نسل كشي مسلمانان در برمه‌

تب‌های اولیه

85 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

نقل قول:
سلام
ببخشید میشه منبع حدیثتونو بگید
من تاحالا یه همچین چیزی به اینصورت نشنیده بودم
سلام

من این روایت و در هاردم داشتم اما به نقل از حسین بن علی ع هست (اما امام علی ع هم همراه امام حسین هست...برای همین من امام علی نوشتم ...از این بابت عذر می خوام)

[spoiler]
سپس امام به يارانش فرمود :
من نخستين فردى هستم كه به دنيا رجعت مى كنم .
همزمان با امير مؤمنان و همزمان با قيام قائم و زندگى دوباره رسول خدا خواهم آمد
آن گاه فرشتگانى از آسمان و از نزد خدا بر من فرود مى آيند كه هرگز تا آن زمان به زمين نيامده اند . جبرئيل و ميكائيل و اسرافيل و جمعى از فرشتگان نيز بر من فرود مى آيند .
محمد و على و من و برادرم و تمام كسانى كه خدا بر آنها منّت گذاشته ، از نزد خدا ، سوار بر اسبان سياه و سفيدى از نور ، در كجاوه هايى مى آيند كه آفريده اى بر آنها سوار نشده است .
آن زمان محمد(صلى الله عليه وآله) پرچمش را برمى افرازد و شمشيرش را به قائم مى دهد ، سپس تا زمانى كه خدا بخواهد ، روى زمين مى مانيم ;

آن گاه خدا از مسجد كوفه ، چشمه اى از روغن ، چشمه اى از شير و چشمه آبى بيرون مى دهد ، بعد امير مؤمنان(عليه السلام) ، شمشير رسول خدا(صلى الله عليه وآله) را به من مى دهد و مرا به شرق و غرب مى فرستد .
بر هر دشمنى كه يورش بياورم ، خونش را مى ريزم . همه بت ها را آتش مى زنم و به هند مى روم و آن جا را فتح مى كنم .
دانيال و يونس ، خدمت امير مؤمنان مى رسند و مى گويند وعده خدا و رسول درست بود . خدا هفتاد مرد همراه آنان به بصره مى فرستد كه جهاد مى كنند .
سپاهى به روم مى فرستد كه خدا برايشان فتح و پيروزى مى آورد . در آن هنگام ، هر حيوانى كه خدا گوشتش را حرام كرده ، خواهم كشت ، تا اثرى از آن روى زمين نماند ، اما حيوانات حلال گوشت و پاك مى مانند .
اسلام را بر يهوديان و مسيحيان و پيروان اديان ديگر ، عرضه مى كنم . آنان را مخيّر مى كنم كه يا اسلام را بپذيرند ، يا آماده جنگ شوند . هر كسى اسلام بياورد ، بر او منّت دارم اما كسى كه اسلام را نپذيرد ، خدا خونش را مى ريزد .
بر هر مردى از شيعيان ما ، فرشته اى نازل مى شود و گرد و غبار را از چهره اش پاك مى كند . همسران و خانه بهشتى او ، آن شيعى را مى شناسند .
روى زمين ، كور و زمينگير نمى ماند و خدا ، به بركت وجود ما اهل بيت ، بلاى هر گرفتارى را برطرف مى كند . بركت آسمان بر زمين نازل مى شود ، حتى درختان ، هر ميوه اى كه خدا بخواهد ، مى دهند .

ميوه زمستان در تابستان ، و ميوه تابستان را در زمستان مى خورند ، و همين وضع تأويل اين آيه است : « اگر اهالى شهرها و آبادى ها ايمان مى آوردند و تقوا پيشه مى كردند ، بركات آسمان و زمين را بر آنها مى گشوديم اما حق را تكذيب كردند » ( اعراف/96 ) .

در آن زمان ، خدا اين كرامت را به شيعيانمان مى دهد كه تمام رخدادهاى روى زمين ، برايشان مخفى نمى ماند ، حتى اگر يكى بخواهد خانواده اش را از آنچه مى داند ، آگاه كند ، مى تواند به آنها خبر دهد .

مختصر البصائر /36 ، بحار 45/80 و 53/61 .[/spoiler]

سلام عليكم جميعا

وقتي خداوند متعال انسان را خلق كردند فرشته ها اعتراض كردند كه چرا ايشان را خلق ميكنيد . آنها يك ديگر را مي كشند و جنايتها ميكنند در حاليكه ما شما را عبادت ميكنيم (و چنين كاري نميكنيم)

پس از اينكه شيطان مطرود درگاه الهي شد قسم خورد براي انتقام از بني آدم - از جهل انسانها استفاده نمايد و يك بار زمين را با خون انسانهاي پاك و بي گناه بشويد.

اين قسم را سعي داشته در طول تاريخ به شكلهاي مختلف محقق سازد.
كه
آخرين آنها فتنه وهابيت و اين فجايعي بود كه راه انداخته اند.

اگر دقت كنيد ميبينيد هر جائي مسلماني وجود دارد كشتار بي گناهان صورت ميگيرد ولي بلاد كفر امن و امان است.

اخيرا ديوانه اي 12 نفر را در امريكا كشت 75 نفر را مجروح كرد رياست جمهوري - مجلس ... امريكا هم قسم شدند به مجازات اين شخ ولي براي مردم برمه چي ؟
بنا به قولي 50 هزار نفر كودك و ژير و جوان بي گناه به شهادت رسيده اند تا قرباني درگاه شياطين شوند لذا براي نوكران شيطان خون آنها اهميت ندارد.

كسي كه در مورد آيات الهي و سفارش انبياء و اوليا كمترين شكي به دلش راه دهد به همان اندازه خسارت خواهد ديد.

ياحق

تورو خدا یه سرچی کنین ببینین که آدمها چقدر وحشی صفت شدن.
چطور حاضر میشن یه هموطنشون رو جلوی چشماشون زنده زنده بسوزونن.
یعنی از این هم وحشتناک تر میشه؟
از وقتی فیلمشو دیدم همینطور موقع اذان و نماز دعا میکنم که یه فرجی بشه.
مسلمونی اونا کجا و مسلمونیه ما کجا .
به خاطر گرونی داریم دین و ایمونمونو از دست میدیم اونوقت اونارو زنده زنده میسوزونن و از خونشون میندازنشون بیرون اما دست از عقیدشون بر نمیدارن.
من اطلاعات زیادی از این ماجرا ندارم ولی وقتی شنیدم اوباما از این جنایت به اسم اصلاحات نام برده و ازش حمایت کرده خونم به جوش اومد.
آخه چرا نمیذارین این مسلمونا رو به حال خودشون؟
هر بلایی که دلتون خواست سرشون آوردین .
اون از فلسطین . بحرین و افغانستان و عراق و یمن و ... اینم از برمه
دیگه سوزوندنتون چیه. اونم زنده زنده؟
هر جایی که مسلمونها هستن توش جنگ را میندازن
خیلی ناراحتم و عصبانی از این مردم حافظ صلح و حقوق بشرو خفقان گرفتنشون

مرگ بر حکومت کفر مرگ بر امریکا

CNN
4 hours ago - It has been reported that over 20000 Muslims have been massacred in [=&quot]Myanmar, [=&quot]Burma since June 28th 2012 during clashes in the western region of Rakhine ...


سی ان ان چهار ساعت پیش:



بیش از "بیست هزار" مسلمان در میانمار-برمه از 28 ژوئن 2012 (در طول 1 ماهه)کشته شده اند.


تلگراف-امروز:



Telegraph-Burma
Pakistani Taliban threatens Burma
The Pakistan Taliban has warned Islamabad to cut ties with Burma or face attacks in support of persecuted Muslims in the south-east Asian country.

طالبان برمه را تهدید کرد
طالبان علاوه بر تهدید دولت برمه و منافع آنان به اسلام آباد هشدار داد که روابط خود را با برمه قطع نماید. در غیر این صورت با حملاتی__در راستای دفاع از مسلمانان این کشور جنوب شرقی آسیا__روبرو خواهد شد

Telegraph-Burma
US eases Burma sanctions
Barack Obama has eased sanctions against Burma, allowing US companies to invest there.

اوباما تحریم های علیه برمه را از منحل کرده و به شرکتهای امریکایی اجازه سرمایه گذاری در برمه را داد.

[=Impact][=Lucida Sans Unicode]اعلام برائت کنید از مسلمانان سازش کار و جنگجویان صلیبی و کفار
مرگ بر آل سعود
مرگ بر امریکا
مرگ بر میانمار

بنام الله

بچه ها دلم خیلی گرفته نمی دونم داد بزنم و گریه کنم از دستم هیچ کاری بر نمیاد چی کار کنم وقتی تصاویر رو می بینم .... خداااا

قدس شریف;248242 نوشت:
barack obama has eased sanctions against burma, allowing us companies to invest there.

اوباما تحریم های علیه برمه را از منحل کرده و به شرکتهای امریکایی اجازه سرمایه گذاری در برمه را داد..

سلام عليكم

اكنون ديگر حتي ذره اي شك برايم باقي نمانده كه

در سفر كلينتون ( وزير امور خارجه امريكا) به برمه قبل از كشتار مضمون پيامش به حكومت برمه چه بود.

يا در قتل عام مسلمانان و فتنه اي كه بين بودائيان و مسلمانان راه خواهد افتاد همراهي كن و قتل عام مسلمانان را بگذار انجام شود
يا مترسك آنگ سان سوچي را دوباره بر سرت ميزنيم و فشارها ادامه مي يابد

البته ما هم آنگ سان سوچي اي داريم . شيرين عبادي - مدافع جنبش سبز و بهائيان .

حال ببينيد
كسي كه فريب نمايشهاي دموكراتيك و انسان دوستانه اين اقوام ملعون را مي خورد چقدر جاهل است
و شايد هم چقدر پليد

ياحق

بنام الله


توجه توجه

امروز بعد از نماز جمعه در اعتراض به کشتار مسلمانان میاتمار راهپیمایی در سراسر کشور برگزار می شود

خبراشو که خوندم سرنماز تنم میلرزید خدایا بیست هزار مسلمون کم شد و داره کمتر میشه و ما اینجا نشستیم خدایا
اعلام برائت کنید از مسلمانان سازش کار و جنگجویان صلیبی و کفار



تحلیلی‎متفاوت ازپشت‌پرده کشتار میانمار


غرب به‌دنبال گسترش بودائیسم به‎عنوان نرم‌افزار منطبق باتمدن خود است/کشتار در میانمار بی‌ارتباط با استراتژی امریکا برای ترویج بودائیسم نیست


کشتار وحشتناک مسلمانان میانمار به دست بودائیان متعصب این کشور و با چراغ سبز دولت برمه که به تازگی همپیمانی نزدیک با امریکا پیدا کرده است، موجی از ناراحتی و خشم را میان مردم مسلمان به وجود آورده است به نحوی که رهبر انقلاب اسلامی، و برخی از مراجع عظام تقلید نسبت به این کشتار واکنش نشان داده و آنرا محکوم کردند. اما آنچه زمینه ساز این کشتار وحشیانه که در برخی آمارها تا 56 هزار نفر اعلام شده است بود، موضوعی است که رجانیوز در گفتگویی کوتاه با ابراهیم فیاض، مردم‌شناس و عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در میان گذاشت.فیاض در تحلیلی متفاوت از چرایی بوجود آمدن این کشتار بزرگ توسط بودائیان با چراغ سبز امریکا، این موضوع را ناشی از تلاش غرب برای برتری دادن بودائیسم به عنوان یک معنویت انسان محور و مبتنی بر آموزه‌های تمدنی غرب بر سایر معنویت‌ها عنوان کرده و برای این تحلیل خود استدلال‌هایی را بیان می‌کند. وی معتقد است آنچه غرب را در شرق بسط خواهد داد بودائیسم است و به همین دلیل امروز مورد توجه ویژه غرب قرار گرفته است. در ادامه متن این گفتگو را می‌خوانید:


در کشتار اخیر میانمار، بودائیان محور اصلی این کشتار و مسلمانان قربانی بزرگ هولوکاست میانمار هستند، تحلیل جامعه‌شناسانه شما از این رویداد چیست؟


بسم الله الرحمن الرحیم. بودا رقیب مذهبی هندوئیسم بوده است. یعنی هندوئیسم خدامحور بوده و بودائیسم انسان‌محور است و خدا در آن مطرح نیست. درنتیجه اومانیسم عرفانی امروز دنیای غرب معنای دیگری به غیر از بودائیسم ندارد. یعنی اومانیسم عرفانی که در بودائیسم مطرح است امروز هم که غرب از اومانیسم فلسفی عبور می‌کند و به طرف اومانیسم عرفانی می‌آید مرجع خوبی برای بودائیسم شده است.
اگر شما به غرب سفر کنید می‌بینید که پر شده است از مغازه‌هایی که بودا را تبلیغ می‌کند. مثلاً در فرانکفورت آلمان، البته من شوکه شدم چرا که دیدم بهترین مکان‌های آن مثل هاپت واخهو یا ایستگاه مرکزی پلیس که بسیار زیباست و رستوران‌های بسیار زیبایی دارد در سیطره تبلیغ بودائیسم است. یعنی به عبارت دیگر آن چیزی که شرق را غربی می‌کند همان بودائیسم است و غرب به دنبال این است که این‌گونه خود را در جهان بسط ‌دهد.


ولی نکته‌ی مهم این است که از بعد جغرافیایی با این‌که بودا در هند به‌وجود می‌آید در هند نمی‌تواند بماند و از هند می‌رود و در کشورهایی مثل تبت و از آن‌جا وارد شمال چین و از آن‌جا وارد کشورهایی مثل هنگ کنگ و تایلند می‌شود، که تایلند مقر بزرگ‌شان است و فساد در آن‌جا به شدت بالاست. در تایلند دیدم. وقتی رفتم دانشگاه آن‌جا مترجمی که داشتم از خانم‌های شیعه بود و لباس اسلامی تنش بود، رهبر بودا به او گفت که ای‌کاش دختر من هم مثل تو حجاب داشت. یعنی بودائیسم باعث شده است به شدت بی‌قیدی در آن اقلیم رواج پیدا کند.


مظهر بزرگ اومانیسم عرفانی، شیطان پرستی است. شیطان است که مدام می‌گوید « من » که اگر نگاه کنید در بودائیسم شیطان پرستی به شدت مسلط است. یعنی شیطان را بجای خدا گذاشته است و جالب است که اگر در تایلند بروید به هشت منطقه تبدیل شده است و هر منطقه 6 شیطان دارد و این شیاطین در تمام جایگاه‌ها قرار دارند، مثل حجله، دم در خانه‌ها، کارخانه‌ها و پاساژها در همه جا نماد شیطان وجود دارد. هر روز برایش عود روشن می‌کنند، غذا جلوی او می‌گذارند،خنده‌آور است حتی در کارخانه‌ها این اعمال را انجام می‌دهند که این شیطان به این‌ها رحم کند و اذیت‌شان نکند. هرجا بروید چنین چیزی وجود دارد. پس بودائیسم یعنی شیطان پرستی و به همین اندازه گناه و طغیان به شدت بین آنها بالاست.



این موضوع چه ربطی به خشونت اخیر دارد؟


قرار بوده که بودائیسم آئینی بدور از خشونت باشد ولی اتفاقاً مثل هندوئیسم که وقتی با دخالت امریکائی‌ها به رادیکالیسم دچار شد، کشتارهایی را در هند رقم زد و موجب تخریب مسجد بابری شد تا راجپایی سرکار آمد یعنی از حزب کنگره که در هند یک حزب سکولار بود یک حزب مذهبی راجپایی سرکار آمد که هندوئیسم را سرکار آورد و از بین رفتند و الآن هم این‌گونه نیستند.در این ماجرا هم ظاهرا سفر خانم کلینتون با تلاش برای یک کشور کاملا بودائی بی ارتباط نباشد. کلینتون وقتی به میانمار رفت و با رئیس جمهور میانمار که یک زن است ملاقات کرد، بستری آماده می‌شود برای مسلمان‌کشی و تصفیه دینی در این کشور و دیگر کشورهای بودایی که یکی از آن‌ها هم نپال است، برای تفوق بودائیسم به عنوان یک دین غالب در این کشورها که البته دنیا این را می‌فهمد و مسئله به این سادگی نمی‌ماند.


ولی عیب در کشوری مثل ماست که به اندازه امریکا که روی کفرش ایستاده روی ایمانمان نمی‌ایستیم. مثلاً اگر تبلیغات نمی‌شد ما هیچ کاری نمی‌کردیم. من نمی‌دانم در نپال سفارت داریم یا نه! اگر داریم پس چرا کاری نمی‌کنیم؟ من واقعاً ماندم. ما می‌توانیم برای مسائل مختلف شبکه رسانه‌ای زیادی درست کنیم، برای قضایای عربستان و میانمار و نپال و ... ولی هیچ‌کار نمی‌کنیم.
یعنی من ماندم این را بگویم که به شدت منفعلیم، وزارت خارجه ما، وزارت خارجه جمهوری اسلامی نیست. یک وزرات خارجه مثل کشورهای عربی است. اصلاً هیچ احساسی نمی‌کند که رقبا و دشمنان چه تحرکی دارند! این را باید بفهمند که این اومانیسم عرفانی شیطانی که در بودائیسم تجلی پیدا کرده اگر تبدیل به بنیادگرایی شود فردا در تایلند هم فاجعه می‌آفریند، آنجا هم که شیعه و مسلمان داریم و مشخص است که عربستان هم با امریکا می‌آید و این ما هستیم که باید شروع کنیم.


بهترین کار این است که از طریق همین سایت‌ها تبلیغات را زیاد کنیم، برای همه عکس بفرستیم، از طریق ایمیل‌ها پست بفرستیم، خیلی کار می‌توان کرد ولی هیچ خبری نیست. این جنگ نرمی که می‌گوییم فقط حرف است و درواقع چیزی در عمل ندیدیم.کشتار وحشتناک مسلمانان میانمار به دست بودائیان متعصب این کشور و با چراغ سبز دولت برمه که به تازگی همپیمانی نزدیک با امریکا پیدا کرده است، موجی از ناراحتی و خشم را میان مردم مسلمان به وجود آورده است به نحوی که رهبر انقلاب اسلامی، و برخی از مراجع عظام تقلید نسبت به این کشتار واکنش نشان داده و آنرا محکوم کردند.اما آنچه زمینه ساز این کشتار وحشیانه که در برخی آمارها تا 56 هزار نفر اعلام شده است بود، موضوعی است که رجانیوز در گفتگویی کوتاه با ابراهیم فیاض، مردم‌شناس و عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در میان گذاشت.

فیاض در تحلیلی متفاوت از چرایی بوجود آمدن این کشتار بزرگ توسط بودائیان با چراغ سبز امریکا، این موضوع را ناشی از تلاش غرب برای برتری دادن بودائیسم به عنوان یک معنویت انسان محور و مبتنی بر آموزه‌های تمدنی غرب بر سایر معنویت‌ها عنوان کرده و برای این تحلیل خود استدلال‌هایی را بیان می‌کند. وی معتقد است آنچه غرب را در شرق بسط خواهد داد بودائیسم است و به همین دلیل امروز مورد توجه ویژه غرب قرار گرفته است. در ادامه متن این گفتگو را می‌خوانید:

در کشتار اخیر میانمار، بودائیان محور اصلی این کشتار و مسلمانان قربانی بزرگ هولوکاست میانمار هستند، تحلیل جامعه‌شناسانه شما از این رویداد چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم. بودا رقیب مذهبی هندوئیسم بوده است. یعنی هندوئیسم خدامحور بوده و بودائیسم انسان‌محور است و خدا در آن مطرح نیست. درنتیجه اومانیسم عرفانی امروز دنیای غرب معنای دیگری به غیر از بودائیسم ندارد. یعنی اومانیسم عرفانی که در بودائیسم مطرح است امروز هم که غرب از اومانیسم فلسفی عبور می‌کند و به طرف اومانیسم عرفانی می‌آید مرجع خوبی برای بودائیسم شده است.
اگر شما به غرب سفر کنید می‌بینید که پر شده است از مغازه‌هایی که بودا را تبلیغ می‌کند. مثلاً در فرانکفورت آلمان، البته من شوکه شدم چرا که دیدم بهترین مکان‌های آن مثل هاپت واخه و یا ایستگاه مرکزی پلیس که بسیار زیباست و رستوران‌های بسیار زیبایی دارد در سیطره تبلیغ بودائیسم است. یعنی به عبارت دیگر آن چیزی که شرق را غربی می‌کند همان بودائیسم است و غرب به دنبال این است که این‌گونه خود را در جهان بسط ‌دهد.

ولی نکته‌ی مهم این است که از بعد جغرافیایی با این‌که بودا در هند به‌وجود می‌آید در هند نمی‌تواند بماند و از هند می‌رود و در کشورهایی مثل تبت و از آن‌جا وارد شمال چین و از آن‌جا وارد کشورهایی مثل هنگ کنگ و تایلند می‌شود، که تایلند مقر بزرگ‌شان است و فساد در آن‌جا به شدت بالاست. در تایلند دیدم. وقتی رفتم دانشگاه آن‌جا مترجمی که داشتم از خانم‌های شیعه بود و لباس اسلامی تنش بود، رهبر بودا به او گفت که ای‌کاش دختر من هم مثل تو حجاب داشت. یعنی بودائیسم باعث شده است به شدت بی‌قیدی در آن اقلیم رواج پیدا کند.

مظهر بزرگ اومانیسم عرفانی، شیطان پرستی است. شیطان است که مدام می‌گوید « من » که اگر نگاه کنید در بودائیسم شیطان پرستی به شدت مسلط است. یعنی شیطان را بجای خدا گذاشته است و جالب است که اگر در تایلند بروید به هشت منطقه تبدیل شده است و هر منطقه 6 شیطان دارد و این شیاطین در تمام جایگاه‌ها قرار دارند، مثل حجله، دم در خانه‌ها، کارخانه‌ها و پاساژها در همه جا نماد شیطان وجود دارد. هر روز برایش عود روشن می‌کنند، غذا جلوی او می‌گذارند،خنده‌آور است حتی در کارخانه‌ها این اعمال را انجام می‌دهند که این شیطان به این‌ها رحم کند و اذیت‌شان نکند. هرجا بروید چنین چیزی وجود دارد. پس بودائیسم یعنی شیطان پرستی و به همین اندازه گناه و طغیان به شدت بین آنها بالاست.

این موضوع چه ربطی به خشونت اخیر دارد؟

قرار بوده که بودائیسم آئینی بدور از خشونت باشد ولی اتفاقاً مثل هندوئیسم که وقتی با دخالت امریکائی‌ها به رادیکالیسم دچار شد، کشتارهایی را در هند رقم زد و موجب تخریب مسجد بابری شد تا راجپایی سرکار آمد یعنی از حزب کنگره که در هند یک حزب سکولار بود یک حزب مذهبی راجپایی سرکار آمد که هندوئیسم را سرکار آورد و از بین رفتند و الآن هم این‌گونه نیستند.
در این ماجرا هم ظاهرا سفر خانم کلینتون با تلاش برای یک کشور کاملا بودائی بی ارتباط نباشد. کلینتون وقتی به میانمار رفت و با رئیس جمهور میانمار که یک زن است ملاقات کرد، بستری آماده می‌شود برای مسلمان‌کشی و تصفیه دینی در این کشور و دیگر کشورهای بودایی که یکی از آن‌ها هم نپال است، برای تفوق بودائیسم به عنوان یک دین غالب در این کشورها که البته دنیا این را می‌فهمد و مسئله به این سادگی نمی‌ماند.
ولی عیب در کشوری مثل ماست که به اندازه امریکا که روی کفرش ایستاده روی ایمانمان نمی‌ایستیم. مثلاً اگر تبلیغات نمی‌شد ما هیچ کاری نمی‌کردیم. من نمی‌دانم در نپال سفارت داریم یا نه! اگر داریم پس چرا کاری نمی‌کنیم؟ من واقعاً ماندم. ما می‌توانیم برای مسائل مختلف شبکه رسانه‌ای زیادی درست کنیم، برای قضایای عربستان و میانمار و نپال و ... ولی هیچ‌کار نمی‌کنیم.

یعنی من ماندم این را بگویم که به شدت منفعلیم، وزارت خارجه ما، وزارت خارجه جمهوری اسلامی نیست. یک وزرات خارجه مثل کشورهای عربی است. اصلاً هیچ احساسی نمی‌کند که رقبا و دشمنان چه تحرکی دارند! این را باید بفهمند که این اومانیسم عرفانی شیطانی که در بودائیسم تجلی پیدا کرده اگر تبدیل به بنیادگرایی شود فردا در تایلند هم فاجعه می‌آفریند، آنجا هم که شیعه و مسلمان داریم و مشخص است که عربستان هم با امریکا می‌آید و این ما هستیم که باید شروع کنیم.
بهترین کار این است که از طریق همین سایت‌ها تبلیغات را زیاد کنیم، برای همه عکس بفرستیم، از طریق ایمیل‌ها پست بفرستیم، خیلی کار می‌توان کرد ولی هیچ خبری نیست. این جنگ نرمی که می‌گوییم فقط حرف است و درواقع چیزی در عمل ندیدیم.

این تحولاتی که در میانمار اتفاق افتاده است آیا ربطی به اتفاقات سوریه و مصر و عربستان دارد؟

شک نکنید! مثلاً به نظر من در این قصه اندونزی یک کشور بسیار مهم است. می‌دانید که بزرگترین معدن طلای جهان در گینه پاپوآی اندونزی است. به نظرتان مالک آن کیست؟ کیسینجر! یعنی مالک طلای مردم اندونزی یک امریکاییست. کاری هم کردند که دولت اجازه دخالت ندارد. یعنی در کشوری مثل اندونزی که 200 میلیون مسلمان دارد اگر قرار است حرکتی پیش بیاید اولین اتفاقی که می‌افتد صدای آن‌ها در می‌آید و اقتصاد آن‌ها از بین خواهد رفت و معدن طلای کیسینجر از بین می‌رود. این‌ها قصه‌ها جدی است، آن‌ها فکر می‌کنند و کار می‌کنند و ما فکر نمی‌کنیم.

نمونه‌های آن وجود دارد؟

شما فکر می‌کنید بوسنی و هرزگوین یا کرواسی یا جای دیگر و یا صرب‌ها که مسلمان کشتند بی‌هدف بود؟ در سربرینتسا چه کردند؟ در سربرینتسا آلمان‌ها عقب نشینی کردند مردم به گمان این‌که این‌ها پناهشان دادند بعد که رفتند طرف آلمان‌ها پناه گرفتند آلمان‌ها شروع به کشتار کردند. همه را کشتند. چند روز پیش 500 جنازه پیدا کردند. همه بدون نام. در قانا و در جنوب لبنان مگر این اتفاق نیفتاد؟ در قانا مردم دوبار پناه بردند به طرف سازمان مللی‌ها و آن‌ها عقب نشینی کردند و اسرائیلی‌ها شروع به بمباران روی قانا کردند و همه را قتل عام کردند. دوبار هم اتفاق افتاد. یعنی خیانت نیروهای سازمان ملل متحد که در قالب غربی‌ها هستند این اتفاق رخ می دهد. مسلمان‌کشی به صورت نسل کشی یعنی یک چیز ناجور. در خود اوگاندا هم رخ نداد که فرانسوی‌ها کردند. یکباره عقب نشینی کردند و 800هزار را در یک روز از این قبیله کشتند.

الآن اینجا قصه کمی متفاوت است. یعنی شما معتقدید غرب برای بودائیسم برنامه ای دارد؟

اینکه امروز اومانیسم عرفانی الهام بخش غرب شده است بخاطر فرآیند تغییر از اومانیسم به فلسفه عرفانی، بوداست. چون تنها چیزی که الآن می‌تواند فناوری دیجیتال را تغذیه کند بودائیسم است.

فناوری دیجیتال؟

بله. مثل هم‌جنس بازی که ذاتی فناوری دیجیتال است. فناوری دیجیتال مرزشکن است و برعکس کتاب عمل می‌کند. هیچ مرزی در دانش نمی‌گذارد. تعین شکن است. انسان را به نیهیلیسم دچار می‌کند. الآن در جامعه و دانشگاه خودمان فناوری دیجتال چه قدر مسئله ایجاد کرده است؟ چه‌قدر مسئله و بحران اجتماعی ایجاد کرده است؟ مگر منشاء آشوب‌های بعد از انتخابات به غیر از این‌ها بوده است؟ الآن هم اگر کتاب را جایگزین این‌ها نکنیم نیهیلیسم همه را نابود می کند. بزرگترین مذهبی که با این رویکرد دیجیتال همراهی می‌کند بودائیسم است.

یعنی غرب به سمت بودا می‌رود برای رهایی از پوچ گرایی؟

نه! خود بودا پوچ گرا است. نه خدایی وجود دارد و نه قیامت و آخرتی. فقط همین دنیاست.

خود بودائیسم هم که می‌فرمایید پوچ انگار است پس برای چه به این سمت می‌آید برای اینکه دیجیتالیسم زمینه بسط و گسترش بیشتری پیدا کند؟

بودائیسم نرم افزار دیجیتالیسم است. بهترین نرم افزار برای سخت افزار دیجیتال بودائیسم است. بن گوریون بنیانگذار اسرائیل آخر عمرش شرق را از بودائیسم شروع کرد. علت اینکه کابالیسم یهودی دقیقاً با بودائیسم یکی است همین است. کابالیسمی که در فراماسونری وجود دارد همانند بودائیسم شیطان پرست است و در این زمینه شرق و غرب با یکدیگر متحد می‌شوند.

تنشی که بین مسلمانان و بودائیسم اتفاق افتاده است را فتنه‌ای برخاسته از غرب می‌دانید؟

در بحث کلان همین است. ولی خاص آن این است که اسلام در حال جایگزین شدن شیطان پرستی می‌شود و مخالف اباحی گری است. چون نتیجه عملی شیطان پرستی اباحی گری است همه چیز جایز است. همه گناه‌ها و همه جنایت‌ها و همه فسادها جایز است.

پیروان مذهب بودا می‌توانند در کنار مسلمانان می توانند زندگی کنند ولی فتنه‌ای که غرب به وجود آورده است این امکان را به وجود نمی‌آورد؟

نه. بودائیسم معنایی ندارد شیطان پرستی بی‌معناست. الآن خود جوان‌های بودایی دارند بودا را رها می کنند. این ها می‌گویند بودا می رود و مسلمان‌ها جای آن ها را می گیرند. من خودم در تایلند دیدم آن موقع که دعاهای امام سجاد علیه السلام را ترجمه کردند به زبان تایی چه قدر شاعران بودایی از این مفاهیم استقبال کردند.

بنام الله

ببینید این یک اقدام از قبل تعیین شده است صهیونیزم (شیطان پرستان ) از قبل برنامه داشتند که خود را به طرف بودا سوق دهند نمونه اش فیلم 2012 که طرف(یک بودایی)سرکوهی نشسته و با خیال راحت انگار سیلی چیزی نمیاد وناقوس رو به صدا در میاره . واین ها (شیطان پرستان) با این جلد وارد می شوند والبته احتمالا دوم هم انست که ناقوس یعنی ناقوس مرگ بودا یان


اي اقيانوس ايستاده عدالت، يا مهدي...
اي فرزند خلف زهرا و اي علي حاضر و امام زمان...
برخيز و ببين و بشنو صحبت از خلخال يك پيرزن يهودي نيست سخن از تجاوز به پنج هزار زن مسلمان است.
سخن از جنين‌هايي است كه از رحم مادر بيرون كشيده مي‌شوند.
سخن از انسان‌هايي است كه زنده زنده در آتش سوختند، نه يك نفر و نه ده نفر كه بيست هزار نفر...
ظهر الفساد في البر و البحر بما كسبت ايدي الناس
برگرد...
برگرد...
برگرد آقا جان اينها مي‌گويند بودايي‌ها صلح طلب هستند
اينها مي‌گويند بايد "دالايي لاما " را الگوي صلح خويش قرار دهيد... همو كه بوسه بر دست شيمون پرز زد و در برابر ديوار ندبه شايد چنين روزي را آرزو مي‌كرد... مولاجان قمه به دستان بودايي به هيچ كس رحم نمي‌كنند... برگرد.
مولاجان اينجا اگر سگ يك يهودي را برانند شوراي امنيت قطعنامه صادر مي‌كند،
برگرد... شوراي امنيت صداي اين ظلم كبير را نمي‌شنود، اينها گوش‌ها شان بدهكار ما نيست. به اميد ظهور مولي و سرورمان حضرت حجت (عج) كه صد البته نزديك است...

[=Times New Roman]

كساني كه از حقوق بشر دم ميزدند الان در كدام سوراخ پنهان شده اند ؟

سرتان را بالا بگيريد و بيائيد مثل قبل با گردن كلفتي حقوق بشر را مطالبه نمائيد

آيا كوريد ؟ يا حواس خود را از دست داده ايد كه نمي توانيد درد اين مردم مظلوم را ببينيد ؟

اي مرگ بر باورهاي دروغين تان

آيا حمايت از حقوق بشر در ميانمار سود و منفعتي برايتان ندارد لذا اين كار را نمي كنيد ؟
حقيقتا از اين باورهاي منحرف سودجويانه و منفعت طلب بايد خجالت كشيد .

اينها نگاه كساني است كه عزيزانشان را جلوي چشمانشان قتل عام كرده اند

اينها وضعيت كساني است كه مجبور شدند عزيزانشان را در آن سوي آب جا بگذارند.


اين ننگ شايسته امثال شماست و تا ابد بر رخسارتان خواهد ماند.

[=Times New Roman]

[=Times New Roman] للحق

[=Times New Roman][=Times New Roman]طرح نوشت : رمضان است… به نظر شما مهدی فاطمه (عج)، این روزها کجا افطار می کند؟ عراق؟ فلسطین؟ بحرین؟ میانمار؟ … آه از این همه داغی که بر دل نازنین مولای مان نشسته است. کاش سهم ما از همداغی با مولای مان، فقط تجمع در مقابل سازمان ملل نباشد. فقط محکوم کردن نباشد.

منبع:
http://www.duelfa.com/2282/dalai-lama





[=Times New Roman]

به یهود بگویید به میانمار نخندند...
آنگاه را که یهویان مرگ گرفته از نیافتن یک لقمه یک لقمه نان در کمپ اسارت نازی ها التماس دنیا را میکردند یادشان رفته.
اینها این سوزاندن مسلمین از عقده های دیرین یهود است. مرگ بر بنی اسرائیل
لازم نیست ما مسلمین خوارشان کنیم... فرعونی بود که مردانشان را میکشتو زنانشان را هتک میکرد و نازی هایی بودند که کل یهود را در یک گتو جای دادند و تک تک میسوزانیدند...

[="royalblue"]در شرقِ آسیایِ سبز
در باتلاقِ باران هایِ موسمی
هزاران مایل دور تر از کعبه
و ام القرایِ خادمینِ حرمینِ آلِ سعود
قوم و قبلیه شان نشان مسلمانی دارد
هرچند زرد باشند.
این مردم انگار میان مار ! گیر افتاده اند ،
میان مار و افعی
شاید هم ،‌ میان بودا و چنگیز
میان دالایی لاما و اوباما
یا «آنگ سان سوچی» [="black"]*[/] و بانو کلینتون
بانوی مشعل به دست، با کتِ مخملِ آبی
و مردِ سرخ پوش ،
که هزینه اش را سند های سری cia تامین می کنند.

من قوم و قبلیه ام را
و مرز های جغرافیایِ تحمیلی ام را
سالهاست دور انداخته ام
در رویایِ امتِ اسلام
در آرزویِ وطنِ اسلامی.
سرزمینِ من مرزی ندارد،
وطن من بدون سیم خاردار است
مانند تو برادر میانماری ام
مانند «روهینگیا» قومِ بی‌سرزمین [="black"]**[/]
برادرم !، آشفته و برهنه رها شدی تا لکه های ننگ تاریخ را لکه دار تر کنی.

فلسطین ، امروز همدرد توست
و پاک سازی های نژادی در سوگ تو عزادارند
صبرا و شتیلا تورا به صبر دعوت می کند.
ببین که اشک قانا بر دامن «آراکان»[="black"]***[/] جاری است.
قسم می خوریم که آه تو دامن همه را خواهد گرفت.
آل خلیفه را، آل سعود را و آل های دیگر، که جمع آل یهود اند.
و حتی حکام تازه مسلمان را
که قبله شان از کعبه به ریاض تغییر کرده
بر تو مبارک باشد رمضان
که افطار ات خون است و آوارگی
در کنار مرز های بنگلادش اسلامی
هرچند بسته باشد.
مانند چشم های مسلمین و رهبرانشان .[/]

«محمد دهقانی»
————–
* فعال حقوق بشر میانماری ، از مخالفین دولت و برده نوبل صلح که در مقابل کشتار مسلمانان این کشور سکوت کرده است
** اقوام مسلمان میانماری به این نام معروفند
*** منطقه مسلمان نشین در میانمار

تصاویري از نابودی یک منطقه مسلمان‌نشین میانمار


یک سازمان حقوق بشری آمریکا با دریافت تصاویر ماهواره‌ای فاش کرد یک منطقه بزرگ مسلمان‌نشین در ایالت راخین میانمار تبدیل به خاکستر شده است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری دیده بان حقوق بشر، گزارشها از شرایط وخیم هزاران مسلمان میانماری که در یک منطقه ساحلی در میانمار زندگی می‌کنند حکایت دارد.


براساس این گزارش، تصاویر ماهواره ای گرفته شده از این منطقه ساحلی نشان می‌دهد که در طول یک هفته خشونت همه خانه‌های این ناحیه به خاکستر تبدیل شده است.


پیاگاه خبری دیده بان حقوق بشری اضافه کرد؛ بیش از 811 منزل مسکونی فقط در منطقه «کیاک پیو» با خاک یکسان شده است و مسلمانان این منطقه درحال مهاجرت از این منطقه هستند.


در زیر تصاویر ماهواره گرفته شده از این شهرک مسلمان نشین قبل و بعد از خشونتها را می بینید:


نمای کلی منطقه
تصویر نزدیکتر از این منطقه ساحلی قبل از خشونتها
جزئیات تخریب و سوزانده شدن منازل مسکونی
تصویری از منطقه بعد از یک هفته خشونت

+

سلام.

خیلی از عکس هایی که در این تاپیک و سایر سایت ها و خبرگزاری ها قرار داده شده جعلی و دروغین هستند و اصلا مربوط به وقایع میانمار نیستند.برای خبر رسانی و اثبات یک چیز نیاز به این همه دروغگویی نیست.
واقعا خجالت داره - خیلی زشته که اینجوری با احساسات مردم بازی می کنید.

(البته منظورم عکس های صفحات قبل هست نه این عکس جدید چون در این مورد خبری ندارم هر چند اینم خیلی مبتدیانه به نظر میاد !!!)

خادم مهدی;284941 نوشت:
سلام.

خیلی از عکس هایی که در این تاپیک و سایر سایت ها و خبرگزاری ها قرار داده شده جعلی و دروغین هستند و اصلا مربوط به وقایع میانمار نیستند.برای خبر رسانی و اثبات یک چیز نیاز به این همه دروغگویی نیست.
واقعا خجالت داره - خیلی زشته که اینجوری با احساسات مردم بازی می کنید.

(البته منظورم عکس های صفحات قبل هست نه این عکس جدید چون در این مورد خبری ندارم هر چند اینم خیلی مبتدیانه به نظر میاد !!!)

سلام علیکم.
در اوج کشت و کشتار ها تصاویری قرار داده شد که مربوط به کشتار میانمار نبود ، ولی بین تصاویر قاطی شده بود.
شاید این ها اشتباه شده باشه ، ولی به نظر میرسه این تصاویر از روی عمد بین تصاویر واقعی قاطی شده بود تا اهمیت حادثه را کمتر کند ....

با سلام و احترام

خادم مهدی;284941 نوشت:

(البته منظورم عکس های صفحات قبل هست نه این عکس جدید چون در این مورد خبری ندارم هر چند اینم خیلی مبتدیانه به نظر میاد !!!)

تا جایی که متوجه شدم این عکس آخری صحیح هست:

http://www.hrw.org/news/2012/10/26/burma-new-violence-arakan-state

تشکر

به سازمان ملل امیدی نیست؛ جامعه اسلامی فکری کند

انگار قرار نیست مسمانان کشور میانمار رویِ خوش ببینن
د و بتوانند آزادانه به انجام فعالیت‌های روزانه خود و پیگیری اعتقادات خود بپردازند؛ موضوعی که به نظر می‌رسید پس از واکنش جامعه جهانی به دور قبلی کشتار جنایتبار مسلمانان در این کشور، به پایان رسیده باشد اما اخباری که این روزها از میانمار توسط رسانه‌ها مخابره می‌شود، چیز دیگری را بیان می‌کند: مظلومتی تاریخی مسلمانان این کشور و ظلم و جنایتی تاریخی که در حق آنان می‌شود.
به گزارش رجانیوز، شبکه خبری «یورو نیوز» در گزارشی درباره کشتار مسلمانان میانمار توسط بودایی‌هایی تندرو، با نشان دادن تصاویر روستایی متعلق به مسلمانان که با خاک یکسان شده بود اعلام کرد کار به همین یک روستا ختم نمی‌شود. روستاها و مناطق زیادی در غرب میانمار که مسلمانان درآن زندگی می‌کردند توسط بوداییان تندرو با چنین سرنوشتی مواجه شده‌اند. در واقع ازماه ژوئن گذشته تاکنون که روند کشتار مسلمانان میانمار آغاز شده است دست کم صد وهفتاد مسلمان روهینگا توسط بودایی‌های قوم راخین کشته شده‌اند. موجی از خشونت که در نتیجه آن هزاران نفر از مسلمانان این کشور مجبور شده‌اند خانه وکاشانه خود را ترک کنند.

این اقلیت مسلمان بی‌وطن که بر اساس اعلام سازمان ملل مظلوم‌ترین اقلیت در جهان است، برای آنکه از ظلم بوداییان تندرو در امان بمانند اکنون تلاش می‌کنند که به اردوگاه آوارگان در مرکز ایالت راخین پناه ببرند که همین حالا پر از آواره است. تصاویر ماهواره‌ای از یک منطقه محل اسکان مسلمانان در قبل و بعد از حمله بودایی‌ها، نشان می‌دهد مهاجمان چقدر شریرانه به محل زندگی این اقلیت حمله و آن‌ها را نابود کرده‌اند.

تام مالینوسکی یکی از کار‌شناسان سازمان دیده‌بان حقوق بشر در این باره می‌گوید گاهی اوقات دیکتاتور‌ها در کشورهای مختلف برای آنکه توجه افکار عمومی را از سو استفاده و جنایات دولت خود منحرف کنند، یک اقلیت را سپر بلای خود می‌کنند و این کاری است که رژیم حاکم بر میانمار از سال‌ها پیش تاکنون انجام می‌دهد.

در میانمار که بیشتر جمعیت آن را بوداییان تشکیل می‌دهند حدود هشتصد هزار نفر مسلمان روهینگا زندگی می‌کنند. دولت این افراد را مهاجران غیرقانونی می‌داند که از بنگلادش به میانمار آمده‌اند. به همین دلیل دولت میانمار از سال 1992 تاکنون از اعطای جایگاه حقوقی آواره بودن به این مسلمانان سرباز زده است.

از سوی دیگر، «محمد عبدالسلام آزادی» استاد بنگلادشی دانشگاه «الامه» در لندن، با تأکید بر اینکه میانمار شاهد کشتار و فاجعه بزرگ انسانی است از موضع دولت بنگلادش مبنی بر مخالفت با پذیرش آوارگان مسلمان میانمار به شدت انتقاد کرد. در حال حاضر یک میلیون و پانصد هزار میانماری با فرار از این کشور در بنگلادش حضور دارند و این در حالی است که در تنها سه روز گذشته ۲۵۰ نفر در حملات بودایی‌های افراطی به مسلمانان میانماری (روهینگیا) کشته شده‌اند.

استاد دانشگاه «الامه» انگلیس خاطرنشان کرد: این اخبار از طریق رسانه‌ها منتشر نشده است و متأسفانه ما شاهد بایکوت رسانه‌ای کشتار مسلمانان در آن کشور هستیم و این امر یک مصیبت بزرگ برای مسلمانان به شمار می‌آید.

وی بر ضرورت دخالت جامعه جهانی به ویژه کشورهای اسلامی برای تحت فشار قرار دادن دولت میانمار با هدف توقف کشتار مسلمانان تأکید کرد و گفت: همه مسلمانان باید در راستای پایان دادن به این فاجعه هولناک تلاش کنند.

شمار تلفات جنایت در غرب میانمار به ۸۴ تن رسید

رسانه رسمی میانمار روز دوشنبه اعلام کرد شمار تلفات ناآرامی‌های جدید در ایالت راخین در غرب این کشور از بیست و هفتم اکتبر تاکنون به هشتاد و چهار نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به یکصد و بیست و نه تن رسید.

در این جنایت جدید، دو هزار و نهصد و پنجاه خانه، چهارده مرکز مذهبی و هشت آسیاب بر اثر آتش سوزی تخریب شد. به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از یانگون، منابع محلی اعلام کردند این ناآرامی‌ها که از می‌نبیا گسترش یافت، به آواره شدن بیش از بیست هزار نفر منجر شده است.

تروریستها کی هستن ؟ چرا مسلمانان برمه ترور میشن؟

mohammad+ali;285628 نوشت:
تروریستها کی هستن ؟ چرا مسلمانان برمه ترور میشن؟

سلام. ظاهرا بودایی های ساکن اونجا هستند.
چرا ترور میشند؟ به نظرت مسلمانان جهان برای چی ترور میشند؟!

واكنش صالحي به كشتار مردم مسلمان ميانمار



وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه میانمار نگرانیهای جدی جمهوری اسلامی ایران از منازعات قومی اخیر میانمار را به وزیر خارجه آن کشور منتقل کرده و خواستار اعتدال ، دقت و حساسیت کامل پلیس و نیروهای نظامی و انتظامی میانمار در جلوگیری از این درگیریها و کشتار مسلمانان شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز چهارشنبه طی تماس تلفنی با وونا مانگ وزیر امور خارجه میانمار ضمن بررسی آخرین اخبار و وضعیت درگیریهای اخیر در استان راخین میانمار ، از درگیریهای اخیر که منجر به شعله ور شدن مجدد منازعات قومی بین مسلمانان میانمار و افراطی های بودایی گردید و نتیجتاً تعداد زیادی از مسلمانان کشته و بی خانمان شدند ، شدیداً ابراز نگرانی کرد .
صالحی در این تماس تلفنی با اشاره به اخبار ناراحت کننده ای که از منازعات اخیر دریافت کرده ، نگرانیهای جدی جمهوری اسلامی ایران از منازعات قومی اخیر میانمار را به وزیر خارجه آن کشور منتقل کرده و خواستار اعتدال ، دقت و حساسیت کامل پلیس و نیروهای نظامی و انتظامی میانمار در جلوگیری از این درگیریها و کشتار مسلمانان شد.
وزیر امور خارجه کشورمان توجه دولت میانمار را به حقوق اولیه مسلمانان میانماری جلب کرده و گفت : جمهوری اسلامی ایران منادی نزدیکی و تقریب همه مذاهب بوده و تمام تلاشهای خود را در این طریق متمرکز نموده و آماده است در راستای نزدیک نمودن ساکنین بودایی میانمار با مسلمانان همه ظرفیت خود را بکار گیرد .
وزیر امور خارجه گفت : با ایجاد تفاهم بین پیروان ادیان مختلف ، میتوان در تعمیق همزیستی مسالمت آمیز بین آنان اقدام کرد و اجازه نداد افراطیون بتوانند تخم کینه و دشمنی بین آنان پراکنده کنند.
وونا مانگ ضمن تشکر از این تماس تلفنی و اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک جهت حل منازعات یاد شده ، از وزیر خارجه کشورمان دعوت نمود تا ضمن سفر به میانمار ، وضعیت منطقه را از نزدیک مشاهده کرده و در این زمینه با وی رایزنی نماید.



هشدار سازمان ملل به میانمار



سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای به دولت میانمار هشدار داد به خشونت‌ها علیه مسلمانان پایان دهد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، بازرس حقوق بشر سازمان ملل، امروز ـ چهارشنبه (31 اکتبر/ 10 آبان) ـ از میانمار خواست خشونت‌های قومی مرگبار را متوقف کند و به دولت این کشور هشدار داد اختلافات قومی را بهانه حذف مسلمانان روهینگیا قرار ندهد.

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می‌دهد در 10 روز گذشته دست‌کم 89 نفر در درگیری‌های بین بودایی‌های استان راخین و مسلمانان روهینگیا در غرب میانمار کشته شده‌اند.

«توماس اوجئا کوینتانا»، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور میانمار و برخی کارشناسان مستقل فعال در حوزه اقلیت‌ها در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: «وضع موجود نباید دست‌آویزی برای حذف یک جامعه اقلیت شود».

این بیانیه از اینکه مقامات دولت میانمار مسلمانان فرقه روهینگیا را مهاجران غیرقانونی خوانده‌اند، «ابراز نگرانی شدید» کرده است.

«اوجئا کوینتانا» گفت: «اگر قرار است کشوری در فرایند انتقال به دموکراسی موفق عمل کند، باید شجاعت حل مشکلاتی که در زمینه حقوق بشر وجود دارند را هم داشته باشد».

وی افزود: «در استان راخین، این شجاعت به معنی حل تبعیض‌های فراگیری علیه جامعه روهینگیا است که در بخش‌هایی از دولت محلی و ملّی و در کل جامعه، ریشه دوانده است».

مسلمانان روهینگیا گفته‌اند بودایی‌های مسلح به چاقو، نفت، کمان و نیزه‌های چوبی خانه‌هایشان را به آتش کشیده‌اند.

واژگونی قایق آوارگان مسلمان در میانمار


پلیس بنگلادش از واژگونی یک قایق حامل آوارگان مسلمان روهینگیا و مفقود شدن 130 نفر خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، بنا بر اعلام پلیس بنگلادش، بر اثر واژگونی قایق حامل آوارگان قوم روهینگیا(مسلمانان) در نزدیکی مرز بنگلادش با میانمار، 130 نفر مفقود شدند.


«محمد فرحد» بازرس پلیس در منطقه تکناف در جنوب شرق بنگلادش گفت که یکی از 6 بازمانده این حادثه اعلام کرده که قایق واژگون شده، 130 مسافر داشته است.


هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.


به دنبال راه افتادن موج تازه خشونت‌ها علیه «روهینگیا»، مسلمانان بیشتری به سمت اردوگاه‌های اضطراری مرزی در حرکت هستند. خشونت علیه مسلمانان روهینگیا از ماه ژوئن آغاز شد.

کاریکاتور: جنایات در سایه سکوت سازمان ملل



[="Tahoma"][="SeaGreen"]نقل از وبلاگ پشت هیچستان(http://zakhmy.blogfa.com)

[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]

[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]خبر آمد که انسان عاقبت مسجود شیطان شد!
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]ولیکن اندکی تردید!!! نه!
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]این ها نه انسان اند!
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]این انسان نمایان، دیوها، "بل هم اضل" را شرح و تفسیرند!
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]و این سجده برای خَیر مخلوقین نبرده او
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]که مومن گشته او بر دیوهای نفس انسانی
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif] به حق مسجود شیطانند این اجسام شیطانی

[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]

[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای مضحک ترین جایزه از صلح نوبل برده
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای حامیان حق الواتی
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای دوستداران محیط زیست
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای غمگین شده از انقراض نسل یک حیوان
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کمی انصاف...! این ها که انسانند، اگرچه که مسلمانند!!
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]

[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]مسلمانی مگر جرم است؟ ای اسطوره ی شرقی؟
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]به بودا از تمام سینه ها فریاد
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستی مگر گوشِ بزرگِ تو کَر و چشمت نمی بیند؟
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]تو را بُت کرده و خود می پرستند این جهالت های جسمانی
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]و بُت را گوش و چشمی نیست، این را هم تَبَر گفته!

[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای جمعیّت یک میلیارد و نیمی از مسلمانان
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید سر بر بالشان خفته
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]این ها هم مسلمانند
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای غش کرده در آغوش آمریکا
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای شیخان سفیانی
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای رو برده از هر خائن رسوا
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید ای خائن ترین خادم برای سرزمین نور
[=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]کجا هستید آی...اِی این ها مسلمانند...

[/]

[="Tahoma"][="SeaGreen"][SPOILER][/SPOILER][/]

پشت پرده جنایات میانمار چه‌ کسانی هستند؟



باشگاه خبرنگاران- آنگ‌سان سوچی رهبر مخالفان میانمار است که به خاطر تلاش‌های خود برای آزادی و دموکراسی میانمار در جهان شهرت یافته است. وی که برنده جایزه صلح نوبل در سال ۱۹۹۲ است همواره در سخنرانی‌های مردم جهان را به صلح و آرامش دعوت می‌کند. اما با این‌که نسل‌کشی مسلمانان میانمار مدت‌هاست که در کشور بانوی صلح شدت گرفته و بد‌ترین رفتار‌ها با آن‌ها می‌شود، سوچی همواره سکوت اختیار کرده و موضعی در قبال این کشتار‌ها اتخاذ نکرده است.

سوچی‌ مسلمانان را در کمپین صلح خود فراموش کرده است؟سوچی که بار‌ها با مقامات آمریکایی و اتاق‌های فکر این کشور ملاقات داشته است، سال گذشته در در اولین سخنرانی خود در پارلمان می‌انمار خواستار حفاظت از حقوق اقلیت‌های مذهبی و قومی در می‌انمار شد. سوچی که هنگام سخنرانی از روی صندلی خود برخاسته و ایستاده سخنرانی می‌کرد با اشاره به روند دموکراتیک می‌انمار خواستار پایان دادن به همه انواع تبعیض نژادی علیه اقلیت‌های می‌انمار شد. سوچی که زمان زیادی از اقلیت‌ها در می‌انمار دفاع می‌کند به اقلیت‌های مذهبی «شان»، «کارن» و «کاچین» اشاره کرد اما اسمی از مسلمانان «روهینگیا» به زبان نیاورد.
میانماری کشوری است که بیشتر جمعیت آن را بوداییان تشکیل می‌دهند. دولت می‌انمار مسلمانان را که تعدادشان بیش از ۸۰۰ هزارنفر است شهروند خود ندانسته و می‌گوید که باید این کشور را ترک کنند. آنگ‌سان سوچی نیز که قصد دارد در انتخابات سال ۲۰۱۶ شرکت کند، به رای حداکثری بودایی‌ها نیاز دارد و شاید به همین دلیل است که کشتار مسلمانان کشور خود را به خاطر اهداف سیاسی خود نادیده می‌گیرد.آنگ‌سان سوچیAung-san-suu-kyi کیست و چه رابطه‌ای با اتاق فکرهای آمریکایی دارد؟سوچی یکی از پیشگامان مبارزه با حکومت نظامی برمه بوده که حدود ۱۵ سال را در حبس به سر برده است. وی که به «بانو» The lady معروف است به خاطر فعالیت‌های زیاد خود برای آزادی می‌انمار و ایجاد دموکراسی در این کشور شهرتی بین‌المللی یافته، به طوری که جوایزی نظیر جایزه صلح نوبل در سال ۱۹۹۲ را کسب کرده است.اما نکته جالب توجه این است، فردی که در جهان با نام «بانوی صلح» مشهور است، چطور می‌تواند دربرابر نسل‌کشی مردم کشور خود بی‌توجه بوده و آن را نادیده بگیرد؟در پی تحقیقاتی به روابط پشت پرده سوچی با اتاق‌های فکر آمریکایی پرداخته شده است که در زیر به شرح مفصل آن پرداخته می‌شود:حامیان بانوی صلح، پیشگامان کشتار مسلمانانسال ۲۰۰۷، انقلابی در میانمار در حال وقوع بود به نام «انقلاب زعفرانی» که طی آن‌ بودایی‌های برمه به حمایت از آنگ‌سان سوچی به خیابان‌ها ریخته و تظاهرات‌برگزار کردند.چه کسانی از انقلاب زعفرانی حمایت می‌کردندهمان‌طور که در انقلاب‌های عربی منطقه مشاهده شده است، سازمان‌های غربی و آمریکایی با از دست دادن دست‌نشانده‌های قبلی خود بلافاصله سعی می‌کنند تا از آب گل‌آلود ماهی گرفته و از اوضاع پیش آمده به سود خود بهره برند. در قبال انقلاب زعفرانی نیز چنین اتفاقی افتاد. جورج سوروس که انقلاب مخملی وی مشهور بوده و نقش پررنگی در انقلاب‌های رنگی در سراسر جهان بویژه آسیا دارد، یکی از حامیان جنبش بودایی‌های می‌انمار بود.بنا به گزارش آسیا‌ تایمز، وزارت خارجه آمریکا در ۳۰ اکتبر سال ۲۰۰۳ در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد آمریکا از نهادهایی مانند بنیاد ملی دمکراسی، بنیاد جامعه باز و نهادهای مشابه که داخل و خارج منطقه برای ارتقای دمکراسی فعالیت می‌کنند حمایت می‌کند.



وزارت خارجه آمریکا همچنین رهبران اصلی مخالفان در سازمان‌های ضد دولتی می‌انمار را جلب کرده و آن‌ها را آموزش می‌دهد. این وزارتخانه از سال ۲۰۰۳ هر سال بیش از ۲. ۵ میلیون دلار به فعالیت‌های بنیاد ملی دمکراسی در می‌انمار اختصاص می‌دهد.

بودایی‌های صلح‌طلب؟ / شیطنت رسانه‌های غربی در موجه نشان دادن راهب‌های بودایی

به گزارش وب‌سایت تحلیلیlanddestroyer، خبرگزاری آسوشیتدپرس، هفته گذشته تصاویری از راهب‌های بودایی برمه را نشان داد و ادعا کرد که آن‌ها خواهان پایان خشونت‌ها علیه مسلمانان این کشور هستند. اما ترجمه دست‌ نوشته‌ای که به همراه آن‌ها بود حاکی از موضوع دیگری دارد؛ بودایی‌ها به خیابان آمده بودند تا برای نابودی مسلمانان دعا کنند. ترجمه دست نوشته بودایی‌ها چنین است:

۱- شهر راخین را از خطرات مسلمانان نجات دهید.

۲- ارتش باید جلوی تیراندازی‌ها را بگیرد.

۳- ما نمی‌خواهیم دیگر با بنگالی‌ها زندگی کنیم.

۴- بنگالی‌های غیر قانونی را از می‌انمار اخراج کنید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، wirathu ویراتو رهبر بسیاری از کمپین‌های خیابانی سیاسی حامی آنگ سان سوچی بوده و معمولا به عنوان راهب فعال حقوق بشر از او یاد می‌شود.

در دوم سپتامبر امسال به نام حمایت از رییس‌جمهور و کمپین ضد مسلمانان به رهبری ویراتو برگزار شد. هدف این کمپین، بیرون راندان مردم مسلمان اورهینگیا بود. ویراتو یکی از پیشگامان آتش‌سوزی‌ها و قتل عام خانواده‌های مسلمانان است. او در صفحه فیس‌بوک خود از اخراج مسلمانان می‌انمار حمایت کرده است.

در ماه مارس، ویتارو رهبری یک راه‌پیمایی مبنی بر آزادی زندانیان سیاسی را بر عهده داشت که توسط وزارت خارجه آمریکا سرمایه‌گذاری شده بود. بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، ویتارو خودش به خاطر اهانت به مسلمانان در زندان بود، تا اینکه به تازگی پس از اعلام عفو عمومی آزاد شد.

دیده‌بان حقوق بشر نیز در گزارشی مربوط به برمه می‌پذیرد که ویتارو در سال ۲۰۰۳ دست‌گیر و به ۲۵ سال زندان به خاطر نقش در قتل عام مسلمانان زندانی شد. این امر نشان می‌دهد که وی و همراهانش مجرم‌ جرایم خشونت‌آمیز بود نه زندانی سیاسی.

یکی از سازمان‌هایی که در آن زمان از سوچی حمایت می‌کرد، سازمانYoung Monks Union بود که اکنون خشونت‌ها علیه مسلمانان را برعهده داشته و به دنبال پاک‌سازی قومی در می‌انمار است.

روزنامه ایندیپندنت در مقاله‌ای با عنوان «راهب‌های بودایی خواهان کنار گذاشتن جامعه مسلمانان» گفت که سازمانthe Young Monks Association آگهی‌هایی در سطح شهر پخش کرده‌اند که از مردم برمه می‌خواهند تا با مسلمانان روهینگیا همکاری نکرده و کمک‌های بشردوستانه به اردوگاه‌های روهینگا مانع شوند.

در گزارش ایندیپندنت هم‌چنین به درخواست پاک‌سازی قومی توسط رهبران گروه۸۸ Generation Studentsنیز اشاره شده که نقش به سزایی در اعتراضات سال ۲۰۰۷ سوچی داشتند. آشین هتاراوا یک فعال بودایی که آنگ‌سان سوچی را به عنوان رهبر ویژه خود می‌داند در رخدادی در لندن اعلام کرده مسلمانان باید به سرزمین خود بازگردند.

طرفداران حقوق بشر علیه سوچی
به گزارش ایندیپندنت، گروه‌های حقوق بشری از سکوت آنگ‌سان‌ سوچی بسیار ناراحت هستند. یکی از وزاری انگلیس در مصاحبه با ایندیپندنت گفت: صادقانه بگویم، من از او انتظار دارم تا رهبری اخلاق‌مدار باشد و تمام مردم کشور خود را در نظر بگیرد، ‌اما این گونه نیست.

آنا روبرتز، مدیر اجرایی کمپین برمه در انگلیس با ابراز تاسف بیان می‌کند: واقعا تاسف‌بار است، او در موقعیت بدی قرار دارد، اما مردم از این موضوع ناراحت هستند که با آن‌ها صادق نیست. برد آدمز، مدیر دیده‌بان حقوق بشر در آسیا با انتقاد شدید از موضع سوچی می‌گوید: او فرصت‌های زیادی را از دست داد تا بتواند در این موضوع دخالت کند و مسئله فیصله یابد. او می‌توانست کاری انجام دهد اما نداد. به گفته آمال دو چیکرا از موسسه حقوق برابر در لندن خطاب به سوچی: «شما از همه چیز خبر دارید. واقعا تاسف‌بار است و در ‌‌نهایت این سکوت شما می‌تواند منجر به فجایع جبران‌ناپذیری شود. پشت پرده سوچی و اتاق‌های فکر آمریکایی چیست؟ / آمریکا دنبال چه چیزی در برمه است؟
آنگ‌سان سوچی در سپتامبر سال جاری به آمریکا سفر کرد و مورد استقبال گرم مقامات آمریکایی و هم‌چنین موسساتی قرار گرفت که همواره در ایجاد انقان‌هایی که از وی حمایت می‌کنند، مانند پروپاگانداهای محلی مانند مجله اتی مانند بنیاد جامعه باز جورج سوروس، موسسه ملی اعطای دموکراسی و شورای آتلانتیک که همگی سابقه درخشانی در مداخله در امور کشورهای مستقل و گرفتن ماهی از آب‌های گل‌آلود دارند.

در طی سفر سوچی به آمریکا این موسسات از وی دعوت به عمل آورده و جایزه‌های فراوانی به بانوی صلح اعطا کردند. با توجه به گزارشی که کمپین آزادی برمه در انگلیس منتشر کرده است، ‌ مستند شده است که سوچی و سازمان‌هایی که از وی حمایت می‌کنند، مانند پروپاگانداهای محلی مانند مجله New Era Journal، the Irrawaddy، and the Democratic Voice of Burma (DVB) radioمیلیون‌ها دلار از موسسه ملی اعطای دموکراسی، موسسه Open Society Instituteجورج سوروس معروف و وزارت خارجه آمریکا دریافت کرده‌اند. مووسه بنیاد باز جورج سوروس جورج سوروس، یکی از معماران اصلی انقلاب‌های رنگی در جهان در میانمار فعال است. سوروس سال گذشته به می‌انمار سفر و با آنگ‌سان سوچی ملاقات کرد. هم‌چنین وی در‌‌ همان سفر دفتر بنیاد باز را نیز در این کشور راه‌اندازی کرد. موسسه ملی اعطای دموکراسی The National Endowment for Democracy یکی از موسساتی که به سوچی نشان لیاقات اعطا کرد موسسه ملی دموکراسی است. این موسسه از گروه‌های به اصطلاح مخالف در کشورهای مختلف حمایت کرده و آن‌ها را تامین سرمایه می‌کند، مثلا در لیبی، مصر و حتی در سوریه نیز فعال است. فرستاده اینگروه در امور سوریه رضوان زیاده مدیر مرکز مطالعات استراتژیک و سیاسی سوریه در واشینگتن بوده و به عنوان یکی از سخن‌گوهای شورای ملی سوریه می‌باشد که اصلیترین گروه مخالف دولت سوریه بوده که بسیار به دنبال مداخله خارجی در این کشور است. در هیئت مدیره موسسه ملی اعطای دموکراسی جان بونJohn Bohnاست که گفته می‌شود فعالیت‌های گسترده‌ای در چین داشته و با حمایت مخالفان چین به دنبال تغییر سیاست‌های چین است. شورای آتلانتیک این شورای طراح اصلی رویکرد گسترش ناتو به سمت شرق خصوصا تقویت روابط کاخ سفید با کشورهای مشترک المنافع می‌باشد.
از برنامه اصلی شورا پس از سقوط کمونیسم، ترویج اقتصاد بازار آزاد بوده است به طوری که بیشتر سیاست‌های اقتصاد جهانی در شورای آتلانتیک تدوین و طراحی شده است. این شورا در راهبرد آمریکا در قرن بیست ویکم مشارکت جدی داشت به گونه‌ای که عمده سیاست‌های اقتصادی در این راهبرد توسط بخش‌های اقتصادی آن طراحی گردید. همچنین گفته می‌شود سیاست‌های کلان ناتو توسط این شورا تدوین می‌شود و حتی در خصوص عملیات‌ها و تعیین فرماندهان آن در شورا تصمیم گیری می‌شود. همچنین گفته می‌شود یکی از طراحان اصلی حمله آمریکا به عراق و افغانستان شورای آتلانتیک بوده است.
در حال حاضر بیشتر سیاست‌های اقتصادی جهان غرب خصوصاً در آسیا و خاورمیانه توسط شورای آتلانتیک طرح ریزی می‌شود. از اعضای هیئت مدیره این موسسه می‌توان از هنری کسینجر، کولین پاول و کاندولیزا رایس نام برد. این‌‌ همان شورایی است که برنامه حمله نظامی به لیبی را طرح ریزی کرد.
هم‌چنین یکی از بزرگ‌ترین حامیان و سرمایه‌گذران عملیات‌های ناتو نیز می‌باشد.

میانمار و ثروت هنگفت طبیعی
میانمار منابع طبیعی ثروتمندی داشته و از لحاظ استراتژیکی برای چین اهمیت خاصی دارد. از اینرو هدف مناسبی برای اسپانسرهای مالی موسسه ملی اعطای دموکراسی و شورای آتلانتیک است. به گفته، وب‌سایتlanddestroyer، ‌ سوچی در واقع دانسته یا ندانسته مکم به ایجاد موسسات سرمایه‌گذاری آمریکایی در می‌انمار می‌کند تا نظامی سیاسی در خدمت غرب و منافع چنین شرکت‌های ایجاد کند. ساحل میانمار دسترسی دریایی به یکی از بزرگ‌ترین آبراه‌های راهبردی جهان یعنی تنگه مالاکا را ممکن می‌کند. این تنگه محل عبور کشتی میان مالزی و اندونزی است. پنتاگون از بعد از ۱۱ سپتامبر تلاش می‌کرده تا به بهانه دفاع در برابر حملات تروریستی به این منطقه وارد شده و آن را نظامی کند. تنگه مالاکا اقیانوس‌های هند و آرام را هم به هم متصل می‌کند و کوتاه‌ترین مسیر دریایی میان خلیج فارس و چین است. بیش از ۸۰ درصد از واردات نفتی چین با تانکر از این تنگه حمل‌ونقل می‌شود. نکته ظریف دیگر کانال فیلیپس در تنگه سنگاپور است که عرض کمی دارد. هر روز اما بیش از ۱۲ میلیون بشکه نفت با ابرتانکر‌ها از این تنگه عبور می‌کند که اکثر آن‌ها به بازار چین، پرشتاب‌ترین بازار دنیا، وارد می‌شود.

اگر این تنگه بسته شود، تانکرهای نفت باید راهی طولانی برای رسیدن به مقصد طی کنند. هر سال بیش از ۵۰ هزار کشتی از تنگه مالاکا عبور می‌کند. کسی که بر این آب‌ها کنترل داشته باشد درحقیقت گلوگاه عبور انرژی به چین را در دست خواهد داشت. چین بعد از تحولات عراق و حضور آمریکا در این کشور و تسلط بر چاه‌های نفت منطقه، حضور خود را در می‌انمار تقویت کرده است تا مانع از دستیابی آمریکا به تنگه مالاکا شود. کشور میانمار نفت و گاز هم تولید می‌کند که البته این تولید از سال ۱۸۷۱ و بعد از تأسیس شرکت نفت رانگون توسط انگلیسی‌ها شروع شد. در سال ۲۰۰۲ شرکت‌های نفتی آمریکا مانند تگزاکو و پریمایر اویل، که پیش از این در حوزه‌های نفت و گاز می‌انمار حضور داشتند به‌دلیل فشارهای داخلی و منطقه‌ای از این کشور خارج شدند و به جای آن‌ها پتروناس مالزی وارد شد.

موضوع قفل شده است