◕◕◕نرم افزار های کاربردی تلفن همراه ویژه اندروید◕◕◕ رهایی از شر پیامهای تبلیغاتی

تب‌های اولیه

76 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
◕◕◕نرم افزار های کاربردی تلفن همراه ویژه اندروید◕◕◕ رهایی از شر پیامهای تبلیغاتی

بارکد QRچیست؟
بارکد خوان برای اندروید Barcode Scanner v4.0



برنامه کاربری Barcode Scanner یکی از برنامه های آندرویدی می باشد که به وسیله ی دوربین گوشی شما QR Code ها را خوانده و مشخصات آن کد را به شما نشان میدهد.

دانلود با لينک مستقيم
حجم : 0.34 مگابايت
ورژن : برای اندروید 2.1 و بالاتر
پسورد : www.androidiha.com
منبع:
آندرویدیها

استخراج فایل های Zip و RAR حتی پسورد دار برای آندروید ArchiDroid v1.1.3

مطمئنا بارها پیش آمده که با گوشی خود در حال وبگردی بوده اید و فایل هایی را از وب سایت های مختلف دانلود کرده اید که به صورت فرمت های Zip و RAR فشرده شده بودند که اکثر فایل منیجرهای آندرویدی قابلیت اکسترکت و استخراج این گونه فایل ها را دارا می باشند اما مشکل وقتی شروع می شود که فایل های دانلودی شما توسط مدیر وب سایت زمزگذاری و پسورد گذاری شده باشد که در این مواقع احتمالا مجبور هستید فایل را به کامپیوتر انتقال داده و توسط نرم افزارهایی همچون WinRAR یا WinZip یا 7Zip آن ها را استخراج و رمز گشایی کنید .

اما با نرم افزار فوق العاده ای که امروز به معرفی آن می پردازیم دیگر ، هیچ نیازی به انتقال فایل ها به کامپیوتر نیست چرا که ArchiDroid همه کار برای شما انجام می دهد !

ازامکانات این نرم افزار فوق العاده می توان به موارد زیر اشاره کرد :
** استخراج از فرمت های فشرده RAR, ZIP, TAR, GZIP (gz), BZIP2 (bz2), tar.bz2, tar.gz and 7ZIP* (7z)
** استخراج از فرمت های فشرده zip و rar دارای کلمه عبور
** پشتیبانی از فرمت فشرده rar پارت بندی شده
** قابلیت انتقال سریع به نرم افزار در بعضی از مرورگرها و نرم افزارهای مدیریت فایل برای استخراج
** قابلیت ساخت فایل فشرده دارای کلمه عبور با فرمت zip

لینک دانلود مستقیم

IMAGE(<a href="http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=104x104&chl=http://dl.apktops.ir/apps/archidroid-39-1.1.3_www.apktops.ir.apk&chld=L" rel="nofollow">http://chart.apis.google.com/chart?cht=qr&chs=104x104&chl=http://dl.apktops.ir/apps/archidroid-39-1.1.3_www.apktops.ir.apk&chld=L</a>|1$choe=UTF-8)

حجم فایل: 500 کیلوبایت

منبع: apktops.ir

دانلود نرم افزار موبایل شماره تلفن های ضروری + شماره پیامک های ضروری



نرم افزار ضروری حاوی شماره تلفن های ضروری مانند 118 و شماره پیامک های مهم مثل گرفتن خلافی ماشین می باشد.
رمز فایل

p30download.com

مرورگر معروف و محبوب Firefox v11.0 4 برای گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد .مواردی که در نسخه جدید به برنامه اضافه گردیده اند شامل : اضافه کردن Do Not Track option در تنظیمات ، حرکت افقی روان تر و انیمیشن های CSS3 ، افزایش سرعت, مخصوصا در لود صفحه در شبکه ۳G ، اصلاح یک سری از باگ ها و سازگاری با SwiftKey می باشند . هم اکنون می توانید این نرم افزار را دریافت نمایید .


پسورد فایل: www.downloadha.com

www.Downloadha.com).zip" title="http://dl.downloadha.com/Mohsen2/soft/2012-01/Firefox%20v11.0%20%204%20(www.Downloadha.com).zip">لینک دانلود – 13.88 مگابایت | لینک کمکی

منبع:دانلود ها

.6 یک نرم افزار جالب و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید است که می تواند به صورت هوشمند تا زمانی که در حال نگاه کرده به صفحه نمایش گوشی خود باشید ، صفحه را روشن نگه دارد. این برنامه با استفاده از دوربین جلوی دستگاه به صورت هوشمند این مدیریت را انجام می دهد. برای اجرای SmartStay Ex نیازمند سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر می باشید.

رمز فایل و منبع: downloadha.com
لینک دانلود – 550 کیلوبایت




ارسال پیامک رنگی

اين نرم افزار به شما اين امکان را مي دهد تا پس از نوشتن پیامک و کپی کردن آن در محيط هر رنگ و ابزار تزئيناتي را به متن پيامک اضافه کنيد و بعد آن رو ارسال کنيد.نکته جالب اين است که حتي اگه گيرنده پيام اين نرم افزار را در گوشي به همراه نداشته باشد هم ميتواند طراحي شما را به همان صورتي که ارسال کرديد ببيند.
تنظیم رنگ فونت/ تنظیم رنگ پس زمینه / تغییر سایز فونت/ تغییر نوع خط/ سمبل های رنگی/قرار دادن عکس در بک گراند/ از ویژگی های این برنامه است.
این برنامه برای سیستم عامل اندروید 2.1 به بالا مناسب است.


دانلود با حجم 24 مگابایت


آخرین ورژن از قویترین دیکشنری انگلیسی به فارسی وبلعکس برای اندروید. برنامه FastDic بیش از 80000 واژه در خود جا داده است و از کامل ترین دیکشنری ها محصوب می شود. این برنامه با کیبورد های عربی نیز سازگار می باشد. این برنامه به هیچ وجه به اینترنت نیاز ندارد. راسخون دریافت این برنامه را به شما پیشنهاد می کند.

بسم الله الرحمن الرحیم

دانلود نرم افزار اندروید ماشین حساب مهندسی Panecal Plus v3.1.0

Panecal Plus ماشین حساب طراحی شده برای دستگاه های اندروید است. می توانید فرمول های مختلف را به برنامه داده و محاسبات را انجام دهید. امکان ویرایش محاسبات قبلی با کلید △ شدنی است. محاسبه توابع مثلثاتی، معکوس مثلثاتی، نمایی، تابع لگاریتمی، توان، توان عملکرد ریشه، فاکتوریل،تعیین ارزش قدرمطلق و … از جمله مواردی است که این برنامه پشتیبانی می کند. حالت های DEG, RAD و GRAD برای زاویه، حالت های FloatPt, Fix, Sci و Eng، کلید های BS , DEL و INS، امکان جا به جایی مکان کلید ها و …، از امکانات این ماشین حساب است.

ورژن : برای اندروید ۲.۱ و بالاتر

پسورد فایل : www.mihandownload.com



بسم الله الرحمن الرحیم

ماشین حساب مهندسی Scientific Calculator 2.8.9 – اندروید

نرم‌افزار Scientific Calculator یک ماشین‌حساب مهدنسی با امکانات زیاد است که می‌تواند به بسیاری از نیازهای شما پاسخ دهد. این نرم‌افزار با داشتن قابلیت‌های یک ماشین حساب مهندسی همچون حل مسایل پیچیده، رسم نمودار، داشتن فرمول‌های آماده و… می‌تواند بسیاری از مسایل را برای شما حل کند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بسم الله الرحمن الرحیم

موقعیت یاب حرفه ای Sygic: GPS Navigation v11.2.5




نرم افزار ناوبری Sygic : GPS Navigation یک ابزار کاملا حرفه ای و عالی برای نمایش دو بعدی و سه بعدی نقشه ی کشورها و شهرهای مختلف می باشد. مهم ترین ویژگی این برنامه پشتیبانی از نقشه های ایران و ویژگی بارز دیگر آن نمایش سه بعدی ساختمان ها, راه ها, مناطق کوهستانی و غیره می باشد.






نرم افزار کدام شهر ؟ نرم افزاری رایگان می باشد که امکان یافتن هویت مکانی اشخاص را بر اساس شماره موبایل , پیش شماره شهر و یا حتی شماره پلاک آن ها میسر می نماید

رنگ و ورانگ
*دوست دارید با هر بار روشن کردن صحفه گوشی، بکگراند به طور خودکار با يه عکس زيبا مناسب با سليقه تون عوض بشه؟
**دوست دارید تو مناسبت های مختلف بکگراند گوشی اتوماتيک با تصویر همون مناسبت ست بشه؟
***دوست دارید مناسبت های ملی و مذهبی تو نوتيفيکيشن گوشی به شما یادآوری بشه؟

نرم افزار رنگ و وارنگ تنها برنامه ايه که همه اينها رو با دسترسی به 750 والپیپر و آواتار متناسب با گوشی شما بدون نیاز به اینترنت براتون فراهم مي کنه.^رنگ و وارنگ حتي به شما کمک مي کنه مسنجرها و شبکه هاي اجتماعي و ... خودتون رو هم با تغيير آواتار رنگ و وارنگ کنيد!!!^این نرم افزار شامل چهار قسمت با امکانات منحصر به فرد زير هست:^1-والپیپر زنده که بار هر بار روشن شدن صحفه نمایش، بکگراند گوشی را خودکار عوض می کنه. می تونید تصاویر مورد علاقه تون رو از داخل یا خارج نرم افزار انتخاب کنید تا عکس های مورد علاقه تون به ترتیب نمایش داده بشه.

2-یادآور مناسبت:تمام مناسبت های ملی و مذهبی تو این قسمت لیست شده ، ضمن اینکه تعطیلات رسمی هم با ایکون قرمز مشخص شده !!! تعداد روز باقیمانده تا هر مناسبت و یا گذشته از اون هم برای شما نمایش داده میشه. فوق العاده جالبه که خودکار تصویر اون مناسبت برای گوشی طریق نوتيفيکيشن به شما اطلاع و نشون داده ميشه.
3-بانک والپیپر:تعداد 280 والپیپر متناسب با سایز گوشی در 18 موضوع در نرم افزار با یک طبقه بندی خوب قرار بدون نیاز به اینترنت قرار گرفته.
4-بانک آواتار:یه مجموعه بی نظیر از آواتار در 8 موضوع در خود نرم افزار قرار داره(باز هم بدون نیاز به اتصال به اینترنت) که مي تونيد از اونها براي مسنجرهاتون ، شبکه هاي اجتماعي ، عکس دوستانتون در دفترچه تلفن و ... استفاده کنيد.^

موضوعات والپیپر^مذهبی(45 تصویر)^ماشین(45 تصویر)^فوتبال(30 تصویر)^گیم و کارتون(30 تصویر)^فانتزی(30 تصویر)^والپیپر(60 تصویر)^گرافیک (15 تصویر)^سه بعدی(15 تصویر)^موضوعات آواتار^مذهبی(120 تصویر)^ماشین (60 تصویر)^فوتبال(60 تصویر)^کارتون(60 تصویر)^آیکون(60 تصویر)^آیکون عاشقانه(60 تصویر)^کودک(60 تصویر)^^سایز تصاویر 360*640 می باشد
نسخه دوم شمال 100 تصویر اچ دی است

توسط برنامه Zip Viewer v1.10 می توانید فایل های زیپ را در داخل گوشی خود باز نمایید این برنامه کاربردی مخصوص گوشی های آندروید نسخه ۱٫۵ و بالاتر می باشد.

IMAGE(<a href="http://dl2.mihanmobile.net/img/2012/03/Zip%20Viewer%20v1.10-" rel="nofollow">http://dl2.mihanmobile.net/img/2012/03/Zip%20Viewer%20v1.10-</a>[<a href="http://www.mihanmobile.net" rel="nofollow">www.mihanmobile.net</a>].jpg)

پسورد فایل (در صورت نیاز) : mihanmobile.net

یکی از مشکلات کاربران گوشی های موبایل مخفی نگه داشتن تصاویر و ویدئو های شخصی از دید دیگران است . نرم افزاری که برای شما تدارک دیده ایم مخصوص همین کار بوده و با کمک آن قادر خواهید بود در گوشی های اندروید خود تصاویر و ویدئو های شخصی خود را مخفی نمایید . نام این نرم افزار Gallery Lock Pro بوده که مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲٫۲ به بالا می باشد .



پسورد فایل: www.downloadha.com

فارسی ساز گوشی های اندرویدی
HTC – Sony -Samsung -Motorolla -LG -Sony Ericson
این برنامه برای تغییر زبان گوشی به زبان های مختلف میباشد
براحتی با این برنامه بدون دستورالعمل خاصی گوشی اندرویدی خود را به زبان فارسی تغییر دهید
ویژگی ها MoreLocale 2 :
پشتیبانی از زبان فارسی
برنامه نیاز به روت ندارد

نکته :
برای فارسی کردن وارد برنامه بشید و روی Persian کلیک کنید



دانلود نرم افزار اندروید تبدیل موبایل به مودم وای فای FoxFi v2.01.5 دانلود نرم افزار اندروید FoxFi زمانی برای شما بسیار مفید و پرکاربرد خواهد بود که می خواهید از گوشی موبایل یا تبلیت خود به عنوان یک مودم WiFi Hotspot استفاده کنید و با استفاده از FoxFi می توانید در هر نقطه ای به اینترنت متصل شوید و از امکانات WiFi استفاده نمایید و از طریق استفاده از نرم افزار اندروید FoxFi می توانید اینترنت گوشی خود را با بلوتوث و WiFi برای گوشی ها و لپ تاپ های دیگر به اشتراک بگذارید و به صورت گروهی از امکاناتی که نرم افزار اندروید FoxFi در اختیارتان می گذارد لذت ببرید. در ضمن قابل ذکر است که برای نصب این نرم افزار باید از امکانات اندروید ۲٫۲ و بالاتر برخوردار باشید.
رمز فایل : famarket.ir حجم: 131 کیلو بایت

[="Black"]

اگر از كاربران گوشي‌هاي اندرويدي نسبتاً قديمي هستيد و با مشاهده برخي ويژگي‌هاي گوشي‌هاي جديد، به فكر عوض كردن دستگاه خود افتاده‌ايد، توصيه ما اين است كه در ادامه اين مطلب همراه ما باشيد تا شما را با ابزاري آشنا كنيم كه ويژگي كنترل گوشي تلفن همراه با حركات دست (بدون لمس صفحه نمايش) را براي گوشي قديمي فراهم مي‌كند؛ به طور دقيق‌تر، منظور ما همان ويژگي‌ايست كه اين روزها دستمايه تبليغات تلويزيوني بسياري از گوشي‌هاي جديد به عنوان يك برتري منحصربه فرد شده است.
نرم‌افزار «Air Call-Accept» به شما اين امكان را مي‌دهد كه بدون تماس دست با صفحه نمايشگر گوشي، تماس‌ها را پاسخ داده يا رد كنيد. روش كار هم اصلاً پيچيده نيست، چرا كه اين برنامه با استفاده از حس‌گر مجاورت‌سنج گوشي تلفن همراه، پيغام رد يا قبول تماس را به سيستم‌عامل منتقل مي‌كند.
بديهي است كه اين ويژگي در موارد بسياري مي‌تواند كارساز باشد؛ مثلاً هنگامي كه دست شما خيس است و نمي‌خواهيد به صفحه گوشي دست بزنيد يا در هنگام رانندگي هستيد و به هيچ عنوان قصد برهم زدن تمركز خود را نداريد.
با اين حال ممكن است بپرسيد كه اگر دستمان خيس بوده يا تمركزمان روي رانندگي باشد، حتي اگر تماس را پاسخ داديم، چگونه بدون بلند كردن گوشي با مخاطب صحبت كنيم؟
خوشبختانه طراحان اين برنامه پيش‌بيني اين موضوع را هم كرده‌اند و گزينه‌اي را در بخش تنظيمات گوشي قرار داده‌اند كه با فعال نمودن آن مي‌توانيد گوشي را طوري تنظيم كنيد كه پس از قبول تماس با حركت دست، بلندگوي گوشي به طور خودكار روشن شود.

دانلود نرم افزار Air Call Accept مخصوص سیستم عامل اندروید 1.6 به بالا (372.991 KB)

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی[/]

بسیاری از اوقات پیش می آید که در انجام کارها نیاز به تبدیل واحد های مختلف به هم پیدا می کنیم، Convertor Pro نرم افزاری است که در این زمینه نیاز شما را کاملا برطرف می کند. این برنامه می تواند بیش از ۴۰۰ واحد مختلف را در ۲۵ مقیاس به یکدیگر تبدیل کند که از جمله آنها می توان به مسافت ، طول ، فشار ، سرعت ، شتاب ، توان ، زمان ، گشتاور و ولوم و . . . اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این برنامه رابط کاربری زیبا و کاربر پسند است.

قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 700 کیلوبایت

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


با استفاده از این نرم افزار می توانید راه های درمان و برطرف کردن تعدادی از بیماری ها و مشکلات معمول که در طول زندگی برای ما پیش می آید را درمان کنید که در این کتابچه پزشکی گیاهی می توانید همه این ها رو همراه خود داشته باشید .

محتویات برنامه :
مغز و اعصاب : تب ، میگرن ، بی خوابی ، ضعف اعصاب ، استرس، سردرد ، سرگیجه
دهان و دندان : زخم دهان ، ترک خوردن لب ، خشکی دهان ، بوی بد دهان
گوارشی : اسهال ، استفراغ ، تهوع ؛ دل درد ، نفخ ، یبوست
مفاصل و استخوان : درد پا ، کمر درد ، درد مفاصل ، رماتیسم
دستگاه تناسلی : سنگ کلیه ، سوزش ادرار، ناتوانی جنسی
پوست و مو : آکنه ، ترک پوست ، جوش چرکی ، نیش حشرات ، سوختگی ، زخم ، ریزش مو ، بوی بدن ، بوی پا
گوش حلق و بینی : رفتن آب داخل گوش ، گوش درد ، سرفه ، آبریزش بینی ، سرماخوردگی ، عطسه ، سینه پهلو
متفرقه : چاقی و لاغری
می توانید نوع قلم ( هفت نوع قلم ) ، رنگ و اندازه قلم را تنظیم کنید
امکان به اشتراک گذاری متن را با پیامک ، بلوتوث و هر برنامه اشتراک گذاری دیگری دارید

توجه :
تلفن همراه شما باید از زبان فارسی پشتیبانی کند، همچنین این برنامه برای گوشی ها بهینه شده است نه تبلت.
قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

مزاج شناسی یکی از علومی است که از دیر زمان مورد توجه عام و خاص بوده است. اگر هر انسانی بر طبق طبع و مزاج خویش غذا میل کند، کم تر بیماری به سراغ او خواهد آمد.
شناخت طبع بر هر فردی لازم و ضروری است و از طریق آن، می توان بسیاری از مشکلات که معمولاً برای انسان پیش می آید پیشگیری کرد.

ویژگی های نرم افزار مزاج شناسی
- تعریف مزاج و مزاج شناسی
- انواع مزاج
- دستورات ویژه هر مزاج
- غذاهای متناسب با هر مزاج

نکات:
- در بعضی از قسمت های برنامه برای مشاهده گزینه ها دکمه منو را لمس کنید.
- این برنامه به پشتیبانی فارسی دستگاه نیاز دارد.
- این برنامه برای تبلت ها بهینه نشده است

.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید


اگر در دریافت سیگنال های برای پیدا کردن موقعیت خود با مشکل مواجه هستید حتما از این نرم افزار استفاده کنید. شما می توانید آزمایش کنید و موقعیت خود را تشخیص دهید. این نرم افزار بسیار کاربردی است.



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر


حجم نرم افزار: 900 کیلوبایت

در صورتی که در اجرای برخی فایل های تصویری در تلفن همراهتان مشکل دارید، لازم نیست آنها را به کامپیوتر خود منتقل کنید.
به وسیله ی نرم افزار the file converter می توانید تمام فیل های تصویری از قبیل عکس، فیلم و ... را به فرمت های قابل قبول تبدیل کنید. در این نرم افزار امکان تبدیل اکثر فرمت های تصویری به یکدیگر وجود دارد.

نمایه ای از برنامه:

نرم افزاری جهت مانیتورینگ و مشاهده کامل تمام اطلاعات و دیتا های رد و بدل شده در سیستم عامل اندروید که برروی تمام گوشی های اندروید قابل نصب و استفاده می باشد و از کلیه دیتا ها پشتیبانی کرده از جمله ۲G/3G, Wi-Fi که میزان مصرف گوشی شما را به راحتی به نمایش میگذارد و امکان عدم دسترسی یا دسترسی را برای شما فراهم میکند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

ت نگران مفقود یا سرقت شدن تلفن همراه هوشمندتان باشید، برای رفع این نگرانی فقط کافی است نرم افزار find My Phone بر روی گوشی خود نصب کنید. در صورت مفقود یا سرقت گوشی شما می توانید با ارسال یک پیامک به تلفن همراهتان از مکان آن مطلع شوید، اگر تلفن همراهتان را گم کرده اید، با ارسال پیامک گوشی شما زنگ می خورد و شما از مکان آن اطلاع می یابید و اگر هم گوشی به سرقت رفته باشد نرم افزار با استفاده از gps گوشی، مختصات محل تلفن همراه را برای شما ایمیل می کند و شما می توانید با استفاده از گوگل مپ از مکان دقیق آن مطلع شوید.

اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 1 مگابایت


رم افزار هواشناسی Weather Station اطلاعات دقیقی در مورد شرایط جوی، میزان رطوبت هوا، بارش های احتمالی، دما، شدت وزش باد و نقشه های ماهواره ای و … را در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از ویجت های مختلف آن می توانید مختصر این اطلاعات را بر روی صفحه ی اصلی خود مشاهده نمایید. همچنین در داخل این نرم افزار ساعت سخنگوی دیجیتال، زمان طلوع و غروب قرار داده شده است.

این نرم افزار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ به بالا می باشد.

بـرای دانلـود اینـجا را کـلیک کـنید

حتما شما هم تا کنون کنجکاو شده اید که از محل حضور دوستان خود مطلع شوید، حال می توانید با استفاده از این نرم افزار Find My Friends دوستان خود را در هر مکانی که هستند ردیابی کنید!. کارکرد نرم افزار بسیار ساده است و حتی اگر دوستان شما از گوشی های هوشمند استفاده نمی کنند، می توانید با ارسال یک پیامک متنی از مکان آن ها مطلع شوید. نقشه ی اصلی نرم افزار بر پایه ی گوگل مپ ساخته شده است، از قابلیت های نرم افزار می توان به مکان ردیابی بدون محدویت تعداد اشاره نمود.


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 8.6 مگابایت


شاید برای شما اتفاق افتاده است که گوشی خود را در قسمتی از خانه گذاشته اید و نمیدانید کجاست! اولین راه تماس با گوشی است، ولی با استفاده از این برنامه، با سوت زدن، گوشی شما به صدا در می آید و براحتی می توانید گوشی خود را پیدا کنید.

در این نسخه مصرف باتری بهینه تر شده است و کارایی برنامه نیز ارتقاء یافته است. زنگ های جدید و امکان پخش آهنگ مورد نظر در قسمت تنظیمات نیز به برنامه اضافه شده است. با فعال کردن این برنامه، وقتی صفحه گوشی شما خاموش باشد این برنامه کار می کند. توجه کنید اگر حساسیت برنامه را بالا ببرید، تقریبا با هر صدای شبیه به سوت، گوشی به صدا در می آید، پس با توجه به سلیقه خود حساسیت برنامه را تنظیم کنید.

[=arial black]سبک برتر حاوی ۴ محتوای مربوط به هم ولی متفاوت است. شما در این نرم افزار با موارد زیر رو به رو هستید:
[]
[*=right][=arial black]پزشکی سلامت
[*=right][=arial black]ورزشی
[*=right][=arial black]آموزش اشپزی
[*=right][=arial black]سبک زندگی
[/]

[=arial black]

[=arial black]


[=arial black]این نرم افزار برای راهنمایی شما در مباحث پزشکی، سلامت، ورزشی، آموزش آشپزی و سبک زندگی است که حاوی جذابترین ها می باشد.
[=arial black]امکانات نرم افزار:

[]
[*=right][=arial black]حجم خیلی کم برنامه
[*=right][=arial black]قابلیت ارسال نظر و یا پیام به صورت مستقیم به برنامه نویس
[*=right][=arial black]افکت های صوتی برای منو کشویی برنامه
[*=right][=arial black]قابلیت اجرا بر روی تمام دستگاه های فارسی و غیر فارسی
[*=right][=arial black]امکان روشن نگه داشتن صفحه نمایش
[/]

[=arial black]


[=arial black]

[]
[*=right][=arial black]دکمه رفتن به بالای لیست
[*=right][=arial black]تنظیم نور صفحه نمایش برای مطالعه در مکانها با نور زیاد ، کم ، متوسط
[*=right][=arial black]منو کشویی برای دسترسی آسان به تنظیمات در همه ی منوها
[*=right][=arial black]پشتیبانی از اندروید ۲ به بالا
[/]

نرم افزار موبایل کنترل از راه دور کامپیوتر حرفه ای یا همان TeamViewer Pro دسترسی آسان، سریع و امنی را برای کنترل از راه دور سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس برای شما از طریق گوشی تلفن همراهتان فراهم می کند‫.



تنها کافیست این نرم افزار را که بر روی بیش از یکصد میلیون کامپیوتر نصب است را بر روی گوشی خود نصب کنید و از طریق آن و با اتصال به سیستم های دوستان، همکاران و مشتریان خود آن ها را حمایت کنید و یا به کامپیوتر خود در محل کار وصل شوید و کار های خود را انجام دهید‫.

قابلیت های نرم افزار‫ :TeamViewer Pro
‎‫- دسترسی به کامپیوتر دیگران برای کنترل و نگهداری
‎‫- کلیک چپ، کلیک راست، کشیدن و رها کردن، اسکرول، زوم
‎‫- تنظیم خودکار وضوح صفحه نمایش کامپیوتر
‎‫- استفاده از بالاترین استاندارد امنیتی‫: 256 Bit AES Session Encoding, 1024 Bit RSA Key Exchange

برای دانلود اینجا را کلیک کنید

در حقیقت آپارات را می‌توان به نوعی یوتیوب ایرانی ​شده برشمرد که دسترسی به آن در داخل کشور آزاد است.

حال بد نیست بدانید که برنامک مخصوص​تلفن‌های هوشمند این سایت نیز منتشر شده است. با استفاده از این برنامک می‌توانید ویدئوهای دلخواه را روی دستگاه خود دانلود کنید، مشخصات ویدئوی مورد نظر به ​همراه نظرات کاربران دیگر درباره آن را ببینید، فهرست علاقه‌مندی‌ها درست کنید و در صورت تمایل ویدئو‌های دلخواه را روی شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک به اشتراک گذارید.
فرمت فایل های ویدئویی دانلود شده توسط این برنامک به گونه‌ای است که به سادگی ​می‌توان​ویدئوهای آپارات را با برنامه پخش‌کننده داخلی خود تلفن نگاه کرد. تماشای فیلم توسط آپارات حجم زیادی از اینترنت را استفاده ​می​کند. بنابراین استفاده از آپارات​ هنگام اتصال به اینترنت توسط​ سیمکارت ​توصیه نمی​شود.


امکانات نرم افزار:


    [*=right] امکان مشاهده ویدیو
    [*=right] نمایش لیست پربازدیدترین ویدیو ها
    [*=right] نمایش لیست ویدیوها بر اساس طبقه بندی
    [*=right] امکان جستجو ویدیوها
    [*=right] مشاهده اطلاعات ویدیوها شامل مشخصات، کامنت ها، ویدیوهای مشابه، ...
    [*=right] امکان دانلود ویدیو روی گوشی با فرمت flv


قابل نصب بر روی Android 2.2 و بالاتر


اشتن برنامه آئین نامه راهنمایی و رانندگی بر روی گوشی های همراه بخصوص برای کسانی که قصد اخذ گواهینامه دارند، می تواند بسیار مفید باشد.

برنامه "آئین نامه راهنمایی و رانندگی” شامل کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی همراه با عکس های کلیه علائم و تابلو های راهنمایی و رانندگی است.

فصل های برنامه:

[=arial]- تعریف ها
- شماره گذاری
- گواهی نامه رانندگی
- معاینه و آزمایش فنی وسایل نقلیه
- تجهیزات
- مقررات حمل بار
- تصادفات
- علایم راهنمایی و رانندگی
- مقررات رانندگی
- مقررات مختلف
-پیوست
-رنگ ها و علائم


دانلود با حجم 4.3مگابایت

برای دانلود اینجا کلیک کنید

چیستان یکی از بهترین سرگرمی های فکری است که بسیاری از مواقع برای پر کردن اوقات فراغت، ما سعی می کنیم مطلبی را طرح کنیم تا کسی بتواند جواب آن را تشخیص دهد. برنامه چیستان در چهار سطح مختلف توسط برنامه نویسان کشور طراحی و ارائه گردیده است. این چهار سطح از سطح مبتدی شروع می شود و در سطح حرفه ای پایان می یابد، با گذراندن تمامی مراحل هوش خود را به دیگران ثابت کنید. پس به شما پیشنهاد می شود به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید!


عکسهایی از نمایه نرم افزار

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید




قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر

حجم نرم افزار: 2.3 مگابایت

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع)
************************************

نرم افزار Bluetooth Call - مکالمه از طریق بلوتوث



سیستم بلوتوث در گوشی موبایل همواره امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان آن قرار می دهد. این بار نرم افزار Bluetooth Call که به کمک آن شما می توانید از طریق بلوتوث گوشی موبایل خود با دیگران مکالمه کنید را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم. بدیهی است که جهت برقراری تماس نیاز به نصب نرم افزاردر تلفن همراه دو طرف مکالمه است.

نسخه جاوا نرم افزار قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل است.

www.Ir-Tci.org].zip" title="http://www.dl.ir-tci.org/2007/12/software/Call_BT-[www.Ir-Tci.org].zip">دانلود - با حجم 40 کیلوبایت

پسورد :

www.ir-tci.org

ارسال خودکار پیامک - آندورید





این برنامه به شما امکان می دهد که بطور خودکار نسبت به فرستادن پیامک اقدام کنید. رابط کاربر این برنامه بسیار ساده بوده و پیامک ها را بر اساس برنامه تنظیم شده توسط شما و از طریق ارایه دهنده شبکه تان ارسال می کند. با Auto SMS Sender قادر به ارسال اس ام اس با محتوای یکسان به شماره های گوناگون هستید. اگر نگران از فراموش کردن رویداد های مهم مثل تولد دوستتان جهت فرستادن پیام های شادباش هستید یا موارد مشابه دیگری در گذشته، شما را شرمنده کرده است، این برنامه می تواند کمک خوبی باشد.

این برنامه را می توانید از

اینجا دانلود کنید.

اجرای برنامه ها و بازی های آندروید روی ویندوزYouWave for Android


YouWave for Android نرم افزاری مخصوص اجرای نرم افزار و بازی هایی است که مخصوص آندروید نوشته شده اند و روی گوشی های اندرویدی اجرا و نصب میشوند. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید براحتی انواع نرم افزار ها و بازی های اندرویدی را در ویندوز خود اجرا نمایید. علاوه بر نصب راحت و محیط روتین نرم افزار ، می توانید براحتی نرم افزار یا بازی های اندرویدی خود را در برنامه ایمپورت کنید.

ویژگی های کلیدی این نرم افزار »
- قابلیت اجرای بازی های چند نفره بصورت آنلاین
- پشتیبانی از اندروید Gingerbread
- وجود کلید های کنترل کننده در برنامه برای تسلط بیشتر
- و غیره …

فرمت : exe
حجم : 153 مگابايت
دانلود : لينک مستقيم
راهنماي دانلود
رمز : www.asrdownload.com

دانلود نرم افزار نقشه شهرهای ایران، با قابلیت مسیریابی، مخصوص موبایل (اندروید)Sygic Iran GPS Navigation 11.2 Android

Sygic Iran GPS Navigation 11.2 Android تمام موبایل های جدید دارای تکنولوژی GPS برای مسیر یابی هستند. اما برای استفاده از این تکنولوژی علاوه بر موبایل، به نرم افزار نقشه مسیریابی نیز احتیاج دارید.

نرم افزار Sygic Iran GPS Navigation یکی از بهترین نرم افزارها برای مسیریابی GPS است. این نسخه شامل نقشه شهرهای بزرگ ایران بوده و توسط آن میتوانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، از مسیریابی GPS استفاده کنید. شهرهای تهران، اصفهان، کرج، شیراز، مشهد، قم، و تبریز از جمله شهرهایی هستند که دسترسی به نقشه کامل و مسیریابی GPS در آنها توسط این نرم افزار امکان پذیر است.

این نرم افزار نقشه ها را به صورت 3 بعدی نمایش میدهد و مکان فعلی شما را نیز مشخص میکند. در صورت تمایل میتوانید مقصد خود را در نقشه مشخص کنید تا این نرم افزار بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را در اختیار شما قرار دهد!

این نقشه کاملا فارسی بوده و مجهز به سیستم راهنمای گویای فارسی است. در این مطلب، نسخه Android این نرم افزار را برای شما تهیه کرده ایم که بر روی موبایل های اندرویدی و همچنین تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده میباشد. بدیهی است که برای استفاده از این نرم افزار، موبایل یا تبلت شما باید دارای تکنولوژی GPS باشد.

مهم ترین قابلیت های نرم افزار Sygic Iran GPS Navigatio عبارتند از:
ارائه نقشه 3 بعدی فارسی برای شهرهای بزرگ ایران
نمایش اسم خیابان، کوچه، میدان، جاده ها، و ...
نمایش محل فعلی شما در نقشه
امکان مسیر یابی GPS آفلاین بدون نیاز به اینترنت
نمایش نقشه به صورت انیمیشن متحرک همزمان با حرکت شما در طول مسیر
امکان تعیین مقصد و ارائه بهترین راه برای رسیدن به آن
راهنمای گویای فارسی با 2 صدای مختلف
نمایش سمت قبله و اوقات شرعی
نمایش وضعیت آب و هوا (در صورت اتصال به اینترنت)
نمایش نزدیک ترین بیمارستان ها، داروخانه، پمپ بنزین، مراکز پلیس، آتش نشانی، و ...

نسخه جدید نرم افزار نقشه شهرهای ایران، Sygic Iran GPS Navigation 11.2 Android را دانلود کنید:

پلتفرم: اندروید (Android 2.1 or later)

دانلود با حجم 582 مگابایت


Internet Accelerator نرم افزاری ساده برای افزایش سرعت اینترنت گوشی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید سرعت اینترنت خود را ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش دهید. تنها کافی است که دکمه Start را فشار دهید تا نرم افزار کار خود را شروع کند و تاثیر محسوس آن را در مرور صفحات وب حس کنید. این نرم افزار با انواع درگاه ها و شبکه های اینترنت از قبیل ۲G/3G، EDGE، UMTS، LTE، WIFI و… سازگار است.

حجم: 43 کیلوبایت

ورژن: اندرويد 2.2 و بالاتر

دانلود Internet Accelerator v1.0


GO SMS Pro از محبوب ترین اپلیکیشن های ارسال اس ام اس برای اندروید است که بهترین جایگزین برای برنامه ی پیش فرض ارسال sms اسمارت فون های اندرویدی خواهد بود و با آن می توانید جذاب ترین شکلک ها را در پیامک های خود جاسازی کرده و همانند محیط برنامه های چت پیام های خود را زیباتر کنید .
این برنامه دارای امکانات بی نظیری است که برخی از آن ها را برای شما نام می بریم :

* پشتیبان گیری از تمام پیامک ها و بازگردانی پیامک های ذخیره شده

* ارسال پیامک های زمان بندی شده

* رمز گذاری بر روی برنامه و پیامک ها

* قرار دادن رینگتون های اختصاصی برای هر مخاطب

* یادآوری اس ام اس های خوانده نشده

* دارا بودن تم های متنوع و جالب

* ایجاد لیست سیاه برای دریافت اس ام اس

* دارا بودن ویجت هایی در سایزهای مختلف

* پشتیبانی از بسیاری از زبان ها

* دارا بودن حالت شب برای خواندن پیامک ها

* سفارشی سازی محیط برنامه مانند تغییر فونت ، رنگ فونت و ..

[h=3]دانلود[/h]

15 ابزار اندازه گیری در یک نرم افزار + دانلود
بانصب نرم افزار Smart Tools v1.6.4 تلفن همراه اندرویدی خود را به ابزار صداسنج، نوسان سنج، صدا سنج حرفه ای، چراغ قوه، ذره بین، اندازه گیری هوشمند و ... تبدیل کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ Smart Tools v1.6.4 نام یک نرم افزار کاربردی برای تمامی افراد جامعه است، اگر قصد مکان یابی، حل مسائل ریاضی، اندازه گیری صدا و ... را دارید، می توانید برنامه معرفی شده را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. برنامه دارای 5 مجموعه کلی و 15 ابزار کاربردی است. مجموعه و ابزارهای آن عبارت اند از: مجموعه اول؛ طول، زاویه، شیب، سطح و خط کش هوشمند، مجموعه دوم؛ فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت و اندازه گیری هوشمند، مجموعه سوم: قطب نما، فلزیاب، جی پی اس و قطب نما هوشمند مجموعه چهارم: صداسنج، نوسان سنج و صدا سنج حرفه ای، مجموعه پنجم: چراغ قوه، ذره بین، آینه و چراغ قوه حرفه ای. ابزارهای موجود در برنامه به صورت کاملا علمی اطلاعات مورد نظر شما را ارائه می دهند و می توانید به داده های نرم افزار اطمینان کنید.



عکس هایی از نمایه نرم افزار:




برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر
حجم نرم افزار: 5.3 مگابایت



به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ این سوال برای تمامی افراد وجود دارد که سرعت واقعی اینترنت تلفن همراهشان چقدر است، حال می توانید با استفاده از این نرم افزار Speedtest به آسانی و در عرض 30 ثانیه از سرعت واقعی اینترنت خود مطلع شوید. این برنامه برای آنالیز سرعت واقعی اینترنت شما از سایت معتبر Speedtest.net استفاده می کند و اطلاعات ارائه شده بسیار دقیق و قابل اعتماد هستند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه سرعت دانلود و آپلود، محیط کاربری زیبا، امکان به اشتراک گذاری سرعت و ... اشاره کرد. همچنین برنامه می تواند وضعیت داخلی تلفن همراه را بررسی کند و راهکارهای مناسبی را برای افزایش سرعت اینترنت ارائه دهد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید



قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 13.2 مگابایت

برای اندروید؛

صندوق پستی Gmail را در تلفن همراه خود مدیریت کنید + دانلود

نرم افزار Gmail یک ابزار مفید و کاربردی جهت بررسی حساب کاربری گوگل از طریق تلفن همراه اندرویدی می‌باشد.


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ بی شک یکی از بهترین سرویس دهنده‌های ایمیل گوگل است. بیشتر ما برای چک کردن ایمیل خود پای کامپیوتر می‌نشینیم و مستقیا وارد حساب کاربری می‌شویم. اما به وسیله نرم افزار Gmail می‌توانید مدیریت کاملی را از طریق تلفن همراه اندرویدی خود بر روی ایمیل های حساب کاربری گوگل خود داشته باشید.

مشخصات
حجم: 4.67 مگابایت
نسخه: Gmail 4.7.2 - 967015
اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر
امتیاز:


فایل: 


کار نرم افزار فوق العاده Twilight به این صورت است که دستگاه اندرویدی شما را با شرایط روز تطبیق داده به طوری که تغییر در ساعات استراحت شما اتفاق نیفتد.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،محققان به این نتیجه رسیده اند که مواجه شدن با نور آبی قبل از خواب، ریتم طبیعی خواب را دچار مشکل کرده و باعث تعویق در خوابیدن شده به طوری که شما بعد از مدتی کار با گوشی یا تبلت خود احساس می کنید دیگر رغبت اولیه برای خواب و استراحت را نداشته و بیشتر تمایل به بیدار ماندن دارید به طوری که طبق نظر محققان 1 ساعت استقاده از گوشی یا تبلت زمان استراحت و خواب را 2 ساعت به تعویق می اندازد .

این مشکل به علت گیرنده های داخل چشم با نام Melanopsin است . این گیرنده به لایه باریکی از نور آبی در محدوده 460 تا 480 نانومتر حساس است که باعث توقف تولید Melatonin می شود . در واقع Melatonin هورمونی است که فرآیند خواب و بیداری شما را تنظیم می کند.

اما کار نرم افزار فوق العاده Twilight به این صورت است که دستگاه اندرویدی شما را با شرایط روز تطبیق داده به این صورت که این نرم افزار طیف آبی رنگ گوشی یا تبلت شما را پس از پایان غروب و در زمان نزدیک شدن به ساعات شب از بین برده و و با یک طیف ملایم و مطلوب قرمز رنگ از چشم های شما محافظت می کند به طوری که تغییر در ساعات استراحت شما اتفاق نیفتد.این نرم افزار فوق العاده به صورت کاملا علمی کار می کند و در گوگل پلی هم بسیار مورد توجه قرار گرفته و رتبه 4.7 از 5 را به خود اختصاص داده است .

توجه : فایل دانلودی به صورت فشرده است .آن را از حالت فشرده خارج کنید .در فایل دانلودی دو فایل موجود است که فایل شماره 1 مربوط به نرم افزار اصلی و فایل شماره دو تبدیل کننده نرم افزار به ورژن pro است . ابتدا فایل شماره 1 و سپس فایل شماره 2 را نصب نمایید.

براي دانلود روي تصوير زير كليك كنيد

فایل: 


دانلود نرم افزار تمیز کننده حافظه گوشی

در این پست قصد داریم یکی از نرم افزارهای کاربردی را که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است را معرفی کنیم. نرم افزار Android Cleaner Pro (Clean) یکی از نرم افزارهای برتر اندروید در زمینه پاکسازی مموری، تاریخچه و کش دستگاه های اندروید می باشد. این نرم افزار اندروید محتواهای بی ارزش و اضافی حافظه دستگاه را پا ک کرده و هم چنین پیامک ها و گزارش تماس ها را نیز برای شما حذف می کند.

برخی از قابلیت های این نرم افزار اندروید:

پاکسازی مموری

پاک کردن تاریخچه و کش دستگاه

حذف کامل اس ام اس ها و ام ام اس ها

محیط کاربر پسند و راحت

رایگان بودن برنامه

و …



www.VatanAndroid.com].apk" title="http://dl.vatanandroid.com/12-92/Android_Cleaner_Pro_v2.0.0[www.VatanAndroid.com].apk">

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : 1 مگابایت

ورژن اندروید : نسخه 2.2 و بالاتر

منبع : وطن اندروید

نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات بزارید؟

نرم افزارهای متعددی برای بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته ارائه شده است اما نرم افزار Wondershare Android Data Recovery 1.0.0.18 یک نرم افزار کاملا اختصاصی و بسیار کار آمد می باشد که شما نه تنها می توانید رم گوشی بلکه اطلاعات روی خود گوشی را نیز بازیابی نمایید.برای این کار کافیست تا گوشی خود را با کابل به کامپیوتر متصل کنید و اطلاعات از دست رفته مهم خود را بازگردانید.نهایت سرعت و دقت بسیار بالا و پشتیبانی از تمام گوشی های آندروید از برتری های برنامه ریکاوری آندروید می باشد.



width: 500

[TD="width: 26"][/TD]
[TD="align: left"]
[/TD]

width: 500

[TD="width: 26"] [/TD]
[TD="align: right"] پسورد فايل : www.yekmobile.com[/TD]
[TD="width: 26"] [/TD]
[TD="align: right"] قابل استفاده برای تمام ورژن های آندروید [/TD]
[TD="width: 26"] [/TD]
[TD="align: right"][=Times New Roman]منبع : يك موبايل[/TD]

[=Arial Black]

[=Arial Black][=Times New Roman]

[="Times New Roman"]اين نرم افزارها راهنماي مناطق گردشگري در سفر شما مي شوند

[=Times New Roman]


"همسفر" نرم افزاري براي گوشي هاي جاوا:

چقدر با ایران پهناور و جاذبه های گردشگری آن آشنایی دارید؟ آیا برای سفر به مکان های تازه نیاز به یک راهنما و همراه باتجربه دارید که شما را با آثار تاریخی و طبیعی کشور آشنا نماید؟

نرم افزار سفریاب بیش از 70 اثر تاریخی و 20 جاذبه گردشگری از شهرهای مختلف مانند یزد، مشهد، کیش، بندرعباس، کرمان و شیراز را همراه با تصاویر و آدرس آنها جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار داده است.
این نرم افزار برای سیستم عامل جاوا طراحی شده و لیست هتل ها، مهمانسراها و رستوران های شهرهای ایران را در خود جای داده است.


در طول سفر در بسياري از شهر ها ما غريب هستيم، براي پيدا کردن مکانهاي زيارتي و سياحتي آنجا به يک راهنما يا همسفر خبره نياز داريم، چه خوب است که همسفر ما تلفن همراه ما باشد.

براي اين منظور نرم افزار "همسفر" را به شما معرفي مي کنیم، "همسفر همراه" و "همسفر اقليم" دو نرم افزار کاربردي و مفيد براي سفرهاي نوروزی شما هستند.

نمايه اي از برنامه :



ويژگي هاي نرم افزار همسفر همراه :

- معرفی کلی از تاریخچه هر شهر
- معرفی اماکن تاریخی و باستانی مهم 30 مرکز استان
- معرفی مساجد و اماکن زیارتی
- معرفی موزه ها
- معرفی نقاط گردشگری طبیعی و دیدنی شهر ها
- معرفی صنایع دستی و سوغات نقاط مختلف
- بیش از 800 عکس از نقاط تاریخی و دیدنی
- لیست رستوران های و مراکز پذیرائی
- لیست هتل ها (برحسب تعداد ستاره)
- لیست بیمارستان ها و مراکز درمانی
- لیست دفاتر خدمات مسافرتی (آژانس های مسافرتی)
- تلفن های ضروری سراسری (با قابلیت تماس مستقیم بدون شماره گیری از داخل برنامه)
- آموزش غذاهای مسافرتی
- پیدا کردن فاصله بین تمامی شهر های ایران

علاوه بر موارد بالا راهنمايي هاي کلي اين برنامه در مورد سفر مي تواند سفر شيريني را براي شما بيافريند.

نکات مهم در سفر :

- رانندگی در باران
- عدم خواب رفتگی پاها در راننگی
- روش‌های کمک رسانی در تصادفات جاده‌ای
- نکات لازم برای آماده کردن خودرو
- توصیه‌های وزارت راه
- لوازم اولیه برای سفر به طبیعت
- توصیه‌های ایمنی برای سفر
- نحوه ي چيدن آسان وسايل در چمدان به گونه اي که فضاي بيشتري ايجاد شود
- پيدا کردن مسير بدون قطب نما
- ويژگي هاي يک چادر مناسب

دانلود :

حجم : 2 مگا بايت

همسفر را براي جاوا دانلود کنيد


فایل: 

[=Times New Roman]

[="Times New Roman"]نزديك ترين مسجد در طول مسير و اقامت كجاست؟

[=Times New Roman]
البته پيدا كردن نزديك ترين مسجد تنها يكي از كاربردهاي اين اپليكيشن است. شما در اين نرم افزار مي توانيد تاريخچه و عكس مساجد را هم ببينيد. اعلام فاصله کاربر از مساجد، دارا بودن فهرستی کامل از مسجدهای ایران (با نمایش موقعیت آن‌ها بر روی نقشه)، معرفی مساجد معروف در محیطی جذاب (همراه با تصاویر و توضیحات) از امکانات نرم‌افزار «مسجد یاب» هستند. ضمناً کاربر می‌تواند در این برنامه، مساجد را بر حسب شهر یا نام مسجد، جستجو و مسجدهایی را به عنوان مسجدهای مورد علاقه خود انتخاب کند./ط





قابل اجرا در اندرويد 2.2 به بالا
فایل: 

[=Times New Roman]

[="Times New Roman"]نرم افزارهای پیش بینی وضعیت آب و هوا

[=Times New Roman]
هواشناسی نام یک نرم افزار ایرانی است که بدون نیاز به اینترنت و فقط از طریق ارسال پیامک آخرین وضعیت آب و هوای شهر مورد نظرتان را در تلفن همراه شما نمایش می دهد.
این نرم افزار با همکاری سازمان هواشناسی کشور تهیه شده و تمام شهرهای ایران را پوشش می دهد.
گفتنی است که نرم افزار هواشناسی برای سیستم عامل جاوا طراحی شده و بر روی همه گوشی هایی که از پلتفرم استفاده می کنند قابل نصب است.
نرم افزار هواشناسی (Java) را از اینجا دانلود کنید

نرم افزار 1Weather Pro آخرین وضعیت آب و هوا را به صورت لحظه ای رصد کرده و به گوشی شما مخابره می کند.
با استفاده از این نرم افزار می توانید پیش بینی آب و هوای هفت روز آینده را همراه با هشدار تغییر شرایط جوی و بارش باران و برف در موبایل با تبلت خود دریافت کنید.

نرم افزار 1Weather Go بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 2.1 و بالاتر اجرا می شود و برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید.
نرم افزار هواشناسی آندروید را از اینجا دانلود کنید

فایل: 

[=Arial Black]

[B][=Times New Roman]تقویم ، قبله و مدیریت زمان؛
چگونه در سفر از همه چيز با خبر باشيم !؟ + دانلود






[/B]


بسته نرم افزاری تایم تولز تقویم شمسی، قمری و میلادی را نشان می دهد همین طور کسانی که علاقه دارند می توانند اوقات شرعی هزاران شهر در مناطق مختلف جهان را در آن پیدا کنند. علاوه بر آن جهت قبله را هم در این شهرها نشان می دهد. اگر دسترسی به جی پی اس داشته باشید پارامترهای مورد نیاز آن را می توانید در این نرم افزار ببینید و علاوه بر آن جهت قبله و اوقات شرعی در هر نقطه روی کره زمین را مشخص می کند و اگر دستگاه در جای مناسب در حال حرکت باشد عقربه قطب نمای این نرم افزار جهت شمال و جنوب مغناطیسی و واقعی هرکدام را که مایل باشید می توانید ببینید.


- تقویم

روزهای ماههای شمسی - قمری و میلادی بصورت جدول بندی شده و با مشخص بودن روزهای هفته بطوری که هر ماه در یک صفحه قرار گیرد نشان داده میشود . این تقویم قابلیت آن را دارد که به انتخاب استفاده کننده و با یک حرکت به زبان فارسی و بر اساس روزها و ماههای شمسی مرتب شود یا این که به زبان انگلیسی و به ترتیب روزها و ماههای میلادی تشان داده شود . استفاده کننده میتواند یک دوره یکصد ساله را در این تقویم ببیند و در صورت علاقه میتواند روز تولد خود و اطرافیان و سایر مناسبت ها را با روزهای هفته و ماهای میلادی و قمری مطابقت کند .

- زمان تحویل سال

زمان تحویل سال را برای سالهای مختلف با تقریب دقیقه محاسبه میکند.

- قطب نما
برای استفاده از قطب نمای جی پی اس باید دستگاه در حال حرکت با سرعت مناسب و در محل مناسبی باشد - نزدیک درخت یا پوشش کابل برق و امثال آن که ایجاد تداخل در امواج جی پی اس میکند نباشد. در این صورت عقربه قطب نمای نرم افزار جهت شمال و جنوب مغناطیسی و واقعی محل را نشان میدهی.

- قبله نما
عقربه سفید رنگ قبله نما جهت قبله را در شهرهای مورد اشاره در مناطق مختلف کره زمین نشان میدهد. در صورت استفاده از جی پی اس - قبله نما جهت قبله را با مختصات دریافتی از جی پی اس در هر مکان که دسترسی به جی پی اس باشد مشخص میکند. البته قبل از استفاده از قبله نما باید جهت شمال و جنوب محل مورد نظر از هر طریق ممکن - قطب نمای مغناطیسی یا حرکت کردن دستگاه در محل و سرعت مناسب و در نتیجه استفاده از قطب نمای جی پی اس این نرم افزار و یا هر طریق دیگر - مشخص شود.

- طلوع و غروب خورشید و اوقات شرعی
طلوع و غروب خورشید و اوقات شرعی که با محاسبات ریاضی تعیین میگردد برای شیعه - که اعتماد به آن موکول به تایید مراجع تقلید است - و سایر مذاهب در نظر گرفته شده و استفاده کننده میتواند هرکدام را که مایل باشد و برای تاریخهای متفاوت انتخاب کرده و با هم مقایسه کند. این پارامترها برای هزاران شهر در مناطق مختلف کره زمین با انتخاب استفاده کننده محاسبه میگردد. در صورت استفاده از جی پی اس مبنای محاسبه مختصات مکانی گرفته شده از جی پی اس میباشد.

- سرزمین های شمالی و جنوبی
برای مکانهای بالای 50+ درجه وپایینتر از 50- درجه که در زمانهای مشخصی امکان محاسبه بعضی از زمانها با روشهای متداول امکان پذیر نیست - از روش پیش فرض یا زاویه ای استفاده شده است. این زمانها با علامت ستاره مشخص میشوند. برای مکانهایی که نزدیک به قطب هستند و روزهایی از سال طلوع و غروب واقعی ندارند بعضی از زمانها که وابسته به طلوع و غروب هستند محاسبه نمیشوند و با علامت"-------" نشان داده میشوند.

توضيح : فایل دانلود فشرده است و باید Extract شود
فایل: 

برای گوشی های اندرویدی تا به حال مرورگر های متعددی ارائه شده است، که فقط برخی از آن ها از لحاظ عملکرد و سرعت توانسته اند خواسته های کاربران را برآورده کنند. شاید مهم ترین اصل در انتخاب یک مرورگر سرعت بارگذاری صفحات وب باشد، بله سرعت بالا می تواند بهترین گزینه برای انتخاب یک مرورگر باشد. اما این مرورگر

Lightning Browser
علاوه بر داشتن سرعت بالا در بارگذاری صفحات، از تمامی زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند. به همین علت می توان مرورگر "رعد و برق" را یک گزینه مناسب و کامل برای وبگردی دانست. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از فلش پلیر، امکان ذخیره سازی لینک ها و صفحات مورد نظر، کاهش حجم صفحات و ... اشاره کرد.




عکس هایی از نمایه نرم افزار:








قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر

حجم نرم افزار: 527 کیلوبایت