در این میان نقش و نام یک نفر در مرکز توجهات است، سردار «قاسم سلیمانی»، فردی که رسانه‌ها از وی افسانه‌ها نقل می‌کنند.وبگاه شبکه المنار طی گزارشی از حقایق ناشنیده قابل توجهی از نقش این سردار ایرانی در عراق، پرده بر می‌دارد.

المنار می‌نویسد: صبح سه شنبه ۱۰ ژانویه ۲۰۱۴ خبر سقوط موصل به یکباره عراق و کشورهای همسایه را با بهت مواجه ساخت. نوری‌الماکی نخست‌وزیر وقت عراق، درخواست حالت فوق‌العاده را از پارلمان داشت و مرجعیت دینی در نجف اشرف نیز از ارتش و مبارزه با تروریسم حمایت کرد. در این میان «ابو محمدالعدنانی» سخنگوی داعش از تروریست‌ها خواست تا به سوی بغداد بروند.

همزمان نقش رسانه‌ای و عملیات روانی شبکه العربیة فعال شد و اعلام کرد که بغداد در خطر است و بخش شمالی فرودگاه بغداد شاهد درگیری‌های سنگین بین داعش و ارتش عراق است. موضوعی که به سرعت توسط سخنگوی عملیاتی بغداد تکذیب شد.

قاسم سلیمانی در بغداد

منابع مطلع به شبکه المنار گفته‌اند، ساعاتی پس از خبر سقوط موصل، هواپیمایی در فرودگاه بغداد نشست که حامل فردی بود به نام «قاسم سلیمانی» و به همراه وی چندین فرمانده نظامی ایرانی و لبنانی نیز حضور داشتند.

در بغداد، فرماندهان گردان‌های مقاومت عراقی منتظر این گروه تازه از راه رسیده بودند، گردان‌هایی چون «عصائب الحق»، «سپاه بدر»، «حزب‌الله عراق»، «سیدالشهداء (ع)» و «امام علی (ع)» شخصی را می‌خواستند که بتواند تاکتیک‌های جنگی و اداره میدانی را بر عهده بگیرد. ارتش عراق نیز شالوده منظمی نداشت.

پس از رسیدن سلیمانی به بغداد، به سرعت مراکزی برای استقبال از داوطلبان مبارزه با تکفیری‌ها شکل گرفت و پایگاههایی برای آموزش آن‌ها آماده شد.

‌مبارزین عراقی به خبرنگار المنار گفته‌اند، در جریان آزادسازی مسیر سامرا - بغداد، سردار سلیمانی در کنار ما می‌جنگید و هرچه اندازه فرماندهان گردان‌ها از وی خواهش ‌کردند تا مراقب خود بوده و به عقب بازگردد، وی اعتنایی نکرد و مانند یک سرباز در کنار ما بود.

حضور قاسم سلیمانی در کنار افراد عادی دیگر در خط مقدم، اثر فوق العاده‌ای بر روی مبارزین عراقی دارد، آن‌ها با دیدن قاسم سلیمانی که دوش به دوش دیگران تیراندازی می‌کند، به وجد می‌آیند و نشاط غیر قابل وصفی می‌گیرند. فرمانده سپاه قدس ایران با آرامش خاطری نیز که دارد قوت قلب بالایی به مبارزین عراقی می‌دهد، وی نماز خود را در اول وقت در میدان جنگ می‌خواند و سلوک وی نیز حامل آرامش است.

یکی از فرماندهان، از زبان سربازی که سردار سلیمانی را همراهی می‌کرد نقل می‌کند: وی پس از سه ساعت خوابیدن، به هنگام نماز صبح بیدار شد و پس از اقامه نماز و شنیدن اخبار شبکه‌های عربی با «خالد مشعل» دبیر سیاسی جنبش حماس و «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق تماس تلفنی برقرار کرد و دوباره بلافاصله خود را به خط مقدم جبهه رساند.

در تمام نبردهای سنگین، فرماندهان عراقی به حضور و پشت‌گرمی سردار سلیمانمی احتیاج دارند و تصاویری که از وی در مناطق مختلف درگیری به بیرون درز یافته است، «باراک اواباما» رئیس‌جمهور آمریکا را مجبور کرد تا در دیدار با میهمانان عراقی خود بگوید: این فرد (اشاره به تصویر سردار سلیمانی) دشمن من است.... اما ای کاش میان افسران خود، فردی شبیه او را داشتیم.
نظر اوباما درباره سردار سلیمانی
او اسلحه به دست می‌گیرد و در کنار دیگر مبارزان عراقی تیراندازی می‌کند؛ عراقی‌ها وقتی او را دوش به دوش خود می‌بینند، به وجد می‌آیند.
فارس: نقش و حضور ایران در عراق و ارائه مشاوره نظامی بنا به اعتراف دوست و دشمن، عامل اصلی پیروزی‌ها و مقابله با پیش‌روی تکفیری‌های داعش بوده است. در این میان نقش و نام یک نفر در مرکز توجهات است، سردار «قاسم سلیمانی»، فردی که رسانه‌ها از وی افسانه‌ها نقل می‌کنند.

وبگاه شبکه المنار طی گزارشی از حقایق ناشنیده قابل توجهی از نقش این سردار ایرانی در عراق، پرده بر می‌دارد.

المنار می‌نویسد: صبح سه شنبه ۱۰ ژانویه ۲۰۱۴ خبر سقوط موصل به یکباره عراق و کشورهای همسایه را با بهت مواجه ساخت. نوری‌الماکی نخست‌وزیر وقت عراق، درخواست حالت فوق‌العاده را از پارلمان داشت و مرجعیت دینی در نجف اشرف نیز از ارتش و مبارزه با تروریسم حمایت کرد. در این میان «ابو محمدالعدنانی» سخنگوی داعش از تروریست‌ها خواست تا به سوی بغداد بروند.

همزمان نقش رسانه‌ای و عملیات روانی شبکه العربیة فعال شد و اعلام کرد که بغداد در خطر است و بخش شمالی فرودگاه بغداد شاهد درگیری‌های سنگین بین داعش و ارتش عراق است. موضوعی که به سرعت توسط سخنگوی عملیاتی بغداد تکذیب شد.

قاسم سلیمانی در بغداد

منابع مطلع به شبکه المنار گفته‌اند، ساعاتی پس از خبر سقوط موصل، هواپیمایی در فرودگاه بغداد نشست که حامل فردی بود به نام «قاسم سلیمانی» و به همراه وی چندین فرمانده نظامی ایرانی و لبنانی نیز حضور داشتند.

در بغداد، فرماندهان گردان‌های مقاومت عراقی منتظر این گروه تازه از راه رسیده بودند، گردان‌هایی چون «عصائب الحق»، «سپاه بدر»، «حزب‌الله عراق»، «سیدالشهداء (ع)» و «امام علی (ع)» شخصی را می‌خواستند که بتواند تاکتیک‌های جنگی و اداره میدانی را بر عهده بگیرد. ارتش عراق نیز شالوده منظمی نداشت.

پس از رسیدن سلیمانی به بغداد، به سرعت مراکزی برای استقبال از داوطلبان مبارزه با تکفیری‌ها شکل گرفت و پایگاههایی برای آموزش آن‌ها آماده شد.

‌مبارزین عراقی به خبرنگار المنار گفته‌اند، در جریان آزادسازی مسیر سامرا - بغداد، سردار سلیمانی در کنار ما می‌جنگید و هرچه اندازه فرماندهان گردان‌ها از وی خواهش ‌کردند تا مراقب خود بوده و به عقب بازگردد، وی اعتنایی نکرد و مانند یک سرباز در کنار ما بود.

حضور قاسم سلیمانی در کنار افراد عادی دیگر در خط مقدم، اثر فوق العاده‌ای بر روی مبارزین عراقی دارد، آن‌ها با دیدن قاسم سلیمانی که دوش به دوش دیگران تیراندازی می‌کند، به وجد می‌آیند و نشاط غیر قابل وصفی می‌گیرند. فرمانده سپاه قدس ایران با آرامش خاطری نیز که دارد قوت قلب بالایی به مبارزین عراقی می‌دهد، وی نماز خود را در اول وقت در میدان جنگ می‌خواند و سلوک وی نیز حامل آرامش است.

یکی از فرماندهان، از زبان سربازی که سردار سلیمانی را همراهی می‌کرد نقل می‌کند: وی پس از سه ساعت خوابیدن، به هنگام نماز صبح بیدار شد و پس از اقامه نماز و شنیدن اخبار شبکه‌های عربی با «خالد مشعل» دبیر سیاسی جنبش حماس و «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق تماس تلفنی برقرار کرد و دوباره بلافاصله خود را به خط مقدم جبهه رساند.

در تمام نبردهای سنگین، فرماندهان عراقی به حضور و پشت‌گرمی سردار سلیمانمی احتیاج دارند و تصاویری که از وی در مناطق مختلف درگیری به بیرون درز یافته است، «باراک اواباما» رئیس‌جمهور آمریکا را مجبور کرد تا در دیدار با میهمانان عراقی خود بگوید: این فرد (اشاره به تصویر سردار سلیمانی) دشمن من است.... اما ای کاش میان افسران خود، فردی شبیه او را داشتیم.

[=times new roman,times,serif]نقل قول یکی از بچه های عراقی:

شیخ شیعه عراقی شروع کرده بود به تعریف از حاج قاسم ، میگفت من تا

قبل از این نمیشناختم حاج قاسم رو ولی بعد از برخورد با ایشان و دیدن

عملیات نیروهای وی به قدرت فکری این مرد پی بردم میگفت 20 نفر از

نیروهای حاج قاسم پریروز در یک عملیات غافلگیرانه نیروهای داعش را که

در حال عبور از منطقه ایی بودن قیچی کردن این 20 نفر بدون هیچی زخمی

و تلفاتی 320 داعشی را هلاک کردند و بعد حاج قاسم با کت شلوار اومد

بالا سرجنازه ها و پیامی داد به داعش که همونجا احساس غرور کردم این

شیخ گفت متن پیام حاج قاسم این بود: هماطنور که میبینید لباس من برای

جنگ نیست ، وای برشما اگه رهبرم سید علی دستور بدهد که لباس

نظامی بپوشم. . . .

خبرگزاری تسنیم: یک هفته نامه آلمانی با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی نیروهای عراقی را در مبارزه با داعش آموزش می‌دهد، به موفقیت وی در آزادسازی شهر آمرلی اشاره کرده و وی را ژنرال نخبه‌ای که تصمیمات آمریکا را خنثی می‌کند دانست.

پیام تاریخی مالک اشتر زمان (حاج قاسم سلیمانی) به داعش و حامی ملعون آن آل سعود:

گر پایتان، فقط پایتان به حرم سید الشهدا (ع) برسد با کسب اجازه از مقام عظمای ولایت ، فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ،کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بین الحرمین میخوانیم.

راز انتشار گسترده عکس‌های سردار سلیمانی در رسانه‌های بیگانه

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی با اشاره به راز انتشار گسترده عکس‌های سردار سلیمانی در رسانه‌های بیگانه گفت: آنچه رسانه‌های غربی اخیراً در مواجهه پرحجم با موضوع این سردار بزرگ به مخاطبان القا می‌کنند، نه یک مرد آسمانی، انقلابی و نماد قدرت نرم و بسیج جهان اسلام، بلکه فردی "جنگجو و انتقام‌جو" است.

حمیدرضا مقدم فردر گفت وگو با مهر با بیان اینکه امروز تحولات منطقه در مسیری که رهبر معظم انقلاب از آن به تحول در نظم جهانی تعبیر کردند، به پیش می رود، خاطرنشان کرد: در این نظم نوین جهانی، بدون حضور ایران در منطقه و در محیط پیرامون ما هیچ تصمیم موثری عملیاتی نمی شود و این مهم به دلیل اقتدار و نفوذ معنوی فوق العاده جمهوری اسلامی ایران است.
وی با تاکید بر اینکه امروزه یگان های نظامی ایران در بحرین، عراق، یمن، لبنان و ... حضور نداشته، بلکه قدرت و نفوذ نرم ایران است که تاثیرگذار است، تصریح کرد: امروز نماد نفوذ نرم و قدرت ایران در منطقه، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شخص حاج قاسم سلیمانی است.
این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد این نفوذ معنوی و قدرت نرم، یاور نهضت های آزادی بخش و گروه های ضدصهیونیستی در منطقه است، اظهار داشت: با این وجود این حضور و بروز ایران در منطقه، به هیچ روی حضور نظامی از طریق مشارکت یگان های نظامی ایران نیست، بلکه حضور حاج قاسم سلیمانی، یک حضور مستشاری است.
مقدم فر در پاسخ به سوالی راجع به انتشار گسترده عکس های حاج قاسم سلیمانی در عراق توسط برخی رسانه های داخلی و خارجی گفت: علی رغم عدم تمایل سردار سلیمانی تصاویری از وی در رسانه های داخلی و خارجی منتشر شده است که می توان برای این اقدام دو وجه قائل شد، وجه اول ناشی از محبوبیت و اشتیاق مردم منطقه برای شناخت بیشتر ایشان است؛ چه آنکه سالهاست همه به دنبال رویت عکس هایی از این چهره مجاهد بودند و این در حالی است که خود حاج قاسم همیشه از این موضوع ابا داشته و دارد، ولی وجه دوم ریشه در شیطنت رسانه های صهیونیستی و وابسته دارد و یکی از اهداف آنان القای دروغین حضور نظامی جمهوری اسلامی در تحولات کشورهای منطقه است.
مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ماموریت و حضور حاج قاسم سلیمانی در عراق که این روزها با انتشار تصاویرش برجسته سازی می شود، به عنوان یک مشاور مسلط و متبحر در نبرد با گروه های تروریستی و صهیونیستی، ازجمله داعش است که بنا بر درخواست کمکِ مردم و دولت عراق، به یاری گروه های رزمنده و دلاور عراقی شتافته است.
مقدم فر در ادامه سخنان خود، با تاکید بر اینکه یکی از روش های مهم عملیات روانی در رسانه ها به هنگام عدم توانایی برای نادیده گرفتن یک موضوع، تلاش برای تحریف و دگرگون کردن مفهوم واقعی آن است، افزود: علاوه بر تلاش برای القای حضور نظامی ایران در منطقه، "اسطوره شکنی" و "تحریف اسطوره"، از محورهای اصلی مواجهه رسانه های غربی با موضوع فردی همچون حاج قاسم سلیمانی است.
وی تاکید کرد: رسانه های غربی با انتشار گسترده و پرداختن فراوان به موضوع عکس های سردار سلیمانی با تعابیر و اصطلاحات و واژه سازی های مختلف- که خود همین واژه سازی ها و اصطلاح سازی ها جزو بحث های مهم در مدیریت پیام در رسانه هاست- قصد دارند این اسطوره الهی و پاسدار حریم اسلام و انقلاب اسلامی را در حد یک سوپراستار شبیه سوپراستارهای فیلمهای اکشن غربی تقلیل دهند.
مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: سردار سلیمانی یکی از فرزندان و پرورش یافتگان مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه ای مدظله العالی است و امروز صدها سردار سلیمانی در جای جای کشور اسلامی ایران و جهان اسلام تربیت یافته اند که هر کدام می توانند در حوزه کاری خود کابوسی برای صهیونیست ها و حامیانشان باشند، با این حال آنچه رسانه های غربی اخیراً در مواجهه پرحجم با موضوع این سردار بزرگ به مخاطبان القا می کنند، نه یک مرد آسمانی و انقلابی و نماد قدرت نرم و بسیج جهان اسلام، بلکه فردی "جنگجو و انتقام جو" است که در راستای کینه های شخصی خود و هم کیشانش با صهیونیست ها و استکبار و وابستگانش می جنگد.
مقدم فر تصریح کرد: آنچه رسانه های غربی سعی دارند از سردار سلیمانی بسازند، چیزی بیشتر از رامبو و راکی فیلم های آمریکایی نیست و این در حالی است که سردار سلیمانی و سلیمانی های پرورش یافته در مکتب امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی)، انتقام جو و کینه توز نیستند؛ بلکه حب و بغض های آنان نسبت به افراد، گروه ها و دولت ها، فقط و فقط حب و بغض فی الله است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین خاطرنشان کرد: بی تردید جوانان مسلمان مشتاق و انقلابی در ایران و سراسر دنیا امروز، برخلاف تبلیغ رسانه های غربی، امثال سیدحسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی را به عنوان افراد الهی و قهرمانان خداجو الگوی خود قرار داده اند و انشاءالله در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که از میانشان حاج قاسم هایی پدید می آید که هرکدام به کابوسی برای صهیونیست ها تبدیل خواهند شد.
مقدم فر در پایان این گفت وگو تاکید کرد: جوانان عزیز باید توجه داشته باشند که هدف برخی دست ها در انتشار گسترده و حضور روزانه تصاویر سردار سلیمانی در شبکه های مجازی و اینترنت، همچنان که گفته شد، از نیات پلیدی سرچشمه گرفته و در راستای اسطوره شکنی از حاج قاسم و القای پیام های انحرافی و آدرس غلط به افکار عمومی دنیا انجام می شود.

منبع : جام جم انلاین

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]سردار سلیمانی و پدرش... هر دو رزمنده[/h]


[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]ما اماده ایم[/h]


[/]

[=arial] [=arial]نام او در کانون سیاست و قدرت و درجهان اسلام، امیخته با رشادت و ازادیبخشی و رهایی بخشی است. قاسم سرمایه جاودانه جهان اسلام و هدیه بی نظیر خداوند به همه ایرانیان و محرومان جهان اسلام است.
[=arial]

[=arial] [=arial]
[=arial] [=arial]به گزارش پایـگاه جوان انقلابی ؛ صادق خرازی سفیر پیشین ایران در لندن و سازمان ملل در مطلبی که در صفحه فیسبوک منتشر کرده نقل قولی از اوباما و جان کری رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا درباره قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس آورده است که متن این یادداشت را می خوانید:


[=arial]بنام خدا
خواستم امروز در مورد وجودی عزیز و دُرِّ یگانه ای بنویسم.

[=arial] [=arial]ـ
باخود گفتم اورا با عنوان “سردار” خطاب کنم ، دیدم سپاهیان “قدرتمند” و باصلابت وشایسته برخوردار از این عنوان کم نیستند.خواستم برایش از پیشوند “آقا ” استفاده کنم ،دودل شدم چرا که بازهم هستند فرزانگانی که زیبنده آنند.

[=arial] [=arial]عنوان دیگری جستم.با خود گفتم او کسی است که بسیاری از “سیاست پیشگان” و”سیاست سازان”در حوزه پیرامونی مان از او دراندیشه ولرزانند. امروزه او بسیاری از مرزهای عالم اسلام یعنی از یمن گرفته تا دشت قبچاق وسرزمین اویغورها، از مدیترانه و دجله و وفرات هلال خصیب تا رود سند و کشمیر ، وبا عشق به ایران و ایرانیت،اسلام و ائمه اطهار سلیمان وار بر قالیچه باور و شهادت و جهاد سوار، وهفت اقلیم را در می نوردد.
[=arial] [=arial]بقول ملک الشعرای بهار:
وز پس اسلام رو وانگه ببینی بی خلاف // “کز حلب تا کاشغر میدان سلطان سنجر است”
این همان ملک است کاندر باستان بینی در او // داریوش از مصرتا پنجاب فرمان گستر است
از خدا غافل مشو یک لحظه در هر کارکرد // چون تو باشی با خدا هرجا خدایت یاور است

[=arial] [=arial]ـ
[=arial] [=arial]ـ
او همان کسی است که اوباما ریس جمهور ایالات متحده درباره او به العبادی نخست وزیر جدید عراق گفته است:” او دشمن من است ولی من برای او احترام ویژه ای قایل هستم”.یااینکه جان کری وزیرخارجه امریکا به دکتر جواد ظریف وزیرامورخارجه ایران اسلامی گفته است که اگر برای یکبارهم شده مایل است او را به بیند.

[=arial] [=arial]ـ
ولی با همه این اوصاف این سرباز وطن اسلامی خود را “سیاستمدار” نمیداند.

[=arial] [=arial]ـ
او روستا زاده ای نجیب و مهربان ودرد کشیده ای ازطبقات فرودست خطه کرمان است.با اینکه عنوان رسمی او “سردار سرلشگر قاسم سلیمانی ” است و موجب عزت جمهوری اسلامی ایران نیز هست، ولی مردم کوچه و بازار و همرزمانش اورا بنام “حاج قاسم ” میشناسند.چرا که او انسان “مخلص “و “مردمی” است.ولی خوب در این دور و زمانه تعداد”حاجیان” هم کم نیستند.

[=arial] [=arial]پس چه کنم؟ چه بنامم اورا ؟ با چه صفاتی و چگونه خطابش کنم؟… ولی مثل اینکه زیاد هم مشکل لاینحلی نیست. بگذارید صفات اور اکه بر شمردم ردیف کنم.او “قوی وقدر”است.او “آقا”است. او “سردار” و “سپهسالار” ودر عین حال “سیاستمدار”است.او “مخلص” و “مردمی” است.اگر حروف اول این صفات را که او متصف به آن است سرهم کنم مشکل حل میشود.
آری قاسم قاسم است. به عنوان و لقب و صفت نیاز ندارد.

[=arial] [=arial]ـ
[=arial] [=arial]قاسم محسنات بسیار زیادتری هم دارد. او به هیچ خط و سیاستی وابسته نیست.انسانی مستقل وهوشمند و کامل است.چون او در سایه خانواده دهقانی پرورش یافته بخوبی رمز و راز پیوند و قلمه زدن و تکثیر نهال و درخت را میداند. اکنون او خود را تکثیر کرده است.بدان معنی که هزاران هزار نهال قاسم سربدار در زیر دست او بدرختان تنومندی بدل گشته اند که امروزه در جهان اسلام آماده جانفشانی هستند. سلامتی و عزت و موفقیت او ارزوی همه انسان های فرهیخته و دلسوز عالم است.
[=arial] [=arial]ـ
نام او در کانون سیاست و قدرت و درجهان اسلام، امیخته با رشادت و ازادیبخشی و رهایی بخشی است. قاسم سرمایه جاودانه جهان اسلام و هدیه بی نظیر خداوند به همه ایرانیان و محرومان جهان اسلام است.

[=arial] [=arial]ـ
[=arial] [=arial]پس سلام بر قاسم…
[=arial] [=arial]خدا نگهدارت قاسم…

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین[/h]


[/]

با نام خدا

سلام ای هم مرام باکری سردار ایرانی
علمدار سپاه قدس ای سرباز نورانی
علی رادست بیعت داده ای چون مالک اشتر
به نسل پاک پیغمبر چو سلمانی سلیمانی
به نازم ضرب شصتت را که از حیدر مدد گیرد
نهنگان را به تور انداز در دریای طوفانی
چه بیم از تهدید اسرایلیان داری
شهادت راتویی که ارزوی خویش می دانی ؟
حفاظ جسم و جانت از دعای رهبر و ملت
همیشه سبز باشی ؛سرو گلذار دلیرانی
تداعی می کند کردار تو پندار همت را
که هم سیر و سلوک باقری در خط عرفانی
خمینی رامریدی نایبش را جان فدا هستی
که یا ایینه آبی ,هم از اینی ,هم از آنی...

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]حاج قاسم سلیمانی در کنار خانواده[/h]


[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]سرباز امام زمان[/h]


[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]عصبانیت نوری زاده از آوازه سردار حاج قاسم سلیمانی[/h]


دانلود فایلدانلود فایل دانلود فایل[/]

به نام خداوند هستی بخش. من بنده ای مفلس هستم که تمام سالهای جنگ در خوزستان قهرمان زندگی کردم . و در زمانی هم که بین عراق و کویت جنگ شد ما در خوزستان زندگی می کردیم. در ان روزها که چاههای نفت کویت بوسیله عراق بمباران می شد . اسمان دیار من همیشه شب بود. ودود ناشی از سوختن چاههای این دو کشور شهرمان را می پوشاند . و تنفس برای همه سخت بود .
از ان زمان من گرفتار مشکلات ریه شدم. و الان تنفس کردن برایم سخت است . پس بدانید که عزیزان جانباز شیمیایی که مستقیما با گاز های سمی مسموم شدند چه می کشند. انها شهدای زنده این سرزمین قهرمان هستند و هراز چندی به دوستان شهید خود می پیوندند.
خدایا به بزرگیت قسم که تمام بیماران را در هرکجای این سرزمین که هستند سلامتی عنایت کنی . و زندگی عزیزان جانباز را برایشان با ارامش و تندرستی همراه کنی. یا حق.

سردار سلیمانی در ورزشگاه سیدنی (عکس)

یکی از هواداران خوش ذوق تیم ملی کشورمان که برای تماشای دیدار تیم ملی کشورمان و تیم ملی قطر به سیدنی سفر کرده بود؛ با ثبت تصویری هوشمندانه علاقه خود به سردار سلیمانی را به تصویر کشیده است.
پایگاه خبری پیک خبر:

[h=2]چهره سردار سلیمانی درلحظه دیدن پیکرشهید+عکس[/h]


سردار سلیمانی پنجشنبه صبح در شهر پاریز استان کرمان از دیدن پیکر سوخته سردار الله دادی به شدت تعجب کرد چون یکر کاملا سوخته بود و از روی دی ان ای شناسایی شدند

[="Blue"][h=2]حاج قاسم سلیمانی در سر مزار شهیدان مغنیه[/h]


[/]

[="Blue"][h=2]حاج قاسم "سلیمانی+کلوز[/h]


[/]

[="Blue"][h=2]هشدار حاج قاسم سلیمانی[/h]


[/]

[="Blue"][h=2]ارتش اسرائیل بعد از عطسه حاج قاسم[/h]


[/]

[="Blue"][h=2]اقتدار خارج از مرزها[/h]


[/]

درخواست "شهرزاد کمال زاده" از "حاج قاسم سلیمانی
در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: ديگه مغزم داره از جنايتهاى وحشيانه داعش منفجر مى شه دوست دارم خودم بكشمشون ديروز پنجاه نفر آدم بى گناه رو زنده زنده تو اتش سوزوندن روز قبلشم پانزده مسيحى مصرى و...

شهرزاد کمال زاده با انتشار عکس سردار سلیمانی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: ديگه مغزم داره از جنايتهاى وحشيانه داعش منفجر مى شه دوست دارم خودم بكشمشون ديروز پنجاه نفر آدم بى گناه رو زنده زنده تو اتش سوزوندن روز قبلشم پانزده مسيحى مصرى و .......


سردار قاسم سليمانى سلام و درود
به شرف غيرت و دلاوريتون إيمان دارم
كه مى تونين اين حرومزاده هاى ملعون رو تو چشم به هم زدنى نابود كنين
،من به وجود شير مردانى مثل شما افتخار مى كنم
و اميدوارم زودتر شر اين قوم وحشى رو از سر دنيا باز كنين
و ريششونو براى هميشه خشك كنيد.



حاج قاسم سلیمانی

[=lucida grande]خطرناک ترین فرد سال ٢٠١۴ از نگاه آمریکا
[=lucida grande]نام :قاسم
[=lucida grande]نام خانوادگی :سلیمانی
[=lucida grande]تاریخ تولد :١٣٣٣
[=lucida grande]زادگاه :رابر(کرمان)[=lucida grande]
سمت :فرماندهی سپاه قدس
حتی دشمنان او نیز شیفته ی زیرکی و باهوشی او شده اند.کسی که با هفتاد نیروی خود به عراق رفته و سه گردان بزرگ ازنیروهای داعش را به خاک و خون کشید.
فرمانده ای که يکی از شيوخ شيعه عراقى شروع کرده بود به تعريف از حاج قاسم ,ميگفت :من قبلأنميشناختم حاج قاسم رو ولى بعد از برخورد با ايشان وديدن عمليات نيروهاى وى به قدرت فکرى اين مرد پى بردم ميگفت بيست نفر از نيروهاى حاج قاسم پريروز در يک عمليات غافلگيرانه نيروهاى داعش رو که درحال عبور از منطقه اى بودن قيچى کردن اين بيست نفر بدون هيچ زخمى 320داعشى رو هلاک کردن و بعدش حاج قاسم با کت و شلوار اومد بالا سر جنازه ها و يه پيامى داد به داعش که همونجا احساس غرور کردم اين شيخ گفت متن پيام حاج قاسم اين بود:
همانطور که ميبينيد لباس من براى جنگ نيست واى بر شما اگر که لباس نظامى بپوشم...
زنده باد سردار ایران اسلامی



[="Blue"]

[/]

حالا که همه سرباز امام علی رو دیدیم
فکرش رو بکنید مالک اشتر چی بود! فکرش رو بکنید امام حسن و حضرت عباس چی بودند!!! و دشمن چه ترسی ازشون داشت
میگن سردار سلیمانی لباس رزم نمی پوشه. حتما شنیدید که لباس زره آل علی پشت نداشت، چون هرگز به دشمن پشت نمی کردند و اهل فرار نبودند
اینها همه فرزندان علی هستند و شجاعت خود را از امیرالمومنین امام علی (ع) دارند
ما منتظر ظهور بن علی هستیم- یا مهدی (عج)
آقا ببین اگر نوکران تو اینقدر دوستداشتنی هستند پس برای خودت قطعاً همه سر می دهند. هنوز وقتش نشده مولا؟

داعش ۱۵۰ شهروند اهل سنت عراق را به قتل رساند

گروه تکفیری داعش تاکنون ۱۵۰ نفر از اعضای عشایر العبید، الجغایفه و دیگر عشایر منطقه البغدادی را به قتل رسانده است.


[SPOILER]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رئیس شورای ناحیه "البغدادی" عراق با اعلام اینکه گروه تروریستی داعش ۱۰۰ نفر از اعضای قبیله العبید را به قتل رسانده است خواستار نجات جان شهروندان شد. «مال الله حمرین العبیدی» گفت: داعشی ها روزانه ده‌ها تن از شهروندان عراقی را به صورت گروهی به قتل می‌رسانند. العبیدی گفت: داعش ۱۰۰ نفر از اعضای قبیله العبید را به صورت جمعی و به ضرب گلوله در میدان مرکزی ناحیه البغدادی که از یک هفته پیش بر آن تسلط یافته است به قتل رساند. دو روز پیش نیز عناصر داعش ده‌ها تن از شهروندان را به قتل رسانده بودند. رئیس شورای شهر البغدادی افزود: داعش ساکنان شهر را مجبور کرد تا در میدان شهر تجمع کنند و اعدام گروهی را مشاهد کنند. داعش تاکنون ۱۵۰ نفر از اعضای عشایر العبید، الجغایفه و دیگر عشایر منطقه را به قتل رسانده است. وی خواستار نجات جان دیگر شهروندانی شد که داعش آن‌ها را در یک مدرسه در منطقه محبوس کرده است و هر روز به قتل گروهی آن‌ها اقدام می‌کند. دو روز پیش نیز «قاسم العبیدی» از مقامات پلیس الانبار خبر داد داعش ۴۵ نفر را در شهر البغدادی به آتش کشید. گفت: هنوز دلیل سوزاندن این افراد مشخص نشده است. ناحیه "بغدادی" تابع فرمانداری "هیت" واقع در استان سنی نشین "الانبار" عراق، چندین ماه در محاصره عناصر تروریستی داعش بود و هفته گذشته به تصرف داعش در آمد.

[/SPOILER]

[="Blue"][h=2]نماز جماعت به امامت حاج قاسم[/h]


[/]

[="Blue"][h=2]بدون شرح[/h]


[/]

[="Blue"]سردار سلیمانی در تکریت

منابع مطلع می‌گویند شهر تکریت در محاصره کامل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی قرار دارد و مواضع داعش و عناصر بعثی هدف آتش‌ موشکی، توپخانه و پهپاد قرار گرفته به طوری که ظرف ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده، نیروها وارد تکریت خواهند شد.

به گزارش فارس، سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران عصر شنبه برای نظارت و مشورت به فرماندهان میدانی عراق وارد «تکریت» شد.تکریت مرکز استان صلاح‌الدین در شمال استان بغداد (پایتخت عراق) از دو روز گذشته شاهد آغاز عملیات گسترده ارتش و نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) برای آزادسازی این شهر از دست گروه داعش است. طبق این گزارش، سردار سلیمانی در بدو ورود به شهر تکریت مورد استقبال گرم فرماندهان ارتش و نیروهای مقاومت و رزمندگان قرار گرفت.
[b]content[/b][/]

[h=1]ایستگاه جدید سردار سلیمانی[/h]


[/HR]
منابع مطلع می‌گویند شهر تکریت در محاصره کامل ارتش و نیروهای داوطلب مردمی قرار دارد و مواضع داعش و عناصر بعثی هدف آتش‌ موشکی، توپخانه و پهپاد قرار گرفته به طوری که ظرف ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده، نیروها وارد تکریت خواهند شد.


[/HR]

منابع مطلع میدانی در «تکریت» عراق به فارس اعلام کردند که سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران عصر شنبه برای نظارت و مشورت به فرماندهان میدانی عراق وارد تکریت شد. تکریت مرکز استان صلاح‌الدین در شمال استان بغداد (پایتخت عراق) از دو روز گذشته شاهد آغاز عملیات گسترده ارتش و نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) برای آزادسازی این شهر از دست گروه داعش است.
طبق این گزارش، سردار سلیمانی در بدو ورود به شهر تکریت مورد استقبال گرم فرماندهان ارتش و نیروهای مقاومت و رزمندگان قرار گرفت. یک منبع مطلع دیگر نیز گفت که عملیات آزادسازی تکریت با رمز «یا لثارات الحسین» توسط حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

همچنین شیخ خزعلی فرمانده گردان «اهل حق‎» (عصائب اهل الحق) نیز در این عملیات شرکت دارد و سردار سلیمانی را همراهی می‌کند.
سردار قاسم سلیمانی تاکنون در عملیات آزادسازی بسیاری از شهرها و مناطق مهم عراق از جمله «جرف النصر» (جرف الصخر سابق) شرکت کرده است.

شهر تکریت زادگاه صدام دیکتاتور معدوم عراق، یکی از مقرهای اصلی گروه‌های بعثی-داعشی است. نیروهای ارتش عراق به کمک نیروهای الحشد الشعبی از روز گذشته از سه محور شهر تکریت را محاصره کرده‌اند و گفته شده در دو روز گذشته پیشروی‌های چشمگیری کرده‌اند.
طبق گفته این منابع،برای آغاز عملیات در شهر تکریت نزدیک به ۲۷ هزار نفر از نیروهای ارتش عراق و نیروهای مقاومت مردمی موسوم به الحشد الشعبی شرکت می‌کنند.

سردار قاسم سلیمانی تاکنون در عملیات آزادسازی بسیاری از شهرها و مناطق مهم عراق از جمله «جرف النصر» (جرف الصخر سابق) شرکت کرده است

از سوی دیگر نیروهای موسوم به «ائتلاف ضد داعش» که متشکل از آمریکا و متحدان غربی و عربی آن است در عملیات آزادسازی شهر تکریت شرکت ندارند.
* المستقبل: سلیمانی از سامراء عملیات تکریت را هدایت می‌کند
از طرفی دیگر، روزنامه المستقبل لبنان به نقل از منابع خود نوشت: عملیات نظامی جاری در تکریت را اتاق عملیاتی نظامی از سامراء هدایت می‌کند. ژنرال قاسم سلیمانی فرمانده نیروی سپاه قدس ایران و هادی العامری فرمانده نیروهای «بدر» و «قیس الخزعلی» فرمانده عصائب اهل الحق و ابومهدی فرمانده گردان‌های حزب‌الله عراق این اتاق عملیات را رهبری می‌کنند.
المستقبل افزود که هم‌اکنون شهر تکریت در محاصره نیروهای عراقی و نیروهای حامی آن قرار دارد و طبق گفته منابع اطلاعاتی طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده این نیروها وارد تکریت و دیگر شهرها خواهند شد.

* آزادی چند منطقه دیگر در غرب و شمال تکریت/ پیشروی از ۵ محور
همچنین یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات صلاح‌الدین به السومریه عراق گفت که نیروهای ارتش و الحشد الشعبی روز یکشنبه دو منطقه دیگر در تکریت را آزاد کردند.
طبق گفته این منبع، «حی الطین» (نزدیک دانشگاه تکریت) و «البو عبید»، به ترتیب در شمال و غرب تکریت روز یکشنبه آزاد شدند و نیروی امنیتی در اطراف تکریت متمرکز شده است و آتش توپخانه و موشکی نیروهای عراقی را پشتیبانی می‌کند.
همچنین خبرگزاری «کل العراق» با بیان اینکه پیشروی به سوی تکریت از پنج محور مانند مناطق «الدور»، «العلم» و «تکویت» آغاز شده است، از آزادسازی آکادمی پلیس در صلاح‌الدین خبر داد.
یک منبع امنیتی به این خبرگزاری گفت که امروز دوشنبه ارتش با حمایت نیروی الحشد الشعبی آکادمی پلیس صلاح‌الدین در ۲ کیلومتری جنوب تکریت (مرکز صلاح الدین) را آزاد کردند.

* هادی عامری: عشایر عرب در عملیات آزادسازی صلاح‌الدین مشارکت دارند
از طرفی دیگر، هادی العامری که وظیفه نظارت بر نیروهای داوطلب مردمی مبارزه با گروه داعش را بر عهده دارد، اعلام کرد که «عشایر اصیل عرب» در درگیری‌ها و عملیات آزادسازی استان صلاح‌الدین در کنار نیروهای بسیج مردمی حضور دارند و «تعداد زیادی از این عشایر تاکنون به نیروهای مردمی و پلیس و ارتش عراق پیوسته‌اند؛ نیروهایی که در مثلث امنیتی برای آزادسازی همه خاک عراق از داعش فعالیت می‌کنند».