ܓ✿حاج قاسم................. شهیدی که در بین ماستܓ✿ سلفی نظامی روسی با سردار ایرانی

تب‌های اولیه

335 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

بسم الله

درود بر سردار اسلام

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]عکسی جالب از سردار سلیمانی در کنار پدر[/h]


[/]

فالذین هاجروا و اخرجوا من دیارهم و اوذوا فی سبیلی و قاتلوا و قتلوا لا كفّرن عنهم سیئاتهم و لادخلنهم جناتٍ تجری من تحتها الانهار ثواباً من عند الله و الله عنده حسن الثواب
((195 آل عمران))آنان كه از وطن خود هجرت كردند و از دیار خود بیرون رانده شدند و در راه خدا رنج كشیدند، جهاد كردند و كشته شدند، همانا بدی های آنان را می پوشانیم و آنان را به بهشت هایی كه از زیر درختان آن نهرهای آب، جاری و روان است، داخل می كنیم و این پاداشی است از جانب خدا و پاداشی كه از جانب خدا باشد نیكوست.

ای کاش ما را هم شفاعت کنید..............

برخي از سايت‌هاي اطلاع‌رساني تركيه، خبري به نقل از وال استريت ژورنال منتشر كردند كه سوژه اصلي آن سردار سليماني بود.

در اكثر اين سايت‌ها به ترس امريكا از قدرت سردار سلماني اشاره شده بود. عكس فوق در سايت haber365 درج شده و ترجمه تيتر آن اينست؛

"تنها فردي كه امريكا از آن مي‌ترسد"

سردار سليماني كيست؟

قاسم سلیمانی (متولد ‎۲۰ اسفند ۱۳۳۵) از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه است. وی اهل استان کرمان است. او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله بود.

واشنگتن پست او را از مهمترین سیاست گذاران سیاستهای خارجی ایران می‌داند. وی در ۴ بهمن ۱۳۸۹ درجهٔ سرلشکری دریافت کرد.

پس از تکرار بسیار نام قاسم سلیمانی در رسانه‌های جهان، خبرگزاری فرانسه خبری را منتشر ساخت که از احتمال ترور وی توسط دولت آمریکا پرده بر می‌داشت. بر اساس این خبر جک کین فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش آمریکا که در نشست استماع کنگره آمریکا حضور داشت با اشاره به طرح ترور مقامات ایرانی به ویژه مقامات ارشد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، گفت: چرا آنها را به قتل نرسانیم؟ آنها قریب به هزار آمریکایی را کشته‌اند، چرا ما عامدانه آنها را ترور نکنیم؟ نمی‌گویم که اقدام نظامی انجام دهیم، من پیشنهاد می‌دهم عملیات محرمانه انجام دهیم. باید فشارهای شدیدی روی آنها اعمال کنیم.

همچنین رویل مارک گریچ از کارشناسان موسسه به دفاع از دموکراسی اظهار داشت: آنان به اندازه ما دارای منطق نیستند، فکر نمی‌کنم بتوانید بدون به قتل رساندن یکی از آنها، مرعوبشان کنید.

قاسم سلیمانی خیلی زیاد سفر می‌کند، بروید او را دستگیر کنید یا به قتل برسانید! به گزارش خبرگزاری فرانسه در ادامه این اظهارت برخی از نمایندگان آمریکایی اعلام کردند ما انجام هرگونه اقدامی درباره ایران را دور از ذهن نمی‌دانیم اما از ابراز موافقت با اظهارات جک کین سر باز زدند.

[="Tahoma"][="Blue"]


آمریکا از این مرد چقدر می ترسد ؟ یکی از مقامات بلندپایه ارتش آمریکا عاجزانه می‌گوید: «من اگر او را ببینم، خیلی ساده از او خواهم پرسید که از ما چه می‌خواهد؟!»[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]یک قاسم سلیمانی برای کل دشمنان این مرزوبوم کافی[/h]


[/]

بسم الله

شعری در وصف حاج قاسم سلیمانی، فرمانده با صلابت نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خیلی زیبا ...

[b]content[/b]

به نظر می رسه بعد از پیروزی مقاومت در سوریه در آینده ای نزدیک، کشور عزیزمون
به یاری امام زمان و رهبری شجاعانه حضرت آقا زود
تر از پیش بینی غربی ها(گفته بودند سال 2030) به ابر قدرت جهانی تبدیل بشه

ان شا الله

سردار سلیمانی از کدام شهید حزب‌الله سخن گفت؟

منابع خبری لبنانی چندی پیش گزارش داده‌ بودند که نیروهای حزب الله توانستند پیکر شهید ذوالفقار حسن عزالدین را که تروریست‌‌های تکفیری پس از به شهادت رساندن وی با خود برده بودند پس بگیرند. اما این خبر از سوی خانواده این شهید و حزب‌الله و مقاومت اسلامی تایید نشده است و بدون شک پیکر شهید کماکان در تصرف تکفیری‌های داعش قرار دارد.

گروهک تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و "داعش" سر «ذوالفقار حسن عزالدین» رزمنده 17 ساله حزب‌الله که در منطقه الغوطه شرقی دمشق به اسارت این گروه تکفیری درآمد از بدن جدا کردند.شهید عزالدین از اهالی منطقه "صور" لبنان بود که در اولین روزهای درگیری‌های منطقه غوطه توسط مین زخمی شد و به اسارت تکفیری‏ها درآمد.
براساس این گزارش، شهید عزالدین هنگام اسارت بیهوش شده و بعد از به هوش آمدن و سؤال‌های پیاپی تروریست‌ها از وی؛ او را مانند سرور و سالار شهیدان به شهادت رساندند.

در ویدیویی کوتاه که پایگاه‌های وابسته به تروریست‌های تکفیری از زمان به اسارت درآمدن این رزمنده‌ حزب‌الله منتشر کرده‌اند شهید عزالدین به سوالات پیاپی تروریست تکفیری به شرح زیر پاسخ داده است:
تروریست‌ تکفیری: اسمت چیه؟
ذوالفقار حسن: محمد
ــ : اهل کجایی؟
ذوالفقار حسن: از زهیران
ــ : لبنانی؟
ذوالفقار حسن: آره لبنانیم
ــ : جز ارتش حزب‌الله هستی؟
ذوالفقار حسن درحالی که به آنان نگاه می‌کند سخنی نمی‌گوید...
ــ : برای چی آمدی اینجا؟
ذوالفقار حسن با تأخیر می‌گوید: ما در راه خدا اینجا هستیم
ــ : تو برای چی اینجا هستی؟ در راه حزب خدا؟ به خاطر بشار اینجا هستی؟
ذوالفقار حسن: نه به خاطر بشار نیست
ــ : به خاطر چی اینجا هستی؟
ذوالفقار حسن: به خدا به خاطر مقدسات آمده‌ام
ــ : به خاطر زینب(س)؟
ذوالفقار حسن از درد به خود می‌پیچد و دو بار آه بلندی می‌کشد
و در پایان وقتی تروریست‌ تکفیری بار دیگر می‌پرسد: برای چه کسی آمدی؟ ذوالفقار حسن چیزی نمی‌گوید...

گفتنی است منابع خبری لبنانی چندی پیش گزارش داده‌ بودند که نیروهای حزب الله در سوریه توانستند پیکر شهید ذوالفقار حسن عزالدین را که تروریست‌‌های تکفیری پس از به شهادت رساندن وی با خود برده بودند پس بگیرند. اما این خبر از سوی خانواده این شهید و حزب‌الله و مقاومت اسلامی تایید نشده است و بدون شک پیکر شهید کماکان در تصرف تکفیری‌های داعش قرار دارد.
خانواده این شهید والامقام از دوستانش روایت کردند که وی در خواب دیده که سرش گوش تا گوش بریده می‌شود، با ترس از خواب بیدار شده و بار دیگر به خواب می‌رود. این‌بار حضرت امام حسین(ع) را در خواب دیده که به وی می‌فرماید: عزیز من! سر تو را خواهند برید همانطور که بر سر من در واقعه کربلا گذشت. اما دردی حس نخواهی کرد، چون فرشتگان از هر طرف تو را دربر خواهند گرفت.

شایان ذکر است سردار حاج قاسم سلیمانی در مراسم چهلمین روز درگذشت مادر شهیدان حسین و اصغر ایرلو که با عنوان سنگ صبور برگزار شد، در بیان مصداق و مثال عینی درباره قدرت ایدئولوژی مبتنی بر وحی خاطره‌‌ای گفت که بغض گلویش خود و حاضرین در مراسم را گرفت و به احتمال زیاد این خاطره از شهید عزالدین باشد:
«نوجوان 17 ساله ای که اخیراً(در سوریه) شهید شد، به مادرش می‌گوید، با توجه به خوابی که دیده‌ام این آخرین ناهاری است که باهم می‌خوریم، مادر اجاره تعریف خواب را نمی‌دهد. برای دوستانش اینگونه تعریف کرده بود. 2 شب است که خواب می‌بینم که روی سینه‌ام نشسته‌اند تا سرم از تنم جدا کنند، فریاد می‌زنم و آنوقت است که امام حسین(ع) می‌آید و می‌گوید، نترس درد، ندارد... را هم بریدند، درد نداشت.»

نامه‌ای از مادر شهید «ذوالفقار حسن عزالدین» به فرزندش
فرزندم ذوالفقار..خدا تو را رو سفید بگرداند همینطور که مرا در مقابل زهرا(س) روسفید کردی...من روز قیامت با افتخار می‌ایستم در حالی‌که سر خونی تو را در بغل دارم و با دست خودم خون تو را به آسمان پرتاب می‌کنم تا فرشتگان با خون تو بال‌های خود را آراسته کنند...شکایت خود را از قومی که با بریدن سر فرزندم قلب مرا شکستند و مرا از شرکت در عروسیش(تشییع جنازه) محروم کردند به امیرمؤمنان(ع) خواهم کرد..فرزندم خون تو ضامن من نزد خدا خواهد بود و باعث افتخار من است..
فکر نکنید که با کشتن فرزندم طاقت مرا می‌گیرید...
فکر نکنید که با بریدن سر فرزندم قلب زینبی مرا پاره می‌کنید...

به خدا قسم که من منتظر بازگشت پیکر فرزندم هستم تا عطر سرورم زینب(س) را از آن استشمام کنم...

می‌خواهم او را در سینه خود فشار بدهم و عطر شهادت را استشمام کنم...
می‌خواهم بایستم و با صدای بلند بگویم خداوندا این قربانی را از ما بپذیر...
و خون تو را بر آسمان بریزم تا زهرا(س) خون تو را بگیرد...
پسرم قلب من برای تو بی‌تابی می‌کند ولکن زینب(س) با صبر خود بر قلب من دست کشید...
پسرم ما هر روز منتظر بازگشت تو هستم تا با ریختن گل روی پیکرت عروسی تو را بگیرم...
منتظر تو هستم و اشکها مرا آتش می‌زنند..تهنیت پسرم که در بهشتی...تهنیت...


................


مترسانید ما را از مرگ ...

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]گوش کن و ... .[/h]


دانلود فایل

اگر گوش نکنی از دست می دهی (اگر دوستار حاج قاسم هستی).[/]

به نام خدا

به نام خدا


این روزها که غولهای رسانه ای، دنیا را از هیتمن،مرد آهنین و هزاران قهرمان پوشالی پر کرده اند

اینجا در ایران

مرد لاغر اندامی هست

که نه بازوان ستبری دارد

و نه ادعایی

اما همت بلندی دارد به بزرگی آسمان

کم حرف است و پر عمل

تنها سلاحش ایمان است و عشق به شهادت

آری

قهرمان من

مردی ساده و با ایمانی است که بی ادعا و با دست خالی

غول استکبار را به زانو در آورد

سرت سلامت حاج قاسم

قهرمان ایران

درود بر سردار ........

خدا حفظشان کند.

به نام خدا

فرماندهی که در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی شناخته تر از داخل هست ...

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]"حاج قاسم" در راهپیمایی 22 بهمن[/h]


[/]

راهپیمایی حاج قاسم

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵
مرجع : دانا

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ، محمدرضا باهنر نائب رییس مجلس و حجت الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه هم دوش مردم کرمان در راهپیمایی حضور دارند.




[="Tahoma"][="Blue"]
[h=1]گزارش کریستین ساینس مانیتور از بزرگداشتی با حضور حاج قاسم سلیمانی: این مرد جو گندمی بیانگر تعهد ایران به موضوع شهادت است[/h]
[h=2]اسکات پیترسون در کریستین ساینس ماینتور نوشت: "مؤمنان راستین" ایران اشتیاق به شهادت را علت سال ها مقاومت ایران در برابر فشارها و جنگ پنهان می دانند. این مراسم و سخنرانی های انجام شده در آن نشان می دهد که ایرانی ها همچنین به فرهنگ شهادت پای بندند و آن را رمز مقاومت خود در برابر فشارها و جنگ پنهان می دانند.[/h]
به گزارش نامه نیوز، در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حسن شاطری، فرمانده نیروی "سپاه قدس" سخنرانی نکرد،اما حضور سردار قاسم سلیمانی ، با موی جو گندمی و جای زخم حاصل از سال ها مبارزه با دشمنان اسرائیلی و آمریکایی در مراسم یادبود شهید شاطری، خود به خوبی بیانگر ادامه تعهد ایران به موضوع دیرینه شهادت و درس های حاصل از آن در جنگ است.

سردار سلیمانی برای بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت حسن شاطری به جمع روحانیان، خانواده شهدا پیوست؛.

وقتی مداح داستان شهادت امام حسین (ع) را بازگو کرد، سلیمانی و شرکت کنندگان گریه کردند. این شهادت برای شیعیان نماد پایداری با نیروی ایمان در برابر سختی و نابرابری است. داستان این فداکاری سنگ بنای اعتقادی و سیاسی انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 میلادی بود که 11 فوریه، سی و پنجمین سالگرد آن است.

سلیمانی که به جای لباس نظامی همیشگی خود، کتی به رنگ خاکستری تیره پوشیده بود، پس از این که سه بار از او برای اهدای جایزه به اعضای خانواده شهید حسن شاطری دعوت شد، با بی میلی روی صحنه رفت.

این مراسم در تالار سخنرانی مجموعه جدید و بزرگی به نام "[باغ] موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت" ایراد شد. ستون های داخل این تالار با تفنگ های تهاجمی آکا-47 براق تزئین شده بود که در لوله آنها گل های پلاستیکی لاله زردرنگ قرار گرفته بود.

در بیرون از تالار، ماکت هایی از طرح های موشک بالستیک ایران در اندازه واقعی، بر روی دامنه تپه ردیف چیده شده بوند؛ مسیرهای [داخل باغ موزه] با تانک های قدیمی و خودروهای جنگی تزئین شده بود. همچنین چندین خودرو آسیب دیده به نمایش درآمده بود، که در آن چهار دانشمند هسته ای ایران در سال های اخیر ترور شدند.

اغلب گفته می شود این ترورها با استفاده از "بمب های چسبنده" ای صورت گرفته است که در ترافیک تهران به این خودروها چسبانده شده اند.

سخنرانان در مراسم پنج شنبه گفتند که جان فشانی شاطری و تعهد به مقاومت باید هشداری باشد برای کسانی که ایران و برنامه هسته ای آن را "تهدید می کنند".

احمدرضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران، گفت : «اگر دشمن شناخت درستی از افرادی چون حاج حسن [شاطری] داشته باشد در آن صورت، آمریکا و اسرائیل در تصمیم های خود تجدید نظر می کنند.»

این سخنان با تشویق زنانی همراه بود که در جمع حاضر بودند.

به گزارش تیک، افروز رحمانی، یکی از زنان حاضر در این جمع، می گوید: «وقتی اوباما می گوید "همه گزینه ها روی میز است"، باید بداند ما نیز گزینه هایی داریم: [برای نمونه] شهیدانمان.»[/]



سرلشکر سلیمانی: دشمن تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهد‌

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:
هیچ نیرویی و هیچ کشوری در برهه کنونی جز ایران
قادر به رهبری جهان اسلام نیست.


[SPOILER]
در ادامه گزیده ای از سخنان سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در نخستین سالگرد یادبود سردار شهید حاج حسن شاطری که در آستان امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار شد و فارس آن را مخابره کرده است می آید:

  • گرچه امروز در ادامه حرکت‌های گذشته، شماری از کشورهای اسلامی مدعی رهبری جهان اسلام هستند و برای آن تلاش می‌کنند، اما هیچ کشوری جز ایران نمی‌تواند این مسئولیت خطیر را برعهده گیرد. از گذشته‌های بسیار دور تاکنون کشورهایی نظیر مصر، عربستان سعودی و پاکستان مدعی رهبری جهان اسلام بوده‌اند و برای آن تلاش‌های بسیاری نیز انجام داده‌اند اما هیچ یک از آنها جز ایران قادر به پذیرش این مسئولیت خطیر نیستند. هیچ کدام از این کشورها به واسطه غیاب دو عنصر مهم در عالم اسلامی‌‌شان قادر به رهبری جهان اسلام نیستند و این دو عنصر به طور انحصاری در اختیار جمهوری اسلامی ایران است.

  • حمایت از مبارزان و جریان‌های انقلابی و اسلامی و نیز دفاع از مسلمانان و اسلام در مقابل تجاوزاتی که به جهان اسلام صورت می‌گیرد، ایران را قادر ساخته است تا رهبری جهان اسلام را برعهده گیرد. جمهوری اسلامی ایران در این دو بعد به طور انحصاری عمل می‌کند. بعید است کشوری بتواند همچون ایران این نقش را برعهده گیرد چرا که سایر کشورهای اسلامی در اساس خود چنین قابلیتی را ندارند.‌

  • دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همواره برای مقابله با نظام تاکتیک‌های خود را تغییر می‌دهند اما نمی‌توانند فروغ انقلاب را خاموش کنند. دشمنان اصراری که بر دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دارند را در طول 35 سال گذشته که از عمر انقلاب می‌گذرد، همواره نشان داده‌اند و استمرار ددمنشی‌ها و دشمنی‌های آنها با نظام اسلامی به واسطه عظمت انقلاب و تأثیرگذاری آن در جهان است.

  • دشمنان انواع تاکتیک‌ها را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران و اهمیت و عظمت انقلاب آزمایش کرده‌اند چرا که به خوبی ماهیت انقلاب و بزرگی آن را درک کرده‌اند. امروز شدت دشمنی معاندان نظام بیشتر نمایان می‌شود چرا که عظمت انقلاب و نظام اسلامی روز به روز در حال افزایش است.

  • در بعد شناخت عظمت انقلاب اسلامی باید بیشتر کار شود و بزرگی نظام اسلامی در افزایش دشمنی‌‌ها با نظام تأثیر اساسی دارد. علاقه، محبت و انگیزه وصف‌ناپذیر مردم نسبت به انقلاب اسلامی همواره دشمنان را بر این آورد که دشمنی‌های خود را با نظام روز به روز تشدید کنند. در هیچ انقلابی از جهان شاهد نیستیم که نظام کشورداری با این همه استقبال و مشارکت عمومی مواجه باشد و در حالی که طی سال‌های طولانی با مردم آن دشمنی‌های متعددی صورت گرفته است، بتواند استوار و مستحکم به کار خود ادامه دهد. در تاریخ انقلاب اسلامی و در سالیان پیوسته و متمادی چند دهه اخیر در سراسر کشور علاقه و محبت مردم را به نظام اسلامی شاهد بوده‌ایم و اصرار مردم بر حفظ آرمان‌های‌شان، همواره غضب دشمنان را به همراه داشته است.

  • در هیچ یک از انقلاب‌های دوره‌های گذشته در جهان چنین موضوعی وجود ندارد که مردم اینچنین پای نظام خود ایستاده باشند و امروز اگر بخواهیم به عظمت انقلاب نگاهی داشته باشیم، باید به سه موضوع اساسی توجه شود.

  • ‌باید عظمت انقلاب اسلامی را در عالم اسلام و تأثیرات انقلاب در جهان اسلام و میان مسلمانان، عظمت انقلاب در عالم مذهب مبارک و عزیز تشیع و همچنین بزرگی خیزش مردم در حوزه ملیت و قومیت مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که به این سه موضوع به دقت توجه شود، درمی‌یابیم که انقلاب اسلامی ایران در بازیافت مذهب، دین و همچنین مسائل ملی چه تأثیری داشته است.

  • در حوزه ملیت و قومیت نقش انقلاب در بُعد ایران و ملت و اقوام بسیار مهم بوده و باید به آن توجه شود.

  • موضوعات متنوع و متعددی در بستر این مسیر مورد توجه قرار دارد و باید دانست که انقلاب اسلامی در مسیر تکامل اسلام چه نقشی را ایفا کرده است.
[/SPOILER]

[="Tahoma"][="Blue"]بازخوانی انقلاب اسلامی به روایت حاج قاسم سلیمانی

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۷
مرجع : خبرگزاری فارس

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: آن چیزی که توانسته در سوریه تفکر ایران را موفق کند، منطق ایران است. سوریه که الان محور جدال اساسی است، در یک طرف همه دنیا قرار دارد و یک طرفش ایران، بعضی‌ها تز روشنفکری می‌دهند که حالا این آقا برود و یک نفر دیگر بیاید و می‌گویند فرض کنید مرده، زیرا حقیقت موضوع را نمی‌دانند.

به گزارش افکارنیوز، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع یادگاران دوران دفاع مقدس در کرمان سخنانی را ایراد کرد.

دوران دفاع مقدس سرخ و سیاه نداشت

وی بیان داشت: خدمت عزیزان بزرگوار سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک عرض کرده و یاد و خاطره امام عزیز و بزرگوار(ره) را گرامی می‌داریم، خداوند ان‌شاء‌الله رحمت و برکات خود را بر آن انسان ناجی و پاک و به تعبیر مقام معظم رهبری بی‌نظیر بعد از معصوم نازل کند و ایشان را ان‌شاء‌الله با انبیا و اولیا محشور کند.

سلیمانی ابراز داشت: از اینکه این چهره‌های مبارک و نورانی که هر کدام یک صفحه بسیار گویا و حقیقی از بخش مهمی از ایثارگری و فداکاری این انقلاب هست، این دعوت را اجابت کردید و حضور به هم رساندید، صمیمانه هم احساس شرمندگی و هم تشکر می‌کنم.

وی ابراز داشت: از حضور برادر عزیزمان آقای رزم‌حسینی یادگار دوران دفاع مقدس که به عنوان استاندار در کرمان خدمت می‌کنند، خوشحالیم، این هم یک توفیقی است که به هر صورت این بار قرعه افتاد که استاندار کرمان از لشکر ۴۱ ثارالله باشد و حضور بخش مهمی از رزمندگان لشکر ثارالله هم در این پیکره بوی شمیم خوش دوران دفاع مقدس را تداعی می‌کند، همان دورانی که سرخ و سیاه نداشت و هر کس اخلاص داشت زیر آن سقف جا می‌گرفت و جا داشت.

این یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: در دوران جنگ کسی از کسی سئوال نمی‌کرد چه خطی و چه اندیشه‌ای داری؟ همین که ندای امام خمینی (ره) را لبیک گفته بود و به امام ارادت حقیقی خود را ابراز می‌کرد، آن جا خانه او بود، مکانی که هر کس از هر کجا خسته می‌شد آن جا آرام می‌گرفت و روح و جسم و جان او آرامش پیدا می‌کرد.

سلیمانی افزود: جبهه یک بهشت زنده بود و هر کس بتواند به هر مقداری این شمیم را و این عطر را به جامعه ما تزریق کند و جامعه ما این بو را استشمام کند، به شهید خدمت کرده است.

وی اذعان داشت: این جمع که خود را خیلی قریب و نزدیک به انقلاب حس می‌کند، تصورم این است که من گوینده و شمای شنونده معرفتمان نسبت به انقلاب از دشمنانمان کمتر است.[/]

[="Tahoma"][="Blue"]بازخوانی انقلاب اسلامی به روایت حاج قاسم

سلیمانی گفت: ما شناخت حقیقی از انقلاب را در تلاش دشمن حس می‌کنیم، سی و چند سال این حجم سرمایه‌گذاری و این حجم دشمنی، این حجم تلاش از جنگ تا تحریم تا موضوعات مختلف دیگر نشان از عظمت انقلاب است.

وی بیان کرد: انقلاب یک شی بسیار با ارزشی است که دشمن این همه تلاش می‌کند برای این که آن را از این خاصیت بیندازد و در این جلسه می‌خواهیم درباره موضوع انقلاب که این جمع هم قبل از انقلاب را و هم زمان آن تبلور احساسات انقلابی و هم بعد از آن در راه انقلاب را درک و تلاش و مجاهدت کرده، یک بازخوانی با زبان دیگری داشته باشیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد: انقلاب اسلامی را بر مبنای سه موضوع در جمع خودمان مورد بحث و بررسی قرار بدهیم، انقلاب بر مبنای اسلام و مکتب اسلام، انقلاب بر مبنای شیعه و مذهب تشیع و انقلاب بر مبنای ایران و قومیت.

سلیمانی گفت: در این سه بعد مهمترین حادثه اولیه تاریخ اسلام در سال ۱۴۹۲ اتفاق افتاد، یعنی سقوط اندلس که نقطه اوج صعودی جهان اسلام است و در ۱۴۹۲ اندلس همزمان با پیدایش قاره آمریکا سقوط کرد.

وی بیان داشت: از آن زمان جهان اسلام یک سیل انحطاطی، قهقرایی و نزولی را طی می‌کند که ما در این دوره سقوط عثمانی به عنوان یک امپراتوری بسیار وسیع اسلامی را داریم که بخش اعظمی از جهان اسلام را اداره می‌کرد.

سلیمانی اظهار داشت: تقسیم جهان اسلام به مستعمرات گوناگون را داریم که بخشی از شامات را فرانسوی‌ها مستعمره خود کردند و انگلیسی‌ها شرق آسیا و بخشی از خاورمیانه را و کشورهای مختلف اروپایی مثل بلژیک و یونان بخشی از جهان اسلام را مستعمره خودشان کردند.

وی افزود: جهان اسلام که در دوره عثمانی‌ها ۴۰۰ سال طول کشیده، این کشورها آمدند آن را پاره‌پاره و تکه‌تکه کردند و این سیر نزولی جهان اسلام که از سقوط اندلس آغاز شد با سقوط قدس در سال ۱۹۶۷ به نقطه صفر رسید، یهودی‌ها قدس را با همه ثروت مسلمانان، با همه امکانات مسلمانان و با همه جمعیت مسلمانان در دل جهان اسلام فتح کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ابراز داشت: حال اگر قدس در یک گوشه‌ای مثل اندلس بود و در قلب اروپا این اتفاق می‌افتاد، باز یک چیزی بود، اما قدس در دل جهان اسلام بود از سقوط قدس از سال ۱۹۶۷ میلادی هر اتفاقی می‌افتاده برای جهان اسلام زیر صفر بوده که مهمترینش مسئله کمپ‌دیوید است.[/]

[="Tahoma"][="Blue"]سیر صعودی اسلام با آمدن امام خمینی (ره) آغاز شد

سلیمانی ادامه داد: همچنین سفر سادات به تل‌آویو را داریم و فهد پادشاه عربستان که نخستین بار نیست به جهان اسلام خیانت می‌کند در سال ۱۹۸۲ با برگزاری کنفرانس فاس، طرح سازش با رژیم صهیونیستی را بنا نهاد که عرفات گریه کرد و وقتی برگشت به دوستان خودش گفت: عرب‌ها ما را فروختند، این انحطاط بود، تا زمانی که امام راحل آمد.

وی بیان داشت: بعد از رفتن سادات به اسرائیل که در فرودگاه بِنگورین دست تکان داد و پیاده شد، پس از چند ماه امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد دست تکان داد و پیاده شد و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و از ورود امام، سیر صعودی جهان اسلام آغاز و جلوی آن حرکت قهقرایی و انحطاط و جلوی سیر شدید نزولی جهان اسلام گرفته و به سیر صعودی تبدیل شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: امام بود که با اقدام و کار شجاعانه خودش و با عمل کم‌نظیر خودش جهان اسلام را از سیر نزولی نجات داد و به سمت حرکت صعودی سوق داد.

سلیمانی افزود: شما به هر حال در این صعود هستید، همه حوادثی که اتفاق افتاد، یک صعود است، حوادث جنگ ۳۳ روزه و حادثه جنگ ۲۲ روزه و موضوعات مختلف دیگر همین است.

وی ادامه داد: مهمترین رهبر عرب که پرطرفدارترین رهبر عرب هم بود، جمال عبدالناصر بوده که در اوج جنگ اعراب با رژیم صهیونیستی، فرماندهی جبهه اعراب را به عهده داشت، آن جریان ناصر به عنوان ناصریسم که در عالم عربی وجود دارد، یک جریان گسترده است، فقط مصر هم نیست و این ناصر موشکی داشت به نام ظافر که قادر بود تل‌آویو را بزند.

سلیمانی تصریح کرد: جمال عبدالناصر که از شجاع‌های عرب بود، بسیار معروفیت و محبوبیت داشت، جرئت نکرد، موشک را به تل‌آ‌‌‌ویو شلیک کند در حالی که در حال جنگ بودند و صحرای سینا به اشغال در آمده بود، اما این جسارت را نداشت که این کار را انجام بدهد.[/]

[="Tahoma"][="Blue"]حجم سلاح‌های عربستان بیش از مردم این کشور است

وی گفت: سرانه درآمد کشورهای اسلامی و عربی در حالی که فلسطینی‌ها با سنگ مقاومت می‌کردند، حدود یک هزار میلیارد دلار بوده است و مخازن سلاح‌های گوناگون که از کشورهای اروپایی خریداری کرده بودند هم پر بود.

سلیمانی ابراز داشت: شما به عربستان نگاه کنید، حجم سلاح‌هایی که آنها سالانه از آمریکا و جاهای دیگر خریداری می‌کنند، بیش از عدد آدم‌های موجود در درون کشور است.

وی خاطرنشان کرد: امام آمد و سنگ را به موشک تبدیل کرد، امام آمد و این جسارت را داد، این موشکی که نخستین بار به تلاویو خورد، برخلاف همه جنگ‌هایی که بین اعراب و رژیم صهیونیستی بود، این موشک عربی نبود، این موشک مصری نبود، این موشک ترکی مدعی دوره عثمانی نبود، امام آن را ارتقا داد. و در بعد مکتب، همه عالم اسلامی مدیون امام است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اذعان داشت: خدا می‌داند اگر امام نبود و اگر این انقلاب و نظام را بر پا نکرده بود، این نزول الهی به وقوع نپیوسته بود، جهان اسلام چه وضعی داشت کما این که هنوز پاره‌ای از آن دارای چنین وضعی است.

سلیمانی گفت: در بعد مذهب، ما شیعه هستیم و افتخار کشور این است که ۹۲ درصد از جمعیتش را شیعیان تشکیل می‌دهند از سال ۴۰ هجری که امیر مومنان علی (ع) به شهادت رسید، ۸۰ سال بنی امیه حکومت کرده، ۶۰۰ سال بنی‌عباس حکومت کرده، ۴۰۰ سال عثمانی‌ها حکومت کردند، هیچ کجا شیعه جرئت ابراز مذهب خودش و مذهبیت خودش را نداشت.

سلیمانی افزود: عثمانی‌ها مجلسی داشتند به نام مجلس مبعوثان که در آن همه ادیان اعم از مسیحیان و یهودیان نماینده داشتند و برادران اهل سنت ما هم نماینده داشتند و تنها مکتبی که حضورش ممنوع بود، تشیّع بود.[/]

[="Tahoma"][="Blue"]امام راحل مرجعیت شیعه را بنا کرد

وی اظهار داشت: وقتی انگلیسی‌ها به عراق حمله کردند، آن وقت عراق در سیطره عثمانی و جزو محدوده امپراتوری عثمانی بود و تنها مجموعه‌ای که ایستاد در مقابل انگلیسی‌ها و مقاومت کرد، فقط شیعه و علمای شیعه بودند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اذعان داشت: وقتی عراق جدید تأسیس شد و ملک فیصل در عراق روی کار آمد در حالی که حدود ۶۰ درصد جمعیت عراق را شیعه تشکیل می‌داد، دو وزیر بدون وزارت‌خانه به شیعه‌ها دادند.

سلیمانی افزود: عبدالسلام عارف نخستین بار که می‌خواست ارتش عراق را تشکیل بدهد در دانشکده نظامی ۳۰۰ دانشجو پذیرش کرد و از ۳۰۰ دانشجو سه نفر از دانشجویان شیعه و ۲۹۷ نفر اهل سنت بودند.

وی با اشاره به اینکه شیعه مرجعیت دینی و تابعیت فقهی از مراجع خودش داشت، تصریح کرد: اما شیعه مرجعیت سیاسی نداشت و امام آمد، این مرجعیت سیاسی را برای شیعه بنا گذاشت و جمهوری اسلامی، مرجعیت سیاسی شیعه شد.

سلیمانی ادامه داد: این مرجعیت سیاسی شیعه که امام بنا گذاشت، بنای کامل و جامعی بود، این ساختاری که امام بر ایران حاکم کرده و در قانون اساسی ایران معنا و مفهوم پیدا کرده و تفسیر یافته، این ساختار است که حکم و مراقبت می‌کند، این نظام با جمهوریت و اسلامیت با هم بقا داشته است، اگر این ظرف ناقص باشد، این شاکله ضعف داشته باشد، این ساختار ناقص باشد، هیچ فردی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد، کسی نمی‌تواند با یک سوت زدن با هر مقدار کاریزمای شخصیتی که داشته باشد، کاری بزرگ بکند.[/]

[="Tahoma"][="Blue"]
وجود ۷۰ درصد نفت جهان در مناطق شیعه‌نشین

وی گفت: این پایه‌گذاری بزرگ در یک ساختاری قابل تعریف است، ظرف این ساختار ظرفی است که می‌توان همه ارزش‌ها را در بعد دینی و انسانی و اخلاقی در آن جا داد، امام این قابلیت را به وجود آورد که ایران بتواند، مرجعیت سیاسی شیعه شود.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: فرض کنید ایران اسلامی نبود و ایران شاه بود، این را هم توضیح می‌دهم، چون بعضی وقت‌ها خیلی‌ها مغلطه می‌کنند و فکر می‌کنند، بنای روحانیت فقط یک بنای یک جانبه و بنای مذهبی، دینی بوده است.

سلیمانی اظهار داشت: همین مرجعیت بود که توانست عراق را از حلقوم آمریکا بیرون بکشد و سامانش بدهد، اگر مرجعیت نبود چه کسی می‌توانست این کار را انجام دهد، اصلاً کجا می‌توانست شیعه عراق، به ایران اتکا کند، این بنا، این ساختار، این شاکله توانست، اساس این موضوع و این کار را شکل دهد.

احیای شیعه چیست؟

وی با طرح این سئوال که احیای شیعه چیست؟ بیان کرد: احیای شیعه با مرجعیت ایران یک قطبیت و یک قدرت به ایران در بعد سیاسی، امنیتی و اقتصادی می‌دهد، اینکه می‌گویند هلال شیعی، سیاسی نیست، هلال شیعی، هلال اقتصادی است و مهمترین مسئله اقتصادی جهان، نفت است.

سلیمانی ابراز داشت: ما می‌دانیم سه کشور در جهان ایران، عربستان و عراق بیشترین نفت جهان را دارند که عربستان نخست، ایران و عراق دوم و سوم هستند و تقریبا ۷۰ درصد نفت جهان در این سه کشور واقع شده که همه این ۷۰ درصد در منطقه شیعه‌نشین است.

وی عنوان کرد: نفت عراق در همین کُریدور بصره و بغداد، کوت و عربستان ۸۰ درصد نفتش در منطقه شیعه‌نشین دمام، قطیف قرار دارد و ایران هم که مشخص است.

سلیمانی افزود: مرجعیت سیاسی شیعه به ایران یک قدرت مضاعف از قومیت بخشید، ضمن این که به شیعه برای بازیافت قومیت شیعی کمک کرد که این از اثرهای ماندگار است.

وی تصریح کرد: اگر ایران نبود، این اتفاقات هم نمی‌افتاد، یک وقت یکی از رهبران عراقی پیش من آمد و گفت با طارق هاشمی رفتیم پیش ملک عبدالله و او ناراحت بود و به طارق هاشمی گفت من ۲ میلیارد دلار به شما کمک کردم که شیعه بر عراق حکومت کند؟! طارق هاشمی متوجه شد که او نمی‌دانست، من شیعه‌ام.

تجارت ۱۲ میلیارد دلاری ایران با عراق

سلیمانی ادامه داد: وجهه سیاسی بزرگ ایران این کار را کرد، نفع عراق چیست؟ غیر از این که عراق قلعه مقاومت در مقابل ایران بوده، دژی یا جبهه شرقی کل عرب در مقابل ایران هم بوده، همه پول‌هایی که به صدام دادند به این علت است، طولانی مدت هم بوده کاری به زمان جمهوری اسلامی هم نداشته، در زمان شاه هم بوده است.

وی اذعان داشت: اگر کسی فکر کند این تقاص در زمان جمهوری اسلامی است نه اصلاً در زمان شاه چند جنگ با عراق شد که یکی در تپه ۳۴۳ مهران بود، اما مرجعیت سیاسی شیعه این را انجام داد و چه نتیجه‌ای داد؛ عمق‌بخشی به جمهوری اسلامی در ابعاد سیاسی، امنیتی و موضوعات گوناگون.

سلیمانی بیان داشت: فکر نکنید ما برای عراق خرج می‌کنیم، نه! ما الان حدود ۱۲ میلیارد دلار با عراق تجارت داریم و این رقم قابلیت رسیدن به ۳۰ میلیارد دلار را هم دارد.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از عراق به ایران آمدند، گفت: هر کدام از این زائران بین ۳ تا ۵ هزار دلار خرج کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ابراز داشت: این مانور ۲۰ میلیونی در اربعین امام حسین (ع) در عراق و مجاور عربستان، قابل وصف نیست، بعضی وقت‌ها آدم‌های عادی که فکرش هم نمی‌کنیم یک حرف‌های جامعی می‌زنند، از یکی سئوال کردند راهپیمایی چگونه بود؟ گفت من از شما سئوال دارم، طرف هم ایرانی بود، جواب داد شما به من بگویید کدام سلطان در دنیا هست که بتواند اعلام کند ۲۰ تا ۲۵ میلیون آدم را با خرج خودشان با پای پیاده به طوری که کسی ذره‌ای احساس کمبود نکند، سمت خودش بسیج کند؟ هیچ سلطانی، ملکی، رئیس‌جمهوری، هیچ اقتداری در جهان وجود دارد؟ و خودش جواب داد، بله! یک سلطان این کار را کرد و او امام حسین (ع) بود.

سلیمانی ابراز کرد: این قدرت‌نمایی ما بیش از رژه مسلحانه‌ای است که هواپیماها، تانک‌ها و توپ‌ها را که همه به حق هم هست را به نمایش بگذارد.[/]

[="Tahoma"][="Blue"]
جمهوری اسلامی موجب بیمه شدن ایران شد

وی افزود: ایران همیشه طی تاریخ شاهد این حکومت‌ها و جنگ‌ها بوده و در اینگونه حوادث در تاریخ همیشه ایران مکان تاخت و تاز بوده است، در ۷۰۰ سال تاریخ ایران، تاریخ مفقوده‌ای به نام سامانی‌ها، خوارزمشاهی‌ها و قومیت‌های گوناگونی بر ایران حکومت کردند.

سلیمانی عنوان کرد: سلجوقیان از جاهای مختلف آمدند و یک دوره طولانی افغان‌ها، مغول‌ها همه در ایران بودند، برای نخستین بار در دفاع مقدس، ایران یک طرف و تمام قدرت دنیا یک طرف قرار گرفتند و ایران یک متر از خاک خود را از دست نداد و ایستاد سرافراز و سربلند و پیروز از آن بیرون آمد.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی نتیجه این بود که امام مذهب را پشتوانه ملیت و قومیت آوردند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سالگرد پر افتخار عملیات والفجر ۸ هستیم، ابراز داشت: چه عاملی این صحنه دل‌آرای شهید امینی و غواص‌های دیگر عملیات کربلای ۴ و ۵، آن صحنه وحشتناک و حیرت‌آور و ترسناک را در دل شب در آب پدید آورد، غیر از مذهب؟

وی بیان داشت: امام با تلفیق دین و جمهوریت بستری درست کرد به نام جمهوری اسلامی که ایران را بیمه کرد، مگر قدرت‌های زمان امروز با قدرت‌های زمان مغول‌ها و افغان‌ها، تارتارها، تاجیک‌ها و سامانی‌ها و خوارزم شاهیان قابل مقایسه است؟ چرا کسی نمی‌تواند چنین جسارتی را بکند؟

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عنوان کرد: الان این قدرتی که همه در مراسم ۲۲ بهمن دیدند، این تلفیق، هنر امام بود، تلفیق مذهب به ملیت و امام آن را طوری طراحی کرد که هیچ کس بر دیگری و هیچ کدام دیگری را مغلوبه نکند، نه مذهب، دموکراسی را و نه دموکراسی مذهب را، چه کسی چنین احساسی می‌تواند، بکند.

سلیمانی افزود: بسیاری از علمای بزرگ شیعه مبارزه کردند، خدمت کردند به اسلام و تشیع و کتابت کردند، اما امام کجا و همه آن جمع ارزشمند مقدسی که امام در کلمات خودشان بارها آنها را تقدیس و احترام کرده و درست هم بوده، کجا؟.

نهضت آزادی و ملی‌گراها در دفاع مقدس کجا بودند؟

وی اظهار داشت: چیزی که به عنوان ملی‌گرایی در کشور ما رسم شد و به وجود آمد، ما نمونه‌های متعدد را دیدیم، ملی‌گرایی اگر به معنای حب وطن باشد بد نیست، اما این ملی‌گرایی دروغین بود و برای تضعیف اسلام‌گرایی بود نه ملی‌گرایی برای ساختن وطن، که اگر بود ما در جنگ می‌دیدیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس عنوان کرد: جنگ یک تهاجم خارجی بود. ایران که قلب ملی‌گرایی است مورد تهاجم قرار گرفت، از طرف دشمن دیرینه و تاریخی ایران، پس کجا بودند این ملی‌گراها، ما ندیدیم نهضت آزادی را، ما ندیدیم جبهه ملی و آزادی را، ما ندیدیم. ابدا.

سلیمانی ابراز داشت: هدفم این نبود که این کلمه را بگویم، اگر کسی حس ملی‌گرایی داشته باشد، باید امروز به این راه امام سجده کند، برای این کاری بزرگی که امام برای این ملت و قومیت و برای این کشور انجام داد.

وی گفت: چطور این طرفداران محیط زیست وقتی حیوانی کشته می‌شود و یا در جایی آتش‌سوزی می‌شود، حرکت می‌کنند، جمع می‌شوند، ما در ملی‌گراهای خودمان به این اندازه را هم ندیدیم که این جنگ طولانی اتفاق افتاد و آنها بیایند برای ایران چنین حرکتی انجام بدهند.[/]

[="Tahoma"][="Blue"]ایران امروز دارای قدرت حقیقی است

سلیمانی ادامه داد: امام این ملیت و قومیت را بیمه کرد، ایران امروز دارای یک قدرت حقیقی است با همه افسانه‌های تاریخی و قدیمی ایران کاملاً متفاوت است از حضور قدرتمند ایران در شرق مدیترانه می‌توان نام برد، این منطق ایران است، هیچ کجا ایران بر مبنای روش‌هایی که دشمنان ایران عمل می‌کنند، عمل نکرده است و با زور و جنگ و حتی با پول توسعه نداده است.

وی عنوان کرد: همین سوریه که الان محور جدال اساسی است، در یک طرف همه دنیا قرار دارد و یک طرفش ایران، بعضی‌ها تز روشنفکری می‌دهند که حالا این آقا برود و یک نفر دیگر بیاید و می‌گویند فرض کنید مرده، زیرا حقیقت موضوع را نمی‌دانند.

سلیمانی تصریح کرد: چه عاملی سبب شده سه سال پی‌در‌پی آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه و عربستان بر رفتن این آقا از سوریه اصرار دارند؟ در این جا خوارج را به خوبی می‌بینم.

وی افزود: در جنگ صفین امام علی (ع) برای حقانیت خودش احتجاج می‌کرد به وجود عمار یاسر در یاران خودش، بر مبنای آن حدیث نبوی که عمار یاسر بر سپاهی که بر حق است در مقابل سپاهی که در راه ناحق هستند، کشته می‌شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اذعان داشت: در بین سپاه معاویه بعداً این پذیرفته شده بود، اما احتجاج می‌کردند که ما عمار را نکشتیم و از درون سپاه امیرالمومنین (ع) خودشان او را کشتند، ۴ هزار حافظ قرآن در سپاه معاویه بود و امیرالمومنین(ع) به جنگ این سپاه رفته بود و الان همه اینها را می‌بینیم.

سلیمانی اظهار داشت: غیر از کفر و شرک و صهیونیسم امروز ما در سوریه می‌بینیم که با الله‌اکبر سر می‌برند و یک فردی آمد پیش من و گفت آقای زرقاوی شب تا صبح قرآن می‌خواند و گریه می‌کند و خودش یک جا ۱۲۰ نفر را سر می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که توانسته در سوریه تفکر ایران را موفق کند، منطق ایران است، زیرا این منطق قوی است، همه آن تبلیغات و زورها تأثیر خود را نمی‌گذارد، امروز یک مدل در منطقه ایجاد شده است.

سلیمانی تصریح کرد: همه تلاشی که سعودی‌ها دارند، انجام می‌دهند دو کار مهم است، یکی این که با پول فراوان، پول‌پاشی می‌کنند، دوم با سلفیّت بذر نفاق را در جهان اسلام می‌پراکنند، این همه از ترس این است که مدل و نمونه جمهوری اسلامی در درون آنها تاثیر بگذارد که می‌گذارد.

همیشه باید قدردان شهدا و امام باشیم

وی افزود: این هنر امام بود همان امامی که اسرار الصلاه را در ۲۵ سالگی می‌نویسد و عرفا از درک و تفسیر آن عاجز هستند، امامی که آن معرفت را پیرامون نماز دارند، می‌فرمایند حفظ این نظام از نماز واجب‌تر است.

سلیمانی بیان داشت: آنها هم که شهید شدند با این خصوصیت در این راه مبارزه کردند، ما باید همیشه خودمان را قدردان، مدیون، بدهکار و شرمنده امام و راه شهدا بدانیم.

وی بر حفظ جمهوری اسلامی به معنای همه خصوصیت آن باقی ماندن و ولایت فقیه تاکید کرد و ابراز داشت: رکن مهم ولایت فقیه که انسانی حکیم و متقی بر مسند آن تکیه زده باید خط قرمز همه ما باشد.[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]در سوریه تمام دنیا یک طرف و ایران در طرف دیگر است[/h]


فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه مانور ۲۰میلیونی اربعین از هر رژه مسلحانه‌ای مؤثرتر بود، گفت: در سوریه تمام دنیا یک طرف و ایران در طرف دیگر است[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]خار چشم دشمنان[/h]


[/]

[="Tahoma"][="Blue"]


[/]

حاج قاسم سلیمانـی :
اگــر کسی صدای رهبــر خود را نشنود بــه طور یقیــن صـدای
امـام زمــان (عج) خود را هم نمی‌شنــود و امروز خط قرمــز بایــد
توجه تمـام و اطاعت از ولی خود ، رهبــریِ نظام باشـد

[="Tahoma"][="Blue"]اسرائیل منتظر پاسخ «قاسم سلیمانی» است نه حزب الله
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵

پایگاه دبکافایل مدعی شده است که شب گذشته نیروهای هوایی اسرائیل به مواضع حزب الله در مرز سوریه حمله کرده اند، با اینحال تایمز اسرائیل این موضوع را تکذیب کرده است ...

گروه بین الملل - دبکا فایل در گزارشی مدعی شده است که در طول دوشنبه شب، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه حمله کرده است. در این حمله هوایی که برای نخستین بار در سه سال گذشته رخ می دهد، از موشک های هسته ای ساخت روسیه استفاده شده است که یک کلاهک ۴۸۰ کیلوگرمی را حمل می کند و تاثیرش دارای طیف ۷۰کیلومتری است.

به گزارش افکارنیوز؛ اطلاعاتی از تاثیرات این حمله در دست نیست. به گفته منابع لبنانی هدف این حمله، ۵پایگاه حزب الله در بقاع لبنان بوده است. با این حال منابع مختلف اهداف مختلفی را از این حمله ذکر می کنند.

به گفته یکی از این منابع، این حمله هوایی پس از آن انجام شد که بنی گانتز، ژنرال صهیونیستی در سفر به بلندی های جولان، از نزدیک شاهد عملکرد سلاح ها و مهمات ساخت ایران بود. در واقع این حمله از ناراحتی ها و نگرانی های اسرائیلی ها بوده است.

دبکا فایل در ادامه گزارش خود نوشته است که هدف از این حمله شخص دیگری بوده است؛ ژنرال قاسم سلیمانی. حاج قاسم سلیمانی دستور داده است تا با هرگونه حمله هوایی اسرائیلی ها مقابله شود. بنابراین هدف اسرائیل از این حمله هوایی بیش از آنکه خود لبنان یا سوریه باشد، انتظار برای اقدام تلافی جویانه (ژنرال قاسم سلیمانی) است.

دبکافایل مدعی شده است که قاسم سلیمانی مسئول مداخله نظامی ایران در سوریه، عراق و مقاومت فلسطین است!

با اینحال روزنامه تایمز اسرائیل، هرگونه حمله هوایی رژیم صهیونیستی را به لبنان و سوریه تکذیب کرده است.[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی
، در کوهپیمایی ..........[/h]


[/]

تعجب صدای آمریکا از روحیه عاطفی سردار سلیمانی

مهدی فلاحتی، مجری شبکه صدای آمریکا(VOA)، این هفته در برنامه خود، به زندگینامه
سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و سیاه‌نمایی علیه این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: "سلیمانی با کسانی که با آن‌ها کار می‌کند
و به خصوص آن‌هایی که از اول انقلاب در کردستان و سرکوب کردها (سرکوب گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات) و جنگ بین ایران و عراق با او بوده‌اند، یه رابطه عاطفی دارد که از یک فرمانده نظامی، آن هم نیرویی مثل قدس، با آن شایعاتی که درباره خشونت او، نمی‌دانم خبر یا شایعه، مطرح است و خود سپاه قدس، بعید به نظر می‌آید چنین روحیه‌ای".

وی در ادامه با نمایش فیلم گریه‌های "حاج قاسم سلیمانی" در فراق سردار کاظمی گفت: "ببینید این گریه‌ها حقیقی است، دروغ نیست؛ این دلدادگی‌ها به دوست حقیقت است؛ هر چند در خدمت اسلام بودن دوست، یکی از دلایل دلدادگی باشد، یعنی حتی اگر دوستی، ایدئولوژیک باشد؛ این دلدادگی و این گریه از دست دادن دوست حقیقی است. این را نشان دادیم تا یک بعد مهم از شخصیت حاج قاسم سلیمانی را ببنیم".


تصویری از سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و والده مکرمه اش

که شهریور ماه سال گذشته به رحمت خدا رفت.

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]شعری بسیار زیبا در مورد سردار حاج قاسم سلیمانی[/h]

دانلود فایل

[/]

[="Tahoma"][="Blue"][h=2]پدر عشق در کنار سردار عشق[/h]



پدر شهید محمد حسن خلیلی در کنار سردار عشق حاج قاسم سلیمانی....[/]

سردار مقاومت

وزیر دفاع آمریکا:خاورمیانه روی انگشت اشاره ی ژنرال سلیمانی می چرخد.

[="Tahoma"][="Blue"]


[/]

[="Tahoma"][="Blue"]وی که از سالها پیش و با افول امپراطوری سلطه نظامی استکبار در پی کسب موفقیت های گوناگون در نیروی قدس سپاه به عنوان هدفی برای ترور در کنگره امریکا مطرح شد اکنون نیز همان‌گونه که در سالهای دفاع مقدس به یاری همرزمان صدیقش نگذاشت یک وجب از خاک وطن به دست اجانب بیفتد، با تدبیر و ایمان راسخ و با بهره گیری از فرامین و منویات مقام معظم رهبری قدم های استواری را در مسیر دستیابی به اهداف وآرمانهای بلند شهدا و امام شهدا بر می دارد.
[/]

[="Tahoma"][="Blue"]سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک سردار ولایی، بخاطر مجاهدت های شبانه روزی خود در مسیر اجرای فرامین حکیمانه و راهگشای رهبری همواره در قلب جوانان و عاشقان جهاد و شهادت جای دارد.
وی پس از مطرح شدن طرح صهیونیستی کنگره امریکا مبنی بر لزوم ترور “قاسم سلیمانی”، با شکوه و عظمت بیشتری در سخنرانی خود در اجتماع ۵۰ هزار نفری بسیجیان کرمان گفت: با این تهدیدات، رعب بر ما حاکم نمی‌شود و از خدا می‌خواهم “شهادت” در راه خودش را به دست دشمنان دین، نصیب من بگرداند، از خدا می‌خواهم به عنوان یک سرباز، در راه آرمان‌های “اسلام” که هر یک به تنهایی ارزش فدا شدن دارند، افتخار شهادت نصیبم کند.
[/]

[="Tahoma"][="Blue"]سرلشگر سلیمانی ادامه داد: اگر میلیون‌ها انسان در این راه شهید شوند، ارزش دارد، امام(ره) در وصیتنامه خود فرمودند: ملت ایران که جانم فدایشان باد…. حال، جان من به عنوان سربازی کوچک، چه ارزشی دارد که دشمن تهدید به ترور می‌کند، این تهدید نیست، کمک به شوقی است برای فرزندی که از مادر دور افتاده است.
وی در ادامه گفت: اسرائیل به عنوان سگ هار آمریکا، از گروه کوچک حزب‌الله لبنان که منسجم، متوکل؛ مستحکم و مؤمن است، شکست خورد و هیمنهٔ آمریکا و اسرائیل در منطقه شکسته شد.
[/]