لیلة الرغائب یا شب آرزوها ***هرچی آرزوی خوبه مال تو...

تب‌های اولیه

200 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
لیلة الرغائب یا شب آرزوها ***هرچی آرزوی خوبه مال تو...


اولین شب جمعه ماه رجب را لیلة الرغائب نامند. در این شب ملائك بر زمین نزول می كنند.

شب لیله الرغائب در صدر تمام حوایج فرج آقامون حجه بن الحسن العسکری (عج )فراموش نشود و ما رو هم از دعای خیرتون بهره مند سازید
[b]content[/b]

[="darkgreen"] برای این شب عملی از رسول خدا(صلی الله علیه و آله) ذكر شده است كه فضیلت بسیاری دارد و بدین قرار است:

روز پنج شنبه اول آن ماه - در صورت امكان و بلا مانع بودن - [="magenta"]روزه گرفته شود. چون شب جمعه شد مابین نماز مغرب و عشاء دوازده ركعت نماز اقامه شود كه هر دو ركعت به یك سلام ختم می شود [/]و در هر ركعت یك مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود. و چون دوازده ركعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذكر" اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله" گفته شود. پس از آن در سجده هفتاد بار ذكر "سبوحٌ قدوسٌ رب الملائكة والروح" گفته شود. پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذكر "رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انك انت العلی الاعظم" گفته شود. دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذكر "سبوح قدوس رب الملائكة والروح" گفته شود. در اینجا می توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست نمود. ان شاء الله به استجابت می رسد.

پیامبر اكرم( صلی الله علیه و آله) در فضیلت این نماز می فرماید: كسی كه این نماز را بخواند، شب اول قبرش خدای متعال ثواب این نماز را با زیباترین صورت و با روی گشاده و درخشان و با زبان فصیح به سویش می فرستد. پس او به آن فرد می‌گوید: ای حبیب من، بشارت بر تو باد كه از هر شدت و سختی نجات یافتی.

میّت می‌پرسد تو كیستی؟ به خدا سوگند كه من صورتی زیباتر از تو ندیده‌ام و كلامی شیرین تر از كلام تو نشنیده‌ام و بویی، بهتر از بوی تو نبوئیده‌ام. آن زیباروی پاسخ می‌دهد: من ثواب آن نمازی هستم كه در فلان شب از فلان ماه از فلان سال به جا آوردی. امشب به نزد تو آمده‌ام تا حق تو را ادا كنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود و قیامت بر پا شود، من سایه بر سر تو خواهم افكند.
امید آن است كه در پایان این نماز با فضیلت، محتاجان به دعا را فراموش نكنید و ما را نیز از دعای خیر خود محروم ننمایید.[/]

با سلام خدمت دوستان گرامی در شب لیله الرغائب ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارین برای ما هم دعا کنید اللهم صل علی محمد و ال محمد وعجل فرجهم به حق الزهرا

:Gol::Gol::Gol:

[="indigo"]برای اینکه جلوتر از مدیر بزرگوار سایت آرزو نکرده باشیم
از ایشان می خوام که بیان یه آرزوی عمومی رو مطرح کنند
شما هم آرزوهاتونو اونایی که جنبه عمومی دارید بگید
اونایی که خصوصیه یواشکی بگید
امشب شب آرزوهاست[/]

مدیر فرهنگی;29151 نوشت:
برای اینکه جلوتر از مدیر بزرگوار سایت آرزو نکرده باشیم از ایشان می خوام که بیان یه آرزوی عمومی رو مطرح کنند

خواهش ميكنم و از لطف شما هم متشكرم
من دو نكته را عرض مي كنم
1. شب ليله الرغائب شب توبه ، دعا و استغاثه به درگاه الهي و عبادت خالصانه است و رغائب به معناي رغبت خداوند به بندگانش است كه در اين شب خواسته هاي بندگانش را بر آورده مي كند . پس بهتره در اين شب بهترين خواسته هايمان را از خداوند بخواهيم .
2. خواسته من هم در اين شب ظهور امام زمان عج؛ سلامتي رهبر عزيز ؛ شفاي تمام بيماران ؛عاقبت بخيري براي تمام جوانان و نوجوانان مومن و مسلمان ؛به ويژه جوانان عزيزي كه در سايت اسك دين مشغول فعاليت و به دنبال حقيقتند .
از همه مومنان و گراميان التماس دعا دارم

[="deepskyblue"]سلام
بنده هم از خداوند متعال خواهانم تمامي دعاهاي مومنين علي الخصوص دعاهاي دوستان با صفاي اسك ديني رو در اين شب بزرگ مستجاب كنه.انشاء الله[/]




ليله الرغائب اولين شب جمعه ماه رجب است كه براي آن اعمال و فضايل بسياري نقل كرده اند كه از آن جمله مي توان به روزه پنجشنبه و استغفار زياد اشاره كرد.

ریشه کلمه الرغائب رغبه هست و لیلة الرغائب شبی است که رغبت انسان به سوی پروردگار اوج می گیره و بندگان با بهره گیری از این شب خودشان رابرای ورود به فصل نیایش یعنی ماه‌های مبارک شعبان و رمضان آماده می کنند.

میل به عبادت در لیلة الرغائب در وجود انسان تثبیت می‌شه و از بهترین اعمال در این روز، روزه گرفتن و شب را به عبادت گذراندن است


با عرض سلام و تشکر از جنابعالی انشالله با یاری حضرت حق همگی به آرزوهای مشروع خود برسیم التماس دعا از همه سروران گرامی .[attach]2843[/attach]

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب:
دعا، وسيله‌ى مؤمن و ملجأ مضطر و رابطه‌ى انسان ضعيف و جاهل با منبع فياض علم و قدرت است، و بشر بى‌رابطه‌ى روحى با خدا و بدون عرض نياز به غنى بالذات، در عرصه‌ى زندگى سرگشته و درمانده و هدر رفته است؛«قل ما يعبؤا بکم ربىّ لولا دعاؤکم»1.
بهترين دعا آن است که از سرمعرفتى عاشقانه به خدا و بصيرتى عارفانه به نيازهاى انسان انشا شده باشد، و اين را فقط در مکتب پيامبر خدا (صلّى‌اللَّه‌عليه واله‌وسلّم) و اهل‌بيت طاهرين او - که اوعيه‌ى علم پيامبر(ص) و وراث حکمت و معرفت اويند - مى‌توان جست. ما بحمداللَّه ذخيره‌يى بى‌پايان از ادعيه‌ى مأثوره‌ى از اهل‌بيت (عليهم‌السّلام) داريم که انس با آن، صفا و معرفت و کمال و محبت مى‌بخشد و بشر را از آلايشها پاکيزه مى‌سازد.

1. قُلْ مَا يَعْبَؤُاْ بِکُمْ رَبِّي لَوْلا دُعَآؤُکُمْ فَقَدْ کَذَّبْتُمْ فَسَوْفَ يَکُونُ لِزَاماً. بگو: اگر دعاي شما نباشد، پروردگار من براي شما وزن و ارزشي قائل نيست (زيرا سابقه‏ي خوبي نداريد). شما حقّ را تکذيب کرده‏ايد و به زودي کيفر تکذيبتان دامن شما را خواهد گرفت. سوره مبارکه فرقان آيه 77"

معناشناسي ليله الرغائب


در فرهنگ قرآني اسلامي، براي برخي از زمان ها و مكان ها اقتدار و خصوصيات ويژه اي گفته شده است. از اين رو برخي از سرزمين ها چون بيت المقدس و مكه جايگاه قداست معنوي خاصي دارند و اعمال در آن مكانها از پاداش و ارزش ويژه اي برخوردار مي باشد.

برخي از زمان ها نيز چون سحرگاهان و فجر و ليله القدر از چنين ويژگي هاي خاص بهره مند هستند و خداوند در آيات و حتي سوره هايي به ارزش و جايگاه ويژه آنها اشاره كرده است و درباره شب قدر آن را برابر با هزار ماه كه به اندازه عمر آدمي است دانسته است.


اين ويژگي را مي توان درباره برخي از ماهها چون ماه رمضان و يا ماه رجب برشمرد كه از ويژگي هاي انحصاري برخوردار مي باشند.

از جمله ويژگي هاي انحصاري ماه رجب، ليله الرغائب است.

كلمه «رغائب» جمع «رغيبه» به معناي چيزي كه مورد رغبت و ميل است و نيز به معناي عطا و بخشش فراوان مي باشد. بنابراين معناي اول «ليله الرغائب» يعني شبي كه ميل و توجه به عبادت و بندگي در آن فراوان است و بندگان خوب و شايسته خداوند دراين شب تمايل زيادي به رفتن به درخانه خداوند و ارتباط و انس با معبود خويش دارند.

بنابر معناي دوم، «ليله الرغائب» يعني شبي كه در آن عطاء و بخشش خداوند فراوان است و بندگان مخلص خداوند با روآوردن به بارگاه قدس ربوبي و خاكساري در برابر عظمت حق شايسته دريافت انعام و عطا و بخشش بي كرانه حق مي گردند.







چه شب های جمعه ای رو بیهوده گذارانده ایم چه فرصت ها که از دستمان نرفت
این شب جمعه نمیدونم چه اسراری داره خیلی تاکید شده است بر شب جمعه که عبادت کردن در این شب خیلی تاکید شده و اگر خدا بخواد به کسی که لیاقتش رو داشته باشه این شب رو از دست نمیده
یکی از دوستان میگفت در خدمت استادمون که بودیم : از اهمیت شب جمعه برامون صحبت میکرد ، میگفت برید ببینم امشب چیکار میکنید و فردا قیافتون رو یه جور دیگه ببینم !!!
واقعا میشه در این شب خودمون رو بسازیم ، میشه برای دیگران دعا کنیم میشه برای امام زمان (عج) دعا کنیم
اون وقت طبق فرمایش خودشان فرشته ها برای ما دعا میکنند اون موقع دعای آقا پشت سر ما است
مگر میشه دعای اونها بالا نره !!



[=arial]دلم گرفته ...



[=arial]وقتی میگن امشب می تونی هرآرزویی داری بگی ،
[=arial]بغض گلوم رو میگیره!

[=arial]وقتی یادت میندازن که یکی هست ، یکی هست که صدات رو میشنوه
[=arial]یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره ،
[=arial]یکی نزدیک تر از اونچه که فکرش رو بکنی!
[=arial]دستام خالیه! خودم لبریز گناه!
[=arial]اون میشنوه ... همیشه میشنوه... بگو
[=arial]بگو که چقدر بهش نیاز داری ...

[=arial]خوردی زمین، خسته ای، میخوای دستاتو بگیره و بلندت کنه!
[=arial]بگو ، هرچی تو دلته... بریز بیرون...فریاد بزن...
[=arial]خودش گفته!
[=arial]اون قول داده!

[=arial][=arial]خدایا به حق این شب عزیز همه رو به آرزوهاشون برسون.[=arial]
[=arial]خدایا ما را آن ده که آن به.


[=arial][=arial]خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان.

[=arial][=arial]اگه امشب دلت تا یه جاهایی پرکشید ما رو هم از یاد نبر!


سلام

برایت آرزو دارم دوستانی داشته باشی،
از جمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست، و برخی دوستدار
که دست کم یکی در میانشان
بی تردید مورد اعتمادت باشد

آرزوي من اين است زير سقف اين دنيا
[=2 titr]من براي تو باشم تو براي من تنها:hamdel:

:Gol: خدایا ما رو از گناه دور بنما :Gol:

خدایا! آرزو میکنم یه روزی برسه که همه به آرزوهاشون برسن!
خدایا! آرزو میکنم زمانی برسه که هیچ کس هیچ جا دیگه نگه شب لیلة الرغائب و سنگ حجر الأسود!!!!!!:tajob:
خدایا! آرزو میکنم کفش هیچ بچه ای سوراخ نباشه تا مجبور نشه بگه کاش بارون نیاد...:geryeh:
خدایا! آرزو میکنم دل همه بچه ها شاد بشه....
خدایا! آرزو میکنم هر شب، شب آرزوها باشه!!!:nishkand:
خدایا! آرزو میکنم آقامون زود زود بیاد...
خدایا! آرزو میکنم تنها نمیرم!:grye:
خدایا! آرزو میکنم رو تخت بیمارستان یا توی رختخواب نمیرم!:Ghamgin:
خدایا! آرزو میکنم دستام اونقدر قوی بشند که بتونم بزنم تو گوش آمریکا!:gun:

خدایا! آرزو میکنم پوست انگشتام اینقدر نرم و لطیف بشه که وقت نوازش بچه ها، دستام اذیتشون نکنه!:Ebraz Doosti:
خدایا! آرزو میکنم هیچ وقت پاهام سست نشه ولی تا آخر عمرم همیشه فلج بمونم...:pir:
خدایا! آرزو میکنم چشمام همیشه کور بمونه!:Lat:
خدایا! ارزو میکنم فسفرای مغزم همیشه در حال سوختن باشند!:mohandes:
خدایا! آرزو میکنم همه اینا که نوشتم برآورده بشه!:khandeh!:

اين هم جالبه!

پیشنهاد می کنم حوصله کنین و تا آخرش بخونین

دعاهای زیر از کتابسومین جشنواره بین‌المللی "دستهای کوچک دعا" است. این جشنواره سه سال است که در تبریز برگزار می‌شود و دعاهای بچه‌های دنیا را جمع ‌آوری می‌کند و برگزیدگان را به تبریز دعوت و به آنها جایزه می‌دهد. دعاهایی که می‌خوانید از بچه‌های ایران است. لطفاًآمین بگوئید:

آرزو دارم سر آمپول‌ها نرم باشد! (تاده نظر‌بیگیان / ۵ ساله)

خدای مهربانم! من در سال جدید از شما می‌خواهم اگر در شهر ما سیل آمد فوراً من را به
ماهی تبدیل کنی! (نسیم حبیبی / ۷ ساله)

بسم الله الرحمن الرحیم. خدایا! از تو می‌خواهم که برادرم به سربازی برود و آن را تمام کند. آخه او سرباز فراری است. مادرم هی غصه می‌خورد و می‌گوید کی کارت پایان خدمت می‌گیری؟ (حسن ترک / 8 ساله)

ای خدای مهربان! پدر من آرایشگاه دارد. من همیشه برای سلامت بودن او دعا می‌کنم. از تو می‌خواهم بازار آرایشگاه او و همه آرایشگاه‌ها را خوب کنی تا بتوانم پول عضویت کانون را از او بگیرم چون وقتی از او پول عضویت کانون را می‌خواهم می‌گوید بازار آرایشگاه خوب نیست! (فرشته جبار نژاد ملکی / 11 ساله)
خدای عزیزم! من تا حالا هیچ دعایی نکردم. میتونی لیستت رو نگاه کنی. خدایا ازت میخوام صدای گریه برادر کوچیکم رو کم کنی! (سوسن خاطری / 9 ساله)
خدایا! یک جوری کن یک روز پدرم من را به مسجد ببرد. (کیانمهر ره‌گوی / 7 ساله)
خدای عزیزم! در سال جدید کمک کن تا مادربزرگم دوباره دندان دربیاورد آخر او دندان مصنوعی دارد! (الناز جهانگیری / 10 ساله)
آرزوی من این است که ای کاش مامان و بابام عیدی من را از من نگیرند. آنها هر سال عیدی‌هایی را که من جمع می‌کنم از من می‌گیرند و به بچه‌ آنهایی می‌دهند که به من عیدی می‌دهند! (سحر آذریان / ۹ ساله)
ای خدا! کاش همه مادرها مثل قدیم خودشان نان بپزند من مجبور نباشم در صف نان بایستم! (شاهین روحی / 11 ساله)
خدایا! کاری کن وقتی آدم‌ها می‌خوان دروغ بگن یادشون بره! (پویا گلپر / 10 ساله)
خدا جون! تو که اینقدر بزرگ هستی چطوری میای خونه ما؟ دعا می‌کنم در سال جدید به این سؤالم جواب بدی! (پیمان زارعی / 10 ساله)
خدایا! یک برادر تپل به من بده!! (زهره صبورنژاد / 7 ساله)
ای خدا! کاری کن که دزدان کور شوند ممنونم! (صادق بیگ زاده / 11 ساله)
خدایا! در این لحظه زیبا و عزیز از تو می‌خواهم که به پدر و مادر همه بچه‌های تالاسمی پول عطا کنی تا همه ما بتوانیم داروی "اکس جید" را بخیریم و از درد و عذاب سوزن در شبها رها شویم و در خواب شبانه‌یمان مانند بچه‌های سالم پروانه بگیریم و از کابوس سوزن رها شویم... (مهسا فرجی / 11 ساله)
دلم می‌خواهد حتی اگر شوهر کنم خمیر دندان ژله‌ای بزنم! (روشنک روزبهانی / 8 ساله)
خدایا! شفای مریض‌ها را بده هم چنین شفای من را نیز بده تا مثل همه بازی کنم و هیچ‌کس نگران من نباشد و برای قبول شدن دعا 600 عدد صلوات گفتم ان شاء الله خدا حوصله داشته باشد و شفای همه ما را بدهد. الهی آمین. (مهدی اصلانی / 11 ساله)
خدایا! دست شما درد نکند ما شما را خیلی دوست داریم! (مینا امیری / 8 ساله)

خدایا! تمام بچه‌های کلاسمان زن داداش دارند از تو می‌خواهم مرا زن دادش دار کنی! (زهرا فراهانی / 11 ساله)

ای خدای مهربان! من سالهاست آرزو دارم که پدرم یک توپ برایم بخرد اما پدرم بدلیل مشکلات نتوانسته بخرد. مطمئن هستم من امسال به آرزوی خودم می‌رسم. خدایا دعای مرا قبول کن... (رضا رضائی طومار آغاج / 13 ساله)
ای خدای مهربان! من رستم دستان را خیلی دوست دارم از تو خواهش می‌کنم کاری کنی که شبی او را در خواب ببینم! (شایان نوری / 9 ساله)
خدایا ماهی مرا زنده نگه دار و اگر مرد پیش خودت نگه دار و ایشالله من بتوانم خدا را بوس کنم و معلم‌مان هم مرا بوس کند!! (امیرحسام سلیمی / 6 ساله)
خدیا! دعا می‌کنم که در دنیا یک جاروبرقی بزرگ اختراع شود تا دیگر رفتگران خسته نشوند! (فاطمه یارمحمدی / 11 ساله)
ای خدا! من بعضی وقت‌ها یادم می‌رود به یاد تو باشم ولی خدایا کاش تو همیشه به یاد من بیوفتی و یادت نرود! (شقایق شوقی / 9 ساله)
خدای عزیزم! سلام. من پارسال با دوستم در خونه‌ها را می‌زدیم و فرار می‌کردیم. خدایا منو ببخش و اگه مُردم بخاطر این کار منو به جهنم نبر چون من امسال دیگه این کار رو نمی‌کنم! (دلنیا عبدی‌پور / 10 ساله)
آرزو دارم بجای این که من به مدرسه بروم مادر و پدرم به مدرسه بروند.. آن وقت آنها هم می‌فهمیدند که مدرسه رفتن چقدر سخت است و این قدر ایراد نمی‌گرفتند! (هدیه مصدری / 12 ساله)
خدایا مهدکودک از خانه ما آنقدر دور باشد که هر چه برویم، نرسیم. بعد برگردیم خانه با مامان و کیف چاشتم.. پاهای من یک دعا دارند آنها کفش پاشنه بلند تلق تلوقی (!) می‌خوان دعا می‌کنند بزرگ شوند که قدشان دراز شود! (باران خوارزمیان / 4 ساله)
خدایا! برام یک عروسک بده. خدایا! برای داداشم یک ماشین پلیس بده! (مریم علیزاده / 6 ساله)

خدایا! می‌خورم بزرگ نمیشم! کمکم کن تا خیلی خیلی بزرگ شوم! (محمد حسین اوستادی / 7 ساله)
خدایا! من دعا می‌کنم که گاو باشم (!) و شیر بدهم تا از شیر، کره، پنیر و ماست برای خوراک مردم بسازم! (سالار یوسفی / 11 ساله)
من دعا می‌کنم که خودمان نه، همه مردم جهان در روز قیامت به بهشت بروند. (المیرا بدلی / 11 ساله)
خدای قشنگ سلام! خدایا چرا حیوانات درس نمی‌خواننداما ما باید هر روز درس بخوانیم؟ در سال جدید دعا می‌کنم آنها درس بخوانند و ما مثل آنها استراحت کنیم! (نیشتمان وازه / 10 ساله)
اگر دل درد گرفتیم نسل دکترها که آمپول می‌زنند منقرض شود تا هیچ دکتری نتواند به من آمپول بزند! (عاطفه صفری / 11 ساله)
خدای مهربان! من یک جفت کفش می‌خواهم بنفش باشد و موقع راه رفتن تق تق کند مرسی خدایا! (رویا میرزاده / 7 ساله)
خدایا! من یک دوستی دارم که پدرش کار نمی‌کند فقط می‌خوابد و همین طور تریاکی است! خدایا کمک کن که از این کار بدش دست بردارد. خدایا ظهور آقا امام زمان را زود عنایت فرما.. (لیلا احسانی فر / 11 ساله)
در یادداشت دبیر جشنواره در ابتدای کتاب نوشته شده:
"هزاران نفر برای باریدن باران دعا می‌کنند غافل از آنکه خداوند با کودکی است که چکمه‌هایش سوراخ است."

[b]content[/b]

[=Century Gothic]متن دعای ماه رجب
[=Century Gothic]یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ
اى که براى هر خیرى به او امید دارم

[=Century Gothic]وَآمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ
و از خشمش در هر شرى ایمنى جویم

[=Century Gothic]یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بِالْقَلیلِ
اى که مى دهد (عطاى ) بسیار در برابر (طاعت ) اندک

[=Century Gothic]یا مَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ
اى که عطا کنى به هرکه از تو خواهد

[=Century Gothic]یا مَنْ یُعْطى مَنْ لَمْ یَسْئَلْهُ
اى که عطا کنى به کسى که از تو نخواهد

[=Century Gothic]وَمَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ
و نه تو را بشناسد

[=Century Gothic]تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً
از روى نعمت بخشى و مهرورزى

[=Century Gothic]اَعْطِنى بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ
عطا کن به من به خاطر درخواستى که از تو کردم

[=Century Gothic]جَمیعَ خَیْرِ الدُّنْیا وَجَمیعَ خَیْرِ الاْخِرَةِ
همه خوبى دنیا و همه خوبى و خیر آخرت را

[=Century Gothic]وَاصْرِفْ عَنّى بِمَسْئَلَتى
و بگردان از من به خاطر همان درخواستى که از تو کردم

[=Century Gothic]اِیّاکَ جَمیعَ شَرِّ الدُّنْیا وَشَرِّ الاْخِرَةِ
همه شر دنیا و شر آخرت را

[=Century Gothic]فَاِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوصٍ ما اَعْطَیْتَ
زیرا آنچه تو دهى چیزى کم ندارد (یا کم نیاید) و

[=Century Gothic]وَزِدْنى مِنْ فَضْلِکَ یا کَریمُ
بیفزا بر من از فضلت اى بزرگوار

[=Century Gothic]یا ذَاالْجَلالِ وَالاِْکْرامِ
اى صاحب جلالت و بزرگوارى

[=Century Gothic]یا ذَاالنَّعْماَّءِ وَالْجُودِ
اى صاحب نعمت و جود

[=Century Gothic]یا ذَاالْمَنِّ وَالطَّوْلِ حَرِّمْ شَیْبَتى عَلَى النّارِ
اى صاحب بخشش و عطا حرام کن محاسنم را بر آتش دوزخ

امشب ، شب آرزوهاست. شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است. در اين شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنه­ ی آسمان خواهد نشست. بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام آمین بگوئیم.

شب آرزوها نزدیک است. بیا امروز کمتر خسته شویم بلکه امشب را تا به صبح اجابتش بیدار بمانیم. برای هم دعاکودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید. و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید.

شب آرزوها نزدیک است. بیا امشب برای مادران و پدرانی که هستند عزت و آنان که نیستند، رحمت بخواهیم و مغفرت. بیا از خدا بخواهیم ابر رحمانیتش را بر زمینمان بگستراند تا قطرات رحمتش، فطرت خفته را بیدار کند.

شب آرزوها نزدیک است. بیا غرور را کنار بگذاریم، لباس تکبر از تن به در کنیم و از درگاه خداوند متعال عذر خواهی کنیم به خاطر آن که عصیانش کردیم و نافرمانیش نمودیم. بیا عذر تقصیر به درگاهش آوریم که چون شیطان از فرمانش سر باز زدیم.

شب آرزوها، شب اجابت است، شب مغفرت است. از کف ندهیمش...

راستی من را هم از دعا فراموش نکن، چندی است در کوچه های قرن ها از پدر خویش گم شده ام. دعا کن پیدا شوم. دعا کن تا پدرم، مولایم، امام زمانم را بیابم. دعایم کن برادر، دعا...

دعا براي مولا را فراموش نكنيم،
شب آرزوها نزدیک است...

الهی و ربی من لی غیرک...

سلام بر بقیةالله الاعظم و منتظرانش

خداوندا به حق عظمت قرانت عشق علی و ال او و ولایت معنوی ولی عصر (عج)را میان جوانان ما فراگیر بفرما. تا حق رسالت رسول خاتمت را با درس گرفتن از این اسوه های معنویت و عمل به ارکان شریعت ؛ ادا کنند . وبه ماهم توفیق دریافت روزی معنوی که سیراب شدن از چشمه ی عشق و معرفتت است را عنایت فرما :Doaa:

................................................... حق یارتان :roz:.......................................................

خدا جون امشب همه رو به آرزوهاشون برسون که تنها تو می تونی

:Gol:با سلام خدمت دوستان:Gol:

مدير عزيز فرهنگي فرمودند دعايي كنيد و از ارزوهاي خود بگوييد

به روي چشم

خدمت دوستان عزيز اسك ديني عارض ام با هر بياني و مطلبي و جمله اي و شعري و وخلاصه به هر لحن و زباني كه باشه دعاي بنده اين بوده و ان شاء الله هم خواهد بود

تعجيل در فرج آقا صاحب الزمان

بقيه دعا ها ذيل اين دعا تعريف مي شه

دعايي كه حرف دل همه است

يا علي




لا اله العظیم الحلیم لا اله الا الله رب العرش الکریم الحمد لله رب العالمین . اللهم انى اسئلک موجبات رحمتک و عزائم مغفرتک و الغنیمه من کل بر و السلامه من کل اثم . اللهم لا تدع لى دنیا الا غفرته و لا هما الا فرجته و لا سقما الا شفیته و لا عیبا الا سترته و لا رزقا الا بسطته و لا خوفا الا امنته و لا سو الا صرفته و لا حاجه هى لک رضا ولى فیها صلاح الا قضیتها یا ارحم الراحمین امین رب الالمین !


امشب تمام آینه ها را صدا كنید....
وقت اجابت است ضریحی بنا كنید ....
ای دوستان آبرو دار نزد حق....
با آن دل عاشق برایم دعا كنید
[b]content[/b]

بسم الله
سلام علیکم
ان شاء الله در این شب نائب الزیاره همه بزرگوارن در حرم علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) امام مهربانی ها خواهم بود.حاجت روا باشید.


:Sham:اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته والمستشهدین بین یدیه:Sham:








توحید صمدی;29205 نوشت:
بسم الله
سلام علیکم
ان شاء الله در این شب نائب الزیاره همه بزرگوارن در حرم علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) امام مهربانی ها خواهم بود.حاجت روا باشید.

خوش به سعادتتون
نائب الزیاره دوستان اسک دینی اتون هم باشید

اما آرزوی اسک دینان همه خلاصه میشه
در آرزوی امامشون ،امام صادق علیه السلام

چه فرمود؟ (آهنگ پس زمینه صفحه -یه کم صبر کنید)

متن این پس زمینه اینجا

ابتزت منی راحه فوادی

سدیر صیرفی می گوید : من و مفضل بن عمر و ابوبصیر و ابان بن تغلب به محضر امام صادق (علیه السلام) شرفیاب شدیم ، دیدیم آن حضرت بر روی خاک نشسته و لباسی که از مو بافته شده و طوقدار و بی گریبان بود ، پوشیده است و مانند فرزند مرده جگر سوخته گریه می کند ، آثار حزن و اندوه ا زگونه و رخسارش آشکار و اشک کاسه چشمهایش را پر کرده بود و می فرمود :

« سیدی غیبتک نفت و ضیقت علی مهادی و ابتزت منی راحه فوادی سیدی غیبتک او صلت مصابی بفجایع الابد ، و فقد الواحد بعد بعد الواحد یقنی الجمع و العدد ، فما احس بدمعه ترقی من عینی و انین یقتر من صدری عن دوارج الرزایا و سوالف البلایا الا مثل بعینی عن غوایر اعظمها و افظعها و بواقی اشدها و انکرها ونوائب مخلوطه بغضبک و نوازل معجونه بسخطک 7؛ آقای من ، غیبت تو خوابم را گرفته و خوابگاهم رابر من تنگ کرده و آرامش و راحت دلم را ربوده است . آقای من ، غیبت تو مصیبتم را به مصیبتهای دردناک ابدی پیوسته و ازدست دادن یکی پس از دیگری جمع و عدد را فانی می سازد ، پس احساس نمی کنم به اشکی که در چشمم خشک می گردد و ناله ای که در سینه ام آرام می گیرد ، مگر آنکه مصایب بزرگتر و دلخراش تر وپیشامدهای سخت تر و ناشناخته تر در برابر دیده ام ، مجسم می شود .»

سدیر گفت : عقل از سر ما پرید و دلهای ما از غم و اندوه این پیشامد هولناک و حادثه خطرناک پاره شد و گمان کردیم از اتفاق ناگوار کوبنده ای این چنین گریان و سوگوار است یا از روزگار به او مصیبتی رسیده است .

عرض کردیم خدا دیدگانت را نگریاند ای پسر خیر الوری ،از چه پیش آمدی اینگونه گریانی ، و از دیده اشک می باری ؟ چه حالی روی داده که این گونه سوگواری ؟ حضرت چنان آه عمیقی کشید که ناراحتیش از آن افزون شد . از روی تعجب فرمود : « وای بر شما . بامداد امروز نگاه کردم در کتاب « جفر » و آن کتابی است که علم مرگها و بلاها ، وآنچه واقع شده و واقع می شود تا روز قیامت ، در آن مندرج است . خدا ،محمد (صل الله علیه و اله) وائمه اطهار (علیه السلام) بعد از او را به آن اختصاص داده است و تأمل کردم در موضوع ولادت غایب ما و غیبت و طول عمر او و گرفتاری مؤمنان در آن زمان وشک هایی که از جهت طول غیبت در دلهایشان پیدا می شود و اینکه بیشتر آنها از دین برگردند و رشته اسلام را از گردن بردارند . »

اواین و مهم ترین دعا در همه احوال به خصوص شب آرزوها:
فرج مولانا صاحب الزمان


اللهم الرزقنی الشهادة فی سبیلک تحت رایة ولیک

چند سال پیش مثل امشب کنار خانه خدا بودم...از خدا میخوام که یکبار دیگر هم همچین شبی در کنار کعبه اش رو نصیبم کنم...
اگر چه که کنار حرم امام رضا (ع) هم خودش نعمتی است...
التماس دعای زیاد:Gol::Gol:

آرزوي من براي همه ي برو بچه هاي اسك دين شهادت در ركاب مولامون امام زمانه.

التماس دعا .



اللهم عجل الولیک الفرج


اللهم احفظ وانصر قائدنا و مرجعنا و ولی امرنا امام الخامنه ای


اللهم اشف کل مریض


اللهم ارزقنا زياره كربلا


اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک


اللهم ارزقنا شفاعة الحسين يوم الورود


اللهم ارزقنا زياره كربلا

سلام
اول ظهور حضرت
دوم سربلندی جمهوری اسلامی ایران
سوم خوشبختی جونا
چهارم بنده خوب خدا باشم

[="DarkGreen"]امشب که شب آرزوهاست وخدای خوب ما خوب وبد را در هم می خره وسوا نمی کنه،پس تو هم
سجده بر سجاده چون کردی سحر زیر لب آهسته نامم راببر
"التماس دعا"
یازهرا (س)

[b]content[/b][/]




[=Century Gothic]امشب از هر کجای این دنیای بزرگ که در بزنی، صاحبخانه برای استقبال می آید.با طبقی از آرزوهایی که می خواهی...امشب ..لیلة الرغائب ...مراقب آرزوهایت باش...

ضیافت اولین شب جمعه رجب، لیلة الرغائب، خواب خیلی ها و آرزوی مردمان بسیاری را تعبیر کرده. به خیال مردمان بسیاری رنگ واقعیت رسانده.خیلی از مردم برای رسیدن به حاجت های خود دست به دامان این شب می شوند،به ضمانت یک سال انتظار...

تا چند سال پیش خیلی از ما این وعده گاه را نمی شناختیم .وعده گاهی که خدا در آن بردبار است به گناهکار ترین بندگان،وعده گاهی که باید امیدوار تر از پیش باشی به استجابت،آنجا که برای هر چه بخواهی مختاری و خدا به تمام آنچه می گویی شنوا تر از پیش منتظر است...

امشب چه سیاه باشی و چه سپید،هر چه قدر که نا امید،هر چه که بخواهی از خدا ،امیدوار باش به اجابت...

امشب اعانت جستن به فضل و کرمش برای آنکه امید دارد،مباح است...

امشب تمام فرشته ها از ثلث شب که بگذرد در میان کعبه به خدا برای بخشش بندگان روزه دار رجب دعا می کنند...

لیلة الرغائب تو مختاری برای انتخاب آنچه می خواهی،برای داشتن گوشه ای از تقدیری که آرزویش داری، برای آنچه می خواهی باشی...

شاید این شب در آیین های مردم دیگر،در کریسمس، انتظار بودا و روزهای دیگر مردمان دیگر تجلی کوچکی داشته باشد اما مقایسه در رتبه و منزلت،در ارج و بندگی بی حساب پای خودت...

گریزی به اعمال این شب و نیم نگاهی به دعا ها و معانی درد دلت با خدا می ارزد به تجربه حس گوش دادن کسی به تمام آنچه می خواهی ،بیشتر از همیشه و هر روز...می ارزد به یک دل سیر دعا...به لذت گفتن یک طومار آرزو...

امشب می شود خیلی چیزها از خدا خواست. دنیا و آخرت را، ثروت و تملک را ،بندگی،قدرت،گذشت،آرامش و ... خودخودخود خدا را....


[=Century Gothic]التماس دعا

[=Times New Roman] [=Times New Roman]


يا ابن الحسن شب آرزوهايمان را با تلالوء ظهورت صبح كن...

لیله الرغائب است و همه در انتظار برآورده شدن حاجات و آرزوها و به این امید که دوستان و نزدیکانشان نیز به یاد آنان باشند و برایشان دعا کنند . ای کاش در این شب عزیز امام غائب از نظر مان نیز یاد ما کنند و برای اصلاح و خوبی ما دوستداران گنهکارشان دعا نمایند .
ان شاء الله

مولای من .....
امشب ز لطف و مرحمت ما را دعا کن
آقا به حق مادرت ما را دعا کن
مولای من دلبسته ذکر قنوتیم
در آن نماز و سجده ات ما را دعا کن
ما دل بر آن ذکر و دعا و ندبه بستیم
بهر نجات امتت ما را دعا کن
لطفی کن و نامم بخوان اندر دعایت
در این شب پر مغفرت ما را دعا کن
عجل لمولا ی الفرج ، ذکر مدام است
با آن دل بشکسته ات ما را دعا کن

سلام خدا جونم
به ما گفتن امشب شبیه که آرزوهامونو برآورده می کنی!
خدایا من ازت فقط خودتو می خوام ازت می خوام منو از خودم دور کنی،بد جور تو این دنیا گیر کردم اینقدر که دیگه نمیبینمت، من ازت واقعا معذرت می خوام.
امیدوارم امشب یادت رو و حضورت رو به من الهام کنی چون"این دلم به جز تو هیچی از دنیا نمی خواد"

اللهم عجل لولیک الفرج:Gol:

چه باشکوه است سراییدن از عقاقیای تسلیم!

چه دست ها بلند است
و چشم ها گریان وسینه ها شرحه شرحه!

چه رازی است درچشمان مردمانی که دارند دردی را ناله میکنن!
نگاه خسته مادرانی که آمده اند باران راببینند!
دیدگان دریایی مردمانی صبور!!

قلب های امیدوار بیمارانی که درانتظار باران به آسمان رحمت تو چشم دوخته اند!
چهره ی معصوم کودکانی که فقر را زندگی میکنند!

کسی که در میان انبوه جمعیت
تنها به زمین چشم دوخته!!!

این جا میتوان مرورکرد همه ی زندگی را !
بگذار به آواز قدسی سلام تورا بخوانیم،

تو را که حدیث روشنایی چشم اهل ایمانی

"هزارفرقه عوض کرد روزگار هنوز حدیث پیرهن کهنه ی تو پابرجاست!"

کی فرا میرسد طلوع انتظار مثل پایان خستگی!

کی به پایان میرسد زبان و دست های خسته،

روزهای بی دریغ،نگاه خسته!

ومن درجستجوی صدای ظریف کسی هستم
که به دنبال باران باشد!

جمعه ها از پی هم میگذرند ،هنوز هم نیامدی!!

کجاست صدای انا المهدی!! :Gol::Gol:

آرزو میکنم همیشه یادم بمونه بیشتر از خودم منو دوست داری، حتی مواقعی که حس میکنم تنهام!
آرزو میکنم، وقتی را داشته باشم برای فکر کردن، به آنچه بودم-هستم و .... خواهم بود!
آرزو میکنم بتونم همونی باشم که تو میخوای!
برای زمانی که مغرورم آرزو میکنم. بفهمم اونقدرها بزرگ نیستم که فکر میکنم.
و برای زمانی که خودخواهم، ... بفهمونی كه وجودم به تو وابسته ست.
خیلیایی هستن دور و برم که آرزوشون یه لحظه در آرامش زندگی ِ کردنِ ، آرزوم به آرزو رسیدن اوناس.!
و مهمترین; زندگی یه نعمته، آرزو میکنم بتونم به بهترین نحو برای رسیدن به هدفهام تلاش کنم.
دوست دارم سالِ دیگه که میام اینجا، به همه ی آرزویایی که داشتم برسم. حتی به همه ی اون آرزوهایی که فقط به خودت گفتم! کمکم میکنی.... شکی ندارم.

یکی از حسای قشنگ دنیا اینه که بفمهمی یکی به دعاهای تو ایمان داره!
شبِ آرزوها. داره میاد..درست یه هفته دیگه! اگه دلتون گرفت و آرزویی کردید منو هم یادتون نره!
و ثبت میکنم تا یادم نره زندگی مجموعه ی تمام آرزوهاییه که داشتم ولی نتونستم بهشون برسم، و اونایی که خواستم و بهشون رسیدم!

آرزو میکنم، یادم نره اومدنم به این دنیا واسه چیه؟ و رفتنم خیلی زودتر از اون چیزی ِ که بشه پلک زد!




صدای باد می آید ، عبور باید کرد
و من مسافرم ای بادهای همواره...


بیاید برای دیگران دعا بخوانیم.
دعای که غایبی برای غایبی دیگر کند از همه ی دعاها زودتر مستجاب میشود (پیامبر اعظم)

[="Red"]رب لاتذرنی فردا [/]

کاش یکی این آرزوی منو برآورده میکرد!:khandeh!: بابا شب لیلة الرغائب غلطه! حشو داره!!!:khandidani: یا بگید لیلة الرغائب یا بگید شب آرزوها!!!
قا
ط میزنم کم کم ها!!!!!:tajob:

بسم الله الرحمن الرحیم

دو روز مانده به لیله الرغائب از همین حالا شروع کنیم پاک وارد این شب عظیم بشویم که لیاقت داشته باشیم


[b]content[/b]

[="Blue"]این فلش زیبا رو هم گوش بدید[/]
اینجا
[="Blue"]سیدی غیبتک نفت رقادی، وضعیقت علی مهدی، و ابتزت منی راحه فوادی، سیدی غیبتک اوصلت مصابی بفجایع الابد، و فقد الواحد بعد الواحد یفنی الجمع و العدد، فما احس بدمعه سرقی من عیضی و انین یفتر من صدری عن دوار ج الزایا و سوالف البلایا الا مثل بعینی عن عوابر اعظمها و افظعها، و بواقی اشدها و انکرها ونوائب مخلوطه بغضبک و نوازل معجونه بسخطک[/]
[="Red"]
ای سید و سرور من! غیبت تو خواب از دیدگانم ربوده، عرصه را بر من تنگ نموده، آرامش دلم را از من سلب کرده است. سرور من! غیبت تو مصیبتی جانکاه بر سراسر وجودم فرو ریخته و ازدست دادن یکی پس از دیگری، اجتماعات را پراکنده ساخته، هستی‌ها را باد می دهد. اشک‌هایی که در اثر بلاها و گرفتاری ها از دیدگانم فرو می ریزد و ناله های که از اعماق دلم بر می آید، هرگاه مختصر تسکینی می‌یابد و به سردی می‌‌گراید، احساس می‌‌کنم که مصیبتی جانکاه‌تر و فاجعه‌ای اسفبارتر و حادثه‌ای دل‌خراش‌تر در برابر دیدگانم مجسم می‌شود که روی‌دادهای تاثر انگیزی است که با خشم تو آمیخته و حوادث فاجعه‌آمیزی است که باغضب تو عجین شده است.[/]

[="Purple"]* منبع : نشریه الکترونیک ساعت صفر ویژه ی امام رمان (عج)[/]

سلام
در مورد نماز مستحبی این شب گفته شده که بین نماز مغرب و عشا خوانده شود.
سوال اینجاست که کسانی که در نماز جماعت شرکت می کنند چطور باید این نماز را بخوانند. آیا می توان بعد از نماز عشا آن را خواند؟

از پيامبر اكرم (صلى الله عليه و آله و سلم ) روايت شده است كه فرمودند: از اولين شب جمعه در ماه رجب غافل نشويد. زيرا شبى است كه فرشتگان آنرا ((ليلة الرغائب )) مى نامند. اين نامگذارى به اين جهت است كه هنگامى كه يك سوم از شب گذشت هيچ فرشته اى در آسمانها و زمين نمى ماند مگر اين كه در كعبه و اطراف آن جمع مى شوند. آنگاه خداوند بطور غيرمنتظره اى بر آنان وارد شده و مى فرمايد: اى فرشتگانم ! هر چه مى خواهيد از من درخواست كنيد. فرشتگان عرض مى كنند: حاجات ما اين است كه از روزه داران رجب درگذرى . خداوند مى فرمايد: اين كار را انجام دادم . بهتر است كسى كه اين حديث را مى شنود، در اين شب ، زياد بر فرشتگان صلوات فرستاده تا تكليفى را كه آيه تحيت (12) به عهده ما گذاشته باندازه توانايى انجام داده باشد - سپس رسول خدا (صلى الله عليه و آله و سلم ) فرمودند: كسى كه روز پنجشنبه اول رجب را روزه گرفته و سپس بين نماز مغرب و عشا دوازده ركعت نماز بجا آورده هر دو ركعت به يك سلام و در هر ركعتى سوره فاتحه يك بار، انا انزلناه فى ليلة القدر سه بار و قل هو الله احد را دوازده بار خوانده ، و هنگامى كه نماز تمام شد، هفتاد بار بر من (با اين الفاظ) صلوات بفرستد: اللهم صل على محمد النبى الاءمى و على آله ، سپس سجده كرده و در سجده هفتاد بار بگويد: سبوح قدوس رب الملائكة و الروح ؛ سپس سر خود را بلند كرده و بگويد: رب اغفر و ارحم و تجاوز عما تعلم انك انت العلى الاءعظم آنگاه بار ديگر به سجده رفته و در سجده همان چيزى را بگويد كه در سجده اول گفت ، سپس حاجت خود را از خدا بخواهد، ان شاءالله تعالى برآورده مى شود. سپس رسول خدا فرمودند: قسم به كسى كه جانم در دست اوست ؛ هيچ بنده يا كنيزى - از بندگان و كنيزان خدا - اين نماز را به جا نمى آورد، مگر اين كه خداوند گناهان او را مى بخشد گرچه گناهان او مثل كف دريا و بعدد شن و بوزن كوهها و بعدد برگهاى درختان باشد و روز قيامت هفتصد نفر از خويشاوندان خود را كه همگى سزاوار آتش ‍ باشند شفاعت مى كند. و در شب اول قبر خداوند ثواب آن را به بهترين صورت ، با روى گشاده و خندان و زبان فصيح براى او مى فرستد كه مى گويد: اى محبوب من ! مژده بده ؛ از هر سختى نجات پيدا كردى . مى پرسد: تو كيستى ؟ رويى بهتر از روى تو نديده و بويى به خوشبويى تو مشامم نرسيده . جواب مى دهد: اى محبوب من ! من ثواب آن نمازى هستم كه در فلان شب ، فلان منطقه ، فلان ماه و فلان سال بجا آوردى ؛ امشب آمده ام تا حقت را ادا كرده ، مونس تنهايى تو بوده و وحشتت را از بين ببرم ؛ و زمانى كه در شيپور دميده شود، در عرصه قيامت بر سرت سايه افكنم . و تو هرگز هيچ خيرى را از جانب مولايت از دست نخواهى داد.
در اينجا اين سؤ ال پيش مى آيد كه : ظاهر روايت اين است كه ((ليلة الرغائب )) اولين شب جمعه ماه رجب است ؛ و اگر اعمالى كه در اين روايت ذكر شده از اعمال اين شب بوده و شب جمعه اول ماه ، مصادف با اول ماه شد، چگونه مى توان اين عمل را بجا آورد؟- زيرا در اين صورت پنجشنبه قبل از جمعه اول ، جزء ماه رجب نيست - جواب اين است كه اگر بخواهيم به ظاهر روايت عمل كنيم ، بايد بگوييم اين اعمال در صورتى است كه شب اول ماه شب جمعه نباشد؛ و اگر شب جمعه بود، شب جمعه دوم اين اعمال انجام مى شود؛ گرچه ليلة الرغائب نباشد. چون در روايت تصريح نشده كه اين اعمال حتما بايد در ليلة الرغائب باشد. ولى راه دوم و سومى هم هست كه صحيحتر به نظر مى رسد. راه دوم اين است كه اين اعمال را بدون روزه انجام دهيم و راه سوم اين است كه روزه را هم بگيريم گرچه روزه در رجب نباشد

نیایش;29167 نوشت:
[=arial]دلم گرفته ...

[=arial]وقتی میگن امشب می تونی هرآرزویی داری بگی ،
[=arial]بغض گلوم رو میگیره!

[=arial]وقتی یادت میندازن که یکی هست ، یکی هست که صدات رو میشنوه
[=arial]یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره ،
[=arial]یکی نزدیک تر از اونچه که فکرش رو بکنی!
[=arial]دستام خالیه! خودم لبریز گناه!
[=arial]اون میشنوه ... همیشه میشنوه... بگو
[=arial]بگو که چقدر بهش نیاز داری ...

[=arial]خوردی زمین، خسته ای، میخوای دستاتو بگیره و بلندت کنه!
[=arial]بگو ، هرچی تو دلته... بریز بیرون...فریاد بزن...
[=arial]خودش گفته!
[=arial]اون قول داده!

[=arial][=arial]خدایا به حق این شب عزیز همه رو به آرزوهاشون برسون.
[=arial][=arial]خدایا ما را آن ده که آن به.

[=arial][=arial]خدایا شیرینی بخشش و محبتت را به ما بچشان.[=arial]

[=arial][=arial]اگه امشب دلت تا یه جاهایی پرکشید ما رو هم از یاد نبر!


:parandeh::parandeh::parandeh:

:parandeh::Doaa::parandeh:

:parandeh::parandeh::parandeh:

نیایش;118627 نوشت:
:parandeh::parandeh::parandeh:

:parandeh::Doaa::parandeh:

:parandeh::parandeh::parandeh:

[/CENTER]

ان شاء الله خداوند پاسخ به دعا های ما در این شب مقدس بدهد ما که برای شما دعا میکنیم شما نیز ما را فراموش نکنید.
چون که می گویند با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی.:Rose::Rose:

خیلی دلم میخواست من این تایپیک رو برای امسال بزنم

خیلی حالم گرفته شد

تو دعاهاتون منو فراموش نکنید

سلام شب آرزو ها منو هم دعا كنيد لطفآ
جلو جلو تشكر مي كنم از اين كه دعام مي كنيد