دهکده مجازي(سایت و وبلاگ و کانال های مذهبی کاربران اسک دین)

تب‌های اولیه

502 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

سلام
این هم وب بنده ناقابل هست فکرکنم خوشتون بیاد دیدن کنید ونظر بدید انتقاد وپیشنهادم داشتید با جون دل میپذیرم
موفق باشید انشالله
یاعلی
http://abi021.blogfa.com

سلام علیکم
وبلاگ جدید بنده:

مطالب خواندنی

سلام خوش حال میشوم اگر نظرتان را راجع به وبلاگم بدانم...
یاعلی...
عصرانه دوستانه

http://yasbanoooo.blogfa.com/

سلام آدرس وبلاگ من اینه با تشکر

[=arial]آدرس وبسایت بنده:
http://monjigraph.tk/

سلام علیکم
طاعات و عبادات همه ی دوستان اسک دین، قبول درگاه حق انشاءالله!
به وبلاگ های حقیر سری بزنید و نظر بدهید! امید وارم که رازی باشید!
اندیشه
نقل مطالب

وبلاگ من و دوستانم
mahdyar10.blogfa.com

سلام دوستان
این وبلاگ من هست
توش مطالب سیاسی و مذهبی می گذارم و بعضی از مطالب متفرقه ، نویسنده اش خودم هستم ، البته قرار هست یک طلبه هم با من همکار بشه و با هم ادارش کنیم ، خوشحال میشم در موردش نظر بدید

vatanall.mihanblog.com

سلام

وبلاگ انجمن گفتگوی شیعی :

http://www.talkshia.blogfa.com

در این وبلاگ آخرین و بهترین مطالب انجمن گفتگوی شیعی (talkshia.com) قرار میگیرد.

سلاااااااااام دوستان اسک دینی .. من یه وبلاگ دارم که اسمش قـــــرار گاه عشاق
مخصوص کسانی است که عاشق شهدا هستن و هر کس که دلش بخواد بیاد وبلاگم.! ((((:
هر از چند گاهی هم برای دوستانی که نظر می دن بهم.. جلسه می ذاریم
اگه دوست داشتین بیاین و نظرتون رو در مورده وبلاگم بگین
و بگین که از اسک دین اومدین هاا
www.mataf.blogfa.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@

________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمتون_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

وبلاگ فرهنگی مذهبی خادمان جوان حرم رضوی
(گروه سایبری افتخاري فرهنگي وتبليغات اسلامي خدمات فرش صحنين اماكن متبركه آستان قدس رضوی)
این پایگاه اینترنتی که با هدف اصلی اطلاع رسانی درموردآستان قدس رضوی به خصوص خدمات فرش حرم مطهروترویج فرهنگ رضوی ایجادشده است.

www.sahn2077.r98.ir

بسم رب الحسین .. .

من تمام مطالب وبم رو تقریبا خودم مینویسم!
چون مطلب کپی دوست ندارم!

سیاسی
اعتقادی
مذهبی
گاهی هم خاطرات دانشگاه! که دست کم از یه سیاسمتدار نداره!

منتظر نقد ها هستم! برای ورود روی نوشته ی زیر کلیک کنید .

وبلاگ سیاسی کوفه 2013

سلام و خسته نباشید
اسم وبلاگ من سفر عشق است
در نگاه اول به نظر میاد که وبلاگی پر از مطلب عاشقونه است
اما وقتی وارد وبلاگم شوید متوجه می شوید که کاملا مذهبی و دینی است.
منظور من از سفر عشق یعنی سفری به سوی عشق واقعی .
عشق واقعی هم که شما می دونید کی هست.
از همه ی شما دعوت می نمایم تا نقدها و نظرات فوق العاده ی تان درباره ی وبلاگم بدهید
برای بازدید بر روی سفر عشق زیر کلیک کنید با تشکر
سفر عشق:Gol:

فضیلت آیة الکرسی

برگزیده از کتاب شریف «البرهان فی تفسیر القرآن» قال رسول الله (صلى الله عليه و آله): من قرأ أربع آيات من أول البقرة، و آية الكرسي، و آيتين بعدها، و ثلاث آيات من آخرها، لم ير في نفسه و ماله شيئا يكرهه، و لا يقربه شيطان، و لا ينسى القرآن
ادامه مطلب...

وبلاگهای ارزشی من

http://135128.blogfa.com/ راز عشق(دفاع مقدس)http://www.ietamseyed.ir/ ساقی کوثر(یا مولا)
http://www.nasimebehst.blogfa.com نسیم بهشت (عفاف وحجاب)

سلام
ببخشید چطور میشه تبادل لینک کرد؟
میشه برام توضیح بدین؟
بلاگفا
متشکرم
:Gol::Gol::Gol::Gol::Gol::Gol::Gol::Gol:

سرور;385216 نوشت:
سلام
ببخشید چطور میشه تبادل لینک کرد؟
میشه برام توضیح بدین؟
بلاگفا
متشکرم

سلام
اکر منظورتون تبادل لینک با انجمن گفتگوی دینی است چنین امکانی مقدور نیست
یا علی

بهنیه سازی موتور جستجو (SEO) برای هر نوع اقدام موفق وبلاگ نویسی بسیار مهم و حیاتی است. بنابراین، می بایست به شیوه ای درست اجرا شود. SEO خود به دلایل بیشماری کاملا پیچیده و دشوار است، اما بیش از همه به دلیل استفاده گوگل از یک محاسبه عددی (الگوریتم) است، که عوامل مختلفی را هنگام رتبه بندی یک صفحه وب در محاسبه بکار می برد، و آنها به تغییر دادن آن ادامه می دهند.



در اصل اسطوره و افسانه SEO بسیار زیادی موجود است که دانستن اینکه چه چیزی ۱۰۰% درست بوده بسیار دشوار شده است، اما می توانم شما را راهنمایی کنم که کدامیک از اشتباه هایSEO را نباید مرتکب شوید:

۱٫ خرید لینک ها

چنانچه وبگاه شما پیش از این محبوب باشد، ممکن است با خرید لینک ها (پیوندها)به افزایش کوتاه مدت دست یابید، اما اینجا هنوز در حال خطر کردن هستید. لینک های پولی گاهی اوقات بوسیله کارشناسان موتور جستجوی گوگل نشانه گذاری و متوقف می شوند. ممکن است از خود بپرسید، چگونه آنها مرا به دام خواهند انداخت؟ ربات های گوگل و یک گروه ویژه در شرکت، هر روز به دنبال الگوهای ارتباط دهنده مشکوک هستند!

به عنوان مثال، چنانچه هزینه چند صد لینکی که درست همان روز به وبگاه شما اشاره می نمایند را پرداخت نمایید، برخی لینک ها به عنوان ’ فعالیت ارتباط دهنده نامنظم ‘ نشانه گذاری می شوند. لینک هایی از مقوله ای کاملا نامتناسب نیز مشکوک به نظر خواهند رسید.

مایلم روش قدیمی پیوند دادن نظر و نقدها (کامنت)، به صورت دستی را توصیه نمایم – وبلاگ تان هنوز هم قادر به رشد و ترقی خواهد بود، البته با آهنگی ثابت و پایدار. با سپری شدن زمان، نتایج نهایی ارزشمند خواهند بود. با این وجود چنانچه تصمیم به خریدن لینک ها دارید، متن خبری یکسان را برای تمامی آنها بکار نبرید؛ اندکی آن را ادغام کنید.


۲٫ تکرار مطالب
بسیاری از وبلاگ نویسان را می شناسم که تلاش می کنند موضوعی یکسان با دگرگونی اساسی واژگان کلیدی بسیار مشابه را هدف قرار دهند. به عنوان مثال، ’ در فیسبوک پول درآورید‘ یا ’ با فیسبوک خود پول درآورید‘ کاملا مشابه هستند، و ایجاد صفحه ای کاملا متفاوت برای هر واژه کلیدی ارزش زیادی به وبگاه شما نخواهد افزود.
تا چه اندازه واقعا می توانید با موضوع ها و واژگان کلیدی که اساسا یکسان هستند، بازی کنید؟ چنانچه نمی توانید، پس احتمالا به نوشتن مطالب یکسان برای هر دو واژه کلیدی، که خطر مجازات موتور جستجو را موجب می شود، خاتمه خواهید داد. در عوض، می بایست تلاش کنید تا یک موضوع یا واژه کلیدی تازه را با جزئیات شکافته و برای تقویت هر پست تلاش نمایید.


۳٫ دنبال نمودن رتبه صفحه ها
در مورد من اشتباه نکنید، رتبه صفحه برای موفقیت هر وبگاهی مهم است. هرچه رتبه صفحه بالاتری داشته باشید، از رتبه بهتری در موتورهای جستجو برخوردارید، و بازدید کنندگان بیشتری خواهید داشت. هرچند، این قطعا تنها معیاری نیست که به شما در افزایش موفقیت وبلاگ تان یاری خواهد رساند. وانگهی، گوگل پیش از این یادآور شد، رتبه صفحه یکی از دویست (اوه!) شاخص مورد استفاده برای خزیدن در میان وبگاه و رتبه بندی یک وبگاه است. در عوض، شما می بایست بر تجزیه و تحلیل، RIO ، و ارتباط ، همان گونه که توسط خود گوگل توصیه شده است، تمرکز نمایید.


۴٫ واگذاشتن برچسب های عنوان به صورت خودکار
برچسب (تگ) عنوان به طور انکارناپذیری یکی از مهمترین جنبه ها است هنگامی که به رتبه بندی های موتور جستجو می انجامد. وبلاگ نویسان تازه کار به طور معمول یک پست با عنوان طولانی می نویسند کهموضوع را با واژگانی بسیار زیاد شرح می دهد. نخست، شما می خواهید عنوان را نسبتا کوتاه نگه دارید (نه بیش از ۶۰ کاراکتر) اما مهمتر از همه، می بایست هدف شما تمرکز بر بهینه سازی برچسب های عنوان باشد.

به عنوان مثال، چنانچه شما پستی با عنوان “یک وبلاگ مناسب چیست و چگونه آن را ایجاد کنم؟” می نویسید، برچسب عنوان شما می بایست بیشتر یک واژه کلیدی را هدف قرار دهد، شاید چیزی مانند “یک وبلاگ مناسب چیست؟” به همراه “یک وبلاگ مناسب” یک واژه کلیدی معقول است. شما قطعا می خواهید محبوبیت واژه کلیدی مربوط را با یک ابزار واژه کلیدی همچون Google Adwords پیش از بهینه سازی آن، بررسی نمایید. تغییر دادن آن را مد نظر قرار دهید و شاید از جایگاهی بهتر در موتورهای جستجو و در نتیجه، بازدید کنندگان بیشتر لذت برید.


۵٫ زیبایی را فدای محتوا نمودن
در حالی که وبلاگ نویسان بسیاری برای رشد وبلاگ خود به محتوا وابسته هستند، برخی وجود دارند که ذهن خود را به طراحی وبلاگ شان مشغول کرده اند. در مورد من اشتباه نکنید، اگر از طراحی گیرا برخوردار نباشید، برخی بازدید کنندگان گرایشی به وبگاه تان نخواهند داشت. هرچند، استفاده بسیار زیاد از گرافیک و تصاویر، صفحه شما را شلوغ کرده و سرعت آن را کاهش می دهد.
سایت های بسیاری را می بینم که با بکار بردن فلش، سرعت صفحه را فدای حرکت و صدا ها می کنند. قطعا تنظمات گیرا و جذاب مهم است، اما به قدر کافی ارزش آن را ندارد که چیزی را فدای آن کنید. همچنین این مانع ربات های موتور جستجو خواهد شد از اینکه بتوانند به میزان سریع تری در میان صفحه های شما بخزند.


۶٫ استفاده از وبلاگ های میزبان رایگان
خدمات وبلاگی که میزبانی رایگان همچون Blogger ، TypePad ، و بسیاری دیگر ارائه می دهند، می توانند پلتفرمی مطلوب و ارزش و معیاری عالی را عرضه نمایند. هرچند، آنها به قدر کافی انعطاف پذیر نبوده تا بتوانند پلاگین ها، تم ها، و امکانات دیگری که شما واقعا خواستار نتایج برتر SEO هستید، را نصب کنند.

همه آن چیزی که نیاز خواهید داشت، اینکه دامنه خود را ثبت کنید، و یک طرح ارزان قیمت میزبانی خریداری نمایید. چنانچه به اندازه کافی قیمت کنید، نباید بیش از ۵۰$ برای هر دو در سال هزینه نمایید. ارزش چند دلار در ماه را دارد که نظارت کامل بر روی وبگاه خود داشته باشید. قدرت استقلال قادر است هنگامی که فعالیت وبلاگ نویسی تان افزایش می یابد، پاداش های بزرگی را درو نماید.


۷٫ جوهره واژه کلیدی
احتمالا یکی از فراگیر ترین اشتباه های SEO جوهره مشترک است. این نه تنها غیر اخلاقی است، بلکه همچنین به رتبه بندی جستجوی شما آسیب خواهد رساند. چنانچه واقعا می خواهید گروهی از واژگان کلیدی را رتبه بندی کنید، صفحه ای جداگانه برای هر واژه کلیدی و بنابراین بهینه سازی برای آن ایجاد نمایید. به جای بکار بردن متن پنهان یا تکراری، روی صفحه های سودمندی که واژگان کلیدی شما را به عنوان بخشی از محتوا پیاده سازی می نمایند، تمرکز کنید. تلاش برای دستکاری یک موتور جستجو همچون گوگل، کاملا ممنوع است.


۸٫ نوشتن مطالب کوتاه
وبگاه های بسیاری، به ویژه وبلاگ ها، از پست هایی که بسیار کوتاه هستند رنج می برند. من به طور شخصی چندین پستارسالی مهمان در هر روز دریافت می نمایم، که بیشتر اوقات، مجبورم آنها را بر اساس اینکه برای انتشار بسیار کوتاه هستند، رد کنم. تا چه اندازه یک قطعه می تواند بزرگ باشد چنانچه در فقط ۴۰۰ کلمه نوشته شده باشد؟ نوشتن پست های بسیار کوتاه به وفاداری خواننده لطمه می زند و به علاوه صفحه شما هنگامی که به رتبه بندی SEO می رسد به عنوان کیفیت پایین در نظر گرفته می شود.


۹٫ انجام ندادن SEO به درستی
تنها یک راه درست برای بهینه سازی پست هایتان برای موتور جستجو وجود ندارد، بلکه روش های اثبات شده کلی وجود دارند که می توانید مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال، در مورد ساختن لینک، چندین وبلاگ نویس را می شناسم که مرتکب اشتباه شده و تنها به صفحه اول وبگاه خود پیوند (لینک) می دهند. در عوض، می بایست لینک هایی را ایجاد کنید که همچنین به محبوب ترین و برترین نوشته ها (پست ها) اشاره می نمایند. همیشه چیز تازه ای برای یادگیری در مورد SEO وجود دارد، پس مطمئن شوید که دانش بهینه سازی شما با خواندن مقاله ها یا راهنمایی های نویسندگان واجد شرایط همچون مت کاتس از گوگل، به روز باشد.


۱۰٫ فراموش نمودن برچسب ALT

در حالی که گوگل بر اساس گزارشی (نرم افزار WebCEO) اهمیت زیادی به برچسب ALT نمی دهد، موتورهای جستجوی دیگر همچون AOL ، Bing ، Yahoo این موضوع را مورد توجه قرار می دهند. حقیقت این است که یک عکس تنها یک فایل تصویری است چنانچه برای واژه کلیدی بهینه سازی نشده باشد. برای بهینه ساختن آن، برچسب (تگ) ALT را هنگام وارد نمودن یک تصویر در پست، بکار برید؛ قطعا شاهد نتایج بهتری خواهید بود. همچنین، نامگذاری فایل تصویری به عنوان واژه کلیدی یا حداقل برای تعریف نمودن یک عبارت را مورد توجه قرار دهید. چنانچه در مورد قوانین کپی رایت وبلاگ نویسی می کنید، تصویر خود را به عنوان ‘copyright-laws.jpg’ نامگذاری کنید، نه چیزی همانند ‘picture10.jpg’ – که اصلا برای شما نتیجه خوبی نخواهد داشت.


نتیجه
من اشتباه های SEO بیشتری را به طور مرتب مشاهده می کنم، همچون بکار بردن توصیف های عمومی برای پست ها، به روز نکردن نقشه سایت، صفحه های ۴۰۴ خراب، و اشتباه های دستوری در مطالب مختلف سایت. بیشتر از همه، پست هایی را می بینم که فاقد انسجام و سازماندهی و به سادگی شامل متن بسار زیاد بدون جداسازی از هر نوع همچون فاصله گذاری یا سرفصل هستند. این تنها احساس ناخوشایند و نامطلوب به خوانندگان ارزشمند شما می بخشد. به تجربه و مهارت کلی صدمه می زند و کیفیت وبگاه شما لطمه خواهد خورد. این اشتباه های SEO ممکن است برای برخی مقدماتی به نظر برسند اما نباید نادیده انگاشته شده یا چشم پوشی شوند. با این حال بهتر است، ارزیابی وبلاگ خود را بی درنگ مورد توجه قرار دهید تا از اینکه SEO کلی شما مورد بررسی است، اطمینان حاصل کنید.

سلام این وبلاگ http://bandhgod.blogsky.com/
:hamdel:
عکس مذهبی
برنامه جاو
برنامه کامپیوتر و................

گل ليلا;385249 نوشت:
سلام
اکر منظورتون تبادل لینک با انجمن گفتگوی دینی است چنین امکانی مقدور نیست
یا علی

نه منظورم کلی بود

[="Black"]

سرور;387386 نوشت:
نه منظورم کلی بود

سلام و عرض ادب
اگر منظورتان آموزش تبادل لینک(پیوندها و پیوندهای روزانه) هست بر روی لینک زیر کلیک کنید
http://bloging.ir/1390/blogging/blogfa/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D8%AF%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D9%81%D8%A7/[/]

سلام وبلاگ من:

این وبلاگ با لطف پروردگار به اینجا رسیده نظراتتون برای پیشرفتش منو خشنود میکنه.

Ght.rzb.ir

با سلام به دوستان عزیز
اگه دوست داشتید در رابطه با شیطان پرستی ، فراماسونری و مهدویت اطلاعاتی کسب کنید لطفا به سایت من هم سری بزنید
http://mouod110.blogfa.com

بسم رب الحسین .. .

بیشتر به موضوعات روز علاقه دارم ، موضوعات سیاسی روز.
منطقه و .. .

بیشتر هم خودم مینویسم ، چون از کپی کردن خوشم نمیاد
مطالب کپی رو هر جایی میشه پیدا کرد . مطالب وب من !! فقط تو وبه منه! والبته تو فروم هایی که عضوم. نیشخند.

در این حماسه کوفه 2013 ، ایران ما نقش 72 میلیون تن را دارد . ..

منتظر حضور گرم شما در حماسه کوفه 2013 هستم
روی متن کلیک کنید

سلام بچه ها من به تعدادی یار و کمک نیاز دارم تا وبلاگ (مهدویت ، انتظار) رو بنویسیم.
entm.rozblog.com
من زیاد وقت نمیکنم هرکس دوست داشت بیاد عضو شه و مطلب بفرسته و منم تایید کنم
ممنون
درضمن به خاطر من نیاید و به خاطر امام زمان بیاید و کمک کنید که شاید برای ارباب کاری - هرچند خیلی کوچیک- کرده باشیم

سلام دوستان
میخواستم نظرتون رو در مورد این وبلاگ بدونم
از نظرات سازنده ی شما استفاده میکنم
لطفا من رو در ساخت این ولاگ و تبدیل آن به سایت راهنمایی کنید.:please:
http://mouod110.blogfa.com

سلام برادر وبلاگ خوبی داری،خوشحالم که در زمینه مهدویت وبلاگی توانمند و زیبا طراحی کرده ای.
به پایگاه اینترنتی آخرین بت شکن(وبلاگم)سربزن.mma313.lxb.ir

برای طراحی وبلاگ باید بگم اگه کمی دانش htmlوcssداشته باشی میتونی همین قالبت رو یک تغیر اساسی بدی.مثل تغییر هدر و...(کاری که من تو قالبم کردم) البته اگه از قالبم خوشت اومد میتونم برات قالب ویرایش کنم،یه سری به مهدی قالب یکی از بخش های وبلاگم بزن(توی منوی بالای وبلاگ هست)

راجب تبدیل به سایت نخست باید آدرس وبلاگت رو کوتاه کنی برای اینکار میتونی از دامنه های رایگان که کمی کوتاه تر از(.blogfa.com) استفاده کنی.اگه میخوای دامنه خریداری کنی،ارزان ترینشون(ir.) با حداقل 5هزار تومن برای یک سال،سپس میتونی قالب وبلاگت رو یه یک قالب سایت تبدیل کنی........کمکی دیگه خواستی درخدمتم.........یامهدی ادرکنی

با سلام خدمت دوستان
میخواستم بدونم چطور میتونم آمار بازدید وبلاگم رو زیاد کنم؟

حریم یاس
http://harimeyas1.blogfa.com
مشتاق دیدار
یاعلی

موعود313;391908 نوشت:
با سلام خدمت دوستان
میخواستم بدونم چطور میتونم آمار بازدید وبلاگم رو زیاد کنم؟


هرروز مطالبتونو بروز کنین
تبادل لینک هم کمک میکنه
اگه دوست داشتین لینک وبلاگ منو هم قرار بدین منم شما رو لینک میکنم خخخخ
مهدویت ، انتظار entm.rozblog.com
البته شما منو لینک بکنی یا نه من شما رو لینک خواهم کرد

چهل حديث اخلاقي از امام رضا عليه السلام :
1- سه ويژگى برجسته مؤمن
لا يَكُونُ الْمُؤْمِنُ مُؤْمِنًا حَتّى تَكُونَ فيهِ ثَلاثُ خِصال:1ـ سُنَّةٌ مِنْ رَبِّهِ. 2ـ وَ سُنَّةٌ مِنْ نَبِيِّهِ. 3ـ وَ سُنَّةٌ مِنْ وَلِيِّهِ. فَأَمَّا السُّنَّةُ مِنْ رَبِّهِ فَكِتْمانُ سِرِّهِ. وَ أَمَّا السُّنَّةُ مِنْ نَبِيِّهِ فَمُداراةُ النّاسِ. وَ أَمَّا السُّنَّةُ مِنْ وَلِيِّهِ فَالصَّبْرُ فِى الْبَأْساءِ وَ الضَّرّاءِ.
مؤمن، مؤمن واقعى نيست، مگر آن كه سه خصلت در او باشد:سنّتى از پروردگارش و سنّتى از پيامبرش و سنّتى از امامش. امّا سنّت پروردگارش، پوشاندن راز خود است،امّا سنّت پيغمبرش، مدارا و نرم رفتارى با مردم است،امّا سنّت امامش، صبر كردن در زمان تنگدستى و پريشان حالى است.
2- پاداش نيكى پنهانى و سزاى افشا كننده بدى
« أَلْمُسْتَتِرُ بِالْحَسَنَةِ يَعْدِلُ سَبْعينَ حَسَنَةً، وَ الْمُذيعُ بِالسَّيِّئَةِ مَخْذُولٌ، وَالْمُسْتَتِرُ بِالسَّيِّئَةِ مَغْفُورٌ لَهُ ».
پنهان كننده كار نيك [پاداشش] برابر هفتاد حسنه است، و آشكاركننده كار بد سرافكنده است، و پنهان كننده كار بد آمرزيده است.
3- نظافت
« مِنْ أَخْلاقِ الأَنْبِياءِ التَّنَظُّفُ ».
از اخلاق پيامبران، نظافت و پاكيزگى است.
4- امين و اميننما
« لَمْ يَخُنْكَ الاَْمينُ وَ لكِنِ ائْتَمَنْتَ الْخائِنَ ».
امين به تو خيانت نكرده [و نمىكند] و ليكن [تو] خائن را امين تصوّر نموده اى.
5- مقام برادر بزرگتر
« أَلاَْخُ الاَْكْبَرُ بِمَنْزِلَةِ الاَْبِ ».
برادر بزرگتر به منزله پدر است.
6- دوست و دشمن هر كس
« صَديقُ كُلِّ امْرِء عَقْلُهُ وَ عَدُوُّهُ جَهْلُهُ ».
دوست هر كس عقل او، و دشمنش جهل اوست.
7- نام بردن با احترام
« إِذا ذَكَرْتَ الرَّجُلَ وَهُوَ حاضِرٌ فَكَنِّهِ، وَ إِذا كَانَ غائِباً فَسَمِّه ».
چون شخص حاضرى را نام برى [براى احترام] كنيه او را بگو و اگر غائب باشد نامش را بگو.
8- بدى قيل و قال
« إِنَّ اللّهَ يُبْغِضُ الْقيلَ وَ الْقالَ وَ إضاعَةَ الْمالِ وَ كَثْرَةَ السُّؤالِ ».
به درستى كه خداوند، داد و فرياد و تلف كردن مال و پُرخواهشى را دشمن مىدارد.
9- ويژگيهاى دهگانه عاقل
« لا يَتِمُّ عَقْلُ امْرِء مُسْلِم حَتّى تَكُونَ فيهِ عَشْرُ خِصال: أَلْخَيْرُ مِنْهُ مَأمُولٌ. وَ الشَّرُّ مِنْهُ مَأْمُونٌ. يَسْتَكْثِرُ قَليلَ الْخَيْرِ مِنْ غَيْرِهِ، وَ يَسْتَقِلُّ كَثيرَ الْخَيْرِ مِنْ نَفْسِهِ. لا يَسْأَمُ مِنْ طَلَبِ الْحَوائِجِ إِلَيْهِ، وَ لا يَمَلُّ مِنْ طَلَبِ الْعِلْمِ طُولَ دَهْرِهِ. أَلْفَقْرُ فِى اللّهِ أَحَبُّ إِلَيْهِ مِنَ الْغِنى. وَ الذُّلُّ فىِ اللّهِ أَحَبُّ إِلَيْهِ مِنَ الْعِزِّ فى عَدُوِّهِ. وَ الْخُمُولُ أَشْهى إِلَيْهِ مِنَ الشُّهْرَةِ. ثُمَّ قالَ(عليه السلام): أَلْعاشِرَةُ وَ مَا الْعاشِرَةُ؟ قيلَ لَهُ: ما هِىَ؟ قالَ(عليه السلام): لا يَرى أَحَدًا إِلاّ قالَ: هُوَ خَيْرٌ مِنّى وَ أَتْقى ».
عقل شخص مسلمان تمام نيست، مگر اين كه ده خصلت را دارا باشد:1ـ از او اميد خير باشد. 2ـ از بدى او در امان باشند. 3ـ خير اندك ديگرى را بسيار شمارد. 4ـ خير بسيار خود را اندك شمارد. 5ـ هر چه حاجت از او خواهند دلتنگ نشود. 6ـ در عمر خود از دانش طلبى خسته نشود. 7ـ فقر در راه خدايش از توانگرى محبوبتر باشد. 8ـ خوارى در راه خدايش از عزّت با دشمنش محبوبتر باشد. 9ـ گمنامى را از پرنامى خواهانتر باشد. 10ـ سپس فرمود: دهمى چيست و چيست دهمى؟ به او گفته شد: چيست؟ فرمود: احدى را ننگرد جز اين كه بگويد او از من بهتر و پرهيزكارتر است.
10- نشانه سِفله
« سُئِلَ الرِّضا(عليه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(عليه السلام):مَنْ كانَ لَهُ شَىْءٌ يُلْهيهِ عَنِ اللّهِ ».
از امام رضا(عليه السلام) سؤال شد: سفله كيست؟فرمود: آن كه چيزى دارد كه از [ياد] خدا بازش دارد.
ادامه مطلب

سلام علیکم
وبلاگ بنده:
www.eslamic110.blogfa.com
وبلاگی با موضوعات سیاسی،اجتماعی
خوشحال میشم نظرات انتقادیتونو راجع بهش بشنوم.:Gol:

سلام دوستان
وبلاگی دارم با موضوعات بصیرتی،تربیتی،معرفتی،مهارتی،شهید مطهری و مهدویت
اگر دوست داشتید وبلاگ منو لینک کنید.با اسم طلیعه حکمت یا هر چیز دیگه ای که دوست دارید
www.mahdyar10.blogfa.com

متشکرم

اگر برای بهتر شدن وبلاگ و افزایش بازدید کننده ها راهنماییم کنید ممنون میشم

سلام دوستان عزیزوبلاگی دارم باعنوان خادمان جوان حرم رضوی(پایگاه اطلاع رسانی خدمات فرش صحنین اماکن متبرکه حرم مطهر)من دوستانم خوش حال میشیم ازاین وب دیدن فرمایید.
امیدوارم اطلاعات این وب مورد قبول شماعزیزان باشد.
باتشکرازشماعزیزان منتظرنظرات سازنده تان هستیم.
آدرس لینک:{www.sahn2077.r98.ir}

سلام به همه اسک دینی های محترم
وبلاگ های بنده بترتیت بشرح ذیل هست:
بصیرت که آدرس آن :basirat1370.blogfa.com با موضوع اخبار سیاسی روز
منتظرالمهدی که آدرس آن :montazeralmahdi1370.blogfa.com موضوع آن مهدویت
محب الحسین که آدرس آن :s-m-a-h.blogfa.com موضوع آن فرهنگی و مذهبی
چهارمین وبلاگم با موضوع وصیت نامه و زندگی نامه و خاطرات شهدای عزیز دیوکلا هست که بزودی آدرسش گذاشته میشود
از همه اسک دینی های محترم و بازدیدکنندگان محترم میخواهم به وبلاگ هایم سربزنند و نظرات ارزشمن خود را با من در میان بگذارند

سلام این هم وبلاگ بنده در مورد ظهور . قرآن . اسلام و ... دوستان ممنون میشم سری هم به بنده بزنید

http://emam12zohoor.blogfa.com/

http://g-f-g.blogfa.comو اينجاhttp://dokhtarebabayebaroon.blogfa.com/سر بزنيد.ضرر نميكنيد!ترجيح ميدم چيزى نگم تا خودتون ببينيد اگرچه سخن بسيار است....

من بخش های از این 2 وبلاگ رو خوندم ،نمیدونم چی بگم و نمی تونم چیزی بگم، بغض گلومو می فشاره ،توی شرکتم ،نمی تونم بغضمو بشکونم، روح پاکش شاد باشه.
به دوستای اسک دینیم هم توصیه میکنم که یه سری به این وبلاگ بزنن:ok:

به این وبلاگ هم سر بزنید حتما
محتوایش خیلی ارزنده هست ضرر میکنید سر نزنید
www.milad88.blogfa.com

به این وبلاگ هم سری بزنید ضرر ندارد . موضوع ان موفقیت است
www.drfarhang.blogfa.com
نظر یادتون نرود

من ساعت يك نصفه شب پيدا كردم اين وب رو.تا ساعت ٤صبح خوندم و گريه كردم.

ما غرك بربك الكريم؟!

[="Times New Roman"][="Black"]وبلاگ من بیشتر دست نوشته های خودمه و اعتقادات شخصی و گاهی هم مباحث دینی می گذارم . ولی کلا بعید می دونم برای شماها چیز مفیدی باشه .

اینم آدرس : Http://www.im-masoud-freeman.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام
وبلاگ بنده بر خلاف اسمش کاملا دینی است خوش حال می شوم سر بزنید.
safareeshghe.samenblog.com

http://fereshtehaskari.blogfa.com/ [=arial]باسلام اینم آدرس وبلاگ من خوشحال میشم سربزنید...باسپاس

سلام علیکم
این هم وبلاگ بنده:
دوست داشتید سربزنیدhttp://mobintarh.persianblog.ir/

http://nazanainzahra.ibsblog.ir

خوشحال میشم ایراد ها ومشکلات وبلاگم بگید

[="DarkRed"]

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام ای دل نورانی خورشید ، ای نگاه آبی آسمان ، ای شکوه آفرینش !
سلام ای وسیع جاری ، ای پهنه نور باران ، ای طراوت بی کران

دوستای مهربونم این آدرس وبلاگمه خوشحال میشم بهم سر بزنین و انتقادات و پیشنهاداتتونو بهم بگین

faslesheydaei.persianblog.ir


بسم الله الرحمن الرحیم
جزی الله عنا محمدا ما هو اهله


با سلام...از دوستان میخوام به این سایت مراجعه کرده و در آن عضو شوند...سایت خوبی هست...

آدرس: www.rabbolkaram1392.vcp.ir

اینم تالار گفتمانش: www.rabbolkaram1392.vcp.ir/forum

مؤسسه علمی فرهنگی ندای بصیرت

IMAGE(<a href="http://upload7.ir/images/64077981907594320960.gif" rel="nofollow">http://upload7.ir/images/64077981907594320960.gif</a> )

سلام
یه پیشنهاد برای دوستانی که آدرس وبلاگشون رو در این تاپیک میذارن:

دوستان،در کنار اینکه نام آدرس وبلاگتون رو میذارید توضیحاتی مختصر از وبلاگتون هم بنویسید .

اینجوری افرادی که دنبال موضوع خاصی هستن مشتاق میشن اگه اون موضوع،در وبلاگ شما موجود باشه به وبلاگ شما هم سری بزنن .