اين خانم چه كند که محبت شوهرش بهش زياد بشه تا دوباره دچار گناه نشه؟؟؟

تب‌های اولیه

12 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
اين خانم چه كند که محبت شوهرش بهش زياد بشه تا دوباره دچار گناه نشه؟؟؟


چندي پيش خانومي به بنده رجوع كردن كه 27 سالشون بوده و يك فرزنده دختر 7ساله هم داره و 9 ساله كه ازدواج كرده و شوهر 36 سال داره
اين خانوم از سرد مجازي شوهرش شاكي هستش و همچنين از اينكه شوهرش آدم سردي هستش و محبتي بهش نمي كنه خيلي ناراضي هست
و گفت:

كه مدتي پيش با پسري هم سن خود آشنا شده و با اون دوست بودند و ارتباط داشته
(بنده حقر كمكشون كردم كه به سمت توبه برن)

ولي از همتون راه حل مي خوام براي اينكه روشي پيش رو بذارين تا شوهرش بهش بيشتر محبت كنه تا دوباره به حرام و گناه نيفته

موضوع مهمي هست دوستان لطفا ياري بدين

با نام و یاد دوست





کارشناس بحث: استاد امیدوار

baham;369358 نوشت:

چندي پيش خانومي به بنده رجوع كردن كه 27 سالشون بوده و يك فرزنده دختر 7ساله هم داره و 9 ساله كه ازدواج كرده و شوهر 36 سال داره
اين خانوم از سرد مجازي شوهرش شاكي هستش و همچنين از اينكه شوهرش آدم سردي هستش و محبتي بهش نمي كنه خيلي ناراضي هست
و گفت:

كه مدتي پيش با پسري هم سن خود آشنا شده و با اون دوست بودند و ارتباط داشته
(بنده حقر كمكشون كردم كه به سمت توبه برن)

ولي از همتون راه حل مي خوام براي اينكه روشي پيش رو بذارين تا شوهرش بهش بيشتر محبت كنه تا دوباره به حرام و گناه نيفته

موضوع مهمي هست دوستان لطفا ياري بدين


بسمه‌تعالي
با عرض سلام و تحيت و همچنين قدرداني از احساس مسوليت جنابعالي
از انجا كه سرد مزاجي به ژنتيك و اكتسابي قابل تقسيم است و همچنين سردمزاجي اكتسابي معلول عوامل متعددي است، لذا ماداميكه به صورت مستقيم با شخص گفتگو نشود و علت و چرايي اين موضوع كشف نشود، ارائه راهكار چندان ميسر نيست.

برخي عوامل احتمالي سردمزاجي به قرار زير است:
- افسردگي
- چاقي مفرط
- فشار و چربي خون
- مشكلات ارتباطي و زناشويي و...

در خصوص سه عامل اول و عوامل مشابه لازم است بررسي پزشكي به عمل آيد، لكن بر فرض اينكه در قبال اين زوج، مشكلات ارتباطي و زناشويي علت سردمزاجي باشد، لازم است بررسي شود كه آيا
- همسر ايشان به صورت مطلق ميل جنسي اندك دارند و يا نسبت به ايشان؟
- چه مدت از اين موضوع مي‌گذرد؟
- تشديد و تضعيف آن در چه مراحلي اتفاق مي‌افتد؟
- در خانواده ايشان افراد سرد مزاج ديگري هستند يا خير؟
- ازدواج آنها اختياري و آگاهانه بوده است و يا اجباري؟
- سطح اختلافات خانوادگي و عاطفي آنها تا كجاست و متاثر از چه عواملي است؟
- نوع درخواستهاي جنسي ايشان كدامند و همسر وي چگونه واكنش نشان مي‌دهد؟
ووو

اما قطع نظر از شرايط ايشان و به صورت كلي توجه به نكات زير انشاءالله مفيد و در مواردي ضرورت دارد:

- حتي المقدور از ايجاد فضاي نزاع و پرخاش فاصله گرفته شود و با كسب مهارتهاي ارتباطي ميزان تبادل عاطفه مثبت ميان ايشان افزايش يابد.

- آسيبهاي موجود در ارتباط زوجين شناسايي و جهت برطرف نمودن آنها اقدام گردد

- به موضوعاتي كه مورد حساسيت همسر هستند ( در ابعاد خانوادگي، اقتصادي، اجتماعي، جسمي، عاطفي و جنسي) اهتمام بيشتري داشته باشند. مثلا به خانواده ايشان بيشتر احترام بگذارند و...

- از همراهي و تاييد ايشان در تصميم گيريها و امور مختلف، غفلت نكنند.

- از لحاظ جنسي خواسته خود را كمتر به زبان آورند بلكه سعي كنند با منش، رفتار و رسيدگي به ظاهر و آرايش خود، اين موضوع را به همسر منتقل نمايند. ضمن اينكه لازم است در ارتباط زناشويي از انفعال اجتناب كنند و قدري اكتيو و پرهيجان برخورد كنند.

- در بروز اختلافات از دامن زدن به آن و مقصر جلو دادن يكديگر خودداري كنند و با روشهايي چون ترك موقعيت حل تعارض را به موقعيتي ديگر موكول كنند. ضمن اينكه از گلايه و ايراد گرفتن لازم است فاصله گرفته شود و بجاي آن از بيان احساس خود استفاده كنند. مثلا بجاي اينكه بگويند "اين رفتار شما حال آدم رو به هم ميزنه" لازم است گفته شود: " دوست داشتم/خوشحال ميشدم/...كه تو اين موضوع به اين شكل برخورد ميكردي" و به همين ترتيب.

- همانطور كه عنصر حياتي براي دلگرمي يك زن دريافت توجه و محبت است، براي يك مرد چيزي حياتي تر از احساس كفايت و لياقت نيست. در واقع اقتدار يك مرد از اين طريق حاصل مي‌شود پس با همراهي و تاييد وي در خلوت و جمع و همچنين حمايت از اقدامات او، وي را به اين احساس برسانيد.

- گفته مي‌شود افشرده گل سرخ نقش بسزايي در افزايش ميل جنسي و مقابله با سردمزاجي ايفا مي‌كند. از اين مطلب بدست مي‌آيد كه علاوه بر مشكلات ارتباطي، نوع تغذيه نيز در مزاج افراد داراي اثر است. (انشاءالله متخصصين طب سنتي كه در سايت شرف حضور دارند اميدوارم در اين خصوص توصيه‌هاي لازم را ارئه بفرمايند)

- در مواردي دخالت يك سكس تراپ ضرورت دارد لدا لازم است براي تشخيص دقيق و ارائه راهكار به صورت حضوري به يك روانشناس باليني يا خانواده درمانگر مراجعه شود و در صورت عدم امكان، براي دريافت توضيحات بيشتر با شماره 09640 بخش مشاوره تماس گرفته شود.

و آخر دعوانا ان الحمدالله رب العالمين

"هوالشافی"

baham;369358 نوشت:
خانوم از سرد مجازي شوهرش شاكي هستش و همچنين از اينكه شوهرش آدم سردي هستش و محبتي بهش نمي كنه خيلي ناراضي هست

سلام.
با تایید فرمایشات استاد عالیقدر جناب امیدوار،برادر بزرگوارم
به نظر بنده بین محبت نکردن یک مرد و سردمزاج بودنش و حتی بین سردمزاج بودن و کم توانی و یا ناتوانی او تفاوتی هست که باید با بررسی زوجین و گرفتن شرح حال دقیق ان شاءالله راهکارهای سودمندی ارائه و با اراده ای راسخ تکنیکها اجراء و درمان ادامه یابد.
موفق باشید ان شاءالله

با سلام

دوستتان باید سعی کند افزایش دهنده های میل جنسی که گرمیجات هستند را شوهرشان کمی بیشتر مصرف کند تا میل جنسی وی افزایش یابد و خودش پیشقدم در رابطه شود و مصرف سردیجات نیز کاهش یابد!

افزایش دهنده های شهوت: زعفران، پیاز ، عسل، موز، مارچوبه، سیب، هویج، زیتون، گوجه فرنگی، کدو حلوائی، ذرت بو داده با کره، انجیر، خرما، زنجبیل، فلفل و انواع ادویه های تند، شکلات، آجیل مخصوصا بادام زمینی،زنجبیل، دارچین، زرد چوبه، سیر و…

عامل دیگر اهمیت دادن به رعایت مسائل بهداشتی (عطر زدن و… )، تنوع در شروع رابطه، شوخی و شیطنت در عشق بازی و.. است!

نکته سوم اینکه برای لذت بردن در یک رابطه، شناخت نقاط حساس و تحریک پذیر طرف مقابل لازم است تا با تحریک آن نقاط لذت بیشتری برای طرف مقابل ایجاد کند!

خود خانمها هم با شوخ طبعی و اعمالی که مرد را تحریک جنسی میکند باید مرد را به رابطه راغب کنند! نه اینکه منتظر باشند همیشه مرد تقاضای رابطه داشته باشد! و این اعمال زن از نظر اسلام، دون شأن زن یا نشانه بی حیایی وی نیست!

مرد را به حال خود بگذارید با وی در نیاویزید او را به اجبار به سوی خود نخوانید مرد نیازمند عشوه گری و طنازی است نه زور و اجبار.
" پیامبر اکرم(ص)، حلیه المتقین ،ص67 "

شب هنگام که شوهرتان در بستر آرمیده و منتظر آغوش گرم شماست،خود را به کاری سر گرم نکنید،زمان را طول ندهید ،مبادا همسرتان به خواب برود، چرا که زنی این چنین ،تا بیداری شوهر همواره مورد نفرین فرشتگان است.
" پیامبر اکرم(ص)،
وسائل الشیعه ص 17 "

خانمها شرم و آرزم صفت پسندیده و نیکوی شماست ،اما حیا از شوهر ،ناپسند و بیجا. بهترین شما کسی است که چون با شوهر خلوت کند ،لباس حیا از خود بیفکند و چون لباس بپوشد ،جامه ی شرم و حیا را نیز بپوشد و زیبایی ها و دل ربایی های خود را به دیگران عرضه مدارد.
" امام صادق(ع)، همان،ص14 "

شب هنگام که پرده ها فرو می افتد ، خواب بر پلک ها چیره میشود بر هیچ بانویی روا نیست که بخوابد،مگر آن که خویشتن را به آغوش شوهر بسپارد .باید لباس از تن به در آید ،کنار شوهر بیارامید و پوست بدن خویش به بدن شوهر بچسبانید .این چنین خود را به شوهر عرضه داشته اید .
" پیامبر اکرم(ص)، همان ، ج14 ،ص126 "


خانم ها از آرایش دریغ مکنید ،بهترین ملایم ترین و دل نواز ترین عطر را به کار برید زیبا ترین و دلربا ترین لباس را به اندام خویش بپوشانید خود را حداقل با یک گردنبند زینت بخشید و صبح و شام خود را به شوهر عرضه دارید ،در یک کلام چشم و دل شریک زندگیتان را هنرمندانه بربایید .
" پیامبر اکرم(ص) ،وسایل ،همان ،ص112 "

هنگام در آمیختن با همسر خویش ،یکدیگر را ببویید ،ببوسید ،عشق بازی کنید و با سخنان محبت امیز ،عشق را به او پیش کش کنید .
" پیامبر اکرم (ص)، محجه البیضاء ،ج3،ص110 "


راههای دیگری هم هست ولی اینجا جاش نیست! خواستید پیام خصوصی بدید براتون لینکهای مطالب رو بفرستم!

حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرموده اند که اگر کسی این آیات را بر شیرینی مثل شربت و.. بخواند و به حلال خود بخوراند الفت و مهربانی بینشان پیدا شود.

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ .
زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَالْبَنِينَ وَالْقَنَاطِيرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَيْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِكَ مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ .
قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ.
فَآتَاهُمُ اللّهُ ثَوَابَ الدُّنْيَا وَحُسْنَ ثَوَابِ الآخِرَةِ وَاللّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ.
لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ يَفْرَحُونَ بِمَا أَتَواْ وَّيُحِبُّونَ أَن يُحْمَدُواْ بِمَا لَمْ يَفْعَلُواْ فَلاَ تَحْسَبَنَّهُمْ بِمَفَازَةٍ مِّنَ الْعَذَابِ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ.
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَلاَ يَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِكَ فَضْلُ اللّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاء وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ .
مَا تَعْبُدُونَ مِن دُونِهِ إِلاَّ أَسْمَاء سَمَّيْتُمُوهَا أَنتُمْ وَآبَآؤُكُم مَّا أَنزَلَ اللّهُ بِهَا مِن سُلْطَانٍ إِنِ الْحُكْمُ إِلاَّ لِلّهِ أَمَرَ أَلاَّ تَعْبُدُواْ إِلاَّ إِيَّاهُ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَـكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لاَ يَعْلَمُونَ.
أَنِ اقْذِفِيهِ فِي التَّابُوتِ فَاقْذِفِيهِ فِي الْيَمِّ فَلْيُلْقِهِ الْيَمُّ بِالسَّاحِلِ يَأْخُذْهُ عَدُوٌّ لِّي وَعَدُوٌّ لَّهُ وَأَلْقَيْتُ عَلَيْكَ مَحَبَّةً مِّنِّي وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَيْنِي.
إِذْ تَمْشِي أُخْتُكَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّكُمْ عَلَى مَن يَكْفُلُهُ فَرَجَعْنَاكَ إِلَى أُمِّكَ كَيْ تَقَرَّ عَيْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّيْنَاكَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاكَ فُتُونًا فَلَبِثْتَ سِنِينَ فِي أَهْلِ مَدْيَنَ ثُمَّ جِئْتَ عَلَى قَدَرٍ يَا مُوسَى.
فَقَالَ إِنِّي أَحْبَبْتُ حُبَّ الْخَيْرِ عَن ذِكْرِ رَبِّي حَتَّى تَوَارَتْ بِالْحِجَابِ.
رُدُّوهَا عَلَيَّ فَطَفِقَ مَسْحًا بِالسُّوقِ وَالْأَعْنَاقِ. وَأُخْرَى تُحِبُّونَهَا نَصْرٌ مِّنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِينَ
.
یا مَنّان یا حَنّان یا دَیّان یا اَرحَمَ الراحِمین


توصیه بنده اینکه تا دو هفته به شوهرشان بخورانند و بعد اینکه اگر بر آب میخوانند آب باقیمانده را در باغچه یا جای پاک بریزند!

در ضمن منبع این دستور پیامبر نازنین رو نمیدونم! وگرنه میذاشتم!


همچنین دوستتان در نمازهایشان رکعت اول بعد حمد، سوره فلق و در رکعت دوم سوره ضحی و انشراح را بخوانند. یا میتوانند بجای سوره ضحی و انشراح، سوره نصر را بخوانند! دعای زیر را هم در قنوت سه بار بخوانند!
اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي مِمَّنْ سَعَدَ جَدُّهُ وَ تَوَفَّرَ مِنَ الْخَيْرَاتِ حَظُّهُ وَ اجْعَلْنِي مِمَّنْ سَلِمَ فَنَعِمَ وَ فَازَ فَغَنِمَ وَ اعْصِمْنِي مِنَ الازْدِيَادِ فِي مَعْصِيَتِكَ وَ حَبِّبْ إِلَيَّ طَاعَتَكَ وَ مَا يُقَرِّبُنِي مِنْكَ

baham;369358 نوشت:

چندي پيش خانومي به بنده رجوع كردن كه 27 سالشون بوده و يك فرزنده دختر 7ساله هم داره و 9 ساله كه ازدواج كرده و شوهر 36 سال داره
اين خانوم از سرد مجازي شوهرش شاكي هستش و همچنين از اينكه شوهرش آدم سردي هستش و محبتي بهش نمي كنه خيلي ناراضي هست
و گفت:

كه مدتي پيش با پسري هم سن خود آشنا شده و با اون دوست بودند و ارتباط داشته
(بنده حقر كمكشون كردم كه به سمت توبه برن)

ولي از همتون راه حل مي خوام براي اينكه روشي پيش رو بذارين تا شوهرش بهش بيشتر محبت كنه تا دوباره به حرام و گناه نيفته

موضوع مهمي هست دوستان لطفا ياري بدين


ایا این دلیلی قابل قبولی بر خیانت میشود؟؟ انهم خیانت به شوهر و در حالیکه بچه هم دارند.
خانم عزیز بنشین راحت با شوهرت صحبت کن (با هم فقط رابطه زناشویی نباشد بلکه با هم دوست باشید ایا شوهرتان از اول سرد مزاج بودند. شاید دلیلی بر این رفتارشان دارند و بترسید از کید شیطان که او دشمن اشکار برای انسان است.به این فکر کنید اگر شوهرتان بفهمد چه میشود خدا ستار العیوب است اما منتقم هم است ان هم انتقام بسیار سخت

"هوالشافی"

عزیز علیه ما عنتم;371581 نوشت:
یه قطره گیاهی آفرودیت(بدون نسخه) از داروخانه تهیه کنید حدود 3000 تومان (آفرودیت هم بصورت قطره و هم قرص در داروخانه ها موجود است که هم میل جنسی مردان و هم زنان رو افزایش میده)

سلام.طاعات قبول حضرت حق ان شاءالله
از اطلاعات جامعی که با حوصله و دقت در اختیارمون قرار دادید،به سهم خودم تشکر می کنم
.
اما...اما...تجویز بدون تشخیص و تشخیص بدون شرح حال زوجین...ممنوع!
قطره و قرص آفرودیت حاوی خارخاسک،کاکل زعفران،زنجبیل،دارچین است و ممکن است برای همسر محترمشون تجویز مناسبی نباشد!!!
قیمت = 96000 ریال
عزیز علیه ما عنتم;371581 نوشت:
آفرودیت هم نعوظ و انزال زودرس و اضطراب در موقع نزدیکی رو در مردان رفع میکنه

عزیز علیه ما عنتم;371581 نوشت:
در حالیکه آفرودیت دارویی نیست که شخص را حشری کند بلکه میل جنسی را افزایش میدهد

تناقضی بین گفته شما دوست بزرگوار رویت شد...
هدف کمک بود و جای تشکر داره
اما کاربر گرامی بین اختلالاتی که در سطر اول نقل شد و حالتی که در سطر دوم فرمودید تفاوتی هست که در جای خود ان شاءالله به عرض عزیزان خواهیم رساند.

عزیز علیه ما عنتم;371581 نوشت:
گلاب به وی بنوشانید

گلاب همانطور که فرمودید خاصیت آرامش بخشی دارد اما نه برای همه!!!
برای بسیاری از مردان عوارضی همچون سردرد و تهوع به همراه دارد!!
پس ابتدا با گرفتن شرح حال و سپس تشخیص درست و بعد تجویز،قدم برداریم تا به حول و قوة الهی شفای کامل حاصل شود.
موفق باشید ان شاءالله

baham;369358 نوشت:
چندي پيش خانومي به بنده رجوع كردن كه 27 سالشون بوده و يك فرزنده دختر 7ساله هم داره و 9 ساله كه ازدواج كرده و شوهر 36 سال داره
اين خانوم از سرد مجازي شوهرش شاكي هستش و همچنين از اينكه شوهرش آدم سردي هستش و محبتي بهش نمي كنه خيلي ناراضي هست
و گفت:

كه مدتي پيش با پسري هم سن خود آشنا شده و با اون دوست بودند و ارتباط داشته
(بنده حقر كمكشون كردم كه به سمت توبه برن)


سلام
متاسفانه خانومها د این مورد منفعلانه رفتار می کنند البته این ناشی از نازپذیری آنهاست و هیچ باوری به نیاز ندارند
یعنی برای خودشان نقشی برای ایجاد شور و هیجان در همسر قائل نیستند و انتظار دارند همیشه همسر با شوق و شور دست نیاز بسوی آنها دراز کند
اما این درست نیست و توصیه های دینی به خود آرایی زن و عرضه کردن خویش به همسر نشان می دهد ،
زن باید در ایجاد نشاط عاطفی و جنسی نقشی فعال داشته باشد و البته برای درمان سرد مزاجی هم راهکارهایی در طب و بخصوص طب سنتی هست
والله الموفق

فاطمة;371644 نوشت:
"هوالشافی"سلام.طاعات قبول حضرت حق ان شاءالله
از اطلاعات جامعی که با حوصله و دقت در اختیارمون قرار دادید،به سهم خودم تشکر می کنم
.
اما...اما...تجویز بدون تشخیص و تشخیص بدون شرح حال زوجین...ممنوع!
قطره و قرص آفرودیت حاوی خارخاسک،کاکل زعفران،زنجبیل،دارچین است و ممکن است برای همسر محترمشون تجویز مناسبی نباشد!!!
تناقضی بین گفته شما دوست بزرگوار رویت شد...
هدف کمک بود و جای تشکر داره
اما کاربر گرامی بین اختلالاتی که در سطر اول نقل شد و حالتی که در سطر دوم فرمودید تفاوتی هست که در جای خود ان شاءالله به عرض عزیزان خواهیم رساند.
گلاب همانطور که فرمودید خاصیت آرامش بخشی دارد اما نه برای همه!!!
برای بسیاری از مردان عوارضی همچون سردرد و تهوع به همراه دارد!!
پس ابتدا با گرفتن شرح حال و سپس تشخیص درست و بعد تجویز،قدم برداریم تا به حول و قوة الهی شفای کامل حاصل شود.
موفق باشید ان شاءالله


باسلام خدمت شما

مممنون که تذکر دادید و نقد فرمودید! اما

اولا بفرمایید چرا مناسب نباشد؟
ثانیا در بروشورش هم ذکر شده منع مصرف تنها برای افراد حساس به اسانس گیاهی و بیماران قلبی است!
ثالثا در خصوص تناقض بنده این قسمت رو از سایتی کپی کرده بودم و آخر مطلبش رو الان حذف کردم!
رابعا مصرف مداوم و زیاد گلاب طبیعی است که عوارضی دارد اما بنده نگفتم روزانه سه وعده مصرف کند و.....
خامسا خود گلاب رافع تهوع و سردرد است و نباید برای بقول شما بسیاری از مردان این عوارض را داشته باشد مگر اینکه مصرف گلاب با مصرف دارویی شیمیایی یا ... تداخل پیدا کرده و این عوارض را بدنبال داشته باشد!
سادسا بله حق با شماست باید اول شرح حال زوجین را شنید و بعد نسخه پیچید! چون سردمزاجی فقط به کمبود میل جنسی مرد مربوط نمیشود و چه بسا بخاطر کدورت ها و اختلافات بین هم و... هم باشد! و به همین دلیل بنده سعی کردم علاوه بر توصیه به مصرف گرمیجات یا آفرودیت، توصیه هایی در خصوص رعایت بهداشت و تحریک و... عرض کردم که البته ناقص بود چون جاش اینجا نیست!
سابعا بنظر بنده مشکل چیز دیگری است که ناقص ذکر شده چون علاوه بر عدم رابطه جنسی، حتی ابراز محبت هم از سوی شوهر صورت نمیگیرد! که البته جناب امیدوار از این لحاظ بررسی خواهند کرد!

وفقکم الله لکل خیر

"هوالشافی"

عزیز علیه ما عنتم;371744 نوشت:
منع مصرف تنها برای افراد حساس به اسانس گیاهی و بیماران قلبی

سلام
برادر بزرگوار،آفرودیت به دلیل دارا بودن زنجبیل،دارای اثرات کاردیوتونیک و ضد فعالیت پلاکتی و افت قند خون می باشد!
به نظر،تجویز مناسبی نیست!
تاثیر بر اختلالات جنسی دارد و در کنار تاثیر باعث تحریک بدن و تولید اسپرم بیشتر شده و این می تواند برای این برادر محترم و اغلب مردان مشکل ایجاد کند!
اینکه دارو بدون نسخه به فروش می رسد نشان از نقص سازوکار نظام بهداشت و درمان است و دلیل برای بی ضرر بودن نیست،در داروخانه ها داروهایی از خانواده آسپرین،آنتی بیوتیک،انواع مسکن،داروهای ocp نیز بدون نسخه متاسفانه به مشتریان فروخته می شود!!

عزیز علیه ما عنتم;371744 نوشت:
گلاب رافع تهوع و سردرد

گلاب برای فردی که در بدن دچار غلبه دم و یا صفرا شده،باعث سردرد و تهوع می شود!
برای فردی که دچار غلبه سودا و بلغم شده،بله فرمایش جنابعالی صحیح است و موجب تسکین درد در ناحیه گیجگاهی و ضدتهوع است!
ان شاءالله موفق باشید.


سلام. عذر میخوام که در حضور اساتید اظهار نظر میکنم.
من تو اینترنت تعریف یه کتابی به اسم چراغ دل شوهرت را روشن کن نوشته الن کریدمن. رو زیاد شنیدم. تایید یا تکذیبش نمیکنم. اگر از اساتید بتونن نظرشون رو راجع به این کتاب بگن و حداقل یه نگاهی به این کتاب داشته باشن خیلی خوبه. کسایی که خوندنش (تو نت ) نوشته بودن کتاب عالی هستش.
از همین نویسنده یه کتابی هست به اسم چراغ دل زنت را روشن کن. برای آقایون. باز هم میگم من این کتاب رو تایید یا تکذیب نمیکنم . فقط تو نت تعریفای خوبی ازش دیدم.

موضوع قفل شده است