بسیجی :خستگی را خسته کرد...؟

تب‌های اولیه

15 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
بسیجی :خستگی را خسته کرد...؟

با سلام خدمت همه دوستان
هدف از این تایپیک این بوده برای زنده نگه داشتن یاد بسیج و بسیجی بوده که چطور از خودشان گذشتن برای راحتی ماو امثال ماها:Gol:

برادران سپاهى و بسیجى و پاسدار! اى کسانى که امام مى‏گوید «من بردست و بازوى قدرتمند شما، که دست خدا بالاى آن است، بوسه مى‏زنم، و بر این بوسه افتخار مى‏کنم» امیدوارم که کارهایتان در راه خدا باشد. و در راه احیاء دین مبین اسلام باشد.



از برادران بسیج و پاسدارم مى‏خواهم، وقتى که در سرپُست نگهبانى هستند، و یا در نمازهاى شبشان، من را دعا کنند، تا بلکه خداوند از گناهان من درگذرد. شهید محمد عابدینی

برادرانم! سنگر بسیج و سپاه را تقویت کنید، که تمام وحشت دشمن از این سنگر است. شهید حسین هادى

هان اى دوستان و برادران! و اى کسانى که این لباس را پوشیده‏اید! تا در جرگه‏ى سربازان ولى عصر ثبت نام کرده باشید دشمن هست، شما در حال جنگید غافل نباشید و بدانید این لباسى که شما به تن دارید، زمانى ارزش خود را از دست نخواهد داد، که همیشه رنگ سبزش، با خونتان توأم باشد. این لباس سبز رنگ سپاه باید با خون رنگین‏تر شود. و مجادله‏ى با نفس باید از وظایف پاسداران باشد. شهید فریدون مقدوری

از برادران همسنگرم در پایگاههاى مقاومت بسیج تقاضا دارم، همانگونه که اسماً پاسدار خون شهدا هستید، عملاً هم باشید. و نگذارید خون گرم شهدا از جوشش بیافتد. و اسلحه‏ى شهدا بر زمین بماند. شهید على شبانى شوکت آباد

اى برادران پاسدار و بسیج! از شما خواستارم که بعد از ما، سنگرها را خالى نگذارید. امید آن است که به کمک بازوهاى پهلوانان دلیر ایران و جوانان برومند شما، تمام ابرقدرت‏ها را که علیه ما شوریده ‏اند نابود، سازند. شهید غلامحسین قاسمى

منبع:navideshahed.com

بسیجی مجتهد

شهید محراب ، حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی ، به شهادت سیره عملی اش ، یک بسیجی تمام عیار بود.
ایشان تمام وجود خود را وقف اسلام و نایب برحق ولی عصر(عج) نمود و سرانجام در محراب عبادت ، توسط شقی ترین دشمنان ولایت، محاسنش به خونش خضاب شد.

شهید محراب ، حضرت آیت الله اشرفی اصفهانی ، به شهادت سیره عملی اش ، یک بسیجی تمام عیار بود. ایشان تمام وجود خود را وقف اسلام و نایب برحق ولی عصر نمود و سرانجام در محراب عبادت محاسنش به خونش خضاب شد. در این عکس ، آن آیت الله شهید را در جمع بسیجیان حضرت روح الله می بینید:



بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد و بسیجی شاخ برگ درختیست که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی مان به ارمغان بیاورد و بسیجی بر بالای آن حدیث عشق را سروده است .

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش برگلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سرداده‌اندو بسیجی دانش آموخته مکتبی است که فارغ التحصیلان آن در جنت رضوان سکنی گزیده و ثمره رشادتهای خود را در لقاء پروردگار خویش یافته اند .

بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشان گرفته‌اند و بسیجی سرباز گمنان امام زمان(عج) است که در مکتب عاشورا تربیت یافته و در دفاع مقدس خود مدرس سلسه رهجویان شهادت گشت .
بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند و بسیجی آن رزمنده پاکبازیست که شبها در فراق مولای خود نجوا می کند و روز در جهادی حضور دارد که یک روز در برابر هجوم نظام سلطه ایستادگی کرده و اینک در برابر تهاجم فرهنگی اش خاکریز زده است .
و تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیة خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد . چرا که اگر بسیج نبود در دفاع مقدس نمی توانستیم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنیم و هرجا که نوای دلنشین بسیج طنین انداز شده تحول عظیم ببار آورده که ثمرات آن در همه زمینه ها آشکار شده است .

سیجی کسی است که شور و شعور را در هم آمیخته و پیوندی ناگسستنی با مولای خوبان دارد که در قالب زمان محدود نشده و همچنان ادامه دارد. تا زمانیکه کشور محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است و هیچ کشوری در هیچ زمانی بدون امنیت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد . بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیجی را می توان در هر قشری از اجتماع جستجو کردو یافت . بسیجی با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می گیرد رفتار و عملکرد دشمن را رصد کرده و هرزمان لازم شد وارد میدان شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی(ص) نشات می گیرد به مقابله با خطرات می رود .
در یک کلام بسیجی نیرویی کارآمد و سرمایه ای گرانبها برای اسلام و انقلاب و کشور است که باوجود آن ، کشور از گزند دشمنان مصون مانده و راههای ترقی و پیشرفت با سرعتی بیشتر طی می شود و هرکس که این نیروی عظیم را انکار کند در خرد و یا صداقت او باید شک کرد .

[="Tahoma"][="Teal"]ان شاء الله نابسیجی های امروز، که در میون بسیجی های واقعی نفوذ کردن، فقط برای بهره بردن از یه سری امکانات نه برای تحقق آرمان های اون، ان شاء الله اونها از این پست های شما عبرت بگیرن و بسیجی بشن.
بسیجی شدن به داشتن کارت که نیست! باید کارنامه اعمال که پیش امام زمان(عج) برده میشه به سپیدی کارنامه ی یه بسیجی باشه تا بشه به اون فرد گفت یه بسیجی آرمانگرا، یه بسیجی واقعی، یه بسیجی شهادت طلب!
[/]

(✿◠ ‿ ◠);296552 نوشت:
تا زمانیکه کشور محتاج امنیت است حضور بسیج و بسیجی لازم و ضروری است

:khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh::khaneh:

(✿◠ ‿ ◠);296552 نوشت:
هرکس که این نیروی عظیم را انکار کند در خرد و یا صداقت او باید شک کرد .

:Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig::Gig:

خدا رحمت کند بسیجیان واقعی را :Gol: همان مردان بی ادعا :Gol:
و خدا انصاف دهد به بعضی ها که ..........

بسم الله الرحمن الرحیم

کسی به خاطر ظهور آقا امام زمان (عج) زندگی نکنه کسی مقدّمه ساز ظهور نباشه کسی عشقش تو زندگی خدمت به این انقلاب و نظام نباشه برای چی زندس؟به چه عشقی زندگی میکنه میشه به زندگیش نگاه کرد؟

وقتی امام حسین تو کربلا:geryeh: یار نیاز داشته باشه بقیه مردم عالم بر چی زنده ن؟

فایل: