بیانیه مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی در پی هتک حرمت قرآن کریم

تب‌های اولیه

77 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

"علت انتخاب سوره رو دوست دارم بدونم كه چرا اين سوررو انتخاب كرديد؟::"

راستی چرا؟
ممنون میشیم جواب بدین:Gol:

سلام
شرمنده كار خوبيه اما فقط مي خواين به خدا واگذار كنين پس وظيفه شما به عنوان پيروان چي مي شه ؟
از خودتون خجالت نمي كشين ،نمي گين چه پيرواني مفيدي هستيم فقط بلديم دعا كنيم و داد و هوار راه بندازيم .
بياين يك فكر اساسي بكنيم
من نمي گم دعا كردن و اعتراض خوب نيست اما اين مشكل بايد اساسي حل شه تا ديگه كسي جرات توهين به مقدسات نكنه
فكر بهتري بايد كرد - زين ره گذر ايام گذر بايد كرد - ماندي بهمين جا هيچ سود نيست - گر بردي زين جا هنر بايد كرد

سلام.
معني آيات سوره به خصوص آيات 1 تا 5 را با دقت بخوانيد متوجه مي شويد.:Gol:

rassol;47127 نوشت:
سلام
شرمنده كار خوبيه اما فقط مي خواين به خدا واگذار كنين پس وظيفه شما به عنوان پيروان چي مي شه ؟
از خودتون خجالت نمي كشين ،نمي گين چه پيرواني مفيدي هستيم فقط بلديم دعا كنيم و داد و هوار راه بندازيم .
بياين يك فكر اساسي بكنيم
من نمي گم دعا كردن و اعتراض خوب نيست اما اين مشكل بايد اساسي حل شه تا ديگه كسي جرات توهين به مقدسات نكنه
فكر بهتري بايد كرد - زين ره گذر ايام گذر بايد كرد - ماندي بهمين جا هيچ سود نيست - گر بردي زين جا هنر بايد كرد

سلام. ما در حد خودمان داريم وظيفه مان را انجام ميدهيم.

ببخشيد سركار سادات
جواب منو نمي دي ؟

[=century gothic]سکوت اعراب درقبال اهانت به قرآن!

[=century gothic]یک روزنامه عرب زبان با انتقاد از سکوت سران عرب در قبال اهانت به قرآن کریم در آمریکا نوشت: ای کاش سران عرب فقط در لفظ این اهانت را محکوم می کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردبیر روزنامه القدس العربی امروز در سرمقاله خود به اهانت نژادپرستان و تندروهای ساکن آمریکا به قرآن مجید اشاره کرد و نوشت: موضوع بسیار دردناک در قبال اقدام توهین آمیز آمریکائی های تندرو این است که باراک اوباما رئیس جمهوری این کشور دست به برخوردی قاطع نزد و تنها گفت " اقدام این کشیش جان نظامیان آمریکا را در افغانستان به خطر می اندازد".
[=century gothic]

"عبدالباری عطوان" نویسنده این مقاله نوشت: چنین اقدامی می بایست به شدت محکوم می شد و جنایت به شمار می آمد چرا که اهانت به یک میلیارد و نیم مسلمان در سراسر جهان به شمار می آید.

[=century gothic]

این نویسنده عرب زبان درادامه می نویسد: موضوع بسیار دردناک دیگر این است که آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان که اهانت به قرآن را محکوم کرد پیش از آن از کاریکاتوریست دانمارکی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اهانت کرد، درحالی که با گرمی دستانش را می فشرد، تقدیر کرد.

[=century gothic]

عطوان می افزاید : مسئله بسیار تاسف انگیز این است که اگر کسانی بخواهد در غرب فورا به شهرتی دست یابند یا تعداد کرسی های پارلمانی شان بیشتر شود به دشمنی علیه اسلام و مسلمانان می پردازند.

[=century gothic]

این نویسنده درادامه با انتقاد از سران عرب که حتی در کلام هم آتش زدن قرآن را محکوم نکردند، تاکید می کند: شنیدیم که برخی از سران غربی اهانت به قرآن را محکوم کردند و در ایران، افغانستان، پاکستان و بنگلادش ( و دیگر کشورها) تظاهرات های اعتراض آمیزی برپا شد و اما با کمال تاسف نشنیدیم که در کشورهای عربی نسبت به اهانت به قرآن واکنشی نشان داده شود و حتی یکی از سران عرب هم نسبت به این مسئله عکس العملی از خود نشان نداد و شاهد هم نبودیم که در یک پایتخت عربی تظاهراتی برپا شود.

[=century gothic]

القدس العربی درادامه می نویسد:کجاست پادشاه عربستان که ناظر برگزاری گفتگوی تمدنها است چرا سران عرب به تنهایی یا باهم از عقیده و قرآنشان به شکلی بسیار قوی حمایت نمی کنند؟

[=century gothic]

عطوان در پایان می نویسد: ما نمی خواهیم که با استفاده از سلاح نفت یا تحریم اقتصادی با این اهانت برخورد کنند بلکه فقط می خواهیم که در کلام اما به شکلی قوی این اهانت را محکوم کنند چرا که ما خوب می دانیم که سران عرب هرگز حتی اگر مسجد الاقصی به طور کامل از بین برود و بر ویرانی های آن هیکل سلیمان بنا شود، از سلاح نفت وتحریم اقتصادی استفاده نمی کنند.
http://www.parsine.com/fa/pages/?cid=25687

آنکه می‌سوخت نه قرآن، سند عیسی بود


محمد صادق شهبازي سروده است:

آسمان تنگ شد و زهر هلاهل بارید
فتنه از لانه ی صهیون و ستم، آغازید

نامه ی مریم و عیسی و خدا سوزاندند
بذر از کینه زده، گریه و خون رویاندند

آن که می سوخت نه قرآن، سند عیسی بود
آن که می خندید اسراییل، آمریکا بود

خبط کردید! که این طرح مسیحی ها نیست
چشم این فتنه به جز دولت امریکا نیست

قلب از فتنه ی صهیون و سیا، خونبارست
این نه از سوی نصاراست، ز استکبارست

ما که مظلومیم، ما امت احمد هستیم
سر پیمان وفا، صلح محمّد هستیم

خون بریزید و بسوزید، نه قرآن، ما را
یا که مصلوب، آن سان که زدید عیسی را

خلق، دانستند، القاعده بازیچه تان
فتنه ی خود زنی و حمله، شده شیوه تان

دین ما دین جهاد است ولی با شیطان
مرحمت داریم، با مردم و با محرومان

بغض در سینه، سر قصه ی رشدی باقیست!
اشک و خون و عرق از وضع درون ها حاکی است!

دیده خونبار، گر از سوختن قرآن است
قلب ما زخمی از غزه و پاکستان است

گرچه با فتنه ی تان جبهه ی اصلی گم نیست
با بصیرت ترس از گم شدن مردم نیست

خار در چشم و گلو تیغ درون، چون رهبر
خشم می آریم از سوخته ی خاکستر

باطل است این وهم، حق از سرتان خاموش است
آن چه سوزاندید خود زادگه ققنوس است

از پس لانه ی تان مرد به پا می سازیم
مشعل از سوخته ی حرف خدا می سازیم

لانه ی فتنه به مردان خدا می گیریم
قدس را عاقبت از چنگ شما می گیریم

اهانت به قرآن در سرزمینهای اشغالی

اخبار رسيده از سرزمين هاي اشغالي حاکي از آن است که روز گذشته نيز قرآن کريم مورد هتک حرمت قرار گرفت. اين حادثه اين بار در سرزمين هاي اشغالي و توسط تعدادي شهرک نشين صهيونيستي رخ داد.
به گزارش شیعه آنلاین در همين راستا شبکه خبري الجزيره قطر طي گزارشي اعلام کرد: تعدادي شهرک نشين صهيونيستي ظهر روز سه شنبه با تجمع در مرکز يکي از خيابان هاي شهر يافا در بيت المقدس اشغالي، در مقابل ديد همگان به پاره کردن قرآن کريم اقدام ورزيدند و پس از آن قرآن هاي پاره را بر زمين انداخته و آن را زير پا لگدمال کردند.

در همين حال «محمد منير» يکي از شهروندان فلسطيني شهر بيت المقدس اشغالي که از اهالي منطقه "واد الجوز" در مرکز بيت المقدس است، طي گفتگويي گفت: من در حال بازگشت از محل کارم به سمت خانه بودم که با چشمان خود از نزديک اين رفتار وحشيانه و ضد اسلامي شهرک نشينان صهيونيستي را ديدم.

وي در ادامه افزود: داشتم در خيابان راه مي رفتم ديدم مقدار نسبتا زيادي کاغذ پاره بر روي زمين افتاده است. ابتدا فکر کردم که کاغذ عادي يا کاغذ کتاب «تورات» است، زيرا در گذشته چنين صحنه اي ديده بودم، اما وقتي نزديک شدم و در محتواي آن دقت کردم متوجه شدم که صفحاتي از قرآن کريم است. اين صحنه خيلي مرا متأثير و تحريک کرد از همين رو فورا شروع کردم به جمع آوري کاغذهاي پاره قرآن مجيد که بر روي زمين افتاده بود.

«محمد منير» همچنين گفت: در حالي که کاغذ پاره هاي قرآن را جمع آوري مي کردم، آن شهرک نشينان افراطي متوجه شدند و شروع کردند به فرياد زدن و مرا فحش مي دادند. رهگذرها نيز سکوت نکردند و از عبارت هاي نژاد پرستانه عليه بنده استفاده مي کردند. در نهايت وقتي تمام صفحات پاره شده قرآن را جمع کردند يک شهرک نشين افراطي از پشت به من نزديک شد و لگد محکمي به کمرم زد، اما من اهميت ندادم.

منبع:http://alef.ir/1388/index.php



واکنش ایت الله وحید خراسانی نسبت به هتک حرمت به قران کریم

آیت الله وحید خراسانی امروز در آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه قم در درس تفسیر فرمودند نور حکمت قرآن ، ظلمات شرک و کفر و ظلم و ضلال را از عقول و افکار بشر می زداید.
به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز» از قم ، ایت الله وحید خراسانی در روز اغازین درس خود در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس کلام الله مجید با مقایسه قرآن و انجیل و بیان برخی از خرافات انجیل و تقبیح عقاید مسیحیت فرمودند: دنیا باید بفهمد قرآن چه کتابی است و دنیا در قبال قرآن در چه ضلال مبینی است .

ایت الله وحید خراسانی در ادامه فرمودند : نور حکمت قرآن ، ظلمات شرک و کفر و ظلم و ضلال را از عقول و افکار بشر می زداید.

بی حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم، بی حرمتی به تمام مقدسات آسمانی است

دراز شدن دست تجاوز به سوی قرآن کریم آغاز ظلمی است بزرگ که بیم آن می رود زبانه های این آتش افروزی خشک و تر را بسوزاند. بر کسی پوشیده نباشد که دستانی شوم هر از گاهی در جای جای جهان فتنه هایی بر می انگیزند و در پی آنند تا جوامع اسلامی را درگیر اضطراب، بی ثباتی و آشفتگی کنند و از همین رهگذر طرح های شومِ درازمدت استعمارگرانه را پیاده سازند.
به گزارش «شیعه نیوز» آیت الله سید صادق حسینی شیرازی ، عملی که یکی از کشیشان آمریکایی به آن فراخواند و مزدورانی در راه تأمین نظر او در برخی خیابان های آمریکا نسخه هایی از قرآن کریم را سوزاندند را محکوم نموده و افزودند : بی حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم، بی حرمتی به تمام مقدسات آسمانی است.

معظم له افزودند: دراز شدن دست تجاوز به سوی قرآن کریم آغاز ظلمی است بزرگ که بیم آن می رود زبانه های این آتش افروزی خشک و تر را بسوزاند.
بر کسی پوشیده نباشد که دستانی شوم هر از گاهی در جای جای جهان فتنه هایی بر می انگیزند و در پی آنند تا جوامع اسلامی را درگیر اضطراب، بی ثباتی و آشفتگی کنند و از همین رهگذر طرح های شومِ درازمدت استعمارگرانه را پیاده سازند.

آیت الله شیرازی دام ظله در پایان به مسئولیت جهانیان و شخصیت های بزرگ جهانی اشاره نموده، فرمودند: پیش از آن که آثار منفی این فتنه ی شنیع و رسوا گریبان همه را بگیرد، دولت ها، به ویژه صاحبان نفوذ جهان موظفند آن را مهار و در نطفه خفه کنند.

محکومیت توهین به ساحت قرآن کریم از سوی آیت‏الله شبیری زنجانی



اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا صلوات الله علیه و غیبة ولینا و کثرة عدونا و شدة الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا، فصل علی محمد و آله و اعنّا علی ذلک بفتح تعجله و ضر تکشفه و نصر تعزّه و سلطان حق تظهره و رحمة منک تجلّلناها و عافیة منک تلبسناها برحمتک یا ارحم الرّاحمین

به گزارش «شیعه نیوز» متن این بیانیه به شرح زیر می‏باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا صلوات الله علیه و غیبة ولینا و کثرة عدونا و شدة الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا، فصل علی محمد و آله و اعنّا علی ذلک بفتح تعجله و ضر تکشفه و نصر تعزّه و سلطان حق تظهره و رحمة منک تجلّلناها و عافیة منک تلبسناها برحمتک یا ارحم الرّاحمین

با کمال تاسف خبر دلخراش توهین به ساحت قدس قرآن کریم را در

یافت کردیم، این گونه حادثه‏ها در ادامه حرکات پیشین دشمنان اسلام در اهانت به پیامبر گرامی اسلام در حضور مدعیان دروغین حقوق بشر و همراه با سکوت مجامع بین المللی داغ ننگینی است بر پیشانی تمدن بشری که به سادگی زدوده نمی گردد؛ جسارت به کتاب والایی که پیروان خود را از توهین به مقدسات دیگر آیین‏ها باز می‏دارد « ولا تسبوا الذین یدعون من دون الله فیسبوا الله عدوا بغیر علم کذلک زینا لکل امة عملهم ثم الی ربهم مرجعهم فینبئهم بما کانوا یعملون»(انعام /108) فاصله عمیق بازیگران این نمایش‏های مضحک را از ساحت معرفت و انسانیت نشان می‏دهد و تفسیری جز توحش و حماقت ندارد.

البته کتاب اسلامی از چنان درخشندگی و قداستی برخوردار است که این گونه ماجراجویی‏ها تاثیری بر چهره تابناک آن نخواهد گذاشت.

شب پره گر وصف آفتاب نخواهد رونق بازار آفتاب نکاهد

بر تمامی حاکمان کشورهای اسلامی و هدایت‏گران سیاست‏های بین‏المللی جهان اسلامی به ویژه مسئولان سیاست خارجی جمهوری اسلامی لازم است که با تمام توان از کیان مقدس اسلام و عزت و افتخار دین پروردگار با شهامت و اقتدار دفاع کنند و به سردمداران کفر و الحاد نشان دهند که ملت اسلام در حراست از قداست کتاب وحی الهی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد بود.

از درگاه خداوند سبحان خواستار است که با تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر به این ظلم و بیداد آشکار پایان دهد.

ان شاء الله

سید موسی شبیری زنجانی



1389/6/23

وزير ارشاد در تجمع اعتراض‌آميز محكوميت هتك حرمت قرآن كريم:

يك ميليون قرآن به‎ازاي هر قرآن سوخته شده چاپ مي‌كنيم

خبرگزاري فارس: سيد ‌محمد حسيني در سخنراني خود در جمع قرآنيان معترض به اهانت به ساحت مقدس قرآن كريم گفت: به‎ازاي هر قرآن سوخته شده، يك ميليون قرآن چاپ و در جهان منتشر خواهيم كرد.


به گزارش خبرنگار قرآني خبرگزاري فارس، سيد‌محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، بعدازظهر امروز (سه‎شنبه) در جمع قرآنيان معترض به اهانت به ساحت مقدس قرآن كريم كه در ميدان فلسطين تهران تجمع كرده‌ بودند؛ با اشاره به اينكه خداوند بر نزول و حفظ قرآن تأكيد كرده و اين امر جزء سنت‌هاي الهي است كه با قرآن سوزي آسيب نمي‌بيند، گفت: به ازاي هر قرآن سوخته شده يك ميليون قرآن چاپ و در دنيا توزيع خواهيم كرد.

وزير ارشاد سپس با قرائت حديثي از امام صادق (ع) مبني بر جلوه‌گر شدن عظمت، نور و هدايت الهي در قرآن كريم گفت: ما نمي‌توانيم نسبت به چنين كتابي بي‌تفاوت باشيم.
وي در ادامه به ناتواني اشخاصي همچون چنگيز و فرعون و هيتلر و ساير جنايتكاران تاريخ در خاموش كردن نور الهي گفت: افراد سفاك اين چنيني نتوانسته‌اند اين كار را انجام دهند؛ حال صهيونيست‌ها كه جاي خود دارد.
حسيني، همچنين به تصريح قرآن درباره دست نكشيدن دشمنان اسلام حتي براي يك لحظه از دشمني با مسلمانان اشاره كرد و گفت: خداوند در قرآن به پيامبر (ص) مي‌فرمايد: آنها از دشمني دست بر نخواهند داشت تا اينكه شما از دين خود دست برداريد.
وي رويگرداني مردم مسلمان از اسلام را با سلاح تحقير و تهديد امري محال دانست و گفت: نمونه آن هشت سال مقاومت مردم ايران در برابر شرق و غرب و تسليحات آنها و دفاع از اهتزاز پرچم قرآن در كشور است.

حسيني كه سخنان خود را با آيه «استرجاع» شروع كرده بود، با بيان اينكه هيچ آيه‌اي را به اندازه اين آيه مناسب اين مصيبت و فاجعه رخ داده در آتش‌سوزي قرآن نمي‌داند، گفت: قرآن كتاب ناب انبياء ح، تربيت، نور و هدايت است كه اين گونه با آن گستاخي مي‌شود.

وي رابطه بين مسلمانان و قرآن را رابطه‌اي عاشقانه توصيف كرد و گفت: آيا اوباما كه از به خطر افتادن جان سربازان خود در افغانستان و عراق به واسطه پيشنهاد آن كشيش صهيونيست ابراز نگراني مي‌كند، از جريحه‌دار شدن روح ميلياردها مسلمان روي زمين ناراحت نمي‌شود؟

حسيني، پاسخ مسلمانان به اين هتاكي را قطعي دانست و با اشاره به اينكه مقامات آمريكايي مسئول اصلي دامن‌زدن به حركات اين چنيني هستند، گفت: ظاهر امر به نام يك كشيش است، اما آنچه در باطن آن مشخص است عناد و كينه صهيونيست‌ها و آتش بياري آنها در اين معركه است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، كشيشي كه را سوزاندن قرآن را مطرح كرد نيازمند لحظه‌اي تفكر در عمل خود دانست و در اين باره افزود: نام حضرت عيسي (ع) و مريم مقدس بارها درقرآن كريم آمده است و جسارت آنها به قرآن نشان مي‌دهد كه اين افراد پايبند به هيچ ديني نيستند و اين جسارت آنها از سوي پيروان اديان ابراهيمي بي‌پاسخ نخواهد ماند.
وي، حق‌ناپذيري را داستاني تاريخي و موجود در داستان بين هابيل و قابيل، اصحاب اخدود و حضرت ابراهيم (ع) دانست و گفت: امروز نيز پيروان حق در برابر جبهه اراذل و اوباش صهيونيست قرار گرفته‌اند.

حسيني اين شيوه را سيره جباران و ستمگران نسبت به انسان‌هاي موحد و ارزشي در طول تاريخ دانست و گفت: تنها گناه آنها يگانه‌پرستي است. كه در طول تاريخ منجر به تهديد عيسي (ع) و شكنجه و آزار ياران پيامبر اسلام شده است، زيرا كه دشمنان اسلام وسيله‌اي چون استهزا، تمسخر، توهين و تحقير در مقابل مواضع حق مسلمانان ندارند.

حسيني اين گونه حركات را از سوي مستكبران غربي تكراري دانست و گفت: امام (ره) با تيزبيني خود برنامه طراحي شده آنها را كه استارت اين جريان بود؛ شناسايي و با فتوايي مستحكم با آن مقابله كرد و حمايت غربي‌ها از اقدام سلمان رشدي نشان از برنامه‌ريزي آن اقدام موهن از سوي خودشان است.

وي داستان‌هاي مشابه را نظير اظهارات سلمان رشدي، ترسيم كاريكاتور پيامبر اسلام (ص) و قرآن سوزي، نشانه استيصال غرب در مقابل موج «بيداري اسلامي» و باعث شعله‌ورتر شدن نور الهي دانست و گفت: ديگر كسي در دنيا وجود ندارد كه وقوع 11 سپتامبر را از سوي مسلمانان باور كند و به فرض اينكه گروه‌هايي مانند القاعده دست به چنين كاري زده باشند، بايد گفت: كه اين گروه‌ها را نيز خود آمريكايي‌ها پروراندند و حتي ديپلمات‌هاي خود ما نيز قرباني آنها شدند.
وي پيشنهاد روز جهاني قرآن‌سوزي را از سوي يك كشيش افراطي صهيونيست ايجاد انحراف در حقيقت 11 سپتامبر و مستور كردن آن دانست و گفت: آنها كه داعيه حمايت از علم و فرهنگ را دارند، بدانند كه قرآن حاوي علم، بصيرت، حكمت، نور، فرهنگ و اخلاق است و در نتيجه مورد توجه روز افزون دانشمندان جهان قرار گرفته است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پايان سخنان خود با اشاره به اينكه ملت مسلمان ايران ماهيت پليد آمريكا را از زماني كه امام (ره) آن را شيطان بزرگ ناميد شناختند، گفت: حركات گستاخانه اين چنيني موجب ايجاد شناخت بيشتر در جامعه مسلمانان نسبت به آمريكا گرايش بيشتر به قرآن و عزيز‌تر شدن آن و افول هر چه بيشتر قدرت آمريكا است.

وي همچنين با بيان اينكه آمريكايي‌ها بنا به هر تدبيري و هر گونه كه مي‌خواهند آخر‌الزمان را ترسيم كنند، گفت: خداوند سايه‌گستري و غلبه اسلام بر همه جهان را وعده داده است و با ظهور بقية‌الله‌الاعظم اين امر تحقق خواهد يافت.


منبع

يا ايها المسلمون ، اتحدوا اتحدوا
هتك حرمت به قرآن هر گز بي جواب نمي ماند
اي شيعيان ، اي سني ها
قرآن كتاب همه ي ماست
اتحاد اكنون واجب نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از حالا بياين قرآن رو با خودمون داشته باشيم
تو اتوبوس به جاي نگاه كردن به مردم قرآن بخونيم
و ...
از حالا اهميت قرآن بالا تر ميره
شده براي اين كه به كفار بفهمونيم چقدر به قرآن اهميت ميديم
اگه تا حالا تو خونه قرآن مي خوندين حالا علاوه بر اون تو محيط هاي عمومي هم بخونين
نزارين اين اتفاق ها و اهانت به ارزش ها ي اسلام دوباره اتفاق بيفته

اگه برو بچ همكاري كنن يه ختم قرآن براي نابودي كفار بزاريم

napelit;48018 نوشت:
اگه برو بچ همكاري كنن يه ختم قرآن براي نابودي كفار بزاريم

سلام

منم هستم واسه ختم قرآن:Kaf:

امام جمعه اهل تسنن ارومیه: مسلمانان در برابر توطئه ها هوشیار باشند

امام جمعه اهل تسنن ارومیه با محکوم کردن این اقدام مذبوحانه تمام ملل مسلمان را به هوشیاری در برابر توطئه های اسکتبار دعوت کرد و گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و ارزشهای دینی مسلمانان از سوی آمریکا و ایادی اسکتبار برای نخستین بار نیست که روی داده و تمام این اقدامات نشان از عجز و ناتوانی استکبار در برابر ملل مسلمان است که این راستا هوشیاری بیش از پیش دنیای اسلام را طلب می کند.

ملاعبدالقادر بیضاوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در ارومیه با بیان اینکه این اقدام در جهت ایجاد تفرقه و نفاق در بین ملل مسلمان دنیا و سایر ملل به صورت هدایت شده از سوی استکبار و اسرائیل صورت گرفت در حالی که موجب اتحاد و انسجام بیشتر ملل مسلمان دنیا انجامیده است.

وی با اشاره به اینکه اقدام مذکور از هر جهت عملی شنیع و خلاف شئون انسانی است خاطرنشان کرد: مسلمانان در برابر این اقدام ساکت نبوده و بنده معتقدم دولت های اسلامی باید ارتباط خود را با دولت هایی که دست به چنین اقدام مذبوحانه زده اند قطع کنند.

امام جمعه اهل تسنن ارومیه همچنین در ادامه خواستار تعطیلی سفارت کشورهای مذکور در کشورهای اسلامی شد.

برگرفته از سايت mehrnews.com

napelit;48018 نوشت:
يا ايها المسلمون ، اتحدوا اتحدوا
هتك حرمت به قرآن هر گز بي جواب نمي ماند
اي شيعيان ، اي سني ها
قرآن كتاب همه ي ماست
اتحاد اكنون واجب نيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از حالا بياين قرآن رو با خودمون داشته باشيم
تو اتوبوس به جاي نگاه كردن به مردم قرآن بخونيم
و ...
از حالا اهميت قرآن بالا تر ميره
شده براي اين كه به كفار بفهمونيم چقدر به قرآن اهميت ميديم
اگه تا حالا تو خونه قرآن مي خوندين حالا علاوه بر اون تو محيط هاي عمومي هم بخونين
نزارين اين اتفاق ها و اهانت به ارزش ها ي اسلام دوباره اتفاق بيفته

اگه برو بچ همكاري كنن يه ختم قرآن براي نابودي كفار بزاريم


چه پيشنهاد جالبي! من ان شالله اين كارو مي كنم و اين پيغام رو براي همه مي فرستم.
البته بايد قرآن رو كاربردي بخونيم و عمل كنيم. عمل نكردن به دسدورات قرآن هم يك جور بي حرمتي به آن است

[=verdana, arial, helvetica, sans-serif]هتک حرمت به قرآن مجید توسط عده ای شیطان صفت را به محضر مقدس حضرت ولیعصر (عج) و به تمامی شیعیان تسلیت عرض مینماییم/.[/]

پاداش 180هزاردلاري آمريكابراي" تري جونز"

در حالي كه خشم جهان اسلام از توهين به كتاب آسماني مسلمانان در آمريكا ادامه دارد، پايگاه خبري الاسلام اليوم از اختصاص 180 هزار دلار پاداش براي تري جونز، باني و طراح قرآن سوزي از سوي مقامات آمريكايي به منظور تامين كامل امنيت وي خبر داد.

به گزارش «شبکه خبر دانشجو» به نقل از الاسلام اليوم، منابع آمريكايي اعلام كردند كه مقامات شهر گاينسويل در فلوريدا در صددند كه از تلاش هاي جونز، باني به آتش كشيدن قرآن با بيش از 180 هزار دلار حمايت كنند.

پليس گاينسويل اعلام كرد که بيش از 100هزار دلار و دفتر فرماندهي پليس بخش الاچوا نيز 80 هزار دلار براي حمايت جاني از جونز اختصاص داده است.

در همين حال سخنگوي پليس اين شهر تاكيد كرد: بسياري از سازمان هاي امنيتي بيش از يك ماه براي تامين امنيت مكان هايي كه جونز در آنها حضور مي يافت و همچنين محلي كه قرار بود قرآن در آنجا به آتش كشيده شود، وقت صرف كرده اند.

اين در حالي است كه دعوت جونز براي آتش زدن قرآن، خشم مسلمانان جهان را برانگيخته و در نهايت وي را از انجام اين كار منصرف كرد، اما عداه اي از همفكرانش اين اقدام وقيحانه را انجام داده و قرآن را در مناطقي از آمريكا به آتش كشيدند.

منبع:/www.alvadossadegh.com

از قرآن سوخته دود بلند نمی شود ، نور بلند می شود باور نداری از تنور خانه ی خولی بپرس!

با پاره کردن و سوزاندن قرآن صوت قرآن خاموش نمی شود باور نداری از سر بریده بپرس!

با پاره کردن کاغذ های قرآن ، حقانیتش انکار نمی شود ، باور نداری از عاص بپرس که قرآن را بر سر نیزه ها برد!

با قرآن آتش زدن ، قرآن واقعی از بین نمیرود ، باور نداری از حدیث ثقلین بپرس!

با آتش زدن قرآن ، قرآن ساکت نمی شود ، باور نداری از قرآن ناطق بپرس !

با بی حرمتی به قرآن ، قرآن واقعی از بین نمیرود ، باور نداری از پهلوی شکسته مدافع واقعی قرآن بپرس !

قرآن هزار و چهارصد سال است که دائما آیاتش قلب و دل هر کافر و منافق و مشرکی را سوزانده و میسوزاند باور نداری از خاخام های یهودی و کشیشان مسیحی بپرس!

قرآن واقعی جای دیگست ، بعضیا مشتی کاغذ آتش زدند ؛ بی خبر از آن که قرآن واقعی در صحت و سلامت است و روزی خواهد آمد و انتقام می گیرد.

rassol;47103 نوشت:
نه عزيزم من مي گم سر و صداي خالي فايده نداره چرا ما بايد جيب اونا رو پر كنيم تا همچين بلاهايي رو سر ما بيارن
چرا اصلا به درون خودمون نگاه نمي كنيم . بياييد به جاي اينكه بديم بقيه بخورن خودمون بخوريم تا بفهمم كه ما فقط اهل حرف زدن نيستيم

سلام

منظورتان از پر کردن جیب آنها چی هست متوجه نمی شودم؟

asrar;48654 نوشت:
منظورتان از پر کردن جیب آنها چی هست متوجه نمی شودم؟

سلام
منظورشون اينست كه اينگونه كشورها را از نظر اقتصادي تحت فشار بذاريم
ما مسلمونها مخصوصا كشورهاي حوزه خليج فارس بيشترين مصرف كننده كالاهاي شركت هاي صهوينيستي و آمريكايي هستيم. كه اينگونه جيب اونها رو پر ميكنيم.

[="blue"]امام خمینی فرموده:بکشید ملت مارا ملت ما هشیار تر می شود
امید وارم این ماجرا نیز اینگونه پیش رود و هر چه انان به قران بی احترامی کنند ما توجه مان بیشتر شود
[/]

aviny;48746 نوشت:
سلام
منظورشون اينست كه اينگونه كشورها را از نظر اقتصادي تحت فشار بذاريم
ما مسلمونها مخصوصا كشورهاي حوزه خليج فارس بيشترين مصرف كننده كالاهاي شركت هاي صهوينيستي و آمريكايي هستيم. كه اينگونه جيب اونها رو پر ميكنيم.

تشنه هستيد؟ هوس نوشابه كرده ايد؟ خب، كاري نداره كه؛ كمي قدم رنجه فرموده و تا فروشگاه سر كوچه خود برويد، و بعد... «كوكاكولا» در خدمت شماست! دوست نداريد؟ خب «پپسي»، «فانتا» يا «ميرندا» هست تا دلتون بخواد! حالا كه رفتيد تا اونجا يك بسته «كيت كت» هم بخريد كه عيش را كامل مي كند. به عمرتان كيت كت نخورده ايد؟؟ نصف عمرتان بر فناست! آي مي چسبه با كوكاكولا... آي مي چسبه! مثل اينكه گوشيتون داره زنگ مي خوره. اي بابا گوشيتون كه سوني اريكسونه! بنداز دور! مگه نمي دونين الان «نوكيا» تو بورسه؟ حرف زديد؟ همسرتون بود؟ شيرخشك براي بچه مي خواست؟ گفت حتماً «سرلاك» بخري؟ خوب كاري كرد؟! اصلا اگه ايراني جماعت سرلاك نخوره بزرگ نمي شه! هيچ چيزي نمي چسبه جز يه فنجون «نسكافه» كه با شير قهوه «كافي ميت» مخلوط شده باشه... اوف چي مي شه! نسكافه و كافي ميت و كيت كت و سرلاك براي كدام كمپاني هستند؟ اين چه سؤالي است؟ خب معلومه ديگه، «نستله»؛ اصلا مگه مي شه در قرن بيست و يكم زندگي كني و از نستله بي بهره باشي؟! چي؟ شركت هاي كوكاكولا و پپسي و فانتا و ميريندا و نوكيا و نستله و مالبرو از اسرائيل حمايت مالي مي كنن؟ خب بكنن! به من و شما چه مربوط؟ الان ديگه عصر، عصر تكنولوژي است؛ اين حرفها واسه عهد تيركمون بوقي بود! چي؟ 70درصد مردم فلسطين زير خط فقر زندگي مي كنن؟ ده ها هزار زن و مرد و كودك فلسطيني در زندانهاي اسرائيلي هر روز دارن شكنجه مي شن؟ اسرائيل ميليون ها نفر از مسلمونها رو آواره كرده؟ اي بابا... چيكار به اين حرفا داري؟ ادامه بده كه خوب داري به جيب اسرائيل پول مي ريزي! نمي دوني آخه كشور ما در مصرف كالاهاي صهيونيستي و يا مرتبط با صهيونيست ها در رده هاي اول خاورميانه قرار داره! براي شادي اموات صلوات...

منبع: وبلاگ نيستان


[=Century Gothic]
[=Century Gothic] انسان از سکوت آنان تعجب می‌کند، اگر در عربستان یک زائر قرآن می‌خواند و وقتی تمام می‌شود می‌خواهد سجده شکر به جا بیاورد صدای آنان در می‌آید که چرا قرآن را به زمین گذاشته‌اید و ما را هم متهم می‌کنند که شما به قرآن احترام نمی‌گذارید، آن وقت در برابر سوزاندن قرآن سکوت اختیار کرده‌اند. [=Century Gothic]به گزارش شیعه آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، عربستانی‌ها که در صورت به زمین گذاشتن قرآن توسط زائران بعد از تلاوت، آن را اهانت به قرآن می‌دانند؛ چرا در برابر سوزاندن قرآن سکوت کرده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه، سوزاندن قرآن کریم را نشانه توحش عوامل استکبار دانسته و گفت: هتک حرکت قرآن کریم نشان داد همان توحشی که در آمریکا سابقه و ریشه دارد، هنوز هم وجود دارد.

[=Century Gothic]

آيت‌الله مقتدايي افزود: اهانت به کتاب آسمانی یک و نیم میلیارد مسلمان جز اثبات وحشی‌گری اهانت کنندگان، با این که ادعای آزادگی و سر دمداری دارند، چیز دیگری نیست

[=Century Gothic]

عضو جامعه مدرسین حوزه خاطرنشان کرد: اهانت به قرآن تنها توهین به یک و نیم میلیارد مسلمان نیست، بلکه در قرآن کریم نام حضرت موسی‌(ع) مریم و عيسي(ع) برده شده و حتی سوره‌ای به نام حضرت مریم وجود دارد؛ بنابراین این اهانت و توهین به انجیل، تورات نيز مي‌باشد.

[=Century Gothic]

آيت‌الله مقتدايي با اشاره به بیانات مقام معظم‌ رهبری، تصریح کرد: اهانت به قرآن کار یک کشیش دیوانه و مجنون نیست، بلکه پشت قضیه ایجاد اختلاف بین مسلمان و مسیحی و راه‌اندازی جنگ‌های صلیبی است.

[=Century Gothic]

عضو خبرگان رهبری با انتقاد از سران کشورهای اسلامی به خصوص عربستان در قبال سکوت اهانت به قرآن کریم، گفت: انسان از سکوت آنان تعجب می‌کند، اگر در عربستان یک زائر قرآن می‌خواند و وقتی تمام می‌شود می‌خواهد سجده شکر به جا بیاورد صدای آنان در می‌آید که چرا قرآن را به زمین گذاشته‌اید و ما را هم متهم می‌کنند که شما به قرآن احترام نمی‌گذارید، آن وقت در برابر سوزاندن قرآن سکوت اختیار کرده‌اند.

[=Century Gothic]

مدیر حوزه‌های علمیه با تقدیر از ملت قرآنی ایران اسلامی در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، افزود: زمانی که قضیه سلمان رشدی پیش آمد حضرت امام‌(ره) حکم اعدام سلمان رشدی و کسانی که آن کتاب را ترویج و نشر دهند را صادر کردند، چون حضرت امام می‌دانستند عمل سلمان رشدی نمادین است و پشت آن حمله به اسلام است؛ بنابراین با حکم امام این حمله متوقف شد.

پس از اهانت به قرآن در آمریکا، تنها در واشنگتن ۱۸۰ نفر از مسیحیان مسلمان شدند

به دنبال اعلام قرآن سوزی در سالروز حمله به برج های دو قلو در آمریکا، از سوی یک کشیش نمای مسیحی در ایالت فلوریدا، گرایش غیر مسلمانان به اسلام به شدت گسترش یافته است



به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ به نقل از منابع خبری در آمریکا، پس از اعلام قرآن سوزی توسط یک کشیش نمای مسیحی و توهین به قرآن در روزهای بعدی، گرایش به اسلام گسترش یافته و تا کنون تنها در پایتخت آمریکا ۱۸۰ نفر از غیر مسلمانان مسلمان شده اند.
«محمد ناصر» رییس مرکز اسلامی واشنگتن گفت: از زمان تهدید به هتک حرمت قرآن از سوی کشیش فلوریدا و مخالفت با احداث مسجد در نیویورک گرایش به اسلام به شدت گسترش یافته و در واشنگتن ۱۸۰ نفر مسلمان شده اند.
وی گفت: در ۱۲ سال گذشته هر سال یکصد باب مسجد در آمریکا احداث شده و تعداد مساجد احداث شده در این سالها به ۱۲۰۰ باب رسیده است که این امر نشان از گسترش سریع اسلام در این کشور دارد.
محمد ناصر گفت: آنچه اعجاب آور است، این است که تازه مسلمانان آمریکایی خود به مبلغان دینی تبدیل می شوند و اسباب گسترش بیشتر اسلام را فراهم می نمایند.

قرآن در گلستان



:Gol:بار دیگر دولت اسرائیل و آمریکا حقارت خود را به نمایش گذاشت
باید تاسف خورد برای حقارتشان:Gol: