كتاب رهايي از خود ارضايي ( نرم افزار اندرويد اين كتاب)

تب‌های اولیه

18 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
كتاب رهايي از خود ارضايي ( نرم افزار اندرويد اين كتاب)

در اين توفنـده تـوفان جـواني



به شيـب تنـدِ كـوه زنـدگـاني



منـم آن نـونهال مانده در باد



اگر دستم نگيري خواهم افتاد.



[HL]

مهم نیست قفل­ها دست کیست،
مهم این است که کلیدها دست خداست.

[/HL]
[=Symbol] آن سوي نااميدي


بايد اعتراف كنم بعضي وقت‌ها نوشتن کار خيلي سختیه؛ مثل بعضي كاراي ديگه؛ اما يه انگيزه‌ي قوي اگه باشه، يه اراده‌ي پولادين هم پشتش مي‌آد و اون وقته كه با توكّل به خدا همه‌ي قُلّه‌هاي پيشِ رو قابل فتح مي‌شه؛ و به قول معروف اينجاست كه مي‌گن: «[HL]كار نشد نداره.[/HL]»
آره، كار نشد نداره! اما قبول كن هر كاري راهي داره؛ فقط ترس به خودت راه نده و هيچ وقت هم اجازه نده چراغ اميدت كم­سو بشه. به قول شاعر:

مشكلي نيست كه آسان نشود
مـرد بايـد كه هـراسان نشود

***


مشكلي نيست كه آسان نشود
مشكلي نيست كه آسان نشود
....
هِي دور سرم مي‌چرخه، «مشكلي نيست كه آسان نشود.»
خيلي برام آشناست؛ انگار يه جايي ديدمش: «مشكلي نيست كه آسان نشود.»
آره!! تازه يادم افتاد؛ اين كه حرف آدما نيست، حرف خداست! در كتاب خدا ديدمش. اونَم دوبار پشت سر هم و با كلي تأكيد:

«[HL]فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا * إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا[/HL]»؛[1]



پس بى‏ترديد با [هر] دشوارى آسانى است. [آرى‏] مسلماً با [هر] دشوارى آسانى است.
مي‌دوني چرا خدا، رویِ اين جمله اين قدر اصرار داره؟! اونم با اين همه تاكيد و تكرار؟!

مثل این که خدا مي‌خواد به ما بفهمونه که تویِ دل هر مشکلی، راه حلّ اون هم وجود داره. می­خواد باورت بشه كه مشكل تو هم مشكلي نيست كه آسان نشود.

*****



اصلاً مي­دوني برا چي دست به قلم شدم؟
پيش خودم فكر كردم بعضي­ ها هستن كه مشكلشون يه جورايي خاصّه.
البتّه كتاب در اين باره زياد نوشته شده، ولي به مشكلات رواني و آسيب­ هاي اين معضل فردي به خصوص بعد از ترك، كمتر پرداخته شده. منم كه عاشق كارهاي زمين مونده­ا­م. بنابراين: «ي[HL]ا علي گفتيم و عشق آغاز شد.[/HL]»
به نظر من، اوني كه مي‌خواد بنويسه، بايد عاشق مخاطبش باشه. دردش را با تمام وجود لمس كنه و برا كمك به دوست مخاطبش در تك تك واژه­ها عشق و احساسش رو به نمايش بذاره. فرق كسي كه برا تو مي­نويسه، با اونی كه برا خودش مي­نويسه همينه؛ اگه دست روی نوشته ­هاش بذاري، يا قلمي رو كه باهاش مي­نويسه لمس كني، حرارت عشق و محبّتش رو با تمام وجود احساس مي­كنی.
پس، بدون! انگيزه­م برا نوشتن تويي؛ چون خيلي وجودت ارزشمنده!
البته نمي­خوام بگم برا من؛ نه؛ بلكه برا خودت، برا خدا، و برا همه­ ي دور و بريات؛ مخصوصاً پدر و مادر که از همه بیشتر خاطرتو می­خوان.
اينو گفتم تا خداي نخواسته فكر نكني حالا كه وجودت به گناه آلوده شده، بِالكُل از ارزش افتادي!
فقط خدا مي‌دونه چقدر براش عزيزي! (البتّه اگه بتوني به دادِ خودت برسي و از اين گناه لعنتي خودت رو نجات بدي!) به ذات پاكش قسم، آغوشش هميشه به روي بنده­هاش بازه.
باز آ باز آ هـر آنچـه هستي باز آ
گر كافر و گبـر و بت­پرستي باز آ
اين درگه ما درگه نوميدي نيست
صـد بار اگر توبـه شكستي باز آ


اگه كسي توي گوشِت زمزمه كرد: «برو بابا! ما ديگه آب از سرمون گذشته. آدمي كه هزار بار استمناء كرده، ديگه نه جسمش به درد مي‌خوره، نه روحش.»، شك نكن كه اين افسون­گر، كسي جز شيطان رجيم و رانده‌شده نيست. پس هر وقت خواست تو رو وسوسه­ كنه، با وضو برو سراغ قرآن و سوره­ي «ناس» و «فلق» رو در عمق جانت طنين­ انداز كن و با تمام وجود به خداي هستي پناه ببر و از او طلب مدد كن.
راستي تا حالا فكر كردي که از اين گناه، چه كسي شاد مي‌شه، چه كسي غمگين؟! و از تركش كي خوشحال مي‌شه و كي ناراحت؟
من همين قدر مي­دونم كه اگه آدم توبه كنه، اونم توبه­ ي واقعي، محبوب خدا مي‌شه هر چند يه دقيقه قبلش مبغوض خدا بوده!
باور نمي­ كني؟!
يه سری به آخر آيه­ ي 222 سوره ­ي بقره بزن؛ مي‌گه: «بي­شك خداوند توبه­كنندگان و پاكي­ جويندگان را دوست مي­دارد.»
بذار با يه حكايت خيالت رو راحت كنم:
مي­گن: طرف، بت‌پرست بود. شب نشست پاي بُتش شروع كرد به بت‌پرستي و مدام مي­گفت: يا صنمی! يا صنمی! يا صنمی! ....
نيمه­ هاي شب تو خواب و بيداري از دهنش پريد گفت: «يا صمدی!»
خدا ـ كه الهي قربونش برم اين «يا صمد!» رو هم خودش تو دهن بنده‌ش گذاشته بود ـ از بالاي عرش صدا زد: «لبيك، يا عبدي!» بله، اي بنده­ي من!
ملائكه ـ که داشتند از تعجب شاخ در مي ­آوُردند ـ پرسيدند: «خدا! تو، جواب اين رو هم مي­دي؟! یه آدم بت­پرست و مشرک؟!»
دوست گُلم! مي­دوني خداي مهربون چه جوابي به فرشته­ها داد؟
گفت: «اگه من­ جوابش رو ندم، فرق من با اون بت چيه؟»
آره، عزیزم! اولاً مقتضای لطفِ بی­پایانش همینه؛ اصلا از لطف و رحمت بی ­انتها جز این انتظار نمی­ره؟ در ثانی، خدا می­خواست یه فرصت دیگه به بت­پرسته داده باشه که یه وقت فردای قیامت رو نکنه به خدا و بگه: خدایا! من یه بار صدات زدم جوابم رو ندادی؟!
حالا بازم بگو: «جوابمو نمي­ده!»؛ به نظر من، اصلاً محاله خدا به این باعظمتی، جواب بنده­ی ضعیفی به این بیچارگی رو نده. مثلِ میلیاردری که یه فقیرِ بیچاره­ای ازش دو ـ سه ریال کمک بخواد؛ برا میلیاردره خیلی زشته اگه محل نذاره! و خدا وجودش منزّهه. يه جا ديدم تویِ يه حديث قدسي گفته بود:
«بنده­ ي من! تو از دعاکردن خسته نشو، من از اجابت خسته نمي­شم.»[2]
حالا ببينم! تو از توبه خسته شدي يا خدا از توبه ­پذيري؟
اما حواست باشه به بهانه­ ي توبه­ پذير بودنِ خدا، به گناه­، جري نشي و عادت نکنی؛ آخه همون كه ارحم ­الراحمينه، اشدّالمعاقبين هم هست؛ و همون که بهشت رو ارزونیِ بنده ­هایِ بامرامش قرار داده، تنور جهنّمو برا بی­ مراماش گرم کرده! پناه می­بریم به خدا. راستي! داشت يادم مي­رفت؛ دقّت كردي اين كتاب بر خلاف معمول مقدّمه نداره؟! مي‌خواي بگم چرا؟ برا اين كه همه­ ش مقدّمه­ ست! مقدّمه­ ي اميدواري، بيداري، و تلاش و مجاهدت تا مرز شكوفايي.


[/HR][1]. انشراح/5 و6.

[2]. كليّات حديث قدسي، ص 633.

[=&quot]فهرست مطالب[=&quot]

[=&quot]آن سوی ناامیدی[=&quot]
[=&quot]حدیث مهربانی[=&quot]

[=&quot]چی بگم؟!
[=&quot]زن و راه­زن[=&quot]
[=&quot]سزای پاکدامنی[=&quot]
[=&quot]چیزی از جنس خدا[=&quot]
[=&quot]در سرازیری گناه[=&quot]
[=&quot]گناهی پرآسیب![=&quot]
[=&quot]نظر اهل فن[=&quot]
[=&quot]آینده از آن توست[=&quot]
[=&quot]بارک الله به آقاسوسکه![=&quot]
[=&quot]ببخشید! اونجا خونه­ی خداست؟ [=&quot]
The secret[=&quot]
[=&quot]رنج و گنج
[=&quot]هفت قدم تا روشنایی[=&quot]
[=&quot]قدم اوّل: باور سبز[=&quot]
[=&quot]قدم دوّم: مثبت­گرايي[=&quot]
[=&quot]قدم سوّم: پالايش فكر[=&quot]
[=&quot]قدم چهارم: پاسداري[=&quot]
[=&quot]قدم پنجم: بازسازي[=&quot]
[=&quot]قدم ششم: پاكسازي و جبران[=&quot]
[=&quot]قدم هفتم: رفع دلواپسي‌ها (کلیدهای طلایی)[=&quot]
[=&quot]مشکل بی­مشکلی[=&quot]
[=&quot]از اینجا تا خدا[=&quot]
[HL][=&quot]پرسش و پاسخ[=&quot]

[/HL] [=&quot]حرف آخر[=&quot]
[=&quot]منابع[=&quot]

اثر ديگر نويسنده

[h=1]عظمت یک نگاه[/h]
کتاب عظمت یک نگاه که اولین جلد از مجموعه ی جوان وزندگی می باشد پس از مواجهه ی مولف با درد ناسپاسی و قدر ناشناسی برخی از جوانان و نوجوانان نسبت به والدین ، و مشاهده ی اشک و آه و شکوه ی سوزناک برخی از مادران و پدران ، و با مطالعه و تحقیق و کار و تبلیغ عملی در مدت 6 سال ، و پس از بارها بازنگری به رشته ی تالیف در آمده است . این کتاب مختصر گامی است هر چند کوچک ، در جهت آشنا کردن جامعه و به خصوص نسل جوان ، با ارزش و مقام والای پدر و مادر ، و چراغی هر چند کم سو ، که با استضائت از کلام نورانی قرآن و عترت ، می کوشد تا با روشن ساختن مسیر خو شبختی و سعادت - که در پیش روی جوانان و نوجوانان قرار دارد - آنان را ، از فرو افتادن وسقوط در پرتگاه های عمیق و تاریک عاق والدین بر حذر دارد .

[h=2] کتاب جوان و تلفن همراه
[/h]
کتاب جوان و تلفن همراه ( كاركردهاي مثبت و منفي تلفن همراه ) :

بسم الله الرحمن الرحيم
كتاب جوان و تلفن همراه
معرفي اجمالي كتاب :
زندگى بشر از آغاز تا به امروز ، كه عصر تكنولوژى است ، آن قدر تغيير و تحوّل داشته، كه حتى تصوّر بازگشت به قرن ها پيش و تجربه ی آنچه بر انسان اوليّه گذشت ، خنده دار ، يا شايد هم ، مرگ آور باشد. به راستی که امروز تلفن همراه جزء لاینفکّ زندگی انسان شده ، و روز به روز، در حال گسترش و توسعه می باشد. شاید از منظر فردی و با دیدگاه غیر الهی، استفاده از تلفن همراه به عنوان یک وسیله ی ارتباطی، نیاز به هیچگونه آداب و تشریفات خاصی نداشته باشد ؛ اما ، از منظر یک انسان خدا محور، این مسأله می تواند از حساسیّت فوق العاده ای برخوردار باشد ؛ كتاب گران سنگ جوان و تلفن همراه برآن است كه جوانان را با نقش و تأثیر وسیله ی ارتباطی تلفن همراه در انواع تعاملات ، و نیز مخاطراتی که در راه سعادت و رسیدن به زندگی برتر ایجاد می کند ، آشنا سازد. این كتاب در سه فصل تنظیم شده است : فصل اوّل ، به صورت مختصر به قابلیّت ها و کارکردهای مثبت تلفن همراه می پردازد ؛ در فصل دوّم ، برخی از کارکردها و آثار منفی ، نقد و بررسی می شود؛ و فصل سوّم ، فرهنگ استفاده ی صحیح از تلفن همراه را بر اساس موازین شرعی مورد بررسی قرار خواهد داد. بعلاوه ی یک خاتمه ، که به عنوان نمونه ، به معرفی تعداد اندکی از نرم افزارهای مفید و قابل استفاده در گوشی تلفن همراه می پردازد.



کتاب "غیر از خدا هیچکس نبود"منتشر شد

اصفهان - خبرگزاری مهر : ابوالقاسم شهباز به تازگی کتاب[HL] "غیر از خدا هیچکس نبود" [/HL]را برای کودکان و نوجوانان تالیف و راهی بازار کرده، گفت: این کتاب، مجموعه 30 حکایت درباره مهربانی، حکمت، امانتداری و سایر صفات خداوند است.



این نویسنده اصفهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که ضرورت تالیف چنین کتابی برای گروه های سنی کودکان و نوجوانان چه بوده است، اظهار داشت: به دنبال آن بودیم تا تعریفی ملموس از خداوند را به کودکان ارائه دهیم.

وی افزود: در مدارس با کودکان و نوجوانان سر و کار داشتم و این نیاز را احساس کردم که باید تصویرصحیحی از خداوند را برای آنها نمایان کنیم به دلیل اینکه به طور معمول تصویرسازی های ارائه شده از صفات خداوند، تصاویر صحیحی نیست.
شهباز با تاکید بر اینکه توصیفاتی که از خداوند برای کودکان تصویر کرده ایم، تصاویر درستی نیست، بیان داشت: به همین جهت به فکر تالیف کتاب غیر از خدا هیچکس نبود، افتادم تا تصویری صحیح و قابل درک از خداوند را به به کودکان و نوجوانان نشان دهم.
غیر از خدا هیچکس نبود، دیدی توحیدی را مد نظر قرار داده است
وی با اشاره به اینکه محور اصلی این کتاب نشان می دهد که تمامی اشیای عالم، مامور خداوند و زیر سایه او هستند، ادامه داد: در کتاب غیر از خدا هیچکس نبود، دیدی توحیدی، مد نظر بوده است و به عبارت بهتر، این کتاب با یک نگرش توحیدی و با ایجاد انس و الفت بین کودکان و پروردگارشان به شیوه ای علمی، تصویری جامع از خداوند ارائه کرده است.
شهباز با اشاره به اینکه تاکنون کتابی که با دید توحیدی، تصویر جامع و همه جانبه از خداوند را به کودک و نوجوان نشان دهد، ندیده یا وصف آن را نشنیده ام، گفت: به طور معمول در کتاب هایی که برای کودکان و نوجوانان تالیف می شود به مباحث اخلاقی پرداخته و ابعاد مختلف اخلاق مداری را برای آنها نمایان می کند.
وی در این خصوص افزود: اگرچه آموزش مسائلی مانند خودباوری و نظافت، جزو دستورات خداوند بوده و القای چنین موضوعاتی برای زندگی کودکان و نوجوانان ضروری است اما قبل از هر چیزی باید با ارائه تصویری صحیح از اوصاف خداوند، ایمان آنها را تقویت کرد.
شهباز ادامه داد: برخی از حکایات موجود در این کتاب از قرآن است، منتها با دید خاص و تازه ای به این حکایات پرداخته شده به نحوی که جزئی ترین وقایع و داستان های موجود در قرآن کریم برای کودکان و نوجوانان، شفاف سازی شده است.
دو سال و نیم بر روی طراحی کتاب غیر از خدا هیچکس نبود، کار کردیم
وی اظهار داشت: گاهی وقایعی در زندگی فردی هر شخص یا در حکایات موجود در قرآن کریم ذکر شده که این وقایع آن گونه که باید، در ظاهر به چشم نمی آید، اما در واقع معجزات بزرگ خداوند بوده که شامل حال بندگان شده پس تشریح چنین موضوعاتی برای کودکان و نوجوانان، امری ضروری است.
شهباز با اشاره به اینکه علاوه بر محتویات کتاب، ظاهر آن نیز باید به گونه باشد که کودکان به آن جذب و علاقه مند شوند، گفت: نزدیک به دو سال و نیم بر روی طراحی کتاب غیر از خدا هیچکس نبود، کار کردیم تا اینکه با کیفیتی کاملا رنگی و همان چیزی که کودک آن را می پسندد، راهی بازار کتاب شد.
کتاب غیر از خدا هیچکس نبود نوشته ابوالقاسم شهباز دارای 140 صفحه است که در تیراژ 3000 نسخه و باقیمت 20 هزارتومان با برگه گلاسه و جلد سخت راهی بازار شده است. لازم به ذکر است که این کتاب در چاپ نخست با تخفیفی بالا به خریداران عرضه می شود.

معرفي كتاب: درد سرهاي جيگر بابا (رمان روان شناختي - ويژه متأهلين)

[=Morvarid] دردسرهاي جيگر بابا
أ - شهباز
نشر دانا كتاب

مقدمه كتاب
سلام دوست عزيز!
[=Morvarid]اين داستان، يك اثر طنز است با ادبيات محاوره­اي و برگرفته از واقعيت زندگي انسان‌ها كه دست كم حاوي ۵۰ نكته و اصل مهم تربيتي و اخلاقي در مورد زندگي مشترك و تربيت فرزند مي­ باشد. [=Morvarid]و بر اين اساس كه گفته‌اند: «مُشك آن است كه خود ببويد نه آن كه عطّار بگويد.»، از توضيح اضافي خودداري نموده و مستقيم سراغ «دردسرهاي جيگر بابا» مي‌روم، گرچه نه ادعاي عطاري دارم و نه اين اثر را مُشك مي‌دانم! [=Morvarid]لازم به ذكر است در اين اثر، قصد جسارت به شخص يا گروهي نبوده و سعي شده چنين مسأله­اي اتفاق نيفتد. بر همين اساس، كلمه­ي «فيلسوف» در اين نوشته به معناي مصطلح نبوده و صرفا جنبه­ي طنز و شوخي دارد و اگر خواننده‌ي محترم كمي دقت كند، مصداق آن نامعلوم نيست. اميدوارم مطالعه‌ي اين مجموعه براي همسران، لذت­بخش و مفيد باشد. (يا حداقل مضر نباشد!) [=Morvarid]با آرزوي بهترين، شادترين و لذت‌بخش‌ترين لحظات براي همسران جوان و خانواده‌هاي ايراني! [=Morvarid] الف. شهباز [=Morvarid] اصفهان ـ‌ تابستان ۱۳۹۲

اصفهان: کتابفروشی حوزه علیمه اصفهان( خیابان حافظ)، تلفن: 32209948




[=arial]


[=arial][B]ترک و اجتناب از گناه






[=arial]
دانلود سخنرانی استاد فاطمی با موضوع "اخلاق و سلوک در نهج البلاغه" ۱۳۹۱



[=arial]جلسه اول(اخلاق و سلوک در نهج البلاغه) 1391- [=arial]دانلود صوت[=arial]-[=arial]دانلود فیلم



[=arial]جلسه دوم(اخلاق و سلوک در نهج البلاغه-واردات و خواطر) 1391-[=arial]دانلود صوت[=arial]-[=arial]دانلود فیلم



[=arial]جلسه سوم(اخلاق و سلوک در نهج البلاغه-واردات و خواطر) 1391-[=arial]دانلود صوت[=arial]-[=arial]دانلود فیلم



[=arial]جلسه چهارم(اخلاق و سلوک در نهج البلاغه-بررسی اجمالی علمای صاحب نظر در عرفان اسلام) 1391-[=arial]دانلود صوت[=arial]-[=arial]دانلود فیلم



[=arial](منبع:راسخون)





[/B]

حامی;451385 نوشت:
نويسنده محترم رهايي از خود ارضايي از دوستان بنده است. ايشان كتاب هايي متعددي دارند.
بنده از ايشان در خواست كردم كه كتاب شان را براي استفاده كاربران محترم و نيازمندان در سايت قرار دهند و ايشان لطف كردند و درخواست بنده را قبول كردند.
البته برخي از سايت ها و وبلاگ ها كار زشتي انجام داده بودند از اين كتاب بخش هايي را استفاده كرده اند بدون اين كه منبع را ذكر كنند
از پيوست دارند كنيد.

سلامو
واجب شد دوستتون رو حتما زیارت کنیم.
از جانب بنده بهشون بگین مخاطب کتابشون قطعا افرادی هم هستند که هر سخنی رو خیلی راحت نپذیرند و امروزه قرن 21 هست و ....
بخش "گناهی پرآسیب" متاسفانه تمامی آسیب هایی که مطرح شده هیچ منبع معتبری نداره در حالی که تا دلتون بخواد امروزه داره تحقیق میشه و تا به امروز آسیب هایی که دوست عزیزتون مطرح کردند رد شده پس بهشون بفرمایید منبع معتبر برای صحبت هاشون بیارند (منبع معتبر برای من توی این ضمینه فقط مقالات علمی معتبر و نیز کتب رفرنس هست چون با عرض پوزش اینکه بیایم یه تیکه فیزیولوژی گایتون رو ازش استفاده بکنیم ، اونقدری توانایی دارم که با همون فیزیولوژی گایتون و گانونگ مطالب دوستتون رو رد کنم)

سلام
درباره خودارضايي به اندازه كافي بحث كرده ام
اين تاپيك در قسمت كتابخانه است و بحث ها را در انجمن ها انجام بدهيم

حامی;553463 نوشت:
درباره خودارضايي به اندازه كافي بحث كرده ام
اين تاپيك در قسمت كتابخانه است و بحث ها را در انجمن ها انجام بدهيم

سلام
خودتونم به جز عنوان تاپیک پست گذاشتید.
جناب حامی به نظر شما ضررهائی که برای استمنا گفته میشه واقعیت داره؟
شما تایید میکنید؟ اگه آره از کجا به این موضوع رسیدید؟ منابع علمی یا دینی معتبر داره؟

*شاکر*;553477 نوشت:
سلام
خودتونم به جز عنوان تاپیک پست گذاشتید.
جناب حامی به نظر شما ضررهائی که برای استمنا گفته میشه واقعیت داره؟
شما تایید میکنید؟ اگه آره از کجا به این موضوع رسیدید؟ منابع علمی یا دینی معتبر داره؟

:Moteajeb!:

سلام بر شما
در بحث مديريت شهوت مفصل در تاپيك هاي مختلف بحث كرده ايم رجوع بفرماييد.

نرم افزار اندرويد رهايي از خودارضايي


سلام.

معذرت می خوام من فرصت نکردم کل این تاپیک رو بخونم که بدونم این راهکاری که برای درمان خود ارضایی می خوام بنویسم داخلش هست یا نه.

حلال بفرمایید اگر تکراریه.

یکی از دوستان من که مدت های زیادی درگیر مشکل خودارضایی بود و نمی تونست به هیچ وجه ترکش کنه، الحمدلله از این طریقی که عرض می کنم برای بیش از یکساله که موفق به ترک شده و عدم بازگشت بهش!

درمانش این بوده که سوگند اسلامی یاد کرده، با ذکر کردن لفظ والله و یا بالله که در صورتی که به طرف خود ارضایی بره بر او واجب بشه شصت روز پشت سر هم روزه بگیره.

از زمانی که این قسم رو خورده خدا بهش توفیق ترک این گناه رو داده.

گفتم اینجا برای دیگران بنویسم شاید به کسی کمک کرد که از گناهی رهایی پیدا کنه به امید خدا.

التماس دعا

[="Tahoma"][="DarkGreen"]

سها;773306 نوشت:
سلام.

معذرت می خوام من فرصت نکردم کل این تاپیک رو بخونم که بدونم این راهکاری که برای درمان خود ارضایی می خوام بنویسم داخلش هست یا نه.

حلال بفرمایید اگر تکراریه.

یکی از دوستان من که مدت های زیادی درگیر مشکل خودارضایی بود و نمی تونست به هیچ وجه ترکش کنه، الحمدلله از این طریقی که عرض می کنم برای بیش از یکساله که موفق به ترک شده و عدم بازگشت بهش!

درمانش این بوده که سوگند اسلامی یاد کرده، با ذکر کردن لفظ والله و یا بالله که در صورتی که به طرف خود ارضایی بره بر او واجب بشه شصت روز پشت سر هم روزه بگیره.

از زمانی که این قسم رو خورده خدا بهش توفیق ترک این گناه رو داده.

گفتم اینجا برای دیگران بنویسم شاید به کسی کمک کرد که از گناهی رهایی پیدا کنه به امید خدا.

التماس دعا

سلام
خب اينجا فقط كتاب معرفي شده بود
راهكار دوست شما براي همه كارايي ندارد. ممكن است براي افرادي كه خيلي مقيد هستند و باورهاي عميقي داشته باشند موثر باشد
اگر فرد اين قدر اراده داشته باشد كه خوب است
اغلب افرادي كه خودارضايي مي كنند مي گويند اراده نداريم بنابراين ممكن است قسم بخورند و در عمل نتوانند به قسم خود عمل كنند و با شكست در اينجا هم واقعا باور كنند اراده ندارند.
جريمه بايد متناسب با شرايط رواني و قدرت اراده فرد باشد[/]

یکجا دیدم اینرا نوشته بود

درمان گناه کبیره (استمنا ء)

✅دم کرده شماره 1) مرزنجوش، سنبل الطیب، گل گاوزبان و بادرنج بویه به نسبت مساوی در قوری ریخته و آب جوش روی آن بریزید و بگذارید تا کامل دم بکشد.
✅دم کرده شماره 2) افتیمون را در قوری ریخته و آب جوش روی آن بریزید و بگذارید تا به آرامی و خیلی آهسته به طور کامل دم بکشد.
✅دم کرده شماره 3) استخدوس را در قوری ریخته و آب جوش روی آن بریزید و بگذارید تا به طور کامل دم بکشد.

طرز مصرف:

الف) سه هفته اول: صبح و عصر یک استکان، دم کرده شماره (1)
ب) هفته چهارم و پنجم:
صبح و عصر یک استکان، دم کرده شماره (1)
روزی یک فنجان نیز دم کرده شماره (2)
ج) هفته ششم به بعد:
صبح و عصر یک استکان، دم کرده شماره (1)
روزی یک فنجان دم کرده شماره (2)
روزی یک فنجان نیز دم کرده شماره (3)

با انجام دستور بند (ج) و مصرف سه دم کرده مربوطه، بعد از این که علایم بیماری کمتر شد، می توانید مصرف دم کرده ها را کمتر نمایید، ولی حداقل برای سه ماه این نسخه را انجام دهید.

✅راه درمان دیگر : نماز. نماز . نماز

تذکر مهم:
خواهشمند است در صورت استفاده از این نسخه و نتیجه دهی، برای ترغیب کاربران محترمی که با این عارضه دست به گریبانند و نیز به جهت ریشه کنی این معضل بزرگ و گناه کبیره در میان نسل جوان نسخه دست به دست عمومی شود.

[="Tahoma"][="DarkGreen"]

[/]