نسل كشي مسلمانان در برمه‌

تب‌های اولیه

85 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
نسل كشي مسلمانان در برمه‌



---------------------------------------


انتشار صحنه‌هاي تكان دهنده از آتش زدن مسلمانان برمه‌اي در حالي كه برخي از كشورهاي مسلمان! تمركز خود را بر روي تحولات سوريه گذاشته و در مورد كشتار! مردم اين كشور دادن سخن داده و تمام وقت راديو و تلويزيون‌هاي خود را صرف پرداختن به مسايل اين كشور مي‌كنند سوالات بسياري را در ذهن متبادر مي‌كند كه از همان ابتدا پاسخ آن مشخص است.

------------------------------------------

کد خبر: ۲۵۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰

---------------------------------------------------------------------

چند روزي است كه بار ديگر خبر كشتار گسترده مسلمانان برمه‌اي بر سر زبان‌ها افتاده است. در كشوري كه نظاميان همه كاره مملكت بوده، هندوها و بودايي‌هاي اكثريت در تنها مساله‌اي كه آزادي دارند، كشتار وسيع و گسترده مسلمانان است.

به گزارش «ايران‌آباد» در تازه‌ترین كشتار مسلمانان توسط هندوها و بودايي‌هاي افراطي در روستاها و مناطق شمال و شمال غربي اين كشور، در حضور نيروهاي نظامي و انتظامي برمه‌اي تندروهاي مذهبي به روستاهاي مسلمان نشين حمله كرده و علاوه بر آتش زدن خانه‌هاي آنها، بسياري را زنده زنده در آتش سوزانده، به زنان و دختران تجاوز كرده و باقيمانده را هم فراري داده‌اند.

سران حكومت نظامي ميانمار به جاي پاسخگويي به اين وحشي‌گري بودايي‌ها و هندوهاي افراطي مسلمانان ساكن در اين كشور را مهاجران غير قانوني خوانده كه دو راه بيشتر پيش روي آنها نيست؛ يا اينكه از كشور خارج شوند و يا اينكه به اردوگاه‌هاي پناهندگان بروند.

تعداد مسلماناني كه هدف حملات افراطي‌هاي مورد حمايت دولت قرار گرفته‌اند بيش از 800هزار نفر است و مشخص نيست سازمان‌هاي بين‌المللي و به خصوص مدافعان حقوق بشر در اين ميان كجا هستند.

انتشار صحنه‌هاي تكان دهنده از آتش زدن مسلمانان برمه‌اي در حالي كه برخي از كشورهاي مسلمان! تمركز خود را بر روي تحولات سوريه گذاشته و در مورد كشتار! مردم اين كشور دادن سخن داده و تمام وقت راديو و تلويزيون‌هاي خود را صرف پرداختن به مسايل اين كشور مي‌كنند سوالات بسياري را در ذهن متبادر مي‌كند كه از همان ابتدا پاسخ آن مشخص است.

در اين ميان به نظر مي‌رسد سازمان همكاري اسلامي به همراه كشورهاي گروه همسايه برمه بايد گروه تماسي تشكيل داده و با تحت فشار قرار دادن دولت برمه از ادامه جنايت‌هاي گروه‌هاي تندرو در حق مسلمانان اين كشور جلوگيري كرده و راه را براي رساندن كمك‌هاي مردمي به آن باز كند.

در اين ميان وظيفه دو كشور بنگلادش – كه مسلمانان برمه‌اي مورد حمله سال‌ها پيش از اين كشور به برمه رفته‌اند – و مالزي به عنوان همسايگان برمه بيش از پيش است و اين دو كشور بايد سكان اعتراض به نسل كشي مسلمان توسط تندورهاي برمه اي و حمايت حكومت نظامي اين كشور از آنها را را بر عهده داشته باشند.

حال بايد ديد كشورهايي كه مشغول به راه انداختن حمام خون در سوريه براي رسيدن به منافع سياسي خود هستند و هر روز ساز جديدي را براي شعله‌ور كردن جنگ در اين كشور كوك مي‌كنند، آيا آن اندازه توانايي دارند كه كشوري مانند برمه را ناچار به تن دادن به قوانين بين‌المللي كنند يا اينكه توانايي آنها تنها در كشتن مسلمانان است!

شايد نكته جالت تر در اين مورد عدم پرداختنن به اين مساله مهم توسط رسانه هاي داخلي باشد كه جا دارد مانند همه جاي جهان از مسلمانان مظلوم برمه اي نيز حمايت كنند تا دستكم جان خود را در برابر هندوهاي افراطي از دست ندهند.


بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

خبر ناراحت کننده ای بود.

آهنگران;243128 نوشت:
حال بايد ديد كشورهايي كه مشغول به راه انداختن حمام خون در سوريه براي رسيدن به منافع سياسي خود هستند و هر روز ساز جديدي را براي شعله‌ور كردن جنگ در اين كشور كوك مي‌كنند، آيا آن اندازه توانايي دارند كه كشوري مانند برمه را ناچار به تن دادن به قوانين بين‌المللي كنند يا اينكه توانايي آنها تنها در كشتن مسلمانان است!

این کشورهایی که متاسفانه ما مسلمان آنها را میدانیم و این فتنه ها و کشتارها را بین مسلمین رقم میزنند حقیقتا دارند شانه به شانه صهیونیستها جنایت میکنند.نتیجتا تنها با مسلمان خواندن آنها یا داریم خودمان را گول میزنیم و یا دلمان را داریم خوش میکنیم.

مشخصا که تکلیف آنها از مسلمین سواست.

ان شاء الله روزی برسد که مسلمانان حقیقی بیدار شوند .
که
والله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر ما بانفسهم

یاحق

سلام. من همین الان خبر تاسف بار کشتار مسلمانان میانمار را در اینترنت خواندم و از دیدن تصاویر ان به شدت متاثر شدم. از دوستان خواهشمند برای این که حداقل قدمی برای جلوگیری از این وحشی گری برداشته باشیم اقدام به ساخت یک درخواست اینترنتی جهت محکوم کردن این نسل کشی نماییم.
از دوستانی که در زمینه این گونه فعالیتهای اینترنتی تجربه ای دارند تقاضا دارم راهنمایی نمایند.

سلام. نمیدونم چرا تصاویر پست اول ویرایش و حذف شد. البته شاید به خاطر دلخراش بودن تصاویر بوده، حق میدم. ولی به هر حال مردم باید از این مسائل با خبر بشن. صدا و سیمای خودمون که هیچی از مظلومیت اینا نشون نمیده متاسفانه

اگر خواستید تصاویر رو ببینید، روی عنوان بالای پست اول کلیک کنید.
از همین الان هم بگم کسانی که دل دیدن تصاویر دلخراش رو ندارن، کلیک نکنند.

به نام خدا

مهمان‌پرست خواستار توقف خشونت‌ها علیه مسلمانان در میانمار شد
خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در خصوص اخبار منتشره در مورد کشتار در میانمار خواستار اقدامات سریع و جدی توسط دولت میانمار، مجامع بین‌المللی و سازمان همکاری اسلامی برای روشن شدن ابعاد این فاجعه گردید.

به گزارش فارس، [="SeaGreen"][="Red"]رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در مورد اخبار واصله در خصوص کشتار جمعی از مسلمانان در کشور میانمار ضمن ابراز نگرانی شدید از حادثه فوق، خواستار اقدامات سریع و جدی توسط دولت میانمار، مجامع بین المللی و سازمان همکاری اسلامی جهت روشن شدن ابعاد این فاجعه و بررسی علل و توقف خشونتها در صورت تائید اخبار واصله در این خصوص گردید[/].[/]

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: احترام به حقوق پیروان ادیان و فراهم آوردن زمینه های بهره مندی از حقوق شهروندی برای اقلیتهای دینی و قومی اصلی پذیرفته شده در همه مکاتب می باشد و انتظار می رود دولت میانمار شرایط لازم را برای همبستگی و وحدت ملی و حقوق مربوط به مسلمانان در آن کشور فراهم نماید و از هرگونه اعمال خشونت و وقوع فجایع انسانی در این زمینه جلوگیری بعمل آورد.

منبع

خبرها حاکی از آن است که :موج خشونت‌ها علیه مسلمانان از یک ماه قبل زمانی آغاز شد که در درگیری بین یک فرد مسلمان با یکی از بوداییان، وی کشته شد، این ماجرا بهانه‌ای برای افراط طلبان جهت حمله به روستاهای مسلمان نشین و آتش زدن منازل آنها شد.

امریکا در شرایطی یک بحران بزرگ جهانی را به بهانه آنچه کشتارهای گسترده در سوریه می‌خواند به وجود آورده که بررسی‌های رسانه‌ای حاکی از نقش اصلی و پشت پرده این کشور در کشتارهای اخیر میانمار آنهم پس از سفر چند روز قبل هیلاری کلینتون به این کشور است. کشتارهایی که کاملا از سوی دولت حمایت می‌شده و در وسعتی به مراتب بزرگتر از فاجعه‌ای چون کشتار روستای حوله سوریه، با سکوت و بایکوت جدی رسانه‌های غربی روبرو شده است.

به گزارش رجانیوز، فاجعه کشتار بیش از 20 هزار نفر از مردم میانمار و تجاوز به بیش از 5 هزار زن مسلمان توسط افراطیون بودایی که در بایکوت کامل خبری رسانه‌های غربی به وقوع پیوسته است، محدود به یک نزاع فرقه‌ای نبوده و بنا بر گزارشات، در راستای تلاش دولت میانمار برای اصلاحات مد نظر امریکا و پس از سفر کلینتون به این کشور اتفاق افتاده است.


این در حالی است که چندی پیش کشته شدن نزدیک به صد نفر در روستای حوله در مرز سوریه آنهم نه به دست دولت سوریه بلکه در نتیجه حملات تروریستی به این منطقه، یک بحران جهانی را رقم زده و حتی موضوع را به شورای امنیت سازمان ملل متحد کشاند.
کشتار وسیع مسلمانان میانمار که برخی رسانه‌ها آن را هولوکاست واقعی مسلمانان نامیده‌اند، ظاهرا تنها به دلیل درگیری‌های فرقه‌ای به وجود نیامده و این امکان پس از اجرای اصلاحات مد نظر دولت امریکا توسط دولت میانمار برای بودائیان تندرو آنهم پس از سفر چند روز گذشته کلینتون به این کشور فراهم شده است.

ماجرا از این قرار است که دولت میانمار بنابر ادعای غربی‌ها به علت نقض حقوق بشر آنهم در رابطه با بودائیان، بیش از چند دهه است که مورد تحریم اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. اما در پی فشار بر دولت میانمار، بان کی مون سه سفر پی در پی به این کشور داشت و از دولت این کشور خواست اصلاحاتی در زمینه رعایت حقوق بشر انجام دهند.پس از مذاکرات انجام گرفته دولت میانمار متعهد که اصلاحاتی را در زمینه رعایت حقوق بشر انجام دهد. از آن زمان بود که قوانینی بر ضد مسلمانان به تصویب رسید و کشتار مسلمانان توسط بودائیان افراطی آغاز گردید. پس از این کشتار بود که بان کی مون اعلام کرد جهان باید پاسخ خواسته ملت میانمار برای دستیابی به دموکراسی و پیشرفت را بدهد و تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور را لغو کند.
وی طی سخنرانی در پارلمان میانمار همچنین خواستار کمک غرب به این کشور آسیای جنوب شرقی برای تکمیل اصلاحات مذکور شد. کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز با اشاره به تصمیم گیری وزرای خارجه این اتحادیه درباره میانمار از لغو تحریمها علیه این کشور خبر داد. اشتون اصلاحات دموکراتیک در میانمار دلیل لغو تحریمها علیه این کشور خواند.






رئیس جمهوری آمریکا
از آنچه اصلاحات در میانمار نامید، حمایت کرد و دستور تسهیل تحریم ها علیه میانمار را صادر کرد. در بیانیه اوباما همچنين آمده است: «کاهش تحریم‌ها نشانه‌اي روشن در حمایت ما از اصلاحات است و مشوق‌های فوری برای اصلاح‌طلبان و فواید قابل توجه برای مردم ميانمار به همراه می‌آورد.»
اما سفر چند روز قبل هیلاری کلینتون به میانمار در مسیر سفرش به قاهره و دیدار با مرسی، تیر خلاص اصلاحات غربی بر پیکر مسلمانان این کشور بود. محور اصلی سفر کلینتون به میانمار بهبود مناسبات امریکا و میانمار اعلام شد و وزیر خارجه آمریکا در دیدار با تین سین، رئیس جمهوری میانمار از دولت این کشور خواست به اصلاحات در این کشور ادامه بدهند تا ثابت کنند که با جامعه جهانی همراه هستند.

پس از این دیدار تین سین در یک سخنرانی اعلام کرد: مسلمانان روهینگیا باید از کشور اخراج و به اردوگاه‌های پناهندگان سازمان ملل منتقل شوند.
دولت میانمار همچنین به صورت رسمی دستور داد که مسلمانان دیگر حق بنا کردن مساجد جدید یا ترمیم مساجد قدیمی را ندارند. همین مصوبه کافی بود تا افراطیون بودایی و هندی نزدیک به ۷۲ مسجد را ویران کنند. خشونت‌ها به دنبال حمله به یک اتوبوس حامل مسلمانان در استان راخین کلید خورد و ‍پس از آن از ابتدای فوریه گروه‌های افراطی بودایی، با حمایت و همراهی پلیس و ارتش دست به کشتار گسترده و آتش زدن دهکده ها و مساجد و فراری دادن مسلمانان زدند. دولت میانمار در اقدامی هماهنگ از ورود گروه های امدادی و رسانه های بین المللی به این منطقه جلوگیری کرد و در سکوت مجامع بین المللی نسل کشی گسترده آغاز شد.

فضاسازی سنگین کشورهایی همچون امریکا و کشورهای کوچکتری همچون ترکیه در ابراز نگرانی از وضعیت حقوق بشر و کشتار انسان‌ها در حوادثی همچون حادثه روستای حوله با حداکثر 115 قربانی، در کنار زمینه‌سازی و چراغ سبز به کشتارهایی چند ده هزار نفری مسلمانان در کشوری چون میانمار و سکوت رسانه‌ای در این باره باز هم ماجرای تکراری عدم صداقت در دفاع از حقوق بشر را به صدر تحلیل‌ها آورده است. و این در حالی است که جان انسان‌ها در هر جای دنیا محترم است خواه سوریه و خواه میانمار.


تریبون مستضعفین- این روزها اخبار و تصاویری از کشتار مسلمانان میانمار (برمه) توسط افراطیون بودایی این کشور منتشر شده است که از عزمی غیر انسانی برای نسل‌کشی این اقلیت حکایت دارد. مسلمانان میانمار از سوی حاکمیت این کشور به رسمیت شناخته نمی‌شوند و مدت‌هاست با محدودیت‌های گسترده قانونی و آزار و اذیت‌های هم‌وطنان بودایی خود مواجه اند.
در فیلم‌های زیر که توسط برخی گروه‌های اسلام گرا تدوین و منتشر شده است، عکس‌ها و فیلم‌هایی از به قتل رساندن و زنده زنده در آتش سوزانده شدن مسلمانان میانمار گردآوری شده است و هم‌چنین به وضعیت مسلمانان میانمار که طی سال‌ها به بنگلادش گریخته‌اند و علل آن پرداخته شده است.
گفتنی است تماشای این فیلم‌ها به دلیل خشونت زیاد، به افراد زیر ۱۸ سال و هم‌چنین بیماران قلبی توصیه نمی‌شود.

دوستان برای تماشای فیلم ها به لینک زیر بروند:


http://www.teribon.ir/archives/114773

خدايااااااااااااااااااا
اينا چيه؟
واي ان شاء الله خدا لعنت كنه باعث وباني اش رو.
خدايا خواهش ميكنم عجل لوليك الفرج

بچه ها چيكار كنيم؟كسي چيزي به ذهنش مياد؟
من نميدونم چه كاري از دستم ر مياد؟
اعتراض كنيم چطوري؟

دوباره عرض میکنم
مسئولین نظام خوابند یا خود را به خواب زدند
کشتار مردم سوریه محکوم میکنند ...............قبول
کشتار مردم فلسطین سالها است توسط نظام محکوم میشود ........قبول
چرا کشتار مردم بی گناه این خطه از سرزمین خدا محکوم نمی کنند
روابط سیاسی یا ...........کجای کار گیر دارد؟

غم قائم;244769 نوشت:
بچه ها چيكار كنيم؟كسي چيزي به ذهنش مياد؟
من نميدونم چه كاري از دستم ر مياد؟
اعتراض كنيم چطوري؟

باید طوماری از امضاء تهیه شود واز صدا وسیما ووزارت خارجه ..........خواسته شود .....
که کمی غیرت دینی داشته باشند و.و.و
وای برشماها که سیاست را برتر از دیانت می دانید

یاس من;244778 نوشت:
باید طوماری از امضاء تهیه شود واز صدا وسیما ووزارت خارجه ..........خواسته شود .....
که کمی غیرت دینی داشته باشند و.و.و
وای برشماها که سیاست را برتر از دیانت می دانید

خوب اين طومار كجاست ؟بايد...خوب كي؟
اي بابا ....ديانت!!



[="royalblue"]دریغا پیرو بودا به کار زنده‌ سوزاندن
دریغاتر از این غوغای خاموشی! دریغاتر !
[/]

[="royalblue"]خبرنامه دانشجویان ایران: تجمع دانشجویان مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران در اعتراض به کشتار بی‌رحمانه مردم میانمار آغاز شد.
خبرگزاری فارس:

به گزارش فارس، تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور در اعتراض به کشتار مسلمانان میانمار مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران آغاز شد.

دانشجویان دست نوشته‌هایی با عنوان "یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، "نسل‌کشی بس است"، "مجامع بین‌المللی به داد میانماری‌ها برسید" و ... در دست دارند.

همچنین تجمع‌کنندگان تصاویری از قتل و عام مسلمانان میانمار به دست دارند و خواستار امدادرسانی فوری سازمان ملل متحد به مردم این کشور شدند.

نیروی انتظامی از تجمع دانشجویان مقابل دفتر سازمان ملل در تهران ممانعت به عمل می‌‌آورد و درصدد متفرق کردن دانشجویان است.[/]

[="Tahoma"][="Magenta"][/]

[="Tahoma"][="Magenta"]

یاس من;244778 نوشت:
باید طوماری از امضاء تهیه شود واز صدا وسیما ووزارت خارجه ..........خواسته شود ..... که کمی غیرت دینی داشته باشند و.و.و وای برشماها که سیاست را برتر از دیانت می دانید

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

باید خودمونو برای جهاد آماده کنیم

امیدورام مراجع حکم جهاد بدهند:Ghamgin:[/]

مظلوم گیر آوردن؟
برادرها و خواهرهای ما نیاز به کمک دارند،اگر بخاطر سیاست مسئولین ساکت هستند وای بر اونها
[="red"] یا ایّها المسلمون اتحدوا اتحدوا[/]

اسمش را چه می گذارید ! جهان ... ؟
جهان چی ؟؟؟
جهان پیشرفته ، آیـــــــــــــــا ؟؟؟

--------------------------------------------------------
خدایـــــــــــــا!
در این دنيا چه ميگذرد؟
بعضی اوقات شک میکنم آیا درست میبینم ؟ آدمی زاد هست که تبدیل به غول بی شاخ و دم شده ؟
بعد به خودم میگم تاریخ زیاد دیده از این اعمال و از این آدمهای غولی یا غول های آدمی ؟!
نامردااااااااااااااا ! دنیا همینطوری بی صاحب نمی مونه .
میرسد مولا
میرسد آقا
به امید ظهور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"

سلام
واقعا تکان دهنده بود.
مو به تن آدم راست می شه.
خدا همه ی ظالمان را لعنت کند.
اوون آیه ی معروف یادم نمی یاد.
خواستم بگم من هم هستم.
[="blue"]آره ، هستم.[/]

خدایا!چه صبری داری!
یعنی سر حمایت از حقوق حیوانات هم کلی دعوا میکنن و قانون میذارن اون وقت با انسان ها اینجوری میکنن!
چرا؟
چون مسلمانن!همین!

اللهم عجل لولیک الفرج!

روایت یک میانماری از کشتار مسلمانان


«محمد سلطان احمد» یکی از علمای میانمار و مسئول تشکل‌های اسلامی منطقه آرکان گفت: از ملت ایران می‌خواهیم که در ماه مبارک رمضان بیاد مردم میانمار باشند و صدای استغاثه آنها را بی‌جواب نگذارند.

به گزارش فارس، ستاد مردمی حمایت از مستضعفین میانمار(برمه) تشکیل شد.

این ستاد مردمی امروز و در دفتر اتحادیه بین المللی امت واحده با حضور فعالان دانشجویی و حقوق بشر تشکیل شد.

در این نشست با «محمد سلطان احمد» یکی از علمای میانمار و مسئول تشکل‌های اسلامی منطقه آرکان، ارتباطی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد که سلطان احمد طی آن به تشریح وضعیت کنونی میانمار پرداخت.

وی گفت: شرایط فعلی میامنمار بسیار وخیم و بحرانی است و کستار مسلمانان همچنان ادامه دارد. هیچ کمکی به ما نمی‌شود و و هیچ دسترسی‌ای هم به مناطقی که کشتار در آنجا اتفاق می‌افتد وجود ندارد.

سلطان احمد با اشاره به اینکه تاکنون 200هزار نفر آواره شده‌اند، گفت: بخشی از آوارگان به سمت مرز بنگلادش در حال حرکت هستند و بخشی از آن‌ها نیز در مرز سرگردانند که بصورت جدی با مشکل غذا و دارو مواجه هستند.

این عالم اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور میانمار اجرای سیاست پاکسازی نژادی را ابلاغ کرده است و اعلام کرده که باید 800هزار نفر برمه را ترک کنند؛ اما اعتقاد داریم که آنها حق چنین برخوردی ندارند.

سلطان احمد ضمن تشکر از ایران بخاطر مواضعش در خصوص جنابات برمه، بیان کرد: متاسفانه جامعه جهانی هیچ موضعی نگرفته است.

وی افزود: شرایط کنونی ما نظیر شرایط مسلمانان غزه است چراکه برمه در محاصره کامل است و تنها به مرز بنگلادش دسترسی داریم.

این فعال حقوق بشر با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی ما نبود رسانه است، تصریح کرد: دولت بنگلادش هیچگونه همکاری‌ای با ما نمی‌کند.

وی افزود: دولت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد باید به دولت میانمار فشار بین المللی وارد کنند و تا وقتی بحران تمام نشده است نباید مردم مسلمان میانمار را رها کرد.

سلطان احمد گفت: چند روز دیگر ماه مبارک رمضان شروع می‌شود اما مردم مسلمان ما نه غذایی دارند و نه حتی سرپناهی.

این عالم اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای یک برنامه عملیاتی گفت: ما در حال سازماندهی حرکت کشتی‌های صلح حامل فعالان حقوق بشر و رسانه از سمت اندونزی و تایلند به سواحل میانمار هستیم و قصد داریم یک کاروان آزادی شبیه آنچه که در خصوص غزه صورت گرفت، تشکیل دهیم؛ البته پیش بینی می‌کنیم که ارتش برمه به این کاروان همانند ارتشی‌های رژیم صهیونیستی حمله کند، اما برای ما اهمیتی ندارد چراکه باید با اجرای این حرکت، جهان را متوجه برمه کنیم.

یکی دیگر از فعالان حقوق بشر که اصالتا برمه‌ای و اکنون ساکن مالزی است در ادامه این گفت‌وگو حاضر شد و گفت: حکومت برمه حکومت ظالمی شبیه رژیم صهیونیستی است؛ آنها با مسلمانان با عدالت برخورد نمی‌کنند و حقوق آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند و حتی از اجرای قوانین بین المللی امتناع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 52هزار نفر از مسلمانان میانمار قتل عام شده‌اند، گفت: آماری که از وضع شهر به دست ما رسیده است، حکایت از آن دارد که تاکنون 33 مسجد و مصلی هم ویران شده‌اند.

در ادامه مجددا سلطان احمد بروی خط ارتباطی آمد و گفت: دولت بنگلاش هم در ظلم، چیزی از دولت میانمار کم‌تر ندارد؛ ما از ملت و حکومت ایران که از کشورهای بزرگ و قوی اسلامی است و از اخوان المسلمین و از دولت و ملت مالزی و اندونزی درخواست کمک می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که در ماه مبارک رمضان بیاد مردم میانمار باشند و صدای استغاثه آنها را بی‌جواب نگذارند.

این فعال حقوق بشر با بیان اینکه مرزها از 3 ژوئن بسته شده است، گفت: امکان کمک رسانی به مناطق بحران زده وجود ندارد و تنها یک کمپ با ظرفیت محدود چند هزار نفره توانستیم در تایلند مستقر کنیم و قصد داریم بخشی از کمک‌ها را با همان کشتی های آزادی به این مناطق برسانیم.

سلطان احمد با بیان اینکه حتی صلیب سرخ جهانی در میانمار حضور ندارد، گفت: تنها توانسته‌ایم با تشکل پزشکی‌ «نرسی» که یک تشکل بشر دوستانه است و قبلا نیز در غزه کمک رسانی کرده است، ارتباط بگیریم.

وی افزود: یکی از مطالبات ما باز شدن مرز بنگلادش است اما مطالبه اصلی ما این است که دولت برمه حقوق مسلمانان را به رسمیت بشناسد و البته تقاضا داریم تا بازرس‌های مستقل سازمان ملل در منطقه حضور پیدا کنند و اوضاع را از نزدیک ببینند.

این عالم اسلامی با بیان اینکه امکان تشکیل حلقه‌های مقاومت وجود ندارد، تصریح کرد: قبل از سال 1962 گروه‌های مقاومت در میانمار وجود داشتند اما پس از آن و تحت تاثیر دولت میانمار، این گروه‌ها در خاک بنگلادش مستقر شدند؛ اما دولت بنگلادش آن‌ها را دستگیر کرد و اکنون رهبران اصلی مقاومت در زندان هستند.

وی در پایان با بیان اینکه مسلمانان باید حق تحصیل علم و دانشگاه رفتن در میانمار داشته باشند، اظهار داشت: باید تمام آوارگانی که در 14 کشور جهان مستقر هستند به میانمار برگردند و دولت میانمار باید تابعیت آنها را براساس قانون بپذیرد.

+

اِلهى عَظُمَ الْبَلاءُ وَبَرِحَ الْخَفآءُ وَانْکَشَفَ الْغِطآءُ وَانْقَطَعَ الرَّجآءُ
خدایا بلاء عظیم گشته و درون آشکار شد و پرده از کارها برداشته شد و امید قطع شد

وَضاقَتِ الْأَرْضُ وَمُنِعَتِ السَّمآءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ
و زمین تنگ شد و از ریزش رحمت آسمان جلوگیرى شد و تویى یاور و شکوه بسوى تو است

الْمُشْتَکى وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخآءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى
و اعتماد و تکیه ما چه در سختى و چه در آسانى بر تو است خدایا درود فرست بر

مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِى الْأَمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ
محمد و آل محمد آن زمامدارانى که پیرویشان را بر ما واجب کردى و بدین سبب مقام

وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَریباً کَلَمْحِ
و منزلتشان را به ما شناساندى به حق ایشان به ما گشایشى ده فورى و نزدیک مانند

الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِىُّ یا عَلِىُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانى
چشم بر هم زدن یا نزدیکتر اى محمد اى على اى على اى محمد مرا کفایت کنید

فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانى فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ
که شمایید کفایت‏کننده‏ام و مرا یارى کنید که شمایید یاور من اى سرور ما اى صاحب

الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى اَدْرِکْنى السَّاعَةَ
الزمان فریاد، فریاد، فریاد، دریاب مرا دریاب مرا دریاب مرا همین ساعت

السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ بِحَقِّ
همین ساعت هم‏اکنون زود زود زود اى خدا اى مهربانترین مهربانان به حق

به نام خدا.

خدا لعنتشون کنه. چه کاری از دست ما برمیاد؟

با آرزوی سلامتی ، ستایشگر :Gol:

[="Tahoma"][="Black"]من باورم نمیشه

یعنی انقددددددددددددددددددددددر کثیف هم هستند

اعوذ بالله اعوذ بالله اعوذ بالله

خدایا شرمنده ایم[/]



بسم رب الشهدا


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

آجرک الله بقیه الله

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



به من خبر رسيده كه يكى از آنان به خانه زن مسلمان و زن غير مسلمانى كه در پناه ‏اسلام جان و مالش محفوظ بوده وارد شده و خلخال و دستبند، گردن بند و گوشواره ‏هاى آنها را از تن‏شان بيرون آورده است... در حالى كه هيچ وسيله‏ اى براى دفاع جز گريه و التماس كردن نداشته‏ اند،

آنها با غنيمت فراوان برگشته ‏اند بدون اينكه حتى يك نفر از آنها زخمى گردد و يا قطره ‏اى خون‏ از آنها ريخته شود اگر به خاطر اين حادثه مسلمانى از روى تاسف بميرد ملامت نخواهد شد، و از نظر من‏ سزاوار و بجا است!

(نهج البلاغه خطبه 27)


ای اقیانوس ایستاده عدالت ، یا مهدی ...

ای فرزند خلف زهرا و ای علی حاضر و امام زمان...

برخیز و ببین و بشنو صحبت از خلخال یک پیرزن یهودی نیست سخن از تجاوز به پنج هزار زن مسلمان است .

سخن از جنین هایی است که از رحم مادر بیرون کشیده می شوند.

سخن از انسان هایی است که زنده زنده در آتش سوختند، نه یک نفر و نه ده نفر که بیست هزار نفر...

ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس

برگرد ...

برگرد...

برگرد آقا جان اینها می گویند بودایی ها صلح طلب هستند

اینها می گویند باید "دالایی لاما " را الگوی صلح خویش قرار دهید ... همو که بوسه بر دست شیمون پرز زد و در برابر دیوار ندبه شاید چنین روزی را آرزو می کرد...



یا ابا صالح ای صلاه روز آدینه برگرد...

اینان که در میانمار به خاک و خون کشیده می شوند مسلمانند و حب رسول خدا در دل دارند.

اینان روزی پنج مرتبه تو را اقامه می کنند هرچند نمی دانند. مولا جان تو را به علی اصغر های بی گناه این امت برگرد..

برگرد ...

اعتراف می کنیم بی تو نمی توانیم، برگرد..

جهان تشنه عدالت فرزند علی است

مولای آوارگان و مظلومان تو را نشاید که آه و فغان بیوه زنی را بشنوی و اجابت نکنی ...



تو امام زمانی ، یابن امیرالمومنین برگرد اینها مسلمانند.

سخن از خلخال نیست ، حرف ناموس است.

مولا جان قمه به دستان بودایی به هیچ کس رحم نمی کنند... برگرد.

مولا جان اینجا اگر سگ یک یهودی را برانند شورای امنیت قطعنامه صادر می کند،

برگرد ... شورای امنیت صدای این ظلم کبیر را نمی شنود، اینها گوش ها شان بدهکار ما نیست.



آقا جان سخن از سرخ پوشان یزیدی نیست حرف سرخ جامگان بودایی است.

آقا جان خانم کلینگتون که به میانمار رفت به یمن قدو مش تا کنون بیست هزار نفر را قربانی کرده اند. هیچ کس هیچ چیز نمی گوید گویی اتفاقی نیافتاده.



مولا جان اینجا هم برای سرهای بریده هدیه می دهند خانم اشتون گفت تمام تحریم های دولت میانمار لغو خواهد شد چرا که اصلاحات را آغاز کرده است.

مولا جان اینجا اصلاحات یعنی مسلمان کشی ...

أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَ لكِنْ لا يَشْعُرُون



آقا جان سخن از خلخال نیست سخن از خیمه سوزانی دیگر است... سخن از اصحاب اخدود است همانی که اینها هلوکاست می نامند...

سخن از خلخال نیست حرف اشک های روان بر گونه هاست...



آقا جان سخن از خلخال نیست حرف نشستن عمود های آهنین بر سر هاست ...



آقا جان سخن از خلخال نیست حرف حلقوم های بریده است... اینجا یه جای این که سر ها را به نیزه کنند نیزه را در سرها می کنند...

اینجا آب را بر مسلمانان نبستند ، مسلمانان را به آب بستند...



تو را به ریش به خون خضاب شده ، تو را به گونه به خاک کشیده شده ،تو را به پیشانی شکسته برگرد...

برگرد فقط برگرد ... هیچ اتفاق دیگری مرا آرام نخواهد کرد...

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است...

+

مسلمانان میانمار سال‌هاست که از ظلم حکومت کودتایی و نظامی این کشور رنج می‌برند.

کشوری که مسلمانان «روهینگا» در منطقه «آرکان» را با قدمتی تاریخی در این منطقه زندگی می‌کردند شهروند این کشور نمی‌داند و با ظلم و ستم کوچ اجباری آنان را در دستور کار خود قرار داده است.

این اتفاق البته از سال‌ها پیش رخ داده و همچنان ادامه دارد و در آخرین نمونه هزار مسلمان میانماری کشته و صدها هزار نفر آواره شده و در مرزهای میانمار و بنگلادش بدون کمک کشور بنگلادش و مجامع بین‌المللی سرگردان هستند.

آنچه در زیر می‌آید مستندی از مسلمانان میانمار با نام «روهینگیا قوم بی‌سرزمین» است که توسط «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

لینک دانلود مستند:

http://media.farsnews.com/media/uplo...0429000157.flv

+

رهبرمعظم انقلاب در ديدار با جامعه قرآني کشور :

هزاران انسان بي‌گناه بر سر تعصب و جهالت در ميانمار کشته‌ مي‌شوند اما مدعيان دروغين حقوق بشر لب تر نمي‌کنند و حتي در برابر اين عدم واکنش دست به توجيه مي‌برند

فایل کامل صوتی بیانات در محفل انس با قرآن در روز اول رمضان المبارك ۱۴۳۳

منبع

نامه بسيج دانشگاه امام صادق عليه السلام به بان كي مون درباره ميانمار


بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) طی بیانیه‌ای تاکید کرد: سازمان ملل به سرعت فکری برای جلب حمایت‌های جهانی و گسیل آن برای نجات بیش از 90 هزار مسلمان آواره میانماری کند.


به گزارش خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) نامه‌ای خطاب به بان کی مون نوشتند که متن آن در ذیل می‌آید:

جناب آقای بان کی مون؛ دبیرکل سازمان ملل متحد

سلام علیکم؛

هم اکنون که جامعه بین‌المللی با هدایت رسانه‌های غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا سرگرم آتش افروزی و ایجاد اختلاف و کشتار مردم و مقامات دولتی در کشور سوریه می‌باشد، در دیگر سوی جهان شاهد نسل کشی و جنایت وحشیانه‌ای هستیم که قلب هر انسان پاک و آزاد را جریحه دار می‌نماید.

جنایت هولناکی که در کشور میانمار و در هفته گذشته روی داد، پرده از خوی وحشیانه‌ای افرادی برداشت که با حمایت و اغماض دولت میانمار دست به تجاوز و کشتار مردمی زدند که جرمشان مسلمان بودن آنها می‌باشد.

در کشور میانمار شاهد آتش زدن و زنده سوزاندن هزاران انسان بودیم و البته این حادثه برخلاف افسانه دروغین هولوکاست، واقعیتی است که تصاویرو اخبار آن از سوی رسانه‌های غربی و اربابان صهیونیستی آنان مورد بی توجهی قرارگرفته است.

دبیرکل سازمان ملل متحد

جنایت وحشیانه و قتل عام مسلمانان میانمار با کدام یک از اصول میثاقین و اعلامیه جهانی حقوق بشر هم خوانی دارد؟ مگر جز این است که مطابق بند دوم اعلامیه حقوق بشر تمامی انسان‌ها فارغ از نژاد، رنگ، مذهب، جنسیت سزاوار حقوق و آزادی‌های مصرح در اعلامیه هستند؟ آیا این فاجعه هولناک را می‌توان جز نسل کشی آشکار و پاکسازی نژادی دانست؟


آقای بان کی مون

سکوت شما برخلاف وظایف دبیرکلی سازمان ملل متحد می‌باشد. وجدان بیدار جامعه بشری این عملکرد ضعیف شما را در دوران تصدی مسئولیتتان هرگز فراموش نخواهد کرد. اکنون که در پایان دوران تصدی خویش بر مسند دبیرکلی سازمان ملل قرار دارید بهتر است کمی فعالانه تر در ارتباط با این جنایات آشکار اقدام نمایید و علاوه بر محکومیت قتل عام و کشتار مسلمانان میانمار و دولت ظالم حاکم بر آن کشور به سرعت فکری برای جلب حمایت‌های جهانی و گسیل آن برای نجات بیش از 90 هزار مسلمان آواره میانماری نمایید.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)

همين امروز شما ملاحظه كنيد؛ در يك كشورى در شرق آسيا - در ميانمار - هزاران انسان مسلمان دارند كشته ميشوند، دارند فدا ميشوند، بر اثر تعصب، بر اثر جهالت - اگر نگوئيم دستهاى سياسى در خود همين مسئله وجود دارد؛ فرض كنيم همان طور كه ادعا ميشود، بر اثر تعصبهاى دينى و مذهبى است - مدعيان دروغين حقوق بشر لب تر نميكنند. همانهائى كه براى حيوانات دل ميسوزانند، همانهائى كه اگر در جوامعى كه مستقل از آنها هستند، وابسته‌ى به آنها نيستند، كوچكترين بهانه‌اى پيدا كنند، صد برابر آن را بزرگ ميكنند، اينجا در مقابل كشتار يك عده انسان بى‌گناه، بى‌دفاع، زن، مرد، كودك، سكوت ميكنند؛ توجيه هم ميكنند! اين، حقوق بشر اينهاست؛ حقوق بشرِ منقطع از اخلاق، منقطع از معنويت، منقطع از خدا. ميگويند اينها ميانمارى نيستند؛ خب، گيرم نباشند - البته دروغ ميگويند، سيصد چهارصد سال است كه اينها در آنجا زندگى ميكنند؛ آنطور كه به ما گزارش ميشود - بايد كشته شوند؟! همين حالت در طول سالهاى متمادى در همان كشور و در كشورهاى مجاور، از سوى غربى‌ها، بخصوص از سوى انگليس، نسبت به همان مردم وجود داشته. پدر اين مردم را درآوردند؛ هرجا پا گذاشتند، جز فساد و نابودى حرث و نسل - همان طور كه خداى متعال در قرآن ميفرمايد - كارى نكردند. بله، براى اينكه بازار محصولات پيدا كنند، بازارهائى را آراسته كردند؛ مردم را با محصولات جديد آشنا كردند، براى اينكه تجارت خودشان را رونق بدهند. اين تمدن، منقطع از معنويت و قرآن است.

منبع

بیانیه مجلس در حمایت از مسلمانان میانمار


نمایندگان مجلس در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار و اقدامات تروریستی مورد حمایت غرب در سوریه بیانیه‌ای صادر کردند.

به گزارش فارس، بیانیه 232 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محکومیت کشتار مسلمانان بیگناه کشور میانمار و اقدامات تروریستی مورد حمایت غرب در سوریه از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

اقدامات ضدانسانی و جنایات هولناک در میانمار که منجر به کشته شدن انسان‌های بی‌گناه و مسلمان گردیده است، بیش از پیش پرده از نیت امپریالیستی و سودجویانه مدعیان دروغین حقوق بشر برداشت.

این اولین بار نیست که انسان‌های آزاده جهان شاهد سکوت ننگین و برخورد تبعیض آمیز مستکبرین جهان و سازمان‌های دست نشانده غرب در قبال نسل کشی، اقدامات تروریستی مغایر حقوق بشر هستند. متاسفانه امروزه عنوان حقوق بشر را دولت‌هایی به یدک می‌کشند که همانند به کار بردن بسیاری از عناوین دیگر کاربردی برای ایشان ندارد جز استثمار و تقابل و پیشبرد منافع اقتصادی و اهداف استکباری‌شان.

در همین راستا اقدامات تروریستی مورد حمایت قدرت‌های استعماری و رژیم صهیونیستی در سوریه نیز از همین جنس است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدامات ضد بشری از مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشر و خواست کشورهای اسلامی انتظار دارند تا با اعلام مواضع لازم جهت تامین حقوق مسلمانان میانمار به رسالت دینی و انسانی خود عمل نموده و تلاش بین المللی خویش برای حل سیاسی بحران اخیر سوریه را دنبال نمایند.


+

پناه بر خدا

سلام
خیلی دردناکه:geryeh:
واقعاً نمیتونم درک کنم که انقدر آدمای پست و حیوان صفتی وجود دارن که اصلاً نمیشه بهشون گفت انسان!!!! و چه راحت میتونن جون آدما رو بگیرن؟!
چطوری میتونن همچین کاری کنن؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچوقت یادم نمیره که اون وقتی که تو ایران اختلافات داخلی بود، هر روز کلینتون و مرکل و...صحبت میکردن که نگران وضعیت حقوق بشرن!!!!
حالا چی شده سکوت کردن؟!!!!
این مسلمونای بیچاره رو که میسوزونن بشر نیستن؟؟؟؟؟یا حق و حقوقی ندارن؟؟؟؟؟؟

من وقتی اینجور آزار و اذیتا و احانتا در مورد مسلمونا رو میشنوم، فقط میگم روح امام و شهدا شاد باشه
چون اگه اونا نبودن، بدتر از اینا رو سر ما می آوردن!!
-----------------------------------------
3ساله ماه رمضون خون دل میخوریم...
پیارسال ماه رمضون سیل مسلمونای پاکستانو به اون روز انداخته بود
پارسال قحطی مسلمونای سومالی رو بیچاره کرد
امسالم که دیگه میارما فاجعه شده!!!
مگه مسلمونا صاحب ندارن؟!
من نمیفهمم چقدر باید در حق مسلمونا ظلم بشه؟، چقدر مسلمونا باید اینطوری تلف بشن؟، چقدر باید خون دل بخوریم؟،....تا امام زمان بیاد؟؟؟؟؟؟!!!!!
قبلنا فقط فلسطین بود الان بحرین عربستان سوریه میانمار.....
از دست ما هم کاری بر نمیاد.....

[=Times New Roman]

آهنگران;243128 نوشت:
نسل كشي مسلمانان در برمه‌


[=Times New Roman]
بسم رب الشهدا

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=



آجرک الله بقیه الله



[=Times New Roman] =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=










به من خبر رسيده كه يكى از آنان به خانه زن مسلمان و زن غير مسلمانى كه در پناه ‏اسلام جان و مالش محفوظ بوده وارد شده و خلخال و دستبند، گردن بند و گوشواره ‏هاى آنها را از تن‏شان بيرون آورده است... در حالى كه هيچ وسيله‏ اى براى دفاع جز گريه و التماس كردن نداشته‏ اند،
آنها با غنيمت فراوان برگشته ‏اند بدون اينكه حتى يك نفر از آنها زخمى گردد و يا قطره ‏اى خون‏ از آنها ريخته شود اگر به خاطر اين حادثه مسلمانى از روى تاسف بميرد ملامت نخواهد شد، و از نظر من‏ سزاوار و بجا است!
(نهج البلاغه خطبه 27)

ای اقیانوس ایستاده عدالت ، یا مهدی ...
ای فرزند خلف زهرا و ای علی حاضر و امام زمان...
برخیز و ببین و بشنو صحبت از خلخال یک پیرزن یهودی نیست سخن از تجاوز به پنج هزار زن مسلمان است .
سخن از جنین هایی است که از رحم مادر بیرون کشیده می شوند.
سخن از انسان هایی است که زنده زنده در آتش سوختند، نه یک نفر و نه ده نفر که بیست هزار نفر...
ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس
برگرد ...
برگرد...

نقل از وبلاگ استاد رائفی پور
ادامه ی مطلب در:

http://masafportal.com/post/view-4826

[=Times New Roman]
سلام عليكم جميعا

قبل از وقوع اين جنايات ظاهرا وزير امور خارجه امريكا در برمه بوده و با سران اين كشور مذاكره كرده.
و بعد اين كشتار با حمايت دولت نظامي ميانمار صورت گرفته.

سازمان هاي مدافع حقوق بشر ! بر عكس هميشه كه به اين كشور توجهات زيادي ميكردند و اخيرا جايزه صلح نوبل را به زني دادند كه با دولت نظامي اين كشور مبارزه ميكرد ( آن سان سوچي ) اين بار حتي با وقوع هولوكاستي با اين وسعت خفه شده اند.

ديدبان حقوق بشر وضعيت منطقه ميانمار را بحراني نميداند و از سازمان حقوقي بين المللي و N.g.o ها درخواست مداخله مستقيم يا غير مستقيم نمينمايد ( واژه اي كه بارها از اين سازمان مدافع حقوق يهود شنيده ايم )

يكي نيست به اين سازمان بگويد

هولوكاست جعلي يهود را فراموش كنيد تا بتوانيد هولوكاستهاي حقيقي اي كه در جاي جاي اين كره خاكي دارد واقع ميشود را بتوانيد ببينيد /

ياحق

[=Arial Black]اعوذبالله من الشیطان الرجیم

[=Arial Black]بسم الله الرحمن الرحیم

[=Arial Black]لطفا کودکان نبینند

[=Arial Black]لطفا کسانی که بیماری قلبی دارند نبینند

[=Arial Black]کسانی که به هر دلیل توان دیدن ندارند نبینند

[=Arial Black]من تو سایت نمی زارم

[=Arial Black]چون محل عمومی است
[=Arial Black]لینکش رومی دم برید هم خبر رو بخونید
[=Arial Black]هم نگاه کنید

[=Times New Roman]صدور فتوا برای نجات مسلمانان میانمار

[=Times New Roman]
گروهی از رهبران اسلامگرای اندونزی با صدور حکم "جهاد مقدس"، مسلمانان این کشور را برای نجات مسلمانان میانمار فراخواندند.

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از سایت کامیونیتی، رهبران اسلامگرا و فعالان اسلامی در اندونزی با وارد شدن به سفارت میانمار در جاکارتا پایتخت اندونزی از برمه خواستند که به نسل کشی مسلمانان «روهینگیا» خاتمه دهد.

آنها همچنین تهدید کردند که در راستای پیشبرد اهدافشان به سفارت میانمار حمله خواهند کرد.

50 نفر از نیروهای پلیس اندونزی در جلوی ساختمان سفارت برمه تجمع کرده بودند تا با «جبهه مدافعان اسلامگرای» این کشور و گروه اسلامی «جماعت شروط توحید» مقابله کنند تا آنها به این مرکز دیپلماتیک نزدیک نشوند.

این 2 گروه اسلامگرا که در سال جاری از اجرای «لیدی گاگا» خواننده آمریکایی در جاکارتا پایتخت اندونزی جلوگیری کرده بودند، اعلام کرده‌اند که اگر خشونت‌ها در میانمار علیه مسلمانان پایان نیابد، جهاد علیه دولت برمه را شروع می‌کنند.

یکی از رهبران اسلامگرای اندونزی طی سخنانی در جمع معترضان گفت: اگر مقامات سفارت میانمار نخواهند با ما صحبت کنند، از همه شما می‌خواهم که وارد ساختمان این سفارتخانه شوید و آن را "سر و ته" کنید.

وی افزود: دولت برمه باید تقاص هر قطره خونی که از مسلمانان به زمین می‌ریزد را بدهد؛ هیچ چیز در این دنیا مجانی نیست.

این رهبر اسلامگرا با صدور حکم "جهاد مقدس"، تصریح کرد: به میانمار بروید و برای نجات برادران مسلمانمان جهاد کنید.


کد خبر: ۲۵۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۲

[="Tahoma"][="Magenta"]

bina88;246886 نوشت:
ین رهبر اسلامگرا با صدور حکم "جهاد مقدس"، تصریح کرد: به میانمار بروید و برای نجات برادران مسلمانمان جهاد کنید.

سلام

ما چی پس:Gol:[/]

نقل قول:
سلام

ما چی پس

سلام

ما اگه دخالت کنیم دنیا ما را قوم وحشی صدا می زنند چون داریم از هم نوعانمون دفاع می کنیم

و ما اگر حمله کنیم بهانه اعزام لشکر به مرز های ایران به آنها داده می شود

و باز هم فتنه ای دیگر

باید سوخت فقط سوخت!

تجمع دانشجویان مقابل دفتر سازمان ملل


دانشجویان در اعتراض به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار در روز جهانی همبستگی، ساعت ۱۷امروز (سه‌شنبه) مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران تجمع می‌کنند.

به گزارش فارس، دانشجویان در اعتراض به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار در روز جهانی همبستگی، ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در تهران تجمع خواهند کرد.



بیش از 10 اتحادیه مسلمان و بودایی هند فردا در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در هند نیز در اعتراض به نسل‌کشی در میانمار تجمع خواهند کرد.

+

زمینه‌چینی سینمایی برای نسل‌کشی چگونه رقم خورد؟


فیلمسازی‌هالیوود برای شیرین‌عبادی میانماری‌ها؛مقدمه‎کشتار مسلمانان



دیگر موضوع قریبی نیست که کارخانه به اصطلاح رویاسازی هالیوود برای عملیات امپریالیستی ایالات متحده در نقاط مختلف جهان زمینه چینی کرده و به نوعی ویترین این سیاست ها باشد. زمینه های جنگ ویتنام ، ماجرای 11 سپتامبر، لشکر کشی به خاورمیانه و اشغال افغانستان و عراق(که تا امروز بنا به مستندات منتشر شده از سوی منابع غربی همچون نشریه معتبر "لنست"، منجر به کشته شدن بیش از 1/5 نفر تنها در عراق شده) گوشه ای از این همراهی هالیوود با پنتاگون و تینک تانک های ایالات متحده بوده است.

به گزارش رجانیوز اینک در حالی است که خبر نسل کشی مسلمانان در میانمار ، وجدان بشریت را به درد آورده و براساس آمار انتشار یافته خبر تکان دهنده مرگ مظلومانه بیش از 50 هزار مسلمان در این کشور ، برگ سیاه دیگری برجنایات تاریخ بشر افزوده ، درمی یابیم از حدود یک سال پیش که نسل کشی یاد شده آغاز گشته، فیلمی برروی پرده سینماهای جهان نقش بسته است که به مبارزات بودایی ها علیه حکومت نظامیان در برمه یا همان میانمار و رنجی که ظاهرا طی سالهای متمادی به خاطر این مبارزات متحمل شدند، می پردازد. فیلمی به نام " بانو " ساخته فیلمساز شناخته شده هالیوود ، لوک بسون و با بازی میشل یه ئو درباره آنگ سان سو چی ، رهبر انقلاب مخملی میانمار که بنا براسناد منتشر شده، از سوی بنیادهای معلوم الحال صهیونی/آمریکایی مانند بنیاد آلبرت اینشتین یا بنیاد جامعه باز متعلق به جرج سوروس صهیونیست ، برکشیده و حمایت شد.


در این فیلم که طی یک سال گذشته در سراسر جهان به نمایش درآمده و اکران جهانی آن هنوز ادامه دارد ، آنگ سان سو چی که یک انگلیسی برمه ای تبار است و همسرش در بخش استراتژیک دانشگاه آکسفورد ، متخصص بررسی و مطالعه بر روی کشورهای آسیای جنوب شرقی بوده ، در سال 1988 به برمه بازمی گردد تا رهبری اغتشاشات نوپای این کشور را به عهده بگیرد، درحالی که به قول خودش تا پیش از آن حتی یک کلمه در جلوی جمع حرف نزده بود ولی در برمه ساعت ها برای مردم سخنرانی مهیج درباره آزادی و دمکراسی ایراد می نماید!

او با همکاری سفارت انگلیس در رانگون ( پایتخت برمه ) مردم را علیه نظامیان برانگیخته و به عنوان رهبر تظاهرات و اعتراضات در زیر پوشش نهادی به نام اتحادیه ملی دمکراسی معرفی شد درحالی که کلیه حمایت های مادی و معنوی و حتی چاپ و توزیع اعلامیه هایش از سوی سفارت انگلیس صورت می گرفت. ( و این در فیلم "بانو " به روشنی نشان داده می شود ).





این تصویری از سرکوب بوداییان توسط نظامیان در فیلم "بانو" نیست، این تصویر واقعی خانه های مسلمانان است که در آتش خشم بوداییان صلح طلب می سوزد



در واقع فیلم " بانو " نمایشی تبلیغاتی و پروپاگاندای سیاسی برای اقدامات و حرکات بانو آنگ سان سو چی در طول حدود 20 سال مبارزه به اصطلاح غیرخشونت آمیز وی به نظر می آید، از وقتی که به خاطر بیماری مادرش به برمه برمی گردد تا قرار گرفتن غیرمتقربه اش در راس جنبش آغاز شده ، تا حصر در خانه ، تا جایزه نوبل صلح ، تا اینکه همسرش پس از عدم دریافت اجازه مجدد برای دیدار آخر با سوچی براثر بیماری سرطان فوت می کند و ... و بالاخره تا به میدان آمدن راهبان بودایی در مقابل معبد "شوداگون پاگوندا" و شکستن حصر بانو سوچی و بازگشت به اصطلاح آزادی و دمکراسی را به برمه یا میانمار کنونی!



آیا این راهبان بودایی ، همان ها هستند که به خاطر منش صلح طلبانه و ضد خشونت آمیزشان ، به آنگ سان سوچی جایزه صلح نوبل دادند؟!



نگاهی به وقایع یک سال اخیر میانمار نشان می دهد که حاکمان میانمار برای رها شدن از تحریم های مختلف کشورهای غربی ، چگونه با هدایت ایالات متحده و اتحادیه اروپا گام به گام در جهت اهداف و نیات امپریالیستی آنها حرکت کرده و دقیقا پس از آخرین ملاقات کلینتون با رییس جمهوری کنونی میانمار و قول برداشته شدن تحریم ها ، کشتار و نسل کشی مسلمانان در این کشور آغاز شد. گویا که ایالات متحده و اتحادیه اروپا ، شرط کاهش و لغو تحریم ها را قتل عام مسلمانان قرار داده بود. (1)

اینک همان بودایی هایی که در فیلم لوک بسون ، صلح طلب و آزادیخواه و ضد خشونت نمایانده شدند و از همین روی رهبرشان یعنی بانو آنگ سان سوچی جایزه صلح نوبل را در سال 1991 دریافت کرد ، آزادانه به قتل و غارت مسلمانان پرداخته و شنیع ترین رفتارهای خشونت طلبانه را در حق اقلیت مسلمان میانمار روا می دارند که عکس های مخابره شده از این فجایع دل هر انسانی را به درد می آورد اما همان سازمان های بین المللی و حقوق بشری که مثلا برای کشته شدن یک راهب بودایی در تظاهرات اکتبر 2007 راهبان بودایی ، غوغا به پا کردند ، شورای امنیت تشکیل جلسه داد و رییس جمهوری آمریکا از تشدید تحریم ها سخن گفت، اینک لب فرو بسته و حتی سخنی برزبان نمی آورند. در حالی که براساس اخبار و آمارهای تایید شده تا کنون، بیش از 52 هزار نفر کشته شده اند و به بیش از 5 هزار زن مسلمان تجاوز شده و کودکان معصوم زنده زنده کباب می شوند و منازل آنان و بیش از 22 مسجد سوخته و ویران شده است. به جز این کشته ها ، حدود 30 هزار نفری ربوده شده اند که ظاهرا پس از چند روزی شکنجه، فرجامی جز گورهای دسته جمعی -مانند آنچه در بوسنی اتفاق افتاد!- یا سوختن در آتش و ... برای آنها نمی شود تصور کرد.



صحنه ای از قتل عام مسلمانان در میانمار که توسط فیلم "بانو" زمینه افکار عمومی اش فراهم آمد


به راستی اینک آن انسان دوستی های پرسوز و گداز خانم آنگ سان سو چی که در فیلم " بانو " لوک بسون مشاهده می کنیم که حتی خانواده اش را به خاطر وطن ترک می کند ، کجا رفته است؟ آیا این مسلمانان قتل عام شده ، هموطنان این بانوی صلح طلب و ضد خشونت نبودند؟! آیا حداقل انسان نیستند تا بازهم بانوی به اصطلاح پولادین برمه ، اعتصاب غذا کند و زندگی اش را برای مردمش به خطر اندازد؟ نکته مهم اینکه این بانوی به اصطلاح انسان دوست حتی کلمه ای درباره قتل عام فجیع بیش از 50 هزار انسان برزبان نیاورده و فعلا درپی آن است که برای دریافت جایزه صلح نوبل خود که در سال 1991 به وی اهداء شد ولی در مراسم مربوطه حضور نداشت ، به نروژ رفته و در مقابل نسل کشی هموطنان مسلمانش ، آن را دریافت نماید!!


با توجه به این واقعیات ، به نظر می رسد ، آنچه در فیلم "بانو" توسط امثال لوک بسون از مبارزات و انقلاب و رهبران آن در برمه به تصویر کشیده شد ، جز زمینه سازی برای نسل کشی فوق نبود که پس از گذشت بیش از 20 سال از شروع مبارزات فوق ، در آستانه کشتار و قتل عام مسلمانان میانمار برپرده سینماها رفت تا بار دیگر هالیوود به عنوان پیش قراول و خط مقدم جبهه صلیبیون امروز غرب ، زمینه افکار عمومی را برای انتقام تاریخی از مسلمانان فراهم آورد.




و این هم جناب لوک بسون است که هنرپیشه اش را برای نقش جعلی بانوی صلح طلب هدایت می کند


(1) گفته می شود پس از مذاکرات انجام گرفته میان اتحادیه اروپا و فرستادگان سازمان ملل با دولت میانمار ، این دولت متعهد شد که اصلاحاتی را در زمینه رعایت حقوق بشر انجام دهد. از آن زمان بود که قوانینی بر ضد مسلمانان به تصویب رسید و کشتار مسلمانان توسط بودائیان افراطی آغاز گردید. پس از این کشتار بود که بان کی مون اعلام کرد جهان باید پاسخ خواسته ملت میانمار برای دستیابی به دموکراسی و پیشرفت را بدهد و تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور را لغو کند. وی طی سخنرانی در پارلمان میانمار همچنین خواستار کمک غرب به این کشور آسیای جنوب شرقی برای تکمیل اصلاحات مذکور شد. کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز با اشاره به تصمیم گیری وزرای خارجه این اتحادیه درباره میانمار از لغو تحریمها علیه این کشور خبر داد. اشتون اصلاحات دموکراتیک در میانمار دلیل لغو تحریمها علیه این کشور خواند.

رئیس جمهوری آمریکا نیز از آنچه اصلاحات در میانمار نامید، حمایت کرد و دستور تسهیل تحریم ها علیه میانمار را صادر کرد. در بیانیه اوباما همچنین آمده بود: "کاهش تحریم‌ها نشانه‌ای روشن در حمایت ما از اصلاحات است و مشوق‌های فوری برای اصلاح‌طلبان و فواید قابل توجه برای مردم میانمار به همراه می‌آورد."

اما سفر هیلاری کلینتون به میانمار ، تیر خلاص اصلاحات غربی بر پیکر مسلمانان این کشور بود. محور اصلی سفر کلینتون به میانمار بهبود مناسبات امریکا و میانمار اعلام شد و وزیر خارجه آمریکا در دیدار با تین سین، رئیس جمهوری میانمار از دولت این کشور خواست به اصلاحات در این کشور ادامه بدهند تا ثابت کنند که با جامعه جهانی همراه هستند.

پس از این دیدار تین سین در یک سخنرانی اعلام کرد: مسلمانان روهینگیا باید از کشور اخراج و به اردوگاه‌های پناهندگان سازمان ملل منتقل شوند.


وای بچه ها اینا چقدر وحشی هستن.
واقعا به اینا میگن آدم؟

آفارین به مردم میانمار.
اگه ما جای اونا بودیم دینمونو نگه میداشتیم؟

واقعا جای تفکر زیادی داره.

یه فکری بکینین . یه کاری باید بکنیم.
نمیشه که دست رو دست بذاریم و تماشا کنیم

با سلام.

دوستان اگر دوست داريد به اين مسلمانان كمك كنيد بياييد در اين تاپيك.

بچه شیعه ها بشتابید(ختم سوره حشر برای نجات مسلمانان مظلوم)

عزرائیل;246894 نوشت:
سلام

ما اگه دخالت کنیم دنیا ما را قوم وحشی صدا می زنند چون داریم از هم نوعانمون دفاع می کنیم

و ما اگر حمله کنیم بهانه اعزام لشکر به مرز های ایران به آنها داده می شود

و باز هم فتنه ای دیگر

باید سوخت فقط سوخت!

سلام ! فعلا باید سوخت و برای ظهور هرچه زودتر آقا دعا کرد!
اللهم عجل لولیک الفرج :Sham:





نخستین جنبش وبلاگی حمایت از مسلمانان برمه به همت شفقنا (پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) راه اندازی شد.
به گزارش سیتنا (پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات)، در پی اخبار دهشتناک نسل کشی مسلمانان مظلوم برمه از سوی بودائیان تندرو و دولت این کشور، نخستین جنبش وبلاگی حمایت از مسلمانان مظلوم برمه کارش را آغاز کرد.
وبلاگ نویسان می‎توانند برای پیوستن به این جنبش یکی از کدهای موجود در لینک http://shafaqna.com/burma را در قالب وبلاگ خود قرار دهند و از طریق فرم موجود در این صفحه نام وبلاگ خود را جهت درج در صفحه‎ی جنبش ارسال کنند.

سلام

نمیشه یک دعایی نفرینی چیزی بکنیم که یک زلزله با تلفات زیاد در حد میلیون نفر در میانمار پیش بیاد..
آخه همه بودایی و کافر و بت پرست هستند...برای چی دارن زندگی میکنند!

[spoiler]امام حسین ع می گفت :وقتی من رجعت کنم آنچنان به شرق و غرب یورش می برم که حتی حیوانات حرام گوشت را هم نسلشان را منقرض میکنم! ( چه برسد به بت پرستان)[/spoiler]

عزرائیل;247832 نوشت:
سلام
...

[spoiler]امام علی ع می گفت :وقتی من رجعت کنم آنچنان به شرق و غرب یورش می برم که حتی حیوانات حرام گوشت را هم نسلشان را منقرض میکنم! ( چه برسد به بت پرستان)[/spoiler]


سلام
ببخشید میشه منبع حدیثتونو بگید
من تاحالا یه همچین چیزی به اینصورت نشنیده بودم
موضوع قفل شده است