★ ♪♪ ★ ♪♪ درخواست های دوستان (صوتی ،تصویری،...) ♪♪ ★ ♪♪ ★

تب‌های اولیه

911 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

[="Arial Black"][="Navy"]دوستان سلام
یه فایل صوتی تصویری از سرود جمهوری میخوام که کیفیتش خوب باشه .
یه دونه هست که همه جا تو همه برنامه ها استفاده میشه ولی خیلی کیفیتش پایینه .
[/]

صبا313;268464 نوشت:
[=Arial Black]دوستان سلام
[=Arial Black]یه فایل صوتی تصویری از سرود جمهوری میخوام که کیفیتش خوب باشه .

دانلود سرود جمهوری اسلامی(تصویری)
http://www.aparat.com/v/RdE7r

دانلود سرود ملی ایران – نسخه با کلام
دانلود سرود ملی ایران – نسخه بدون کلام
پسورد فایل ومنبع: www.3sotdownload.com

صبا313;268464 نوشت:
یه فایل صوتی تصویری از سرود جمهوری میخوام که کیفیتش خوب باشه .

http://www.askdin.com/thread10032.html

سلام

یک مداحی چند سال قبل از احمد واعظی روی تبلیغ دعای ندبه هیئت رزمندگان اسلام پخش میشد که این شعر رو داشت:
شبهای جمعه قلب من ... در سینه غوغا میکند
...
ای کاش فردا موعد موت هر عهدی بود ... پیجیده در هر کوچه ای بانگ انا المهدی بود

از دوستان اگر کسی دارد ممنون میشم به اشتراک بگذارید.
یاعلی

[="Arial Black"][="Navy"]سلام علیکم
[spoiler]میخواستم همون روزی که جناب صلوات و جناب مدیر فرهنگی پاسخ پستم رو دادند یه پست بذارم برای تشکر دیدم این صلواتا همون کار رو انجام میده
به هر حال متشکرم.[/spoiler]
شبکه پویا گاهی نماهنگ های زیبایی برای کودکان و خردسالان پخش میکنه با موضوعات مختلف مثل اذان و کتابخانه و ... و حتی کارتون های زیبا در مورد اهل بیت (ع ) که جدید هستند و جذاب و یا با موضوعات حکمت آمیز .
کسی میتونه لینک دانلود این نماهنگها و کارتون هارو برام بذاره ؟
اصلا هست ؟
خیلی گشتم پیدا نکردم .
[/]

سلام و عرض خسته نباشيد به همكاران خوب فرهنگي.

به دبنال تدريس كتاب" شرح منظومه" هستم. كه اصل كتاب مال علامه سبزواري ست.

خودم سي دي تدريس علامه شيرازي رو دارم ولي براي سال65 هست و كيفيتش بسيار پايينه.

در گوگل هم چيزي نيافتم.

ممنون از لطف شما.

[="Tahoma"]به نام علی اعلی


سلام علیکم

maryam;277384 نوشت:
سلام و عرض خسته نباشيد به همكاران خوب فرهنگي.

به دبنال تدريس كتاب" شرح منظومه" هستم. كه اصل كتاب مال علامه سبزواري ست.

خودم سي دي تدريس علامه شيرازي رو دارم ولي براي سال65 هست و كيفيتش بسيار پايينه.

در گوگل هم چيزي نيافتم.

ممنون از لطف شما.

بفرمایید خدمت شما: http://www.azha.ir/showthread.php?tid=1789


پیروز و موفق باشید
التماس دعا
یا علی


سلام
یه نوار کاستی بود که نوحه و مداحی هایی درباره ی محرم می خوند. توش هم یه نوجوون می خوند و هم یه آقایی ه نمی دونم جفتش کی هستن؟؟!!!
فقط یه چند تا نوحه یادم مونده که می نویسم اینجا...
یه نوحه در رثای حضرت زینب:
به سوی شام
من و ایتام
شدیم راهی شدیم راهی
سفر مشکل
......

درباره ی حضرت ابالفضل:
یه مادری هی می خونه ...
عباس من آرزوشه که نوکر حسین باشه
دل به حسین بسپاره و با غمش افسرده باشه

دعا تصویری کمیل را می خوام کسی نداره یه طوری معنی به صورت تصویر نمایش داده بشه

[=Times New Roman]سلام
یه زحمتی داشتم
میشه لطفا صوت بیانات امام خامنه ای رو در دیدار با جوانان و بسیجیان استان خراسان شمالی واسم بذارید؟
خیلی ممنونم
:Gol:

سلام

دوستان ببخشید یک درخواستی داشتم

کسی از دوستان یک یا چند فایل صوتی که به صورت دکلمه یا شعر یا ... باشه به مناسبت ازدواج حضرت زهرا و حضرت علی داره؟

نمیخوام مولودی باشه ها
مثلا یه چیزی تو مایه نماهنگ باشه

پیشاپیش ممنونم

مشکاة;280828 نوشت:
[=Times New Roman]سلام
یه زحمتی داشتم
میشه لطفا صوت بیانات امام خامنه ای رو در دیدار با جوانان و بسیجیان استان خراسان شمالی واسم بذارید؟
خیلی ممنونم
:Gol:


با سلام و درود
بفرمائید
دیدار بسیجیان خراسان شمالی با رهبر انقلاب

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششمین روز از سفر به استان خراسان شمالی، عصر امروز (دوشنبه) در جمع هزاران نفر از بسیجیان استان، تأكید كردند: بسیج، كلیدی طلایی و هدیه خداوند به ملت ایران است و همچنانكه تاكنون گره های فراوانی را باز كرده، در آینده نیز پیش برنده مسائل مهم و مورد نیاز كشور و جامعه خواهد بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، "بسیج" را از جمله تجربه های موفق و مهم نظام بر شمردند و با اشاره به ضرورت مطالعه و تعمق مستمر در ویژگی های این تجربه ی درس‌آموز افزودند: بسیج، پدیده بی نظیری است كه در یك معنا، قبل از پیروزی انقلاب، در حضور ایثارگرانه مردم و "حركت عظیم، انقلابی و بسیجی ملت" متجلی شد و نهضت اسلامی را به پیروزی رساند.
ایشان، بسیج را در معنای رایج آن، همزاد انقلاب خواندند و افزودند: البته در دو انقلاب بزرگ دیگرِ چند قرن اخیر، یعنی انقلاب فرانسه و انقلاب اكتبر شوروی سابق نیز مردم حضور انبوه داشتند اما بسیج ملت ایران دارای خصوصیات منحصر بفردی بوده است.
رهبر انقلاب حركت سازمان یافته را از جمله این خصوصیات دانستند و خاطر نشان كردند: "سازماندهی" بسیج كمك كرد كه این حركت عظیم مردمی راه را گم نكند و از انحراف و كج‌روی مصون بماند.
ایشان "ایمان و عمل بر اساس تكلیف" را از دیگر خصوصیات مهم بسیج برشمردند و خاطرنشان كردند: حضور مردم در انقلاب های دیگر، عمدتا متكی بر احساسات بود و به همین علت در بسیار از مسائل به خطا و تقابل كشیده شد اما ایمان عمیق بسیج، باعث شد این "حركتِ توده ایِ سازمان یافته" ضمن برخورداری از احساسات بشری، در صراط مستقیم حق حركت كند.
رهبر انقلاب حضور همه قشرهای مردم در بسیج را دیگر خصوصیت بارز و منحصر بفرد این حركت خواندند.
ایشان خاطرنشان كردند: شهری و روستایی، نوجوان و پیرمرد، زن و مرد، تحصیلكرده و غیر تحصیلكرده، استاد، دانشجو، نویسنده، شاعر، متخصص، كارگر، صنعتگر، پزشك، مخترع و همه و همه قشرهای مردم در این مجموعه عظیم، شگفت آور و پر رمز و راز حضوری موثر دارند.
"پا به ركاب بودن" ، سومین خصوصیتی بود كه رهبر برای بسیج برشمردند.
ایشان به استناد حضور بسیج در همه صحنه های سی و سه سال افزودند: با گذشت زمان، بر چهره نسل اول بسیجیان، گَرد پیری نشسته است اما پدیده استثنایی بسیج به بركت حضور پی در پی نسل های نوظهور، همچنان جوان و پر نشاط و كارگشا به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای تبیین بهتر اهمیت بسیج در سرنوشت كشور و ملت، همه را به تأمل و تدبر در این واقعیت دعوت كردند كه چرا كسانی كه حرف و عملشان بر اساس رادیو رژیم صهیونیستی تنظیم می‌شود در درجه اول علیه بسیج شعار میدهند؟
ایشان خاطرنشان كردند: كسانی كه آینده موفق و سرافراز این ملت و جمهوری اسلامی را برنمی تابند تلاش میكنند كلید طلایی دستیابی به این آینده روشن یعنی "بسیج" ، را در چشم ملت كوچك كنند اما به بركت فهم و هوشیاری مردم، موفق نخواهند شد.
رهبر انقلاب مطالعه در خصوصیات بسیج و تلاش برای تبدیل این ویژگی ها به فكر و فرهنگ جامعه را ضروری دانستند و در عین حال خطاب به بسیجیان خاطر نشان كردند: حضور در بسیج افتخار است اما به شرط اینكه صلاحیتهای حضور در بسیج، حفظ و تقویت شود.
ایشان خودسازی مستمر را از جمله نیازهای یك بسیجی برشمردند و افزودند: تقوا، دوری از گناه و توجه و تضرع به درگاه احدیت، از جمله ویژگی های ضروری بسیجیان است كه باعث ارتقاء توانایی‌های روحی، "نورانیت درون و برون"، افزایش صبر و استقامت و شكوفایی "ابتكار و جوشش درونی" می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ایثار و از خود گذشتگی را ویژگی دیگری خواندند كه بسیجیان باید آن را در خود تقویت كنند.
رهبر انقلاب همچنین بصیرت را خصوصیت بسیار مهم و ضروری برشمردند كه بسیجیان و همه مردم به آن نیازمندند.
ایشان بصیرت را "تشخیص خط و نقطه درگیری با دشمن" دانستند و تأكید كردند: برخی، نقطه درگیری با دشمن را اشتباه می‌گیرند و توپخانه خود را به سمت آن نقطه بكار می اندازند در حالیكه دوست در آنجا قرار دارد نه دشمن.
رهبر انقلاب از همین زاویه وارد بحث انتخابات شدند و در انتقاد از برخی رفتارها و گفتارها افزودند: برخی رقیب انتخاباتی خود را شیطان اكبر به حساب می آورند در حالیكه شیطان اكبر، امریكا و صهیونیزم است نه رقیب جناحی و انتخاباتی.
ایشان افزودند: در حالیكه عناصر انتخاباتی، ادعای اسلام می‌كنند و در خدمت اسلام و انقلابند برخی طرفداران آنها چرا و به چه مناسبت، طرف مقابل را شیطان میدانند؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأكید مجدد بر ضرورت تشخیص صحیح "خط و نقطه درگیری با دشمن" افزودند: البته گاهی ممكن است یك فرد در لباس خودی باشد اما حرف های دشمن را تكرار كند، این فرد را باید نصیحت كرد و اگر نصیحت مؤثر واقع نشد باید با او حد و مرز و خط فاصل تعریف كرد.
ایشان خطاب به اینگونه افراد خاطر نشان كردند: شما كه با همان نگاه و احساسات رژیم صهیونیستی ولو با ادبیات دیگر جلوی جمهوری اسلامی می ایستید و با همان منطق امریكا با نظام اسلامی عمل می كنید پس چه فرقی با رژیم صهیونیستی و امریكا دارید؟
رهبر انقلاب با انتقاد از افراط و تفریط در تشخیص دوست و دشمن گفتند: عده ای از این طرف می افتند و با دشمن هم، معامله دوست می كنند و عده ای دیگر از آن طرف می افتند و با اندك اختلافی، دوست را دشمن تصور می كنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در همین زمینه افزودند: البته ممكن است اختلافات، عمیق و بزرگ هم باشد اما در هیچ حال نباید دوست را به جای دشمن گرفت.
ایشان در بخش پایانی سخنانشان با اشاره به انتخابات سال آینده، چند مسئله مهم را در باب انتخابات بیان كردند.
رهبر انقلاب با رد كامل ورود زود هنگام برخی به عرصه انتخابات تأكید كردند: انتخابات نزدیك نیست ولی برخی از همین حالا وارد این عرصه می شوند كه اصلا این مسئله را تأیید نمی كنم زیرا هر چیز باید در جای خود و وقت خود انجام شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سه نكته را بعنوان نظر، فكر و آرزوی خود در انتخابات بیان كردند: نكته اول مشاركت عظیم مردم در انتخابات.
ایشان در این زمینه تأكید كردند: شركت عظیم مردم در انتخابات مصون كننده است و از هم اكنون تمام تلاش دست‌اندركاران باید بر این مسئله مهم متمركز شود كه حضور مردم، در انتخابات خرداد 92 ، حضوری گسترده باشد.
رهبر انقلاب، رقم خوردن نتیجه انتخابات به صرفه و صلاح انقلاب و ایران را دومین نكته مورد نظر خود در باب انتخابات اعلام كردند و افزودند: باید همه از خدا بخواهند و چشمان خود را نیز باز كنند تا نتیجه انتخابات، گزینشی خوب و همراه با صلاح انقلاب و كشور باشد.
ایشان خاطرنشان كردند: البته معنای این مسئله این نیست كه اگر كسی، فردی را نپسندید با او بداخلاقی و برخورد تند كند.
رهبر انقلاب افزودند: كسانی كه خود را صالح و دارای اهلیت می‌دانند در موقع لازم وارد عرصه شوند و مردم هم آنها را حقیقتا با معیارها بسنجند و برای انتخاب فرد مورد نظر خود تلاش كنند.
ایشان با اشاره به اینكه در آینده نیز مسائلی را درباره انتخابات بیان خواهند كرد بعنوان سومین نكته افزودند: انتخابات مایه آبرو و افتخار كشور است و همه مراقب باشند كه این مسئله مایه بی آبرویی نشود.
ایشان با اشاره به ایستادگی ملت در مقابل فتنه سال 88 خاطر نشان كردند: عده ای سعی كردند آن انتخابات را مظهر اختلاف وانمود و جنجال سیاسی طبیعی انتخابات را به فتنه تبدیل كنند كه البته ملت در مقابل آن ایستاد و هر وقت هم شبیه آن اتفاق بیفتد ملت در مقابل آن خواهد ایستاد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین سلامت انتخابات را مسئله ای اساسی و مهم دانستند و افزودند: در همه دولتها از جمله در شرایط كنونی فرض ما بر این بوده است كه مسئولان با وجدان الهی وارد می شوند و انتخابات سالم است، البته لازم است مراقبت های گوناگون از جهات مختلف برای سالم بودن انتخابات صورت گیرد.
رهبر انقلاب در پایان تأكید كردند: از خداوند مسألت می كنیم این آزمایش را هم برای ملت ایران مبارك گرداند.
در ابتدای این دیدار سردار سرتیپ نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأكید كرد: مجموعه بسیج پیگیر جدی تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در زمینه های جهاد علمی، جهاد فرهنگی و سیاسی، جهاد اقتصادی و جنگ نرم است.
همچنین سردار سرتیپ دوم پاسدار "یوسفعلیزاده" فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: 250 هزار بسیجی استان با تشكیل حلقه های تربیتی صالحین، تقویت و توسعه ورزشهای عمومی و بومی، اردوهای جهادی دانشجویی و دانش آموزی و تقویت توان رزمی خود، اهداف شجره طیبه بسیج را دنبال میكنند.
اجرای كشتی چوخه و سرود دستجمعی از دیگر برنامه های این دیدار بود.
منبع

سلام،
من ظهرها که تو محل کارم هستم یه دعای فرج بعداز اذان ظهر میشنوم که از رادیو پشت بلند گو گذاشتند که خیلی قشنگه اونو میشه برای دانلود بزارید

گلبهار;277527 نوشت:
سلام
یه نوار کاستی بود که نوحه و مداحی هایی درباره ی محرم می خوند. توش هم یه نوجوون می خوند و هم یه آقایی ه نمی دونم جفتش کی هستن؟؟!!!

با سلام و عرض ادب

در سایت soog.ir این دو نوحه و چند نوحه دیگر با عنوان [="DarkRed"]نوحه های شیرازی [/]آورده شده است.(سایت شان بدون چی چی شکن برایم باز نمیشه:Gig: )

در جای دیگری گفته شده بود که [="RoyalBlue"]مجید فیروزی[/] و [="RoyalBlue"]حسن شیرازی[/] دو مداح مورد نظر شما هستند.

14 نوحه هست.

گلبهار;277527 نوشت:
فقط یه چند تا نوحه یادم مونده که می نویسم اینجا...
یه نوحه در رثای حضرت زینب:
به سوی شام
من و ایتام
شدیم راهی شدیم راهی
سفر مشکل
......

درباره ی حضرت ابالفضل:
یه مادری هی می خونه ...
عباس من آرزوشه که نوکر حسین باشه
دل به حسین بسپاره و با غمش افسرده باشه

نوحه حضرت زینب مورد نظر شما فایل شماره 9 و نوحه درباره ی حضرت ابالفضل که فرمودید فایل شماره 3 هست.

در دو لینک زیر هم برخی از همین نوحه ها با کیفیتی بهتر هست:

دانلود مداحي هاي ماه محرم توسط حسن شيرازي
دانلود مداحي هاي ماه محرم توسط مجيد فيروزي

التماس دعا

نقل قول:
سلام
خیلی لطف کردید.
دیدار با جوانان هم زحمتش رو میکشید؟
خیلی ممنونم

دیدار جوانان خراسان شمالی با رهبر انقلاب
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یكشنبه) در جمع پرشور هزاران نفر از دانشجویان، دانش آموزان و دیگر جوانان خراسان شمالی، «سبك زندگی» را بخش اساسی و حقیقی پیشرفت و تمدن سازی نوین اسلامی خواندند و با دعوت از نخبگان و صاحبان فكر و اندیشه برای «پرداختن به این مفهوم مهم، آسیب شناسی وضع موجود سبك زندگی در ایران و چاره جویی در این زمینه» تأكید كردند: پیشرفت در علم و صنعت و اقتصاد و سیاست كه بُعد ابزاری تمدن اسلامی را شكل می دهد وسیله ای است برای دستیابی به سبك و فرهنگ صحیح زندگی و رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت حقیقی.
ایشان، مفهوم پیشرفت را تداعی كننده حركت، راه و صیرورت دانستند و افزودند: در هر برداشتی (چه مادی و چه معنوی) از مفهوم توقف ناپذیر پیشرفت، سبك زندگی، رفتار اجتماعی و شیوه زیستن اهمیت فراوانی دارد.
رهبر انقلاب برای تبیین بیشتر اهمیت سبك زندگی به تشریح جایگاه آن در تمدن نوین اسلامی پرداختند و افزودند: اگر پیشرفت همه جانبه را به معنای تمدن سازی نوین اسلامی بگیریم این تمدن دارای دو بخش ابزاری - و «حقیقی و اساسی» خواهد بود كه سبك زندگی بخش حقیقی آن را تشكیل می دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تحقق هر دو بخش تمدن نوین اسلامی را ضروری خواندند و افزودند: بخش ابزاری، یا سخت افزاری این تمدن، موضوعاتی است كه در فضای امروز، به عنوان نمودهای پیشرفت مطرح می شود از قبیل علم، اختراع، اقتصاد، سیاست، اعتبار بین‌المللی و نظائر آن.
ایشان، خاطرنشان كردند: در این زمینه البته پیشرفتهای خوبی داشته ایم اما باید توجه كرد كه این پیشرفتها، وسایل و ابزاری است برای دستیابی به بخش حقیقی و نرم افزاری تمدن اسلامی یعنی سبك و شیوه زندگی.
رهبر انقلاب اسلامی، در تشریح مفهوم سبك و فرهنگ زندگی، به مسائلی نظیر خانواده، ازدواج، نوع مسكن، نوع لباس، الگوی مصرف، تفریحات، كسب و كار و رفتارهای فردی و اجتماعی در محیطهای مختلف، اشاره كردند و افزودند: در واقع سبك زندگی به همه مسائلی بر می گردد كه متن زندگی انسان را شكل می دهند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با اشاره به توجه عمیق اسلام به مفهوم سبك و فرهنگ زندگی افزودند: در معارف اسلامی، اصطلاح عقل معاش در مفهوم جامع خود، مترادف مفهوم سبك و فرهنگ زندگی است و در قرآن كریم نیز آیات فراوانی در این زمینه وجود دارد.
ایشان با تأكید بر اینكه بدون پیشرفت در بخش حقیقی تمدن سازی نوین اسلامی یعنی «سبك و فرهنگ زندگی»، اهداف این تمدن بزرگ محقق نخواهد شد افزودند: متأسفانه ما در این بخش، پیشرفت چشمگیری نداشته و مثل بخش اول یعنی علم و صنعت و نظائر آن پیشرفت نكرده ایم.
رهبر انقلاب اسلامی، آسیب شناسی و علت‌یابی در زمینه عدم پیشرفت لازم در بخش سبك و فرهنگ زندگی را ضروری خواندند و با دعوت از اندیشمندان حوزه و دانشگاه، نخبگان سیاسی و فكری، دستگاههای مرتبط با فرهنگ و تعلیم و نیز جوانان خاطرنشان كردند: در این زمینه باید همه به خود نهیب بزنیم و ضمن تلاش جدی برای آسیب شناسی، به چاره جویی و جستجوی راههای علاج بپردازیم.
ایشان ابراز اطمینان كردند: اگر گفتمانی در زمینه آسیب شناسی و چاره جویی مشكلات موجود در سبك و فرهنگ زندگی بوجود آید، با توجه به نشاط و استعداد جوانان، حتماً درخشندگی ملت ایران در این زمینه نیز، چشم جهانیان را متوجه خود خواهد كرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با توجه به نو بودن بحث "سبك زندگی" در ادبیات و فضای گفتمانی كشور، سخنان خود را با نوعی آسیب شناسی عینی ادامه دادند و به طرح سؤالات متعدد پرداختند.
چرا فرهنگ كار جمعی در ایران ضعیف است؟ چرا در روابط اجتماعی، حقوق متقابل رعایت نمی شود؟ چرا در برخی مناطق، طلاق زیاد شده است؟ چرا در فرهنگ رانندگی انضباط لازم رعایت نمی شود؟ الزامات آپارتمان نشینی چیست آیا رعایت
می شود؟ الگوی تفریح سالم كدام است؟ آیا در معاشرتهای روزانه، همیشه به هم راست می گوییم؟ دروغ چقدر در جامعه رواج دارد؟ علت برخی پرخاش گریها و نابردباریها در روابط اجتماعی چیست؟ طراحی لباسها و معماری شهرها چقدر منطقی و عقلانی است؟ آیا حقوق افراد در رسانه ها و در اینترنت رعایت می‌شود؟ علت بروز بیماری خطرناك قانون گریزی در برخی افراد و بعضی بخشها چیست؟ چقدر وجدان كاری و انضباط اجتماعی داریم؟ توجه به كیفیت در تولیدات داخلی چقدر است؟ چرا برخی حرفها و ایده های خوب در حد حرف و رؤیا باقی می ماند؟ ساعات كار مفید در دستگاهها چرا كم است؟ چه كنیم ریشه ربا قطع شود؟ آیا حقوق متقابل زن و شوهر و فرزندان در خانواده ها بطور كامل رعایت می شود؟ چرا مصرف گرایی، برای برخی افتخار شده است؟ و چه كنیم تا زن هم كرامت و عزت خانوادگیش حفظ شود و هم بتواند وظایف اجتماعی خود را انجام دهد؟
رهبر انقلاب اسلامی پس از طرح فهرست وار این سؤالات افزودند: دهها سؤال و مسئله اساسی دیگر نیز وجود دارد كه همه آنها با سبك و فرهنگ زندگی مرتبطند و به علت اهمیت این مسائل در زندگی انسان است كه قضاوت در مورد یك تمدن با توجه به پیشرفت آن در بخش سبك و فرهنگ زندگی صورت می پذیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، پس از تبیین اهمیت عینی «سبك و فرهنگ زندگی»، به مبانی كارگشای این مبحث از منظر اسلام پرداختند و تأكید كردند: اسلام، «خردورزی، اخلاق و حقوق» را مایه های اصلی فرهنگ صحیح می داند و ما نیز باید بطور جدی به این مقولات بپردازیم وگرنه پیشرفت اسلامی و تمدن نوین اسلامی شكل نخواهد گرفت.
ایشان در ترسیم چگونگی شكل گیری سبك و شیوه زندگی افزودند: فرهنگ زندگی، متأثر از تفسیر ما از زندگی است و هر هدفی را برای زندگی تعیین كنیم، سبك خاصی را به همراه می آورد.
ایشان، تحقق هدف اصلی تعیین شده در هر «مكتب و نظریه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی» را نیازمند اعتقاد و ایمان به آن هدف دانستند و افزودند: بدون اعتقاد جدی و تلاش هیچ هدفی محقق نمی شود.
رهبر انقلاب در همین زمینه به مغالطه ای اشاره كردند كه برخی فیلسوف نماهای غربی و مقلدان داخلی آنها مطرح می كنند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: این افراد می گویند جامعه را با ایدئولوژی و مكتب نمی شود اداره كرد اما تمام تجربیات تمدن ساز، نشان می دهد كه مكتب، هدایت كننده و اداره كننده حركات عظیم اجتماعی است و بدون داشتن مكتب و ایدئولوژی، و بدون «ایمان و تلاش و پرداخت هزینه های لازم»، هیچ تمدنی امكان تحقق نمی یابد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: البته برخی كشورها، بدون ایمان به مكتبی خاص، مقلد تمدن غربند. این ها ممكن است به پیشرفتهای صوری نیز برسند اما زیانهای بی انتهای ذلت تقلید، آنها را دچار آسیبهای جدی می كند و ریشه آنها را از بین می برد بنابراین اگر طوفانی بپا شود توانایی استقامت ندارند.
رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: برخلاف این كشورهای مقلد، ملتهایی كه در مقابل تمدن غرب، مكتب توحید را انتخاب می كنند هم به پیشرفت حقیقی و همه جانبه دست می یابند و هم تمدنی عمیق و ریشه دار می سازند كه فكر و فرهنگ آنها را در جهان گسترش می دهد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با انتقاد از كسانی كه در محیطهای شبه روشنفكری، ملت ایران را از شعارهای مكتبی می ترسانند، افزودند: آنها می خواهند ترس و واهمه خود را به مردم منتقل كنند به همین علت مدام می گویند شعارهای مكتبی، دردسر و تحریم و تهدید می آورد.
ایشان افزودند: اگر خوشبینانه به این گفته ها نگاه كنیم باید بگوییم این افراد از تاریخ بی خبرند.
رهبر انقلاب خاطرنشان كردند: در بحث سبك و فرهنگ زندگی، اسلام عزیز همه نیازهای انسان را برآورده می سازد و دانشوران حوزه و دانشگاه باید علاوه بر تلاش در فقه و حقوق، در بحث اخلاق اسلامی و عقل و سلوك عملی اسلام نیز كارهای متراكم و با كیفیت انجام دهند تا نتایج این تلاشها مبنای برنامه ریزی و تعالیم نسلها قرار گیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از تبیین ضرورت ایمان به هدف به عنوان یكی از عوامل اساسی تمدن سازی، بحث مهم امروز را با تأكید بر یك نكته اساسی دیگر ادامه دادند: پرهیز كامل از تقلید از سبك و سلوك زندگی در تمدن غربی.
ایشان خاطرنشان كردند: ما البته بنای بر غرب ستیزی نداریم اما براساس بررسی و تحقیق تأكید می كنیم كه تقلید از غرب، هیچ ملتی را به جایی نمی رساند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با استناد به تجربیات مكرر چند قرن اخیر خاطرنشان كردند: فرهنگ غرب، اصولاً فرهنگی مهاجم است و به هر دلیلی در هر كشوری رواج یابد بتدریج فرهنگ و هویت آن ملت را نابود می كند.
ایشان، با اشاره به عادی شدن گناه بزرگ هم‌جنس بازی در غرب، فروپاشی خانواده ها و بحرانها و مشكلات عمیق دیگر در كشورهای غربی و كشورهای مقلد فرهنگ غرب افزودند: پوسته فرهنگ غربی پیشرفت ظاهری است اما، باطن آن «سبك زندگیِ مادیِ شهوت آلودِ گناه آفرین هویت زدایِ ضد معنویت» است.
ایشان، با اشاره به تقلید از فرهنگ غربی در برخی مظاهر زندگی در كشور افزودند: باید با فرهنگ سازی لازم، یك حركت تدریجی در زمینه اصلاح این مسئله ایجاد شود.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، سوء استفاده گسترده غرب از ابزار هنر بویژه هنرهای نمایشی و سینما را مورد اشاره قرار دادند و افزودند: سیاستمداران غربی با استفاده از این روش، بدنبال سلیقه سازی و ترویج سبك زندگی غربی در جوامع دیگر هستند.
رهبر انقلاب به استناد تحقیقات به عمل آمده افزودند: آنها در پروژه هایی تعریف شده، و با استفاده از جامعه شناسان، روانشناسان و مورخان، نقاط ضعف ملتها بویژه ملتهای اسلامی را بررسی می كنند و با شناخت راههای تسلط بر آنها، ساخت فیلمهای خاصی را به فیلم سازان سفارش می دهند كه در این زمینه همه مسئولان و مردم باید از فرهنگ اصیل خود و كشور، مراقبت كنند.
رهبر انقلاب با اشاره به نكته ای دیگر، پرهیز همزمان از «سطحی گرایی و تحجر» و نیز سكولاریزم را ضروری دانستند و افزودند: برخی حرفها و تبلیغات ظاهر دینی دارد اما در باطنش جدایی دین از زندگی را دنبال می كنند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان سخنانشان در جمع پرشور جوانان خراسان شمالی تأكید كردند: انقلاب اسلامی دارای توانایی، ظرفیت و انرژی متراكمی است كه می تواند همه موانع را از سر راه بردارد و تمدن «ممتاز، متعالی، برجسته و باشكوه» اسلامی را در مقابل چشم همه جهانیان برپا سازد.
در ابتدای این دیدار خانم ها و آقایان:
- سید مصطفی نجفیان – مقام اول المپیاد ریاضی و مقام دوم المپیاد ادبی استان خراسان شمالی
- محبوبه رضائیان – دانشجوی دانشگاه علوم پزشكی بجنورد و دانشجوی نمونه
- مهدی قناد شیروان – دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات
- كتایون یزدانی – عضو تشكیلات فرزانگان و نخبه قرآنی و مقام سوم استانی جشنواره خوارزمی
- میلاد حسین پور – دانشجوی رشته عمران و مسئول بسیج دانشگاه بجنورد
در سخنانی در زمینه ی مسائل دانشگاهی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به محورهای زیر اشاره كردند:
- برنامه ریزی های مؤثر برای تعالی روحی- معنوی دانش آموزان و دانشجویان
- افزایش آمادگی دانش آموزان برای مقابله با جنگ نرم از طریق حضور در خط مقدم جهاد علمی، بصیرت افزایی و فعالیت مؤثر در عرصه فضای سایبری
- ضرورت تشكیل پژوهشكده های فعال تولید و پرورش فكر
- لزوم افزایش انتقاد پذیری مسئولین و تعامل مستقیم آنان با دانشجویان
- پیشنهاد تشكیل شهر قرآن
- ایجاد شبكه نخبه یابی و نخبه پروری در آموزش و پرورش
- تألیف كتاب های پژوهش محور و آشتی دادن صنعت و آموزش
- تقویت احساس مسئولیت در دانش آموزان از همان دوره ابتدایی با مسئولیت سپاری در قالب تشكل های دانش آموزی
- تقویت اردوهای جهادی و پیگیری ویژه طرح هجرت روحانیون در استان خراسان شمالی
- بومی گزینی مدیریت كلان در استان خراسان شمالی
- توجه جدی مسئولین به مشكلات و دغدغه های مردم بجای ضعف نظارت، فرافكنی و اختلاف انتخاباتی
- ارائه الگوی جامع برای احیای تمدن اسلامی در فضای فراهم آمده در اثر بیداری اسلامی
- ایجاد تشكلهای متنوع در مدارس با توجه به نیازهای متنوع دانش آموزی
[="Red"]دو کیفیت دیگر همین سخنرانی:[/]
http://s2.khamenei.ir/ndata/news/21249/13910723_4827_64k.mp3
29 مگابایت-کیفیت متوسط
و
http://s2.khamenei.ir/ndata/news/21249/13910723_4827_128k.mp3
کیفیت خوب-58 مگابایت

بي نام;253895 نوشت:
[="DarkGreen"]سلام به همه دوستان :Gol:

طاعات و عبادات قبول باشه :Gol:

من خیلی وقته دنبال تیتراژ پایانی برنامه تا نیایشم ولی هر چقدر گشتم فقط تیتراژ ابتدایی برنامه با صدای مجید اخشایی تو اینترنت بود

ممنون میشم اگه دوستان فایل صوتیشو دارن برای این حقیر هم قرار بدن :Gol:

التماس دعا:Sham:[/]

با سلام و عرض ادب.

در سایت iransima.ir می توان برنامه های تلویزیونی (اخیر) را مشاهده و دانلود کرد.

فایل صوتی تیتراژ پایانی تا نیایش, یک دقیقه و نیم است.

التماس دعا

zakaria1;281547 نوشت:
سلام، من ظهرها که تو محل کارم هستم یه دعای فرج بعداز اذان ظهر میشنوم که از رادیو پشت بلند گو گذاشتند که خیلی قشنگه اونو میشه برای دانلود بزارید

با سلام
اینجا
http://www.askdin.com/thread21101.html
یا
اینجا
http://www.askdin.com/thread3910.html
بگردید
انشاءالله مقصود شما باشه

سلام
من دعاي صوتي شب عرفه رو ميخوام
لطفا بزارين
ممنون ميشم چون واسه امشب ميخوام
اولشم اينه : اللهم يا شاهد كل نجوي
صوتيشو ميخواستم
ممنون از سايت خوبتون
اجرتون با امام باقر
يا علي

بسم الله الرحمن الرحیم

alimeshkipoosh;283520 نوشت:
سلام من دعاي صوتي شب عرفه رو ميخوام لطفا بزارين ممنون ميشم چون واسه امشب ميخوام اولشم اينه : اللهم يا شاهد كل نجوي صوتيشو ميخواستم ممنون از سايت خوبتون اجرتون با امام باقر يا علي


سلام
بفرمایید:

خيلي ممنونم ازتون
لطف كردين
اجرتون با آقا - خدا خيرتون بده
يا علي

آيا كسي از دوستان نام قاري نوجوان شبكه ifilm را كه قبل از اذان است مي داند؟

صبا313;273954 نوشت:
شبکه پویا گاهی نماهنگ های زیبایی برای کودکان و خردسالان پخش میکنه با موضوعات مختلف مثل اذان

با سلام
بفرمایید
اینجا

سلام
از دوستان کسی میتونه فایل صوتی مداحی " شب های جمعه قلب من - در سینه غوغا میکند - ... " رو واسم بفرسته. خیلی وقته میگردم. ولی نیست که نیست
حتی اگر تیزر تبلیغاتی دعای ندبه هم که یک تیکه کوچیک از این مداحی رو داره واسم پیدا کنید باز هم سپاسگذاز خواهم بود
الهم عجل لولیک الفرج

سلام علیکم
دوستان کسی کلیپ تصویری مداحی هلالی رو داره با مضمون (کی میگه کربلا رفتن محاله)

دمت گرم
اجرت با آقا

سلام...
دوستان کسی مداحی "خداحافظ ای برادر زینب" از "حاج حسن خلج" رو کاملش داره؟

خدا حافظ ای برادر زینب....mp3 (2.40 مگابایت)

سلام و درود
میخواستم بدونم کسی میدونه سخنران این سخنرانی چه کسیه؟
http://uplod.ir/cucz0w9nzutz/123.mp3.htm

عرض سلام و ادب
ایشون سخنران نیستند که!!! مداحند!
توی خود فایل هم نوشته شده (مختاری)

به احتمال زیاد آقای مهدی مختاری هستند.
التماس دعا

آرامش;293826 نوشت:
عرض سلام و ادب
ایشون سخنران نیستند که!!! مداحند!
توی خود فایل هم نوشته شده (مختاری)

به احتمال زیاد آقای مهدی مختاری هستند.
التماس دعا


سلام
نوشته مختاری ولی توی سخنرانی خودشون میگن که روحانی هستند که مختاری روحانی نیست؟؟؟:Gig:

با سلام و عرض ادب

delete;290688 نوشت:

دوستان کسی کلیپ تصویری مداحی هلالی رو داره با مضمون (کی میگه کربلا رفتن محاله)

اگر درست باشد:

من و دل کندن از دلبر محاله/ حاج عبدالرضا هلالی

لینک دانلود:
فرمت تصویری
http://www.askdin.com/attachment.php?attachmentid=16832&stc=1&d=1353858437
فرمت صوتی
http://www.askdin.com/attachment.php?attachmentid=16833&stc=1&d=1353858437
فرمت زیپ(تصویری)
www.behesht.info/Ceremony/Video/zip/man-o-del-kandan-az-delbar.zip

از آپارات:
http://www.aparat.com/v/Z3O0D

mohsen-gh;292998 نوشت:
سلام...
دوستان کسی مداحی "خداحافظ ای برادر زینب" از "حاج حسن خلج" رو کاملش داره؟

خدا حافظ ای برادر زینب....mp3 (2.40 مگابایت)

کلیپ شش دقیقه ای زیر از حاج حسن خلج هست ولی یک مداحی متفاوت از خداحافظ ای برادر زینب...
http://www.askdin.com/attachment.php?attachmentid=16834&stc=1&d=1353858948
دقیقا خودش را نیافتم...

5467;294138 نوشت:

نوشته مختاری ولی توی سخنرانی خودشون میگن که روحانی هستند که مختاری روحانی نیست؟؟؟:Gig:

فایل شما همین فایل زیر هست دیگر؟:Gig:

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=150301&musicid=80325

اگر بله پس همانطور که فرمودند با صدای مهدی مختاری هست.

التماس دعا

رحیمی;294176 نوشت:
کلیپ شش دقیقه ای زیر از حاج حسن خلج هست ولی یک مداحی متفاوت از خداحافظ ای برادر زینب... http://snd.tebyan.net/1384/11/ashora-29.wma دقیقا خودش را نیافتم...

خداحافظ ای برادر زینب
به خون غلطان در برابر زینب
خداحافظ ای جوانی زینب
سلام ای قد کمانی زینب
بیاد لبت دیگر آب و ننوشم
برادر جان بی تو خانه به دوشم
سرت رفته نوک نیزه عدوان
تنت گشته طعمه سم اسبان
به درد و غم و ابتلا می روم
دریغا که از کربلا می روم
در اینجا مرا خون دل توشه بود
نگاهم بر این قبر شش گوشه بود
خداحافظ ای خاک پاکِ حسین
انیسِ تن چاکُ و چاک حسین
خداحافظ ای قرار و شکیبم
خداحافظ ای حسین غریبم
خداحافظ ای وادی علقمه
خداحافظ ای گریه فاطمه
خداحافظ ای سرو خونین بدن
خداحافظ ای قاسم ابن الحسن
خداحافظ ای تشنه در موج یَم
خداحافظ ای دست و مشک و عَلَم
خداحافظ ای ناله ی آه و آب
خداحافظ ای شیر خوار رباب
خداحافظ ای خیمه پر ز دود
خداحافظ ای یاسهای کبود
خداحافظ ای دامن سوخته
به صحرا روان با تن سوخته
خداحافظ ای کودکِ اشکبار
غریبانه جان داده در زیر خار
خداحافظ ای برادر زینب
به خون غلطان در برابر زینب
خداحافظ تاسوعا...
خداحافظ عاشورا...
خداحافظ خیمه های سوخته...
خداحافظ علقمه...
خداحافظ قتلگاه...

:Sham:



ســــــــــلام
جناب كريمي يه فايلي صوتي امسال خونده بودند به اسم «بيا برگرديم» البته من كامل نشنيدم اما اين عبارت توش به دفعات تكرار شده بود ، كسي مي تونه فايل پخش زنده اش رو بذاره!
در ضمن اونطوري كه من شنيدم يه سري صداي طبل و... هم شنيده مي شد، اين صداها همزمان با خوندنش توي هئيت پخش مي شه يا نه بعد تدوين مي شه روي صداشون؟
سپاس


fotros;298545 نوشت:
ســــــــــلام جناب كريمي يه فايلي صوتي امسال خونده بودند به اسم «بيا برگرديم» البته من كامل نشنيدم اما اين عبارت توش به دفعات تكرار شده بود ، كسي مي تونه فايل پخش زنده اش رو بذاره! در ضمن اونطوري كه من شنيدم يه سري صداي طبل و... هم شنيده مي شد، اين صداها همزمان با خوندنش توي هئيت پخش مي شه يا نه بعد تدوين مي شه روي صداشون؟ سپاس

ای مرا دلبر و دلدار بیا برگردیم (تک)

خدمت شما
این پخش انلاین
http://www.askdin.com/post291488-21.html

امسال جناب کریمی هر شب نوحه ای را با ضرب تبل خونده است که این مال شب دوم است

مجموعه کامل مداحی محرم کریمی هم از تاپیک زیر

http://www.askdin.com/thread24363.html

با تشکر

سلام-
من تاحالا چند سایت را گشتم یک ترتیل با کیفیت وبا صوتی زیبا و با خواندن ارام قران که لینک مستقیم را داشته باشد پیدا نکردم می خواستم من را راهنمایی کنید خیلی متشکر---

poloton7;303955 نوشت:
سلام- من تاحالا چند سایت را گشتم یک ترتیل با کیفیت وبا صوتی زیبا و با خواندن ارام قران که لینک مستقیم را داشته باشد پیدا نکردم می خواستم من را راهنمایی کنید خیلی متشکر---

سلام
عرض ادب و احترام
تو نرم افزار دینی پلیر ما 14 دوره کامل ترتیل با لینک دانلود مستقیم و پخش انلاین و کلی امکانات دیگه داریم
http://www.askdin.com/thread22328.html
اگر سایت هم بخواید
این معرفی بانک های قرآنی
http://www.askdin.com/thread21353.html#post251855
با تشکر

متشکر--
چطوری اپدیت می شود
چطوری به فایلهای این پلیر دست پیدا کنم

poloton7;304006 نوشت:
چطوری به فایلهای این پلیر دست پیدا کنم

ادرس تاپیک نرم افزار را که دادم
دانلود کنید و بعد استفاده کنید
هم امکان پخش انلاین داره هم دانلود:ok:

سلام
میکس تلاوت مجلسی و ترجمه گویا میخواستم. توی نت هر چی گشتم ترتیل و ترجمه بود اونم با کیفیت پایین:(
ممنون میشم اگر دوستان سراغ دارند واسم بذارند.

مشکاة;304330 نوشت:
سلام میکس تلاوت مجلسی و ترجمه گویا میخواستم. توی نت هر چی گشتم ترتیل و ترجمه بود اونم با کیفیت پایین:( ممنون میشم اگر دوستان سراغ دارند واسم بذارند.

سلام
عرض ادب و احترام
ترتیل با کیفت خوب هست اما تلاوت مجلسی نه تا حالا جایی ندیدم
این ترتیل پرهیزکار با ترجمه فارسی
http://www.aviny.com/Voice/quran/parhizgar-tarjome/parhizgar-tarjome-01.aspx
برای پلیر هم داریم اماده می کنیم
این مجموعه را به صورت پلیر و یکجا از فایل پیوست دانلود کنید
http://www.askdin.com/attachments/17218d1356972372-parhizgar-tarjome.zip

سلام
عرض ادب و احترام
البوم صوتی معجزه هم نگاه کنید خیلی عالی کار شده

واقعا کار بسیار خوب و جالبی است خیلی روش کار شده

اینجا می تونید انلاین خرید کنید
http://6236.ir/
تو نت برای دانلود هست ولی فکر نمی کنم مورد رضایت سازندگان باشه:ok:

با سلام تو رو خدا هرچی زودتر کلیپ "فلش زیبای تمام سرنوشت خیمه گاهم -حاج محمود کریمی "رو به ایمیلم بفرستید خیلی دنبلش گشتم.. اگه میشه غیر از فرمتswfباشه واقعا ممنونتونم

تبدیل برنامه فلش مزبور
http://www.askdin.com/thread16006.html
به ام پی تری توسط این نرم افزار
http://www.askdin.com/post305072-30.html

با سلام
اگه میشه دانلود مداحی شعر زیر رو بذارید.
ممنون میشم.

اي بي وفا زمونه


اي واي امان از اين زمونه


قصه مي گم براتون يه قصه قديمي


قصه ظلم دنيا با دوستاي صميمي


يه روز توي جواني يا تو اوج پيري


اجل مياد سراغم


مي گه بايد بميري


جونه منو مي گيره


اي واي بدنم خسته ميشه


دوتا چشمه ساله من


يه لحظه بسته ميشه


اي بي وفا زمونه


اي واي امان از اين زمونه


همسايه ها مي ريزند شورو نوا مي كنن


پدرو مادر من ناله به پا مي كنن


يكي ميان تابوت


غم من ميشه تازه


روي شونه مي زارند براي تشيع جنازه


رو سرم اب مي ريزند


اي واي زمونه


اخر خط رسيدم


صداي گريه هاي مادرمو شنيدم


اي بي وفا زمونه


اي واي امان از اين زمونه


يكي پشت شيشه دادو هوار مي زنه


يكي توي قبرستون داره قبر مي كنه


يه عده اي مياند ومنو كفن مي كنن


رفقاي قديمي سياه به تن مي كنن


نماز برام مي خونن


دا خل قبر مي زارن


همه مي رن به خونه


اي واي كاري به من ندارند


اي بي وفا زمونه


امان از اين زمونه


فصله حسابو كتاب كه شدم خونه خراب


خجلم براي پرسش هاي بي جواب


زير يه خلوار خاك


با دستو پاي بسته


داد مي زنم خدايا


دله زارم شكسته


ديگه راهي ندارم


سرو پا شورو شيرم


ميان قبر تاريك منتظر كمكم


اي بي وفا زمونه


امان از اين زمونه

bina88;54584 نوشت:

ascend;287837 نوشت:
آيا كسي از دوستان نام قاري نوجوان شبكه ifilm را كه قبل از اذان است مي داند؟

سلام منم دنبالش بودم پیدا کردم

bina88;54584 نوشت:
سلام علیکم جمیعا

با عرض معذرت از این بابت که از خاطرم رفت تمام قرائات رو یکجا آپلود کنم.


از اینجا دانلود کنید با فرمت 3pp با صدای یوسف کالو علی - نوجوان 11 ساله عربستانی
http://www.askdin.com/attachments/7738d1286815626-no1.zip
http://www.askdin.com/attachments/7739d1286815626-no2.zip

یاحق

ascend;287837 نوشت:
آيا كسي از دوستان نام قاري نوجوان شبكه ifilm را كه قبل از اذان است مي داند؟

سلام
صداش شبیه احمد المصباحی است
موفق باشید

سلام روزتون بخير دنبال يه فايل صوتي مي گشتم تو نت پيدا نكردم مي خواستم ببينم شما مي تونين كمكم كنيد به نام روز شمار فاطميه فايل صوتي كار بچه ها مشهدم هست
[attach]18003[/attach]

سلام و درود بر همه ی عاشقان مادرم زهرای مرضیه.....
من یه نوحه ی بسیار جالب اخیرا در شلمچه دیدم که برای عموم روی تلوزیون غول پیکر پخش میکردند.
نوحه بسیار غم بار بود و از زبان فاطمه زهرا بود.
لحظه های وفات حضرت رو وصف می کرد. نوحه خیلی سنگین بود.
اگه کسی اون نوحه رو داره خواهش میکنم برامون بزاره:Ghamgin::Ghamgin:

بخشی از نوحه : من میروم از این دنیا ************ علی میماند تنها
این قسمت اول نوحه نیست

سلام
ببخشید دوستان دنبال لوگو برای گوشه بالای وبلاگ میخوام
یکی با موضوع « سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی » و یکی هم با موضوع « فاطمیه »

[spoiler]میخوام زیبا باشه[/spoiler]

پیشاپیش تشکر میکنم .

بسم الله الرحمن الرحیم

صبا313;329054 نوشت:
و یکی هم با موضوع « فاطمیه »

http://www.askdin.com/post329232-10.html

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

بنده این آهنگ رو گوش دادم و از نظر قلبی خیلی خیلی از اون خوشم اومد :Ghamgin::Sham:

ولی متاسفانه عربیم خوب نیست...

آیا امکان داره اگر زحمتی نیست کسی متن عربی اون رو قرار بده و به فارسی هم ترجمه کنه؟

متنش زیاد هم نیست... خیلی کمه...

Copy Right Notice

======================
هدف بنده از قرار دادن فایل کامل این آهنگ یادگیری ترجمه اون هست. بنده سی دی این آهنگ رو از نمایشگاه قرآن خریداری کرده بودم و شاید کسی که این آهنگ رو ساخته راضی نباشه که شما رایگان (بیشتر از یکبار) از اون استفاده کنید.

اگر کسی خواست از این آهنگ استفاده مکرر کنه و اون رو خریداری کنه می تونه از (شرکت آبتین رایانه پارس) یک سی دی اون رو خریداری کنه که اسم اون هست: (سی دی موسیقی اسلامی) که در اون این آهنگ هم هست.

فقط بنده آهنگهای دیگه در این سی دی رو اسلامی نمی دونم و دو یا سه تا آهنگ هستند که واقعا اسلامی هستند که یکیشون این هست. بقیه با لهو و لعب و دووبس دووبس ترکیب شده و برای یک مسلمان واقعی مناسب نیست و مسئولیت گوش دادن اونها به عهده خودتون هست.

======================

یا حسین شهید (ع)