حیا زدایی از زن ایرانی بوسیله ارمیــا

تب‌های اولیه

56 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
حیا زدایی از زن ایرانی بوسیله ارمیــا

ترویج اسلام انگلیسی توسط من و تو؛





حضور زنی محجبه به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد.او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند و دین تنها برای عزا و غم نیست.
یکی از شبکه هایی که در حوزه تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی در تاریخ 28 اکتبر 2010 افتتاح شد شبکه من و تو۱ (Manoto1) است.
رسالت این شبکه، تغییر سبک زندگی ایرانیان و هجمه به ارزش های دینی و اسلامی بوده و به نوعی مکمل شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی است. حال آنکه در قالب سرگرمی خواسته های خود را در لوای سرگرمی و غفلت به مخاطب خود القا می کند. شبکه من و تو برای اغوا گری هر چه بیشتر، با پخش برنامه های روز دنیا نظیر فیلم، سریال، موسیقی و برنامه هایی نظیر سالی تاک، دکتر کپی و بفرمائید شام، در طول سه سال گذشته مخاطبان خود را جذب کرد.

یکی از برنامه های شبکه من و تو که مخاطبان، این شبکه را با آن شناختند آکادمی موسیقی گوگوش(Googoosh Music Academy) است.

این مسابقه از اولین سال تاسیس تا به حال، دو مرتبه اجرا و به پخش در آمده و برای سومین بار در سال 2013 میلادی آکادمی موسیقی گوگوش مجددا برنامه خود را آغاز کرده است. در سری جدید این مجموعه حضور زنی با حجاب به نام اِرمیا که علاقه مندی زیادی به خوانندگی دارد توجه همگان را به وی جلب کرد. این در حالی که سیاست های شبکه من تو که در تضاد صد در صدی با ملاحظات اسلامی است و با حضور زنی با حجاب در تناقض می‌باشد. از این جهت چرایی این امر در شبکه من و تو قابل بررسی است. با نیم نگاهی به‌ کلیت شبکه من و تو و آکادمی موسیقی گوگوش می توان ابعاد حضور اِرمیا در این مسابقه را واکاوی کرد.

شبکه من و تو را چه کسانی مدیریت می‌کنند؟




شبکه من و تو وابسته به شرکت تلویزیونی مرجان، توسط کیوان و مرجان عباسی راه اندازی شد. کیوان عباسی در سال های گذشته برای ادامه تحصیل و کار به کشور انگلستان سفر کرده و بعد از مدتی توانست حق اقامت دائم در این کشور را کسب کند. وی فرزند فریبرز عباسی، مدیر تلویزیون شبکه پارس و یک شبکه غیر اخلاقی در کانادا می باشد. او به همراه مرجان عباسی به مدت شش سال در شبکه های وابسته به پدرش فعالیت تبلیغاتی داشته است.



کیوان و مرجان عباسی که طبق بعضی از گفته ها و داشتن تشابه فامیلی، خواهر و برادر هستند، در سال 2001 در لندن با یکدیگر ازدواج کردند، هرچنداین امر توسط هیچ یک از آن ها تایید و یا نفی نشده است اما طبق آئین بهایت این امر چندان دور از واقعیت نیست. خانواده عباسی، وابسته به سرویس اطلاعاتی انگلیس، بودجه خود را توسط فردی به نام «مك وولین» به عنوان رابط میان وزارت خارجه انگلیس و شبکه من و تو تهیه می کنند.

مدیرت شبکه من و تو توسط کیوان عباسی اولین تجربه ‌وی محسوب نمی شود، او پیشتر شبکه تلویزیون اینترنتی فارسی زبان «ببین تی وی» را راه اندازی کرد و در آنجا با همکاری و تربیت افرادی نظیر رها اعتمادی، تیام بصیر و سیاوش حبیی که از گردانندگان اصلی شبکه من تو هستند، اولین گام رسانه ای خود را برداشت.

IMAGE(file:///C:\Users\nabavi\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image008.jpg)



وابستگی این شبکه به سلطنت طلبان نیز قابل تامل است، حمایت همه جانبه شبکه من و تو از خانواده پهلوی و ساخت و پخش مستند از «تهران تا قاهره» که به طور آشکار به حمایت از دوران پهلوی پرداخته بود وجه دیگری از این شبکه را افشا کرد.

این شبکه در جدیدترین مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش زنی با حجاب را وارد بازی خود کرد. اما به راستی هدف مدیران شبکه من و تو از این امر چیست؟

آکادمی موسیقی گوگوش چیست؟
آکادمی موسیقی گوگوش یکی از پر بیننده ترین برنامه های این شبکه ماهواره ای است.

این بخش از برنامه تلویزیونی، با همکاری خواننده فراری و سلطنت طلب، گوگوش، هومن خلعتبری (همسر گوگوش) و همچنین بابک سعیدی به اجرا در می آید، به ادعای گردانندگان این شبکه، هدف از ساخت این مجموعه کشف استعداد های موسیقی می باشد. این آکادمی برای رسیدن به خواسته خود با نام نویسی از افراد علاقه مند و تست افراد در نهایت چهارده نفر را برای مسابقه آماده می کند.

این افراد با تمرین های مداوم و رقابت با یکدیگر و همچنین با گذراندن آموزش های لازم، توسط سه داور و مربی مسابقه یکی پس از دیگری از گردونه مسابقات خارج می شوند. در ابتدای مسابقه چهار نفر از برگزیدگان توسط داوران حذف می شوند و ده نفر باقی مانده نیز با نظر مخاطبان شبکه به رقابت پرداخته و در نهایت توسط آن ها انتخاب می شوند.

این سبک از مسابقات موسیقی تازگی ندارد و در سال های نه چندان دور این سبک برنامه ها، توسط شبکه های ماهواره ای ترکیه، آمریکا و حتی عرب پخش شده است اما کپی ایرانی آن تا به حال وجود نداشته و آکادمی موسیقی گوگوش برای اولین بار با استفاده از خواننده ای معروف اولین قدم را در این باره برداشت.

آکادمی موسیقی گوگوش با کپی برداری از مسابقه امریکن آیدل(American Idol) فعالیت خود را آغاز کرد. امریکن آیدل یکی از پر مخاطب ترین مسابقات تلویزیونی تاریخ آمریکا است که در نهایت، علاقمندان به خوانندگی با رقابت با یکدیگر و رای و نظر مخاطبان توسط، تلفن، اینترت، پیام کوتاه، انتخاب می شوند.

هر چند از دیدگاه کیفی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش در نسبت با برنامه امریکن ایدل فاصله قابل توجهی دارد اما در کلیت امر هر دو در یک مسیر و در یک هدف قرار دارند. نکته ای قابل توجه به عنوان وجه تفاوت این دو برنامه مطرح است. برنامه امریکن ایدل مسابقه ی خود را به طور زنده از شبکه فاکس پخش می کند حال آنکه در مسابقه آکادمی موسیقی گوگوش این امر اتفاق نمی افتد و برنامه ضبط شده در ساعت معین پخش می شود.
این امر(پخش برنامه به صورت ضبط شده) در هر سه دوره آکادمی شائبه تقلب و جهت دهی به مسابقات را برای مخاطبان شبکه من و تو ایجاد کرده است، به نحوی که تعداد زیادی از کاربران در شبکه های اجتماعی بار ها به آن اشاره کرده اند و انتخاب افراد برتر در آکادمی را نه بر اساس انتخاب خود، بلکه به دل خواه مدیران و یا داوران برنامه می دانند.

حضور افراد نه چندان قوی در خوانندگی و انتخاب شدن افرادی که به هیچ وجه شایستگی برتر بودن را ندارند از مورادی است که در پخش غیر زنده برنامه آکادمی گوگوش مورد چالش قرار گرفته است، حال آنکه این شبکه با توجه به تجهیزات و کادر و همچنین تجربه به دست آمده در چند سال گذشته، توانایی پخش زنده‌ی این برنامه را دارد. از این حیث است که مخاطب این شبکه، حق شک در به حساب آمدن یا نیامدن رای خود را دارد. اما شبکه من و تو تنها در این ایستگاه متوقف نشده است و با خط و ربط دادن به مسابقه آکادمی، اهداف کلان خود را پیگری می‌کند.

بدون شک، حتی ساده لوح ترین افراد، منکر بی هدف بودن شبکه من و تو نیستند و هیچ شخصی نمی تواند بپذیرد که این شبکه هر ساله با صرف میلیون ها دلار، تنها برای ایجاد لحظاتی سرگرم کننده برای مردم فارسی زبان تاسیس شده است .در حالیکه نمی توان از حضور عناصر بهایی و سلطنت طلب نظیر کیوان عباسی در راس مجموعه شبکه و و یا رها اعتمادی مجری بهایی برنامه موسیقی آکادمی گوگوش، چشم پوشی کرد.


رها اعتمادی و فرح پهلوی


به این دلیل، حضور تعجب آور زنی محجبه در مسابقه خوانندگی، با رعایت حجاب حداقلی را نمی‌توان جزء طبیعیات آکادمی موسیقی دانست چرا که این امر حتی باعث ایجاد بحث و جدل میان مخالفان و موافقان حجاب وی در شبکه های اجتماعی شده است. گذشته از پرداختن به اظهارات مخاطبان، نکته قابل تامل چرایی پذیرفتن وی در آکادمی، توسط مدیران بالادستی شرکت تلویزیونی مرجان می باشد.

اما به راستی شرکت تلویزیونی مرجان چه هدفی را دنبال می کند و چرا اِرمیا بر خلاف موازین و قوانین جاری در شبکه من و تو وارد مسابقه شده است؟


اِرمیا کیست و در آکادمی چه می کند؟



"اِرمیا" به صورتی کاملا تصادفی! متولد خمین (زادگاه امام خمینی (ره) ) است؛ او زنی است که مخاطبان شبکه بهایی "من و تو" برای اولین بار با دیدن او دچار تعجب و یا بعضاٌ حیرت شده و همین موضوع سبب شد تا عده ای او را مورد تمسخر قرار داده و عده ای داشتن حجاب و یا نداشتن حجات را حقی انسانی برای وی قلمداد کرده و از ملامت کردن او مانند بسیاری از دیگران خودداری کردند.

حضور ارمیا در قسمت اول آکادمی موسیقی گوگوش با حجابی بسیار کامل تر از زنان و دختران داخل کشور چنان شوکه کننده بود که تا به امروز بعد از گذشته بیش از 15 هفته مهمترین صحبت بین بینندگان آکادمی گوگوش موضوع اِرمیا است.



وی علی رغم داشتن حجاب برای تست به آکادمی ورود کرد و توانست با رها کردن صدایش برای تست خوانندگی و ورود به جرگه مسابقه دهندگان شایستگی خود را به هومن خلعتبری و بابک سعیدی اثبات کند.



چهره اِرمیا به اعتراف تمامی بینندگان شبکه خاندان عباسی، معصومانه و حیامندانه بود.

او در همان جلسه به هنگام خواندن دچار خجالت شده بود و حتی در روز های بعد از قبولی و به هنگام تمرین برای مسابقه این امر در او مشهود بود.

به گفته وی، او همیشه آرزوی شرکت در مسابقه آکادمی گوگوش را داشته است اما به دلیل داشتن حجاب خود را وارد این عرصه نمی کرد. مشوق اصلی او همسر وی بوده و او معتقد است داشتن حجاب و خوانندگی تضادی با دین داری ندارد و موجب نمی شود انسانی که دین دار است خود را از شادی ها محروم کند!، و دین تنها برای عزا و غم نیست.!!
اِرمیا همسری آلمانی دارد و خانواده‌ي آن ها مسیحی می باشند اما وی در صحبت هایش مشخص نکرد که آیا همسرش مسلمان شده است و یا خیر؟!

اِرمیا به مانند دیگر زنان آکادمی مردان را درآغوش نمی گیرد، از دست دادن با نامحرم خودداری می کند و در جایی که همگان با یکدیگر در حال رقصند او در انتها ایستاده و دیگران را تماشا می کند.
در واقع او در آکادمی موسیقی گوگوش با حیا ترین فرد محسوب می شود.!!!

اِرمیا دین را به زعم خود تفسیر می کند و نه آنچه در قرآن کریم آمده است و گویی نمی داند در آيه 32 سوره احزاب آمده است:

يا نِساءَ النَّبِيّ‏ِ لَسْتُنَّ كَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذي في قَلْبِهِ مَرَضٌ وَ قُلْنَ قَوْلاً مَعْرُوفًا

اى همسران پيامبر، شما مانند هيچ يك از زنان [ديگر] نيستيد، اگر سَرِ پروا داريد پس به ناز سخن مگوييد تا آنكه در دلش بيمارى است طمع ورزد؛ و گفتارى شايسته گوييد


او تنها بخشی از دین را قبول دارد که مورد پسندش واقع شود. اِرمیا علت حضور خود در مسابقه را علاقه زیاد به خوانندگی و همچنین دادن اعتماد به نفس به کسانی که به دلیل موانعی مانند حجاب نمی‌توانند به علاقه خود بپردازند، اعلام کرده است. این جمله او شباهت زیادی با جمله هومن خلعتبری دارد، او در قسمتی از پخش مسابقه، حضور اِرمیا را در آکادمی را همین امر تلقی می کند.

با نگاهی کاملا خوشبینانه و گذشته از تمامی شایعات در رابطه با وی می توان گفت، او در بازی مدیران شبکه من و تو قرار گرفته و از اتفاقات روی داده و استفاده ابزاری از خود بی خبر است.

با بررسی قسمت اول آکادمی گوگوش تا قست های پایانی آن می توان به خوبی روند نزولی حیا در اِرمیا را مشاهده کرد.

با این ارزیابی به خوبی می توان دریافت او در نسبت به گذشته خود از حیامندی کمتری برخوردار بوده و این تحول ظاهری در حالی است که حضور زنی محجبه و خواننده از اساس در تضاد با یکدیگر و از دیدگاه شرع مقدس حرام واقع شده است.

اما بر فرض آنکه این امر اشکالی نداشته باشد نشان می‌دهد اِرمیا از نقطه گذشته خود نیز به سطح پایین تری افول کرده است و این موضوع دقیقا کلید رمز چرایی حضور اِرمیا در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش است.


قسمت اول آکادمی موسیقی گوگوش



قسمت شانزدهم آکادمی موسیقی گوگوش



تحول ژست و پوشش "ارمیا" طی شانزده جلسه آکادمی



به عبارتی دیگر حیا زدایی زن ایرانی توسط شبکه من و تو برای افرادی نظیر اِرمیا در داخل ایران دلیل اصلی حضور این دختر به ظاهر با حجاب در مسابقات خوانندگی می باشد.



با نگاهی واقع بینانه و نداشتن نگاه سیاه و سفید به مخاطبان شبکه، می‌توان تعداد عظیمی از طیف خاکستری را یافت که از مخاطبان اصلی برنامه آکادمی موسیقی گوگوش هستند که بسیاری از آن ها داری حجاب اسلامی هستند و مدیران شبکه بهایی من و تو با اطلاع از این موضوع و هدف قرار دادن این طیف، تیر بی‌حیایی خود را به سوی این دست افراد رها کرده اند.

"اِرمیا" هر چند با داشتن تنها حجاب سر، فردی محجبه محسوب می شود، اما پوشیدن لباس های بدن نما و آرایش نسبتا غلیظ به بهانه داشتن استیل مناسب به هنگام خوانندگی که توسط دست اندرکاران مسابقه انتخاب و طراحی می‌شود، کاملا در تضاد با احکام دینی است و این دقیقا همان اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی است که مدیران شبکه من و تو آن را دنبال می کنند.

مدیران شبکه من و تو با هدف ترویج سبک زندگی آمریکایی و بی حیاسازی جامعه اسلامی و خانواده های ایرانی، اِرمیا را به نمایندگی از این طبقه جامعه ایران انتخاب کرده اند تا بتواند با القای بی‌حیایی توسط اِرمیای با حجاب و ایراد نداشتن امری مانند خوانندگی، دختر و زن ایرانی را گام به گام به درّه بی حیایی سوق دهند.
اِرمیا با حضور خود در آکادمی موسیقی گوگوش و حمایت تعمدی مدیران شبکه و داوران به مراحل نهایی رسید و این امر پیامی آشکار به دختران محجبه است مبنی بر اینکه شما هم می‌توانید حتی با داشتن حجاب در مسیر های ممنوعه قدم بگذارید، غافل از آنکه قدم برداشتن در این مسیر ها به ناکجا آباد می انجامد.

مدیران شبکه من و تو برای پیش برد اهدافشان خود را محدود به اِرمیا نکرده و در بخش صدا های غایب که از آثار دریافتی از داخل کشوراست، دختری که حجابی همانند اِریما دارد را انتخاب و به عنوان بهترین خواننده آن بخش از مسابقه اعلام می‌کنند. منا 25 ساله از تهران را می‌توان نفر دومی نامید که به عنوان دختری نمونه در داخل کشور مهر تایید خود را از این شبکه دریافت کرده است و الگویی مناسب برای دختران جامعه ایران معرفی می شود.

"اِرمیا" دانسته و یا ندانسته در زمینی بازی می کند که توسط دشمن طراحی شده است و برنده نهایی آن خاندان عباسی است.
او اما برای ادامه این مسیر و ادامه خوانندگی، نیاز به همراهانی خواهد داشت. همراهانی که روند نزولی حیا در وی را تکمیل خواهند کرد و با القای بی‌حیایی به هواداران و کسانی که بیش از چند ده برنامه با اِرمیا همراه بوده اند ضربه ای مهلک وارد خواهند نمود.

منبع مشرق نیوز

با سلام

موضوع ،موضوع جالبیه . دلم نیومد کسی ازین نقشه شوم بی بهره بمونه
ولی شاید عکساش برای گذاشتن تو سایت مشکل داشته باشن.البته من خودم بعضیاشونو حذف کردم.
بازم من لینکشو می ذارم هر قسمتشو که صلاح بود بذارید.
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/205224/%D8%AD%DB%8C%D8%A7-%D8%B2%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B2%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D9%85%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%DA%A9%D8%B3

با سپاس،والی

[="navy"]چون دلم برای خودم و امثال این ادما میسوزه نظر میدم .

خدا شاهده که جبهه ای نگرفتم
بدون نظر به اعتقاداتم اینو میگم

این خانم نادان و کم توان تحت تاثیر استقبال جماعتی کور دل و
الکی و هرزه دست به چنین کاری زده و
مثال ادمی میمونه که از بیراهه به چاه افتاده یا از چاله در امده و به چاه افتاده ..

قصد توهین ندارم . احترام دانا و نادان واجب
این خانم تفاوت چهره اش در عکسهای قبل از بله گفتن به شهرت
تا بعد از دریافت جایزه نمیدونم چی تفاوت بین چهره انسان و یک حیوانه

خوب دقت کنید درک میکنید .
نمی گم هر کی تلویزیونی یا خواننده شد اینطوری شده ها
اما این یکی از عرش به فرش سقوط کرده حالا امروز یا سالها قبل از معرفی شدن به این شبکه
احتمالا در مراحل بعدی سرش به سنگ میخوره
و اگر عاقل و هوشیار باشه از چاه و بیراه در میاد یا میخواد که در بیاد
اگر نوری در دلش مونده باشه

این همه رشته ورزشی و هنری برای کسب افتخار و شهرت
در کلاس هیز و دزد نشستن برای چه ؟[/]

اعوذ بالله من هذا

خدایا عاقبتمون رو ختم به خیر کن

به نام خدا.

چرا ما همیشه باید بشینیم تا اونها یه حرکتی بکنند بعد تازه بیایم تحلیل کنیم و دلیل بیاریم؟

چرا قبل از اینکه این ارمیا ببره ، کسی به فکر نبود؟

چرا ما به فکر نیستیم کاری کنیم که من و تو زمین بخوره قبل از اینکه بخواد ما رو زمین بزنه؟ ( منظورم غیر از ارسال پارازیته! )

تا کی کند سیاهی ، چندین دراز دستی؟

تو فوتبال هم تیمی که گل نزنه ، گل میخوره.

با تشکر ، ستایشگر :Gol:

با سلام
مادامی که تقوی و دینداری در زندگی های زن و شوهر نباشه هم هر دو در خطر هستند و هم فرزندان اونها.
لذا باید سعی در زندگی بهشتی همراه دین و شرع داشته باشیم تا همه این اهداف دشمنان سرکوب شود.

با سلام و تشکر از والی بخاطر این پست مهم و نظرات خوب دوستان دیگر

همونطور که والی اشاره کرد ؛ که میخواهند سبک زندگی ایرانی اسلامی رو تغییر بدهند، از حربه شیطانی دیگه اونها هستش که از هر طریق سعی می کنند هویت اسلامی رو تغیر بدهند.

قطعا قطعا قطعا ارمیا یک بازیگر ایفا کننده نقش این حربه شیطانی هستش و خودشون میدونن دارن چه میکنند ...

جنگ ، جنگ فرهنگیه جنگ تغییر هویت اسلامی و خراب کردن هسته و ریشه اسلام هست زمان فتنه های عمیق عمیق تر، تو قران نمونه های دیگرش اومده.
همونطور که خداوند دو الگو برامون گذاشته که باید بهشون چنگ بزنیم ((قران و عترت)) ، از دوستهای عزیز میخام به کلاسهای قران با تفسیر زیر نظر ارگانهای مخصوص مثل جامعه القران ، مهد قران و... و احادیث و تفاسیر اونها و سخنان ولایت فقیه پناه ببرند تا ان شاءالله از اماج این فتنه ها همه ما حفظ بشیم.

[="Tahoma"][="SeaGreen"]بله خب صحبت ها که درسته ! کلاً پروژه شون اینه که خصوصاً از قشر نفوذپذیرتر شروع کنن و خانوم ها رو اونطور که خودشون و منافعشون اجازه می دن حتی مثلاً مسلمون بار بیارن؛ نکته اینجاس. با اسلام مشکلی ندارن نه اسلام محمدی، اسلام من و تویی!!

اما به نظرم در نقد از برنامه های شبکه ای دشمن، کلاً زیراب استفاده از ماهواره رو بزنیم خیالمون جمع تره.
بیان قرآنی در نقد شراب و خمار چنین بوده: در اونها منافعی هست و مضراتی که مضراتش بیشتره.
الان ماهواره هم همین طوره؛ یه منافعی داره؛ برنامه های تفریحی و آموزشی هم داره؛ بله! اما مضرات این چنینی هم داره که خیلی بیشتر از منافعشه. پس دلایل نبودنش به دلایل بودنش تو خونه ها، غالبه![/]

من و تو میخاد قداست حجاب رو از بین ببره

يا بصير

درود

دوستان روزي كه من خبر دار شدم يه فرد با حجاب در اين برنامه شركت كرده به همه گفتم نشنيده و نديده ميگم اين اول ميشه و خيلي مايل بودم روز اخر اين مسابقه رو ببينم كه ديدم ؛ روز اخر وقتي كه اون خواننده محجب ( البته به اصطلاح محجبه) برنده شد يكي از داوران به نام گوگوش اين جمله رو گفت : (( خوشحالم كه با برنده شدن تو راه براي بقيه زن هاي مدل تو ( محجبه) باز شد ...)) وقتي اينو شنيدم بدنم داغ داغ شد و از شدت عصبانيت نميدونستم چكار كنم

نميدونم چرا مردم درك نميكنند ، هر چي ما ميخواييم بگيم ، گوش شنوا نيست كه نيست ، دختران و پسران اين سرزمين از اصالت ايراني و نام ايراني فقط يه فروهر گردن اويز و يه شال مدل ايراني و درود و بدرود و يه چندتا كلمه ايراني ياد گرفتن

نميدونن عفت و حيا و والا مقامي انسان ( چه زن چه مرد ) از هزاران هزار سال پيش در رگ و ريشه ما ايرانيان بوده ، چرا مردم درك نميكنند و نمي خوان بفهمن كه اين شبكه و امثال اينها مي خوان از ريشه بزنن دين رو

دوم ، مشكل اصلي ما مسئولين مربوطه هستند كه روي فرهنگ ايران و اسلام ايپسيلوني هم پيشرفت نميكنند ، تورو خدا نداريد به باد بره همه چيز
اين مملكت با خون نگه داشته شده

بدرود

سلام
هممون باید به یقین برسیم کسی اونم اونطرف مرزا دلش واسه ما نسوخته که میاد بهترین مستندا و اینجور برنامه ها رو می ذاره
اتفاقا خوب شد که این با حجابه اول شد واسه خیلیا روشن شد که چه نیت های دارن
کم کم خوانندگی با حجاب زیاد می شه و این یه دوره هست
بعدش کم کم همینایی که روسریشونو درنمیاوردن کم کم اونم هم طی یه زمان مشخص در میارن
فقط می خوان به اون دختر مسلمون شیعه بگن تویی که نماز می خونی روزه می گیری اشکال نداره ترانه هم بخونی یعنی می خوان طوری بکنن که هر جای دین خوشت نیومد انجام نده نباید جلو پیشرفتت رو بگیره
دقیقا همین شیوه رو خصوصا تو فیلم هاشون برنامه ریزی کردن باور کنین اثراتی که فیلم های فارسی زبان ماهواره ای داره هیچ جیزی نداره اونقدر روانکاوانه بررسی کردن که ادم شاخ در میاره
ببینین یکی دو دهه قبل یه دختر یا یه پسر وقتی نگاهشون تو چشم هم می افتاد تا مدت ها شرمنده می شدن حالا برین ببینین تو صفحات اجتماعیی
در نظر بگیرین یکی بیاد تو اخبار بگه خانم های گرامی و اقایون حجاب رعایت نکنین هیشکی به حرفش گوش نمی ده ولی وقتی میان تو یه سریال 180 قسمتی که متاسفانه هم پسرا و هم دخترای ما با بدون کمترین پلک و با تمرکز فوق العاده(که همین تمرکز رو هر علمی تو دنیا باشه ادم داشته باشه سریع یاد می گیره)میخ کوب می شه مطمعنا روشون اثر می ذاره
پدر و مادری که می گین رو شما تاثییر نمی ذاره ایا رو بچتون هم مطمعنین تاثییر نمی ذاره
ما نباید ماهواره رو حذف کنیم باید به بینش و معرفت برسیم که اقا اینا دلشون واسه ما نسوخته(چون هر چیزی منع کنیم بیشتر به سمتش کشیده می شه)
خانواده رو نشونه گرفتن که موفق هم بودن صفحات اجتماعی اینو می گه که خانم یا اقا با افتخار میاد عکس بی حجابیشو می ذاره و حتی یک درصد هم از کارش پشیمون نیس
بنظر من همین مستندا و فیلماشون حتی از اخبارشون هم بدتره
امیدوارم هممون بتونیم به اون سطح خودشناسی و درک برسیم که اینا همش در جهت تضعیف معنویت و کمال انسانه
یاعلی

همه این حرفها درست
دشمن هیچ وقت دلش به حال ما نسوخته و نمیسوزه
اما خانمها و آقایان گرامی اسک دینی
شمارا به خدا کمی از همت و تلاش دشمن در س بگیریم
دشمن در باطل خود مصمم و پایداره
آیا ما هم در حق خود اینقدر مصریم؟

آیا ما هم به دنبال شیوه های نوین جذب جوانان میگردیم
راههایی که هم زیبا و جذاب باشه و هم مورد قبول دین و شریعت؟
نقد دشمن و بیان استراتژی او برای اینکه دچار اشتباه نشیم خوبه
اما کمی هم به خود بیاییم

ما چه کار کنیم؟
البته به گمانم این بحث تاپیک جداگانه ای را میطلبه

کنیزفاطمه;343714 نوشت:
همه این حرفها درست
دشمن هیچ وقت دلش به حال ما نسوخته و نمیسوزه
اما خانمها و آقایان گرامی اسک دینی
شمارا به خدا کمی از همت و تلاش دشمن در س بگیریم
دشمن در باطل خود مصمم و پایداره
آیا ما هم در حق خود اینقدر مصریم؟

آیا ما هم به دنبال شیوه های نوین جذب جوانان میگردیم
راههایی که هم زیبا و جذاب باشه و هم مورد قبول دین و شریعت؟
نقد دشمن و بیان استراتژی او برای اینکه دچار اشتباه نشیم خوبه
اما کمی هم به خود بیاییم

ما چه کار کنیم؟
البته به گمانم این بحث تاپیک جداگانه ای را میطلبه

سلام کنیز فاطمه جان

حق با شماست البته من تو دوره های بسیج یک عالمه با مدرس ها بحث میکردم از سر این چیزها بعضی هاشون هم دست اخر میگفتن حالا شما یک کاری بکنید !!!

تو دانشگاه بعضی واقعا ابتکار بخرج میدن اما... اما این چیزها تا زمانی که بصورت هدفمند و گروهی رو چند مسئله اصلی تو جامعه تو تمام ارگانها کار نشه تاثیری نداره .

مثلا باید روی تاثیرات منفی ماهواره تو همه جا کار بشه ، تو مدرسه به دانش اموزها و والدینشون تو دانشگاه بسیج دانشجویی با کمک بسیج اساتید مدتها رو ای مسئله کار کنند.

بسیج ادارات و اصناف باید برا کارکنانشون تا مدتها از مضرات ماهواره همایش و... بذارن.

پس دلایل عدم تاثیر گذاری:

1- سطحی بودن کارها
2-مستمر نبودن انها(مثلا با یک بار همایش و.. دیگه ادامه نمیدن)
3-هماهنگ نبودن ارگانها
4-صرفا هدف انجام فعالیت های محول شده هست نه فراتر رفتن و از خود گذشتگیهمانند شهدا که از بالاترین دارایی خود گذشتند.

کنیزفاطمه;343714 نوشت:
همه این حرفها درست
دشمن هیچ وقت دلش به حال ما نسوخته و نمیسوزه
اما خانمها و آقایان گرامی اسک دینی
شمارا به خدا کمی از همت و تلاش دشمن در س بگیریم
دشمن در باطل خود مصمم و پایداره
آیا ما هم در حق خود اینقدر مصریم؟

آیا ما هم به دنبال شیوه های نوین جذب جوانان میگردیم
راههایی که هم زیبا و جذاب باشه و هم مورد قبول دین و شریعت؟
نقد دشمن و بیان استراتژی او برای اینکه دچار اشتباه نشیم خوبه
اما کمی هم به خود بیاییم

ما چه کار کنیم؟
البته به گمانم این بحث تاپیک جداگانه ای را میطلبه

درسته این خودش یه تاپیک جداگانه باید بحث بشه
بنظر من ما نباید منتظر دیگری باشیم که کاری بکنیم نباید منتظر باشیم طوری اموزش پرورش تغییر کنه که این مساله ها رو بگه البته مطمعنا می گه ولی شاید خیلی دیر
ما باید خودمون شروع کنیم همین جا تک تک اعضای اینجا هر کدوممون شروع کنیم و به بقیه و خانواده ها دوست ها و همه همه برسونیم که چه نیت های دارن
البته اول باید اسیب شناسی کنیم باید به دوستان بفهمونیم که اینا چه نیت های دارن چرا وضع مردم ما اینطوری شده وضع حجاب
تا زمانی که یه فرد می گه من می خوام نگاه کنم و هیچ تاثییری هم رو من نداره نمی شه فرد رو عوض کرد ابتدا باید باور فرد عوض کنه وقتی این عملی شد کم کم باید یه باور دیگه واسش ساخت می دونم سخته ولی بهتر از هیچ انجام دادنه این هم خودش یه جور امر و به معروفه از نظر من

یکی از آرزو هام این بود که ماهواره ملا کن فیکون بشه

خواهش میکنم نگین که چرااااااا و و از ماهوراه میشه استفاده های درست کرد

اگه ما آدما جنبه داشتیم بجای راستگویی دروغ و انتخاب نمیکردیم

بجا حجاب بدحجابی و بجا خوبیا بدیارو انتخاب نمیکردیم

من یکی نه کانالای خوبشو میخوام نه بدشو

خوبشو و بدش همه پیش کش خارجیا

الهی روزی برسه که هیچ شبکه ماهواره ای نباشه

آمین

مسافر زمان;343732 نوشت:
درسته این خودش یه تاپیک جداگانه باید بحث بشه
بنظر من ما نباید منتظر دیگری باشیم که کاری بکنیم نباید منتظر باشیم طوری اموزش پرورش تغییر کنه که این مساله ها رو بگه البته مطمعنا می گه ولی شاید خیلی دیر
ما باید خودمون شروع کنیم همین جا تک تک اعضای اینجا هر کدوممون شروع کنیم و به بقیه و خانواده ها دوست ها و همه همه برسونیم که چه نیت های دارن
البته اول باید اسیب شناسی کنیم باید به دوستان بفهمونیم که اینا چه نیت های دارن چرا وضع مردم ما اینطوری شده وضع حجاب
تا زمانی که یه فرد می گه من می خوام نگاه کنم و هیچ تاثییری هم رو من نداره نمی شه فرد رو عوض کرد ابتدا باید باور فرد عوض کنه وقتی این عملی شد کم کم باید یه باور دیگه واسش ساخت می دونم سخته ولی بهتر از هیچ انجام دادنه این هم خودش یه جور امر و به معروفه از نظر من

سلام مجدد

البته هر کس باید باید از خودش شروع کنه و خود من در این شکی ندارم و نمیذارم تو خونمون ان شاءالله ماهواره بیاد اما دوستان این بیماری فراگیر شده من خودم نمیارم اما نمیتونم حتی خواهرهام رو قانع کنم تو خونتون نیارید اونها هم بخان همسرهاشون رو کی بیاد قانع کنه :Ghamgin::Ghamgin::Ghamgin: باید بتونیم یه تحول اساسی انجام بدیم و انجام نمیشه مگر همه بخوان و بصورت مجموعه ای روش کار بشه...

اگه همین شوهر های خواهرام تو محل کارشون چند تن از اساتید مجرب و کار بلد چندین جلسه بیاد براشون صحبت کنه احتمالا بیشتر حرفشو قبول می کنن.

اونی که شما میگید درسته اما کار بیخ پیدا کرده عمومی شده و اگه من هم تو خونم نیارم اون تعداد زیاد افرادی که الوده شدن دامن من و بقیه رو هم میگیرن.

همره;343780 نوشت:
سلام مجدد

البته هر کس باید باید از خودش شروع کنه و خود من در این شکی ندارم و نمیذارم تو خونمون ان شاءالله ماهواره بیاد اما دوستان این بیماری فراگیر شده من خودم نمیارم اما نمیتونم حتی خواهرهام رو قانع کنم تو خونتون نیارید اونها هم بخان همسرهاشون رو کی بیاد قانع کنه :ghamgin::ghamgin::ghamgin:باید بتونیم یه تحول اساسی انجام بدیم و انجام نمیشه مگر همه بخوان و بصورت مجموعه ای روش کار بشه...

اگه همین شوهر های خواهرام تو محل کارشون چند تن از اساتید مجرب و کار بلد چندین جلسه بیاد براشون صحبت کنه احتمالا بیشتر حرفشو قبول می کنن.

اونی که شما میگید درسته اما کار بیخ پیدا کرده عمومی شده و اگه من هم تو خونم نیارم اون تعداد زیاد افرادی که الوده شدن دامن من و بقیه رو هم میگیرن.

دقیقا درسته
ولی کو گوش شنوا
البته یه چیز بگم اگر منع کنیم ماهواره رو هم خودمون زده می شیم و هم دیگران
این راه عملی نیس مثلا با زور بخوایم ماهواره رو جمع کنیم چون هر چی منع بیشتر بشه بیشتر سمتش کشیده می شه برادر و خواهر کوچکتر من خیلی سریع می رن سمتش ببینن چیه
بنظر من هم حرف شما درسته و اصل موضوع هم باید همین باشه
ای کاش مسوولان سریع اقدام کنن نسل های جدید اصلا وحشتناک فرق می کنن همه چیز داره واسشون عادی می شه
بدترین گناه هم عادی بشه دیگه عذاب وجدان نمی مونه
بنظر من باید با دلیل و منطق جلو دیدن گرفته بشه
همین موقع که این خوااننده با حجابه اول شد خیلی از دوستای خودم که دانشجو هم هستن که از قبل گفته بودم اول می شه قانع شدن و می گن ای بابا این چی بوده
شبکه های ماهواره ای رو بعضیا اونقدر اثر گذاشته که مثل این می مونه هیپنوتیزم کرده مردم رو هر چی بخوان القا می کنن در قالب طنز در قالب ماجراجویی
و باید به قول شما دوست عزیز هر چه زودتر همه دست به دست هم بدهن و جلو اینو بگیرن اونا درون ما رو نشونه گرفتن ما هم باید با درون خودمون باهاشون مقابله کنیم

نامه ی دوست ارمیا در وبلاگش

فرجام!
سلام ارمیا

بگذار بهتر بگویم سلام ارینب مشایخی .شاید مرا به خاطر نیاوری .ولی من تصویری واضح و روشن از تو توی ذهنم دارم.یادت می آید صبحگاه هایی را که توی نماز خانه قران می خواندی و همه غرق در سکوت گوش می کردند.روزهایی را که با نعیمه می رفتید مسابقات قران و تو همیشه رتبه میاوردی ؟الحق و الانصاف صدای خوبی داشتی .راستی خوابگاه هشتادو چهار یادت هست؟به یاد داری با همسرت قرار گذاشتی بودید راس ساعت نه به ماه نگاه کنید.دبیرستان که تمام شد تو رفتی دانشگاه ما امدیم حوزه .تو فلسفه خواندی ما دروس دینی .از این جا راهمان جدا شد و ولی تو همایش های فارغ التحصیلان معمولا بچه ها ازهم خبر می دادند.مرادی تورا توی دانشگاه علامه دیده بود.حالا تو از ایران رفته ای.و این چند روزه که من تو را شناخته ام زندگیم با بهت عمیقی رو به رو شده.باور نمی کنم ارینب دختر ارام و خوش صدای مدرسه حالا تبدیل شده به اولین خواننده محجبه اکادمی گوگوش.این روزها تا پشت سیستم می نشینم ناخود اگاه سرچ می کنم :اورینب مشایخی
این روزها به عکست خیره می شوم .همان چشم های سبز همان لب و دهان .همان صدا.کاش می فهمیدی تو را هم در مسلخ گلشیفته ها قربانی کردند.این روزها سربه سجده می گذارم انقدر می گویم اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا تا نفسم بند بیاید.

پی نوشت:حق دارید باورش همان قدر که برای من سخت بود شاید برای شما هم سخت باشد.اگر به صفحه فیس بوکش سر زدید ادرس وبلاگ مرا بگذارید و بگویید نشان به ان نشانی که دندان های نا مرتبی داشت و ارتودنسی کرده بود.در صورت انکار بگویید تا نشانه های بیشتری بدهم.

در یکی دیگر از پست های این وبلاگ چنین آمده است:

یکی از هم مدرسه ای های قدیم دست خط جالبی از ارینب داشت.نمونه خط ها را باهم مقایسه کنید.

[="Tahoma"][="Purple"]بسم الله....
سلام...
عجبببببببببب!!!!!!!!!!!!!
خدا عاقبت مارو بخیر کنه...
[/]

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

مسافر زمان;343732 نوشت:
درسته این خودش یه تاپیک جداگانه باید بحث بشه
بنظر من ما نباید منتظر دیگری باشیم که کاری بکنیم نباید منتظر باشیم طوری اموزش پرورش تغییر کنه که این مساله ها رو بگه البته مطمعنا می گه ولی شاید خیلی دیرما باید خودمون شروع کنیم همین جا تک تک اعضای اینجا هر کدوممون شروع کنیم و به بقیه و خانواده ها دوست ها و همه همه برسونیم که چه نیت های دارن
البته اول باید اسیب شناسی کنیم باید به دوستان بفهمونیم که اینا چه نیت های دارن چرا وضع مردم ما اینطوری شده وضع حجاب
تا زمانی که یه فرد می گه من می خوام نگاه کنم و هیچ تاثییری هم رو من نداره نمی شه فرد رو عوض کرد ابتدا باید باور فرد عوض کنه وقتی این عملی شد کم کم باید یه باور دیگه واسش ساخت می دونم سخته ولی بهتر از هیچ انجام دادنه این هم خودش یه جور امر و به معروفه از نظر من

سلام
من با این دو جمله شما موافق نیستم
ربطی به آموزش وپرورش نداره
خانواده ها به طور مستقیم تاثیر گذارند
من دبیر مقطع راهنمایی هستم اوج فوران احساسات دختران توی این سنه
در مورد این مسائل هم خیلی باهاشون صحبت میکنیم
ولی وقتی خانواده ها حمایت نمیکنند بی فایده است
مادر دانش آموزی اومده بودن میگفتند به دختر من کامپیوتر یاد میدید یک وقت کار با اینترنت یاد نگیره؟!(در مدرسه ای که تماما هوشمنده حتی حضور وغیاب دانش آموزا)
وقتی ازش پرسیدم کدووم کانالهای داخلی تلویزیون رو در منزل تماشا میکنید؟
گفتن تقریبا هیچکدووم. ما فقط برنامه های ماهواره ای نگاه میکنیم

بهشون گفتم خطر اون برنامه ها از اینترنت به مراتب بیشتره ولی چون خودتون می پسندید فکر میکنید بدون اشکال

سلام دوست عزیز
نکات قابل توجهی رو اشاره کردین

جواب به اون سوالی که درباره صوت قران و نت موسیقی بر عهده کارشناسان سایت که جواب بدن

ام من در حد چیز هایی که خودم میدونم جواب بعضی از مسایلی که مطرح فرمودین رو بدم.

خانم یا آقای محترم: بحثی که اینجا خیلی مهمه سناریویی هست که دشمن میخواد پیاده بکنه و اینکاررو از مدتها قبل هم شروع کرده.
سناریوی تعریفی متفاوت از اسلام
ترویج سبک زندگی غربی و غیر اسلامی

نفس اینکار اشتباهه
درسته که اکثر خواننده ها بیحجاب و.... هستن ولی ایشون با حجابشون در واقع به حجاب بی احترامی کردن
یه جور دهن کجی به ادمهای مذهبیه

[="Teal"]

بنده ی خدا!;344213 نوشت:
چرا اگر نت های موسیقی روی یه متن فارسی باشن بد و زشتن ولی وقتی قرآن باهاشون خونده میشه مشکلی ندارن؟

متنی که توسط اون خانم خونده میشه خیلی مهمه! شما متن قران رو با متن آواز در مسابقه آکادمی گوگوش مقایسه میکنید و انتظار دارید هردو موجب تحریک مردهای مرض دار بشه؟
بعدم
مگه خانم ها برای مردها هم قران میخونن؟ من تاحالا نشنیده بودم! واقعا اینکارو میکنن؟[/]

ـهوالطيفـ

درود به شما بزرگوار

جناب يا سركار بنده خدا

حرف هاي شما درست اما لطفا به حرف هاي ما هم گوش كنيد :
اول ، من در رابطه با خواندن و اينا كاري ندارم ، به قول فرمايش پيامبر وقتي خودتون كاري رو انجام ميدين كسي ديگه رو منع نكنيد ، من ماهواره نگاه ميكنم ، ترانه گوش ميدم ، گاهي بعضي از صداي خواننده هاي زنان رو هم گوش دادم ( نه حتي اون ور ابي بلكه ، صداي زناني كه موسيقي سنتي مي خوانند و سي دي هاي اونم در مراكز معتبر فروخته ميشه )
خوب پس من نميگم نگاه نكنين يا نخونين يا نبينين ، چون در جامعه امروز بايد به روز بود از اينترنت ماهواره تبلت ها گوشي ها و كلا نسل اين نوع ارتباط نبايد دور بود ، كسي كه مي خواد رشد كنه ( واقعا بخواد رشد كنه نه شيطنت) حتب وي پي ان و امثال هم و اينارو هم لازم داره و دائم بايد در حال به روز كردن خودش و اطلاعاتش باشه
چون من خودم از تمامي امكانتم استفاده ميكنم و خانوادمو هم تشويق به استفاده درست از نعمت هاي دورو برشون ميكنم كه با سپاس از خدا اينطور هم شده
اما بزرگوار شما هم بيشتر احتياج به فكر داريد ، روزي بود كه در ايران چادر معناي والا و مقدسي داشت ، اما روز به روز داره كم رنگ تر ميشه ( خواهش ميكنم خشك مذهبيا نيان الان بگن نه و اينا)
روزي بود مرد و زن هر دو جايگاه بالايي داشتن ، اما الان چي
بزرگوار به لطف همون ماهواره چه فرهنگ ها و چه چيزهاي غلطي كه وارد اين جامعه مريض نشد ، پيشنهاد ميكنم يه بار بريد به دادگستري ها و از نزديك پرونده ها رو ببينيد امار سال ٩١ ٩٠ ٩٢ رو ببينيد و سال ٧٨ ٧٩ ٨٠ رو هم ببينيد
در اين دهه چي شده كه اين همه اتفاقات ناجور افتاده ، در اين دهه چي شده كه فاحشه ها بيشتر شدن ، خيانت ها بيشتر شده ، رابطه يك زن با چندين مرد ديگه داره عادي ميشه ، دوست دختر و پسري كه ديگه داره ميشه جزو روند كار و ...
اينا جز اينه كه ماهواره روند تخريبي يا بهتره نگم ماهواره ، بهتره بگم شبكه هاي فارسي زباني كه شدند بلاي جامعه ، چون شبكه هايي داره كه به ذهن شماها هم خطور نميكنه ، چنان استفاده هايي ميشه برد ازش كه جز خير و بركت و ثواب چيزي نداره اما وقتي كه مسئولين از روز اول دست گذاشتن رو دست بايد منتظر همچين روزهايي هم ميبودن
بجاي اينكه فرهنگ مياوردن الان طرح امنيت اخلاقي و گشت ارشاد اوردن ، فقط ميتونم بگم متاسفم
بله اين حرفتون رو بايد با طلا نوشت ، اگر نميتوني جامعه اي رو عوض كني از خودت شروع كن كه تو خودت شروع يك جامعه اي ، اي كاش اي كاش اي كاش هر كس اينطوري بود
بزرگوار به همين راحتي ميگيد راه باز شد ؟؟!!

اخه خبر نداريد از اين بي همه چيز ها كه چه برنامه هايي چيندن واسه زنان ايران زمين ( به خداوندي خدا كه تك تك بانوان ايران زمين ناموس هاي ما هستند) فكر ميكنيد ما ميگيم اخه اخه ولي واسه خودمون به به
خير ، جز فكر پاشوندن بنياد خانواده اونا چيز ديگه نمي خوان ، دقت كنين رو همون مسابقه خيلي چيز هارو مي فهميد ، اينم يادتون باشه من نگفتم الان ايران گلستان و بستان ، فقط ميگم بيشتر تامل و تفكر كنيم به اطرافمون
ميدونين چندتا زن طلاق گرفتن بخاطر همين اكادمي؟! كه مي خواستن برن ولي شوهراشون نگذاشتن ؟!

ميدونين الان با اين حرف اين خانم كه راه براي امثال تو باز شد ، چقدر زن ها كه ميترسيدن بخاطر موهاشون بيرون نباشه موضوع شركت كردنشون رو مطرح كنند الان شروع ميكنند مطرح كردن و مابقي داستان

بخدا اگه بخوام مدارك و شواهدي رو كنم از اين مسابقه شركت كننده هاش اون وقت شما نمياييد اينطوري خيلي راحت بشيني اينطوري بگي

اول فكر و تحقيق كنيم بعد حرف بزنيم ...

پاينده باشيد ، بدرود

خیلی متاسف شدم.

ـهوالطيفـ
از چي؟

بنده ی خدا!;344457 نوشت:
بله حرف شما درست ولی از اون طرف هم به خواننده های بیحجاب توهین شده. نشده؟ پس باید از این بابت خوشحال باشین!
ضمن اینکه آیا فقط با حجاب خوندن توهین به مذهبی هاست؟ منم مذهبیم ولی بیشتر از اینکه کار این خانوم منو ناراحت کنه دروغ گفتن مذهبی ها (به اسم دروغ مصلحتی و در روهای شرعی پیدا کردن) منو اذیت می کنه. فضولی کردن تو کار و زندگی دیگران به اسم امر به معروف منو اذیت می کنه.
به نظر من متاسفانه ما اینقدر دروغ و تهمت و غیبت رو عادی کردیم که اصلا اگه کسی دروغ بگه هیچ بهمون بر نمی خوره، فقط وقتی یکی میاد با حجاب میخونه یهویی موضع میگیریم که به ما برخورد.
یادم نیست دقیقا کی بود، یادمه یه آدم روحانی ای بود (نمی گم آیت الله یا هرچی چون اصلا یادم نیست در مورد طرف که کی بود)، توهین شده بود به قرآن و قرآن رو پاره کرده بودن، این بنده خدا گفته بود، این همه تو عمل به قرآن، عملا به قرآن توهین میشه هیچ کس صداش در نمیاد، تا ورقای کاغذشو پاره می کنن موضع می گیریم. خب اینم همونه این همه ما به قرآن توهین کردیم خودمون، بهمون بر نمی خوره. حالا یکی رفته به یه شکل خاص توهین کرده زود صدامون در میاد.
در مورد اینکه آیا خانوما جلوی آقایون میخونن یا نه بله می خونن، بنده خودم شخصا دیدم.

ـهوالطيفـ

بزرگوار اول شمارو دعوت ميكنم به ارامش ، دوم اين درسته كه شما مذهبي هستين و انقدر راحت همه رو با هم يكي كنين و حكم خدارو زير سوال ببريد ؟! بزرگوار وقتي يه حكم هست كه ميگه خوندن زن جلو نا محرم حرامه حالا ديگه اين همه چون و چرا چيه ؟! چرا شما كه انسان معتقديد اين همه اما و اگر مياريد ؟!

از اون گذشته ، اين درسته كه هي بياييم بگيم اين كارشون اون كارشون اينطور اونطور و هي اينو نسبت بديم به همه ؟!

خوب ، شما خودتون مو به مو اينارا رعايت كردين ديگه ؟!

درضمن من نميفهمم الان دقيقا مشكل شما چيه ، با كجاي قضيه مشكل داريد ؟! با اينكه ما داريم ميگيم اي ملت مراظب باشيد ايمانتونو به باد نديد ، اي خانما اينا همه توطئه هست واسه اينكه دينتونو ازتون بگيرن

من نميفهمم دليل اين همه بد اخلاقي شما چيه

بنده ی خدا!;344213 نوشت:
چرا بدون اینکه خط شناس باشیم میایم میگیم این خط به این خط شبیهه! من خودم دو نفر رو میشناسم که کاملا اتفاقی یه سال افتادن توی کلاس ما، خطهاشون از هم قابل تشخیص نبودن، فقط خودشون دو تا میفهمیدن که این خط خودشه یا اون یکی. بدون اینکه هیچ نسبتی با هم داشته باشن. حالا ما دو تا نوشته پیدا کردیم ( با فرض فتوشاپی نبودن) میگیم پس این همونه؟ واقعا اینا با اسلام تناقض نداره؟

از صحت حرفهای نویسنده وبلاگ مطمئنم چون دخترعموم یکی دیگه از همکلاسی های این خواننده رو میشناسه و خودش هم توی همون مدرسه درس خونده. البته ده سال بعد از اینکه ارمیا توی اون مدرسه مذهبی بوده.

یکی توی نظرات این وبلاگ نوشته بود: الان تو چه دیینو ایمونی داری که پته ی زندگی یکی رو ریخته یه آب ؟!؟! خدا خودش ستارالعیوبه تو به چه حقی داری زندگی خصوصیشو نمایان می کنی؟!؟! حال به هم زنید همه تون......

نویسنده وبلاگ جواب داده: ما گفتم قران می خوند.
این عیبه؟
یا للعجب.

البته به نظر من خیلی هم عجیب نیست. چون برای این خانم خواننده، چنین گذشته ای احتمالا باعث شرمساری و آبروریزیه!

dim;344444 نوشت:
ـهوالطيفـ
از چي؟

با اینکه در جریان بحث شما و پست ها هستم.اما باید بگم طبق باور ها و اعتقاداتی که دارم کار این این فرد اشتباه بوده و مایه ی تاسف !
به همین دلیل وقتی تاپیک رو خوندم ، بسیار متاثر و متاسف شدم.

نکته دیگه ای که می خواستم بگم این بود که

ما الان در مقام قضاوت یک عمل شخصی که فقط به خود اون فرد مربوط باشه، نیستیم. اینجا صحبت از اهداف انتخاب این خانم باحجابه. اینکه میخوان این کار رو عادی جلوه بدن و بگن میشه حجاب هم داشت و در حضور آقایون آواز هم خوند. اینکه از اسلام فقط یک پوسته ظاهری بمونه و کم کم اونم برداشته بشه. تا یک خواننده زن مثلا با حجاب، احتمالا بشه الگوی زن ایرانی مسلمان، که از همه قید و بندها رها شده و تونسته به موفقیت و شهرت جهانی دست پیدا کنه. پس یک بحث خاله زنکی نیست که بهش اعتراض بشه و بگن حق ندارید پشت سر مردم غیبت کنید

dim;344492 نوشت:
ـهوالطيفـ

بزرگوار اول شمارو دعوت ميكنم به ارامش ، دوم اين درسته كه شما مذهبي هستين و انقدر راحت همه رو با هم يكي كنين و حكم خدارو زير سوال ببريد ؟! بزرگوار وقتي يه حكم هست كه ميگه خوندن زن جلو نا محرم حرامه حالا ديگه اين همه چون و چرا چيه ؟! چرا شما كه انسان معتقديد اين همه اما و اگر مياريد ؟!

از اون گذشته ، اين درسته كه هي بياييم بگيم اين كارشون اون كارشون اينطور اونطور و هي اينو نسبت بديم به همه ؟!

خوب ، شما خودتون مو به مو اينارا رعايت كردين ديگه ؟!

درضمن من نميفهمم الان دقيقا مشكل شما چيه ، با كجاي قضيه مشكل داريد ؟! با اينكه ما داريم ميگيم اي ملت مراظب باشيد ايمانتونو به باد نديد ، اي خانما اينا همه توطئه هست واسه اينكه دينتونو ازتون بگيرن

من نميفهمم دليل اين همه بد اخلاقي شما چيه


dim;344492 نوشت:

ترجیح دادم پست هام رو حذف کنم چون واقعا نفهمیدم شما از کجای حرفام نتیجه گرفتین که من حکم خدا رو براش اما و اگر آوردم و همچنین نفهمیدم من کی یه چیزی رو به همه نسبت دادم و همچنین نفهمیدم واقعا کجا "بداخلاقی" کردم. اگر من واقعا این همه اشتباه کردم که شما اسم بردین خدا منو ببخشه. دیگه ادامه نمی دم که مجبور نشم بیشتر از این شرمنده ی خدا شم.
خوش به حال همه ی خوش اخلاقا.

سلام
دوستان ما اینجا برای تبادل نظر و بحث میایم
پس همه جق اظهار نظر دارن و البته بقیه هم حق دارن از نظر فرد دیگه نقد کنن
هدف ما این نیست که همدیگه رو ناراحت کنیم ما فقط آزادانه و منطقی از عقایدمون دفاع می کنیم
پس فکر می کنم نباید جایی برای دلخوری وجود داشته باشه !!!!

بنده ی خدا!;344637 نوشت:
ترجیح دادم پست هام رو حذف کنم چون واقعا نفهمیدم شما از کجای حرفام نتیجه گرفتین که من حکم خدا رو براش اما و اگر آوردم و همچنین نفهمیدم من کی یه چیزی رو به همه نسبت دادم و همچنین نفهمیدم واقعا کجا "بداخلاقی" کردم. اگر من واقعا این همه اشتباه کردم که شما اسم بردین خدا منو ببخشه. دیگه ادامه نمی دم که مجبور نشم بیشتر از این شرمنده ی خدا شم.
خوش به حال همه ی خوش اخلاقا.

ـهوالطيفـ

اي بابا ، چي بگم والا

من فقط اينو گفتم كه انقد راحت نگيم ما مسلمونا اخه شماها هي ميگيد همه ، مسلمونا ، ماها ، ايرانيا ( فقط گفتم اينطور نگيم بهتره بگيم بعضيا تعدادي )

خلاصه بزرگوار ما حرفمون اين بود كه ، آي ملت اين شبكه من و تو دلش واسه ما نسوخته ، اينا دنبال از بين بردن حيا و عفت و دينتونن از ما گفتن بود ، كاري هم به ارميا و ايكس و ايگرگ ندارم

اينجا هم رسما از جناب يا خانم بنده خدا عذر خواهي ميكنم اگر بي ادبي يا حرفي اشتباه زدم ايشون به بيسوادي و حقير بودن اين جانب ببخشند

اميدوارم حلال كنن و ببخشن


اما من با نظرات معلم بزرگوار فدک , جناب dim , جناب همره و مسافر زمان و کنیز فاطمه موافق بودم .

نمی دونم شما چه قدر از واکنش دانش آموزان دبیرستانی راجع به برنامه های ماهواره ای اطلاع دارید .
من خودم دانش آموز سال پیش هستم . الهی شکر به خاطر آگاهی والدینم از تاثیرات مخرب ماهواره ما هیچ وقت از ماهواره استفاده نکردیم . اما همیشه تو جمع خانواده راجع به برنامه های شبکه های مختلف بحث می کردیم و چه بسا خیلی بهتر از بقیه میتونستیم برنامه ها رو تحلیل کنیم .
تو یه کلاس 25 نفره فقط 6 نفر بودیم که ماهواره نداشتیم .
من واقعا به چشم خودم می دیدم که بچه های کلاسمون چه قدر از این برنامه آکادمی گوگوش تاثیر می گرفتن هر روز تو مدرسه بحث راجع به همین بود ( حالا برنامه های شبکه های دیگر بماند .... ) حتی چندین نفر از بچه ها نرم افزار هایی رو گرفته بودن که رو آهنگ های بی صدا بخونن و بعد میومدن برای ما میذاشتن و نظر بقیه رو راجع به صداشون می پرسیدن . چندین نفر هم تصمیم گرفتن راه ارمیا رو ادامه بدن .
بچه ها خیلی تحت تاثیر این برنامه بودن و جالب برای من این بود که حتی به قول خودمون بچه خرخون هامون هم با وجود امتحان نگاه می کردن .
من واقعا قبول دارم که این برنامه ها مغز رو شستشو میده , مثلا راجع به همین ارمیا همه اونو تحسین می کردن فقط 3 نفر بودیم که مخالف این کار ارمیا بودیم .
بچه ها همه اونو تحسین میکردن تازه به خاطر این که آدم پایبندی هست و این شبکه و برنامه رو تحسین می کردن که این آزادی رو به اون داده ( اینجاس که من میگم مغزشون رو شستشو دادن البته به مرور و با برنامه ریزی !!!!! )
من واقعا متاسف شدم خیلی .:Ghamgin:
از این که کار ارمیا برای اکثر دوستان هم سن و سال من تحسین برانگیز بود !!!!!!!!

اما واقعا از دست ما چه کاری بر میاد ؟؟؟؟؟:Ghamgin:

و در آخر من نیز چون در یک خانواده فرهنگی بزرگ شدم و از احوال معلم ها به خوبی آگاهم کاملا با نظر سرکار فدک موافقم که این خانواده ها هستن که بیشترین تاثیر رو بر فرزندانشون میتونن داشته باشن اگر خانواده تلاشی نکنه تلاش آموزش و پرورش بی تاثیر خواهد بود .

البته این قصه سر دراز دارد ...................

کنیزفاطمه;343714 نوشت:

دشمن در باطل خود مصمم و پایداره
آیا ما هم در حق خود اینقدر مصریم؟

یـــا حقـــــ..
:Gol:اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم:Gol:
داشتم به این فکر می کردم ....
"خدایا !
هر روز زندگیمون ،چقدر طرف تـــــــــــو رو نگه می داریم؟
تو چند تا اتفاق تا آخر هوادار حرفای توییم؟....
تو چند تا گناه...؟

این غــــربــت نیست؟.... :Sham:"

یه اتفاقی برام افتاده که خیلی خوب میتونه تاثیر ماهواره رو در حیازدایی نشون بده:

کارگری داریم حدودا بیست ساله، یه روز چشمم افتاد به گوشی موبایلش، یه عکس زننده انداخته بود رو صفحه ش، بش گفتم فلانی حالا ما هیچ، تو خونتون خجالت نمیکشی اگه پدرت یا مادرت یا خواهر برادرت نگاشون به این عکس بیفته!؟؟؟
یه پوز خندی بم زد و گفت: هه، مگه خونتون ماهواره ندارین!!!؟؟

تو دلم گفتم نه الحمدلله

وقتی برادر و خواهر به همراه مادر و پدرشون میشینند و تصاویر زننده و تحریک کننده رو در قالب برنامه ها و سریال های مختلف با هم تماشا می کنند، دیگه چیزی به اسم حیا معنای خودشو از دست میده براشون.

[="Arial"][="DarkRed"]نویسنده وبلاگ «میس طلبه بلاگـ» طی مطلبی با عنوان «فرجام!» نوشت:
سلام ارمیا!
بگذار بهتر بگویم سلام ارینب مشایخی. شاید مرا به خاطر نیاوری. ولی من تصویری واضح و روشن از تو توی ذهنم دارم.
یادت می‌آید صبحگاه‌هایی را که توی نماز خانه قرآن می خواندی و همه غرق در سکوت گوش می‌کردند. روزهایی را که با نعیمه می رفتید مسابقات قرآن و تو همیشه رتبه می‌آوردی؟ الحق و الانصاف صدای خوبی داشتی.
راستی خوابگاه هشتاد و چهار یادت هست؟ به یاد داری با همسرت قرار گذاشتی بودید راس ساعت نه به ماه نگاه کنید.
دبیرستان که تمام شد تو رفتی دانشگاه ما آمدیم حوزه. تو فلسفه خواندی ما دروس دینی.
از این جا راهمان جدا شد و ولی تو همایش های فارغ التحصیلان معمولا بچه ها از هم خبر می دادند.
مرادی تو را توی دانشگاه علامه دیده بود. حالا تو از ایران رفته ای و این چند روزه که من تو را شناخته ام زندگیم با بهت عمیقی رو به رو شده.
باور نمی کنم ارینب دختر آرام و خوش صدای مدرسه حالا تبدیل شده به اولین خواننده محجبه اکادمی گوگوش. این روزها تا پشت سیستم می نشینم ناخود اگاه سرچ می کنم: اورینب مشایخی
این روزها به عکست خیره می شوم. همان چشم های سبز همان لب و دهان. همان صدا؛ کاش می فهمیدی تو را هم در مسلخ گلشیفته ها قربانی کردند.
این روزها سربه سجده می گذارم انقدر می گویم «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا» تا نفسم بند بیاید.
گفتنی است، نویسنده وبلاگ، طی تماسی با خبرنگار سرویس فضای مجازی، مطلب فوق را تایید کرد.
[/]

سلام

با همه احترامی که نسبت به همه دوستان و نظراتشون دارم میگم که:
من کاری ندارم این خانم کارشون صحیحی بوده یا نه.ولی برحست اعتقادات خودشون این راه را انتخاب کردند.به من و کسی ربطی نداره .آدم خودش باید عقل و شعورش را بکار بیندازه و فکر کنه اگر راهی که این فرد رفته درسته راهش را ادامه بده.وگرنه که نه.

من از این ناراحت میشم که چرا هرکسی در هر پست و جایگاهی که قرارمیگیرد حالا خوب یا بد بودن پست و سمت را کاری ندارم ولی کسانی که دیدگاهی مخالف اون فرد دارند سعی میکنند یکسری اسناد و مدارک از اون فرد را فاش کنند.
فکرنمیکنم آبرو بردن و وارد شدن به حریم خصوصی افراد کار درستی باششد.اون انسان است و انسانیت دارد.شاید معنای انسانیت و دیدگاه او از زندگی با دیدگاه من و امثال من متفاوت باشد . ما حق نداریم چون نظر او مخالف نظر ماست اینطور برخورد کنیم.

پیروز باشید و در پناه خدا موفق باشید.

بدون رد و یا تایید کار ایشون باید بگم که این بستگی به دید افراد داره ، شاید شما کار این خانم رو تایید نکنین ، واسه خودتون دلیل داشته باشین و یا صرفا یه حس انزجار از گوگوش و آکادمیش و کلا هومن و بابک و رها داشته باشین ، شبکه من و تو رو جاسوس و ضد انقلاب و ... بدونین ، این به شما بستگی داره ، شما خودتون رو راحت کنین و این خانم اورینب ( ارمیا ) مشایخی رو نماینده خودتون به عنوان یه ایرانی ندونین . نیازی نیست بیاین و اینطور جار بزنین که حیثیت ایرانی برده شد و از این جور حرفا . هرکس یه تصور خاص از ایرانی و فرهنگ اون داره ، همین جمع بستن هاس که باعث اختلاف و بحث بیخود می شه . خیلی ها هستن که از همین ایران دقیقا برعکس سخنان شما رو نوشتن و نظر دادن .

نظر شما واسه خودتون خیلی محترمه ، ما هم بهش احترام میذاریم ، اما نمیشه با قطعیت گفت که همه ایرانی ها مخالف کارش بودن .

اصولا اون نه نماینده رسمی ایرانه و نه هیچ چیز دیگه ، یه انسانه که به هر دلیلی خواسته اینطور بپوشه و اینطور عمل کنه ، به من و یا شما و یا هیچ کس دیگه ای فکر نمی کنم ربطی داشته باشه .

موفق باشین .

عبدالرسول;360249 نوشت:
اصولا اون نه نماینده رسمی ایرانه و نه هیچ چیز دیگه ، یه انسانه که به هر دلیلی خواسته اینطور بپوشه و اینطور عمل کنه ، به من و یا شما و یا هیچ کس دیگه ای فکر نمی کنم ربطی داشته باشه .

عَنْ اَميرِالمُؤْمِنين (عليه‏ السّلام):
وَ مِنْهُمْ تارِكٌ لِإنْكارِ المُنْكَرِ بِقَلْبِهِ وَ لِسانِهِ وَ يَدهِ فَذلِكَ مَيِّتُ الأَحْياءِ

على (عليه‏ السّلام) فرمودند:
گروهى از مردم مبارزه با منكر را با دل و زبان و دست ترك مى‏كنند (در برابر خلافكار هيچ گونه عكس العملى نشان نمى‏دهند) پس اينها در حقيقت مردگانى زنده نما هستند.

منبع: غررالحكم موضوعى، ج 2، ص 521

عَنْ رَسُولِ اللَّه (صلّی الله علیه و آله و سلّم):
اِنّ‏اللَّهَ عَزَّوَجَلَّ لَيُبْغِضُ الْمُؤْمِنَ الْضَعيفَ الَّذى لادينَ لَهُ، فَقيلَ: وَ ما الْمُؤْمِنُ الْضَعْيفُ الَّذى لادينَ لَهُ؟ قالَ (صلّی الله علیه و آله و سلّم): اَلَّذى لايَنْهى عَنِ المُنْكَرِ.

رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرمودند:
خداوند مورد غضب خود قرار مى‏دهد مؤمن ضعيفى را كه دين ندارد. سؤال شد مقصود چه كسى مى‏باشد فرمودند: كسى كه نهى از منكر نكند.

منبع : وسائل الشيعه، ج 11، ص 397

مشاهده احادیث بیشتر در اینجا

دوست جدید و عزیز سلام

فکر کنم شما هنوز متوجه اصل موضوع نشدین ، نهی از منکر شرایط داره ، همینطوری نمیشه بری تو خیابون و هرکس هرکاری کرد شما نهی از منکر کنی ، چقدر فساد و منکر تو این جامعه وجود داره ، میخواید بفرمایید که آحاد مردم مشمول احادیث میشن ؟

اولا باید منکر شناخته بشه.تا اونجا که من شنیدم ایشون حجاب خودشون رو رعایت کردن و از این نظر منکری وجود نداره ، بعدش باید این نهی کردن اثر بذاره ، این خانم خودش با عقاید اسلامی بیگانه نیست ، اصولا نمیشه متقاعدش کرد پس بحث بی فایده میشه ، بعدشم اینکه افشا گری بشه و بعضا تو سایتا یه سری مطالب ناجور میذارن و اینکه اصلا معرفی میکنن اینا نه تنها حسنه ای نداره ، بلکه خودش مفسده هم میاره . اگر همین سایت ها این مسئله رو باز نمی کردن واقعا چند درصد مردم می خواستن از این آکادمی و افرادش باخبر باشن ؟ مگر اینکه خود اون افراد اول از همه این منکر رو دیده باشن !!!

من دیدم که تو یکی از خبرگزاری ها عکس هالیت ارگنچ ( بازیگر نقش سلطان سلیمان قانونی در سریال خرم سلطان ) رو به عنوان یکی از معترضین به ساخت و ساز پارک گزی استانبول گذاشته بودن عنوانش هم این بود : سلطان سلیمان در میان معترضین !!!! خب هرکسی کنجکاو میشه بدونه که این سلیمان کیه و کلا دوزاریش بیفته . اینه که ناخواسته و ناآگاهانه چندین نفر میرن و این سریال رو دنبال میکنن ، به بهانه اینکه بیشتر با شخصیت سلیمان و حرمسراش آشنا بشن . آیا این ترویج مفسده نیست ؟

یادتون نره که نهی از منکر واجب کفاییه ، انشاءالله میدونید یعنی چی . به قدر کفایت انجام بگیره ، نتیجه داد که چه عالی نتیجه هم نداد که ............... .

اگر این احادیث رو بخوایم با دید شما بررسی کنیم ، خود پیامبر و ائمه هم مشمولش میشن ، لیکن احادیث معنای باطنی و عمیقی دارند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

عبدالرسول;360361 نوشت:
میخواید بفرمایید که آحاد مردم مشمول احادیث میشن ؟

خیر اما مستحضرید که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما واجب فراموش شده است

عبدالرسول;360361 نوشت:
.تا اونجا که من شنیدم ایشون حجاب خودشون رو رعایت کردن و از این نظر منکری وجود نداره

گرچه پوشش ایشان هم از نظر اسلامی ایراد دارد! اما مقصود بنده و فکر کنم سایر دوستان خوانندگی این خانم است که در شرع مقدس اسلام حرام است

عبدالرسول;360361 نوشت:
این خانم خودش با عقاید اسلامی بیگانه نیست ، اصولا نمیشه متقاعدش کرد پس بحث بی فایده میشه ، بعدشم اینکه افشا گری بشه و بعضا تو سایتا یه سری مطالب ناجور میذارن و اینکه اصلا معرفی میکنن اینا نه تنها حسنه ای نداره ، بلکه خودش مفسده هم میاره . اگر همین سایت ها این مسئله رو باز نمی کردن واقعا چند درصد مردم می خواستن از این آکادمی و افرادش باخبر باشن ؟ مگر اینکه خود اون افراد اول از همه این منکر رو دیده باشن !!!

دوست گرامی از شرایط امر به معروف و نهی از منکر اطمینان از اثر آن نیست بلکه احتمال تاثیر هم کافی است
همچنین همانطور که مستحضرید بسیاری از مردم ایران در شهرها ماهواره دارند! و تقریبا میشود گفت همه ان ها آن آکادمی و برنامه معروف را دیدند.بنده خودم ماهواره ندارم اما این مسئله اینقدر در بین مردم ما عیان هست که از طریق دوستانم متوجه این برنامه شدم.

عبدالرسول;360361 نوشت:
یادتون نره که نهی از منکر واجب کفاییه ، انشاءالله میدونید یعنی چی . به قدر کفایت انجام بگیره ، نتیجه داد که چه عالی نتیجه هم نداد که ............... .

بله درسته.اما آیا به نظر شما تا الان نسبت به این عمل غیر دینی ایشان نهی از منکر به قدر کافی بوده؟می دانید این کار ایشان چه اثرات سوئی بر جوانان و مردم کشورمان گذاشته است؟

ضمن این که وقتی کسی یک عمل گناه و حرامی را در ملا عام انجام دهد و باعث قبح شکنی شود بر ما واجب کفایی است که نسبت به این عمل واکنش نشان دهیم تا باعث جلوگیری و نشر آن شویم . بعبارتی در این مواقع نیاز نیست که نهی از منکر ما بر فاعل کار اثر داشته باشد

موفق و موید باشید

___;360517 نوشت:
گرچه پوشش ایشان هم از نظر اسلامی ایراد دارد!

بنده ایرادی نمی بینم .

___;360517 نوشت:
اما مقصود بنده و فکر کنم سایر دوستان خوانندگی این خانم است که در شرع مقدس اسلام حرام است


در شرع مقدس تهمت و رواج بدگویی هم حرام است ، بلکه حرامتر می باشد . من قصد دفاع از این خانم و یا کارش رو ندارم ، اما حرفم اینه که اینقدر رسانه های ایران و مجلات خبری به این موضوع دامن زدن که حاصلش شد : 1 ) آشنایی بیشتر 2) تهمت های فراوانی که روانه این خانم میشه .

اگر فرضا این خانم یه حرام کرده باشه ، این آتیش بیار های معرکه چندین حرام مرتکب شده اند .

___;360517 نوشت:
همچنین همانطور که مستحضرید بسیاری از مردم ایران در شهرها ماهواره دارند! و تقریبا میشود گفت همه ان ها آن آکادمی و برنامه معروف را دیدند.بنده خودم ماهواره ندارم اما این مسئله اینقدر در بین مردم ما عیان هست که از طریق دوستانم متوجه این برنامه شدم.


خب همین مسئله ست . کسی که میاد از نهی از منکر حرف میزنه باید خودش اول از همه تارک منکر باشه . این میشه همون جریان رابین هودی : دزدی می کنیم و فقرا را سیر می کنیم .

طرف حرف من کسانی هستند که میان حرکت این خانم رو نقد میکنند ولی خودشون از طرف دیگه از کار این خانم خوشی هم می کنند و شبهاشون رو با این برنامه میگذرونند.

و بعدم : این کاری که عزیزان می کنند نهی از منکر نیست . آیا شرع دستور میده که نهی از منکر با آبروریزی طرف همراه باشه . به نظر من این عملیات فقط باعث ریختن آبروی یه انسان میشه و اصلا درست نیست .

فتوای آخرتون هم جالب بود!

من اینجا یه مطلبی رو بیان می کنم : افرادی که اییشون و کارشون رو می پسندن ، با نهی از منکر ما فکرشون بر نمیگرده . اما کسایی که هنوز به این خانم جذب نشدن به دلیل این همه تبلیغات سو و عمل نا مناسب و نادرست شاید موضع قبلیشون رو حفظ کنن و شاید هم به سمت ایشون کشیده بشن .

پس می بینید این مراسم آبروریزی عمومی و همگانی هیچ مشکلی رو حل نمی کنه ، بلکه امکان داره که خودش عامل مفسده بشه ( که البته شده ! )

[="Purple"]

عبدالرسول;360533 نوشت:
پس می بینید این مراسم آبروریزی عمومی و همگانی هیچ مشکلی رو حل نمی کنه ، بلکه امکان داره که خودش عامل مفسده بشه ( که البته شده ! )

چرا اینقدر پافشاری؟ من دلیلشو نمیفهمم واقعا !!!
به نظر من که مراسم آبروریزی نیست . فکر نمیکنم ایجاد آگاهی و نقد یک موضوع برای روشن سازی خودش عامل مفسده بشه !!!!

عبدالرسول;360533 نوشت:
بنده ایرادی نمی بینم .

چه جالب ! به نظر شما حجاب در اسلام چه معنی میده ؟

عبدالرسول;360533 نوشت:
با نهی از منکر ما فکرشون بر نمیگرده .

چرا این طور فکر می کنید ؟ من خودم خیلی ها رو دیدم که نظرشون عوض شده .
و افکار اشتباهشون هم فقط به خاطر سادگی و اطلاعات کم بوده که دلیلش هم در سخنان خود شما مشخصه افرادی با افکار این چنینی ...

عبدالرسول;360533 نوشت:
در شرع مقدس تهمت و رواج بدگویی هم حرام است ، بلکه حرامتر می باشد .
[/]

سلام.

"حجاب" فقط 1 پوشش ظاهر و 1تکه پارچه نیست. "حجاب" و "حیا" مکمّل هم هستن و هرکدام بدون دیگری ناقص هست...

و نکته مهم دیگر: "مسلمان" یعنی "تسلیم" ، تسلیم در برابر دین، در برابر خــــــدا ...

اگر ادعا داریم مسلمان هستیم، نمیشه دین سوپرمارکتی داشته باشیم!

و هر کدام از مسائل و دستورات دین رو که مطابق میلمون هست بپذیریم و بقیه رو بگیم بیخیال آدم دلش پاک باشه و ...

خودمون رو گول نزنیم.

یا حق :Gol:

عبدالرسول;360533 نوشت:
بنده ایرادی نمی بینم .

دوست گرامی ندیدن شما دلیلی بر عدم وجود ایراد نیست.در صوذت نیاز اعغلام بفرمایید ایرادات را مطرح کنم

عبدالرسول;360533 نوشت:
در شرع مقدس تهمت و رواج بدگویی هم حرام است ، بلکه حرامتر می باشد . من قصد دفاع از این خانم و یا کارش رو ندارم ، اما حرفم اینه که اینقدر رسانه های ایران و مجلات خبری به این موضوع دامن زدن که حاصلش شد : 1 ) آشنایی بیشتر 2) تهمت های فراوانی که روانه این خانم میشه .

من هم از تهمت و دروغ و سایر گناهان دفاع نمیکنم.اما حرف من و بیشتر ذوستان این تاپیک شامل این موارد نبود پس لطفا بحث را منحرف نکنید

عبدالرسول;360533 نوشت:
اگر فرضا این خانم یه حرام کرده باشه ، این آتیش بیار های معرکه چندین حرام مرتکب شده اند .

ممکن است کار به قول شما این آتش بیارها! دارای ایراد و اشکال باشد اما اطلا رسانی و نقد کار ایشون و نهی از منکر حرام که نیست هیچ واجب کفایی هم هست

عبدالرسول;360533 نوشت:
خب همین مسئله ست . کسی که میاد از نهی از منکر حرف میزنه باید خودش اول از همه تارک منکر باشه . این میشه همون جریان رابین هودی : دزدی می کنیم و فقرا را سیر می کنیم .
طرف حرف من کسانی هستند که میان حرکت این خانم رو نقد میکنند ولی خودشون از طرف دیگه از کار این خانم خوشی هم می کنند و شبهاشون رو با این برنامه میگذرونند.

حرف شما هم به نوعی تهمت هست چون خطابتون به همه ناهیان از منکر و منتقدین بوده ظاهرا
بنده خودم اصلا ندیدم این برنامه را در عین حال از منتقدین عمل ایشون هستم

عبدالرسول;360533 نوشت:
آیا شرع دستور میده که نهی از منکر با آبروریزی طرف همراه باشه .

دوست گرامی این خانم در ملا عام(ماهواره) اقدام به گناه(کار حرام = خوانندگی برای زن) کردند.منظورتان کدام آبرو ریزی است؟!

عبدالرسول;360533 نوشت:
فتوای آخرتون هم جالب بود!

خواهش میکنم.اما بنده مرجع تقلید نیستم که فتوا بدم.فتوای یکی از مراجع عظام تقلید(و بلکه همه یا اکثر مراجع) است

عبدالرسول;360533 نوشت:
من اینجا یه مطلبی رو بیان می کنم : افرادی که اییشون و کارشون رو می پسندن ، با نهی از منکر ما فکرشون بر نمیگرده . اما کسایی که هنوز به این خانم جذب نشدن به دلیل این همه تبلیغات سو و عمل نا مناسب و نادرست شاید موضع قبلیشون رو حفظ کنن و شاید هم به سمت ایشون کشیده بشن .

به قول خودتان این نظر شخصی شماست که البته محترمه.اما در اشتباهید

عبدالرسول;360533 نوشت:
پس می بینید این مراسم آبروریزی عمومی و همگانی هیچ مشکلی رو حل نمی کنه ، بلکه امکان داره که خودش عامل مفسده بشه ( که البته شده ! )

چند خط قبل خدمتتان جواب دادم

پی نوشت: دوست گرامی ازتون تقاضا دارم به جای پافشاری بر روی افکار و عقاید شخصیتان (و بعضا نسبت دادن آن ها به اسلام و شرع) واقع بین و منطقی تر باشید و در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر و شرایط آن تحقیق بیشتری بفرمایید

موفق و موید باشید

سلام علیکم

حس خدا;360540 نوشت:
چه جالب ! به نظر شما حجاب در اسلام چه معنی میده ؟

همان معنایی که خداوند در قرآن فرموده است . شما در حجاب ایشان مشکلی دارید ؟

حتی سایت های به ظاهر حزب اللهی هم محجبه بودن ایشان را تایید کرده اند .

حس خدا;360540 نوشت:
به نظر من که مراسم آبروریزی نیست . فکر نمیکنم ایجاد آگاهی و نقد یک موضوع برای روشن سازی خودش عامل مفسده بشه !!!!

نظر شما محترمه ، اما حجت نیست . این ایجاد آگاهی !!!! نتیجه عکس می دهد .

داستان کوتاهی را مطالعه بفرمایید :

روزی دو زاهد از کنار رودی می گذشتند ، دختر نیمه عریانی را دیدند که کنار ساحل رود نشسته و برای عبور از رودخانه تلاش می کند ، اما موفق نمی شود . یکی از آن دو به سوی دختر رفت و او را در آغوش گرفت و از رودخانه عبور داد . وقتی آن زاهد نزد دوستش بازگشت مورد شماتت او قرار گرفت که چرا بر خلاف شرع به این دختر نامحرم و عریان دست زده و او را در آغوش گرفتی ؟ زاهد هیچ چیزی نگفت و آن دو به راه خود ادامه دادند . شب هنگام دوباره آن شیخ پاکدامن ! شروع به شماتت زاهدی که کمک کرده بود کرده و او را گناهکار می دانست . زاهد چیزی گفت که برای همیشه در تاریخ ثبت شد : " من آن دختر را همان جا که زمین گذاشتم فراموش کردم ، اما تو هنوز در فکر او هستی ، کا تو به مراتب گناهش بیشتر است . "

این حکایت حال ماست ، هرکس برای خود کارشناس شده و در هر جایی که می رود منبر را خوب بالا می رود و خطابه می گوید ، در حالیکه همین حساسیت ها نتیجه عکس می دهد . شما که در اسلام وی شک و تردید دارید و او را از دایره ایمان خارج می کنید و مرتبطش می کنید به شبکه های جاسوسی و غیره و ذلک دیگر چه نیازی دارید که اینقدر بحث کنید ؟

در حجابش هم که تشکیک می کنید ، پس دیگر اینهمه بحث برای چیست ؟

___;360562 نوشت:
دوست گرامی ندیدن شما دلیلی بر عدم وجود ایراد نیست.در صوذت نیاز اعغلام بفرمایید ایرادات را مطرح کنم

بفرمایید ما هم مطلع شویم .

___;360562 نوشت:
ممکن است کار به قول شما این آتش بیارها! دارای ایراد و اشکال باشد اما اطلا رسانی و نقد کار ایشون و نهی از منکر حرام که نیست هیچ واجب کفایی هم هست

معلوم می شود که تهمت هایی که به این خانم زده اند را شما نخوانده اید ، واقعا انسان شرمسار می شود که حتی به آن تهمت ها فکر کند . نهی از منکر هایی که امثال شما می کنند بیشتر به تخریب شخصیت و ایجاد فضایی برای تهمت زنی منجر می شود . بازهم می گویم که من کار ایشون رو رد و یا تایید نمی کنم ، مسلما ایشون یا دلیل دارند و یا ندارند ، من مخالف این هستم که بیایم و جار بزنیم که بله آبروی زن ایرانی رفته است ، این شعار برای کسانی صادق است که این خانم را نماینده خودشان می دانند . همان چیزی که ابتدای بحثم گفتم .

___;360562 نوشت:
حرف شما هم به نوعی تهمت هست چون خطابتون به همه ناهیان از منکر و منتقدین بوده ظاهرا
بنده خودم اصلا ندیدم این برنامه را در عین حال از منتقدین عمل ایشون هستم

من به کسی مثل شما تهمت نزدم ، آنچه مسلم است اینست که کسی که می آید و این اخبار را قرار می دهد خودش برنامه را به دقت دیده است .

مثالی می زنم : فردی مهمان شخصی شده بود . غذایی آوردند ، مهمان لقمه ای خواست در دهان بگذارد که ناگاه میزبان او را از وجود مویی در لقمه اش خبر داد ، وقتی مهمان این را دید مجلس را ترک کرد ، بعد ها این مهمان گفت : من حاضر نیستم با کسی باشم که چنان به لقمه من خیره است که تمامی عیوب آنرا می بیند .

واقعا دقت ها را باید مورد تحسین قرار داد .

___;360562 نوشت:
دوست گرامی این خانم در ملا عام(ماهواره) اقدام به گناه(کار حرام = خوانندگی برای زن) کردند.منظورتان کدام آبرو ریزی است؟!

گناه کرده ؟ خب چرا بادی این گناه رو ترویج داد ؟ اصلا همین عنوان افراد را حساس می کند : حیا زدایی از زن ایرانی ، همه زن ایرانی را می شناسند ، زن ایرانی حتی پیش از اسلام نیز حجاب خود را حفظ کرده و همواره با حیا بوده است .

منظور از آبروریزی همان انگ ها و تهمت هایی است که فردای هر برنامه آکادمی متوجه این خانم میشد ، اسلام آمده تا آبروی افراد را حفظ کند ، نه اینکه کسی به زعم خود بخواهد کاری را نقد کند ، اما بزند و آبروی فرد را ببرد . یعنی همان داستان رابین هودی .

___;360562 نوشت:
ه قول خودتان این نظر شخصی شماست که البته محترمه.اما در اشتباهید

اگر مشاهده من در اجتماع و آنچه که در فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی می گویم اشتباه است دیگر چه بحثی کنیم ؟ لابد کلاس های فلسفی شما و برخورد آرمانی با مسائل حقیقت است ؟

___;360562 نوشت:
دوست گرامی ازتون تقاضا دارم به جای پافشاری بر روی افکار و عقاید شخصیتان (و بعضا نسبت دادن آن ها به اسلام و شرع) واقع بین و منطقی تر باشید و در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر و شرایط آن تحقیق بیشتری بفرمایید

من اصراری ندارم که شما منظور من رو بفهمین . اگر یک درصد هم احتمال بدهیم که با نهی از منکر ما فساد جامعه زیاد می شود و یا زمینه برای گسترش اعمال غیر اخلاقی در جامعه فراهم شود ، باید آنرا ترک کرد . لاضرر و لا ضرار فی الاسلام.

والسلام .

عبدالرسول;360563 نوشت:
داستان کوتاهی را مطالعه بفرمایید :

دوست گرامی این داستانی کهنقل کردید به نوعی سفسطه است

عبدالرسول;360563 نوشت:
هرکس برای خود کارشناس شده و در هر جایی که می رود منبر را خوب بالا می رود و خطابه می گوید ،

با عرض معذرت یکی از آن کارشناس ها هم خود شما هستید!

عبدالرسول;360563 نوشت:
شما که در اسلام وی شک و تردید دارید

کسی که بر خلاف حکم صریح خداوند برای نامحرمان خوانندگی میکند نبای در ایمانش شک کرد؟!

عبدالرسول;360563 نوشت:
و مرتبطش می کنید به شبکه های جاسوسی و غیره و ذلک دیگر چه نیازی دارید که اینقدر بحث کنید ؟

بنده که ایشان را به شبکههای جاسوسی مرتبط نکردم.خاطرم هم نیست در این تاپیک کسی ایشان را جاسوس خطاب کرده باشد

عبدالرسول;360563 نوشت:
در حجابش هم که تشکیک می کنید ، پس دیگر اینهمه بحث برای چیست ؟

اگر تمایلی ندارید میتوانید بحث نکنید کسی شما را مجبور نکرده.هدف از ایجاد این تاپیک و بحث های پیرامون آن هم مشخص است

اما در مورد حجاب این خانم واقعا متعجم شما گونه حجاب ایشان را کامل میدانید؟!
بنده جهت حفظ حرمت این سایت تصاویر خانم ارمیا را قرار نمیدهم.
اما اگر به تصاویر لینک منبع پست اول نگاه کنید مشاهده میکنید در اکثر تصاویر گردن ایشان مشخص است
همنین در برخی تصاویر موهای سر ایشان و گوش ایشان هم مشخص است که نشانه های بارز نقض حجاب هستند.
لطفا واقع بین تر باشید دوست گرامی
با تشکر

عبدالرسول;360566 نوشت:
بفرمایید ما هم مطلع شویم .

در پست قبل عرض کردم

عبدالرسول;360566 نوشت:
معلوم می شود که تهمت هایی که به این خانم زده اند را شما نخوانده اید ، واقعا انسان شرمسار می شود که حتی به آن تهمت ها فکر کند .

تهمت هایی که در جاهای دیگر به این خانمده اند ربطی به اینجا ندارد

عبدالرسول;360566 نوشت:
بازهم می گویم که من کار ایشون رو رد و یا تایید نمی کنم ،

البته ما قبلا فرمودید از کار ایشان دفاع نمیکنید.نظرتان عوض شد؟

عبدالرسول;360566 نوشت:
مسلما ایشون یا دلیل دارند و یا ندارند ،

ایشان چه دلیل داشته باشند چه نداشته باشند کارشان خلاف شرع و اشتباه است

عبدالرسول;360566 نوشت:
من مخالف این هستم که بیایم و جار بزنیم که بله آبروی زن ایرانی رفته است ، این شعار برای کسانی صادق است که این خانم را نماینده خودشان می دانند . همان چیزی که ابتدای بحثم گفتم .

دوست گرامی این نظر شخصی شماست.بنده نظر اسلام را در پست های قبلیم عرض کردم

عبدالرسول;360566 نوشت:
من به کسی مثل شما تهمت نزدم ، آنچه مسلم است اینست که کسی که می آید و این اخبار را قرار می دهد خودش برنامه را به دقت دیده است .

مثالی می زنم : فردی مهمان شخصی شده بود . غذایی آوردند ، مهمان لقمه ای خواست در دهان بگذارد که ناگاه میزبان او را از وجود مویی در لقمه اش خبر داد ، وقتی مهمان این را دید مجلس را ترک کرد ، بعد ها این مهمان گفت : من حاضر نیستم با کسی باشم که چنان به لقمه من خیره است که تمامی عیوب آنرا می بیند .

واقعا دقت ها را باید مورد تحسین قرار داد .


بنده از کسانی که ماهواره نگاه میکنند دفاع نمیکنم اما حرف های شما سفسطه است.

عبدالرسول;360566 نوشت:
گناه کرده ؟ خب چرا بادی این گناه رو ترویج داد ؟ اصلا همین عنوان افراد را حساس می کند : حیا زدایی از زن ایرانی ، همه زن ایرانی را می شناسند ، زن ایرانی حتی پیش از اسلام نیز حجاب خود را حفظ کرده و همواره با حیا بوده است .

منظور از آبروریزی همان انگ ها و تهمت هایی است که فردای هر برنامه آکادمی متوجه این خانم میشد ، اسلام آمده تا آبروی افراد را حفظ کند ، نه اینکه کسی به زعم خود بخواهد کاری را نقد کند ، اما بزند و آبروی فرد را ببرد . یعنی همان داستان رابین هودی .


چواب این بخش از عرایضتان را قبلا چند بار گفته ام

عبدالرسول;360566 نوشت:
اگر مشاهده من در اجتماع و آنچه که در فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی می گویم اشتباه است دیگر چه بحثی کنیم ؟ لابد کلاس های فلسفی شما و برخورد آرمانی با مسائل حقیقت است ؟

اگر به دید شما به مسئه نگاه کنیم شما همگناه میکنید چون از دیدگاه بسیاری از مراجع فعالیت ومشاهده فیسبوک حرام است!(البته شاید نظر مرجع شما این نباشد)
بنده فلسفی و آرمانی حرف نزدم.نظر شرع و اسلام را گفتم.درکشان برایتان خیلی سخت است؟

عبدالرسول;360566 نوشت:
من اصراری ندارم که شما منظور من رو بفهمین . اگر یک درصد هم احتمال بدهیم که با نهی از منکر ما فساد جامعه زیاد می شود و یا زمینه برای گسترش اعمال غیر اخلاقی در جامعه فراهم شود ، باید آنرا ترک کرد . لاضرر و لا ضرار فی الاسلام.

والسلام .


حتی اگر آن سوی 1درصد احتمال تاثیر 99 درصدی باشد؟
میشود نام مرجعی را که این فتوا را دادند بیان بفرمایید ؟!

با نام الله





کارشناس بحث: استاد حامی

موضوع قفل شده است