روح بزرگ یک فوتبالیست----تب فوتبال در كشور

تب‌های اولیه

112 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
روح بزرگ یک فوتبالیست----تب فوتبال در كشور

چند وقت پیش،خبر 20:30 گزارشی درباره ماشین های لوکس و گران قیمت فوتبالیست های کشورمان پخش کرد و نشان داد ماشین هایی که غربی ها آنها را لوکس می دانند و کمتر کسی سوارشان می شود،زیر پای فوتبالیست های ما یورتمه می رود.اتفاقا مطلبی را هم درباره حقوق فوتبالیست های کشور کره شمالی خواندم که فقط 2برابر مردم عادی بود.گاهی هم خبرهایی درباره ی فعالیت های انسان دوستانه فوتبالیست های بعضی کشورها می شنویم.امروز بیش از همیشه داشتم به فوتبالیست ها فکر می کردم،چون خاطره ای از یک جانباز خواندم که باعث شد خشکم بزند و به فکر فرو بروم.
این جانباز جنگ تحمیلی برای درمان به ایتالیا رفته و در بیمارستانی در رم بستری شده بود.چند روز بعد از بستری شدن،متوجه می شود خانم پرستاری که از او مراقبت می کند،نام خانوادگی اش مالدینی است.ابندا جانباز تصور می کند تشابه اسمی است.او که نمی تواند جلوی کنجکاوی اش را بگیرد،از خانم پرستار می پرسد:آیا با پائولو مالدینی،ستاره تیم آث میلان نسبتی دارید؟خانم پرستار می گوید:پائولو برادر من است!جانباز ایرانی که خیلی خوشحال شده بود،از خانم پرستار خواهش می کند اگر ممکن است عکسی به رسم یادگاری به او بدهد و پرستار هم قول می دهد عکس را برایش تهیه کند،اما جالب ترین بخش داستان ما صبح روز بعد اتفاق می افتد.هنگامی که جانباز بیدار می شود و کنار تخت خود،پائولو مالدینی را می بیند که با یک دسته گل،منتظر بیدار شدن اوست و... .بقیه ماجرا را خودتان حدس بزنید.
وقتی بیشتر تعجب خواهید کرد که متوجه شوید پائولو مالدینی ساکن شهر رم نبوده،بلکه برای دیدن این جانباز ایرانی از شهر میلان که در شمال غربی ایتالیاست و حدود 600کیلومتر با رم فاصله دارد،آمده تا دل این جانباز را شاد کند.

پی نوشت:

*ماهنامه انتظار نوجوان،امید قائمی

سلام
خیلی خیلی مطلب زیبایی بود
از وقتی پول زیاد اومد توی فوتبال ما غیرت و ایمان و تعصب از فوتبال ما
پر زد.این پول ها که به اونا میرسه از بیت المال ماست این پولی که
به مربی های میلیاردی میرسه از جیب من و شماست!
ایا کسی از ما نظر خواست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایا اگه امام علی(ع)هم بود اینطوری با بیت المال بازی میکرد؟
مردم ما خیلی هاشون رو میشناسم که یک سال نتونستن گوشت
بخورن اونوقت بیت المالشون داره میره توی جیب یه عده....و به
قول شما ماشین هاشون حقوق ده سال یکی از ما هاست...
شما راضی هستید پولت اینطوری خرج بشه؟؟......من که نه!

با سلام

rana;32421 نوشت:
چند وقت پیش،خبر 20:30 گزارشی درباره ماشین های لوکس و گران قیمت فوتبالیست های کشورمان پخش کرد و نشان داد ماشین هایی که غربی ها آنها را لوکس می دانند و کمتر کسی سوارشان می شود،زیر پای فوتبالیست های ما یورتمه می رود.اتفاقا مطلبی را هم درباره حقوق فوتبالیست های کشور کره شمالی خواندم که فقط 2برابر مردم عادی بود.گاهی هم خبرهایی درباره ی فعالیت های انسان دوستانه فوتبالیست های بعضی کشورها می شنویم.امروز بیش از همیشه داشتم به فوتبالیست ها فکر می کردم،چون خاطره ای از یک جانباز خواندم که باعث شد خشکم بزند و به فکر فرو بروم. این جانباز جنگ تحمیلی برای درمان به ایتالیا رفته و در بیمارستانی در رم بستری شده بود.چند روز بعد از بستری شدن،متوجه می شود خانم پرستاری که از او مراقبت می کند،نام خانوادگی اش مالدینی است.ابندا جانباز تصور می کند تشابه اسمی است.او که نمی تواند جلوی کنجکاوی اش را بگیرد،از خانم پرستار می پرسد:آیا با پائولو مالدینی،ستاره تیم آث میلان نسبتی دارید؟خانم پرستار می گوید:پائولو برادر من است!جانباز ایرانی که خیلی خوشحال شده بود،از خانم پرستار خواهش می کند اگر ممکن است عکسی به رسم یادگاری به او بدهد و پرستار هم قول می دهد عکس را برایش تهیه کند،اما جالب ترین بخش داستان ما صبح روز بعد اتفاق می افتد.هنگامی که جانباز بیدار می شود و کنار تخت خود،پائولو مالدینی را می بیند که با یک دسته گل،منتظر بیدار شدن اوست و... .بقیه ماجرا را خودتان حدس بزنید. وقتی بیشتر تعجب خواهید کرد که متوجه شوید پائولو مالدینی ساکن شهر رم نبوده،بلکه برای دیدن این جانباز ایرانی از شهر میلان که در شمال غربی ایتالیاست و حدود 600کیلومتر با رم فاصله دارد،آمده تا دل این جانباز را شاد کند.

لبیک یا حسین;32423 نوشت:
خیلی خیلی مطلب زیبایی بود از وقتی پول زیاد اومد توی فوتبال ما غیرت و ایمان و تعصب از فوتبال ما پر زد.این پول ها که به اونا میرسه از بیت المال ماست این پولی که به مربی های میلیاردی میرسه از جیب من و شماست! ایا کسی از ما نظر خواست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا اگه امام علی(ع)هم بود اینطوری با بیت المال بازی میکرد؟ مردم ما خیلی هاشون رو میشناسم که یک سال نتونستن گوشت بخورن اونوقت بیت المالشون داره میره توی جیب یه عده....و به قول شما ماشین هاشون حقوق ده سال یکی از ما هاست... شما راضی هستید پولت اینطوری خرج بشه؟؟......من که نه!

دوستان مطالب واقعا جالبي فرمودن

تايپك جالبي است اگر دوستان حاضر باشند در اين مورد هم به بحث بنشينيم

تب فوتبال چرا در كشور ما اين قدر بالاست ؟؟

چرا اين همه مسئولين دوست دارند تا همه چيز ما رنگ فوتبال به خود بگيرد ؟؟

چرا ذائقه مردم را اين همه فوتبالي مي كنند ؟؟؟

چه سودي دارد؟؟

نفعش براي كيست؟؟

بنده كه سالهاست سر اين قضيه با خودم خيلي سرو كله رفتم و گفتم حتما من نمي فهمم و نمي دونم كه ماجرا چيست و حتما مسئولين چيزهايي مي دانند كه من و امثال من از انها نا اگاهيم

ولي واقعا اين طور است ؟؟؟

واقعا پس پرده بالا بردن تب فوتبال در اين كشور مسايلي است كه ما ناآگاهيم؟؟؟

دوستان نظرشان چيست؟؟؟


ادامه دارد...........

طاها;32517 نوشت:
با سلام

دوستان مطالب واقعا جالبي فرمودن

تايپك جالبي است اگر دوستان حاضر باشند در اين مورد هم به بحث بنشينيم

تب فوتبال چرا در كشور ما اين قدر بالاست ؟؟

چرا اين همه مسئولين دوست دارند تا همه چيز ما رنگ فوتبال به خود بگيرد ؟؟

چرا ذائقه مردم را اين همه فوتبالي مي كنند ؟؟؟

چه سودي دارد؟؟

نفعش براي كيست؟؟

بنده كه سالهاست سر اين قضيه با خودم خيلي سرو كله رفتم و گفتم حتما من نمي فهمم و نمي دونم كه ماجرا چيست و حتما مسئولين چيزهايي مي دانند كه من و امثال من از انها نا اگاهيم

ولي واقعا اين طور است ؟؟؟

واقعا پس پرده بالا بردن تب فوتبال در اين كشور مسايلي است كه ما ناآگاهيم؟؟؟

دوستان نظرشان چيست؟؟؟

ادامه دارد...........


سلام

1-جناب طاها تب فوتبال در همه جای دنیا بالاست و ایران تنها کشوری نیست که در آن به فوتبال بها می دهند و اینقدر مورد متوجه است.

2-در عصر حاضر فوتبال بسیار مورد توجه جوانان است و تنها کار مباحی است که ساعت ها جوانان را پای تلویزیون می نشاند و مورد علاقه جوانان است و تنها برای ساعتی آنها را از گناه دور می کند.

3-باید به این نکته هم توجه داشت که هیچ تفریح دیگری نیست که جوانان این همه به آن رغبت نشان دهند.

4-مسولین امر در کشور ما در تلاش هستند که محیط سالمی در جامعه حکم فرما باشد که فوتبال این امر را ممکن ساخته و در اینجا این نکته را نباید نادیده گرفت که فوتبال باعث همدلی و دوستی می شود.

5-در 1ماهی که جام جهانی در حال برگزاری است میزان جرم و جنایت در ساعاتی که فوتبال در حال پخش است نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورها به طور چشم گیری کاهش یافته است.

6-هدف مسئولین کشورمان یا مسئولین سایر کشورها از بها دادن به فوتبال این است که برای ساعاتی هر چند اندک صلح و آرامش را در کشورشان حاکم کنند و مردم کشورها به دور از هرگونه تعاملات و اختلاف های سیاسی در کنار هم و همدل به دیدن این ورزش بپردازند

سلام.
در گذشته فوتبال يك سرگرمي بود. مردم كه تفريح ديگري نداشتند با عشق به استاديوم ها مي آمدند و از تماشاي فوتبال لذت مي بردند. فوتباليستها هم با لذت ، عشق و تعصب بازي مي كردند.
اما از وقتي كه به قول لبيك يا حسين پول وارد فوتبال شد همه چيز عوض شود. انسانيت و اخلاق جاي خود را به پول داد و همچ چيز با ترازوي پول سنجيده شد.به دنبال پول سياست به اصطلاح كثيف هم وارد فوتبال شد. سياستمداران، فوتبال را غنيمت شمرده و از آن به عنوان ابزاري براي مشغوليت ذهن مردم از مسائل مهم و سرپوشي بر اعمال كثيف خود استفاده كردند.وقتي كه مردم پاي تلويزيون به تماشاي فوتبال مي نشينند يا به استاديوم ها مي روند و به دنبال گل فلان بازيكن به فلان تيم فرياد مي زنند آيا فرياد مظلوماني كه در گوشه و كنار دنيا خانه هايشان بر سرشان خراب مي شود مي شنوند؟ آيا صداي ناله مادران و گريه كودكان و گرسنگان عالم را مي شنوند؟ آيا صداي شليك تيرهايي كه قلب بي گناهان را مي شكافد يا انفجار بمبهايي كه بدن ها تكه تكه مي كند ميشنوند.
مردمي كه تا پاسي از شب پاي ديدن مسابقه فوتبال و بعد از آن تفاسير مختلف آن هستند چه تفسيري از وقايع و جنايات دنياي اطراف خود دارند؟
در كشور ما هم متاسفانه فوتبال فكر و ذهن مردم را از مسائل مهم جامعه و مهمتر از همه از فرايض ديني خود دور كرده است. درست است كه فوتبال يك سرگرمي است اما آيا از نظر معنوي باري دارد. خواندن يك آيه قران به صد بار ديدن فوتبال مي ارزد. چرا لذت ثواب الهي را با لذت ديدن بازي فوتبال فوتباليستهايي كه غمشان عوض كردن روزانه مدل ماشينشان و خريدن فلان خانه هاي ويلايي در فلان كشورهاي اروپايي يا آمريكايي است عوض مي كنيم؟
شايد سوال اين باشد كه سرگرمي نداريم. درست است اين هم بايد از مسئوليني پرسيد كه از زير بار مسئوليت شانه خالي مي كنند و جوان مسلمان و شيعه ايراني را سرگرم چيزي ميكنند كه نه ارزش دنيوي دارد و نه اخروي. چرا؟
تا ديگر جوان يادش نيايد كه سالها زحمت كشيده و درس خوانده اما الان بيكار است؟
تا فراموش كند كه دلش مي خواهد تشكيل زندگي دهد اما دستش خالي است؟
تا فراموش كند كه زير بار گراني چطور مي تواند يك خانواده را اداره كند؟
تا عشق و اميدش فقط رفتن به ورزشگاه و چسباندن عكس فلان بازيكني روي ديوار اتاقش باشد كه خبر از دردش ندارد.
تا چشمانش به جاي ديدن بدبختيها و مشكلات و نواقص فقط خيره به مستطيل سبز باشد تا زبانش بسته بماند و شكايتي نكند.

rana;32556 نوشت:
-جناب طاها تب فوتبال در همه جای دنیا بالاست و ایران تنها کشوری نیست که در آن به فوتبال بها می دهند و اینقدر مورد متوجه است.


با سلام

بزرگوار به نظر در اين مورد نبايد خود را ديگر كشورها مقايسه كرد به چند دليل:

-- فوتبال در كشورهاي ديگر به حال ان كشور مفيد است و پول كلاني ازاين نوع فوتبال به خزانه كشور مي زنند و با اين نوع در امد هم اعتبار كشورهاي خود را بالا مي برند و هم ثروت مندتر مي شوند

-- فوتبالي كه در كشورهاي ديگر جاري و ساري است - كشورهايي غير از اسيا- خارج از قاب تلويزيون است و به عنوان ورزش مطرح است و دوستاران فوتبال ورزش كار هم هستند در كشور ما چطور؟؟؟ مردم بيشتر فوتبال مي بينند يا بازي مي كنند؟؟
چرا اين همه سر رفتن مردم به ورزشگاهها و تبليغات ان هزينه مي كنند؟؟

-- همه كشورهاي دنيا در جام جهاني پول پخش تمام بازي هاي جام جهاني را نمي دهند و از خزانه كشور كه بايد صرف ساخت برنامه هاي در تعالي انسان باشد را به كشورهايي كه بازي ها در ان برگذار مي شود نمي دهند و انها را هرچه ثروتمند تر و خود را هرچه فقيرتر نمي كنند

پولهايي كه به هم ريختن اعصاب مردم از تبليغات وقت و بي وقت چيتوز و پفك نمكي و..... كه به گفته خودشان جزء ضرر براي بچه ها و حتي بزرگ سالان ندارد به هم مي زنند را نبايد اين گونه كريمانه در اختيار مافياي فوتبال در كشورهاي ديكر قرار دهند

-- ايران را با چه كشورهايي مقايسه مي كنيد ؟؟ تب فوتبال در كجاي دنيا اين قدر بالاست كجاي دنيا دولت ها از سرمايه ملت ها پول حق پخش تلويزيوني مي دهند؟؟
يك ريال از اين همه فوتبالي كه در ايران در هر سطحي كه باشد عايد مردم مي شود؟؟ بر فرض هعم كه چنين اشتباهي مي كنند ايا ما هم بايد راه اشتباه انها را دنبال كنيم؟؟

-- فوتبال جزء به هم ريختگي اعصاب مردم و وارد كردن استرس و اضطراب حين تماشاي ان و ناراحتي پس از اتمام ان و دير حاضر شدن هگنام صبح در سركار و پايين اوردن بازدهي كارمندان و حتي كساني كه شغل ازاد دارند فايده ديكري هم داشته است؟؟

تب تماشاي فوتبال در ايران بالاست و بنده با بالابردن اين حباب تماشاي فوتبال مخالف ام نه با بالا رفتن تب ورزش فوتبال در كشور

اي كاش ورزش همگاني در كشور فراگير بود و بوجه ها را صرف تبليغ ورزش در كشور مي كردند و مردم با ورزش ازدست بيماري ها خلاصي مي يافتند و ايران با ورزش همگاني و گاها تخصص فوتبال در عرصه هاي بين الملل حرفي براي گفتن داشت در ان صورت بازهم مي شد خود را توجيه كنيم

اگر ما در جام جهاني بوديم و اين همه هزينه پرداخت مي كرديم باز كمي ان هم كمي توجيه مي كرديم خود را ولي .......

خلاصه كه فوتبال در كشورهاي ديكر مفيد به حال انهاست ولي در كشور ما نه!!!!!

ادامه دارد........

rana;32556 نوشت:
در عصر حاضر فوتبال بسیار مورد توجه جوانان است و تنها کار مباحی است که ساعت ها جوانان را پای تلویزیون می نشاند و مورد علاقه جوانان است و تنها برای ساعتی آنها را از گناه دور می کند. 3-باید به این نکته هم توجه داشت که هیچ تفریح دیگری نیست که جوانان این همه به آن رغبت نشان دهند.


با سلام

اين كه در تايپك بالا اين همه اصرار بر اين داشتم كه ايران را با ديگر كشورها مقايسه نكنيم نه تنها به دلايل از قبيل:
-- تب ورزش فوتبال در ان كشورها بالاست نه تماشاي فوتبال

-- فوتبال سود اوري براي انها دارد

-- با فوتبال در عرصه هاي ديكر هم خود را قدرتمندتر مي كنند

-- سر كرمي براي مردم و جوانان خود ايجاد مي كنند

--و.....

بحث اصلي بنده در اين تايپك سرگرمي است كه فرمودين

با توجه به اعتقادات و فرهنگي كه حاكم بر انسان در تفكرات غير ديني است انسان را متعلق به اين دنيا مي داند و انسان به نظر انها داراي بعدي است مادي و لا غير

در اين تفكر انسان بايد در اين دنيا به اوج لذت هاي دنيوي دست يابد و در راستاي اين اعتقاد سياست گذاري مي شود و برنامه ريزي

بله بزرگوار درست فرموديد در فرهنك و اعتقادي كه جزء براي ماديات انسان برنامه ندارد استفاده از ابزار فوتبال براي سرگرم كردن انسان خوب است و شايد بهترين راه

ولي براي كشوري كه داعيه دار اعتقادي متفاوت از اعتقادات حاكم بر بشريت است و برنامه هاي اعتقادي و فرهنگي دين اسلام را غني تر از اين مي داند كه فكري به حال ماديات بشر دارد مسئولين و سياست كذاران در امر ورزش هم بايد دنباله رو اين سياست باشند

اسلام كارهاي عبس و بيهوده اي كه فايده براي دنيا و اخرت بشر ندارد را مصداق لهو و لعب مي داند و سرمايه گذاري در ان را عبس و بيهوده مي شمارد

فرموده ايد جرم در ساعات پخش فوتبال پايين امده است !!!

اين خبر بر فرض صحت هم نبايد ما را گول بزند

بزرگوار فرموده ايد ميزان جرم پايين امده است و خودمان هم علت ان را فوتبال مي داننيم مفهوم موافقه اين مطلب يعني چه ؟؟؟
يعني زماني كه فوتبال نيست جرم و جنايت كماكان باقي است غير از اين است؟؟؟
و از طرفي مجرم همچنان است و ما فقط توانسته ايم مجرم را لحظاتي سرجاي خود بنشانيم كه با كسي كاري نداشته باشد ولي اصل مشكل باقي است

حال بنده سوالي از شما دارم

اگر اين همه سرمايه گذاري كه بر روي بالا بردن تب تماشاي فوتبال در كشور مي كنند براي از بين بردن احكام اسلام و اشنايي مردم و جوانان با احكام اسلام در مورد جرم و جنايت مي كردند و راه درست را نشان مردم مي دادند و از تربيت مجرم جلوكيري كني

م و چندين هزار ساعتي كه از پول بيت المال مردم صرف پخش فوتبال در رسانه ملي مي شود را صرف مسايل ديني و فرهنگ غني اسلام مي كرديم مجرمي بوجود نمي امد كه حال براي سكوت چند ساعته ان اين همه هزينه بپردازيم

بزرگوار

كشورهاي غربي برنامه براي خود ندارند و راه كاري ندارند و دست به اين عمل مي زنند از طرفي بر فرض هم كه راه كار داشته باشند فوتبال چنان سودي برايشان دارد كه اولويت براي ان در مقابل تبليغ مسايل اخلاقي دارد

در اخر اين بند هم عرض كنم خدمتتان كه:

مسئولين در مقابل اين گفته امثال بنده يك توجيه دارند ان هم اين كه افكار عمومي مي خواند ما هم پخش مي كنيم بنده هم يك جواب دارم

اين كه شما ابتدا تب فوتبال رابالا مي بريد و ذائقه مردم را عوض مي كنيد و سپس طبق اين ذائقه مردم عمل مي كنيد

ادامه دارد........

با عرض سلام

فوتبال ایران بجای سرمایه گذاری روی تیمهای پایه متاسفانه داره روی پول حال حاضر که به جیب دلالها می ره فکر می کنه.

کار دلالی بازیکن انقدر با سیاستهای فوتبال ایران همگن و موازی هم حرکت می کنه که گاهی آدم فکر می کنه این سیاستگذاران فوتبال کشور همون دلالهای بازیکنان هستند حال چه مستقیم چه غیر مستقیم.

این واقعا اسف باره و نیاز به یک بازبینی کلی در این سیاست احساس می شه.
و اگر هم تا به الان این اتفاق نیفتاده دلیلش کالملا مشخصه همان دلیل بالا

من مدتهاست که به تیم ملی کاری ندارم و اون تیم رو ملی نمی دونم و کم کم باشگاهها هم همینطور و فوتبال ایران سرنوشتش همونه که خواهد شد همونه که لیاقتشه.
یاحق:Gol:

طاها;32563 نوشت:

[=arial]-- فوتبالي كه در كشورهاي ديگر جاري و ساري است - كشورهايي غير از اسيا- خارج از قاب تلويزيون است و به عنوان ورزش مطرح است و دوستاران فوتبال ورزش كار هم هستند در كشور ما چطور؟؟؟ مردم بيشتر فوتبال مي بينند يا بازي مي كنند؟؟

[=arial]-- همه كشورهاي دنيا در جام جهاني پول پخش تمام بازي هاي جام جهاني را نمي دهند و از خزانه كشور كه بايد صرف ساخت برنامه هاي در تعالي انسان باشد

[=arial]-- ايران را با چه كشورهايي مقايسه مي كنيد ؟؟ تب فوتبال در كجاي دنيا اين قدر بالاست كجاي دنيا دولت ها از سرمايه ملت ها پول حق پخش تلويزيوني مي دهند؟؟

[=arial]-- فوتبال جزء به هم ريختگي اعصاب مردم و وارد كردن استرس و اضطراب حين تماشاي ان و ناراحتي پس از اتمام ان و دير حاضر شدن هگنام صبح در سركار و پايين اوردن بازدهي كارمندان و حتي كساني كه شغل ازاد دارند فايده ديكري هم داشته است؟؟


سلام

اکثر افرادی که به ورزشگاه ها می روند فوتبال رو در حد آماتور کار می کنند و حداقل هفته ای 1بار فوتبال بازی می کنند.مشخصا درصد دیدن بیشتره چون همه که نمی توانند فوتبال بازی کنند!!

کشورهایی که حق پخش بازی های جام جهانی را ندارند مثل کشورهای عربی مردم کشورشان از طریق ماهواره فوتبال رو دنبال می کنند واز شبکه هایی از جمله zdfفرانسه بازی ها را دنبال می کنند.شما موافق هستید که مردم کشورمون فوتبال رو از طریق ماهواره ببینند؟؟؟

از زمانی که بازی های جام جهانی شروع شده درصد دیدن سریال های شبکه فارسی وان که مالک اون یک فرد یهودی است به شدت پایین اومده و مسئولین این شبکه ماهواره ای از اینکه در این مدت هر چند کوتاه نمی توانند فیلم های سرار فسادشون رو به مردم عرضه کنند ابراز تاسف کرده اند.به خاطر این امر باید از مسئولین صدا و سیما تقدیر هم کرد.

ایران رو با فرانسه و نیجریه و انگلیس و ایتالیا و خیلی از کشورهای دیگه مقایسه می کنم.این کشورها بعد از حذف تیم هاشون از جام جهانی در کشورشون عذای عمومی اعلام شدو و درگیری های وسیعی در این کشورها اتفاق افتاد بخصوص در فرانسه.

تموم این کشورها پول خرج کردن و بازی ها رو خریدن.نکته ای هم که اینجا وجود داره اینه که دیدن بازی های جام جهانی جدیدا از جانب فیفا جز حقوق بشر اعلام شده و کشورهایی مثل کره شمالی که مانع شدند که مردم کشورشون بازی های جام جهانی رو ببینند، متهم شدند که حقوق بشر در کشورشون رعایت نمیشه.ایران که همینجوریش متهم به رعایت نکردن حقوق بشر هست دیگه اگر کار رو می کرد چی میشد خدا می دونه.

فوتبال مثل همه کارها و ورزشها با غم و شادی همراهه که این 1امر عادیه و در همه کارها و فعالیت ها وجود داره.

در همه کشورها این مشکل وجود داره،انگلیس برای حل این مشکل ساعات کاری اداراتش رو تغییر داده.

[=arial]اسلام كارهاي عبس و بيهوده اي كه فايده براي دنيا و اخرت بشر ندارد را مصداق لهو و لعب مي داند و سرمايه گذاري در ان را عبس و بيهوده مي شمارد


[=arial]فرموده ايد جرم در ساعات پخش فوتبال پايين امده است !!!

[=arial]اين خبر بر فرض صحت هم نبايد ما را گول بزند

[=arial]بزرگوار فرموده ايد ميزان جرم پايين امده است و خودمان هم علت ان را فوتبال مي داننيم مفهوم موافقه اين مطلب يعني چه ؟؟؟
[=arial]حال بنده سوالي از شما دارم

[=arial]اگر اين همه سرمايه گذاري كه بر روي بالا بردن تب تماشاي فوتبال در كشور مي كنند براي از بين بردن جرم و اشنايي مردم و جوانان با احكام اسلام در مورد جرم و جنايت مي كردند و راه درست را نشان مردم مي دادند و از تربيت مجرم جلوكيري كنی[=arial]م و چندين هزار ساعتي كه از پول بيت المال مردم صرف پخش فوتبال در رسانه ملي مي شود را صرف مسايل ديني و فرهنگ غني اسلام مي كرديم مجرمي بوجود نمي امد كه حال براي سكوت چند ساعته ان اين همه هزينه بپردازيم

[=arial]بزرگوار

[=arial]كشورهاي غربي برنامه براي خود ندارند و راه كاري ندارند و دست به اين عمل مي زنند از طرفي بر فرض هم كه راه كار داشته باشند فوتبال چنان سودي برايشان دارد كه اولويت براي ان در مقابل تبليغ مسايل اخلاقي دارد


سلام

پس فوتبال هم جز کارهای بیهوده محسوب میشه و لهو لعب!!!سرمایه گذاری در فوتبال فقط و فقط صرف کشیده نشدن جوانان به گناه می تونه باشه.

منظورم این بود که جوانانی که در ساعاتی که فوتبال پخش نمیشه در خیابانها پرسه می زنند و موجب آزار و اذیت مردم میشوند در زمان پخش فوتبال دیگه این کار رو نمی کنند.درسته که باید فرهنگ سازی بشه و از این کارها جلو گیری کرد ولی این امر زمان می بره و مسئولین دارند فعلا با این کار این چنین جوانانی رو کنترل می کنند.

شما اگه راه کار مناسبی برای نهادینه کردن مسایل دینی واخلاقی در بین خانواده ها دارید بسم الله.وقتی جوانان جامعه هیچ رغبتی برای آموختن مسایل دینی ندارند باید چه کرد؟؟

فوتبال برای کشور ما هم می تونه سود هنگفتی داشته باشه ولی زمانی که باشگاه ها خصوصی سازی بشن.

نکته ای که اینجا باید متذکر بشم اینه که خانواده ها وقتی که می خواهند بچه هاشون رو به کلاس قرآن بفرستند ابتدا اونها رو در کلاس فوتبال ثبت نام می کنند چرا؟؟چون چاره ای جز این کار ندارند و بچه هاشون رو که عشق به فوتبال دارند و به بهانه فوتبال به کلاس قرآن می فرستند.

bina88;32590 نوشت:
با عرض سلام

فوتبال ایران بجای سرمایه گذاری روی تیمهای پایه متاسفانه داره روی پول حال حاضر که به جیب دلالها می ره فکر می کنه.

کار دلالی بازیکن انقدر با سیاستهای فوتبال ایران همگن و موازی هم حرکت می کنه که گاهی آدم فکر می کنه این سیاستگذاران فوتبال کشور همون دلالهای بازیکنان هستند حال چه مستقیم چه غیر مستقیم.

این واقعا اسف باره و نیاز به یک بازبینی کلی در این سیاست احساس می شه.
و اگر هم تا به الان این اتفاق نیفتاده دلیلش کالملا مشخصه همان دلیل بالا

من مدتهاست که به تیم ملی کاری ندارم و اون تیم رو ملی نمی دونم و کم کم باشگاهها هم همینطور و فوتبال ایران سرنوشتش همونه که خواهد شد همونه که لیاقتشه.
یاحق:gol:


با سلام

منم با این موضوع کاملا موافقم.

اکثر مربیان و حتی مسئولین فوتبال ما در حال حاضر در کار دلالی بازیکن هستند و این کار سود بسیار زیادی برای اونا داره.

با وضعیت حاکم بر فوتبال ما تیم ملی کشورمون به هیچ جایی نخواهد رسید

کار را به جائی رسانده اند که اگر کسی بیاید بخواهد فوتبال را سر جای شایسته اش بیاورد همه فکر می کنند انقلابی در ورزش فوتبال رخ داده.

لبیک حسین عزیز درباره بیت المال و حقوق فوتبالیستها صحبت کردند .
حال یکی بیاید حقوق بیت المال را از کسانیکه این بلا را سر فوتبال آورده اند مطالبه کند.

که این مطالبه امکان ندارد بوقوع بپیوندد.

در نتیجه بحث در این مورد تنها اتلاف وقت گرامی و گرانبهای من و شماست والا گفته اند و می گویند و گوشی بدهکار نیست چرا که جیب پر می شود.:Ealam:
حال ایران رفت جام جهانی رفت نرفت سرمربی عوض می کنیم می گیم داریم بهترشو میاریم.
این بچه گول زنک را بروند برای کودکانشان تعریف کنند.
یاحق:Gol:

bina88;32605 نوشت:
لبیک حسین عزیز درباره بیت المال و حقوق فوتبالیستها صحبت کردند .
حال یکی بیاید حقوق بیت المال را از کسانیکه این بلا را سر فوتبال آورده اند مطالبه کند.

هر کسی که به دنبال این کار رفته که بیت المال را از این گونه افراد پس بگیرد و اجازه ندهد که این گونه اسراف شود از مستطیل سبز محو شده است.

rana;32623 نوشت:
هر کسی که به دنبال این کار رفته که بیت المال را از این گونه افراد پس بگیرد و اجازه ندهد که این گونه اسراف شود از مستطیل سبز محو شده است.

روزیکه برای اولین بار ندای شایسته سالاری در ایران شنیده شد تمام شایستگان خشنود شدند.
ولی بعد از این ندا کسی نیامد بگوید شایسته به چه کسی می گویند.

لذا هر کسی آمد گفت من شایسته ام و چون معلوم نبود شایستگی یعنی چه لذا دیگران او را شایسته دانستند.

و آن هنگام که شایسته سالاری را ندا دادند کسی نیامد بگوید نمادها و فاکتورهای نالایقی چیست .
لذا کسانیکه آمدند و خود را شایسته معرفی کردند و ویرانگرانه عمل کردند کسی نفهمید که او شایسته نیست.

و آنهائیکه فهمیدند آرزو کردند که نمی فهمیدند تا بقول شما از مستطیل فوتبال مملکت بیرون رانده نمی شدند ولی بد نبود برایشان چرا که درست است که خدمت نمی کردند حداقل خیانت نیز نمی کردند.

کجاست آن فرقان که تعئین می کند؟ آیا فقط سوره ای از قرآن است ؟

اگر اعتقاد دارید بخاطر قرآن کنار بروید وگرنه آن کنید با بیت المال که تا بحال می کردید.

یاحق:Gol:

bina88;32640 نوشت:
روزیکه برای اولین بار ندای شایسته سالاری در ایران شنیده شد تمام شایستگان خشنود شدند.
ولی بعد از این ندا کسی نیامد بگوید شایسته به چه کسی می گویند.

لذا هر کسی آمد گفت من شایسته ام و چون معلوم نبود شایستگی یعنی چه لذا دیگران او را شایسته دانستند.

و آن هنگام که شایسته سالاری را ندا دادند کسی نیامد بگوید نمادها و فاکتورهای نالایقی چیست .
لذا کسانیکه آمدند و خود را شایسته معرفی کردند و ویرانگرانه عمل کردند کسی نفهمید که او شایسته نیست.

و آنهائیکه فهمیدند آرزو کردند که نمی فهمیدند تا بقول شما از مستطیل فوتبال مملکت بیرون رانده نمی شدند ولی بد نبود برایشان چرا که درست است که خدمت نمی کردند حداقل خیانت نیز نمی کردند.

کجاست آن فرقان که تعئین می کند؟ آیا فقط سوره ای از قرآن است ؟

اگر اعتقاد دارید بخاطر قرآن کنار بروید وگرنه آن کنید با بیت المال که تا بحال می کردید.

یاحق:gol:


فرمایش شما بسیار متین

ولی حالا چه باید کرد؟؟

نباید به این فکر بود که این پولها را از چنگ به اصطلاح شایسته سالاران بیرون کشید.

حق رو باید پس گرفت چون بها دادن به چنین کسانی یعنی نابودی فوتبال،صنعت،.......،نابودی کشور.

rana;32598 نوشت:
اکثر افرادی که به ورزشگاه ها می روند فوتبال رو در حد آماتور کار می کنند و حداقل هفته ای 1بار فوتبال بازی می کنند.مشخصا درصد دیدن بیشتره چون همه که نمی توانند فوتبال بازی کنند!! کشورهایی که حق پخش بازی های جام جهانی را ندارند مثل کشورهای عربی مردم کشورشان از طریق ماهواره فوتبال رو دنبال می کنند واز شبکه هایی از جمله zdfفرانسه بازی ها را دنبال می کنند.شما موافق هستید که مردم کشورمون فوتبال رو از طریق ماهواره ببینند؟؟؟ از زمانی که بازی های جام جهانی شروع شده درصد دیدن سریال های شبکه فارسی وان که مالک اون یک فرد یهودی است به شدت پایین اومده و مسئولین این شبکه ماهواره ای از اینکه در این مدت هر چند کوتاه نمی توانند فیلم های سرار فسادشون رو به مردم عرضه کنند ابراز تاسف کرده اند.به خاطر این امر باید از مسئولین صدا و سیما تقدیر هم کرد. ایران رو با فرانسه و نیجریه و انگلیس و ایتالیا و خیلی از کشورهای دیگه مقایسه می کنم.این کشورها بعد از حذف تیم هاشون از جام جهانی در کشورشون عذای عمومی اعلام شدو و درگیری های وسیعی در این کشورها اتفاق افتاد بخصوص در فرانسه. تموم این کشورها پول خرج کردن و بازی ها رو خریدن.نکته ای هم که اینجا وجود داره اینه که دیدن بازی های جام جهانی جدیدا از جانب فیفا جز حقوق بشر اعلام شده و کشورهایی مثل کره شمالی که مانع شدند که مردم کشورشون بازی های جام جهانی رو ببینند، متهم شدند که حقوق بشر در کشورشون رعایت نمیشه.ایران که همینجوریش متهم به رعایت نکردن حقوق بشر هست دیگه اگر کار رو می کرد چی میشد خدا می دونه. فوتبال مثل همه کارها و ورزشها با غم و شادی همراهه که این 1امر عادیه و در همه کارها و فعالیت ها وجود داره. در همه کشورها این مشکل وجود داره،انگلیس برای حل این مشکل ساعات کاری اداراتش رو تغییر داده.

rana;32599 نوشت:
پس فوتبال هم جز کارهای بیهوده محسوب میشه و لهو لعب!!!سرمایه گذاری در فوتبال فقط و فقط صرف کشیده نشدن جوانان به گناه می تونه باشه. منظورم این بود که جوانانی که در ساعاتی که فوتبال پخش نمیشه در خیابانها پرسه می زنند و موجب آزار و اذیت مردم میشوند در زمان پخش فوتبال دیگه این کار رو نمی کنند.درسته که باید فرهنگ سازی بشه و از این کارها جلو گیری کرد ولی این امر زمان می بره و مسئولین دارند فعلا با این کار این چنین جوانانی رو کنترل می کنند. شما اگه راه کار مناسبی برای نهادینه کردن مسایل دینی واخلاقی در بین خانواده ها دارید بسم الله.وقتی جوانان جامعه هیچ رغبتی برای آموختن مسایل دینی ندارند باید چه کرد؟؟ فوتبال برای کشور ما هم می تونه سود هنگفتی داشته باشه ولی زمانی که باشگاه ها خصوصی سازی بشن. نکته ای که اینجا باید متذکر بشم اینه که خانواده ها وقتی که می خواهند بچه هاشون رو به کلاس قرآن بفرستند ابتدا اونها رو در کلاس فوتبال ثبت نام می کنند چرا؟؟چون چاره ای جز این کار ندارند و بچه هاشون رو که عشق به فوتبال دارند و به بهانه فوتبال به کلاس قرآن می فرستند.



با سلام

سركار رعناي بزرگوار كاش اين جمله بنده را با تامل بيشتري مي خوانديد

طاها;32564 نوشت:
مسئولين در مقابل اين گفته امثال بنده يك توجيه دارند ان هم اين كه افكار عمومي مي خواند ما هم پخش مي كنيم بنده هم يك جواب دارم اين كه شما ابتدا تب فوتبال رابالا مي بريد و ذائقه مردم را عوض مي كنيد و سپس طبق اين ذائقه مردم عمل مي كنيد

بزرگوار شما هم كه همان حرف را مي زنيد

rana;32598 نوشت:
کشورهایی که حق پخش بازی های جام جهانی را ندارند مثل کشورهای عربی مردم کشورشان از طریق ماهواره فوتبال رو دنبال می کنند واز شبکه هایی از جمله zdfفرانسه بازی ها را دنبال می کنند.شما موافق هستید که مردم کشورمون فوتبال رو از طریق ماهواره ببینند؟؟؟

چرا بايد كار را به جايي مي رسانديم و اين همه تب فوتبال را بالا مي برديم كه همه بخواهند فوتبال نگاه كنند و حالا در حل اين مشكل گير بكنبم

فكر نمي كنيد مساله اي طرح كرده ايم كه در حل ان مانده ايم و هر قدمي هم كه در حل ان برمي داريم ديوار كج مان كج تر مي شود و روزي خواهد امد بر سرمان.

اين بلايي كه گريبان گيرمان شده است را عادي مي دانيد !! چرا؟؟

اين مردم مگر چندين سال پيش هم فوتبال نگاه نمي كردند؟؟ و فوتبال بازي نمي كردند؟؟ چه شده است كه امروزه اين همه تب فوتبال را در كشور بالا برده اند؟؟

خواهر گرامي

با اجراي تئوري هاي شكست خورده و يا در حال شكست غربي در كشور با اين توجيه هايي كه فرموديد كار به جايي نمي رسد

اربابان ثروت در غرب با تئوري هايي كه براي داغ نگاه داشتن تب فوتبال در دنيا كه قصدي جزء به ثروت رساند خود و كشور خود ندارند چنين تئوري ها را مطرح مي كنند

و سوال اين جاست كه مسئولين چرا اين تئوري ها را در كشور اسلامي ما پياده مي كنند ؟؟

ما كه از مباني غني اسلامي براي هر جرم و جنايتي و براي هر تفريح و ورزشي برخورداريم ما چرا بايد به دنبال غرب باشيم و تئوري هاي انها.

حال فوتبال براي غربي ها ثمره اي هم دارد هرچند در كنار ان مضراتي هم دارد ولي براي ما جزء بدبختي و بي چارگي جوانان سود ديگري هم دارد؟؟؟

برفرض هم كه برخي مسايل را مطرح كرديد كه سود دارد ولي بزرگوار بنده عرض كردم خدمتتان كه اينها را مي توان عميق تر از اين حل كرد و برنامه هاي دين براي اين مسايل بهتر از پخش فوتبال است

حال مسئولين اسان ترين راه را انتخاب مي كنند و نمي خواهند سرمايه گذاري كنند شما چرا از اين تئوري ها حمايت مي كنيد؟؟

rana;32599 نوشت:
شما اگه راه کار مناسبی برای نهادینه کردن مسایل دینی واخلاقی در بین خانواده ها دارید بسم الله.وقتی جوانان جامعه هیچ رغبتی برای آموختن مسایل دینی ندارند باید چه کرد؟؟


خواهر بزرگوار نفرماييد اين مسايل را

چرا جوانان ما اين گونه شده اند؟؟؟ واقعا جوانان اين كشور در اين روز و حال بودند؟؟ و كشته و مرده فوتبال بودند؟؟

جواني كه در هروقت تلويزيون را باز مي كند فقط فوتبال مي بيند و در زمان غير پخش فوتبال هم تحليل بررسي انها را مي بيند انتظار داريد كه وضع شان بهتر از اين باشد؟؟؟

بنده نمي خواهم تمام بدبختي ها را از فوتبال ببينم ولي قبول كنيد كه صدماتي كه فوتبال در كشور ما الان دارد و در اينده خواهد داشت به اين زودي ها نمي توان حل كرد

ادامه دارد.....

رعنای گرامی

با وجود اینهمه مشکلاتیکه این مملکت چه از نظر سیاسی و چه غیر سیاسی دارد جای اینگونه بحثها در بایگانی اینده است.
آینده ای که با حذف این دسته که بانی تمام این مشکلات هستند شکل می گیرد.
بیرون آوردن و مطرح نمودن پرونده هائی از این دست تنها آینده سازنده را دور تر و دورتر می سازد.

امروز اخلال گران مشخصند.
در جامعه ای که دکترین ولایت فقیه با اکثریت آراء شکل گرفته لذا باید برای همه پذیرفته شده باشد هنوز کسانی هستند کهدست به تخریب زده و می زنند و سالهاست سنگینی اخلال آنها بر گرده مردم است .
با یک نگاه سطحی می توان بوضوح متوجه این مطلب شد که این ناشایستها امروز یکجا جمع شده اند کسانیکه تا دیروز اخلالشان چرخ صنعت و علم و عدالت در این مملکت را از حرکت وا می داشت امروز مدعی حمایت از حقوق مردم هستند.
و چه مسخره است این حرف
مردم ایران حافظه کوتاه مدت ندارند آنها بخوبی همه چیز را می فهمند و درک می کنند و چنان صبوری می کنند که بر صورت چنین بی شرمهائی نیز عرق خجالت نقش می بندد.
نمی خوام اینجا شعر و شعار ردیف کنم حقیقتی است که سالها این مردم را به زحمت انداخته و خلق اللهی که صبورانه چشم امیدشان به آینده ای است که شاید آن آینده روزگاری بهتر باشد.

بحث فوتبال و مستطیل سبز شد سیاست و اقتصاد ولی باید قبول کنیم که این مقولات همگی یک عارضه و یک مشکل دارند.
انگل اجتماعی - ظاهر سازانی که حتی در دوران ولایت علی علیه السلام از این دست کم نبودند.
وگرنه معویه ای باقی نمی ماند یزیدی متولد نمی شد و حسینی به شهادت نمی رسید.

وکفی بالله وکیلا

یاحق

bina88;32666 نوشت:
رعنای گرامی با وجود اینهمه مشکلاتیکه این مملکت چه از نظر سیاسی و چه غیر سیاسی دارد جای اینگونه بحثها در بایگانی اینده است. آینده ای که با حذف این دسته که بانی تمام این مشکلات هستند شکل می گیرد. بیرون آوردن و مطرح نمودن پرونده هائی از این دست تنها آینده سازنده را دور تر و دورتر می سازد. امروز اخلال گران مشخصند. در جامعه ای که دکترین ولایت فقیه با اکثریت آراء شکل گرفته لذا باید برای همه پذیرفته شده باشد هنوز کسانی هستند کهدست به تخریب زده و می زنند و سالهاست سنگینی اخلال آنها بر گرده مردم است . با یک نگاه سطحی می توان بوضوح متوجه این مطلب شد که این ناشایستها امروز یکجا جمع شده اند کسانیکه تا دیروز اخلالشان چرخ صنعت و علم و عدالت در این مملکت را از حرکت وا می داشت امروز مدعی حمایت از حقوق مردم هستند. و چه مسخره است این حرف مردم ایران حافظه کوتاه مدت ندارند آنها بخوبی همه چیز را می فهمند و درک می کنند و چنان صبوری می کنند که بر صورت چنین بی شرمهائی نیز عرق خجالت نقش می بندد. نمی خوام اینجا شعر و شعار ردیف کنم حقیقتی است که سالها این مردم را به زحمت انداخته و خلق اللهی که صبورانه چشم امیدشان به آینده ای است که شاید آن آینده روزگاری بهتر باشد. بحث فوتبال و مستطیل سبز شد سیاست و اقتصاد ولی باید قبول کنیم که این مقولات همگی یک عارضه و یک مشکل دارند. انگل اجتماعی - ظاهر سازانی که حتی در دوران ولایت علی علیه السلام از این دست کم نبودند. وگرنه معویه ای باقی نمی ماند یزیدی متولد نمی شد و حسینی به شهادت نمی رسید.

با سلام

جناب بينا

هرچند به نظر مخاطب شما در اين گفتار سركار رعنا مي باشند

بنده هم مطالب شما را مطالعه كردم

ولي چيزي متوجه نشدم

نمي دانم منظورتان از اين مطالب چه بود و چه هست؟؟

مي شود كمي واضح تر و شفاف تر سخن فرماييد.

يا علي

سلام بر طاهای گرامی
این مطالب مربوط می شود به درگیریهای بعد از انتخابات و عاملین و سردستگان جنبش سبز که تا دیروز نقل مجالس بودند که اینها مانعین پیشرفت مملکتند و جیبشان از پول بیت المال پر ولی بعد از انتخابات ریاست جمهوری ناگهان شدند قطب عده ای آدم عجیب.
تا دیرزوز می گفتند پسر فلانی فلان تجارت رو مختص خودش کرده امروز او را بانی نجات و تنهاراه نجات می دانستند.
با این وضع موجود عرض کردم که
بهتر است پرونده فوتبال و... مسکوت بماند تا روزی برسدکه این مشکلات حل شود.
همین
یاحق

سلام بر دوستان بزرگوار
فوتبال هم مثل زندگی است و دلیل جذابیتش هم همینه.
راستی نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راجب به فوتبال چیه ؟اون بزرگوار بعد از مشاهده بازی ایران و آمریکا بر پیشانی چه کسی بوسه زد ؟
با فوتبال فرهنگ اسلامی مان را و حقانینت جمهوری اسلامی را به جای جایه این کره ی خاکی می رسانیم همانطور که سایر کشور ها بسیاری از فرهنگ خودشان را از طریق فوتبال منتقل کردند.
آنچه ما نیاز داریم حرکت در مسیر درست و مدیریت صحیح است.
هر جا که نامی از ایران برده شود در ابتدایش جمهوری اسلامی باید ذکر شود. و این چیزی است که دشمنان و معاندان این نظام از آن در هراسند.
برای روشن شدن بیشتر اهمیت فوتبال شما را ارجاع می دهم به حوادث قبل از جام جهانی 2006 آلمان و تلاش آمریکا و رژیم غاصب صهونیسم برای جلوگیری از حضور ایران در این رقابت ها.
به هر کجا دوست دارید بروید امّا جام جهانی نه ؟

یا حق

قضاوت;32768 نوشت:
فوتبال هم مثل زندگی است و دلیل جذابیتش هم همینه. راستی نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راجب به فوتبال چیه ؟اون بزرگوار بعد از مشاهده بازی ایران و آمریکا بر پیشانی چه کسی بوسه زد ؟ با فوتبال فرهنگ اسلامی مان را و حقانینت جمهوری اسلامی را به جای جایه این کره ی خاکی می رسانیم همانطور که سایر کشور ها بسیاری از فرهنگ خودشان را از طریق فوتبال منتقل کردند. آنچه ما نیاز داریم حرکت در مسیر درست و مدیریت صحیح است. هر جا که نامی از ایران برده شود در ابتدایش جمهوری اسلامی باید ذکر شود. و این چیزی است که دشمنان و معاندان این نظام از آن در هراسند. برای روشن شدن بیشتر اهمیت فوتبال شما را ارجاع می دهم به حوادث قبل از جام جهانی 2006 آلمان و تلاش آمریکا و رژیم غاصب صهونیسم برای جلوگیری از حضور ایران در این رقابت ها. به هر کجا دوست دارید بروید امّا جام جهانی نه ؟


با سلام

بزرگوار

بنده كه در مورد فوتبال و اهميت ان بحثي ندارم و نداشتم جايگاه فوتبال در جاي خود مورد بحث است و كدام فوتبال خوب است و كدام فوتبال را مقام معظم رهبري فرمودند بمانمد به بحث ديگر

بزرگوار در اين تايپك بحث ما در مورد اهميت دادن فراوان در كشور به فوتبال و بالا نگهداشتن تب فوتبال بين جوانان مورد بحث است

كه فوتبال همه چيز ما را تحت تاثير قرار داده است و از خوراك و پوشاك و زندگي و تبليغات و .......و بهترين برنامه هايمان امروز فوتبالي شده است

ذائقه مردم را فوتبالي كرده اند همه كس از فوتبال دم مي زند پر بيننده ترين برنامه هاي ما فوتبال شده است.

به نظر شما اين خوب است؟؟؟

نظر دوستان در اين مورد ...........


سلام
فوتبال فقط یکی از بهانه های ما برای شیرین کردن لحظه ها است نه تمام زندگی ما.
خیلی از ما یادمان رفته زندگی چیست؟!

طاها;32860 نوشت:


با سلام

بزرگوار

بنده كه در مورد فوتبال و اهميت ان بحثي ندارم و نداشتم جايگاه فوتبال در جاي خود مورد بحث است و كدام فوتبال خوب است و كدام فوتبال را مقام معظم رهبري فرمودند بمانمد به بحث ديگر

بزرگوار در اين تايپك بحث ما در مورد اهميت دادن فراوان در كشور به فوتبال و بالا نگهداشتن تب فوتبال بين جوانان مورد بحث است

كه فوتبال همه چيز ما را تحت تاثير قرار داده است و از خوراك و پوشاك و زندگي و تبليغات و .......و بهترين برنامه هايمان امروز فوتبالي شده است

ذائقه مردم را فوتبالي كرده اند همه كس از فوتبال دم مي زند پر بيننده ترين برنامه هاي ما فوتبال شده است.

به نظر شما اين خوب است؟؟؟

نظر دوستان در اين مورد ...........



خیلی خیلی بد هست چون ما داریم خیلی چیز ها رو از دست می دهیم به خاطر فوتبال و یکی از آن فکر و روح جوانهای این کشور است.

اسرا;32863 نوشت:
خیلی خیلی بد هست چون ما داریم خیلی چیز ها رو از دست می دهیم به خاطر فوتبال و یکی از آن فکر و روح جوانهای این کشور است.

با سلام خدمت جناب اسرا

هر کسی درباره اون چیزهایی که دوست داره و مورد علاقه اش است فکر می کند و کسی به جوانهای کشور دستور نداده که فکر خودتون رو درگیر فوتبال کنید.

همینطور که خودتون فرموید فوتبال فقط برای چند ساعاتی مردم رو از مشکلاتشون دور می کند.

طاها;32665 نوشت:

اين بلايي كه گريبان گيرمان شده است را عادي مي دانيد !! چرا؟؟

این مردم مگر چندين سال پيش هم فوتبال نگاه نمي كردند؟؟ و فوتبال بازي نمي كردند؟؟ چه شده است كه امروزه اين همه تب فوتبال را در كشور بالا برده اند؟؟

خواهر گرامي

با اجراي تئوري هاي شكست خورده و يا در حال شكست غربي در كشور با اين توجيه هايي كه فرموديد كار به جايي نمي رسد

اربابان ثروت در غرب با تئوري هايي كه براي داغ نگاه داشتن تب فوتبال در دنيا كه قصدي جزء به ثروت رساند خود و كشور خود ندارند چنين تئوري ها را مطرح مي كنند

حال فوتبال براي غربي ها ثمره اي هم دارد هرچند در كنار ان مضراتي هم دارد ولي براي ما جزء بدبختي و بي چارگي جوانان سود ديگري هم دارد؟؟؟

برفرض هم كه برخي مسايل را مطرح كرديد كه سود دارد ولي بزرگوار بنده عرض كردم خدمتتان كه اينها را مي توان عميق تر از اين حل كرد و برنامه هاي دين براي اين مسايل بهتر از پخش فوتبال است

حال مسئولين اسان ترين راه را انتخاب مي كنند و نمي خواهند سرمايه گذاري كنند شما چرا از اين تئوري ها حمايت مي كنيد؟؟

چرا جوانان ما اين گونه شده اند؟؟؟ واقعا جوانان اين كشور در اين روز و حال بودند؟؟ و كشته و مرده فوتبال بودند؟؟

جواني كه در هروقت تلويزيون را باز مي كند فقط فوتبال مي بيند و در زمان غير پخش فوتبال هم تحليل بررسي انها را مي بيند انتظار داريد كه وضع شان بهتر از اين باشد؟؟؟

بنده نمي خواهم تمام بدبختي ها را از فوتبال ببينم ولي قبول كنيد كه صدماتي كه فوتبال در كشور ما الان دارد و در اينده خواهد داشت به اين زودي ها نمي توان حل كرد


با سلام خدمت جناب طاها

چرا شما فوتبال رو یک بلا می دونید؟؟؟

می تونم ازتون بخوام که چند تا از این تئوری های شکست خورده رو ذکر کنید؟؟؟

شما توقع دارید که فوتبال رو که به عنوان یک سرگرمی برای جوانان محسوب میشود از آنها بگیرند و اونها رو به انجام کارهایی مجبور کنند که هیچ علاقه ای به نجام اون ندارند؟؟؟

اتفاقا گله بیشتر جوانان از مسئولین صدا و سیما این است که چرا به ورزش کم پرداخته می شود و بیشتر برنامه های صدا و سیما به بحث های مذهبی اختصاص داده میشود.

rana;32930 نوشت:
با سلام خدمت جناب اسرا

هر کسی درباره اون چیزهایی که دوست داره و مورد علاقه اش است فکر می کند و کسی به جوانهای کشور دستور نداده که فکر خودتون رو درگیر فوتبال کنید.

همینطور که خودتون فرموید فوتبال فقط برای چند ساعاتی مردم رو از مشکلاتشون دور می کند.


علیک سلام
و قتی مسئولین کشور هزینه ی زیادی را صرف فوتبال و تبلیغات خیلی زیبا می کنند و جوانان را جذب آن می کنند ......
اینها را نادیده بگیریم؟؟؟؟؟
چرا چیزهای دیگر را به این شیوه تبلیغ نمی کنند ؟
چرا دین یا علم را تبلیغ نمی کنند ؟
چرا زندگی برتر را تبلیغ نمی کنند؟
چرا راه رسیدن به جامعه یی امن تر را تبلیغ نمی کنند ؟
چرا تبلیغ حجاب را نمی کنند ؟

.
.
.
و خیلی چرا های دیگر .
اینها تقصیر ما جوانها نیست که جذب این جور چیزها می شویم .


تقصیر جامعه است که بدیها را زیبا نشان می دهد و بهترین راه ها برای حدر دادن وقت.

rana;32930 نوشت:
هر کسی درباره اون چیزهایی که دوست داره و مورد علاقه اش است فکر می کند و کسی به جوانهای کشور دستور نداده که فکر خودتون رو درگیر فوتبال کنید.


با سلام

بزرگوار نمي دانم مشكل از كلمات است كه مطلب بنده را نمي رساند يا جاي ديكر

ببينيد بنده عرض ام اين است كه اين رسانه ملي طي اين چندين سال تبليغات فراوان كه روي فوتبال گذاشته ذاءقه مردم را عوض كرده است

و جوانان اكر من بعد خواسته هاشان فوتبالي است به اين خاطر است كه طي اين دو دهه شديدا فوتبال در بورس برنامه هاي رسانه ملي بوده است.
و اگر بعد از اين همه سرمايه گذاري ،‌ جوانان ما اين همه رغبت به سوي فوتبال نداشتند بايد شك مي كرديم

rana;32930 نوشت:
همینطور که خودتون فرموید فوتبال فقط برای چند ساعاتی مردم رو از مشکلاتشون دور می کند.

اين فوتبال چند ساعت مردم را از زندكي دور نمي كند اين فوتيال براي زندگي مردم در اينده برنامه ريزي مي كند

فوتبالي كه فقط چند ساعت مردم را از زندكي دور مي كند اين رويش مانور دادن و اين همه تحليل و بررسي نمي خواهد

با اين كه ديشب جام جهاني تمام شد ولي هنوز جام جهاني از رسانه ملي تمام نشده است و در حال بررسي بدترين و زششت ترين و زيبا ترين و......... هاي جام هستند

و كارشناسان بررسي مي كنند كه فلان بازي كن چند پاس سالم داده و چند پاس اشتباه داده و چند دقيقه دويده و.......

اينها به چه درد مردم مي خورد ؟؟؟

به من و شما چه كه فلان بازيكن از فلان تيم چند پاس صحيح داد و يا نداد اين به چه كار شما مي ايد؟؟؟

اين كدام گره از مشكلات جوانان باز مي كند؟؟؟

اين يعني كه وقت و هزينه و سرمايه و......از بيت المال به باد هوا داده مي شود

ادامه دارد.....

[=Century Gothic]با سلام
اینم یکی از فایدهای مفید فوتبال !دیدم گذاشتن این مطلب خالی از لطف نیست!!!

[=Century Gothic] حركت تاريخي مردم اسپانيا در كمك به فقراي آفريقايي


[=Century Gothic]خبرگزاري فارس: مردم اسپانيا به درخواست پرنسس لتيسيا براي كمك به مردم آفريقا پاسخ تاريخي دادند.

[=Century Gothic]

[=Century Gothic]به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا،
پرنسس لتيسيا همسر وليعهد اسپانيا پيش از ديدار نهايي جام نوزدهم از مردم كشورش خواست تا در صورت قهرماني اسپانيا در جام جهاني تا هر مبلغي كه مي‌توانند به صندوق خيريه يونيسف متعلق به سازمان ملل متحد در بخش كودكان پول واريز كنند تا به بهانه جام جهاني به مردم فقير آفريقا كمك شده باشد.

حداقل 15 ميليون يورو تا ساعات اوليه صبح امروز توسط مردم اسپانيا به حساب يونيسف پول واريز شده و پيش‌بيني مي‌شود اين مبلغ افزايش يابد.

خانواده سلطنتي اسپانيا نيز با اختصاص مبلغ هنگفتي به اين حركت تاريخي و بسيار ازشمند كمك كرد.
پرنسس اسپانيا پيش از اين سابقه حضور در انجمن‌هاي خيريه و كمك به كودكان بي سرپرست آفريقايي را داشته است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904210827

reza;33080 نوشت:
اینم یکی از فایدهای مفید فوتبال !دیدم گذاشتن این مطلب خالی از لطف نیست!!! حركت تاريخي مردم اسپانيا در كمك به فقراي آفريقايي خبرگزاري فارس: مردم اسپانيا به درخواست پرنسس لتيسيا براي كمك به مردم آفريقا پاسخ تاريخي دادند. به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، پرنسس لتيسيا همسر وليعهد اسپانيا پيش از ديدار نهايي جام نوزدهم از مردم كشورش خواست تا در صورت قهرماني اسپانيا در جام جهاني تا هر مبلغي كه مي‌توانند به صندوق خيريه يونيسف متعلق به سازمان ملل متحد در بخش كودكان پول واريز كنند تا به بهانه جام جهاني به مردم فقير آفريقا كمك شده باشد. حداقل 15 ميليون يورو تا ساعات اوليه صبح امروز توسط مردم اسپانيا به حساب يونيسف پول واريز شده و پيش‌بيني مي‌شود اين مبلغ افزايش يابد. خانواده سلطنتي اسپانيا نيز با اختصاص مبلغ هنگفتي به اين حركت تاريخي و بسيار ازشمند كمك كرد. پرنسس اسپانيا پيش از اين سابقه حضور در انجمن‌هاي خيريه و كمك به كودكان بي سرپرست آفريقايي را داشته است.

با سلام

خبر خوبي بود

دستشان درد نكند و خدا اجرشان دهد

ولي عزيز دل

باز اينها هم فرقي به حال ما نمي كند كه اين همه سرمايه گذاري در تماشاي فوتبال بين جوانان داشته باشيم

و اين همه تلفات داشته باشيم در عمر و زمان و امكانات و بيت المال و ...... و اينها يعني همه اش ضرب در صفر كه نتيجه اي جزء صفر نخواهد داد

حتما اطلاع هم داريد كه هفت و نيم ميليارد تومان حق پخش تلويزيوني مسابقات جام جهاني بود كه از جيب بيت المال مسلمين پرداخت شد
ببخشيد از تبليغات چيتوز پفك و......بود كه هر دو طرفش مضر به حال مردم است

طرف تبليغات اش كه به اعتراف دكترها پفك و .... چقدر مضر به حال افراد است و ازهمه مهمتر تبليغات گاه وبي گاه است كه روي اعصاب مردم راه مي رود

و هم پرداختن حق پخش كه هم از جيب خود پول مي دهيم و هم وقت و اعصاب و.....خود را از دست مي دهيم

كه تماشاي فوتبال و تحليل هاي جام جهاني كه ديروز مجري ها ان چنان با تمام شدنشان حسرت مي خوردند كه در عزاي رفته گانشان اين گونه اه و حسرت نمي خوردند و اين مطالب را كه بار رواني بر جامعه دارد را با نام تفريح سالم به خورد مردم مي دهند

[=&quot]سلام و فرا رسيدن ايام مبارك شعبان مبارك [/]

[=&quot]توي شهر ما و مطمئنم بسياري و شايد حتي همه شهر هاي ايران تعداد باشگاه ها و استاديوم هاي ورزشي بيشتر از ازمايشكاه ها ي تحقيقاتي هست[/] .[=&quot]و در بسياري از شهر ها[/][=&quot] ازمايشگاه تحقيقاتي اصلا وجود نداره ولي چندين مكان ورزشي هست[/].

[=&quot]چرا توي [/][=&quot]همهي اخبارها[/][=&quot] يه بخش رو [/][=&quot]اختصاص[/][=&quot] دادن يه اخبار ورزشي ولي تا اون حد اخبار علمي يا مذهبي نداريم . و تعداد خبرهاي علمي يا مذهبي به انگشتان دست هم نميرسه[/]

[=&quot]ايا ورزش به جز فوتبال شاخه ي ديگه اي نداره . چرا اين همه جنجال فقط براي فوتبال به پا شده[/] .
[=&quot]چه طور ممكنه تعداد زيادي از مردم يه كشور با تنوع علاقه و سليقه جذب يك علاقه شوند و اون رو براي سرگرمي انتخاب كنن .ايا اين مسئله طبيعيه يا[/] ...


[=&quot]اين ايام روزنامه ها ، كارمندان ادارات ، ديد و بازديد ها ، صحبت بچه ها ، اخبار ، مغازه دارها ، كاركنان بيمارستا ها ، توي تاكسي و هر جايي كه پا ميذاري تحليل و تفسير و جانب داري متعصبانه از فلان تيم و فلان بازيكن هست . ايا اين يعني فقط چند ساعت سرگرمي . يا غافل شدن به خاطر يه مسئله بي ارزش؟[/]

[=&quot]چرا موسيقيه قبل از اخبار ورزشي تغيير كرده اما زماني كه المپيادهاي علميه جهاني برگذار ميشه اصلا كسي متوجه نميشه اين مسابقات كي شروع شد كي[/]
[=&quot]تموم شد و جوانان ما در عرصه علم چه افتخاراتي كسب كردن[/]


[=&quot]چرا در بيشتر مصاحبه با صاحبان مدال هاي المپياد از كمبود امكانات علمي نسبت به بسياري كشور ها گله دارن[/].
[=&quot]براي اينده يك كشور كدام يك ( فوتبال يا مباحث علمي و ديني ) مهمتره كه بيت المال صرف ان بشود[/]

[=&quot]زمانيكه المپياد هاي علمي برگذار مي شه مردم ايران براي موفقيت جوانان ايراني ايا همان قدر ارزش قائلند و دعا مي كنند كه براي فوتباليست هايشان به گريه مي افتند. ايا سختيه دنبال توپ دويدن بيشتر از كشف مباحث علمي هست يا مدال هاي جهاني فوتباليست ها بيشتر از مدال هاي جهانيه المپيادهاي علمي هست [/]


[=&quot]من هر چي كارتون هاي ساخته شده توسط غربي ها رو مي بينم در قالب كارتون به بچه هاشون [/][=&quot]مفاهيم اعتماد به نفس و توانايي براي انجام كارهاي خارق العاده[/][=&quot] رو اموزش مي دن و از همون بچگي اين طرز فكر رو توي ذهنشون خالكوبي مي كنن ايا اعمال اين مفاهيم در همه كارتون هايشان اتفاقي هست [/]
[=&quot]خودتون نظر بديد [/]

ايا كودكان ايراني راجع به فوتبال بهتر اظهار نظر ميكنن يا هر مسئله ديگري
[=&quot]ايا يك كودك خودش تصميم گرفته كه فكرش رو با چه مسائلي پر كند يا تحت تاثير محيط هست[/] .

[=&quot]بيشتر افسوس و حسرت به خاطر بچه ها و نوجوان هايي هست كه كوركورانه تحت تاثير محيط به صورت متعصابانه به اين منجلاب كشيده ميشن . چرا ميگم منجلاب چون ذهن اون خاليه و بسيار هم تحت تاثير محيط . اماده تاثير پذيري و دنباله روي هست و از همون بچگي توي ذهنش خالكوبي ميشه[/]
[=&quot]ما چي خالكوبي ميكنيم غربي ها چي خالكوبي مي كنن [/]

. [=&quot]در حاليكه ذهن اين بچه يا نوجوون مي تونست جور ديگه شكل بگيره و با انتخاب خودش نه تحت تاثير محيط .اونا مهمن چون اينده مملكت دست اوناست[/] .

[=&quot]چرا عكس بازيكنان [/][=&quot]فوتبال رو[/][=&quot]ي وسائل بچه ها هست ؟مهمتر از بازيكن فوتبال نبود ديگه ؟ [/]

[=&quot]فوتبال فقط سرگرميه مردم ما نيست طرز تفكرشون هست اونم به صورت متاصبانه [/].
اينها تبعيض هايي هستن كه بين مسائل علمي و فوتبال اعمال شده تا چه برسه به مسائل مذهبي
[=&quot]شما نظر بديد ايا فكر نمي كنيد درباره فوتبال زياده روي شده ؟؟؟ [/]

طاها;33047 نوشت:


با سلام

بزرگوار نمي دانم مشكل از كلمات است كه مطلب بنده را نمي رساند يا جاي ديكر

ببينيد بنده عرض ام اين است كه اين رسانه ملي طي اين چندين سال تبليغات فراوان كه روي فوتبال گذاشته ذاءقه مردم را عوض كرده است

و جوانان اكر من بعد خواسته هاشان فوتبالي است به اين خاطر است كه طي اين دو دهه شديدا فوتبال در بورس برنامه هاي رسانه ملي بوده است.
و اگر بعد از اين همه سرمايه گذاري ،‌ جوانان ما اين همه رغبت به سوي فوتبال نداشتند بايد شك مي كرديم

اين فوتبال چند ساعت مردم را از زندكي دور نمي كند اين فوتيال براي زندگي مردم در اينده برنامه ريزي مي كند

فوتبالي كه فقط چند ساعت مردم را از زندكي دور مي كند اين رويش مانور دادن و اين همه تحليل و بررسي نمي خواهد

با اين كه ديشب جام جهاني تمام شد ولي هنوز جام جهاني از رسانه ملي تمام نشده است و در حال بررسي بدترين و زششت ترين و زيبا ترين و......... هاي جام هستند

و كارشناسان بررسي مي كنند كه فلان بازي كن چند پاس سالم داده و چند پاس اشتباه داده و چند دقيقه دويده و.......

اينها به چه درد مردم مي خورد ؟؟؟

به من و شما چه كه فلان بازيكن از فلان تيم چند پاس صحيح داد و يا نداد اين به چه كار شما مي ايد؟؟؟

اين كدام گره از مشكلات جوانان باز مي كند؟؟؟

اين يعني كه وقت و هزينه و سرمايه و......از بيت المال به باد هوا داده مي شود

ادامه دارد.....


من با حرف شما موافقم و تمام مشکل ما از همین جا است.

سلام

هرکسی اینجا به نفع خودش نظر میده

بالاخره هزینه حق پخش تلویزیونی رو باید صرف تبلیغات دینی کرد یا با اونها آزمایشگاه ساخت؟؟؟؟

reza;33080 نوشت:
با سلام
اینم یکی از فایدهای مفید فوتبال !دیدم گذاشتن این مطلب خالی از لطف نیست!!!

حركت تاريخي مردم اسپانيا در كمك به فقراي آفريقايي

خبرگزاري فارس: مردم اسپانيا به درخواست پرنسس لتيسيا براي كمك به مردم آفريقا پاسخ تاريخي دادند.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا،
پرنسس لتيسيا همسر وليعهد اسپانيا پيش از ديدار نهايي جام نوزدهم از مردم كشورش خواست تا در صورت قهرماني اسپانيا در جام جهاني تا هر مبلغي كه مي‌توانند به صندوق خيريه يونيسف متعلق به سازمان ملل متحد در بخش كودكان پول واريز كنند تا به بهانه جام جهاني به مردم فقير آفريقا كمك شده باشد.

حداقل 15 ميليون يورو تا ساعات اوليه صبح امروز توسط مردم اسپانيا به حساب يونيسف پول واريز شده و پيش‌بيني مي‌شود اين مبلغ افزايش يابد.

خانواده سلطنتي اسپانيا نيز با اختصاص مبلغ هنگفتي به اين حركت تاريخي و بسيار ازشمند كمك كرد.
پرنسس اسپانيا پيش از اين سابقه حضور در انجمن‌هاي خيريه و كمك به كودكان بي سرپرست آفريقايي را داشته است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8904210827


با تشکر از جناب رضا

اهداف تمام ادوار جام جهانی کمک به مردم فقیر کشورهای برگزار کننده بوده و هست.

این کارهای انسان دوستانه باعث شده که محبوبیت فوتبال روز به روز در جهان و در بین اقشار مختلف مردم افزایش پیدا کنه.

rana;33277 نوشت:
هرکسی اینجا به نفع خودش نظر میده بالاخره هزینه حق پخش تلویزیونی رو باید صرف تبلیغات دینی کرد یا با اونها آزمایشگاه ساخت؟؟؟؟

با سلام

بزرگوار

مطلب اصلا بر سر حق پخش تلويزيزوني نيست كه ان هم در جاي خود مورد بحث است ؟؟

ولي مهم تر از ان اين است كه تمام كارهاي مردم رنگ فوتبال به خود گرفته است و اين بد است

دو دهه است كه به شدت برروي فوتبال سرمايه گذاري مي شود و البته تبليغات وسيع
كه باز بنده تاكيدام اين است كه همه اين سرمايه گذاري ها ضرب در صفر كردن است زيرا هيچ نتيجه اي نه در دراز مدت و نه در كوتاه مدت نخواهد داشت

هر چند سركار رعنا برخي مسايل را اشاره كرده اند مثل كم شدن جرايم ولي خودشان هم تاكيد داشتند كه در زمان پخش است نه زمان ديگر اين يعني كه كشك و تمام مجرمها و دزدها سرجاي خود هستند و تغييري نكرده اند

ولي بنده معتقدم اكر در اين ‌ دو دهه تبليغات روي مسايل فوتبال تبليغات روي ديگر مسايل و مولفه هاي فرهنگي مي كردند البته با رويكرد ديني بهتر نتيجه مي گرفتيم

بنده نمي گويم مسج مي ساختند و نمي دانم حسينيه و ........

خير بزرگوار روي نرم افزار و فكر و عقيده تاكيد دارم نه سخت افزار مسايل ديني

اگر بر روي اعتقادات مردم كار فرهنگي مي شد امروز اين همه ذائقه مردم فوتبالي نمي شد و اگر هم فوتبال بود در كنار ديگر گزينه هاي دين معنا پيدا مي كرد نه اين كه حتي مسايل ديني را هم تحت تاثير خود قرار دهد

بنده باز تاكيد مي كنم در اين تايپك روي فوايد فوتبال در دنيا بحث نمي كنيم سوالات اصلي اينهاست

بالابردن تب فوتبال در اين كشور اسلامي چه دردي را دوا مي كند؟؟

وبه سود چه كسي يا كساني است؟؟

و چه فوايدي دارد؟؟؟

rana;33287 نوشت:
اهداف تمام ادوار جام جهانی کمک به مردم فقیر کشورهای برگزار کننده بوده و هست. این کارهای انسان دوستانه باعث شده که محبوبیت فوتبال روز به روز در جهان و در بین اقشار مختلف مردم افزایش پیدا کنه.

با سلام

طاها;33293 نوشت:
بنده باز تاكيد مي كنم در اين تايپك روي فوايد فوتبال در دنيا بحث نمي كنيم سوالات اصلي اينهاست
بالابردن تب فوتبال در اين كشور اسلامي چه دردي را دوا مي كند؟؟
وبه سود چه كسي يا كساني است؟؟
و چه فوايدي دارد؟؟؟

طاها;33293 نوشت:

بالابردن تب فوتبال در اين كشور اسلامي چه دردي را دوا مي كند؟؟

و چه فوايدي دارد؟؟؟


سلام

جناب طاها من 1سوال از شما داشتم

فوتبال جز منفعت مالی برای کشورهای دیگه چه سودی داشته؟؟؟

فوتبال فقط به عنوان یه سرگرمیه برای جوانان

طاها;33293 نوشت:

وبه سود چه كسي يا كساني است؟؟


کسانی تب فوتبال رو در کشور بالا بردند و به شدت از اون حمایت می کنند و باعث می شوند سالیانه سرمایه زیادی در این راه هزینه بشه که به سود خودشون باشه.

اونا کسانی جز دلالان فوتبال نیستن،که هیچ راه مبارزه ای با اونا وجود نداره

طاها;33293 نوشت:
[=arial]

با سلام

بزرگوار

مطلب اصلا بر سر حق پخش تلويزيزوني نيست كه ان هم در جاي خود مورد بحث است ؟؟

ولي مهم تر از ان اين است كه تمام كارهاي مردم رنگ فوتبال به خود گرفته است و اين بد است

دو دهه است كه به شدت برروي فوتبال سرمايه گذاري مي شود و البته تبليغات وسيع
كه باز بنده تاكيدام اين است كه همه اين سرمايه گذاري ها ضرب در صفر كردن است زيرا هيچ نتيجه اي نه در دراز مدت و نه در كوتاه مدت نخواهد داشت

هر چند سركار رعنا برخي مسايل را اشاره كرده اند مثل كم شدن جرايم ولي خودشان هم تاكيد داشتند كه در زمان پخش است نه زمان ديگر اين يعني كه كشك و تمام مجرمها و دزدها سرجاي خود هستند و تغييري نكرده اند

ولي بنده معتقدم اكر در اين ‌ دو دهه تبليغات روي مسايل فوتبال تبليغات روي ديگر مسايل و مولفه هاي فرهنگي مي كردند البته با رويكرد ديني بهتر نتيجه مي گرفتيم

[=Century Gothic]با سلام
طاهای عزیز مشکل تب فوتبال جوانان نیست !و یا عشق به فوتبال !
اینکه در ۲ ده سرمایه گذاری روی فوتبال شده میشه بیشتر توضیح دهید مثلا اینکه هنوز برق
[=Century Gothic]ورزشگاه [=Century Gothic] آزادی استاندارد نیست؟!!؟[=Century Gothic]و ...!!!..!!!..
[=Century Gothic]
من فکر کنم سرمایه گذاری برای یک عد
[=Century Gothic]ه[=Century Gothic] ای خاص شده است نه فوتبال!؟:Gig:

چند وقت پیش داشتم سرگذشت یکی از بازیکنان خوب کشورمان را میخواندم که الان در تهران مسافر کشی میکند!!

و به سختی زندگی را میگذراند!و خیلی از ورزشکاران حرفه ای کشور را میشناسم که الان با سختی داران زندگی میکنن !

دقیقا مشکل همان مافیای فوتبال هستند [=Century Gothic]و [=Century Gothic]ورزش !که نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات بر نمیدارند بلکه جیب بیت المال را هم خالی میکنند!

و هیچ کسی هم اعتراضی نمیکند!!؟

مشکل عدم مدیریت و نظرات درست بر فوتبال و هزینها ی !! ورزش کشور!!و دلسوزانه و صادقانه کار کردن ![=Century Gothic]است
[=Century Gothic]
متاسفانه
[=Century Gothic]عده ای [=Century Gothic] کار شکنی میکنند !و ان میرود و دیگری میاید بدون توبیخ و یا ...!!!.....؟
و
[=Century Gothic]دیگر [=Century Gothic] کادر مجرب و تخصصی است که وجود ندارد!

اگر نه! که فوتبال چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ مذهبی(اشاره به بازیکنان مسلمان در جهان)
میتواند مفید واقع شود

بنده در مورد مسائل فرهنگی کاملا با شما موافقم اما هر چیزی جای خود !اگر [=Century Gothic] نظارت[=Century Gothic] درست و مدیریت درست باشد هم فرهنگ داریم و هم فوتبال و هم..!...!!!...!!...!

من نمیدانم بزگوار شما با دوستانی که ورزش را در حد حرفه ای انجام دادند !تا بحال صحبت کردید!

پای صحبتهای آنها نشستید!؟[=Century Gothic]این مشکلات[=Century Gothic] همیشه در ورزش ما وجود دارد!!
[=Century Gothic]
نمونه ای از ان را اینجا میگذرم که خود قضاوت کنید

افشاگری های مجاهد خذیراوی بعد از 10 سال

http://www.footballiran.ir/Nsite/FullStory/?Id=33501

[=Century Gothic]با خداداد عزیزی درباره مافیا و فساد در فوتبال ایران

کلیک کنید!!!!
با خداداد عزیزی درباره مافیا و فساد در فوتبال ایران

rana;33437 نوشت:
فوتبال جز منفعت مالی برای کشورهای دیگه چه سودی داشته؟؟؟ فوتبال فقط به عنوان یه سرگرمیه برای جوانان

با سلام

ببينيد سركار

بنده در مورد فوتبال در كشورهاي ديگر كاري ندارم و معتقدم كه در كشور انها جواب گو است

به چند دليل:

-- فوتبال براي انها شديدا ثروت مي اورد

-- انها سرگرمي هاي ديكري براي جوانان ندارند و چاره اي جزء سرگر مي هاي مادي ندارند

-- فوايد ديگري از قبيل يك جا نشاندن دزدها و ارازل و اوباش هرچند براي چند ساعت

--و.............

خب اينها شايد براي غربي ها مفيد باشد چون همان طور كه در مطالب بالا هم گذشت انها براي خود انديشه و تفكر و اعتقاد ندارند و چارهاي جزء اين ندارند كه جوانان خود را با اين كارها سرگرم كنند

يا مثلا مي فرماييد در بين مردم يك مملكت ايجاد اتحاد مي كند خب براي مردي كه مولفه هاي ديگري براي اتحاد ندارند مجبوراند كه دست به دامان فوتبال شوند ولي در بين مردم ما كه خدا و كتاب خدا و امامان ريسماني براي اتحاد است چرا به فوتبال پناه ببرند؟؟

اين كه در بالا گذشت كه ايران اسلامي با ديگر گشورها در اين زمينه ها قابل قياس نيست منظورم اين است كه ما براي مانور دادن و تبليغ كردن و سرگرم كردن جوانان خود به اندازه كافي هم منبع داريم و هم برنامه.
حالا مسئولان نمي خواهند سرمايه گذاري كنند و اين همه روي فوتبال سرمايه گذاري مي كنند و البته بگويم اسان ترين راه را انتخاب مي كنند و انديشه هاي ديگر را به پزشيزي هم قبول ندارند ديگر تقصير مانيست

وبارها گفته ام كه تئوري هاي غربي در ايران اسلامي جواب گو نيست زيرا اين تئوري ها با تفكرات و عقايد و در قالب فرهنگ و اعتقادات غربي است
و فوتبال هم يكي از انها و اين تئوريها در كشور ما قابل طرح نيست و اگر به زور هم كه شده بخواهند به مردم بقبولانند تا از جامعه به ظاهر متمدن غرب عقب نمانند همه افعال و سرمايه گذاري ها در اين وادي ضرب در صفر كردن سرمايه هاست

ادامه دارد.......

reza;33446 نوشت:
با سلام

چند وقت پیش داشتم سرگذشت یکی از بازیکنان خوب کشورمان را میخواندم که الان در تهران مسافر کشی میکند!!

و به سختی زندگی را میگذراند!و خیلی از ورزشکاران حرفه ای کشور را میشناسم که الان با سختی داران زندگی میکنن !

نمونه ای از ان را اینجا میگذرم که خود قضاوت کنید

افشاگری های مجاهد خذیراوی بعد از 10 سال

http://www.footballiran.ir/nsite/fullstory/?id=33501

با خداداد عزیزی درباره مافیا و فساد در فوتبال ایران

کلیک کنید!!!!
با خداداد عزیزی درباره مافیا و فساد در فوتبال ایران


سلام

با تشکر فرآوان از آقا رضا

واقعا تاثر بر انگیز بود.فوتبال بعضی اوقات خیلی بی رحم میشه!!!!!

سلام

مسئولان فوتبالی ما که به سادگی از کنار این اضهارات می گذرند و فساد در فوتبال رو انکار می کنند.
البته نمیشه بهشون خرده گرفت چون ما از گفتن اینکه مشکل داریم می ترسیم و چشمانمان رو بر روی حقایق می بندیم
همونطور که مسئولان در مواردی مثل فرهنگ و حجاب و .....
آنقدر کوتاهی نمودند و چشمانشان را بستند که وضعیت جامعه ی ما به این صورت شد که ملاحظه می کنید.

یا حق

rana;33911 نوشت:
واقعا تاثر بر انگیز بود.فوتبال بعضی اوقات خیلی بی رحم میشه!!!!!


با سلام

سركار

رعنا بزرگوار

شما از بي رحمي فوتبال زماني صحبت مي كنيد كه بازيكني پس از سالها فوتبال بازي كردن مورد بي مهري تيم ها قرار مي كيرد و مسافر كش مي شود

ولي وقتي اين فوتبال اثرات مخرب خود را بر روح و جان جوانان اين مملكت مي گذارد ان را براي تفريح جوانان خوب مي دايند

اين فوتبال با اين شرايط اش در گشور ما با تمام به ظاهر خوبي هايش بي رحمي هايي مي كند كه خدا مي داند كه اين بي رحمي خودش را كي نشان خواهد داد؟؟؟

فعلا كه ما ان را براي كشور خوب ارزيابي مي كنيم و فوايدي برايش مي شماريم!!!!!!!!

نمي دانم شايد هم بي رحمي هايش را نشان مي دهد و ما نمي بينيم و يا شايد نمي خواهيم ببينيم!!!!

سلام

یکی از مشکلات فوتبال تب فوتباله که خیلی هم مسری و باید مراقب بود چون هنوز با تمام پیشرفت های پزشکی راه درمانی براش پیدا نشده

قضاوت;34139 نوشت:
یکی از مشکلات فوتبال تب فوتباله که خیلی هم مسری و باید مراقب بود چون هنوز با تمام پیشرفت های پزشکی راه درمانی براش پیدا نشده

با سلام

قضاوت عزيز به بحث خوش امديد


حتما مباحث را مطالعه فرمودين

نظر شما در مورد تب فوتبال در گشور چيه؟؟؟

كه اين همه به فوتبال در اين كشور بهاء داده مي شود ؟؟؟

به چه دليل و چرا؟؟؟

و به قول شما چرا اين تب را تا اين حد بالا بردن كه هم مسري شده و هم غير قابل درمان؟؟؟

طاها;34148 نوشت:

نظر شما در مورد تب فوتبال در گشور چيه؟؟؟

كه اين همه به فوتبال در اين كشور بهاء داده مي شود ؟؟؟

به چه دليل و چرا؟؟؟

و به قول شما چرا اين تب را تا اين حد بالا بردن كه هم مسري شده و هم غير قابل درمان؟؟؟



سلام بر استاد بزرگوار طاها
با توجه به اینکه خودم فوتبال لیست بودم و الان هم فوتبال رو به صورت غیرحرفه ای بازی می کنم و تنها چیزی که از تلویزیون به جز اخبار می بینم همین فوتباله نظرم رو عرض می کنم خدمتتون.
1-اینکه چرا اینقدر فوتبال طرفدار داره سئوالی است که مکرراً این پاسخ برای آن ذکر شده که فوتبال مانند زندگی است و دلیل علاقه مردم به آن همین است.
2-چرا حکومت ها و حکومت اسلامی ما اینقدر به آن بها داده :
حکومت های دیگر از فوتبال به عنوان ابزاری برای درآمد زایی جذب سرمایه و درکل رونق اقتصادی خود استفاده می کنند.

ولی در کشور ما خبری از درآمد زایی فوتبال نیست بلکه دقیقاً عکس این موضوع صادق است یعنی یک تیم درآمد زایی که نمی کند هیچ درآمد زدایی میکند.(آنهم از بیت المال)
با این تفاسیر نه تنها دیدن فوتبال حرام است بلکه بازی کردن آنهم حرام است امًا چرا اینگونه نیست.

خوب چرا فوتبال حرام نیست؟؟
علاوه بر ابعادی از فوتبال که به آن پرداختیم فوتبال بعد دیگری هم دارد به نام بعد فرهنگی که همه ی ابعاد دیگر آن را تحت تأثیر قرار می دهد.و به همین دلیل مهمترین است مهم ترین بعد فوتبال بعد فرهنگی است.
و شاید بعدی که ضعفهای سایر ابعاد را می پوشاند

که در ادامه به آن خواهیم پرداخت

قضاوت;34391 نوشت:
خوب چرا فوتبال حرام نیست؟؟ علاوه بر ابعادی از فوتبال که به آن پرداختیم فوتبال بعد دیگری هم دارد به نام بعد فرهنگی که همه ی ابعاد دیگر آن را تحت تأثیر قرار می دهد.و به همین دلیل مهمترین است مهم ترین بعد فوتبال بعد فرهنگی است. و شاید بعدی که ضعفهای سایر ابعاد را می پوشاند


با سلام

قضاوت بزرگوار

مشتاقانه منتظر شنيدن نظرات شما عزيز هستيم

فقط چند نكته:
خوب بعد فرهنگي فوتبال را تشريح فرماييد به صورت واقعي نه رويايي و اين كه اگر اين طور مي شود حتما اثر فرهنگي اين طوري داشت و چون نشده اثر نمي كند نه.

درست بفرماييد اين اثر فرهنگي فوتبال چيه؟؟

بعدا بفرماييد اين بعد فرهنگي فوتبال در كشور ما چقدر كارساز بوده ؟؟

چقدر جا افتاده؟؟

چقدر اين بعد فرهنگي فوتبال براي جامعه ما نياز است؟؟

ما فرهنگ هاي ديگري نداريم كه روي فوتبال اين همه تاكيد داريم؟؟

و سوالات بعدي كه ان شاء الله مزاحمتان مي شوم

در ضمن اين بخش از مطلبتونو متوجه نشدم

قضاوت;34391 نوشت:
که فوتبال مانند زندگی است و دلیل علاقه مردم به آن همین است.

يعني چه كه فوتبال مثل زندگي است ؟؟؟


سلام بزرگوار
از آخر شروع می کنم این بخش از مطلب که فوتبال مثل زندگی است آنقدر کلیشه ای است که خواستم بیان نشه.ولی خوب شد مشخصه که اصلاً فوتبال نمی بینید.
پیروزی ها و شکست هایش در تک تک صحنه های آن و در کل بازی اینکه یک اشتباه مسیر یک تیم یک بازیکن و یک مربی را عوض می کند اشتباهاتی که شاید دیگری فرصت برای جبران آن نباشد. و بلعکس.

قوانین فوتبال حکم قوانین دینی را دارد تخطی مساوی است با مجازاتی متناسب با آن تخطی و اشتباه.

و حافظ این قوانین داور است که مانند خداوند حکیم در زندگی واقعیمان.


و آنچه فوتبال را از سایر رشته ها متمایز می کند غیر پیشبینی بودن آن است و ما نمی دانیم که چه اتفاقاتی در زمین فوتبال رخ می دهد و چه مشکلاتی خواهیم داشت.درست مثل زندگی .

فرهنگ در فوتبال به دو شاخه تقسیم می شود:
1-فرهنگ داخلی :
ما در این زمینه ضعف داریم در تمام ابعاد جامعه و اکثر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این زمینه بوده است. و این ضعف منحصراً فوتبال را در بر نمی گیرد.

2

فرهنگ خاجی (صادرات فرهنگی ) :

با توجه به سانسور شدید جمهوری اسلامی و تلاش در نشان دادن چهره ای دیگر از آن به جهانیان فوتبال ابزاری مناسب برای ماست تا فرهنگ اسلامی خود را به جای جایه این کره ی خاکی اشاعه دهیم.

بنا به گفته ای معاون رئیس جمهور:

فوتبال به واقع نشان دهنده ای پیشرفت یک ملت در جهان است در همه ی زمینه ها اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی.
عجیب است ولی این برداشتی است که مردم جهان از کشور یک تیم موفق دارند .
سرخوردگی که شکست از عربستان و نرفتن به جام جهانی به جوانان ما تحمیل کردهیچ تحریمی نمی توانست تحمیل کند و سرخوشی پیروزی بر استرالیا را همچنین...

اهمیت فوتبال آنقدر زیاد است که همانطور که قبلاً هم عرض کردم در جام جهانی قبلی که ما حضور داشتیم به جای تحریم اقتصادی به دنبال تحریم فوتبالی ما بودند . به دلیل جلوگیری از رسیدن نام جمهوری اسلامی به جهانیان که البته رساندیم

امّا چه کسی تب فوتبال را در کشور ما بالا برده ؟

جواب این سئوال هیچ کس است فوتبال آنقدر جذبه دارد که فقیر و غنی را جذب کند در دور دست ترین کشور ها و فقیر ترین افراد هم به آن عشق می ورزند بدون هیچ تبلیغاتی . آن شخص کسی نیست جز ذات فوتبال.
مثلاً در کشور ما :
بزرگوار قبل از انقلاب که هنوز نظام رسانه ای ما درست و حسابی شکل نگرفته بود مگر فوتبال تماشاگر نداشت.

خدمت جنابعالی عرض کنم که جمعیتی که استادیوم آزادی برای بازی های ملی و پرسپولیس و استقلال در خود می دید هرگز بعد از انقلاب در خود ندید یعنی در کشوری با حدود 20 میلیون جمعیت و بدون تبلیغات تماشاگر فوتبال از زمان حال که کشور ما 70 میلیون جمعیت دارد بیشتر بود.پر واضح است که دلیل جذابیت فوتبال تبلیغات نیست بلکه ذات فوتبال است.

این بررسی فوتبال در بعد کلان آن بود .
که البته استثنائات در بعد فردی آن زیاد است.

اگر موافقید به بعد فردی آن بپردازیم

سلام
یه تایپک فوتبالی داریم اونم متروکه شده دوستان و اساتید به ورزش و سلامتی شون هم اهمیت بدهند و یه سری به این تایپک بزنن تا از نظرات و معلوماتشون بهرهمند بشویم. لازم بشه سراغ لیگ برتر و ... هم می رویم.

یا حق

سلام
ببخشيد چرا از بحث دسته گل براي جانباز به هفت و نيم ميليارد جام جهاني رسيديم
بايد توجه داشت كه وقتي كل دنيا داره نسبت به ما جنگ رواني و نرم افزاري راه مي اندازه اين هفت و نيم در برابر اون ها هيچ ارزشي نداره تازه بايد تلاش كرد تا از دست فتنه گري و آسيب رواني رسيدن به فرزندان اين مرز و بوم خودداري بشود

روزاي اول مدرسه بود از دختر كوچولوي همسايمون پرسيدم امروز مدرسه چه طور بود . گفت اصلا خوب نبود امروز با همه دوستام قهر كردم . گفتم چرا ؟
گفت چون اونا آبي بودن من قرمز

دفتر نقاشي بچه ها رو كه ورق ميزنم پر از تب فوتباله

وقتي به شاگردام سر كلاس كامپيوتر براي استراحتشون وقت ميدم خيلي سريع ميبينم رو مانيتورهاشون عكس ها و اخبار فوتباليه .

به عقلمون مراجعه كنيم به جايه فوتبال چه چيزايي ميتونست جايگزين بشه .

گفته شد قراره فايده تب فوتبال تو اين تاپيك بررسي بشه

نسل فعال جامعه جذب يه موضوع بي ارزش بشن نه يه مسئله حتي يه ذره مهمتر حتما نفع داره . ولي نه براي ما براي دشمنان ما .

عطش و تعصب به فوتبال تو جامعه بيداد ميكنه

فراگير شدن تب فوتبال باعث ميشه دغدغه بزرگ و كوچك مردم بشه فوتبال . بخش عظيمي از فضاي خاليه ذهن اقشار مختلف بشه فوتبال (اگه ميگيد نه مثال بزنم ) در نتيجه حاصلش غفلت و باز موندن از مسائل مهمتره . سيطره بر همچين ملتي ميتونه راحت تر بشه .

خلاصه بگم فايده تب فوتبال غير از بسته شدن راه پيشرفت غافل شدن از مسائل مهمتر و تويه خواب بودن هست

كيا همچين چيزي رو براي يه كشور مستقل و مقتدر مي خوان .

موضوع قفل شده است