پس زمینه ی مذهبی ویژه گوشی های جاوا

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
پس زمینه ی مذهبی ویژه گوشی های جاوا

باسلام
پس زمینه برای گوشی های جاوا می باشد اما در گوشی های اندروید اجرا هم می شود.

مجموعه دوم پس زمینه های مذهبی موبایل با موضوعات مختلف که از پوسترهای مذهبی طراحان عزیز مذهبی برداشت شده است را در سایز ۳۲۰×۲۴۰ برای شما آماده کردم که امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرند.


دریافت فایل (لینک مستقیم)
حجم: ۴۲۹ کیلو بایت


منبع:شیعه مدیا

مجموعه ی تهیه شده شامل ۳۰ تصویر پس زمینه ی مذهبی فوق العاده زیبا می باشد که در سایت موب ۴ یو گردآوری شده است.تصاویر گردآوری شده در این مجموعه دارای فرمت Jpg و رزولوشن ۳۶۰×۶۴۰ می باشد و هم اینک می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را به صورت یک فایل فشرده از سایت موب ۴ یو دریافت نمایید.

فرمت: JPEG
دانلود (Download)| با حجم : ۵٫۰۹ مگا بایت
رمز فایل و منبع : mob4u.ir

امروز مجموعه پس زمینه یا همان والپیپر موبایل مذهبی جدید را برای شما آماده کردم از کارهای طراحان و گرافیست های مذهبی است که امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد.



دریافت فایل (لینک مستقیم)
حجم: ۴۶۱ کیلو بایت
بها: یک صلوات

منبع: شیعه مدیا





مجموعه ای از 30 عکس بسیار زیبا و با کیفیت را با موضوعات مذهبی ، برای شما عزیزان آماده کرده ایم که این والپیپرها در سایز ۶۴۰×۳۶۰ می باشند که می توانید به عنوان عکس پس زمینه گوشی موبایل خود از آن ها استفاده کنید. تمامی تصاویر این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار می باشند





دانلود عکس موبایل » دانلود پس زمینه و عکس جدید موبایل برای محرم و صفر : سایت تخصصی موبایل مذهبی و کامپیوتر اسلامی اینبار به مناسبت نزدیک شدن ماه عزا و سوگواری امام حسین علیه السلام یعنی محرم الحرام تعداد ۲۵ عکس و پس زمینه موبایل را با سایز ۶۴۰*۳۶۰ تهیه کرده و در اختیار کاربران محترم و همیشگی سایت صراط قرار داده است . این عکس ها با کیفیت بالا و حجم کم میباشد . با توجه به اینکه هر کسی باید در ماه محرم به گونه ای در حد و اندازه خودش تبلیغ این ماه شریف را کند شما میتوانید از این پس زمینه ها در گوشی خودتان و دیگران استفاده نمایید و در ثواب آن دیگران را نیز شریک نمایید . برای دانلود ۲۵ عکس مذهبی ویژه ماه محرم الحرام از لینک مستقیم زیر استفاده نمایید